márkaszerviz, legalább a hiba tényleges megállapítására.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Doze
aktív tag
Szervízkönyv:
B1170 1170 b1170 EEPROM hozzáférés hiba Memória hiba.
Javítás:
1) Gyújtáskapcsoló OFF helyzetben.
2) Cserélje ki a BCM-et.
3) Ismételje meg a BCM ellenőrzés folyamat-táblázat műveleteit
Igen szellemes
A többire nem nagyon van semmi.
Valami rosszindulat azt súgja nekem hogy kilométeróra állás átirkálás volt.
Törölni is lehet a műszerfalas módszerrel, vagy akkusaru le-fel. Ha megint előjön akkor viszont lehet mem hibás a computer,
[ Szerkesztve ]
Thome
addikt
Közben végignéztem az angol szervizkonyvben a hibaleirast, ha minden stimmel akkor section 10b-re vezetett ami a hiba kinullázása. De holnap kiolvastatom a kódot, abban meg csak bízom hogy nem km átírkálás, végig vezetett szervizkönyvvel, még a motorra is ráírva az előző karbantartás illetve a következő esedékessége. Ha meg átvertek akkor rossz hangulattal, de vezetem tovább.
Ezt a magyar manualt netről ellehet érni? Sajna ezt az egy dolgot nem kaptam hozzá.
Kornélka: Ez lesz ha holnap nem lesz megfelelő eredmény. Suzukiban dolgozó műszaki manusz checkolja majd le.
[ Szerkesztve ]
Doze
aktív tag
Most mondjuk visszanéztem a hozzászólásaidat. GS 150k-val.. 950.000 ft-ért. Nem tudom, az valahogy nekem gyanúsan kevés. Lehet csak én vagyok paranoiás.
Visszatérve a hibára: lehet van egy hiba az eeprom-ban, és mikor program hivatkozik a memória címére, akkor nem kap vissza adatot. Lehet olyan rész sérült, ami kevésbé fontos, és a működére nincs kihatással. De aztán lehet csak egy megtört kábel.
Csak furcsa mert ezek hibák nem gyakoriak. A kereskedő meg gondolom köröltekintően kitörölte a hibakódokat, nehogy észrevegye a kedves vásárló. (vagy ha nem kereskedő akkor más)
De egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy mostanában a használt autók 99%-a lutri. Mindenki trükközik/faszakodik.
Amennyi újonnan vásárolt hibás használtatót látok.... 150k-nál meg sem kéne neki mukkannia.
Thome
addikt
Akkor nagyon jól leplezte a hozzá nem értését az ürge, illetve annyi pénze van, hogy 99%-ig biztos vagyok benne, hogy nem tekert, illetve látszik hogy rendben tartott volt műszakilag, de mivel nő vezette (és volt a tulaja) nem véletlen volt olcsó, egy ép karosszéria eleme sincs...
Szerintem szimplán behalt a bcm, okot felesleges keresni úgy érzem. Most hogy nullázni akartam, kiírta a hibakódokat a km számlálón, azok voltak amiket kiolvastam. Majd kiderül mi lesz.
Krisztián: A második képpel meglett a csatlakozó, köszi!
[ Szerkesztve ]
batai15
félisten
szépen leírtad. annyi hogy én a kiforottabb technikára szavazok így nagyobb löket térfogatú benzin, vagy jó öreg tdi .
batai15
félisten
nem azt mondtad hogy nem volt törve?
Thome
addikt
Törve nem, de itt ott megvan nyomkodva a lemez, festékhibák.
batai15
félisten
kezd egy kicsit gázul hangzani.
Thome
addikt
Nem olyan vészes, közel sem, de attól még tény, hogy vannak esztétikai hibái.
batai15
félisten
nem azért. meg vetted elméletbe nagyon pöpec állapotba.
aztán kiderülnek itt ott , hibák, már felmerült az óra tekerés is stb. túl olcsón is vetted doze szerint.
remélem semmi nagy gondod nem lesz a kocsival, és remélem több apróság nem kerül elő
Thome
addikt
Karosszériahibák látva voltak, 1-2 bolha hiányáról nem tudtam ( ), motorikusan, továbbá váltó és kuplung is hibátlan, remélem én is hogy más hiba nincs, ez is épp elég, mondjuk még így is olcsó áron lett véve.
Kornel
veterán
hogy lehet kiszúrni az új suzukiknál, hogy tekertek?
tudom nem a km fontos, de ha mondjuk arra esik a választás, szeretném tudni, hogy a 100k az nem-e 200k
roberto211
őstag
Szerintem ugy ahogy másoknál...sehogy.
Ha van szervizkonyve akkor szervizbe lekerheted az aktuális Km állásokat ugye,hogy stimmel e azzal ami a könyvbe van.
Meg ami a kijelzőn.
De nagyon nehezen szűrhető ki szerintem
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
szerintem ez nem igaz.
sok új autónál simán kideríthető, ha tekert volt.
az a kérdés, hogy suzukinál mi a helyzet.
roberto211
őstag
Hogy deritenéd ki a sok uj autonal?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
dnelb
veterán
Kár hogy a könyv se bizonyít semmit.. Szerviz előtt megtekered mindig, aztán lesz egy végig vezetett szervizkönyves 100k-t futott kocsid papíron, közben meg 300+ van benne..
roberto211
őstag
Tudom ezt a részét is,de ez csak akkor igaz ha az első tulaj ezt csinalta.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
úgy, hogy nem csak a km óra tárolja az aktuális km állást, mit a régebbi típusoknál.
pjen
félisten
99 ben vettem egy 1,3 ast,10 hónaposan,elvittem a Géró hoz,hogy nézze át.Óra szerint 10000 km volt benne a szervizes felajánlotta,hogy kiolvassa a valós Km.et.Aztán valamilyért elmaradt.Nem tudom tényleg lehet e.
Doze
aktív tag
Ha normálisan tekernek, jóféle kütyüvel, akkor azt utána senki nem mondja meg.
De volt itt egy másik eset is, úgy emlékszem még beszéltük is. Az egy ignis volt, és ott is gagyin csinálták az óratekerést. A baj az volt, hogy a kilométer számláló fixálódott egy álláson. Volt benne 152.164 km, és mentek vele xy kilométert akkor még semmi baj mert azt számolta, de ha levették a akkusarut, visszalát megint 152.164-re
roti86
őstag
Régi típusból is ki lehet olvasni? Mert az érdekelne. Ugye itt átfordul az analóg óra 100 ezrenként
pjen
félisten
Nem került rá sor csak a szerlô ajanlotta.Nem tudom.
Motion_Blur
félisten
üdv!
Swift II-be (2005-) ez az olaj simán rakható, ugye?
Eddig minden évben 12-13e km-t mentem így mindig augusztusban cseréltem olajat, de ma vettem észre hogy már 17e-nél járok az utolsó csere óta...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kornel
veterán
ennyiért eneos 5w30 is van
+1, ennyiert inkabb az eneos
Motion_Blur
félisten
Most abban van a 17e km
Gondoltam fő a változatosság + olyan helyről akartam rendelni ahol a szűrőkkel együtt megvehetem, lehetőleg ingyé' kiszállítással.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kornel
veterán
no para.
az azonos technikai színvonalon lévő m16a-ra már 20k km-t ad meg a gyár jelenleg olajcsere intervallumnak, igaz 0w20 szintetikus olajjal.
ezért javaslom, hogy legalább 5w30 szintetikus menjen bele, ha lehet eneos, azzal még 20k után se lenne baja, de fő az elővigyázatosság, 15k-nál nem árt cserélni
Motion_Blur
félisten
oks megrendeltem a szettet, tavaly is innen szereztem be. remélem idén sikerül elsőre a jó típusú olajat küldeniük
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Bandus99
őstag
Kornel
veterán
ki vezetett már swift (2006-) sportot?
(#19232) roberto211 válasza Motion_Blur (#19229) üzenetére
roberto211
őstag
Itt vettem a lengokart en is. A bal elsőt.
Nem tudom,de nekem gyanúsan olcsó az egesz bolt Olajok is olcsóbbak náluk meg minden szinte.
En szerintem valami nem tiszta a bolttal v valamit mahinalnak az áfával, de mondjuk engem nem nagyon érdekel amig olcson adnak mindent Boltjuk a volt sulimtól 10percre van.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
(#19233) Motion_Blur válasza roberto211 (#19232) üzenetére
Motion_Blur
félisten
bele is raktam a rendelésbe egy hátsó ablaktörlőlapátot + gumit 1700-ért
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Doze
aktív tag
Nem olcsó, csak minden alkatrész a leggagyibb ami fellelhető a piacon.
Pl: Sx4 lengőkar: ebben a boltban: 9250Ft,
Zs+U kft-nél: 11570ft (de ez már nipparts és ez a legolcsóbb)
Mellesleg ugyan ez csak Sidem márkában: 20 541 Ft
batai15
félisten
Én az újabbat, bár hozzá teszem nem sokat, és akkor se volt hajtva. Szóval nem tudom igazából milyen a swift sport érzés sajnos.
roberto211
őstag
Hat azert vannak ott jók is,és mégis olcsobb valamiert. De nyilván vannak ilyen nagyon gyenge minőségű alkatrészek is igen.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
roberto211
őstag
Az létezik ,hogy az új benzinszuro miatt jobban "harap" , pörög a stiftem ?
Szombaton kicsereltem nagy nehezen ( berohadt csavarok,kis hely,berohadt bilinccsel,stb ) azóta sokkal szebb hangja van mikor dolgozik gyújtásnál az ac illetve mintha jobban menne /pörögne kicsivel. Ma kiprobaltam s szerintem észrevehető vagy lehet placebo
Szerintem még a gyári volt benne ahogy elnéztem.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Thome
addikt
Na megvan a hiba oka, bent a suzuki gyárban megmondták, hogy az 1120 és 1170es kód együtt jár... Hát mi csináltuk a bajt, 5. ajtó kárpitot levettük mert hiányoztak a bolhák, zörgött. Mikor levettük, az érzékelőt megpiszkálhattuk. Suzukiban dolgozó cimbivel derítettük ki ajtógomb nyitogatással, kulccsal a zsebben, mert a hátsó nem reagált a gombjának a nyomására, csak a kp zár nyomására.
Megnyugodtam, plusz mégsem lettem becsapva, ez a legmegnyugtatóbb.
Hego
tag
Neked már eddig is kurvajól ment az ezres swifted. Vegyél még bele egy illatósítót és holnap legyorsulhatod a Lambókat is
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
roberto211
őstag
Abszolút nem volt vicces maximum nálad.
Ezért írtam h lehet placebo de látom probléma van az értelmezéssel.
Sebaj. Írásmódodból adódóan elfogadom.
Amúgy tizenéves szűrő lehetett benne igy elképzelhető .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Studi
addikt
Sziasztok Srácok!
Nem is tudtam, hogy ilyen jó kis közösség van a PH!-n! Néha nem ártana szétnéznem...
Van egy viharvert 2002-es "big block" (1.3-as) Swiftem, háromajtós, 16 szelepes, veszedelmes. A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valakinek a sufni mélyén egy perfekt állapotú, vagy esetleg annál jobb 1.3-as váltója? Az enyémben 1.0-ás váltó van, és mivel többnyire városon kívül autókázom, ezzel nagy "zabál". Na jó, ez azért túlzás, 5,6-5,8-ból el van így is, de jó lenne egy gyári váltót belepattintani alkalomadtán.
roberto211
őstag
Itt szerintem nem nagyon lesz , de Facebookon keress ra a Suzuki alkatresz csere bere csoportra (meg lesz még millió ilyen csoport ) ott minden van kb regi stiftre. Patenttól kezdve motorig. Szerintem lesz 1.3as valto (legfőképpen millsnek majd megismered)
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Szerintem ne veszodj vele, jo esetben nyersz 0.5L benzint 100km-enkent, viszont ezres valtoval joval dinamikusabb az auto.
Studi
addikt
Én már benne vagyok a korban , nekem a 16V dinamikája már bőven elég lenne, 3000 fölé szökőévente pörgetem a motort. Fél liter benzin 100km-enként viszont elég jó lenne. Mondjuk a terv az, hogy megvárom, míg a kuplung kidől.
Huh, azt varhatod, anyamnak meg gyari kuplung van a verdaban, 150k km-el (1.0 stift)
[ Szerkesztve ]
Reaper
őstag
Nekem pont most döglődik a kettes az 1.3 Sedanomban, és eszembe jutott az 1.0 váltó, mint csere opció, mennyit forog nálad autópálya tempónál, tehát mondjuk 130nál?
roti86
őstag
t1
addikt
MK3 GTi, Sport I és Sport II is
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia