Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18901) roberto211 válasza Doze (#18900) üzenetére


roberto211
őstag

Fogalmam sincs. Ha volt is akkor max ilyen 2007kornyeken.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18902) dnelb válasza Doze (#18900) üzenetére


dnelb
veterán

Lokharito meg hatso lamparol lehet eszrevenni.. De nekem nem facelift. regi vs uj
hahun viszont lattam nem is egy digitklimas sx4et, kicsit mas a design mint a swiftben.

[ Szerkesztve ]

(#18903) Kornel


Kornel
veterán

Remelem a 2008 utani gs sx4 sedanokban mar minden benne van :)

(#18904) roberto211


roberto211
őstag

Voltam délelőtt a futóművesnél,beállítás céljából.
De aztan nem sikerült mert kiderült ,hogy a bal első lengőkarom lóg igy először kikell csereltetnem és csak utana tudja beállítani. Most elmentem Pesterzsébetre venni egyet ,5300 volt most nem telt jakopartsra 15ért aztan jovoheten megcsinaltatom. Utana futóműállítás ezalatt meg kell szerezni legalább 4lemezfelnit mert a futóműves is azt mondta h nagy valószínűséggel a felnit miatt.

Tehat megint összejött minden megint csináltathatom. :O Kezd elegem lenni az egész kocsiból

Jövőre mindenképp lefogom cserélni vagy még idén valami fiatalabbra mert ugye 15 eves es sorba jönnek elő a dolgok. Es ugye örüljek h nem rohadt szét alul. Ha lenne ra pénzem legszívesebben vennék egy uj swiftet es 8-10 évig ellennek vele.

Tudom h nem nagy dolgok ezek meg nem 100 ezres tételek de akkor is idegesítő h öreg autonal mindig van valami.

Ha valakinek van regi swiftre elado lemezfelnije akkor dobjon mar egy privatot.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18905) Doze válasza roberto211 (#18904) üzenetére


Doze
aktív tag

Azt hiszed 5 év alatt nem lehet leamortizálni egy új autó futóművet? Dehogynem... főleg pesten, mivel mondtad hogy "hajtod" hát valamit valamiért. Persze régi autónál hatványozottan kibuknak a dolgok de átlagban jobban fogynak az alkatrészek

(#18906) roberto211 válasza Doze (#18905) üzenetére


roberto211
őstag

Most mar nem hajtom .

Ma is letoltam egy 90-100km t vegyesen (pálya leginkabb ) 5.-be 110-120tempoval, kanyarodni is normálisan kanyargok mar lassan ,időbe váltok 3-3500nal tehat odafigyelek most mar.

Új autót is lelehet pusztítani nyilván de ha ennek a lengokarja kibírt 15 evet akkor újnak is gondolom 8-10evet kibír. Meg autót amúgy sem szoktam pusztítani. Az h nyomom neki jobb utakon az nem egyenlő azzal h lepusztitom. Amúgy foldutakon en se megyek 5-6km/h nal többet. Nagy katyunal meg megállok es ugy csúszok at lassan.

Ha meg 6 evet kibír hibamentesen az új és utana jönnek elő kissebb hibák már akkor megéri.

Ha lesz lehetőségem ra venni fogok egy szalonautót tuti.

Az a tervem év végéig megpróbálok összegyűjteni egy ignis v Swift II re. 2005-2007es. Régebbi autót tuti nem fogok venni.

2evig hajtom amig tartani fog a masik sulim utana meg veszek egy új stiftet vagy itt diferbe vagy valahol. Majd kiderül.

Amugy en nem tudom megérteni h akinek mindig van valami hiba az autójával vagy igy megy vele azt h nem zavarja. Engem ilyen "kissebb"dolgok is zavarnak es addig nem nyugszok amig nincs kész.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18907) eddie17 válasza roberto211 (#18906) üzenetére


eddie17
addikt

Na akkor majd most nézz egy fogyasztást. :)

(#18908) roberto211 válasza eddie17 (#18907) üzenetére


roberto211
őstag

Pont azt néztem h 2k ért tankoltam utana mentem 90km korul kb.
Ilyenkor mar rég az alsó vonal alatt lenne e betűnél. Most meg csak egy minimálisat ment le a mutató és e betu fölött van :D

Hat nem olyan "élménydús" vezetni mikor 80körül tolom a 3.-at ,nem nagyon hallom a motor daráló hangját :D ,stb stb de hat valamit valamiert. Cserébe maradt meg benzinem :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18909) Kornel válasza Doze (#18905) üzenetére


Kornel
veterán

Azert 120k-t futott a splash tobbnyire pesten, legalabb 60-70%-ban, es a futomunek meg nem volt baja 6 evesen.
Ugy, hogy a kuplung mar halott volt.

Mondjuk frankon ezert gondolkozok uj autoba (is), hiaba pesten futna, nalam meg mindig kibirna 150k km-t es 10 evet hibamentesen, max. fekbetet es tarcsa, illetve gyertya, olaj es szurok cserejevel...
Hiaba lenne olcsobb, hogy egy hasznaltban cserelgetnem a szilenteket meg ezt azt, de ott lenne az ideg, hogy mindig lenne vele ez az, igy meg csak hajtanam, amig elo nem jonnek a hibak, aztan meg menne a hahura ;)

[ Szerkesztve ]

(#18910) Doze válasza Kornel (#18909) üzenetére


Doze
aktív tag

Persze, egy suzuki 10 évig azért legyen hibamentes mind1 hol fut. Csak arra értettem ezt az egészet, hogyha valaki "úgy bánik vele" akkor azért 100ekm alatt is ki tud a futómű peregni alóla :DDD

Nekem egyik haverom volt anno ilyen csak sokkal durvább, 1x szarul is vezetett, 2x nem kímélte az autót, ha volt egy 15cm mély kátyú, látta is hogy ott van, nem érdekelte, fogta belehajtott. Mindig úgy indult, lassított hogy "hirtelen"... kereszteződésben alászedett kormánynál padló, rádobva a kuplungot stb.. Mivel az anyjáék vették neki az 1.2 fábiát, újonnan 70ekm korára teljesen le volt pusztulva a verda. Ő is vakszolgatta, meg úgymond törődött vele, de hát akkor is látszódott rajta :( (ja az előzőt frontálisan TK-ra törte)

Persze 1-2x megcsinálja az ember a fenti dolgokat, az belefér még.

(#18911) Kornel válasza Doze (#18910) üzenetére


Kornel
veterán

En is hajtom azerf a kocsikat, de a splash 5,3-as nagyatlaga mindent elmond.
Esszel is lehet gyorsan menni, es kimelni az autot :)

(#18912) roberto211 válasza Doze (#18910) üzenetére


roberto211
őstag

Mondjuk en a kátyúkat kerülöm. Ha nem kerülném szerintem valamelyik kerekem kitört volna mar vagy valami lett volna. Itt nem h 15centisek vannak. Neha van jóval mélyebb is. Ezért megyek inkabb foutakon általában ha meg kerülő akkor is. Ez az egyik ok ugye h nem akarom kiessen alolam, masik meg ugye ebbe azert meglehet érezni kátyúkat :D. Nagyobba belemesz beremeg az agyad is.

Elindulások résznél neha neha sajna en is ilyen vagyok/voltam... Es nem csak akkor ha "muszáj " volt. Nagyreszben ennek köszönhetem most a futomuallitast ... Lengokart azt nem tudom mert a gyári van meg benne.

Tehat most megcsinaltatom , beallitatom aztan relax lesz mert ez nem jo h a saját zsebemet húzza lefelé a faszsagaim..

Amúgy ezen kívül abszolút egyben van mindene . 2 ajtozsanert kell cserélnem es ennyi.

De mindenesetre nem költök mar ra semmi fölösleget amit valamelyik nap leírtam ide. Inkabb gyűjtök fiatalabbra mert akárhogy kímélem akárhogy nezem akkor is 15 eves es mindig lesz vele valami.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18913) Doze válasza roberto211 (#18912) üzenetére


Doze
aktív tag

Idővel rájön az ember, jobb ha kerüli az hülyeséget... jó most nem az élet tapasztalt "valaki" szól belőlem.

A mai napig én is úgy vagyok/voltam vele, néha kitaposom a belét az autónak, de szerintem ha meleg a motor, van benne jó olaj, és nem egyes tiltáson tolsz le 100 kilómétert, nem igazán lehet "kiütni" motort.

Viszont a váltót-kuplungot-futóművet gumikat lehet strapálni, végülis nincs olyan hogy nem javítható :D, de van egy határ amin nem érdemes átlépni, mert marha deficites lesz minden.

Az tuning is pont ilyen... egy kis fólia, ültetés, felni ok
De pl van a miskolci suzuki klubtól egy ismerősöm. Tényleg autóbuzi, új swiftre évi fél-3/4 millát simán elver. Új hangcucc optikai tuning, stb, de pl a múltkor büszkén mutogatta az általa egyébként újonnan vett "csoda" swiftet... hát a gumi belső futófelülete tükörre volt kopva, csapágyas volt a kerék, ha meg oldalba lökted kasznit fél percig billeget, mert olyan faszák voltak alatta a gátlók.

Nekem már az érték ha gyári állapotban van az autó, nem csörög, nem csattog, halk a motor és minden 100%-os. Az az igazság ehhez is pénz kell szervizek formájában.. legutóbb pl: 4 db gyári iridium gyertya 21.000, olaj 10,000, váltó olaj szintén 10.000. a 3 szűrő, ott van hogy majd 50K.

(#18914) Kornel válasza Doze (#18913) üzenetére


Kornel
veterán

egyébként egy sx4 sedanból jó kis sleepert lehet csinálni.
kicsit megültetni, hogy stabilabb legyen, motor 150 paciig jó, úgy azért biztos okozna meglepetéseket :)

(#18915) Kornel


Kornel
veterán

Elég nagy a szórás árban...

link1

link2

link3

link4

link5

link6

link7

link8

(#18916) Thome válasza roberto211 (#18889) üzenetére


Thome
addikt

Micsoda vita robbant ki az mp3 körül. :D

Ebben sajnos nincs mp3, de egyébként gs, s kedden papírozzuk, ez lett a befutó autó, remélem nem táncol vissza az eladó. :K

(#18917) roberto211 válasza Thome (#18916) üzenetére


roberto211
őstag

Mennyi lett a vételár végül ha szabad tudni ? :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18918) dnelb válasza Thome (#18916) üzenetére


dnelb
veterán

Valto csapagyra rakerdeztel csereltek e ?

(#18919) Thome válasza dnelb (#18918) üzenetére


Thome
addikt

Na arra nem (eszembe sem jutott, hogy itt ez a szériabetegség), de nem volt semmilyen rendellenes hang, maximum cseréltetem a csapágyat, ha egyáltalán problémás.

(#18920) Pikkolo^^ válasza Thome (#18919) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Azaz autó értékének a tizede :-)

(#18921) Thome válasza Pikkolo^^ (#18920) üzenetére


Thome
addikt

Ez szörnyű.

(#18922) Kornel válasza Thome (#18921) üzenetére


Kornel
veterán

azért öngyilkos ne legyél.
minden használt autó bukó, csak az a kérdés, hogy kisebbet, vagy nagyobbat buksz.

(#18923) Thome válasza Kornel (#18922) üzenetére


Thome
addikt

Na nem ment át az irónia. Minden használt autóra kell költeni, s nem az összes swift szenved ettől a problémától, ha pedig ez éppen olyan, akkor na bumm, ráköltöm amit rákell, aztán megy tovább. :K

(#18924) Kornel válasza Thome (#18923) üzenetére


Kornel
veterán

Sry, akkor elnezest az odaszolasert ;)

(#18925) Doze válasza dnelb (#18918) üzenetére


Doze
aktív tag

Mondjuk egyszer szétszednék egy hibás 1.3 váltót.... egyszerűen megöl a kíváncsiság hogy miért megy ki benne?

Azt mondják "alulméretezett" de szerintem más van a háttérben. Gépelemek I. c. tantárgy ami kb 150 éve változatlan.... van kb 3 db képlet amivel világosan ki lehet számolni/méretezni axiális/radiális terhelés függvényében a csapágyakat, 1000 üzemóra pontossággal. Inkább a használt csapágy minősége a ludas, amit ha egyszer kicserélnek valami jobb darabra akkor abbahagyja

(#18926) Pikkolo^^ válasza Doze (#18925) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Kérdés az, hogy mikortól lehet azt mondani, hogy típushiba (azaz minden esetben előjön) és mikortól pedig azt, hogy használatból eredő hiba. Nálam 130e után sem jött elő, másnál állítólag 30e után.

(#18927) Thome válasza Kornel (#18924) üzenetére


Thome
addikt

Semmi gond! :)

Többiek: Mivel Esztergomi vagyok, továbbá van is olyan ismerős aki swiftek összeszerelését csinálta sokáig benn a Suzukiban, utánakérdezek, hogy mi a hiba forrása. ;)

(#18928) pjen válasza Pikkolo^^ (#18926) üzenetére


pjen
félisten

Enyémben kb 90 ezer van és eddig nem jött elô.Kopp kopp.

(#18929) Thome válasza pjen (#18928) üzenetére


Thome
addikt

Hozzáteszem, ebben 155 ezer van, nem volt gyanús, búgó hang magas fokozatban, szóval szerintem itt sincs baj. Kopp.

[ Szerkesztve ]

(#18930) pjen válasza Thome (#18929) üzenetére


pjen
félisten

Beszélgettm erről a mûhely vezetôvel,ahova a céges kocsit hordjuk.Anyósának 35000km nél elôjött,pedig azt mondja nyugisan vezet és a kocsi megkap mindent ami elô van írva.

(#18931) t1 válasza Kornel (#18915) üzenetére


t1
addikt

Én a 4.-et választanám :K

(#18932) Pikkolo^^ válasza pjen (#18930) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Váltani is tud? ;]

(#18933) pjen válasza Pikkolo^^ (#18932) üzenetére


pjen
félisten

Biztos. :) mondjuk nem az én anyósom.

(#18934) roberto211


roberto211
őstag

Elore mondom ,hogy nem en vagyok meg ennyit nem is menne az en stiftem de ennyit hogy a picsbe lehet menni regi stiftel ? :Y :Y :DDD

Fb on találtam.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18935) tboy93 válasza roberto211 (#18934) üzenetére


tboy93
nagyúr

Biztos epp egy honda vontatta :D ;]

(#18936) roberto211 válasza tboy93 (#18935) üzenetére


roberto211
őstag

Nem.

Ez szerintem egy 1.3 gti vagy 1.3 16v lehet az tud 200at menni ahogy hallottam. Gti 220at kb.

Mondjuk ide mar azert kell rendesen átépítés h ne repülj el 180nal.

Amúgy egy gti swiftet egy 1.4 Honda maximum hátulról latja a rendszámát. ;]

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18937) tboy93 válasza roberto211 (#18936) üzenetére


tboy93
nagyúr

de en 2x annyit utazok ugyanannyi benzinbol mint egy gti swift :P ;]

[ Szerkesztve ]

(#18938) roberto211 válasza tboy93 (#18937) üzenetére


roberto211
őstag

Neked tényleg egy tdi kene ha ennyire nézed a fogyasztást hondas létedre. ;] :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18939) tboy93 válasza roberto211 (#18938) üzenetére


tboy93
nagyúr

ez az egy amiben jo az 1.4 :(( :D

(#18940) Warrriorrr válasza roberto211 (#18934) üzenetére


Warrriorrr
csendes tag

Bakon áll kerekek nélkül és úgy meghajtva.Haver is csinálta,ő csak 170ig pörgette.Te sem hiszed el ugye hogy még fényképezni is ráért miközben ezt megfutja...

(#18941) roberto211 válasza Warrriorrr (#18940) üzenetére


roberto211
őstag

És ha pld rögzítette a kormányra a fényképezőt?

Amúgy ha épített gti rol van szo akkor elhiszem. Sokkal stabilabb mint a "gyári " Swift

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18942) meroly


meroly
veterán

Sziasztok!
1.0-s '99-es swift. Másfél éve volt olaj cserélve, de csak 9500km-t mentem, főként városban.
Esedékes már a csere?

Impossible is nothing

(#18943) Warrriorrr válasza roberto211 (#18941) üzenetére


Warrriorrr
csendes tag

Van benne valami...
Egyszer vezettem egy rossz állapotú rozsdás gti-t, alig lehetett úton tartani, rúdban nyomta a kék füstöt, de ment mint a disznó.
Milyen lehet egy jó...? :Y

(#18944) roberto211 válasza meroly (#18942) üzenetére


roberto211
őstag

Igen. 8-10e kilometerenkent esedékes a csere használati típustól függetlenül plane a regebbi autoknal.

En is 8-9 ezrenkent cserélem. Ez lesz mondjuk ebbe az első olajcserem ebbe a swiftbe. De a 10 ezret nem haladom meg.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18945) pjen válasza meroly (#18942) üzenetére


pjen
félisten

Általában km vagy 1 év a csere időszak.

(#18946) tboy93 válasza meroly (#18942) üzenetére


tboy93
nagyúr

10.000 km vagy egy év, úgyhogy már esedékes :K

(#18947) Kornel


Kornel
veterán

Na megneztem egy sx4 sedant.
Az a bajom vele, hogy kicsi...
Persze ott a puttonya, de belulrol nem nagyobb mint egy swift.
Megneztem utana egy scrosst.
Tenyleg kategoria kulonbseg van koztuk.

(#18948) roti86 válasza Kornel (#18947) üzenetére


roti86
őstag

Biztos jobb az S-cross, de az áron is ott a 2x szorzó. Mérlegelj, hogy megéri e a felárat az S-cross.

Végre sikerül leszűkítened az autókeresést 2 modellre? :) Bár kettő közül is nehéz dönteni

(#18949) Kornel válasza roti86 (#18948) üzenetére


Kornel
veterán

Persze ketszer annyi, de uj!
10 evig hozza se kell nyulni, es meg akkor is erni fog 1,5-2M-t.
Addigra az sx4 17 eves lenne, 500-al biztos tobbet koltenek ra, es erne 500k-t.
Plusz ugye most teli kerekekkel es navival adjak az scrosst.

(#18950) dudika10 válasza Kornel (#18949) üzenetére


dudika10
veterán

Az 5-6 éves SX4-ek (ami új korunkban szintén 4M körül voltak) érnek most 1.5-2M forintot.
Miből gondolod, hogy 10 év múlva az scross érni fog ennyit?

Egy új scrosson mindenféleképpen többet buksz.

Sajnos statisztikai adatokat nem tudok, de valószínűsítem, hogy átlagosan magyar sofőr 10 év alatt szenved balesetet. Ha a másik a hibás és a biztosító fizet, a 10 éves scross árából sokkal többet veszítesz, mint a 16 éves sx4 árából.

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.