Úgy értem, hogy nem telefonos navi. GLX-ben tudomásom szerint van külön is, hogy teljes Európa térképpel-e, azt nem tudom.
<< Heimdal >>
Úgy értem, hogy nem telefonos navi. GLX-ben tudomásom szerint van külön is, hogy teljes Európa térképpel-e, azt nem tudom.
<< Heimdal >>
Ami ebben lenne, az sem telefonos navi, elvileg csak SD-kártya kellene hozzá.
De hát b*sznak elmondani, hogy milyen kell bele
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Ezért írtam ezt. Ha van lehetőséged meglesni egy GLX-et, akkor ki lehet deríteni.
Szerk.: a brossúra 11. oldalán van egy screenshot, nem tudom, hogy erről van-e szó...
Könnyen használható, háromdimenziós térképes navigáció áll rendelkezésünkre, ha térképinformációkat tartalmazó SD kártyát helyezünk az audiorendszerbe.
[ Szerkesztve ]
<< Heimdal >>
Jó, hát felkereshetem a szalont, de nem fűzök hozzá túl nagy reményeket. Ha azon alapból telepítve van, akkor sem hinném, hogy meg tudom nézni ki gyártotta meg stb. Mert ott is csak rámegyek a navigálás funkcióra a kijelzőn, aztán beadja a térképet és kész.
Szerk: Igen, pontosan ilyen nekem is. És mint ahogyan az infotainmenthez adott külön használati leírásban, úgy itt sem szerepel, hogy pontosan milyen térképadatokat tartalmazó sd kell
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
kipróbáltam azt az ingyenes igot kalap szar volt az egész, két útvonalon is csak körbe körbe vitt a cél helyett
google mapsnél nincs jobb szerintem
cryptot minden termékemért elfogadom
Ilyesmi lehet nem? [link], nekem ez nagyon "gyárinak" tűnik. Szóval nem igazán lehet megmondani a pontos gyártót. De szerintem Clarion/Pioneer, valami egyedi előlappal.
LuckyL
Google maps nem lenne rossz, csak ne akarna szemből bevinni egy egyirányú utcába. Ott sem navigáció rész ami rossz, hanem az adatbázis... ugyan a google nagyon bő adatbázis de buta... ezzel szemben igo-ra van (Teleatlas, Navteq, TopMap)
[ Szerkesztve ]
Maga az egység Pioneer, a szoftvert pedig a Bosch csinálta rá, mely amúgy ingyenesen le is tölthető, nyílt forráskódú
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
+1.
Én biztos csak google mapsot nyomatnék mirrorlinkel, ha dugó van elvisz másfelé, ha baleset van látod, szerintem nagyon hasznos.. Használt független LG G2 pl meg van már 60k körül patika állapotban, néhol még garanciával is.. Azért 4 millás kocsi mellé csak belefér
[ Szerkesztve ]
Hujuj, pénzlehúzás szagát érzem a levegőben...
Amit én találtam bosch navigation 1.5.. de az pl Iphonra van..
Egyébként van bennem némi kavar. Akkor most az a lényeg, hogy ezt letöltöd és áttükrözöd az autó fejegységére, vagy az hogy ez alapból benne van a fejegységben, csak a térkép hiányzik.
Ahogy olvasom navteq-térképeket használnak, (bár gondolom lehet más is).. Itt az sd kártya a lényeg, ugyanis azt nem hiszem hogy "oksba" meg lehet oldani. Valamilyen védelem/azonosítási rendszer van, a fejegységben.
Bár a leleményesség csodákat művel, (no warez ), egyébként veszett egy áruk van, full Európa térkép 179 euro.
Waze szerintem jobb ezen a téren.
Pénzlehúzás alatt nem tudom mit értesz, ezt kifejthetnéd
Amúgy azt néztem most, hogy azon az oldalon, ahol letölhető az open source software [link] a cuccra, ott kétféle verzsön is van. Lehet, hogy az egyik a GLX Vitara, másik meg a GL+, és a GLX-ben tényleg alapból lenne navi?
Mert néztem egy vidit youtube-on, ott a csávó nyomkodja nagyban a GLX-ben a navit és szerintem nem rakott bele semmi sd-t.
Most azt akartam megnézni, hogy a mérete mekkora a 810 és 811-nek. Mert ha van a 811-ben navi alapból, akkor annak nagyobbnak kéne legyen legalább 40-50 megával.De hát a 811-esnél 404-es hibát ír ki. Meg is lepődtem volna, ha jutok valamire
Amúgy ebből a softwareből valami hozzáértő nem tudja megállapítani, hogy milyen navit visz?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Voltam ma tesztvezetni a vitarat(gl+)
Megmondom őszintén nekem nagyon bejött.
Ilyen csini értékesítőcsajjal mentünk kocsikázni. Hely benne,legalábbis elől az tűnt fel,hogy nagyon nagy.. Tehát nekem előre kellett húzni egy kicsit mert nem nagyon lehet optimálisan elérni pedálokat,kormányt ha teljesen hátra van tolva.. Szélességre, hosszúságra mélységre is elég nagy.. Ülés az mint egy nagy fotel.. Elég széles,hogy nagyobb daraboknak is kényelmes legyen, meg tényleg kényelmes ,tart is..
3ezer fölé nem pörgethettem, mert célozgatott a csaj,hogy nem kéne mert még csak 2000km van benne
Nagyon szépen lehet vele váltani,vajsima kuplung,vajpuha fék.. Ezt megkellett mondjuk szokni a swiftem után,hogy éppen rálépek és már meg is fogja az autót.. Gázpedál is elég érzékeny szerintem, plusz normálisan veszi dinamikusan a gázadásokat..
Fogyasztás: Mivel nem mehettem 3 ezer fölé ,így ehhez viszonyítva tudom mondani.. 5.-be 120nál volt 6,1l fogyasztás ami szerintem elég jó. Gondolom ha pörgettem volna akkor evett volna 7,5-8at de cserébe húzott is volna.. Amíg nem mondta a csaj h ne nyomja 3 fölé addig egyszer kipróbáltam,hogy húz... Szerintem teljesen jól és kényelmesen.. Nem paszíroz bele az ülésbe, de tud menni ha kell..
Hátam mögött is elfértek volna... Megnéztük a multimédiás részt is.. Hangszórók nagyon szépen szólnak, Mutatta a csaj a mirrorlinket is.. Akkor mondta,hogy gl+ban nincs gyárilag felteleptett navigáció de 3x elmondta,hogy van rá lehetőség,hogy meglehessen oldani.. Illetve a telefonod navigációját is tudod használni mirror link segítségével(én ezt csinálnám speciel)...
Ami egyedül nem tetszett(lehet glx be más vagy nem tudom),hogy 120 fölött kezd kicsi hangja lenni autópályán.. Lehet,hogy ez normális de én azt hittem,hogy 150ig nem is hallok semmit,közben 120nál már lehet hallani nem szélzajt hanem motorzajt.... Ezen kívül amúgy 100ig semmi hang nincs..
Csomagtartója is elég nagy és magas..
Összeségében az róla a véleményem,hogy jó -modern autó, hozza az elvárt szintet a kategóriájához mérten, árát megéri a gl+ ,konkurenciánál (duster) szerintem sokkal jobb, szebb és dizájnosabb meg modernebbnek tűnik meg szerintem az is, de nyílván nem szabad egy felső kategóriás városi terepjáróhoz hasonlítani mert azért még olyan szinten nincs a vitara.. Viszont duster illetve ilyen vételár körüli városi terepjárokon belül szerintem jó döntés.. Én tuti vennék magamnak egyet ha lenne rá pénzem.. 4,1m a gl + , csaj célozgatott rá,hogy erről még lehet tárgyalni.. Szerintem ha úgy vesszük,hogy kp ra akkor 3,8-3,9 ért tuti ellehet hozni a gl+t ami nagyon megéri szvsz, ha beszámítatunk autót (olcsóbbat) autócsereprogram akció keretében akkor viszont ilyen 3,3m ra jön ki ami mégjobb..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Heló!
Pont ezt akarnám kideríteni vagy két hete, hogy hogy lehet mirrorlink nélküli navit használni rajta sd kártyával. Neked mem mondták véletlen? :/
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Az a baj,hogy nem.. Igaz 3x elmondta, hát a gl+ban nincs gyárilag telepített navigáció de megoldható. Ezen kívül nem mondott semmit.. Gondolom ha adja át a kulcsot plusz pár tizesért előrántott volna pult alól valami sd karit. Vagy nem tudom..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Na nekem annak az sd kártyának a mibenléte kellene. Egyszer nem térnél vissza megkérdezni?:S
Én írtam emailt a suzukinak, azt válaszolták keressek fel egy márkaszervízt. Felkerestem hát egyet, ahol annyit mondott a segítőkész kolega, hogy "Hát én nem tudom". Újra írtam a suzuki ügyfélszolgálatnak, hogy a márkaszervizes történet nem jött be, milyen további módokon kaphatnék választ a kérdésemre.
Ez volt másfél hete, azóta semmi válasz..
Neten szintén semmit nem találok
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Ha arra járok akk majd megkerdezem de nem tudom mikor megyek arra.
Biztos h sd kártyás ,,? Nem lehet h belső memóriás ? Én csak egy USB portot láttam alul amin keresztul lehetne átvinni adatot. Gondolom en.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Köszi
Hát én ha a GL+-ban navigáltatni akarom a Vitarát, akkor kiírja, hogy helyezzen be egy térképadatokat tartalmazó sd kártyát. De ha valami cuccot usb-n kell felmásolni, nekem az is jó lenne, csak tudnám végre, hogy mi kell hozzá
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Nem véletlenül a budaörsi Suzukinál voltál?
<< Heimdal >>
Majdnem. De megsem .
Suzuki Difer érdnél voltam
Miert ?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
A leírás alapján a b.örsi Suzuki Világra tippeltem volna, mindegy...
<< Heimdal >>
Sziasztok!
'98-as swift, OBD csatlakozó és kiolvasó. Kipróbálás után nem tud kommunikálni ECU-val. Ötlet? Vagy a 98-as évjáratnál milyen lehetőségem van még?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
Neeem. De a hölgy az tényleg nagyon dekoratív volt. Élmény volt vele kipróbálni a vitarat . Meg kedves is volt. Elfogadtam volna.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Rám senki nem szólt, amikor 6000 fölé pörgettem a 174 km-es Vitarát. Egy eladó se jött velünk (apummal voltam), valszeg mert már 12 éve ismernek és megbíznak bennünk. De nem nyúztam sokat, nem akartam visszaélni ezzel.
Akkor ezért ja. Engem nem ismernek. De szerintem fognak mert ha suli után elkezdek melozni akkor akarok venni egy új suzit.
Gondolkoztam es arra jöttem ra h a viszonylag "olcsóbb" új autót ,érdemesebb venni mint egy 5+ eves használtat amire a különbözetet ugy is ralocsolod idővel.
Ezért (is ) akarok majd új autót.
Mondjuk nekem egyelőre túl nagy a vitara sztem egy s cross vagy swiftet vásárolok majd ha odakerulok.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Nem obd szabvany. Regi stifthez tech1 kell. Vagy tech.
Roberto: swift sport, full extra+ 136 lovas motor. 4,2 ujonnan...
[ Szerkesztve ]
Óó szuper köszi. És tech2 esetleg? Ahogy nézem főleg azt árulják.
Vagy tudsz esetleg hirtelen konkrétat mutatni? Párat találtam de az áruk..
[ Szerkesztve ]
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
Csak szólok, hogy az S-Cross nagyobb a Vitaránál. Magasságban az utóbbinál az előny.
<< Heimdal >>
Felszereltsegben a Vitara mas dimenzio, mint az S cross.
Attól függ melyikre kapok majd jobb ajánlatot.
De mikor lesz ez meg sajna...... Nem most.
De ha pld egy Swift 1.2 3D lesz 3,2m vitara v az s cross meg 3,7m akkor nyilván vagy az s crosst v vitarat fogom választani.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Én most a méretre gondoltam, a felszereltség más tészta. Ellenben a Vitara belső műanyag borítása finoman szólva spórolósra sikerült...
<< Heimdal >>
Swift gl 5 ajtos nemreg 2,5 M volt, szerintem most is le lehetne alkudni annyira.
Gondolkozok is rajta, nalam az 5,5 litert enne
Vitara gl+ 4M.
Az a baj, hogy egy jo sx4 6-7 evesen is 1,8 milla, akkor lehet mar egy uj swift jobb.
Egy gyerekkek meg egy swift is eleg lehet, utana meg jo lesz a kocsi asszonnynak
Nekem mondjuk 3 ajtós kene de gondolom ez nem akadály nekik . Nem tudom gl felszereltség be mivan benne de gondolom ilyen alap dolgok h légzsák elektromos ablak , rádió , kormányról vezérelhető dolgok , stb egy 2015ös kocsiba mar benne van.
Ha viszont 2,5m akkor lehet olyan lesz majd nekem is. Uj Swift.
Viszont ahog észrevettem swifteknek jobban esik az áruk mint pld sx4 ,régi vitara ,splash ,ilyeneknek.
Gondolom azert mert több van belőlük.
Amúgy ha azt veszem ,hogy tegyük fel 1,2m ert veszek egy fullos 2005-6os swiftet ami lassan 10 eves.
2,5 ert meg egy par km es uj verdát akkor sztem inkabb az uj kocsi(Swift ) nyerobb választás.
Es 9 évig biztosan tudod használni.
Nővéremék anno eg ignist vettek zsír ujonnan es majdnem 10 évig használták hibamentesen.
Ha vége lesz a sulimnak az lesz a cél minél előbb vegyek egy uj kocsit suzinal.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Az a baj, hogy most nincs kint ennyiert, de tavaly pl.volt ennyiert akciosan.
At kell gondolni, az biztos.
2,89m a zsír uj gl. Es azert ebbe is van aminek kell lennie. Sztem 2,6ba elhozhato bőven.
Viszont ez a k12b dual vvt miben különbözik az 1.3-1.5 vvt motortól ?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Passz, de a kis 1.2 nagyon jó, vezettem vele a Swiftet bőven elég vele, és szemtelenül keveset eszik.
Hat azt gondoltam h a vvt nem lomha ,1.3 vvt sem az
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Duster mondjuk más koncepció, a csillámpónit nem szokás az öszvérhez hasonlítani, de nem is ugyanarra használják
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Hat de elvileg az az ellenfél s azt akarja lenyomni a suzi a vitaraval.
Szerintem sikerülni is fog neki.
Amúgy azt elismerem dusternek jobb a terepképességei meg egy vitara nem szép sárosan de aki igazi terepjárót keres nyilván nem Duster vitara juke meg ilyeneket fog nézegetni Hobby crossoverek.
Amik közül nekem vitara tetszik legjobban elfogultság nélkül
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Nem hiszem, hogy lenyomná, 2,8-ért már viheti a csóka a dustert.
Full fapad persze, de aki spúr azt nem érdekli, vagy 3,2-ért klímával.
A másik szempont,hogy nagyobb a kuffer, és a hasmagasság. Egyébként se mi vagyunk a fő piacuk, nyugatra annyit eladnak, hogy itthon 1 hónap csúszással tudják tejesíteni a rendeléseket.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Na most ez a masik. En 2015be egy klíma nélküli kocsit ki nem mernék adni.
Szerintem jobban fog eladásilag is teljesíteni a vitara.
Gondold el. Egy duster klímával meg par apró extrával ami kb az en 15 eves swiftembe is van (par kivétellel pld ABS ,meg kipörgésgátló ilyesmi ) 3,2m Ft.
Egy gl+ vitara 4m Ft de cserébe az alap dolgokon kívül (elektr ablak stb ) van tolatókamera ,lejtmenet vezérlő ,akkor olyan vezérlő is van benne ha emelkedőn indulsz el(nem jut eszembe most a neve ) ,digit klíma ,navi,bt kihangosító , stb stb stb.
Ez melle szépre megcsinálták tehat elegge figyelemfelkeltő szerintem kívülről plane kettónosú festésbe ,és belül is pofás. Mellesleg egy eleg megbizható motor van benne ami egy dci rol nem minden esetben mondható el , benzines meg nem valami jol húzza a dustert ahogy láttam.
Ennek ellenére nincs bajom a dustert el mert biztos jo választás de sztem ha valaki nézi ezeket a szempontokat is akkor nem azon a 800ezren fog spórolni ha mar uj autót vesz , maximum az 1 misit behitelezi.
De ez csak az en álláspontom persze.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
De bizony 800k az már elég komoly érv (+25%), főleg, ha az illető tojik az általad felsorolt extrákra. (Vagy éppen ha idősebb, és ki se tudja használni őket.)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
+1 Fater pl leszarna azokat az extrakat
A duster fapadba éri meg, "nyugaton" sokszor második/harmadik járgánynak veszik. Azért is a fapad, pl kijár tehenészetbe, meg munkás autónak. Kicsivel jobb terepképesség mint egy átlag suvnak, de nem kell pl egy patrol oda. Szal vesznek egy új verdát, mert mégis "új" aztán ennyi. 10k euro alatt új autó? simán eladják mindenhol.
olyan vezérlő is van benne ha emelkedőn indulsz el(nem jut eszembe most a neve ) -> hegymeneti elindulássegítő
Mellesleg egy eleg megbizható motor van benne ami egy dci rol nem minden esetben mondható el , benzines meg nem valami jol húzza a dustert ahogy láttam. -> pedig szvsz az 1,5-ös dCI például egy nagyon kiforrott konstrukció, galambétvággyal. Persze ott a Fiat által gyártott 1,6-os dízel a Vitarában, ami szintén elég jól sikerült, megbízható darab, combos nyomatékkal. A benzinesnél ami játszik, az az 1,6-os szívó vs. 1,2-es turbó, itt az utóbbinál van az előny a nyomatékban. Kategorikusan nem jelenteném ki, hogy ez vagy az a jobb, preferencia kérdése is.
Amúgy a Vitara a Duster felett van minőségben és biztonság terén is. Bár nem annyira mérvadó, de a Vitara pont megérdemelten kapott 5 csillagot az NCAP teszten.
<< Heimdal >>
Azert csabit a vitara, mert eros, konnyu, es biztonsagos
Swift is jo, de 1.2 azert nem megy annyira, hiaba papiron 93 paci.
S-Cross GL+ navival és téli gumival 4,1M, ma jött a hírlevél a Suzuki Háztól. Ennyiért nagyon korrekt.
Megy az rendesen de nyilván nem ugy mint egy vitara
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
szerintem 100-120-ig biztos jobban mehet, viszont a kaszni magas... nagyobb sebességnél megeszi a légellenállás.
Épp a minap tiportam az M3-on, , ora szerint 185 környéke volt az azesiknégynek... csak 1 baj, ez négyesben volt 6000, ha ráváltottam az ötöst nem történt semmi
Ha végsebességet célzom meg pályán akkor en se váltok fel 4esnél magasabbra mert 5ösbe mar nem forog 5500at.
Ezért szoktam visszatenni neha neha 4be es ami kifér a csövön. . 162 volt eddig a vége nem rég.
De amúgy ritkán megyek ennyit. Általában 120-130 abszolút eleg.
Szerintem literes swifhez kepest nem rossz abszolút.
Ez egy régebbi kép
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max