Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18451) roberto211 válasza Doze (#18450) üzenetére


roberto211
őstag

Amúgy igen :D. Én még a kis ezresemre se mondom azt ,hogy lomha mert abszolút nem az csak pörgetni kell.

Most nem rég "tisztitottam" töltöttem bele adalékot ,ami segít a kiegetesben meg egy hosszabb távra elmentem. Azóta kicsivel megnőtt a végsebesség.

Szoktak nézni belsoben mikor dízel skodakat meg ópőlöket villogom le 150 nél :D

Persze ez csak ritkán van.

Ugy volt tegnap elott h megnezek ma egy gti t. De rájöttem ,hogy meg élni akarok gti nel meg nem bírnám visszafogni magam. :D

Szerk: Abszolút. Ez a Hungaroringen volt ,es csak egy Skoda meg Opel volt rajta. Hogy képzeled h autopalyan megyek ennyit? ;]

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18452) hentes555 válasza roberto211 (#18451) üzenetére


hentes555
senior tag

Milyen adalékot töltöttél bele?

Én is szoktam hajtani egy ezres swiftet, ilyen dolog még nem volt beletöltve sosem. De ha elmondod milyet szoktál belerakni, hétvégén úgyis megyünk rokonokhoz, lehet lezáratok én is egy útszakaszt :D

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#18453) roberto211 válasza hentes555 (#18452) üzenetére


roberto211
őstag

Spuri(piros) de megfelel a kék is. És nem szoktam kimerni pontosan h mennyi kell hanem beletoltom az üveggel(125ml). De minimum fél tankhoz.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18454) Kornel


Kornel
veterán

Sok itt a vesedonor.
Meg az esikszettel oke a 150-170, de regi swifttel en meg 100-nal is feltem.
Sajnos azert kellett mennie, valos 120 ezer km-el.

(#18455) roberto211 válasza Kornel (#18454) üzenetére


roberto211
őstag

Változó az embereknek a tűréshatáruk. Nem kell itt semmitől felni.

Nekem 140 fölött kezd emelkedni az adrenalin ,160nal kis para van de egyszerre jo érzés is.

Ha figyel az ember akkor kordában lehet tartani.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18456) Kornel válasza roberto211 (#18455) üzenetére


Kornel
veterán

Hat en eleg paras vagyok, mar kinottem az ilyenekbol, regen en is mentem 170-et (nem swifttel) itt-ott, persze lezart reszen ;]
Most mar inkabb vigyazok, pedig a mostani verda megy rendesen.
Regi swifttel viszont eleg paras volt 130 felett, sokszor jartam eger miskolc tavot 45-50 perc alatt orszaguton, vagy a bukkon at, ma mar nem mernem bevallalni vele. Lassan en is kalapos leszek ;)

(#18457) hentes555 válasza roberto211 (#18453) üzenetére


hentes555
senior tag

Köszi a választ, kipróbálom majd :)

kornelka: Eddig óra szerint 145-tel mentem vele max., azt is 2x2-es úton mikor tiszta volt a terep (mert ugye le volt zárva:D)

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#18458) roberto211 válasza Kornel (#18456) üzenetére


roberto211
őstag

Kalaposoknak Skoda kell. ;] :D

Amúgy tényleg változó azaz régi Swift meg régi Swift között is van különbség. Mert anyám 94es 1.0 gl swiftjebe anno 90folott eleg húzós volt meg érezni lehetett sebességet. En 2000 utáni GLS em meg mintha sokkal könnyebben menne , illetve kevésbé érezni a sebességet ennél ,94es gl nel meg lehetett rendesen. Tehat érdekes.

Most megcsinaltattam a klímát benne. Városban abszolút jo tehat elviselhető ,lehet mellette közlekedni.

Autopalyan ECO módra kapcsolok es ott ha nyomok egy padlót addig kikapcsolja.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18459) Doze válasza roberto211 (#18455) üzenetére


Doze
aktív tag

Mondjuk 180 anno az ignissel tényleg durva volt, :D, mert az kacsázott, rázott, meg mindent csinált. Viszont az sx4 még bírná szerintem, stabil még a futóműve bőven.

Egyébként az is közrejátszik sokat, hogy mennyit mész pályán, így gyorsan is. Valahogy jobban hozzászokik az ember. Régen mikor ritkán jártam pályán, akkor über gyorsnak éreztem mindent, mikor felgyorsítottam 140-ig.

Most 1-2 hete azt vettem észre, lehetne kicsit nagyobb motor is az autóba, mert olyan 130 magasságában rátapostam a gázra, nem úgy ment mint 70-ről :D, visszalőttem egyet, 4-be, akkor sem, visszalőttem 3.fokozatba. Akkor meg szabályzott... :((( , :U

(#18460) roberto211 válasza Doze (#18459) üzenetére


roberto211
őstag

Rázás az sok mindentől lehet. Nekem régen 130nal elkezdett rázni mint állat. És kiderült tehermentesitok ami volt benne töröttek voltak. Mióta kicsereltem azóta semmi. Ha végsebességet akarod megcélozni akkor 4 a legoptimálisabb.

Sx4 az bírja. Nagy kasztni , lehet rajta nagy kerék is ,stabil futomu viszonylag akkor van súlya is. De ide mondjuk kell az 1.6 os ha igy akar menni az ember :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18461) dioka7 válasza roberto211 (#18458) üzenetére


dioka7
senior tag

Szia, amit most vettem '97es swift az első a 14 db-ból a családban, amiben van klíma. Viszont az előző tulaj sem tudta megmondani, hogy mire jó az eco mód. A te írásod szerint ha jól értem, egyfajta mód amiben ha van, akkor ha taposod neki, akkor addig leáll, és ha vissza esik a fordulat, akkor kapcsol be újra?

(#18462) roberto211 válasza dioka7 (#18461) üzenetére


roberto211
őstag

Elvileg ha ac n van akkor mindig bekell legyen kapcsolva.

ECO meg az h ha pld elozol vagy ilyesmi es taposod a gazt akkor egy par mp múlva érzed h kikapcsol addig a klíma ,igen. Ha visszavetteda gazt utána vissza kapcsol. Elvileg a gázpedál alatt van Vmi kapcsoló.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18463) Kornel válasza roberto211 (#18462) üzenetére


Kornel
veterán

Suzukiba a turbo gomb az, ha kikapcsolod az ac-t ;)

(#18464) roberto211 válasza Kornel (#18463) üzenetére


roberto211
őstag

Amúgy igen ,de városba abszolút tökéletes. Visszafogja a motort azt érzem de lehet vele haladni cserébe nem forr szét az agyad
1000ccm hez kepest elég jol viseli.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18465) t1 válasza roberto211 (#18462) üzenetére


t1
addikt

Az ECO-ba nem folyamatosan megy a kompresszor.

(#18466) roberto211 válasza t1 (#18465) üzenetére


roberto211
őstag

Ezt a részét már nem tudom latod :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18467) Mercutio_ válasza roberto211 (#18455) üzenetére


Mercutio_
félisten

Tőled független okból is fejre lehet állni...

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#18468) roberto211 válasza Mercutio_ (#18467) üzenetére


roberto211
őstag

60nál is fejre lehet állni.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18469) Mercutio_ válasza roberto211 (#18468) üzenetére


Mercutio_
félisten

Ja, csak nem mindegy,hogy kiszállsz, vagy kivágnak belőle...

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#18470) Kornel válasza Mercutio_ (#18469) üzenetére


Kornel
veterán

Ezert irtam, hogy regi swifttel nem mertem mar szaguldozni.
130-nal mar biztos konzerdoboz lesz belole, ha borulsz.
Egy ujabbal meg siman tuleled adott esetben.

(#18471) roberto211 válasza Kornel (#18470) üzenetére


roberto211
őstag

130as borulást nem hiszem,higy túléli az ember ha pld 3x átfordul be az árokba stb ... Legyen az barmilyen auto.. Ehhez nagyon nagy szerencse kellene

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18472) Doze


Doze
aktív tag

Az ECO-ba nem folyamatosan megy a kompresszor.

Hmm... nehogy besüljenek a dugattyúk? :DDD

(#18473) roberto211 válasza Doze (#18472) üzenetére


roberto211
őstag

Ha ezért csinálták volna akk gondolom nem lenne rajta normál mód ahol folyamatosan megy. :U ;)

Sx4 en is (régi) van ilyen mód. Mikor tanultam rajta állandóan kapcsolgatott a kompresszor.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18474) Doze válasza roberto211 (#18473) üzenetére


Doze
aktív tag

Jaj nem erre írtam :D, tudod kompresszor

(#18475) roberto211 válasza Doze (#18474) üzenetére


roberto211
őstag

Ja,hogy erre gondolsz. :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18476) Doze válasza roberto211 (#18475) üzenetére


Doze
aktív tag

Egyébként régi sx4-en nincs ilyen mód, sima A/C gomb van. Amit halhattál az légondi hűtőventilátorja lehetett. Mert az bekapcsol, ha nincs elég menetszél.

(#18477) Mercutio_ válasza roberto211 (#18471) üzenetére


Mercutio_
félisten

A "fejreáll" képletesen értendő, csattansz, éled ugrik egy őz, átszáll a szalagkorlát túloldaláról egy autó /motor, kapsz egy durrdefektet, stb.

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#18478) roberto211 válasza Mercutio_ (#18477) üzenetére


roberto211
őstag

Ez oké de lényeg az,hogy 100fölött nem sok esély van személyautóknál.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18479) Hego válasza dioka7 (#18461) üzenetére


Hego
tag

Én sem tudom mire jó az ECO gomb, de érezhetően jobban megy ECO-ban mint AC állásban. Főleg alacsony fordulaton..

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

(#18480) dudika10 válasza roberto211 (#18478) üzenetére


dudika10
veterán

Hatalmas marhaság. :U

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#18481) roberto211 válasza dudika10 (#18480) üzenetére


roberto211
őstag

Hat nem tudom. En eddig amilyen baleseteket láttam autopalyan vagyis amit hírekbe mondtak en nem azt szűrőm le h hatalmas marhaság.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18482) Mercutio_ válasza roberto211 (#18478) üzenetére


Mercutio_
félisten

Ezt így nem lehet kijelenteni, rengeteg dologtól függ (mivel ütközik, hol, hogyan, stb.)
A fizika is makacs dolog, pl. 6 lufi és nagyszilárdságú acélok vs. régi Suzuki, szerinted melyiknek lesz több esélye?

szerk.: Sok eset nem kerül be a hírekbe pont azért, mert az utas nem vagy csak minimálisan sérült és az nem hír.

[ Szerkesztve ]

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#18483) Bandus99 válasza Doze (#18476) üzenetére


Bandus99
őstag

Új manuális sx4ben is csak ACgomb van.
Ha már szobakerult a klíma használata.
Van vmi elvaras mennyi a havi minimum idő amire be szabad kapcsolni? Pl télen paratlanitas
vagy akár nyáron menet közben, ha elég a hőmérséklet kikapcsolása az ember aztán mikor növekszik a hőmérséklet ismét bekapcsolni?

Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben

(#18484) dudika10 válasza roberto211 (#18481) üzenetére


dudika10
veterán

Az autópályát nem hiába nem szegélyezik fák. A szalagkorlát puhának számít, szemből nagyon nem kaphatsz el senkit, jobb oldaladon van egy kerítés meg föld. Ezek a "puha" dolgok, egy modern autóban nem bántanak téged, túléled. Mivel a régi swift (és újra szeretném hangsúlyozni, hogy minden más azonos korú és kategóriájú autó) puhább ezeknél a "puha" dolgoknál, ezért abban meghalsz. Nagyon nem mindegy miben ülsz.

Ha egy Golf6-ossal állsz fejre, és nem egy fa állít meg 100-ról, akkor jó eséllyel a kórház felé indul a mentő és nem a hullaház felé. Egy merciből, vagy például egy kizashiból már akár a saját lábadon is kiszállhatsz.

Egy fával találkozva egy régi kisautónál a cella összeroppan, mintha ropiból lenne, és mindenki együtt hal veled. Modernebb, biztonságosabb autóknál (mint pl. az új vitara), jó eséllyel csak Te hagyod ott a fogad (de kis szerencsével mindenki életben marad az autóban).

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#18485) zsolt19900


zsolt19900
őstag

sziasztok, mitől lehet az, hogy a nagy esőzések után az anyosules labterenel állt a víz? Mit nézzek meg, eddig sosem ázott a kocsink

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#18486) Doze válasza Bandus99 (#18483) üzenetére


Doze
aktív tag

Havi 1x nem árt bekapcsolni, kb ennyi... akkor sem kell hogy sokat menjen. pl: 5 perc.

Az a baj a manuál klímával, hogy az mindig csutkán megy, ha túl hideged fúj el kell tekerni a levegő szabályzót a meleg felé, így a hideg+meleg levegőt keveri... csak hát így nincs "spórolás" vele, a digit klíma ezért jó, mert belövöd 22 fokra, aztán télen/nyáron annyit csinál, mind1 hogy fűteni vagy hűtenie kell.

Személy szerint úgy szoktam csinálni a dolgot, hogy megy kettesen a ventilátor, rákapcsolom a légkondit, ha nincs túl meleg, x idő után áthűti az utasteret. Ha már nem kell a hideg, akkor kinyomom az AC-t, de ventit nem, így még elég hosszú ideig tolja be a hűvös levegőt, mert van némi tartalék a hűtőrendszerben. Aztán ha meleget érzek megint rákapcsolom,

[ Szerkesztve ]

(#18487) pjen válasza zsolt19900 (#18485) üzenetére


pjen
félisten

Milyen idős az autó?Lehet hogy kirohadt az alja.Egyébként a víz elvezető csatorna szokott eldugulni,tele megy falevéllel stb.

(#18488) Kornel válasza dudika10 (#18484) üzenetére


Kornel
veterán

Teljesen igazad van.
De mar egy g astra-ban is nagysagrendi ugras van biztonsag teren egy regi swifthez kepest, de akar az uj swiftet is emlithetnem.

(#18489) dudika10 válasza Kornel (#18488) üzenetére


dudika10
veterán

De a g astra semmilyen téren nem egy kategória a régi swifttel, ahogy az új swift sem. (Egyébként a g astra egész jól törik, a régi zafira, ha emlékezetem nem csal, sokkal rosszabb például.)
Egy b corsaból pont annyi esélyed van kiszállni, mint a swiftből.

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#18490) zsolt19900 válasza pjen (#18487) üzenetére


zsolt19900
őstag

egy 2004 es ignisrol van szó, és új kora óta nálunk van, rohadas nincs, az elveztoket hol találom? tuti az a ludas

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#18491) Doze válasza Kornel (#18488) üzenetére


Doze
aktív tag

f astra... inkább az. Annak idején vagy f astra fehérben, vagy swift GA.. ez ment :D, ha azt nézzük egyik kutya, másik eb. A swift legalább nem rohadt le :DDD

(#18492) Kornel válasza dudika10 (#18489) üzenetére


Kornel
veterán

Persze, csak azt nem szeretem, amikor bizonygatva van, hogy azzal is ugyanolyan jol lehet szaguldozni, meg mindegy mibe ulsz...

Astra g vs. Swift :(
[link]

[ Szerkesztve ]

(#18493) roberto211 válasza dudika10 (#18484) üzenetére


roberto211
őstag

Én azt nem vitatom,hogy a régi Swift biztonságos , mert valóban nem biztonságos.
De nem is egy kat. pld golf6 al. Nyilván a légzsák , merevitesek,energiaelnyelő zónák stb ezek mind számítanak.

De nem is erről volt szó , meg ezt mar párszor kitárgyaltuk hogy régi kisautókat főleg ha köze van a Japánhoz nem a biztonságért szeretjük :)

Most mar valóban mas a helyzet. Swift II, splash , vitara,sx4 ezek már szerintem eleg biztonságos autók.

G astra nyilván nem egy kategória a régi swiftel inkabb F astra. Sztem F astraban max egy hangyanyival van több esélyed mint egy stiftben. Es idesorolnam B corsat is.

Kornelka: Szerintem ezt senki nem bizonyitgatta. :U Lehet vele menni rendesen plane 1.3 16v vel akar ugyanugy mint egy g astraval ,régi civicel,stb csak mas az érzésed közben , mas a komfortkörnyezet.
Ezt senki nem vitatja h g astranak jobb a törése mint a swiftnek lehet most ide linkelgetni

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18494) dudika10 válasza roberto211 (#18493) üzenetére


dudika10
veterán

"Ez oké de lényeg az,hogy 100fölött nem sok esély van személyautóknál."

Ezt Te írtad ma, 10:40-kor. Erre mondtam, hogy marhaság. Az astra G, a golf6, a kizashi vagy egy merci, mind-mind személyautó. Bár az astra G-re még nem fogadnék, de a többiben jó eséllyel "van élet 100 felett is".

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#18495) roberto211 válasza dudika10 (#18494) üzenetére


roberto211
őstag

Most törésre írtam ,sebességtől függetlenül

Pld egy átlagos városi csattra

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18496) pjen válasza roberto211 (#18495) üzenetére


pjen
félisten

Nem kell azért ezt túl dramatizálni.31 es út Pest felé Mende végén az a nagy ívű kanyar,Záporjózsi 100 körül lesodródik felborul.Még egyet fordul is a földön.Ketten voltak benne simán kiszálltak és a zapinak is csak a teteje horpadt be,de nem vészesen.Tehát lehet szerencsésen is borulni.

(#18497) Mercutio_ válasza pjen (#18496) üzenetére


Mercutio_
félisten

6. emeletről is ki lehet ugrani és ha szerencséd van kutya bajod, hajrá....

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#18498) pjen válasza Mercutio_ (#18497) üzenetére


pjen
félisten

Félre értettél.Én csak azt akartam érzékeltetni:nem mindíg az autón múlik.Ahogy az első astrák rohadtak és rohadnak most is,hát szívesebben vezetek egy suzukit.

(#18499) roberto211 válasza pjen (#18496) üzenetére


roberto211
őstag

Hat nem en dramatizalom túl elhiheted :D

Nekem ugy bejön a régi suzi ahogy van csak sokan itt 5csillagos teszteket várnak ,meg 16x légzsákot , 100merevitessel egy 400ezres autótól.

Mondtam mar. Ha biztonságos régi auto kell.

Akkor megane I. Kategória legbiztonságosabb autója. Lehet 300x megáll alattad,lehet letilt a comp,lehet havonta kell futóművet csinaltatnod de biztonságos. És meg itt sincs kizárva h az ember túléli benne.

Nem rég volt pont egy ilyen megane balesetezett s meghaltak benne. Ha mar valaki 100folott karambolozik itt mar csak az égiek tehetnek vmit h kiszáll e egy keztoressel v jönnek érte.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#18500) pjen válasza roberto211 (#18499) üzenetére


pjen
félisten

+1

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.