Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2501) k2laci


k2laci
tag

Csinálhat olyan a Revolut, hogy minden indoklás nélkül már több mint egy hete felfüggesztette a fiókom ? A support csak semmitmondó válaszokat ad, valami "ellenőrzés"-t emlegetnek, de semmi rendkívüli tranzakcióm nem volt.

Van valami jogi lehetőség fellépni ellenük ?
Nyilván nem fogok kimenni Angliába és pereskedni velük, de nem tudom elhinni, hogy a XXI. században egy brit pénzügyi szolgáltató megteheti, hogy minden indok nélkül korlátozza valaki számláját.

(#2502) hedgehog válasza k2laci (#2501) üzenetére


hedgehog
senior tag

Csinálhat, csinál is. Minden dokumentumot eljuttattál hozzájuk, amit kértek?

(korábban megvádolták őket többször is pénzmosás támogatásában, ezért nagyon megszigorították az account-ellenőrzést)

-- aka p3d3str1an

(#2503) gzbotii válasza gzbotii (#2428) üzenetére


gzbotii
veterán

Ma meg is jött a kártyám. Ez gyors volt azért :)

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2504) k2laci válasza hedgehog (#2502) üzenetére


k2laci
tag

Az a fura, hogy három hete volt egy ellenőrzésem, akkor olyan szinten elkértek minden dokumentumot, hogy kis túlzással a keresztlevelemet is el kellett küldeni.
Az rendben le is ment, most egy hete újabb ellenőrzés, de még semmilyen papírt nem kértek.

(#2505) k2laci válasza k2laci (#2504) üzenetére


k2laci
tag

Aki beszél angolul rengeteg rémtörténetet (amik egyébként igazak!) hall a Revolutról.

Ilyeneket : [link]

(#2506) bbuzas válasza k2laci (#2505) üzenetére


bbuzas
újonc

Nekem is volt az elején egy ilyen. Jól föl is húztam magam rajta. Kérj live agent-et egyből a cseten aztán mond el neki hogy szeretnéd használni a szolgáltatást és nem csináltál semmi rosszat. Egy két kérdés után sűrű sajnálkozások közepette, hogy ezt nekik muszáj, unlockolták az accountom.

(#2507) sparks válasza k2laci (#2505) üzenetére


sparks
senior tag

Nekem is, amikor közel 2 éve nyitottam a Revolutos számlámat és aztán hozzá akartam adni pár 'top up' kártyát, azonnal letiltottak. Majd chaten megbeszéltük a dolgot: kellett nekik igazolnom a kártyáimat, ha jól emlékszem valami számlakivonat féle képe kellett vagy ilyesmi. Aztán lenyugodtak és azóta szerencsére nem volt ilyen. Pedig volt a számlámon azóta 10k EUR is - igaz előfizettem prémiumra is. Ha próbáltál hozzáadni kártyát, akkor az simán lehetett oka a dolognak.

(#2508) k2laci válasza bbuzas (#2506) üzenetére


k2laci
tag

Napi 2-3x beszélek live agent-tel, mindig ugyanaz : nem tudják megmondani miért van a letiltás és azt sem, hogy meddig tart. Nem kértek egy iratot sem, sem más infót.

(#2509) k2laci válasza sparks (#2507) üzenetére


k2laci
tag

Ha előfordul, hogy 10k EUR-t tartasz rajta, szerintem akkor csak a "könnyen jött - Könnyen megy" elvét kövesd, ha igazán szükséged van rá, OTT ne tartsd !

(#2510) szabi__memo válasza k2laci (#2508) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Az igen

(#2511) sparks válasza k2laci (#2509) üzenetére


sparks
senior tag

Mondjuk úgy, hogy előfordult... Mivel manapság már nem kedvelik a kriptó tőzsdékről beérkező utalásokat, így ez már nem játszik, csak aprót tartok rajta, napi dolgokhoz használom, meg nyaraláskor jött nagyon jól. TW-vel is ezért szakítottunk, nekik sem tetszett :)

Az meg tényleg durva, hogy napi 2-3 chat és sehol semmi, hogy mi van a számláddal... Teljes tanácstalanság.

(#2512) csibi_ válasza KTU (#2467) üzenetére


csibi_
csendes tag

Sziasztok!

Végre megjött a Curve kártyám.
Hogy tudom betenni Revolut alá, hogy olcsóbban tudjak utalni?

Nem jövök rá ... :(

[ Szerkesztve ]

(#2513) gzbotii válasza csibi_ (#2512) üzenetére


gzbotii
veterán

Nem az lenne a lényeg, hogy Curvvel töltöd fel a Rev accountodat, és utána Revolutot használsz?
Curve alá lehet betenni kártyákat, Revolutnál nem tudok ilyen opcióról (hogy külsős kártyát hozzá lehetne adni).

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2514) TOZ válasza gzbotii (#2513) üzenetére


TOZ
addikt

De.

(#2515) KTU válasza csibi_ (#2512) üzenetére


KTU
addikt

EUR vagy USD egyenleg hozzáadás,
ott új kártya.
HUF-nál nincs ilyen lehetőség.

Curve-be a kiválasztott kártya pénznemét HUF-ra állítsd.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#2516) csibi_ válasza gzbotii (#2513) üzenetére


csibi_
csendes tag

Igen, Revolut kártyámat akarom minél kedvezőbben feltölteni Curveon keresztül.
Közben rájöttem hogy kell bevinni új kártyát a Revolutba, de persze nem engedi a Curveot

Valaki írta, hogy a Curve kártya ha megjön vigyem be Revolut alá, és úgy utaljak. A jelek szerint vagy félre értettem, vagy nem ez a módszer.

Szóval akkor mi a teendőm?

Curve alkalmazásba felviszem a Revolut kártyát, ez megvan.
Felvittem hitelkártyát , illetve más nevén lévő Bankkártyát is (megette, nem reklamált egyenlőre)
Ha jól sejtem most kéne a felvitt kártyákról pénzt utalnom a Revolutra Curveon keresztül

NA ebben segítséget szeretnék kérni :)

(#2517) KTU válasza csibi_ (#2516) üzenetére


KTU
addikt

"Szóval akkor mi a teendőm?

Curve alkalmazásba felviszem a Revolut kártyát, ez megvan."

Nem.

Revolut feltöltés szempontjából nincs jelentősége hogy Curve-be beraktad-e a Revolut-t.

Hisz Revolut-ot töltenél magyar Ft-os kártyával.

Olvastad mit írtam #2515 -be?

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#2518) csibi_ válasza KTU (#2515) üzenetére


csibi_
csendes tag

Curve kártyánál hogy tudom változtatni a pénznemet?
MEgjött a kártya, előbb aktiválnom kell vásárlással, és utána tudom változtatni a pénznemet?
Jelenleg nem találok ilyen válatszási lehetőséget, csak a többi belinkelt kártyámnál

(#2519) csibi_ válasza KTU (#2517) üzenetére


csibi_
csendes tag

Igen, olvastam, csak egyenlőre nem engedte betölteni a Curve kártyát, igaz azt sem tudtam még megcsinálni, hogy a Curveban a curve kártyát FT ra állítsam.
Azt az üzenetet kapom, hogy Your Card could not be authorised

(#2520) KTU válasza csibi_ (#2518) üzenetére


KTU
addikt

Curve-be regisztrált és kiválasztott magyar Ft-os kártya pénznemét állítsd HUF-ra.

Persze előtte aktiváld a Curve kártyát, akár egy PIN cserével OTP ATM-be.
Vagy "nem érintős" fizetéssel.

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#2521) csibi_ válasza KTU (#2520) üzenetére


csibi_
csendes tag

köszi, ma megpróbálom aktiválni

(#2522) k2laci


k2laci
tag

Ezt láttátok ?

[link]

Leginkább a kommentek az érdekesek.

[ Szerkesztve ]

(#2523) Gergo_R6


Gergo_R6
csendes tag

Gondolom automata algoritmus zárolgatja a fiókokat mert valami nem tetszik neki, vagy nem működik megfelelően az algoritmus. A kiszolgáláshoz meg nincs elég élő support akivel kapcsolatba tudsz lépni. A supportot mindenképp fejleszteniük kell az biztos, és a direkt forint top up is kell.

1 éve nem csinálják meg azt amit megígértek, csúszás halasztás. Nekem sajna már nem csillog olyan szépen a Revolut mint az elején annak ellenére mondom ezt, hogy aktívan használom.

[ Szerkesztve ]

(#2524) k2laci válasza Gergo_R6 (#2523) üzenetére


k2laci
tag

Szerintem inkább az kellene, hogy a demokrácia egyik őshazájának számító Nagy-Britanniában egy pénzügyi szolgáltató hatósági végzés nélkül ne vehesse el az ügyfél pénzét még ideiglenesen sem. Főleg nem indoklás nélkül !

Ilyen Magyarországon nem történhetne meg.

(#2525) peti123 válasza k2laci (#2522) üzenetére


peti123
csendes tag

Megelőztem a problémát és rájuk írtam hogy milyen esetben zárolják a számlámat és azt írták hogy előfordulhat biztonsági okokból hogy megnézik a pénz eredetét ebben az esetben igazolni kell hogy honnan van a pénz és utána feloldják amennyiben nem tudom igazolni a pénz eredetét akkor vissza utalják a számlámra tehát semmiképp sem veszíthetem el! Azt is elmondta hogy tapasztalata szerint általánosságban nem tart hetekig egy ilyen vizsgálat kivéve ha nem kapják meg azokat az információkat amikre nekik szükségük van!
rákérdeztem arra hogy mi van ha én sportfogadással nyertem a pénzt és azt teszem fel?! arra annyit tanácsolt hogy érdemes megtartani a nyertes szelvényeket hogy később igazolni tudjam hogy a pénzt nyertem!
Ja hozzáteszem kb két perc alatt azonnali élő ügyintézőhöz kapcsoltak

[ Szerkesztve ]

(#2526) k2laci válasza peti123 (#2525) üzenetére


k2laci
tag

Én azért a helyedben megemlíteném, hogy tudok 4 személyről akiknek konkrétan 2 hete zárolták a számlájukat és egyetlen kérdést nem tesznek fel nekik. Ha kell privátban meg tudom adni a neveket.
Egyébként hazug, csaló banda.

(#2527) peti123 válasza k2laci (#2526) üzenetére


peti123
csendes tag

Én elhiszem neked hogy nem válaszolnak nekik csak azt mondom hogy nem vehetik el a pénzüket előbb utóbb ha vizsgálat lezárul és esetleg nem igazolódik a pénz úgy ahogy ők szeretnek akkor vissza fogják adni kizárt hogy lenyúlják abból nagyon nagy botrány lenne és lehúzhatnák magukat! Csak igen ez valóban kellemetlen mondjuk egy nyaraláson ezert nyilván jobb a Curve ami nem tárol pénzt! Bár ott is volt már baki pár héttel ezelőtt de szó nélkül minden problémát helyrehoztak minden hiszti nélkül ami szimpatikusabb mint hogy lesz.rnak

(#2528) madrac válasza peti123 (#2525) üzenetére


madrac
őstag

Ezt a hülyeséget..! És mi van, ha munkabérből szerezte az ember azt a pénzt? Akkor be kell mutatnia nekik a munkáltató igazolását a kifizetett bérről, vagy mi? Mert biztos olyan nehéz ilyet hamisítani..

(#2529) k2laci válasza peti123 (#2527) üzenetére


k2laci
tag

Természetesen a történtek után amint visszakapom a pénzem minden kapcsolatot megszakítok velük és ahol csak lehet elmondom a történetet.

Jelenleg az ügyet már a brit Financial Ombudsman Services hivatala is vizsgálja, de tudtommal már rendőrségi feljelentés is született az ügyben !

(#2530) peti123 válasza madrac (#2528) üzenetére


peti123
csendes tag

Ezt is megkérdeztem erre az a válasz jött ha készpénzben kapod a fizetést és sehogy nem tudod igazolni a pénz honnani mivoltát akkor vissza utalják a pénzt :) félre értés ne essék ezek után én se fogom tárolni náluk nem fogok ezzel szórakozni hogy igazolgassam hogy jutottam a pénzhez mivel ez így hülyeség ! Xy bank se kérdezi meg ha odaviszem a pénzem hozzájuk akkor iagzoljam hanem tárt karokkal várnak hogy náluk pihentessem :)

(#2531) k2laci válasza peti123 (#2530) üzenetére


k2laci
tag

Az egészben az a poén, hogy mindent a pénzmosás és a terrorizmus ellen próbálják alkalmazni, de nem a pénzmosókkal vagy terroristákkal csesznek ki, hanem velünk.

Ugyanez a szitu az mobiloknál az éves adategyeztetésnél is.

(#2532) Laox válasza peti123 (#2530) üzenetére


Laox
aktív tag

De, az xy bank is megérdezi. Azt hiszem nálam akkor kérték először, amikor 15 milliót elérte az addigi befizetéseim összege.

(#2533) k2laci válasza Laox (#2532) üzenetére


k2laci
tag

Várj, félreértesz, tőlem NEM KÉRDEZTEK semmit, csak zárolták a számlám. A miértre nincs válasz.

(#2534) madrac válasza Laox (#2532) üzenetére


madrac
őstag

Nálam soha nem kérdezték meg hazai bankok, pedig váltottam párszor. Mondjuk nem is ekkora összegről van szó. Magam elé képzeltem a szituációt ahogy ilyen esetben az ember sok évre visszamenőleg előkeresi a fizetési és egyéb papírokat és beviszi a bankba átnyálazásra..

(#2535) szabi__memo válasza Laox (#2532) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Iszonyat ritka és gyanús esetben néznek utána. És azok a ritka esetekben is inkább az adóhatóság

[ Szerkesztve ]

(#2536) peti123 válasza k2laci (#2531) üzenetére


peti123
csendes tag

Így nem lesznek hosszú életűek mivel így már én se fogom használni nem fogok ezen görcsölni mikor zárolják utána meg én levelezgessek velük hogy hozzá férjek ennyit nem ér az egész úgy hogy van alternatívája...

(#2537) k2laci válasza peti123 (#2536) üzenetére


k2laci
tag

Több honfitársunk került nehéz helyzetbe akik Angliában dolgoznak a Revolutra kérték a fizetésüket és most ott állnak pénz nélkül !

(#2538) peti123 válasza k2laci (#2537) üzenetére


peti123
csendes tag

Egész biztos vissza adják mivel el nem vehetik de igen az kellemetlen ha a fizetés zárolva van mert akkor az már a mindennapi dolgokat korlátozza

(#2539) k2laci válasza peti123 (#2538) üzenetére


k2laci
tag

Igen, ez így van ! De ha valaki Londonban egy hipermarketben épp a heti nagy bevásárlását intézi vagy (amire konkrét példa van) nyaralás közben jön a felfüggesztés, hogy nyújtsa be a bankszámlakivonatát, munkaszerződését, oltási könyvét akkor igen kellemetlen szituáció alakul ki.

(#2540) szabi__memo válasza k2laci (#2539) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

És gondolom nem milliós számlákról van szó

(#2541) k2laci válasza szabi__memo (#2540) üzenetére


k2laci
tag

Akinek milliós tőkéje van, az nem biztos, hogy épp a Revolutot választja pénzügyi szolgáltatónak. :DD :DD :DD

Amikor regisztrálsz ügyfélként, az 5 perc alatt megvan, a kártyát is megkapod pár nap alatt, ha vissza szeretnéd tőlük szerezni a pénzed akkor 2 hét alatt sem jutsz előbbre !

[ Szerkesztve ]

(#2542) Gergo_R6 válasza k2laci (#2541) üzenetére


Gergo_R6
csendes tag

Az tiszta mindenkinek ha élő emberrel akarsz társalogni akkor a chatbe be kell írni hogy live agent? Nekem amikor elszúrtam az átutalásban valamit 2 perc alatt jelentkezett egy élő ember nem egy automata robot előre legyártott kérdés válaszokkal.

(#2543) k2laci válasza Gergo_R6 (#2542) üzenetére


k2laci
tag

Erre gondolsz ?

Érdemes nézni az időpontokat hogy mit is jelent angolul a couple minutes :DD :DD :DD :DD :DD

A live chat-re már Marcy jelentkezett, aki ugyanolyan értetlen volt :DD :DD :DD :DD

[ Szerkesztve ]

(#2544) szabi__memo válasza k2laci (#2541) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Hát ez az. Azalatt még nem is értem minek b@szogatják az embereket terrorizmusra ellenes bullshitre fogva

(#2545) peti123 válasza k2laci (#2543) üzenetére


peti123
csendes tag

De várj live agent et kell beírni nem chatet

(#2546) gzbotii válasza k2laci (#2543) üzenetére


gzbotii
veterán

Ez valami új trend, hogy a szó és az írásjel közé egy szóközt raknak? Egyre több embernél látom azt..

"Nem tudom , hogy miért"
"Nem látom !"
:F

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2547) k2laci válasza peti123 (#2545) üzenetére


k2laci
tag

Természetesen azt is próbáltam, rövid időn belül meg is jött a revolut ügynök, és eddigi gyűjteményem szerint ezeket mondta:

[link]

(#2548) anadroid válasza k2laci (#2547) üzenetére


anadroid
senior tag

Ez egy kupac előre gyártott robotválasz. Ennél az is jobb lenne, ha néhány csimpánz ütögetné a billentyűket, de ez esetben egy szövegfelismerő és egy véletlengenerátor zabigyereke válaszolgat. Lásd a betűről-betűre azonos válaszpárokat.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#2549) MrPeekaboo


MrPeekaboo
senior tag

Ilyen fiók zárolásokról korábban is lehetett olvasni a hivatalos fórumon. Mondjuk ott amiatt történtek ezek, mert hirtelen több ezer dollárt raktak a számlára. Sajnos több hónapos elhúzódó ügyekről is olvastam, de végül mindenki visszakapta a pénzét. Az automata rendszer egyébként a szokásostól eltérő nagyobb pénzmozgásokra is riaszthat és zárolhatja a fiókot kérdés nélkül.

(#2550) mrrr74


mrrr74
aktív tag

Sziasztok,

Revolutot töltenék TW-n keresztül. Tudom, hogy sokszor volt már szó róla, de kicsit elakadtam, hogy melyik a legjobb módszer.

TW-re utalással menne a HUF, eddig ok. Ezután Revolutban a hozzáadott TW kártyával TOP UP mondjuk EUR-ban, vagy előtte kell a TW borderlessen váltani HUF-ot EUR-ra és úgy tölteni?

Köszönöm

https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.