Hirdetés
- Tökéletes töketlenség
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz kisharsany #203036 üzenetére
Szemre futottam át az autót, melyet egy volt évfolyamtárstól vettem mondhatni eddig egészen jól szuperál 2 hétre rá vettem elm327-es BT adaptert meg 5$-ért vag dpf-et azóta azzal nézem. Volt egy Check Engine hibám nox érzékelő hibával akkor vettem alin a vcds-t, ezzel a kettő eszközzel már a hibák javarésze kimutatható összesen 20 pénzbe került a kettő. Nem mondom hogy ez a helyes megoldás, de én tudni szeretném ha valami történik az autóval, azt is mit művel a dpf, hogyan telítődik mennyi időközönként regenerál, pénztemető az a doboz jó drága újonnan így nem akarom hogy idő előtt megadja magát. Hozzáteszem vcds jól jött kódolni is, tolatólámpán és két W5W izzón kívül minden led hátul, rendszámtábla világítás is (no ezt az egyet kellett kódolni, a többiért nem szólt az autó, a belső W5W cserékért sem).
Nem mondom hogy csak így lehet, lehet szervizzel is csináltatni a dolgokat, igyekszem kímélni a pénztárcát.
Kerékagy porvédő meg is érkezett a bárdiból, VAG1J0501249C jár az oktávhoz, valamint a visszapillantó aljába a led világítás, már csak ott van sárga színű W5W, a többit kicseréltem, még a kesztyűtartóban is.
rasotamas: nálam javarészt fel van írva, hogy mikor mi lett cserélve az előző tulaj is így tette, mivel bizonyos dolgok nem szervizben történnek, ami ott történik sincs km pontosan pecséttel vezetve, papíron felírva aláírás, úgyis az én érdekem hogy minden rendben legyen.
-
simonjoe
őstag
válasz kisharsany #203030 üzenetére
...vásárláskor nem néztétek meg, h "egyben" van-e az autó?? Pontosabban valami szoftveres vizsgálat nem volt, esetleges hibák, részecskeszűrő állapot stb. ??
Joe
-
Reggie0
félisten
válasz kisharsany #203028 üzenetére
Ha jo alacsony a fogyasztas, akkor plane lehet, hogy nincs benne reszecskeszuro
A regeneralast sosem irja ki. Abbol veszed eszre, hogy magasabb az alapjarat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisharsany #203030 üzenetére
Nem irja ki, pont ez a gond, hogy nem tudod hogy regeneral es leallitja az ember.
Obd-na csatlakozva tudod, csak megnezni mikor regeneral(t).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
válasz kisharsany #203020 üzenetére
7000 ezer km az Q...va sok. Az enyém 2009-es, igaz kétezres motor van benne, de használattól függően 1100-1400km között szokott regenerálni. Csak hosszú utakra van használva, a minimum az 200km.
A kipu vége fémtiszta, egyszer, valamikor régen talán egy kicsi kormot találtam az egyik csőben, a másikban semmi, de valami leheletnyi volt a fehér papírzsepin. Azóta is figyelem rendszeresen de semmi. A DPF volt már tisztítva tavaly júliusban. Nem volt gond vele, csak a kora és a futás miatt, azóta mentem vele 40k-t, most kezdte írogatni az olajhamu tömeget. Ja, és átesett egy optimalizáláson is a rendszer, kicsit fel lett húzva a teljesítménye a motornak. Szóval szerintem nem szabadna kormosnak lennie a csőnek.Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisharsany #203020 üzenetére
Néhány száz km-enként történik nagyságrendileg, esetleg 1000 környéke. Nyomás stb szenzorok értékeit nézve kiderül, állnak mint a szög, vagy működnek valóban.
-
imyourfriend
őstag
válasz kisharsany #203013 üzenetére
1.6 cr cxxb motorkóddal 226.500 van benne és teljesen tiszta a kipufogó, ha már mondtad kíváncsiságból megnéztem én is, 216-al vettem azóta egy akkumulátort meg egy szett téligumit kért a szekér, elm327 + vag dpf alkalmazással ránéznék a dpf-re mi a helyzet vele. Milyen időközönként regenerál, milyen gyorsan telítődik korommal, hány km-t tudsz elmenni két regenerálás között adott városi/pályás használat mellett, kezdésként. Mikor megvettem egyből elkezdtem vizsgálni, mondjuk a dpf az olyan amire nagyon kell figyelni szerintem.
-
ZolkoW
őstag
válasz kisharsany #203015 üzenetére
ez nem tudom, mennyit segít (ja, de: semennyit), de egyszer már voltam műszakin az enyémmel, és ugyanannyit fizettem, mint máskor :) öööö...és máskor sem volt okosítva semmi, tudtommal, mielőtt megkérdezitek. még nem mertem rádugni diag cuccot, nem is tudom, az enyém jó-e hozzá, azt a fordhoz vettem, bár munkatársnak van VAG-os is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz kisharsany #201169 üzenetére
Nem akarok most sem venni, sem eladni, tavasszal megvettem amit akartam. Ennek ellenére nézem az árakat (18 modell van hirdetésfigyelőben), néha elszörnyülködöm, néha a korábbiakhoz képest meglepően jó vételek bukkannak fel, azok gyorsan el is tűnnek a hahuról.
-
veterán
válasz kisharsany #201167 üzenetére
Nagyjából jogos amit írsz. Viszont amikor meglátja a jóember, hogy 300 k a decemberi / januári / stb. fűtésszámlája, akkor elgondolkodik, hogy akarja-e cserélni a B7-et B8-ra.
Főleg "hobbi" kategóriás 6-12 m-s autók árát követem, azoknál figyeltem meg árkonszolidációt az utóbbi hónapban, ugyanakkor az aktuális árak még a tavaly ilyenkor látott árak felett vannak. -
grizlisandor
veterán
válasz kisharsany #200737 üzenetére
Igen, Das WeltAuto!
A használt autót, amit meg akartam vásárolni úgy tudtam volna megvenni, hogy kisebb összeget írunk az adásvételire, a maradványösszeget meg lerakom az asztalra készpénzben; jó dolog az adócsalás.
-
ZolkoW
őstag
válasz kisharsany #200581 üzenetére
az 1.9-es PD-ről én is mindenhol csak azt olvasom, hogy elpusztíthatatlan (munkatársam Boráját 600e-rel adta el).. majdnem olyat vettem, az egyik megnézett járgányban frissen cserélte a kuplungszettet és a kettőstömegűt a kereskedés, szerintem ezekkel a tételekkel lehet számolni, DPF meg nem mindegyikben van. Az 1.6 szívóról itt hamar lebeszéltetek
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz kisharsany #200581 üzenetére
Toyoták közül sztem csak a Yarisban meg a Priusban van középen a műszerfal, Corollában, Aurisban, Avensisben nem.
De amúgy meg vegyél Prius3-mat. Csak ajánlani tudom.vagy nyugodtan menj rá a 2.0 CR TDI-re, hasonlóan megbízható mint az 1.9 PD, csak abból nehéz már ilyat találni, amiben nincs még 4-5-600 ezer kilométer.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Saccco
nagyúr
válasz kisharsany #200581 üzenetére
1.9 PD TDI az egyik legmegbízhatóbb.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Paxker315
addikt
válasz kisharsany #200564 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisharsany #200572 üzenetére
[03L 130 277 B] új porlasztó, 1 db ennyi (és ez egy kifejezetten olcsó bolt), bármikor letérdelhet ez a piezo kristályos fajta. Kb ez a legkellemetlenebb része
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz kisharsany #200570 üzenetére
Tény, hogy nagyon jók ha nem lerúgott fost fogsz ki. Ez mondjuk minden márkára áltánosságban igaz. Ismerősi körben LPG-s taxi volt, majd megtartották saját családinak. Most tart valahol 600k km-nél ( Zafira )
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
grizlisandor
veterán
válasz kisharsany #200564 üzenetére
Altea/Golf Plus 2.0 CRTDI motorral, esetleg 1.4 TSI 122/125 ló.
2012 utáni Opel Meriva B, ott már nem olyan problémás az M32 váltó.
-
pepucs
tag
válasz kisharsany #200564 üzenetére
Zafira mindegyik kritériumnak megfelel.
Viccen kívűl, erre a kérdésedre nem tudok hitelest választ adni a Zafirán kívűl. Nem vagyok 2m[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kisharsany #200567 üzenetére
Superb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisharsany #200564 üzenetére
Ugyanebből 2.0 TDI kevésbé nyűgös, EGR hibára lehet számítani, illetve magasnyomású pumpa kopás okán 200-250 ezer km után már ajánlott egy megelőző felújítás, nehogy ledarálja magát, de a porlasztók olcsóbbak és tartósabbak 1.6-hoz képest. Vagy ha nem kritikus a környezetvédelmi besorolás, Octavia 2 facelift létezett DPF nélküli euro 4-es 1.9 PD motorral kb 2009-2010-ig, csak ritka, és ezeknél pont érdemes csapágysort cserélni (nem a világ vége, de költség akkor is).
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz kisharsany #200552 üzenetére
Ijesztésnek: https://www.youtube.com/watch?v=2b62poEAgjM
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest