- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
davenport #120238 üzenetére
Illetve ha már régebbi autóról vált emberünk, rozsdát ne felejtsük: alapvetően a galvanizált mivolta bizalomra ad okot, de érdemes az első kerékjáratok felső részét belül ellenőrizni, illetve a dobbetét eltávolításával a sárvédő ajtó felőli alsó részét megnézni (utóbbi helyen felgyűlik a piszok, évente érdemes legalább egyszer kimosni, ha még nem rozsdásodik), innen tovább tud menni a baj a küszöbök elejére is. Hátul szerintem a csomagtérajtót érdemes átnézni a zár és a rendszámvilágítás körül. Javaslom facebookon a Hungarian Octavia Klubot, autó és bontott alkatrész miatt egyaránt
-
válasz
xtevo #120239 üzenetére
Nekem 125-130 körül már hangos egy kicsit a motor, de ez persze szubjektív.
Az alkatrészárak nem vészesek, a kopók sem annyira, és a 195/65/15-ös gumikkal jársz, amik emberi áron vannak. igaz egy másik fórumban valaki arról panaszkodott, hogy a leömlőt kellett cserélnie, ami nekem nem volt. Viszont sok a leharcolt darab, és sok a volt cégautó érdemes többet megnézni.Meg ha bringát is vinnél, akkor érdemesebb vonóhorgosat nézned, mert a hátsó ajtóra nem lehet bringatartót szerelni, mivel nincsen kerete az üvegnek felül.
-
xtevo
őstag
válasz
davenport #120238 üzenetére
Jó, megnyugtattál.
Néztem a hátsó lábteret, hogy szűkösebb, ez kompromisszum a nagyobb csomagtér miatt, bevállaljuk. Még csak 2 emberre tervezzük
Csönd? Annyira behallatszik a motorzaj?!
"Az Octi 1 nem rossz, főleg a nagy csomagtartó miatt" Ez nekünk is nagyon bejövős. Amiket leírtál, azok (is) szerintem vállalható dolgok, és nem olyan drága, vagy tévedek?
-
válasz
xtevo #120235 üzenetére
Annál azért dinamikusabb. 123-as volt a családban, most meg van egy 124-es 200D is talán 72 lóerős, annál is dinamikusabb. Viszont annyi csöndet, és annyi teret főleg hátul ne keress, mert nem fogsz találni.
Az Octi 1 nem rossz, főleg a nagy csomagtartó miatt. A zár tudja elfosni magát, néha az ablakemelő, meg annyi hogy hátul ülök szoronganak, és egy kicsit kopogós műanyagból van. + ha nézel a szokásos dolgokon túl nézz rá az aksi feletti biztosítéktáblára, ott tud valamelyik kábel elégni.
-
xtevo
őstag
válasz
davenport #120236 üzenetére
Azért a W123 minden volt csak nem fürge, az fix. ~1,6 tonna + 44kW, ez meg azért mégiscsak ~1,2tonna + 74kW, 1,5x-es szorzó. (Igazi nagyfater autó. Végülis amikor kellett kocsi volt a seggem alatt, szót nem szólhatok.) Most viszont, ha már ennyi pénzt áldozok, akkor megbízható, kevés szervizköltséges, elfogadható fogyasztású és szép megjelenésű autóra vágyok. A sok utánaolvasás után ezeknek megfelel az octavia.
Amik számomra, khmm... számunkra fontos: klíma, légzsák, el.ablak, szervo, riasztó, minden más az extra.
-
válasz
xtevo #120233 üzenetére
Egy W124-ből ültem át (230 benzines), így megértem a félelmeidet :-).
Az 1.6-os motorból van talán 75 lovas is, meg 101 és 102 lovas (kijavítani ér természetesen ha rosszul írtam). Ez a 102 lovas nos, ugrani nem fog, de a normál helyváltoztatásra szerintem elég.
A felszereltség függ az évjárattól is, mert a Classic, Ambient, Elegance 2001-től van, nekem egy 2002-es Elegance van (4 légzsák, automata klíma, bőr, tempomat, 4 el. ablak, ASR, ülésfűtés, ISOFIX) én erre hajtanék. Jó hogy deréktámaszos az ülés, viszont most jól jönne a kikapcsolható anyóslégzsák, ami viszont csak 2003-tól vagy 2004-től a Tour-ban volt csak. -
-
xtevo
őstag
válasz
Mágus2 #120229 üzenetére
@Mágus2
Átlagban az vállalható.@davenport
Köszönöm.Hülye kérdés... Mennyire dinamikus ezzel a motorral? Sokak szerint az 1.4 harmatos ehhez a kasztnihoz, de ez már "vállalható"?! Eddig egy nagy hajót használtam
Mercedes W123, oké ehhez nem lehet hasonlítani...
más.
Felszereltség tekintetében mit érdemes venni? Fapad SLX, Classic, vagy Ambiente, esetleg Elegance? -
-
Magnum_
nagyúr
válasz
bitpork #120225 üzenetére
En is ezert kerdeztem. De ugye itt a lanc csere periodus gyakoribb, mint a szijasnal.... lehet, hogy azert?
Magus: nalam 60k km-kent vezerles csere (lanc), tegbap este porogtem ezen tudod
szal akkor vizpumpa is menjen, vagy tartod, hogy nem muszaj 60k (alatt) km-kent?
Ok, koszi!!!! Szerkesztessel ertem. Akkor csere valszeg (111.300-nal jarok).
Filmet neztel tegnap?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
i-sti
senior tag
válasz
MPowerPH #120219 üzenetére
A4 B8 125 kw crtdi 2011. Saját tömeg picivel több mint 1600kg szóval jobban állok mint a CC-d.
Erő valóban van a motorban. Ha egyszer felveszi a tempót azt meg is tudja tartani. Nem kell hegyen kifele vissza kapcsolj. Én általában ott kapcsolok fel
Gyorsulástól pedig valóban nem fogod eldobni az agyad. Gyorsul de nem úgy hogy az ülésbe ragadj.
Ez CR nem olyan mint a PD hogy mikor kapcsol a turbó akkor kiugrik alolad. Viszont szépen elegánsan marad benne erő a végletekig. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #120220 üzenetére
Nem a vezérlés hajtja, bármikor cserélhető. Persze kell a motorba vízpumpa, de nem kell feltétlen cserélni, amíg nincs hangja, vagy nem ereszti a vizet.
Amikor a hosszbordás szíjat cserélni fogod a görgőjével, akkor kell megnézni a pumpát. Ha valami nem kerek vele(lóg, zúg, folyik), azt is cserélni.
-
MPowerPH
félisten
-
Mágus2
Közösségépítő
Jól. Szíj, vízpumpa, görgők.
BMW001 Én nem vennék cc-t, már csak amiatt sem, mert nehezebb, mint a passat variant.
G4ula84 Az rendben van, attól még lehet hullámos a tárcsa, vagy rosszul mérhet valamelyik ABS jeladó. Hibát csak kábelszakadásra, vagy szakadt szenzorra ír. Ha be van dugva, de kevesebb fordulatot mér, azt nem írja, ehhez szoktak menet közben élő adatot olvasni. Nem elég a hibatárolót kiolvasni és konstatálni, hogy nincs ott semmi. A légtömegmérőt sem írja hibának, csak ha szál szakadt, pedig sokszor rosszul mér.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #120213 üzenetére
A mostaninal nincs gondom a remappal, semmi. A forumos tapasztalatok alapjan sem, pedig van aki mar uj kora ota ugy hasznalja, es benne van 250k km. Annyire erzekenyebbek lennenek ezek a VW fele CR-ek a teljesitmenynovelesre?
A 3.6 szutyok meg akkor sem kellene, ha dobnak. Szivoknak mar lealdozott, a rak akar 18-20l/100km -el jarkalni egy alul halott benzines tarsasagaban. Akkor mar egy 2.0TSI. -
válasz
MPowerPH #120212 üzenetére
Felejtsd el ezt a remapolást. Akkor vegyél 3.6 benzinest bele. Ezek a cr-ek már nagyon érzékenyek. Ha nem arra van tervezve akkor az okkal van. Persze lehet jönni az ABTvel meg a mindennel, de ott is adnak egy jó kis okosítást hogy az olajcseréd hirtelen nem 10 hanem 5k meg, hogy biza nincs gari ha hidegen nyomod neki.
-
-
Gyula84
veterán
hali
valami nem oké a fékkel kis sebességnél pl 30-nál fékezek akkor mintha dolgozna az abs vagy mi (ugrál a lábam alatt a fékpedál) de csak enyhén és a fék se olyan mint amilyennek kéne lennie mi a fene lehet ez
(Audi A4 b5 avant 1.9tdi afn 96os)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MPowerPH #120206 üzenetére
A 140 lovas komponensei tartósan elviselnek 177 lovat és 420Nm-ert egy sima szoftver módosítással. Kollégám így használja az elmúlt 70 000km alatt nem volt vele gond, ennyivel ezelőtt volt megírva.
G4ula84 Valami nem OK a fékkel.
Hullámos a tárcsa, vagy dolgozik az ABS akkor is ha nem kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MPowerPH #120204 üzenetére
Nagyobb turbó, más befecskendezők és más szoft. A CR befecskendezőkkel nem szokott nagy gebasz lenni 250 000km-ig. Egyformán megbízható mindkét variáns, ha a 2. generációs CR-ről beszélünk...(2010 utáni).
Vaze 210 000km, vagy 5 év. Amelyik hamarabb letelik. Az éven megvan az 5 év, szóval cseréltesd ki.
-
MPowerPH
félisten
A 140 es a 170 lovas 2.0 CRTDi kozott mi a kulonbseg fizikalisan? Nagyobb turbo? Vagy sima software -es korlatozas van benne?
-
Szívesen!
Úgy rémlik, hogy ha egymás után gyorsan 2x nyomod meg a távirányítón a zárógombot, akkor nem aktiválodik a dead lock, csak simán zárja az ajtókat. A kezelési könyvben leírják.Az 1. kérdésedre úgy kapsz választ (nem tőlem), ha megírod az autód évjáratát és 4 betűs motorkódját.
-
Helló!
2. kérdésre: a "check deadlock" üzenet normális. Gyári riasztó és deadlockos központizár van az autóban (= ha betörik az üveget, akkor sem tudják kinyitni a zárat, azaz ne zárj be senkit az autóba, mert nem nyílik az ajtó, belülről sem). Octavia2-mben is ezt írta ki mindig.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte A620M R5 7500F 16GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB InWin 301 Erazer CM 650W
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest