Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Klaus Duran: Páramentesítők minősége
- Meggyi001: A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- sziku69: Szólánc.
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Fr3eWar
őstag
Sziasztok!
Minden topiclakónak egy boldogabb új évet kívánok, ha a tavalyi is boldog akkor ez legyen még boldogabb!
Sok balesetmentes kilométert!Nekem eddig nem indul fényesen az év, de remélem lesz még jobb,
Mágus mester, probléma elemzést kérnék,
2012-es Passat B7 variant
Most éjfél után hazaindulva -11 fok, autó kinyit, kicsit nehezen nyílt a sofőr ajtó, majd csukáskor nem akart bepattanni, becsukódni, visszalökődött mintha lenne valami akadály, de teljesen síkig ment ellenállás nélkül, csak nem klattyant be.
Kézzel átfordítottam a zárszerkezetet zárt állapotra, és kívülről nem lehetett nyitni, csak a belső kilincs ugrasztotta nyitott állapotba.Tehát kívülről a kilincset csak a rugó húzza alaphelyzetbe, nincs ellenállása mint a többi kilincsnek, ebből arra tudok következtetni hogy bowden gondja lehet, de hogy elszakadt vagy csak valami kipattant passz.
Mi szokott ilyenkor előfodulni? Ez jellemző probléma?Az ajtó most már kis lökésre is úgyanúgy ahogy eddig becsukódik, de csak belülről nyitható a belső kilincsel.
Ez házilag könnyen orvosolható, vagy vigyem szervizbe?
Köszönöm a válaszod előre is!
-
kk831228
addikt
B. U. É. K. MINDEN FÓRUMTÁRSNAK!!!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Boldog új évet,olcsó gázolajat, a benzinesekhez meg sok szerencsét!
-
PindurAnna
Közösségépítő
✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ♥♥ ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ ░B░O░L░D░ O░G ░Ú░J░ É░V░E░T░░2░0░ 1░6░ ˚ ✰*
/ \ ˚. ★ *˛ ˚♥♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥♥ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ ♥♥" ✰ -
tomcsi23
veterán
Olcsó üzemanyagot és huligánkodásban gazdag új esztendőt kívánok mindenkinek!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #111734 üzenetére
Ha visszahűl, az termos. Milyen márka ment bele?
-
molnarpeter
nagyúr
Termosztát képes 1-2 év alatt megmihálylani? 200km után is vissza-visszaesik 70-re pár napja... Esetleg a hideg miatt lehet, extra kitakarás kéne a kocsi elejére? (G4V 1.9 SDI AQM)
-
-
válasz
tomcsi23 #111721 üzenetére
http://logout.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_111711-111711.html
Kecske kolléga, teccik olvasni is vagy csak a troll üzemmód jáccik? Az ott linkeltet találtam meg én is ami szerint KÉK.
-
VR6-Fan
veterán
Mági!
Ha még vagy, ill majd leszek!
Okádia 1 légzsákok cseréje és műszerpárna cseréhez nincs valami DIY-d?
(ha jól emlékszem adagolós 1,9 évjáratot sajna nem tudok) -
tomcsi23
veterán
válasz
bitpork #111720 üzenetére
Akkor honnan jött a kék szín?
Nem hiszem, hogy bárki is fagyálló nélkül töltené fel (persze akadnak kivételek topikon belül is), nézesd meg egyik kúton. Csak arra figyeljetek, hogy üzemmelegen túlnyomás lesz benne, no meg forró - szóval óvatosan. Vagy nagyon közeli kúthoz menj indítás után.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
bitpork #111718 üzenetére
Itt a környéken lenne ötletem, de a helyi viszonyokat Te ismered.
Hirtelen elfolyt vagy honnan jött ez, hogy most kéne rátölteni? Sok hiányzik vagy mi a probléma?
Méresd be (mondjuk a kutak mérései között is jócskán vannak különbségek), aztán tölts rá egy kis desztvizet, talán elbírja még. -
-
tomcsi23
veterán
válasz
bitpork #111710 üzenetére
Semmiféle következtetést nem lehet levonni a színből sajnos.
G12(+) kő bele szvsz, vagy mehet az újabb, glicerines g13.
Amúgy rá szok írva lenni a tartályra (környékére), no meg a könyvében is.Mági: jah, hát akkor csak desztvizet lehet rátölteni - ismeretlen folyadékra, persze ha a fagyáspont engedi, különben csere szvsz.
-
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Az mitol van, hogy ebben a hidegben elso inditozasra nem indul a Golf, masodikra viszont poccre?
-
A kék színű hüttőfolyadéknak mi a jelölése? A rózsaszín ha jól emlékszem G12. Égyáltalán a Teddybe milyen kő?
Most jöttem rá, hogy idén méretve még nem volt mit bír ki és most hideg van uh biztos ami biztos alapon meglátogatnám az egyik kutat. -
-
Piwi
veterán
egy kis extra pénzhez jutottam,így előrébb hozom a fékek cseréjét az autón.
már csak az a kérdés honnan és milyen márkát? Zimmermann-t tartom nyerőnek,de meghallgatok akármilyen javaslatot. Unix illetve Bárdinál nincs extra kedvezményem,illetve az https://alkatreszek.hu/ oldal árait nézegettem ami elfogadható. Ha jól tudom már rendelt onnan itt valaki tárcsát és meg is volt elégedve velük.Van még valami oldal amit érdemes lenne megnéznem?
-
Danex
addikt
Értem :/ keresek helyben egy embert vcds el. Garancia kb 2 hete járt le.
Valahol olvastam méltányossági kérelemről, hallottatok ilyesmiről?
-
válasz
Mágus2 #111702 üzenetére
Pedig félő h igazad van
A következő hibákat jellemzően a machatronik meghibásodása generálja a tárolóba:
18222 P1814 Pressure Control Valve 1 (N215), Open / Short to Ground
18223 P1815 Pressure Control Solenoid 1 (N215), Short to B+
18226 P1818 Pressure Control Solenoid 2 (N216), electrical malfunction
18227 P1819 Pressure Control Solenoid 2 (N216), Open / Short to Ground
18228 P1820 Pressure Control Solenoid 2 (N216), Short to B+
18231 P1823 Pressure Control Solenoid 3 (N217), electrical malfunction
18232 P1824 Pressure Control Solenoid 3 (N217), Open / Short to Ground
18233 P1825 Pressure Control Solenoid 3 (N217), Short to B+
18236 P1828 Pressure Control Solenoid 4 (N218), electrical malfunction
18237 P1829 Pressure Control Solenoid 4 (N218), Open / Short to Ground
18238 P1830 Pressure Control Valve 4 (N218), Short to Plus
18241 P1833 Pressure Control Solenoid 5 (N233), electrical malfunction
18242 P1834 Pressure Control Solenoid 5 (N233) Open / Short to Ground
18243 P1835 Pressure Control Solenoid 5 (N233) Short to B+
18246 P1838 Pressure Control Solenoid 6 (N371), electrical malfunction
18247 P1839 Pressure Control Solenoid 6 (N371) Open / Short to Ground
18248 P1840 Pressure Control Solenoid 6 (N371) Short to B+Hibajelenségek:
-Some of the most common symptoms of a Mechatronic Failure are :-Flashing PRNDS in the Dash and the gearbox will switch to neutral.
-Hard engaging of the 1st gear (slams into the first gear) from a stand still point. This can sometimes also be caused by a decallibration of the clutches so you might be able to "save the day" by performing a recalibration with a VCDS cable. Procedure can be found on Ross Tech website.
-Hard downshifting from 3 to 2 and 2 to 1st gear followed by some loud "clunk" noises.
-Shaking / juddering feeling while in 2nd gear and the car pulls up.
-Jerking between gears
-Loss of power between 1300-2000 RPM. Car feels like dead
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung ME46B 46" LED Monitor
- Lenovo Thinkpad P1 gen1, gen2, P52s FHD, 4K oled touch
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest