Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Rover623
félisten
nem értettem félre...te nem érted.
Teljesen mindegy hogy egy hétre, egy hónapra, egy szezonra...a gyári kerékmérettől nem ajánlott eltérni...
A futómű baromi kényes dolog (persze az autóké...a szekér két merev tengelye sokat elvisel)...az eltérő kerékméret okozta nem várt irányú és mértékű erők komoly negatív hatással járhatnak...megváltozhat az autó irányíthatósága, a fékhatás, stb.
Nem is beszélve a fokozott igénybevételről...pláne egy gyárilag 1.4-1.6-os autó esetében...ezeknél az autóknál a gyárak nemigen terveznek ráhagyással.
Ha egyszer egy váltóméret 205/40, akkor nem lehet 205/45-ös gumát feltenni...pláne nem azért hogy 1-2 centivel feljebb kerüljön az autó, vagy hogy ennyivel több levegő legyen a futófelület és a felni között, hogy jobban bírja a kátyúkat.
Tessék elmenni egy futóműves szakihoz/céghez és kérni tőlük egy negatív ültetést...
primus inter pares