Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
Cimbimnek van egy nagyon patent kis Kadettja, teljesen felújítva, azintén 1.3-as karbis. Az olyan jól szedte a lábát, hogy az 1.8 vekinek rendesen kellett nyomni, ha el akartam kerülni. A C20NE nem lesz ennyire pörgős, legalább is az enyém az olyan kelletlenül forog 5900-6000 körül, pedig új kipuff rendszer van rajta, félig nyitott hátsó dobbal, oszt mégse az igazi. Na de nem is erre lett kitalálva. NA, majd a HF tuning után meglátjuk.
-
_seth_
veterán
Féltengely és gólyaláb is cserélve lesz + vszeg telót is cserélni kell...
Na igen, 2600-tól már 170nm rendelkezésre áll
Az 1.3S 75 lovas mocit nem sajnáltam... pedig ritka darab az amelyiket 140-nél kell harmadikból negyedikbe átrakni... 7000-nél váltogattam az utóbbi időben... néztek is ám, 4000-től jött meg az ereje igazán és olyan 6500-ig húzott
Na igen ez nem lesz meg a c20ne-vel mert nem kell kitaposni, hogy menjen... (azért nem 1-2 autós lepődött meg a kis kadettemen az 1.3-as motorral sem, jó persze ki az aki 7000-ig kihúzatja?
én... utána meg hónapokig csak a macskák használják tetőnek az autót na igen de azért jó volt egy "kicsit" sportosra venni a figurát
az 1.3S gyújtás-karbi részére volt már pár érdeklődőm is mivel 7000-et harmadikban nem igazán bírják... sokan azt hiszik leszabályoz pedig csak a technika nem bírja tovább...)
Összehasonlítás: ha találok vkit gyári c20ne-vel összehasonlítom
-
TasiA
senior tag
Nem is a 115 ló fog feltűnni, mert az ugye nam a világ, hanem az, hogy már 2200-től úgy fog húzni, mint az 1.3-as 4000-től. Legalább is én mindíg arra jutok, a kis köbcenti sok (90-110) lovas, de nehéz autóknál, hogy mire megindul, már le is szabályoz, aztán váltassz, megint nem az igazi, akkor nyomod, mint a bajnok, megint megy, de már szabályoz is.Haverom a "SEVROLÉ"-nál volt értékesítő, próbálgattunk sok autót.Pl, Lacetti 1.4, 90 lovast össze-vissza körbeautóztam a régi 1.8-as Vectrámmal, ami szintén 90-lovas volt. Aztán cseréltünk és cimbi is így látta, hogy lehet papíron 90 ló, de 4500-alatt csak 40 volt belőle
. Na most más lesz a helyzet.HA hosszú a váltód, akkor nem fogod annyira érezni az erőt, csak az fog feltűnni, hogy 140-től még úgy gyorsul, mit a régid 80-tól. Na meg nem kell állandóan kinyomni a szemét, hogy haladjon. Ha rövid F16, akkor jobban kijön a külömbség. Amúgy a féltengelyeket is cseréled? Szerintem az 1.3-as gólyalábon az agyméret kisebb, mint az F-16 féltengelyei, ami C20NE-hez van.
Kíváncsi lennék, mennyit jelent a síkolt HF. Elvileg max 10 lovat+5-10 Nm, ha pont jó a kompresszió viszony. Ha van lehetőséged, akkor hasonlítsd mán légyszi össze valakivel, akinek gyári C20NE-je van a nem széthajtott fajtából. Én is ilyesmire készülök és ezért érdekel nagyon.
-
-
_seth_
veterán
Skacok!
Fenevad születik!
Holnap jön a c20ne moci a kocsimba + F16 váltó + nagy hűtött fékek + még pár apróság....
(a moci hengerfejéből egyébként le van szedve szal nem teljesen gyári már...)
Igaz beszerleve még nem tudom mikor lesz de hamarosan -
aXXon
őstag
-
KrAt
veterán
Egyébként elgondolkozva valószínű, hogy rossz a termosztát nekünk is. Van ugye a mérőrendszer, annak van az első fehér része. Nah annak a végén szokott lenni most télen a hőmérséklet, ha megyek is vele (nincs dugó) akkor visszább is esik. Ez szerintem nagyon nem egészséges, és városban sokat is eszik.. Lehet ez a baj?
Kép:
Mod: mellesleg nyáron is maximum függőlegesen állt a mutató.. A legnagyobb melegben
És nemrég lett hűtő cserélve
-
KrAt
veterán
Tegnap vettem észre, hogy bibis lett az Opelom jobb szeme
Kaptam egy kavicsot, akkormég nem látszott semmi, csak vmi g.cinagyot koppant.. Az 1 éve vett eredeti lámpának annyi, keresztbe végigrepedt..
Rohadjon meg az előttem levő teherautós, ahonnan potyogtak le a kavicsok, csak későn vettem észre és rántottam ki a kormányt..
-
marsu
veterán
-
aXXon
őstag
Természetesen a küszöb egy b
Csak már fáradt voltam.
Ma megvolt az első bioetanolos (E85) tankolásom. Tankoltam 20 liter bengát, majd rá 20 liter bioetanolt, a motorom gyári c16nz, eddig gyenge alapjárati problémákkal. Tapasztalatom alapján az autó mintha picit jobban húzna, az alapjárat egyenletesebb lett, ez még az asszonynak is szemet, illetve fület szúrt. Fogyasztási szempontból majd később nyilatkozom, egyelőre megvagyok vele elégedve. Mikor az etanolt tankoltam, odatévedt egy faszi, aki szintén tankolni akart, csak nem találta a benzin árakat és mikor meglátta a kútoszlopon a 239ft/liter árat, azt hittem elájul.... Egy ideig magyaráztam neki, hogy mit is tankolok
Mindent összevetve kerek egy ezer forintot spóroltam a mutatványon. Próbálom majd az 50-50%os arányt finoman változtatni.
-
Calogero
addikt
válasz
Pinya007 #3056 üzenetére
Valószínű CIM modul hülyéskedik veled. Típus hiba
A CIM (Column Integration Module) a kormányoszlopon elhelyezett modul, amely többek között a gyújtászárat és a villogó- és ablaktörlő-kapcsolót tartalmazza. A következő (részben extra) alrendszereket egyesíti:
Indításgátló, kormánykerék-távirányító, transzponder-antenna, gyújtászár, irányjelző kar, fényszóró/tompított fényszóró kar, Sebességszabályozó kar, információs kijelző kapcsolók, ablaktörlő kar, rádióvevő a kulcs-távvezérléshez, kormányszög-érzékelő, kürtkapcsoló, PEPS (kulcs nélküli hozzájutási és indítórendszer) indítógomb és ESCL (elektromos kormányzár). A CIM a kormányoszlop huzalozás költségeiknek és súlyának csökkentése érdekében került kifejlesztésre.
Indításgátló (Immobiliser 3) műveletA CIM-vezérlőkészüékbe beépítésre került az indításgátló művelet (Immobiliser 3). A CIM-vezérlőkészülék a feldugott transzponder-antenna segítségével kommunikál a transzponderrel a gyújtáskulcsban, és kiértékeli a transzponder jelét. Ha a gyújtáskulcsot érvényesnek ismeri fel, még ellenőrzi a REC, UEC, IPC-vezérlőkészülék azonosítóit. Ha ebből legalább 2-t érvényesnek ismer fel, folytatódik az engedélyezési művelet az ECM-vezérlőkészülékkel végbemenő kommunikációval, gyújtás BE állásban. Az ECM-vezérlőkészülék az indítás engedélyezését kéri a CIM vezérlőkészüléktől. Sikertelen engedélyezés setén el kel távolítani a gyújtáskulcsot a gyújtászárból, , és a Key IN státus ismételt felismertetésével kell kezdeményezni az új engedélyezést a transzponderen keresztül. A analóg jelek digitális jellé alakítása a CIM-vezérlőkészülék feladata.
Valakinek használt a kulcs csere, valakinek a CIM modul cserélje hozta a megoldást.
Az én CIM modulom úgy meghülyült hogy egyáltalán nem indult az autó. Szerencsémre garanciába kicserélték, mert állítólag 150 000 körül van az egységnek az ára.
Állítólag van szoftverfrissítés, ami segíthet.Bővebb infó : [link]
Tedd fel itt is a kérdést : Astra H Club -
Pinya007
aktív tag
Sziasztok!
Opel Astra H 1.4 TwinPort motornál figyeltem meg a következő jelenséget:
Hidegen, vagy melegen egyaránt, indítás után egyból leáll, gyújtás le, kulcs ki-vissza, indítás és elindul szépen. Vagy indítás és semmi, service lámpa villog. Gyújtás le kulcs ki-be én indul szépen.Hibatárolóban nincs semmi. Most megy 2 éves nagyszervízre, cserélnek üzemanyagszűrőt is majd, esetleg valami eltömődés?!
-
aXXon
őstag
Na majd holnap reagálok, ma nagyon fáradt vagyok. Mára csak annyi, hogy nekem is a kerékívek lettek lakatolva, meg a küszöbb alatt, vagy mi
-
TasiA
senior tag
válasz
urban racer #3053 üzenetére
Akkor ez igencsak nem jó, se a motornak, se a fogyasztásnak.NE sokat várj vele!! Amúgy csak cserélni kell, nem nagy tétel, 3000ft körül. Azért majd jól nézd meg a házat is, amibe a termosztát betétet rakod. Ha már nagyon ki van kopva, akkor azt is cseréld. Ha 93 előtti a vasad, akkor termosztát csere után, a kék mező felett egy picivel, van egy fehér vonal, majd a fehér vonal felett egy másik fehér vonal 90-es jelzéssel. NA EZ A MŰSZER GYÁRILAG SZARUL VAN kalibrálva. A kék mező feletti első fehér vonalnál van a VALÓS 90 fok, ahol pedig a 90-es jelzés, az már a ~100fok. 93-tól már javították, úgy, hogy lejjeb rajzolták a 90-es számot az első vonalkához.
-
urban racer
senior tag
Ez lesz a gond. nekem nem tud felmenni egézséges hőfokra a vizem. Hiába van 2-3 fok, attól még a termosztátnak úgy kéne nyitnia-zárnia, hogy ~90 fok legyen a víz. Nos nekem a kék sávig sem megy fel a víz hőfoka, kivéve, ha dugóban állok, akkor felmegy 95-re.
Úgyis megyek ékszíjcserére, akkor megnézetem. Termosztát csere kompletten, avgy csak valami állítás is elég? -
TasiA
senior tag
Fogyasztást, nem sok dolog tudja rossz irányba befojásolni a C16NZ-nél: Lambdaszonda, MOTOR hőfok jeladó(nem az ami a Km órának kell), katalizátor hiánya(nem jelentős), rossz állaputú kipuff, illetve kipuff tömődés, talán még az oktán dugó nem 95, hanem 91-es benzinre van állítva. Bár nekem eddig csak C18NZ, meg C20NE -vel van saját tapasztalat, de a kipuff, meg a szonda az símán csinál +2 literes fogyasztást. Nálam a kettő együtt +4litert összehozott városaban. Kicsit szidtam, mikor 15-16 literekkel jártam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen videókártyát?
- Külpolitika
- Megújul a Netflix tévés appja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest