Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36801) glutamin válasza gzbotii (#36800) üzenetére


glutamin
őstag

Én amíg reggel beérek dolgozni 3 trafi mellett megyek el, mindössze 6 km-en. Mégis naponta látok embereket akik gyorsulási versenyt rendeznek a lézersó közepette. Minden nap kint a trafi és még mindig nem sikerült megtanulni, hogy itt mérnek. Úgy látszik ehhez is generációváltás kell Magyarországon.

Másik kedvencem az autópályán 160-nal száguldók. Úgy látszik ők a 30e-esre hajtanak mindenáron. Én tempomattal tolom. Haladok is, bünti sincs.

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#36802) haddent válasza glutamin (#36801) üzenetére


haddent
addikt

Azért szerintem más autopályán 160 -al elelőzni egy hosszú (kamionos) sort, meg a városban 50 -es nél 80 -al menni. Mindkettő 30 -as túllépés, de mégis..

(#36803) AMD Power válasza glutamin (#36801) üzenetére


AMD Power
titán

Dettó. Nekem mondjuk 12km de ugyan ez a szitu. És tényleg az a vicc az egészben ,hogy mindig ugyan ott mérnek! De engem meg túl le a hülye a váci úton.

Más... egy ilyen 1.4 16v 90Le G Astra végre mennyit megy? 130km/h mennyit pörög?

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36804) Bati0501 válasza AMD Power (#36803) üzenetére


Bati0501
őstag

Keveset és sokat. :D

160-at megfutja,de ahhoz nagyon kellene tolni szegénynek.
130-at se szereti igazán hosszabb távon,legalábbis a miénk nem.Ekkor ~3500-at forog.

(#36805) AMD Power válasza Bati0501 (#36804) üzenetére


AMD Power
titán

És az 1.6? Az ilyen téren jobb?

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36806) glutamin válasza haddent (#36802) üzenetére


glutamin
őstag

160-nal menni teljesen rossz. Bünti már van, de még alig mész többet a megengedettnél. Autópályán meg pont az a jó, hogy nem vagy rákényszerítve előzés idejére sem a gyorshajtásra. Országúton más, ott én is odalépek előzésnél rendesen. Ha épp akkor futok bele a trafiba, akkor így jártam. De ott fontosabb a "biztonság".

#36803
Nekem 1.4 8v vízszintes úton tudott mutató szerint 160-at. De ha jött egy kis domb, akkor már a 150 sem nagyon ment neki. 130-140-nel nem volt probléma. Közben 8 liter körül evett. A felső holtponti jeladót viszont valszeg a sok autópályázás sütötte meg.

[ Szerkesztve ]

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#36807) TasiA válasza glutamin (#36806) üzenetére


TasiA
senior tag

Szerintem a pályázásnak semmi köze hozzá, akkor van a legjobb hűtése az autódnak.

(#36808) AMD Power válasza Bati0501 (#36804) üzenetére


AMD Power
titán

Azért illene egy 90Le autónak autópályán utazóba bírni a 130-t. Én a 1.9D Clioval is lazán toltam a 130-t. Volt is hangja mondjuk. :DDD

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36809) glutamin válasza TasiA (#36807) üzenetére


glutamin
őstag

Ez a vezérműtengely végén valahol. Szerintem az a rész egyszerűen nincs jól hűtve. Maga a forgattyúsház a hűtővíz miatt nem fő meg, de a hengerfejnek vannak részei, ahova már nem ér el a hűtés. Persze ez csak az én elképzelésem. Lehet, hogy egészen más miatt halt meg. (mondjuk a szelepfedél-tömítés se volt egy tartós alkatrész nálam)

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#36810) mohabá 007 válasza gban (#36789) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Mi vidékiek nem vagyunk ám sértődékenyek :N azért egy-két apróbb észrevétel:
de előre látom ha a barom be akar jönni elém, mert tudom hogy megszűnik a sávja, vagy egyszerűen látom a mozgásán. Van ilyen,valszeg vidéki,akinek nincsen helyi,naprakész ismerete,elszeretne jutni egy megadott helyre,de az ismert útvonalon nem tud menni,mert többször elterelték,az ismert útszakasz lezárva,már a GPS is csak vinné,de arra nem mehet,megállni se tud,mert nincs hol,a forgalom meg viszi,káosz a köbön.A helyi forgalmi viszonyokat ismerőnek ő egy vidéki tébláboló barom. :((
Nekem az az igazi barom,aki a helyi forgalmi viszonyokat ismerve kihasználja azt.A külső sávban közlekedőket, mivel ő siet,úgy előzi meg,és nyer 100 métert,hogy behúz a belső sávba,előre megy,mivel tudja,hogy meg fog szünni a belső sáv,és erőszakosan benyomul eléd a külső sávba. :O
Azért azt megnézném,hogy a pesti,helyi ismeretekkel rendelkező,egy vidéki nagyváros forgalmában
számára teljesen ismeretlen helyen mennyire száguldozna.Azaz:hasonló helyzetbe cseppenve mint a vidéki pesten (azt se tudja merre menjen,hol van keresi a jó haladási irányt,itt már vótam kéccer,oszt má megint itt vagyok...) Lőttek a nagyvárosi rutinnak. Szerintem :B

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#36811) AMD Power


AMD Power
titán

Rendőrautó rapszódiája, avagy az utolsó igaz magyar rendőrautó nem igaz (?) története

Ez nagyon jó lett. :R :R

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36812) Bati0501 válasza AMD Power (#36805) üzenetére


Bati0501
őstag

Nem.
G Astra-nál pont az a helyzet áll fenn,h jobban megéri az 1.4-es,mint az 1.6-os.
Mivel nem sokkal gyengébb,de jobban fogyaszt.

Pont ma beszéltük apával,h autósteszteknél amikor írják,h simán viszi a 140-et,utazóként,akkor ezt csak az író gondolja vagy esetleg én is így gondolnál,így érezném?
Mert lehet,h vki az 1.4-es Astra-ra is azt mondja,h simán viszi a 130-at.
Nekem viszont a fordulatszám és a zaj,meg úgy az egész érzés nem ezt sugallja,szóval ilyen téren mindenképp ki kell próbálni,h az ember saját maga h érzi.
Nekem nem lenne szívem Miskolc-Pest távon végig ennyire pörgetni.

/Egy-két éves turbós 1.2 Polo-val mentünk fel nyáron Pestre.Meglepő módon nagyon fürge még a pályán is.A motorja is pörgős,míg az Astra-é nem igazán.
És sokkal simábban vitte a 130-at,mint az Astra,mondhatni a 140-et is könnyen vitte.
És itt jön elő a kérdés,h vajon tényleg ennyivel jobban fut vagy csak a jobb szigetelés -Astra-ra bőven ráférne egy komolyabb hangszigetelés - és a pörgős motor ennyit tesz,h nincs az embernek olyan érzése,h széthajtja az autót miközben ki tudja,lehet,h ugyan úgy megerőltető neki.../

Igen,illene...
Nem mondom,h nem viszi,mert megy,de nem az a hú de komfortos érzés.
Eléggé hangos az autó ilyenkor és érződni is,h nem igazán szeret ennyivel menni.Igaz,ekkor 4-en benne ülünk.
Azért egy kis Clio-ba egy 1.9 diesel motor még jó,h szépen viszi a 130-at. ;)

[ Szerkesztve ]

(#36813) AMD Power válasza Bati0501 (#36812) üzenetére


AMD Power
titán

Az a Clio 1993 volt. A Polom az is lazán vitte a 130-t bár ott már 4100 körül pörgött. :DDD

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36814) glutamin válasza mohabá 007 (#36810) üzenetére


glutamin
őstag

Nekem az az igazi barom,aki a helyi forgalmi viszonyokat ismerve kihasználja azt.A külső sávban közlekedőket, mivel ő siet,úgy előzi meg,és nyer 100 métert,hogy behúz a belső sávba,előre megy,mivel tudja,hogy meg fog szünni a belső sáv,és erőszakosan benyomul eléd a külső sávba.

Az ilyeneket ott helyben megfejelném. Igazi tahó viselkedés. Én meg álljak meg a külsőben miatta.

#36812
Nekem viszont a fordulatszám és a zaj,meg úgy az egész érzés nem ezt sugallja,szóval ilyen téren mindenképp ki kell próbálni,h az ember saját maga h érzi.

Erről nagyon megoszlanak a vélemények, hogy mennyire káros. A szíjakat nyilván jobban nyúzza a magas fordulat, de a fém mechanikus részeknek valszeg nem sok gondot okoz üzemmeleg motornál.

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#36815) TasiA válasza glutamin (#36809) üzenetére


TasiA
senior tag

Értelek, de én úgy értettem, nem hinném, hogy pont mikor az egész motorteredben hurikánként süvít át a szél, akkor főtt meg. Hamarabb sül meg egy 60 fokos aszfalton a dugóban araszolva, miközben 110-fokon bugyorog a víz, a ventilátor a mocskos forrót löki befelé és még az olaj is majdnem rotyog. :)

(#36816) gban válasza mohabá 007 (#36810) üzenetére


gban
Közösségépítő

Félreértesz, én arra a baromra gondoltam, aki megy 50 helyett 90-nel, tudja hogy megszűnik a sávja, de direkt pofátlanul beesik, ahova éppen kijön.
Aki nem tudja hogy megszűnik, az nem is akar elém pofátlanul, erőszakosan bejönni, mert először meglepődik, aztán körbenéz, és megvárja a lehetőséget. Jó esetben.
Mert volt dolgom az előbbi kettő keverékével is sajnos - pofátlanul megy ezerrel, gőze sincs hogy mi van 100 méterre előre, majd még pofátlanabbul nem érdekli hogy az már nem az ő sávja, nyomul be. Ez az igazán veszélyes.
Illetve azokra gondoltam, akik pl. a nullásról letérve nem képesek besorolni a kettesben araszoló sor végére, inkább előznek 3-6 kocsit jobbról, és ott próbálnak bemenni.
Egyszer láttam, jön ám a gyökér. Kihúzódtam elé félig jobbra, hogy észrevegye, nem szertjük ám a köcsögöket. Erre a körforgalomig mutogatott hogy nem jó ez így meg ki leszek nyírva :DDD
Mindezt egy szakadék, 10+ éves Peugeot-ból. Gondolkodtam hogy kiszállok, megkérdem mi is a gond, kezemben a kormányzárral, de úgy döntöttem, jobb ha nem idegesíttetem fel magam.

[ Szerkesztve ]

Postázást nem vállalok.

(#36817) glutamin válasza TasiA (#36815) üzenetére


glutamin
őstag

Lehet, hogy a nyári belvárosi araszolgatás tényleg többet árt.

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#36818) Bati0501 válasza AMD Power (#36813) üzenetére


Bati0501
őstag

De akkor már mégsem volt laza. :N

glutamin: Én abból indulok ki,h annál jobb,minél kevesebbet forog.
Ha mondjuk 7000-től piros fordulatszámmérő,akkor a 3500 csak nem jó neki annyira,mint mondjuk a 2500.
Persze lehet,h csak még ennél is magasabb fordulatszám az,ami hosszabb távon gondot okoz.
Szélsőséges példa: jó pár évtizede azért nyertek a Corvette-k Le Mans-ban,mert Ferrarik szétpörögték magukat és tönkrementek,míg a "lusta" V8-asok nem.

Tudom,h ha kis fordulaton szeretnék autókázni,akkor vegyek egy böhöm nagy dieselt vagy még nagyobb benzinest,kis köbcentit pörgetni kell.
Ezzel nincs is baj,h ha ezt az autó is "támogatja".

(130-nál azért az Astra-nak az étvágya is megjön.)

Nézem,h olyan másabb az ablak,amikor hsz-t írok,most vettem észre,h lett egy spoiler gomb,amit most ki is próbáltam,kíváncsi vagyok,h h fog kinézni egy a mondat spoiler-ezve. :DDD --> Ide ezt írtam: Nézem,h olyan másabb az ablak,amikor hsz-t írok,most vettem észre,h lett egy spoiler gomb,amit most ki is próbáltam,kíváncsi vagyok,h h fog kinézni egy a mondat spoiler-ezve. :DDD De lehet,h más opció is bekerült...

[ Szerkesztve ]

(#36819) Markizmark válasza Bati0501 (#36804) üzenetére


Markizmark
addikt

Ezek a motorok pörgős motorok. Benzin motornak semmi a 3500, de még a dízelek is tudják tartósan. Amúgy az 1.4 16v 90 lovas motor 4000en adja a maximum nyomatékot, és 6000en a maximális teljesítményt (90 ló). Ezeket tartósan tudnia kell, különben hazugság a megadott teljesítmény adat. Egyébként meglepően rövid a gyári váltó az ecotec motorok után, rövidebb mint az x14nz-k váltója.

Az én X14NZ-m 2800-on adja a maximum nyomatékot és 5200on a maximális teljesítményt, ami 60 ló.

Egyik ford transitunk 2.2es tdci, már 1500on megvan a maximális 285Nm és 3500-on van meg a 110 ló, de 3500on még van 220Nm nyomaték is. Kb vízszintes a nyomaték görbéje.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#36820) Calogero válasza Markizmark (#36819) üzenetére


Calogero
addikt

Ha már a fogyasztásban hazudnak a gyáriak talán többi adatban nem... :U

(#36821) Markizmark válasza Calogero (#36820) üzenetére


Markizmark
addikt

A gyári fogyasztási adat nincs a forgalmiban. A teljesítmény viszont igen.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#36822) mohabá 007 válasza glutamin (#36801) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Másik kedvencem az autópályán 160-nal száguldók. Úgy látszik ők a 30e-esre hajtanak mindenáron.
Ez ugye durván 22%-os sebesség túllépés,és a bünti 30 ezer? :DDD
Akor mennyi büntire számíthat az aki 60%-os sebesség túllépést akciózik? 50 helyett 80-nal megy? :Y

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#36823) mohabá 007 válasza Bati0501 (#36818) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Nem tudod túlpörgetni,mert a motorra káros fordulatszám elérése előtt a motorvezérlő elektronika letilt (automatice védi a motort) a katalizátor pedig könyörög a magasabb fordulatért,mert az nagyobb hővel jár,ki tud égni,kitisztul,szabadabb a kipuf gáz áramlás.Városi közlekedésbe visszaérve azzal jelez vissza,hogy észrevehetően gázadásra jobban harap,fickósabb lesz. :K

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#36824) mohabá 007 válasza gban (#36779) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Lehet,hogy segítene rajta,ha kb:1/2-órára levennéd az akku sarut. Vagy mégsem? :)

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#36825) gban válasza mohabá 007 (#36824) üzenetére


gban
Közösségépítő

Simán lehet.
De első körben megpróbálom megvárni míg "bekalibrálja" magát - munkába menet lesz fél órája, meg hazafelé is, hátha sikerül megoldania egyedül.

Postázást nem vállalok.

(#36826) trassher válasza Bati0501 (#36812) üzenetére


trassher
addikt

Simán lehet vele autózni 130-140-et utazónak, én is így járok. Való igaz hogy sokat forog szegény és a motorzaj kellően bejön de megszokható. Rakhattak volna bele egy hosszabb ötödiket és akkor pályán sokkal kényelmesebb lenne.

Redmi Note 7

(#36827) deicide válasza mohabá 007 (#36822) üzenetére


deicide
veterán

Pályán 153-ig nincs bünti, ezért ott én is tempomat 155-el haladtam, amíg a blokkoló be nem lett szerelve.

50 helyett 80 az már 45K bírság.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#36828) AMD Power válasza mohabá 007 (#36823) üzenetére


AMD Power
titán

Suma sumárum egy ilyen G Astarnak a 130 tempó nem lehet probléma, akár több száz km át is.

Bati0501 A Polonak valóban sok volt. És evett is mér mint a dög. De a Clio az szerette. :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36829) haddent válasza deicide (#36827) üzenetére


haddent
addikt

Tök mellékesen: ezeket az infókat honnan veszitek? :DDD Olyat is hallottam, hogy városban (50) csak 65 -től büntetnek. Mondjuk emellé volt is egy traffis kép téve, ott valóban 65 volt határnak belőve. Dehát ez most olyan, hogy rendőrje válogatja, nem? Jogosan bűntet meg 51 -ért is igazából, de egy 55 -öt én is feltételeznék "mérési hibák" miatt. De 65? :F Meg pályán (130) 153 -ig? A kalkulátor szerint a 65 így van, pályán viszont 150 -től van.
Ennyire jóságosak lennének a kékfényesek? Mert azt gondolom hogy 50 -> 65 és 130 -> 150 teljesen, sőt túl korrekt, "mérési hiba" határok és aki ennél többel megy az már teljes bizonysággal nem véletlen lépte túl, meg nem 5 másodpercre, hanem szándékosan és folyamatosan.

Még offabb téma és félve kérdezem meg: erről a blokkolóról mesélnél kicsit? Ha többieket zavarja, téged meg nem akkor szívesen írok privátot is, de érdekelne, már csak technikai szempontból is, mert el nem tudom képzelni, hogy valóban működik :B

(#36830) deicide válasza haddent (#36829) üzenetére


deicide
veterán

Ha a rendőr megállít, az más, mint ha trafiznak, de nem állítanak meg. A rendőr már akár 3km/h túllépésért is büntethet. A trfiban viszont van tűréshatár.

100km/h alatt +15km/h a megengedetthez képest, plusz 3km/h a műszer esetleges mérési hibahatára. Azaz 50-nél 68-al még jó vagy, 69-el már nem. Ezért látni trafis képeken, hogy 69-re van állítva a műszer lakott területen.
100km/h felett ugyanez van, csak +20km/h és +3 a tűrés, azaz 130-nál 153-ig vagy jó.

A blokkoló pedig működik, 2-t már megfogott, mondjuk akkor pont nem mentem túl gyorsan. Észleli a lézersugarat és valami olyan jelet bocsájt ki, amitől a rendőr a készüléken vonalakat lát a sebességem helyett. Ezzel egyidejűleg pedig a beépített hangszóró szól, hogy mérés alatt állok, lassítsak. Amikor lelassítottam, akkor meg illik kikapcsolni, hogy meg tudjon mérni a rend őre.

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#36831) haddent válasza deicide (#36830) üzenetére


haddent
addikt

Igen most néztem videókat, pl pont egy magyar cucc (látszik a H rendszám). Ez nekem még mindig kicsit furcsa dehát annyian nem tévedhetnek akkorát :DDD Viszont az jól látszik, hogy normál autót tulajdonképp célzás után egyből bemér. A biztosúrnak nem lesz feltünő, hogy valamiért az a fránya lézer lepattan a te autódról? Ekkor (próbálom beleképzelni magam a helyükbe) biztos megállítanának és az utolsó csavarig átnéznének mindent, hogy valamiért megbüntessenek, nem?
És mi van, ha még ezt is kiszúrják egy közúti ellenőrzésnél? Van róla papír, hogy igen ez egy legális tolató/parkoló kamera csak épp nem működik és hááát a lézert pont blokkolja? :DDD Sehogy, semmi szín alatt nem tudnak belekötni? (csak mert akkor ez elég nagy érvágás a szerveknek, mármint a hülye is tudja, hogy miről van szó, és nem tehetnek semmi?)

(#36832) diablo1984 válasza haddent (#36831) üzenetére


diablo1984
veterán

büntetnek érte, már egy jó ideje szabálytalan.

a másik, hogy vajon az új trafikat blokkolja-e, a héten láttam már annyi 3 lábon álló kistévét, ezek az új mindent figyelő trafik, ezt nem biztos, hogy blokkolja!

(#36833) haddent válasza diablo1984 (#36832) üzenetére


haddent
addikt

Nem tudom, hogy ott mi az elv. Ott ugye (minimum) 2 kamera van egy készülékben, legegyszerűbb és legősibb módja a sebességmérésnek út/idő, ráfixál egy pontra, 2 kamera 2 pontra van állítva, amint átér A -ból B -be a kocsi adott pontja leosztja az idővel és ott a sebesség, ezt meg semmi nem blokkolja csak a fékezés :DDD Csak ez így elég megbízhatatlan szerintem, bár ki tudja mit találtak ki.

(#36834) diablo1984 válasza haddent (#36833) üzenetére


diablo1984
veterán

hát ezen az új trafin egy rakat szenzor van, épp ezért akkora mint egy 37cm-es hagyományos tv, autóban nehézkes is lehetne használni! ez még szerintem nem blokkolható....

(#36835) Markizmark válasza haddent (#36829) üzenetére


Markizmark
addikt

Városban 69-nél fényképez a cucc. Ez tuti infó.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#36836) hdman válasza Markizmark (#36835) üzenetére


hdman
őstag

Így van, az elkészült fotókon az L érték szokott lenni, a jobb felső sarokban.

Sopron city :)

(#36837) TasiA válasza haddent (#36829) üzenetére


TasiA
senior tag

A megengedett sebesség +15%-os túllépésétől esel a közigazgatási bírság szabályai alá., Addig egyszerű szabálysértés, amit akár helyszínen is bírságolhat, ha megállít. A 15%-os túllépésnél pedig a tulajdonos, vagy az üzembentartó kapja a bírságot. Nem 15KM/H, hanem 15% !!!! Aztán, hogy hozzáadnak-e 3 km/h tűréshatárt, én személy szerint nem hallottam még róla, amiket én láttam, ott nem volt ilyen. Aztán mindenki döntse el, mit vállal be. ;)

(#36838) deicide válasza TasiA (#36837) üzenetére


deicide
veterán

Abszolút rosszul tudod. Rengeteg helyen le van írva, pl itt is, 15km/h a tűrés 100 alatt és 20km/h 100 felett objektív felelősséghez. Plusz a műszer hibája. E szerint vezetek, mióta bevezették és sosem kaptam csekket, pedig mentem már mérőautó előtt el óra szerint 70-el, ami 65km/h.

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#36839) haddent válasza deicide (#36838) üzenetére


haddent
addikt

Bazzeg azért tudsz élni így kicentizni :DD Honnan tudod, hogy mennyi az annyi egyébként? Nekem tökéletesen pontosnak tűnik az óra az ilyen utcai "figyelmeztető" mérőkhöz képest, meg az OBD-II szerint kiolvasotthoz képest is (+-1km/h ami simán csak az analóg kar lomhasága) :F

(#36840) deicide válasza haddent (#36839) üzenetére


deicide
veterán

Több GPS-el is kimértem, azért több, mert 15"-os kerekek vannak a gyári helyett (F Astra). OPC-nél nem mértem ki, csak kb, ott csak 2-3km/h-t csal, de ott meg már nem számít. ;]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#36841) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Sziasztok
Dizelbe gázolajszűrőt milyen időközönként kell cserélni?
Most 163 ezer km van benne,legutóbb 139-nél volt cserélve. Kibir mégegy szervizt?

(#36842) Kickass válasza Remekelek28 (#36841) üzenetére


Kickass
őstag

minden olajcserénél ha jót akarsz
nem olyan drága az ;) :K

(#36843) Remekelek28 válasza Kickass (#36842) üzenetére


Remekelek28
őstag

köszi,akkor most kicseréltetem :)
Csak valaki irta,hogy 80 ezernél cserélte elsőnek [link]

[ Szerkesztve ]

(#36844) TasiA válasza deicide (#36838) üzenetére


TasiA
senior tag

Bakker, pedig én ebben a hitben voltam :)

(#36845) deicide válasza TasiA (#36844) üzenetére


deicide
veterán

Sebaj, legalább nyomhatod kicsit jobban, ha épp olyan kedved van. :)

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#36846) deicide válasza deicide (#36845) üzenetére


deicide
veterán

De azért ne úgy mint én itt 15mp-nél. ;]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#36847) TasiA válasza deicide (#36845) üzenetére


TasiA
senior tag

Általában pályázom, de fixen 145-150-el tolom át az országon. Na meg a múltkor 2,5 év után megkaptam életem első csekkjét osztrákból, 80 helyett 91-el, hajnal 3-kor vasárnap, pályán. 45 Euro. :( A fene belé, hogy most már erre is figyelni kell!

(#36848) deicide válasza TasiA (#36847) üzenetére


deicide
veterán

Az nem jó hír, hogy az idegen országban elkövetett gyorshajtást is behajtják. Külföldön kénytelen leszek én is betartani a szabályokat, mert drága...

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#36849) Phobion válasza Markizmark (#36819) üzenetére


Phobion
őstag

1.6i X16SZ motorról mi a vélemény? :)

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#36850) Markizmark válasza Phobion (#36849) üzenetére


Markizmark
addikt

Teljesítmény: 52 kW 5000-es fordulatnál
Nyomaték: 128 Nm 2800-as fordulatnál

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.