Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
krisz4b70
aktív tag
válasz dellfanboy #100499 üzenetére
1.4 benzin
Egy kis plusz adalék a dologhoz. Az alapjárat kicsit ingadozik is és ennek függvényében buffogó hang jön a kipufogónál. Ami az érdekes hogy ez akkor jelentkezik többször, ha megy a lámpa, klíma, zene, szóval ha sok fogyasztó megy.
Itt egy videó a jelenségről, feltöltöttem drive-ra. [link]
Esetleg győr közelében tudnátok ajánlani egy hozzáértő szerelőt?
-
dellfanboy
őstag
válasz krisz4b70 #100498 üzenetére
sok minden okozhatja ezt a hibat. benzin diesel? alapjarati motor, fojtoszelep, vakumcsovek, de akar motorvezerlo is lehet a ludas, ezt igy nehez megmondani, de en erre indulnek el hibakereses soran.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok!
Utolsó elkeseredésemben fordulok hozzátok.
Lenne egy g astra ami véletlenszerűen leáll alapjáraton. Általában akkor amikor állok a pirosnál, de olyan is előfordult, hogy gurultam és épp mielőtt megálltam volna leesett a fordulat és megállt, és ha leáll nem indul újra csak sokadik próbálkozás után.
Ezt a hibát 30 fok körül gyakran csinálja pár kilométer után, most 20 fok körül úgy tűnik nem.
Hibakód nincs, 2 szerelő is átnézte de csak vakarta a fejét.Hátha valkinek volt hasonló problémája, az legyen szíves megosztani velem, hogy oldódott meg.
Köszönöm szépen előre is!
-
#21346560
törölt tag
Üdv!
Szüleim vennének ótót, főleg városon belüli használat (heti 30km), évi 1 hosszabb út a tengerhez.
Hibrid és elektromos sajnos alapból elutasítva, viszont jött a kérdés, hogy ez vajon mennyire "megbízható"?!
Valakinek tapasztalat, tanács? Előre is köszi! -
addikt
válasz dellfanboy #100492 üzenetére
Kábel nincs de a gyertya jogos
Nekem is "megjavult" egy csere - és normálisan nyomatékra húzás - utánMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
g4besz
tag
Sziasztok!
Leírom a sztorim, hátha valakinek segít:
van egy 2007-es D Corsám, 1.4 benzines Z14XEP motorral. Először csak kezdett ilyen égett olaj szag lenni az autó körül és hidegen indításnál füstölt (kb 3 héttel ezelőtt). Múlthéten melóból hazafelé jövet menet közben lefulladt, újraindítva annyira egyenetlenül járt, hogy alapjáraton leállt. Gázfröccsökkel hazajöttem még vele, de a motor össze-vissza ügrált már a helyén. Hidegen indítva nem fulladt le, de ugyanúgy járt mintha egy-két henger nem menne. Hibalámpa, hibakód nem volt. Ellenőrzésképpen lehúztam az EGR szelep csatlakozóját arra egyből dobta a hibalámpát és a kódot is. Végig túrtam a netet és a youtube-ot, hogy mi lehet (gyertya, trafó, injektor, légtömegmérő, gyűrűzni kell, hengerfejes stb.) de a lényeg: egy új gyújtótrafó megoldotta.
Fontos még szerintem, hogy a régi gyújtótrafón külsőre semmilyen hibára utaló jel nem volt (rohadás, törés stb.), viszont még a gyári volt és 250ezer van az autóban. Illetve az új trafóval az első indítás után is sz@rul járt még a motor, de folyamatosan javult ahogy gázfröccsöket adtam (gondolom az elégetlen üzemanyaggal végigköpte a kipuff rendszert). Mentem vele egy kört (10 km) és a végére hibátlan volt. A füstölés is teljesen megszűnt.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz cappa72 #100489 üzenetére
Szerintem ez nem -csak- az autóiparra jellemzö, egyszerüen az emberiség intelligenciája/hozzáállása/gondokodásmódja miatt az "egész" szolgáltató szektor olyan mélyrepülésbe kezd átmenni, holott ugye pont "abból élnének", hogy az ember ott van, és "fogyaszt"...
Csak pár személyes élmény offos területröl:
- Már több étteremben tapasztaltuk meg, hogy asztalt pikkpakk kapunk (az étterem közepén, tehát nem egy láthatatlan sarokban eldugva), majd utána 15-20 percig a kutya nem jön oda, hiába mászkál el mellettünk ezidö alatt 3-4 különbözö pincér is, a böven utánunk érkezö 8-10 fös társaságot meg körbeugrálták azonnal. (konkrét példa a VakVarjú Kopaszi-gát).
Volt hely, ahol inkább felálltunk és eljöttünk, mert még kézzel jelezve sem sikerült észrevenniük, olyan helyen pedig nem kívánjuk akkor a pénzünket otthagyni.- Pár hete bementem itt a közeli plázában egy óra/ékszeres boltba (O+A, Tag, Longines, svájci vonal, bár a márkák nem fontosak, egy Casio, vagy Swatch boltban is "elvárható" lenne, hogy vevöként emberszámba vesznek talán), 2 eladó a pultban, harmadik épp ügyféllel volt, a két pultban álló a köszönést se viszonozta, majd gyorsan beslisszoltak a hátsó helyiségbe, és ott cseverésztek kedélyesen tovább. Elsönek elfogadtam, biztos valamit meg kell nézzenek hátul, addig megnézem a kínálatot, de olyan negyed óra után sem kívánkoztak elökerülni, míg a harmadik lányka többször is rámnézett, ergó láthatta, hogy nem a müködö klíma miatt mentem be hüsölni, de Ö sem szólt nekik, hogy "ügyfél" van, azt pedig azért nem nyelem le, hogy majd én könyörögjek bármelyiküknek is, hogy méltóztassanak szóba állni, mert lehet, hogy otthagynék valamekkora összeget is...
Így onnan is kénytelen-kelletlen kifordultam. -
nagyúr
válasz Tikakukac #100488 üzenetére
Ford: megvettük Pest megyében, gond volt vele, és a helyi tatabányai szervizbe vittem.
Nem tudták megoldani, így vissza akartam menni a vásárlás helyére szervizeltetni. Mondták, hogy vigyem oda, ahol eddig szervizelték... jó kis hozzáállás. Finoman megjegyeztem, hogy a garanciális tevékenységeket bárhol kérhetem, amgy meg náluk vettem az autót, tehát a vásárlás helyére csak-csak visszavihetem. Ezt levélben is kifejtettem, a Ford központi szerviz-email címével a másolatban. Ezek után már fogadtak a vásárlás helyén, kissé megváltozott hangnemben.
A pénz az kő' nekik, de... szar érzés, hogy ilyen az egész autóipar körítése.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #100487 üzenetére
De, átjött csak ismerem a kiváló márkaszervizeket, így bátran mondhatom, hogy nem kár érte Opel, Micu, Ford, Dacia, Isuzu flotta is volt a cégnél és botrány az a szintű lerázás amit csinálnak.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
RO víz jó lehet az autó hűtőrendszerének átölbítésére, ioncserélt víz helyett.
Pár nap járatás után engedném le.
Z18XERAPA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #100482 üzenetére
Semmi probléma. Nálunk a cégautó addig jár márkaszervízbe, amíg a cégnél van. Ha 10 évig, akkor addig. Gondolom megérte kötekedni egy 10eft-os szilenten, most bukták a 10 év szervizelését. Biztos jó biznic.
-
bul07
nagyúr
válasz szabonagyur #100480 üzenetére
Hát én a Dacian meglepődtem
Öcsém akkor még ép nem 3éves Duster kocsiját vittem garanciális szerelésre, kiírt valami ESC hibát
(Kormány szög beállítás után lett jó de nem is ez)Hanem az egyik rendszámtábla világítás égőjénél megrepedt a burkolata az átlátszó része is
Mondom cseréljék már ki mert elrepedt
Erre közli de hogy az egybe van az égővel, tehát égő csere és akkor az is új lesz
Jó rá is hagytam mert ugye egy égő azért nem garanciális probléma
Mikkor adta vissza a kulcsot közli hogy cserélték az égőt is garanciában
Jó persze ez filléres dolog nekik és ki tudja komolyabb hibánál hogy állnak hozzá de igen jól eset(Debrecen Renault Dacia szerviz)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #100480 üzenetére
Ja, használat. Előző céges Yarisom 380ekm után sem nyöszörgött. Insigniám sem nyöszörög hátul 350ekm után.
-
félisten
-
ncc1701
veterán
Faja dolgokat irogattok. Mondjuk van idevágó offtopik sztorim. Céges autóm egy 2019-es swift, 1 éves kora óta nem hordjuk márkaszervízbe, lemondtunk a gariról. Mindezt azért, mert 27ekm után hidegben elkezdett nyöszörögni a hátsó futóműben egy filléres szilent, és ott közölték, h hát futóműre nem vállalnak garit. Elötte toyota volt, ott hasonló problémával elnézést kértek, és időpontot beszéltünk meg a cserére.
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #100474 üzenetére
Márpedig ez ennyire durva. Kezdjem sorolni mennyi, amúgy más kontinensen vagy országban eladott Opel visszahívás van/volt, amiből drága országunk/EU kimaradt? És elég vadak is voltak, a beakadt kormányzáras sztori amcsiban piszok komolyat ment, nálunk ebből mi volt? Semmi. Ha az udvaron esett szét az egész és akadt be a zár, mákod volt, ha nem, akkor meg kit érdekel, a fogyasztóvédelem mifelénk csak egy fura szóösszetétel a naplopóra.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
félisten
-
bul07
nagyúr
válasz ncc1701 #100474 üzenetére
Miért, a amcsi Tesla se garanciás itthon, ahogy Polgárnak se cserélték a motorját mikkor garancia időn belüll beázzot(tudott jelemző hiba, sokszor megesik) és cserélni kellet, talán 1.5misibe fájt neki
Így ha itthon nem árulták akkor mire hivatkozik a magyar forgalmazónál, vigye abba az országba ahol eladták
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Integrale
veterán
válasz zgospel #100472 üzenetére
Nem ott olvastam, vagyis ott is, de az mas.
Ez egy hivatalosnak tuno formula, hibák/tünetek es azok elharitasai, javítási folyamatai. Na, ott írják többek között azt is, hogy a bejáratási idôszak utám, nem szükséges a szolenoidokon lévô szûrô sem, javasolt olaj pedig a 0W40."Bad reklám is reklám too"
-
zgospel
őstag
válasz Integrale #100471 üzenetére
Az Opel könyve 5W30, 5W40, 0W30 és 0W40 viszkozitásokat ír elő. Engedélyezett még a 10W30 és 10W40 is, de megjegyzésben írják, hogy az 5W30 vagy 5W40 a javasolt.
Az opelműhelyen említik a 0W40-et azon logika alapján, hogy az ottani admin anno nem cserélte a visszacsapó szelepet, hanem kitördelte, és azt írta hogy a 0-ás olaj hamarabb és könnyebben jut fel ahova kell.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Integrale
veterán
válasz Tikakukac #100470 üzenetére
Hát nem. Viszont ajánlásként szinte mindenhol 0W40-et olvastam, még valahol Opel-lel kapcsolatos oldalon is, ahol hiba és annak megoldásai, javaslatai találhatóak.
Továbbá, én kakukktojás vagyok itt, a lelke Opel, de a teste nem.
Ennek a könyve viszont 5W40-et is megengedi."Bad reklám is reklám too"
-
-
bul07
nagyúr
Tűzveszély miatt az összes Opel Ampera-e és Chevy Bolt modellt visszahívják
Ezt a részt kiemelném
"egyelőre a mi kontinensünkön csak a holland visszahívás ténye ismert, de vélhetően a többi olyan országban is elindul a folyamat, ahol az Ampera-e értékesítése zajlott. Magyarországon az Opel elektromos autóját azonban nem lehetett kapni."Magyar tulajoknak lehet ez szívás lesz
Mert ha nem forgalmazták akkor a visszahívás is bajos, lehet menni a sóhivatalba[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Integrale #100466 üzenetére
Igen, Dexos 2 minősítése van. Ennél a motornál elvileg a GM-LL-A-025 szabvány van megkövetelve, de azt lefedi a Dexos 2.
Egyszer volt benne 5W-40-es Total, azóta többször 0W-40 Mobil 1, indításkori okoskerék zörgés hang változatlan, de a téli hidegindításokat biztos jobban szereti a motor a 0W-40-es olajjal. -
Hachiko95
aktív tag
válasz jimmy5 #100458 üzenetére
Szerintem sem kell foglalkozni vele, csak amikor már folyamatos a hang vagy teljesítmény vesztés van. Főleg, ha minden ki van cserélve, akkor mást nem nagyon lehet csinálni. Valahol olvastam olyat, hogy hidegindításnál a rövid kopogás "megengedett." Figyeld majd a hangot, ahogy hűvösebb időjárás lesz. Én eddig úgy vettem észre, hogy akkor rövidebb ideig vagy egyáltalán nem csinálja.
Nekem a Mobil 1 ESP 0W-40-et szereti, láthatóan nem eszik belőle 10000 km alatt.
-
Integrale
veterán
válasz jimmy5 #100460 üzenetére
Néha nekem is ilyen, meglepő módon melegben/ ha soka áll, akkor nincs semmi hangja. Amikor hallom, akkor sincs 1 másodperc, amíg "szól".
Érdekesség képpen, az okoskerekek nem lötyögnek a forgaási iránynak megfelelően.Más: Melyik olaj ajánlott 0W40-ből?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #100462 üzenetére
Ez minden autónál töltés gond szíj, kábel, test, generátor (feszültségszabályzó)... Ha belföldi nyaralás, keresnék bontást a közelben, hátha jó fejek és meg is szerelik.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
-
jimmy5
aktív tag
Sziasztok.
Segítséget kérnék tőletek ha van ötleteket.
Z16XER motor.
Trakorozós hang 1-2 secig csak indításánál. Ha áll a kocsi egy napot.
Okoskerekek, szolenoidok,visszacsapo szelepek cserélve. Olaj 200km ezelőtt.
Nincs hibakód.Jol megy,keveset fogyaszt.Van esetleg valakinek ezzel tapasztalata, ötlete, netán megoldása ???
Köszi
Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
ncc1701
veterán
válasz molnarpeter #100450 üzenetére
Na, ezt remélem is. De ha nem is hőálló, annyira szorosan illeszkedik a fémdarab, h nem tud sok luftot szívni a szivattyú.
-
toompa
őstag
A csomagtér világítást canbus vezérli.
Izzó csere után 10 percre le kell zárni az autót és újra kinyitni. Ha ez sem segít, nézz rá az izzó foglalatra, mert az szokta még megadni magát. De bármit csinálsz, 10 perc zárás és nyitás, mert zárlat esetén letiltja.
A nyitás érzékelő pedig a legjobb tudomásom szerint a zárban van. Dr tuti hogy nem azzal van a gond. -
blac
tag
Sziasztok!
Astra H az autóm bezárta a kulcsot a csomagtartóba, nem működik egy ideje a csomagtartó világítás, nem érzékelte a nyitást.
A hátsó ajtó nyitásérzékelője a zárban van? mert nem találtam máshol semmit. -
Kolty
aktív tag
Üdvözlök mindenkit.
Opel "tudósok" véleményére lennék kíváncsi.
Eltérőek lehetnek-e, eltérőek-e a C corsák hátsó tengelycsonkjai?
2002.es évjáratú 1.4.es 16V. corsánkon meg van sérülve az egyik tengelycsonk menete.
Ezt szeretném cserélni.
Mégpedig úgy, hogy megveszek egy komplett hátsó futóművet, mert szeretnék építeni egy strapálható kullót is.
Így a sérült tengelycsonk menne a kullóra, a jó pedig az autóra.
Szóval ugyanolyan futóművet kellene vennem mint ami a corsánkban van.
Köszönöm. -
ncc1701
veterán
válasz molnarpeter #100437 üzenetére
Ja, jogos, toyotánál is megvannak a hibás kontruckiók is akár.
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #100424 üzenetére
ez egy korrekt srác volt, aki ránézésre konyít a gépekhez... pesti, csongrádon nyaraltak és hazafelé megálltak itt famíliával megnézni: ismerősének kell viszonylag olcsón, normális állapotú gép, napi használatra... úgy vettem ki, hogy őt meggyőzte vannak a kocsinak apróbb hibái, amiket mondott, de mindre azt mondta, hogy párezres meló megcsinálni, nem kritikus hiba... majd átbeszéli vele és mindenképp hívnak, hogy kell-e nekik
mindenesetre ez pozitív volt, mert ha 1 ilyen stílusú érdeklődő megtalálta, valószínű több is meg fogja
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Stema
tag
Opel Astra G 1.4-ben (2002, klímás) romlott el a hűtőventillátor vezérlő (relé is rossz volt, az javítva, lehet az rontotta el ezt). Betüjelölés már lekopott, alvázszám alapján ami kell bele: GM24462343.
Egyik bontóban azt mondták ilyen nincs csak GM24462342 (utolsó szám kisebb), ez WG jelölésű, rákeresve a CG jelölés a gyakori, olyanjuk is van (nem tudom milyen gyári számú). Mit rendeljek hozzá? -
_seth_
veterán
válasz ncc1701 #100435 üzenetére
A20DTE olaja beöntés után igen hamar csupa fekete, de ez a motor ugye 99g/km co2-t tud, a többi motorkódhoz képest még több mocskot vezet vissza magába.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ncc1701
veterán
válasz _seth_ #100434 üzenetére
Igen, nehéz, mert kombit már kb senki nem gyárt. Mindenki csak a nagy suvokat nyomatja, amit én nem értek.
Nálam az insignia harmadik autó, most kissé haragszom rá, mert a swifttel kellett mennem szlovéniába nyaralni, de ez van. Mindenesetre bőven évi 10ekm alatt megyek vele, évente cserélem ősszel az olajat. Van, h 3-4ekm után telik le az 1 év. Nem szokott túl koszos lenni.
-
_seth_
veterán
válasz ncc1701 #100431 üzenetére
Én próbálom tartani a 10 ezret, jó legutóbb 12e lett belőle.
133e kmnél cseréltettem a szóban forgó tömítést DTE motorkódnál, a koszt leszámítva megegyezett az újjal, sem repedés, sem keményedés nem volt tapasztalható.
Jelenleg a piacon lévő autók közül ha nem insignia akkor én az audi a6 irányába mozdultam volna és kombi. De cél volt az 5 ajtó, ebben az esetben pedig marad a mondeo és octavia, más értelmes 5 ajtós nem nagyon van.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ncc1701
veterán
válasz _seth_ #100427 üzenetére
Olajfelszívó cső tömítés a kulcs ennél a mocinál. Lehet bele venni örök élet fém darabot, viszont a gyári gumit 3-4 évente, ~60ekm után illik cserélni, de sajna nem egyszerű az olajteknő levétele, úgyhogy megkérik az árát (3-4 óra munka).
Ja, nálam egy 160 lovas A20DTH van. Dízel Insigniából 2 féle létezik, az első az a fajta, ami már volt bontva, mert elment az olajnyomás a tömítés miatt, meg van az, amin el fog menni. Előzd meg a nagy költséget. Az enyém 180ekm körül hullott szét, akkor volt valami 750eft a javítás.Úgy egyébként én így utólag, ha nem vagy beleszerelmesedve a formába (mert piszok szép darab), akkor inkább mást javasolnék. Például egy szögegyszerű, de nem szép toyota avensist, valami szívó, benzines mocival plö, ha kell a nagy vas. Insignia problémás tud lenni. Enyém kb egy hónapja van már szerelőnél (injektor csúcsok, magas nyomású szivattyú+egyik üzemanyag szelep, generátor csere, akku csere, egr tisztítás), már megint fél milla felett vagyok. De szeretem az autót.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz ArthurShelby #100429 üzenetére
Igen, van néhány motorkód, de a lényeg ugyanaz: A20DTx motorknál 1. olajpumpa alsó tömítés csere, 2. minden olajcserekor szűrő alapos vizsgálata, hogy van-e benne fémtörmelék, és ajánlott 10 ezrenként cserélni is. 2013 előttieknél főleg.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #100428 üzenetére
Insignia 2.0cdti motorkódok:
a20dt, 20dtc, a20dte, a20dth, a20dtj, a20dtr, a20dtlEzekből gondolom leggyakoribb az általad is említett dth, de a sima dt, vagy a dtc sem ritka.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz _seth_ #100427 üzenetére
2.0 cdti-ből van 165 lovas is, viszont akkor az már a frissített, mint a 131 lovas, kevertem.
"Az alapja mindnek ugyanaz a fiat 1.9 dízel."
Ez igaz, de azért lényeges eltérések vannak, a20dt-vel pl kevesebb gond van. Igazából az insignia fórumon (Ivanits) Ricsinél kell kérdezni, ő eléggé ráállt az insigniákra.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
_seth_
veterán
válasz ArthurShelby #100426 üzenetére
Tudom milyen motorokkal szerelték
Sajnos a karbantartás sem garancia, van első tulajos, 10 ezrenkénti olajcserés is ami motorcserés lett, ez a része a rulettkerék. Talán csak abban lehet bízni, hogy az FL utániakat nem (illetve csak kis %-ban) érinti.
Ettől függetlenül ha csak az A20DTH-ra rákeres minden információja meglesz, hogy döntsön165 lovas nincs, 160-as van. Az enyém pl 140 lovas. Az alapja mindnek ugyanaz a fiat 1.9 dízel.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ArthurShelby
addikt
válasz _seth_ #100423 üzenetére
A 2.0 cdti-hez ennél több motorkód tartozik (pl a20dt). Lehet jó motor, viszont fontos az előző tulaj hozzáállasa a karbantartáshoz.
A 110 lovasokkal elég kevés probléma van (ellenben pl a 165 lovasokkal aránylag több). Ez a motor 3 teljesítmény szintben volt elérhető (110, 130, 165). Aztán ennek lettek frissített verziói (pl 131lovas).
Illetve a 2.0 cdti-ből volt biturbo is, az olyan 190 ló fele volt (200 alatt), de elég ritka.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
_seth_
veterán
válasz func93 #100421 üzenetére
Csak keress rá, hogy A20DTH, ha együtt tudsz élni a tudattal, hogy esetlegesen alsó hangon fél millióba kerülhet egy motor csere akkor akár jó is lehet.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
func93
senior tag
Sziasztok,
A környékemen volna egy 2010-es Insignia 2.0 cdti 110 lóerős motorral. Nagyon elgondolkodtam, hogy megvegyem, mert elég rendezett állapotú. Mennyire jó választás ez a motor?
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #100395 üzenetére
holnap jön elvileg egy már bizalomgerjesztőnek tűnő ember megnézni el volt cseszve amúgy valami a fb-hírdetésnél, mert 1 hónapig nem jelentkezett senki, más profillal próbáltunk rákeresni és nem találtuk ...nem csoda, hogy nem érdeklődtek... visszaraktam kb 1 hete 180ra, azonnal lettek "érdeklődők", akiket inkább gyorsan lekoptattam...
zafirával most tettünk egy nagyobb kört, ami előtt aggódtam azért kicsit, de visszanyerte a bizalmam: hétfő óta kecskemét-szántód-tihany-zánka-sümeg-veszprém-sümeg-keszthely-balatonfüred-kecskemét kör, kb 650km és kicsivel 7 liter fölötti fogyasztás, sok klímával... semmi aladdin lámpa, vagy check engine... ha dombok közt laknánk, kellene az 1.8-as motor, de boldogultunk így is 1-2 visszaváltással, meredekebb utakon...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Petyyyyy
addikt
válasz Handball94 #100403 üzenetére
Nekem is pont egy hete ugrott le először hátramenet kapcsolása után, volt nagy meglepetés.
A tervek szerint pillanatragasztót fogok nyomni a gomb belsejébe, úgy teszem majd vissza - jobb ötletem nincs.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
totyino77
tag
válasz Integrale #100414 üzenetére
Nem tudom mi az a aqs
De az pont fordítva müködnek ha a belső levegő válik rossz minőségű é akkor engedi be a külső levegőt nem?[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
totyino77
tag
Hello mindenki adott egy opel astra h caravan 1.6 benzin z16xer, klíma és a belső keringtető ről kérnék infókat vagy csak nálam a rossz vagy gyárilag így kell müködnie, amit észrevettem hogy ha használom a klímát az enyém digitális, tehát ha benyomom a klímát akkor a belsőkeringtetőre állitja a zsalu automatikusan és hiába nyomkodom a gombot nem reagál rá, klíma nélkül meg külső belső keringetés hibátlan oda állítja a zsalu ahogy kell, nálatok is így van vagy valami hiba, hozzáteszem hogy építettem be elektronikát a zsalu mozgató motorhoz hogy ne tőrje el ismét mert ahogy tudjuk gyári hiba,
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #100406 üzenetére
Vagy víz vagy mind a kettő. Nem szépek ezek sehonnan nézve sem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
-
Handball94
aktív tag
Sziasztok!
Vectra C váltógombja néha random leesik - főleg ha meleg van. Ez ismert típushiba, van rá valamilyen mód hogy orvosoljam? Ragasszam oda?
Köszi! -
addikt
válasz Szabi29 #100400 üzenetére
Érdekes szindróma. Teljesen laikusként nekem olajnyomás problémának tűnik. De ez oximoron mivel a meleg olaj már jobban tud "közlekedni", nem kellene feszítse a motort. De lehet sok a kartergázod is - szerintem.
Ha erre jár mohabámester majd lehet ráolvas
Én kipuculnám a folytószelepet, kartr csöveket, egr-t. Rosszabb nem leszMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ncc1701
veterán
válasz molnarpeter #100396 üzenetére
Ez egy jó link, köszi szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SSD kibeszélő
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Mini PC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 3D nyomtatás
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest