-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89699 üzenetére
4cm mértem, oldaltámaszon, teljesen feltolva és feszülésig lenyomva, olyan 2/3 úton a az első lánckerékhez. (A láncszemek tetejét néztem mindkét esetben) Hol lenne az ideális? Terhelésen állítsam be segítséggel vagy oldaltámaszon? Vagy emeljem meg a hátsó kereket ?
280km van a láncban és ennyit nyúlt
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Huha
Egy kérdés:
Van ötleted esetleg? A felnijeimnek gyárilag "rücskös" a fényezése, ezért a hátsónak a lánc oldalán a tisztítása csukló gyilkos, mind brigéciol mind Eco-Clean társaságában. Mivel tudnám rendesen leszedni róla a láncról ráverődött olajat?
Más:
328Kbyte csak a kép sírni nem ér miatta!Megkapta az új láncot és fogaskerekeket.
Viszont kátyú, fekvőrendőr etc után még mindig van egy kis kottyanó hangszerű a lánctól. Laza lenne? Esetleg ellehet kopva a láncvezető gumi vagy mi?Ti milyen sprayt használtok? Nekem eddig a MOL-os Dynamic cucc maradt fent a legjobban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #89686 üzenetére
egy brazzers logót csapj rá erre a képre
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tarill #89689 üzenetére
Ennel az rsv nel? Ha beazni nem is azik, (nemelyik be tud) a harom fazist azonnal szethuznam egy ilyen akcio utan, mert ha ott valami korrodal, akkor leeg az egesz generator (30e km ig mindegyik leeg egy bizonyos vazszam alatt)
Illetve van jopar csati, ami ilyenkor nekikezd az osszerohadasnak, termeszetesen nem letfontossaguak, mert azok gumitomitesuek.Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #89688 üzenetére
Engem is nagyon vonz Törökország, de ami jelenleg ott van eléggé eltántorít. Több millió migráns van náluk, iszonyat világ van ott. Én azon agyalok, hogy tavasszal merre induljak, de sok ötletem nincs. Észak nem érdekel, balkánt már sokszor bejártam, kelet érdekelne, de azt most kerülném. Maradt a nyugat. Jelenleg egy Olasz, Francia, Monaco, Spanyol, Andorra körön töröm a fejem. Ez pont jó lenne tavaszra, de még nincs meg az elhatározás. Egyedül nem megyek az tuti.
Végső esetben marad Románia, ott még bőven lenne pótolni való.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Tarill
őstag
válasz z123456789 #89686 üzenetére
nem ázik be semmi olyan motoron ha így le van anyagozva?
-
Geresics
addikt
Járt valaki mostanában Isztambul felé?
Felmerült, hogy az októberi Balkán Turiszt verseny helyett inkább menjünk oda, és kezd tetszeni az ötlet...
Pécs-Isztambul-Pécs útvonal, de lehetőleg oda-vissza más vonalon volna jó. Milyen köztes állomásokat, útszakaszokat, látványosságokat, kajáldákat, stb. érdemes út közben megnézni? Vagy egyáltalán van bármi, amire érdemes odafigyelni?
(Az ötlet annyira új, hogy még egyáltalán semminek nem néztünk utána, szóval minden infónak, a legapróbb észrevételnek is örülnénk!)
Másik fórumon eddig pár tipp már jött: "Lefele a Duna menten, az út gyönyörű, Decebal szobor, Vaskapu, aztán az említett Belogradchik, Shipka, Buzludzha, Rilai kolostor. Érdemes nekifutni többször, mert mi megszívtuk az esővel és köddel. Szerbeknél megnézném az Uvac kanyont.
A közlekedési kultúra meg bőven a magyar alatt van, sok balesetet láttunk. Az utak nagyjából rendben voltak, de esőben nagyon csúsztak!"*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Állat vagy!
Amúgy meg köszi, egy-egy részt hasznosítani fogok belőle!Illetve jövő hét végén (most nem leszek itthon) kipróbálom a DarázsGarázs-féle leömlőtisztítót - természetesen videót is készítek majd róla, így ha jó, akkor azért, ha szar, akkor azért lesz hasznos!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Nem semmi, látom, te sem aprózod el.
Múlt héten én is lemostam haver motorját. Ahogy autónál is szoktam.
Bogároldás, öblítés, habosítás, szivacsos samponos mosás, öblítés, szárazolás, szükség esetén wax, és egyéb felületvédők, majd gumiápolás.
Mondom "Na! Talán elég tiszta lett, hogy eladd." Azt mondja, beteg vagyok.
Vagyunk páran, akik ilyenek.(#89685) kcsa
Ah! Pont az ilyenek miatt nincs sosem időm semmire, pláne nem időben lefeküdni aludni.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Régen én is ilyen voltam. De már tudom, hogy az ilyeneknek csak túl sok a szabadidejük és a felesleges energiájuk
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Jó írás. Előző motorom glancoltam mindenféle szerrel, a mostanit csak leveretem egy százasért a kúton.
Sisaknak is csak a plexijét szoktam alaposan ablakpucolóval letörölni. A külseje olyan mint az okádék a sok tetemtől. Eső leáztatja egy részüket, öntisztuló.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Hasztakurva
En meg elmegyek egy tobbnapos Locarno turara, utana talan lemosom, iden masodszorra, de az RS t 3 eve nem mostam le.
Hat elrohadni a viztol nem fog egyik sem.Ettol fuggetlenul toled nagyon szivesen vennek motort, ha valamidet eladod, elotte szolj. Ha masnem en meghempergetem a soderagyban
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Ígérem már egy ideje a motorsmosós, ápolós postot, leírom, h miképp szoktam csinálni, illetve miket használok, melyek szükségesek mindenképpen egy alap korrekt tisztításhoz és mivel lehet az egészet kimaxolni.
Autóápolásnál találkoztam először az Autoglym termékeivel, ott már évek óta használom és évek óta bizonyított számomra. Nyilván nem kell ehhez ragaszodni, sok egyéb - akár kedvezőbb árú - lehetőség van a piacon, de érdemes döntés előtt utánaolvasni, pár ref. fotót keresni, tapasztalatokat, stb.
Először is az alap szükségletek, amelyek egy átlagos ápoláshoz szükségesek:
- Mikroszálas szivacs (Itt nem kell ragaszkodni prémium márkákhoz többszörös áron, tökéletes bármelyik "no name", akár ebay-es is)
- Mikroszálas kendők (Több méretben érdemes beszerezni, szintúgy bármelyik megteszi. A lényeg, h legyen köztük legalább 2 nagyobb, vastagabb, amit szárazolónak lehet használni)
- PH semleges sampon (a PH semelgesség azért fontos, mert a waxot nem viszi le mosáskor)
- Műanyagápoló (Alapelemként írom ezt is, hisz a Nap masszívan dolgozik a nyers, fényzetlen anyagokon. Az AG-s műanyagápoló jó gumira, érdemes ilyen kettős területen alkalmazhatót keresni, ha valaki nem akar belefolyni..
Sokszor elhanyagolják a gumi, műanyag elemeket, noh és hiába van szép fénye egy motornak, ha a többi sallang fakó, napszívta, karcos)
- Petróleum a lánchoz (Itt kaptam tippként, olcsó, tuti oldja a retket, bevált, ajánlott. Hozzá elhasznált fogkefe tökéletes.)Prémium szerekből a fentebbi pakk max. 10-12.000ft-ból kijön és már van egy első blikkre alapos, szépen mosott motorunk.
Ha valaki jobban bele akar menni, az alábbi kiegészítő szerekből tud válogatni:
(Innentől a "motorvanértemneménérte" klubtársak ne olvassák. De hangsúlyozom, csak motor miatt én sem vettem volna ezekből semmit. )- Waxok (Többféle van, tartósságot tekintve is különbözőek, köztük karcfeltöltő, vagy csak sima fénykiemelő, vagy kifejezetten sötét fényre szánt ami csökkenti a hologram hatást, stb. Emellett alapvető előnyük, h a szennyeződés könnyebben lejön, vízlepergető, s véd az UV-től. Ehhez már érdemes beszerezni egy waxszivacsot, amivel gazdaságosabb a felvitel)
- Rovaroldó (Nem kell bemutatni, ráfújod, 5-6 perc és vízzel a 90%-uk lefolyik. Fontos, h ronggyal ne ess közvetlenül neki, mert a kitin mocskosul karcol.)
- Gumiápoló (Nem a motorgumira, arra tilos kenni bármit is, létezik tartósabb, kifejezetten gumi anyagokra szánt ápoló)
- Üvegpolír (Plexire, lámpákra, tükrökre. Van egy karcfeltöltő hatása is, illetve mindemellett szintúgy könnyebben lejön a szennyeződés és vízlepergető.)
- Motormosó (Blokkra, leömlőkre, nehezen hozzáférhető helyekre, felnibelsőre. Befújod, pár perc és vízzel leverethető.)
- Kátrányoldó (Rendszámra, felnire, kipufogó aljára felvert kátránypöttyöket be kell itatni vele, pár percet várni és letörölhető. Itt is fontos, h érdemes megvárni míg megszívja a pötty az oldószert, mert nélküle törölgetve ez is karcol.)
- Felnivédelem (Az alaposan megtisztított felnire szabad felvinni, a lényege h a fékpor, "lánczsír" és egyéb szennyeződések nehezebben ülnek meg a felnin.)
- Bőrtisztító / Bőrápoló (Már akinek bőr huzatú az ülése.)
- Fémpolír (krómozott felületekre. Nem próbáltam még, mert nincs króm)Mindent beszerezni már nyilván húzósabb tétel, bár 1-1 flakon akár több évig is elegendő és az eredmény mindig magáért beszél.
A folyamatban egyébként nincs nagy ördöngőség. Jellemzően én egy enyhe locsolással kezdem. Tényleg csak permetszerűen, nem eláztatva, h a friss por réteget vigye le.
/Ha nagyon bogaras a motor, akkor ezt követően érdemes befújni a rovaroldóval, h dolgozzon. A bogarakat amúgy én minden motorozás után lepucolom róla, mert frissében könnyebben, károkozás nélkül lejönnek bogároldóval, plusz vizes szivaccsal./
A sampont természetesen melegvizes vödörbe öntöm, felkeverés után a szivaccsal neki lehet esni a legmagasabb ponttól lefelé haladva. Nyári melegekben hamar szárad, jellemzően én 1-1 nagyobb felület mosása után szárazra szoktam törölni.
Majd a legvégén maradnak a felnik, küllők, már középállványra húzva, elejét felbakolva mosom, így gyorsan körbeforgatható mindkét kerék.Az ápolószereket egyébként nem kell minden mosás után haszálni, pontosabban kinek mennyi idő ugye 1 mosási intervallum.., pici rutinnal már látszik h mikor van rájuk újra szükség.
Jah és talán a végére a legfontosabb. Ha valakit elkap ez a fajta gépszíj, a legfontosabb tényező a megelőzés. Zárt helyen tárolás, alapos, gyakoribb tisztítás, kényes részek fóliázása, stb..
ui. Baszki, persu, tényleg kell nekem egy OT.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BoB
veterán
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
Azt hiszem kezdek gyűjteni az új motorra...
http://totalbike.hu/hirek/2017/08/21/meg_iden_bemutatjak_a_700-as_teneret/*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #89675 üzenetére
Ebben az esetben én nagyon magasról tennék rá.. nem h új bukó.
Bukókat ennél sokkal komolyabb behatás miatt szokás lecserélni, a föld eleve tompa, puha behatás. Ha nem kell nyakmerevítőt viselned akkor tuti nem kapott akkorát, h mikrorepedések keletkeztek volna a szerkezetében.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #89670 üzenetére
Érte behatás, belefejeltem a talajba vele. Sérülés nem látszik rajta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
Tanács kellene:
Szombaton megyek a mocimért, illetve hétvégén szívesen motoroznék egyet a környéken, de sisak ügyben bizonytalan vagyok.
Van a mostani 100 ezres szuper bukóm, amivel a baleset volt. Se külső, se belső sérülés nem látható rajta, illetve van egy alap 30-40 ezres sisakom, amivel még nem volt perec. Ti melyiket használnátok, amíg nem lesz helyettük új?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
válasz horvathkrisz #89662 üzenetére
Örülj neki, hogy van félelem érzeted.
Szerk: lenne ha zöldön oldalról jön az X5-ös, mint minap.
Be lehet fejezni, valakinek erre tellik.
Itt senki nem tud egy kiba hsz-t írni poén nélkül?[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #89661 üzenetére
Én sem úgy értettem, a vulkán előtt 50-essel mentem csak, a 60 lótól is rettegtem először, pedig nagyon sokat szemeztem a ninettel mielőtt ezt megvettem volna. Még most sem érzem kevésnek, főleg hogy ezt sem merem nagyon megkergetni. Kezdő vagyok még mindig. Kemény 4700km-rel a hátam mögött.
szerk.: pl ma reggel a lámpánál "lealázott" egy cbr 125, gondoltam hadd kezdődjön jól a napja.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz horvathkrisz #89656 üzenetére
Jah nem baszogatásnak szántam, ismerem az érzést, amikor 40 lóról átültem erősebb gépre, én is így éreztem. (csak nem írtam le. )
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #89652 üzenetére
pöpec
Azokat a konzolokat de irigylem. Ha esetleg nem kell öregednek szólj és elboltoljuk!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz horvathkrisz #89656 üzenetére
Sima ernájntit vegyél, ne a többi olcsósított izét (Pure, Racer, meg ilyenek).
Vagy egy Ducati Scramblert. Abból meg Sixty2-t ne.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #89654 üzenetére
Jajmá
-
-Mike-
addikt
válasz horvathkrisz #89650 üzenetére
Miért ilyen jó a sor4?
-
tboldi
nagyúr
válasz horvathkrisz #89650 üzenetére
A képbeszúrást még gyakorolni kell.
-
horvathkrisz
addikt
Tegnap vettem apámnak egy 2005-ös CBF 600-at, 32.000 km van benne.
K*b*sz*tt király ez a sor4! -
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89642 üzenetére
és zgospel:
Mint írtam, technikai részleteket nem tudok, én csak tippeltem, hogy esetleg egy ilyen lehet azon a R1-en.
Tapasztalatom is csak a BMW Schaltassistent Prójával van, az automatikusan ad gázfröccsöt lefelé. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #89643 üzenetére
Megtalalta azt feautere-t, amivel joval szarabb koridoket lehet menni.
Ha fektavon gazt huz, az aztan hatekony fekezes, a masik, hogy ha vissza is rakod, es nincs egy jol mukodo csuszokuplungod, a hatso kereked mar csuszik is, mert hirtelen visszavaltottal...Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #89640 üzenetére
De azt is írja hogy "I found that just a little throttle nudge almost like a very tiny blip and hold made the downshifts even smoother."
Szóval sima visszaváltáshoz neki is kellett gázfröccsöket adogatnia. Én ha rendesen húzom az első féket akkor nem tudok gázfröccsöt is adni közben. Több értelmét látom már akkor egy auto-blippert felszerelni a motorra (már amelyikhez lehet kapni) ami visszaváltáskor automatikusan adja a gázfröccsöt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #89640 üzenetére
Ertem, hogy megszakitja a gyujtast, ez csupan annyi, hogy a szenzor akkor is nyomas alatt van, amikor lefele valtasz, de motorfeken minek? Ott a kerek hajtja a fotengelyt, nem a gyujtas.
A masik ami eszembe jutott, hogy egy olyan motornal, amelyik nezi.a fotengely szogsebesseg valtozasat, az azonnal betarol egy misfire hibakodot
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
Létezik univerzális kommunikáció sisakba, ami nem 200€?
2 sisakkal szemezek, az egyik nem támogat kommunikáció beépítést, a másikba meg 200+€ lenne a gyári. Scorpion adx1, és nexx xd1 a 2 kiszemelt. Szerintetek melyiket érdemesebb megvenni? Icon variantot vennék, csak nincs egy 150 ezres sisakban gyári napszemcsi[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Pedig az alkalmazásban, amivel lehet állítani bluetooth-on keresztül, van egy downshift on/off kapcsoló (egy fórumon olvastam). Pár videó is van a HealTech YouTube csatornáján.
Technikai részleteket nem tudok.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89631 üzenetére
Nemááá
Pedig még viszonylag új ez a láncszett, 2007-ben raktam rá a motorra, alig 32000Km van benne -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89634 üzenetére
Pedig elég egyszerű szerkezetnek tűnik, azt hinném a kuplungkosár fogazatának letörési szögével és felületi minőségével lehet játszani, ezt illene elég hamar kiismerni már a tervezőasztalon.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #89633 üzenetére
En altalaban zold festekkel szoktam, mert az nagyon fog.
A feket is azzal kenem, sokkal jobb tole.Technikailag nagy szam, mert gyari motorban szar szokott lenni, persze a mai motorokon tokeletesek mar. De meg 2009 ben sem tudtak normalisat csinalni, az enyembol kiindulva. Regebben meg meg szarabbak voltak.
Ha van egy jol mukodo csuszokuplungod, sokkal tobb zold festeked maradhat otthon, mert nem kell megfestened a kuplungot. Elintezi helyetted a csuszokuplung. Ja. A normalis csuszokuplung motorfeknel csuszik, gazra nem. Ezt mindenkepp hozza kell tegyem.Zold festek szinkodja: p378
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89626 üzenetére
Megfesti a kuplungot? Mármint szó szerint lefesti vmivel? Biztos imádja a motor, ha a megszilárdult festékdarabok úszkálnak az olajban.
Amúgy ez a csúszókuplung mitől olyan nagy szám? Mármint technikailag. Kiveszek egy-két rugót és nekem is lesz csúszókuplungom, nem?
#89634:
Hú de sufnituning. Piros festék nem jó bele? 😂[ Szerkesztve ]
-
-
demars
addikt
válasz zgospel #89628 üzenetére
Motoron az még elmegy. Pár hete sikerült egynek bejutnia a szobába, mikor észre vettem éjjel azt hittem infarktust kapok. Kinyírtam a kis köcsögöt és az összes szekrényt végignéztem bogárcsapoval meg újsággal a kezemben.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zgospel
őstag
Huh ma reggel majdnem frászt kaptam. Tegnap ugye esett az eső, és már megszoktam hogy ilyenkor mindig bemásznak a ponyva alá pókok meg mindenféle bogarak, és 1-2 napig még ott is maradnak. Veszem le reggel a ponyvát szép óvatosan, nézem hogy se bogár se pók, na mondom micsoda szerencsém van. Elraktam a ponyvát, felraktam a tanktáskát, beraktam a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, erre látom hogy egy nagy zöld sáska ott csimpaszkodik a kormány közepén.
Kerestem egy botot hogy majd azzal lepiszkálom, mert én ugyan hozzá nem nyúlok ilyenekhez Városi gyerek vagyok, írtózok mindenféle rovartól.
Hát hiába próbáltam lepiszkálni vagy lepöckölni onnan, az a szemétláda bemászott a műszerfal alá, a lámpatest mögé, sok kábel közé, ahova én már kb a bottal sem tudtam benyúlni. Úgyhogy bejöttem vele munkába, még mindig ott van. Remélem nem rágja meg ott nekem a kábeleket. Meg azt is remélem hogy magától kimászik, mert ha nem akkor nem tudom mit csináljakhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
Nem szamit.
Csuszokuplung van az r1 ben, bar az ennyire nem dolgozik szepen, kuplung nelkul, ezert valoszinusitem megfesti a kuplungot, erre eleg hamar ra lehet erezni. Nem akarsz baszakodni a gazfroccsel akkor kuplungot csusztatsz.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Nem is a fokozatjelzo, sokkal inkabb a hang miatt kerdezem. Ugy tunik rev match nelkul, minimalis fordulatvesztessel teszi vissza, raadasul marha gyorsan. Szamit, hogy milyen iranyban valtasz lefele? Ertsd, forditott valtoval gyorsabb lenne?
Vagy csak nekem tunik ugy/en vagyok marha lassu -
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Helyesbitek... az idoben valtozo fluxus indukal feszt a trafo szekunder tekercseben. Tehat a primer aramot nemszakitja meg?
ha megszakitja, akkor lesz szikra, tehat akkor legyen a nem szakitja meg verzio
Mindegy, ez a kutyu csak a trafot basztatja, de az ecuval semmit nem csinal, ez a lenyeg[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem valt gyorsan lefele, a gipro kesik, ha egyszerre kettot visszaszur. (Nem ertem minek van fokozatkijelzo kulon, amikor ezen gyarilag van, es az pontosabb)
Tboldi:
Ez csak megszakitja a gyujtast, visszavaltasnal gazt kene adatnia az ecuval illetve a ride by wire fojtoszeleppel, hogy megemelje a fordulatot, nincs ertelme motorfeken elvenni a gyujtast, attol nem lesz jobb visszavaltani. Rem egyszeru szerkezet, csak a primer aramot szakitja meg a trafonal.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
tboldi
nagyúr
Szerintem van egy HealTech gyorsváltó a motoron (ha már ott a GIpro is). Azt hiszem, ez tud lefelé váltást is.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #89611 üzenetére
hogy vált ilyen gyorsan lefelé?
-
baboss
őstag
válasz polimorf #89614 üzenetére
Csak mobilos kép és videó van, mit ki lehet hozni belőle azt majd megosztom. Az SJ6 Legend akció kamerát kölcsön adtam a fiamnak, aki most Máltán van. A kamerához van Polár és UV szűrőm, valamint egy giroszkópom is. A Horvát karikáról van kb 18 óra videóanyagom, azzal lesz munkám bőven. Felvettem az egész utat oda, vissza. Van kb fél óra vízalatti felvételem is amit EASYBREATH búvármaszkkal készítettem. Ott is volt pár élmény, elvileg a Szlovén határon levő benzinkútig elégnek kellett volna lenni az benzinnek, de mivel 2 személlyel és jól megpakolva mentem több lett a fogyasztás és a benzinkút előtt 4 km- rel elfogyott a nafta.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #89611 üzenetére
02 valóban nagyon fasza, de ezt a bolti motor simán tudja. Meklau lazán karcolna vele 57et
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Haza értem, ma nem buszmegállóban fogok aludni az biztos , de ha nosztalgiázni támad kedvem akkor kb 700m-re van a legközelebbi, vagy beállok a zuhany alá motorosruhában.
A motor csupa kosz, rámegy pár órám mire letakarítom.
emre
Csak az útvonalt pontokat szoktam megtervezni, a többi meg menet közben alakul ki, de az útvonal is szokott változni néha menet közben. Sokszor csak elindulok és megyek a vakvilágba. Nálam nincs menetrend és időbeosztás, én így élvezem a motorozást, mindig van valami izgalmas esemény ami emlékezetes és felejthetetlen marad.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #89610 üzenetére
Etalon.
Megnezted a videoi kozott a hungaroring palyacsucs cimut?
Illetve erre is vess egy pillantast. Stock RN22
A ficko lehet vagy 60 kilo vasaggyal, nagyon ki van tekerve az elofeszites elol. De szerintem jot megy amator letere. Tul jot.Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #89609 üzenetére
Továbbra is döbbenetes ez a videó baszki
-
baboss
őstag
Köszönöm mindenkinek a biztatást.
Az biztos, hogy nem "makett" motoros vagyok ahogy szoktátok mondani.
11:00 Megérkeztem a legrövidebb úton 235km Kiállóra, a csizmából megint kikellett öntenem a vizet. A miséről lemaradtam , de a kajáról nem. A lényeg, hogy nekem felejthettlen és tanulságos volt, nem bántam meg, hogy elindultam. Amint lesz időm összevágom az anyagot és megírom a beszámolót.
A címe: Szlovák "tortura"[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #89599 üzenetére
Melyik az a pályahibás jobbos?
Mondjuk az R6-nak még mindig sokkal jobb futóműve van mint az FZ6-nak. Az én motorom 170-re fel se gyorsul ezen a pályán szerintem a célegyenesben nagyon max 160ig mehet fel nálam az óra, és akkor már baromi jól fordultam rá a kigyorsításra, szóval inkább olyan 150-155 környéke lehet általában.
Jövőre új szett gumi fog kelleni, mert ezek szezon végére már el fognak kopni középen a sok jövés-menéstől. Majd megálmodom hogy mi legyen, jelenleg a Rosso 3-ra vagy a Power RS-re hajlok, de még sok víz lefolyik addig a Dunán.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Ferdzsoo
addikt
Én nem tudom mi van ezzel a fos gumival, de most már egyre durvább amiket nyom.
5k km-er van most benne, de folyamatosan fosódik amióta megvan. Mikor lenyomtuk az olasz túrát olyan volt mint egy álom. Vizesen is, szárazon is, mint a cövek úgy ott volt a kanyarokban.
Aztán hazajöttünk itthon is mentem jöttem, azt vettem észre egyenes kigyorsításokkor volt hogy elforgott, a PR4 sosem csinált ilyet. Aztán a körforgalmakban rendes döntésekkor mintha be akarna esni.
Most olyat csúsztam a vizes aszfalton egy kanyarban először a hátsó majd az első is kicsúszott, csak lestem. Szerencsére megfogtam, de nagyon gáz.
Nem tudom mi van ezzel a fos gumival, de lehet az hogy a múltkori pályázáskor annyira felmelegedett vagy mittudom én hogy megváltozott a szerkezete és nem tapad úgy mint ahogy kellene?
Jah Dunlop Roadsmart 3[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Hővezető paszták
- További aktív témák...