-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88587 üzenetére
Vidd szerelohoz, mert valamit nagyon eltekertel.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88596 üzenetére
Nem mukodnek. Utaljatok inkabb a szamlamra a penzt, amin ilyen szarokat vedztek, es en tavgyogyitassal energiat kuldok.
Karbit leeresztetted, mielott leraktad sok idore? Etanolos benzin volt benne?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88588 üzenetére
Kopogasszenzoros, motormenedzsmentel rendelkezo motor elmeletileg megerzi. Ktm RC8 R pl kiirja a muszerfalra, hogy eppen milyen benzint tankoltal, a saabnal alkalmazott ionaram meresevel, amit elmeletileg a gyujtogyertya elektrodjairol mer. A saabnal meg nem nagyon mukldott ez, csak elmeleti sikon, a szobeszedek alapjan.
Polski fiat, es tarsai. 98 as benzin kell bele...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88586 üzenetére
Nekem az a velemenyem, hogy 100 ast kell hasznalnom, mert 300 eur egy henger, es 100 eur egy dugattyu.
Az hogy mit tisztit, nem erdekel, szerintem elhanyagolhato a kulonbseg. A yamahaba az etanol tartalma, illetve az etanol hianya miatt tankolom. Pl tavaly augusztusi benzinnel mentem iden juliusban az RS el...Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88584 üzenetére
Persu, a flakonos karbitisztítók mennyire működnek, van velük tapasztalatod?
Elővettem tegnap a robogót némi állás után és egyszerűen nincs alapjárat. Elindulni is csak gázzal tud, amint visszaveszem és visszaér alapjáratra leáll.
Légszűrőt még tavaly cseréltem új gyárira, az tuti okés. Alapjárati fúvókára gyanakszom, de ha egy mód van rá nem borítanám szét a karbit.mod. Mentem vele 35km-t, azt gond nélkül megtette, 130-at leforogta a 95kg-m alatt most is, bár érzésre nem húz úgy, mint annó. De a lényeg h fordulaton ezen kívül más rendellenséget nem tapasztaltam.
Kösz.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
-
Lajkó
őstag
válasz Teasüti #88412 üzenetére
Mondjuk nem mindegy, hogy mennyi a paripa, mert pl. én jelenleg egy 100+ lóerős CBF600-on tanulok, és konkrétan Félek tőle!
Azt mondták az okosok, hogy a sor4 600-as olyan mintha V2 650-esen ülnél! Aha jah! Volt szerencsém kipróbálni kettőt is az V2-esből. (igaz mindkettő SV650 volt...)
Szerintem inkább az előző vadállat, az utóbbi meg kezesbárány! Persze lehet ha nem lenne ekkora difi a lóerőben akkor... , de ezt már szvsz sosem tudom meg... -
RAiN91
őstag
válasz FIREBLADE78 #88585 üzenetére
Ott szerintem lábtartóig max egyszer le tudom dönteni
-
vendingo
veterán
Ma mentem egy jót, és elmondhatatlanul jobb volt DBkillerrel közlekedni.
Hohe Wandon voltam, rengeteg motoros volt, a supermotos suhancok szépen körbemotoroztak az apró gépeikkel.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88577 üzenetére
Javítsatok ki ha tévedek, de a nagyobb oktánszám a magasabb kompresszióviszonyból eredő követelmény. Ha nem kopog a motor, akkor elegendően magas és semmilyen haszonnal nem jár a további emelése az oktánszámnak.
Egyáltalán milyen utcai járműbe kell gyárilag 100-as benzin?
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #88584 üzenetére
Nem tudom mert tövig ki van már tekerve az alapjárat állító csavar és amellett is 3000-en pörög.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88574 üzenetére
Neked mi a véleményed erről? Állítólag tisztítja az égésteret, szeleptányérokat, injektort, stb. Persze nem egy tankolással, hanem apránként.
(Calgonnal a mosógép is tovább él! ...csak az árából új mosógépet lehet venni pár év alatt.) Meg súrlódás csökkentő, de kimutatások nincsenek. Nekem parasztvakításnak hangzik.
Előbb gondolnék arra, hogy a drágább az normális minőség, az olcsó meg vmi szennyezett hugylé. Mindenesetre anyagilag jobban járnék, ha negyed évente veszek egy flakon injektor tisztítót...Az oktánszámra külön ki se térnék, a kézikönyv azt írja 90-es legyen minimum. Innentől ez mindegy is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88583 üzenetére
Ezek szerint nem volt alacsony. Allitsd vissza.
Explosión de dos tiempos
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #88560 üzenetére
Nem lett állítva egy kicsit mert alacsony volt.
Aztan egy darabig jo volt utána meg felkuszott es most fixen ott van ha meleg a gép.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Győrhöz közel van olyan versenypálya, ami olcsó és elég a cordura? Kakucsring király, csak nincs közel, Szlovák és Pannónia ring az előbbiek miatt kiesik.
-
vendingo
veterán
Köszönöm a sok infót. Én maradok az alap 95-nél.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
BoB
veterán
válasz vendingo #88577 üzenetére
Magasabb oktánszám önmagában semmit nem csinál, ez csak a kompresszió tűrést jelöli. Csak akkor van értelme, ha a nagy kompresszió miatt a 95-ös önmagától meggyullad, ami nem jó mert gyorsan tönkrevágja motort.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Tarill
őstag
válasz vendingo #88573 üzenetére
A jobbik 95 ös sima 95ös benya csak jobban be van adalékolva, tisztító súrlódáscsökkentő stb... A fullos shell benzinben 1% alattvan az etanol tartalom ami jó, magasabb oktánszám és mégjobban adalékolva van, egy karbis banditon nem is veszel észre semmit se de egy 500lovas sl észreveszi
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88568 üzenetére
Akkor most dilemma van.
Jobban működjön, vagy jobban szóljon ez itt a kérdés.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
4 fokba még nem használtam, nem is fogom. Nekem eddig semmi rossz tapasztalatom nem volt vele.
Más: Ma jelentősen csökkentettem a fogyasztásom. Visszaszereltem a DB killert
Amúgy ~370-400km körül tud a vasam 1 tankolással. Végre sikerült normális körülmények közt kimotorozni belőle a benzint. 7 liternél kezd jelezni, hogy lassan tankolni kell, de akkor még 100+ km-t tudok menni
Előző mocimban rossz volt az üzemanyag visszajelző, 2 decinél kezdett el villogni, volt pár érdekes szitu, amíg nem csináltattam meg.Durva lenne egy 43 literes marathon tank+ hátsó idomok alá a 17 literes. 400-500€ darabja+ szerelés, fényezés, matricázás.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88558 üzenetére
Hogy lett 3000 az alapjaratod? Hozzanyulas nelkul?
Elobb gondolnek szivatobovdenre, ahogy bogyo irta, a valtas pedig user error. Taposd neki.
Explosión de dos tiempos
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #88556 üzenetére
Akkor még normalis volt meg picit alacsony? Kicsit tekertem rajta egy ideig jo volt aztan most ez.
De a kerreges akkor van ha mondjuk lassitok 50rol kanyar elott valtanek kettesbe es akkor ott nem veszi rendesen meg kerreg. Ez is az alapjárat?
Akkor valószínűleg a karbival van gond? Lehet hogy valami vákum probléma?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #88555 üzenetére
Te, neked véletlenül nem a szívatód a sz*r? Vagy van elállítódva?
szerk: meg kellene látogatnod egy karburátoros szakit...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88555 üzenetére
Amikor a motort elhoztad, mennyi volt az alapjarat?
A kerreges a tul magas alapjarat miatt van, mert joval nagyobb ero kell hozza magasabb fordulaton, hogy berugd sebessegbe.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
freelanced
addikt
Üdv! Lenne par kérdésem.
Az alapjarat 3000 korul porog melegen. A csavarral mar nem tudok rajta állítani. Mi lehet a gond?
A masik pedig a váltó. Neha 1 illetve 2 sebessegnel ahogy le vagy fel váltok nem veszi, ugy kerreg mint az autoban a kuplung szokott. Az lehet gond hogy tul finoman próbálom?
Mik az otleteitek? Koszi elore is!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #88537 üzenetére
Semennyire, egyedül a kesztyűm adta fel pár óra után a harcot, végül munkáskesztyűket vettem az egyik kúton, azokba jöttem haza.
Nekem 1 részes esőruhám van, macera felvenni, de az véd a legjobban, cserébe szét izzadod magad benne mert semmit nem szellőzik.Csizmára lehet kapni undorító huzatot, ami elég gyorsan lerongyolódik, de egy 15 órás esőben vezetéskor minden pénzt megér. Már kesztyű huzatot is vettem, így teljes a védelem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
ratobi
senior tag
Sziasztok,
A cbs fékkel van valakinek tapasztalata? Ez sebesség függő? Vagy álló helyzetben is kellene mindkét keréknek fékeződnie? (PCX) -
emre
veterán
Crash Backwards Compilation by RNickeyMouse
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #88540 üzenetére
Még 1x elolvas...
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #88523 üzenetére
Jah', hogy abban. Hm szerintem ennyi Km-nél felesleges,hacsak nem tropa már.. Majd elválik mire jutott.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88516 üzenetére
Azt áruld el, hogy mennyire áztál szarrá!
Vagy milyen ruha volt rajtad, ha nem?
Én két részes esőruhában mentem egyszer nem 1000-et, csak pár órát. De felül nyaknál már kezdtem beázni. Windproof neoprene maszk se tartott két óránál tovább. Akkor derék tájékon egy kevés. Meg a goretex téli kesztyűm ronggyá ázott kívül-belül. Még a Forma túracsizmám is oldalt a zipzárnál beengedte a vizet egy óra után...[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
Nem tudtok olyan weboldalt ahol meg lehet nézni melyik motornak mekkora dőlésszögnél ér le a lábtartója?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #88528 üzenetére
Tudom, hogy nem Africa kategóriás motorokról megy díszkurzus, csak példának dobtam be, hogy aszfalton és terepen is nagyon jó. Minden motornak lehet találni olyan terepet, ahol nem megy el, ekkor kell linkelgetni a triál gépeket, mert azokkal bárhol el lehet menni, azt kell venni, bárhova jók!
Amúgy marathon kategoriában széria gépekkel mentek és nyertek a dakaron.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Telda
addikt
Hali!
Nem tudjátok véletlenül hogy az YBR 125 gyárilag jött ki ilyen fejidommal és lámpával, vagy ez valami optikai tuning? A 2017-es modellen is hasonló van, de az nem ilyen. -
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #88527 üzenetére
Igen komoly.
Ellehet velük menni sok helyen, az én Pegasomról is láttam olyan videókat ahol csak néztem.
De egy sáros, szopatós terepen ahol még a 100-110 kilós gépekkel is szenvedsz egy 230 kilós géppel szabályosan le is ....... magad.Pegaso Cube komolyabb terepen, ami jóval könnyebb mint a Honda, azért a reakciókat nézd meg amikor megy a másik két igazi enduróval.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #88527 üzenetére
Komoly. Hogy menne el egy sarnehez motor barhol???
Egy kicsit marketingszar szagot erzek A dakar gepeknek semmi, de semmi kozuk nincs a kozuti forgalomra gyartott gepekhez. A moto gp nek sincs semmi koze. Az sbk nak ugyszinten. Meg az idm nek sincs. Teljesen mindegy melyik marka hany gyozelmet aratott, ezt nem lehet felhozni ervkent semmilyen vitaban ami kozuti motorokkal kapcsolatos.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #88520 üzenetére
"Az elmegy bárhol is erős túlzás."
Ez most komoly?Azért nem kis múltja van a típusnak, bőven bizonyított terepen az évek során. 4x dakar győzelem, ahol szériákkal is indultak maraton kategóriában..
Tudom, nem ilyen jellegű gépekről szól a diskurzus, csak megemlítettem.
Amúgy most hétvégére invitáltak erre a laza kis túrára, csak sajna se terepgumim, se tudásom nincsen. Elég jól mennek az africak.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
AllTheBest
őstag
válasz Topiccsendőr #88522 üzenetére
Tudom, írtam is, hogy terepre nem is vinném ki Sajnálnék egy ilyen gépet tönkretenni, a mostani kis szutyok is elég jelenleg, talán ha 2 hetente kiviszem pár órára, lassan ráférne egy fúrás, de amit nálam kap, azok után még annak is örülök, hogy megy
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88521 üzenetére
Egy jó LC4 640/625/660 vagy Husky SM610, XR600/650R SM, és hasonló társai mind bírni fogják a kiképzést.
Én egy év alatt 18000 km tettem bele az SMC 625-be, ami azért nem rossz.
Ez alatt csak olajcsere és az én hibámból következett dolgot javították rajta.persuader: De nem az E verzió, jó az sem 2T könnyű.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #88514 üzenetére
A himbarendszerrol beszeltem, egy tulnyomasos rugostagot ne szedjen szet otthon...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #88513 üzenetére
Drz vel nem az a baj terepre, hogy gyenge, hanem hogy nehez mint az olom.
Explosión de dos tiempos
-
AllTheBest
őstag
válasz Gaboman #88518 üzenetére
Ezt tudom Nekem az a gondom, hogy kint lakom a semmi közepén, akikkel motorozni szoktam meg nagyjából 30km-re tőlem... Egyenes, unalmas út, ahol sokat kell előzgetni, mert szeretik a traktorok használni... Városban meg kanyargós utakon jó a drz is az biztos, csak én úgy fogok motort nézni, hogy bírja a munkába járást is
De 1-2 éven belül még úgyis változni fog a véleményem, meg az is, hogy mit akarok majd venni, szóval addig ráérek nézelődni gépek utánVendingo: Sajnálom, de nekem az külsőleg nem jön be, sőt ezt a fajta stílust sose nézegettem. Nálam csak SM vagy naked bike játszik
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Gaboman
nagyúr
-
vendingo
veterán
válasz AllTheBest #88517 üzenetére
Afrika twint! Terepen és aszfalton is elsőosztályú
Terepen egyedül a súlya lehet kicsit sok, de elmegy bárhol.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88517 üzenetére
A DRZ-E országúton is jóval komolyabb rugalmasságot tud mint a GS500.
Végsebességre kevesebbet tud de, egy SM-nek nem is az a lényege.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
AllTheBest
őstag
válasz Gaboman #88515 üzenetére
Én terepre nem vinnék ilyen motort Van egy kis CPI SM-em, ahhoz vettem egy enduro kerékszettet, az bőven jó nekem amikor épp ki akarok menni terepre. Nem egy erőgép, de azokon az utakon ahol én szoktam járni, oda bőven elég Mondjuk nem is gyári...
DRZ nekem országúton lenne kevés, ezt most csak a gs500-hoz viszonyítva tudom mondani, ha minden igaz nemsokára megyek drz-vel is, csak nehéz összehangolni az időpontokat...
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
vendingo
veterán
válasz Tarill #88510 üzenetére
Én 300 kilométerenként szoktam fújni, de esőbe fújja akinek két anyja van. Amúgy túrán csak szállásra érkezéskor szoktam láncot olajozni függetlenül attól, hogy mennyit mentem. Volt, hogy nyomtam 1000-et szakadó esőbe, pont nem érdekelt a lánc.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88513 üzenetére
Akkor nem vagyok vele egyedül akinek így sokkal jobban tetszik mint az eredeti idomzattal.
Terepre amit egy DRZ-E tud nagyon is elég, sőt 95% ki sem tudja motorozni ami benne rejlik.
SM-re már kevésnek éreztem, de csak azért mert előtte 610/625 volt.
Pedig több 9-11-14 KW-ra műszakíztatot 660, FS650 és hasonló SM géppel találkoztam már.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #88505 üzenetére
Abból sokat nem fog látni.
Műanyag vagy fém "szoknya/porvédő alatt van a krómszár. Ahhoz meg prés kell/ne, hogy tovább haladjon,na meg szakembőr.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AllTheBest
őstag
válasz Gaboman #88512 üzenetére
Ez így kegyetlen szép 1-2 éven belül én is beszerzek majd valami supermoto-t a kis rs helyett
Először drz-n gondolkodtam, csak az lehet gyenge lenne... A2-vel meg nehéz jó sm-et találniEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88509 üzenetére
Így mennyivel jobban mutat, azt is megtárgyaltuk hogy ő miért alakította át, mivel terepezik is sokkal filigránabb lett az EXC alkatrészeknek köszönhetően, többen lecserélik még a hátsó lengővillát is SC620/625-re, az is könnyebb mint az SMC-nek.
Aztán az első teleszkópot is kicserélte SMR 450-re, mivel abba rakható enduró kerék, az SMC gyárijába nem lehet a fékkonzol végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88509 üzenetére
Ne is mond, haveréval mikor mentem áhh....., pedig azon hosszú áttétel volt, 190 km/h a vége.
Az is olyat tudott hogy csak kapkodtam a levegőt, az EXC 250-em ahhoz képest lepkefing.
Az egyik srác közzétette az ó padon mért adatait, nyitott állapotban (Full Akra, DynoJet, K&N) 73LE/78Nm.
Ezzel csak az a baj hogy terepen ez iszonyat, ott a gázkarral kellene ügyködni hogy ne lehessen full gázt húzni.
Akinek átküldtem a videóját az ő társaságukban van SMC 690 EVO1 kittel és SMC 690R-is.
Az ő SMC660-ja ugyan azt tudja mint az 690R, sőt az FCR karbi agresszívabb, vadabb gázreakciót kölcsönöz a motornak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Tarill
őstag
nagy túrázókat kérdezem,. ha folyamat esőbe mentek mit csináltok a láncal? ugyan úgy 500km ként fújás(nincs automata olajzó) vagy sűrűbben? illetve vizes lánra rá vagy le törölgetitek? vagy hogy?
-
freelanced
addikt
Megjott a gumi a kormanyvegsulyokhoz. Hogy kell ezt ossze rakni? Teljesen be kell csavarni a csavarokat aztan bedugni? Van valami specialis modszer vagy csak siman ahogy adja magat?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
emre
veterán
válasz Ferdzsoo #88504 üzenetére
A porvédő ha minden igaz 20x26x4mm. Bemész egy csapágyboltba és veszel, de megnézheted a Germalex kft-nél is. Ha szétkapod én a helyedben belefúrnék a kutyacsontba, hogy egy-egy zsírzógombot bele lehessen tenni. Mondjuk nem egyszerű, mert a hüvelyt is meg kellene vágni, de az meg gondolom edzett anyag, és nem lenne jó ha forgács maradna benne.
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88496 üzenetére
Hát igen, azért ez egy 20 kilóval többet nyom, a sráccal beszéltem aki a videót csinálta, 131 kg neki tankolt állapotban.
Van egy másik tag aki SC620 és SMC660-at keresztezett, 125 kg-ra csökkentette a súlyt.
2T tömegét sosem fogja elérni ez tény és való.
Viszont ez strapabíró konstrukció, ennyi előnye van ellenben kicsikét nagyobb tömeggel kell birkózni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #88481 üzenetére
Az 1.2-eseknél szériahiba ez.
Amcsi fórumok is tele vannak vele...A nyikorgás: Fémes nyikorgás mint amikor valami fém a másik fémen elmozdul ahol nem kéne. Mint amikor öreganyámkanapéjában az epedarugó nyikorog
De szinte nagy bizonyossággal kijelenthetem hogy tényleg a himbarendszer lesz, lehallgattam. Elég könnyen szét lehet szedni a service manual alapján, szóval szerintem megejtem a napokban és bezsírozom.
Amúgy ma meg pont nem csinálta, teljesen random. De egy tisztítás zsírozás biztosan nem fog neki ártani.Persu: Gondolod a zsírzás kevés lesz? De most az mire megrendelem meg megjön....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz takacsbotond #88502 üzenetére
Apriklia Pegaso
Kereted?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz takacsbotond #88500 üzenetére
CB500X; NC700X, BMW F650 GS (a régi egyhengeres, Rotax-blokkos, azokból van 35kW-os)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Hővezető paszták
- További aktív témák...