Hirdetés
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #63196 üzenetére
Én örülök, hogy kínai idomos a motorom, így nem sírom el magam ha találok rajta egy újabb karcot vagy ha elesek és karcos lesz, aztán rákeresek, hogy 50e egy idom (nem a szett) és 20e rá a matrica.
Retkes lesz, mert használom, lemosom 300 ft-ért és megint tiszta, pár nap múlva megint koszos lesz.
Sőt, kimegyek pályára és a határaimon döntöm a motort és húzom a gázt. Azért van rajta a gumi, hogy elkopjon és azért van 16e-ig órázva, mert addig lehet neki csavarni.De hát mások vagyunk.
persuader: több ismerősöm is van/volt, aki a bőrülésre párnát és üléshuzatot húzott, hogy ne karcolódjon, ne kopjon a bőr. Néztem rájuk bután, hogy ezért érdemes szép, bőrülés a luxusautóban, hogy majd elmondhasd eladásnál, hogy új állapotú még közvetlen sosem fingtál bele
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Sosem szabad túl komolyan venni, mert belehülyülsz...
Amúgy az én véleményem is formálódott a vitákból, mostmár azért jobban rálátok, hogy vannak, akiknek nincsenek jó beidegződéseik, vagy nem érzik annyira a fékezést, vagy a határokat, és olyanoknak tényleg nagyon hasznos lehet az ABS.
[ Szerkesztve ]
-
-
BoB
veterán
Korábban kitárgyalásra került hogy az ABS igenis jó és hasznos, és le lett hülyézve aki azt mondta hogy ide nem ABS kell hanem tudás.
Most valaki felhozta a kanyar-ABS-t ami ugyanazt tudja, csak kanyarban is. Erre a reakció: teljesen felesleges, hülye az aki ilyet akar, tanuljon meg motorozni mert kanyarba nem kell blokkolásgátló.
Haláli ez a fórum, fő a következetesség
(#63187) togvau: Talán az a különbség, hogy kanyarban a gumi kevesebb fékerőt visel el, ezért hiába van normál ABS-ed, baszhatod? Nem a blokkolást kell akadályozni már, hanem az oldalra csúszást...
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63192 üzenetére
Felszabadultan motorozom én is, de én meg attól őrülnék meg, ha folyamatosan retkes, karcos, kopott lenne a motorom. Mások az igényeink, nyilván nem húzom / nem döntöm határon, viszont tempósan szeretek vele haladni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
StoneBridge
senior tag
válasz Teasüti #63146 üzenetére
Valami ötvözet, az tuti, meg az anyagbelső "buborékos" ahogy írtátok.
Nagyon úgy tűnik, hogy csere lesz, csak jelenleg nem találunk bontott alkatrészt, csak a nem jó oldalra (Duc Monster 620ie) Új ára valahol 70ezer ft körül volt, amit láttunk, meg kérdéses hogy az rendelhető-e egyáltalán.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
[link] egy kis csemege mára. BMW-k japán módra.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hátha valakit érdekel: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #63179 üzenetére
En pl megorulnek, ha nem tudnek felszabadultan motorozni, mert felteni kell mindentol a technikat.
Ez kb a teve taviranyito lecelofanozasa
Amennyiben valaki celofanozza, attol elnezest kerek. De akkor is, nagyon ciki!Explosión de dos tiempos
-
FIREBLADE78
addikt
Hozzátenném,hogy a sebesség is sokat számít.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-Mosquito-
őstag
válasz yodamastah #63185 üzenetére
+1
Pontosan. Azért jó ha van az embernek egy tudása amit legalább szinten tud tartani és onnan ha akar akkor fejlődni is tud. A mai motorok ahogy írod is tele van cseszve elektronikával és azt hiszed,hogy tudsz vezeti. Hát nem. Aki meg tud motorozni tök mindegy min ül,el fogja tudni vezetni.Balesetet meg még 100 féle tényezőtől is lehet szenvedni sajnos.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz Archer #63178 üzenetére
Bizony. Én amúgy továbbra is úgy gondolom, a motoros fejében és a motoros képességein múlik 80%-ban a balesetek elkerülése, megelőzése, és csak a maradék 20% a motor, aminek része vagy sem pl. a speckó ABS.
Nyilván, hasznos lehet az ABS egyeseknek, bizonyos szituációkban, de ugyanakkor nem szabad azt hinni, hogy az majd hű, de megvéd, ha hülye vagyok, vagy fáradt, vagy figyelmetlen.
Én továbbra is jobb befektetésnek gondolok pl. egy jobbfajta vezetéstechnikai képzést. Engem párszot megmentett, az ABS hiánya viszont még nem sodort bajba, pedig volt párszor, hogy frankón lesatuztam a hátulját. (A véletlen megégetett betét csodái. )
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #63185 üzenetére
+1 nettó balfasz nézte a korlátot nahát nekiment.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
yodamastah
őstag
válasz -Mosquito- #63184 üzenetére
Ez csak bofosott és nem merte ledönteni Húzta a féket az meg felállítja a motort és megy ki érintő irányba. ABS itt még be se kapcsol
Elektronika jó dolog, de előbb meg kell tanulni motorozni. Mert amíg ez nincs meg, a megfelelő tudás hiánya sokkal nagyobb veszélyforrás mint az ABS/TCS hiánya.
Egyébként visszanézve az elmúlt 15 év baleseteit amit az ismerősi körben, fórumokban elszenvedtünk, a legnagyobb veszély továbbra is az a szituáció amikor a városi közlekedésben nem kapunk elsőbbséget. Itt meg egy sima alap ABS ami talán segít de sokszor kevés ez is.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Elnézve ezt,itt az elektronika sem segít/het,ha nem tud kanyarodni/dönteni ennél az iszonyat nagy (~64Km/h) tempónál a pilóta. [link] (Qva nagy mázlija van a videósnak.)
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Something_ #63177 üzenetére
Nem hangzik hülyén amit mondasz, legalábbis nekem nem. Én sem vagyok túramotoros és nem is érdekel a túramotorozás. Mondjuk Yamaha TDM 850-em van, de chopperes vagyok és ezután az lesz újra. MC találkozóra átmegyek a világ másik felére, de csapatban motorozni bele a nagyvilágba, várakat nézegetni meg hágókat járni, ahol különben semmi nincs, az nem az én világom (ahogy nem az Ő világuk a chopper). Szívesen elmegyek és megnézem, családdal-haverokkal, autóval. Ha motorozok, akkor sátrazás bárhol (ágy meg szálloda szóba sem jöhet), útiterv nincs (kivéve persze ha találkozóra megyek), főleg nincs utánfutón vitt motor. Ehhez képest tavaly, július végén vettem a motort és október elejéig 3.600 km.-t mentem vele, ami talán nem kevés egy túrásnak sem. Mindannyian mások vagyunk és ez így van jól.
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #63180 üzenetére
Léteznek már bőven ilyesmik, több fokozatban állítható kipörgésgátló, egykerekezés gátló, elektronikus motorfék szabályzó, automata gázfröccs, dőlésszög mérő ami az oldalirányú dőlést méri (nem szabályoz semmit csak kiírja a műszerfalra) meg a jó ég tudja még mi. Csak ezekért keményen zsebbe kell nyúlni, az 5-6 milliós gépek kategóriája.
Léteznek amúgy utólagosan beépíthető TC elektronikák bizonyos modellekhez, ilyen pl. a Bazzaz Z-Fi. Ahogy nézegettem, olyan 3-400k-ra jön ki, mire összeáll a rendszer (feltéve ha itthon talál valakit az ember, aki ért ezekhez).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #63179 üzenetére
Volt egy 250-es 4t-m, nem jött be a robogózás. Az üléspozíció, a kormányzás, a suhanás. Sokkal "kényelmesebb" számomra, hogy a "kicsi" sportmotorra felpattanok és suhanok.
Plusz a másik, ami az én hülyeségem, hogy cinknek éreztem a beöltözést robogón, nem volt "kényelmes". Furán is néztek, hogy 100k-s csizma, 150k-s sport bőrkabátot vesz fel az idióta robogóra. Egyszerűen kényelmetlenül éreztem magam lelkileg és fizikailag is a robeszen. Asszem 4 hónapig volt meg, míg leraktam az A jogsit.Szerk.:
amúgy átöltözés nem tré, melóhelyen ledobom a ruhát és kész. Aztán felveszem. Kb 10 méterre van tőlem a motor, a kirakat előtt, kamerán folyamatosan rálátok, plusz a kolléga is a pultból :-)[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Archer #63178 üzenetére
Az igazán hasznos elektronikát persze nem rakják bele. Egy dőlésszögmérővel kombinált gázelvevőre sztem nagy szükség lenne. Rendszeresen látom, hogy a hülyegyerekek még elindulni sem tudnak a motorral. Folyton a levegőbe emelkedik az első kerék. Ezzel az a baj, hogy amikor egy "privát" ezt látja, akkor rögtön általánosít az összes motorosra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #63177 üzenetére
Miért nem veszel ilyen célra 300k-ért egy 4t 200-as robogót?
..én tuti sajnálnám ilyen célra a motort, meg naponta beöltözni, átöltözni, áh."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
Szerintem jól összefoglalták a lényeget. Jó dolgok ezek a kisegítő elektronikák de azért ne ettől tegyük már függővé a motorozást. Másik, hogy értelmesebb emberben bent van a félelem, az agya visszafogja, hogy ne húzkodja ész nélkül mindenhol a gázt, mert ott pusztul. Persze nem mindenkiben, de azok közül a legtöbben előbb-utóbb a vasárnap esti híradóban találják magukat. Ha ezek alá még odaraknák az "eleshetetlen" motort, ellepnék az utakat minden hétvégén ezek a kamikaze pilóták az agyatlan stílusukkal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #63176 üzenetére
Hülyén fog hangzani, de én a motort melóbajárásra használom, napi 2 x kb 12 km. E mellett ha igazán jó idő van, akkor 2 hetente pályázni megyek. Szóval túrázni, ide oda menni csak nézelődés céljából nem használom. Időm sincs rá és nem is vonz.
Tavaly márciustól bármilyen idő volt, motorral jöttem, ha esett, ha fújt :-) Nem fázom, plusz rövid táv Bp-n belül ugye. Hozzá tartozik, hogy napi kb 2.000 Ft a parkolás melóhely előtt és az autó is 13,5-et eszik 100-on, plusz időben is jóval több, mint motorral.
Amúgy jobban "fáztam" eddig, hogyha a fizetett parkolóból (ami havi 20 rongy) 800 métert sétáltam "civilben" a melóhelyig, mint ma a motoron, beöltözve.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #63174 üzenetére
Nee, ilyen időben?
Itt Győrben reggel amikor begyalogoltam melóba, majdnem kiszabta az esernyőt a kezemből a szél.. ráadásul az eső is telibevert mindenhonnan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz -Mosquito- #63173 üzenetére
Engem még az ingegrál fék is zavart a VTX1800 -on, a BMW "chopperének" ABS -éről nem is beszélve.
-
Something_
őstag
Szezonkezdés pipa, jó kis esővel kezdtem a mókát
-
-Mosquito-
őstag
válasz Teasüti #63159 üzenetére
Akkor tanuljál/tanuljon meg motorozni! Eddig csak a BMW és KTM modellekben van ilyen kütyü. Olyan motorokat nézegetsz ami tudja amit kell/ene,csak a megfelelő pilóta tudása hiányzik hozzá! Egy "vacak" XT660-nal is el lehet szépen kenni szerpentineken egy sportmotor száját ha megvan a tudása hozzá.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
válasz Teasüti #63121 üzenetére
Ha a segged félted akkor sportmotor jó lesz. Azon kap a legkevesebbet a segged. Egy chopperen vagy túramotoron a seggden ülsz. Sportmotoron meg tartod magad háttal, combbal, karral, seggel. A kanyarokban ide oda mocorogsz, pakolod a segged. Autópályán kényelmesen ráhasalsza tanktáskára, stb... 1000km motorozás után se fog fájni a segged, Viszont el fogsz fáradni sokkal jobban mint egy túramotoron. Megoldás: edzeni kell. Ha edzés mellett is elfáradsz: még többet kell edzeni
Sportmotorral túrázni akkor szívás ha ketten akartok menni sok csomaggal. Ez nehezebben megoldható és kényelmetlen rajta ketten sokat menni. Viszont ha egyedül mennél, és szilárd útburkolaton maradsz akkor egy sportmotor tökéletes túrázni is.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #63169 üzenetére
Nézd: ha a saját motorozási "
tudásom/ nem tudásom" és a motorom képességei eredőjeként 60 km/h-t ítélek meg biztonságos kanyarsebességnek, akkor 60-nal megyek, és pont lesz*rom, hogy ott a gyakorlottabbak 100-zal is képesek befordulni. Ráadásul ezt nem érzem vércikinek, és nem próbálok motoros tudás helyett elektronikák segítségével kamikázeként nyomulni. Én így gondolom...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #63166 üzenetére
"Átlag Béla" ha nem akar meghalni, akkor ne akarjon a motoros tudás megszerzése nélkül műmájerkedni. Egy 100 LE fölötti gépen kanyarban ne húzzon csutkagázt, mert az elektronika "úgyis megoldja helyettem". Igenis tanuljon meg motorozni, és vegyen szolídabb, általa is kontrollálható gépet. Ja, hogy akkor "kinézik" a menőbb társaságból? Ez szimpla pojácaság...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz AndrewTdi #63165 üzenetére
A technika azért van, hogy ne kelljen Talmácsinak lenni egy átlag Bélának, ha vészfékezés van. Kerültem már ilyen helyzetbe - országút 90 kmph vizes út, félálomban reggel kapcsolok, hogy 50 méterre előttem szinte már megállt a kocsi vmi miatt. Mindkét féket berántottam, bringás rutinomnak köszönhetően sikerült ráéreznem az optimális mértékre és csúszás nélkül lassítottam le és mentem el a kocsi és a szembejövők között 50-nel kb.
Nagyon egyetértek itt mindenkivel, aki szerint tudni kell motorozni, de ezek az elektronikák azért vannak, h megkönnyítsék és biztonságosabbá tegyék az életünk. Én üdvözlök minden ilyen újítást. Megkockáztatom, hogy kevesebben csinálták volna ezt utánam, mint amennyien lereagálják. Elég megnézni milyen béna balesetek vannak, vagy akár a rutinpályára ha visszaemlékszem - kb senki nem értette a kikerülő manőver ellenkormányzásos mivoltát. Mégse mondom, hogy jó abs nélkül, mert nem.
Miért rossz, ha ez nekem fontos? Lehet legközelebb nem leszek ilyen ügyes... -
Teasüti
nagyúr
válasz AndrewTdi #63161 üzenetére
A bicikli veszélyesebb műfaj, ott sportot űzök az ilyen szituációkból.
Aki amúgy erre azt mondja fölösleges, az szerintem szálljon le a magas lóról. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63155 üzenetére
Bevallom hegesztéshez nem értek. Érintőleges téma volt anno a főbb anyagokkal.
Egy hegesztőnek elvileg képben kéne lennie, hogy meg lehet-e javítani és miként. Nyilván beleértve az előmelegítést, feszültségmentesítést és az oxidációt is.
A zárványos anyagot úgy érted, hogy gyárilag olyannak szánták vmi exotikus tervezéssel vagy éppen ellenkezőleg? -
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #63155 üzenetére
+1
Amikor a GSX -et építettem, akkor három generátor deklibe lett S -betű a hegesztésnél. Végül az egyik barátom oldotta meg úgy, hogy először hőkemencében felhevítette az egész deklit és utána hegesztette. De vannak olyan aluöntvények, amiket nem lehet hegeszteni, mert a varratnál "felhabosodnak" és tele lesznek zárványokkal. -
demars
addikt
Sziasztok!
Első motornak mit ajánlotok? Kezes gépet szeretnék, ami kényelmes. Nekem ez tetszik! Még nem ültem ilyenre, csak puhatolózok!
Természetesen bármilyen tanácsot szívesen fogadok!Köszönöm!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63146 üzenetére
Engem mindig azzal riogattak, h egy dolog az anyag, de hegesztesnel mashogy kristalyosodik a hoterhelest kapo resz, igy mas jellemzoi lesznek, es elmeletileg feszultsegoldo hokezelesnek kene alavetni ha vki belejavit egy aluvazba, vagy barmilyen aluontvenybe. Ezt nemigen csinalja senki.
En eddig ami javitasokat lattam ezeken az aluontvenyeken, azok mind toressel jartak a kesobbiekben. Raadasul nehany motor labtarto aluontvenye tele van buborekkal, amit javitani nem tudom hogy lehetne.A tobbi kerdesedre te is tudod a valaszt.
Egy menetstabilizatort csak a premium modellek kapnak, igy en azt tippelem, h a zaszloshajok kapjak, pl premium sportmotorok, premium turamotorok. De guglizz ra, mibe epitik a bosch t.
Epp ezert keveslem a keretet.Explosión de dos tiempos
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #63148 üzenetére
Nem mondtad, hogy angol piacról van szó. Amiket felsoroltál, "kommersz" motorok, azért nem tesznek rájuk mindenféle csodaelektorinkát mert akkor pont a nagy fegyvertényüket vesztenék el, a viszonylag még megfizethető árat. Azért inkább az ezres föld-levegő rakétákra meg a nagy és drága túramotorokra teszik ezeket, mert ott már nem annyira árérzékeny a célközönség, 2-3-400 ezer 4,5-5 millió körül már nem annyira feltűnő, mint a 2 milliós kategóriában. ABS mondjuk jó dolog, az már van mindenen, bár ott is gondolom vannak jó meg kevésbé jó rendszerek, ár függvényében.
Mod: ha el van döntve a ráfordítható összeg, a max. életkor, meg hogy kell az abs, akkor innentől kb. azok vannak, amiket írtál, hiába ajánl valaki R6-ot, ha az majdnem duplájába kerül.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Teasüti
nagyúr
Azért, mert abszolút nem ez volt a mondandóm lényege, hogy az XJ6 túra vagy sem.
Kérném a hangnemre ügyelni, amíg megadom a tiszteletet...De rendben, játszunk így!
Mi volna a rólam kialakult kép, miszerint milyen motor lenne célszerű a vélt felhasználásomra?
Teljesen komolyan kérdem, minden ötletre vevő vagyok.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Teasüti #63151 üzenetére
Ja, sport-túra akárcsak az enyém, szóval.....
Az csinálsz amit akarsz, legfeljebb egy fél év múlva ezt is eladod.Tényleg ne értem mi a fasznak kérdezősködsz ha így reagálsz az észrevételekre.
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Teasüti
nagyúr
Sporttúra. Értem én, hogy a zsibbadó s.ggemre panaszkodtam, de ne essünk át a másik végletbe se, nem elvárás a fotel.
A lényeg, hogy azért nem annyira irreálisak a szűrőim. Van azért választék.
A fenti motor 2013-as, nem tudom feltűnt-e.Amúgy mit kell tudni erről a vasról? Ez jó motor?
Másodikra is jó ajánlatnak tűnik. Tán még el is gondolkoztat.
Elvinném egy próbakörre.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63129 üzenetére
Úgy vélem nem akadékoskodtam idáig, csak megindokoltam a motivációm.
Természetesen figyelembe vettem amit írtál, a gpz túrás mivolta nekem újdonság, viszont talán nem meglepő, ha így elsősorban ebben a kategóriában keresgélek és a végére hagyom majd az R6 és társait. Tanulmányozva a fent kapott üléspozíciós linken a motorokat.
A többi kérdésem még mindig áll. Hol vannak a fasza menetstabilizátorok? Miért nem alapvetés ez manapság? Költői kérdés...
De komolyra fordítva, most tényleg csak az 1000+ rombolókon van szükség a gyártók szerint ilyen szupi elektronikára, mint pl. a Bosch MSC?
Elszomorítana. -
Teasüti
nagyúr
válasz Archer #63145 üzenetére
12 találat első blikkre autotrader-en: max 7 éves, 3500£ alatt, abs, sporttúra.
És kvázi még nem is néztem szét nagyon a piacon.
A teljesség igénye nélkül van itt FZ6S, Bandit, CBF, XJ6.
Hmm, ez egész jónak tűnik. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63142 üzenetére
Ha ügyes a hegesztő, mindent lehet. Általában semmi spéci anyag nincs ezekben, amennyire én tudom
közönségesolcsó(bb) alu ötvözeteket használnak itt is, mint mondjuk a bringa vázaknál. Lehet megérne egy próbát egy ilyen műhelyben, ahol foglalkoznak váz javítással, talán még pálcájuk is akad hozzá.
Azt ne kérdezd hogy lehet kideríteni pontosan milyen ötvözet lehet, ahhoz csiszolatmintát kéne venni belőle. Attól nem félnék, hogy a szakszerű javítás után nem lenne teljes értékű, egy jó varrat olykor erősebb mechanikailag, mint a mellette lévő anyag.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #63119 üzenetére
Hát azért na. Lehetőleg sportmotor legyen (ami minimum 600-ast jelent, ezek a 250, 300, 500 meg mindenféle köbcentis új sportmotorok azért messze vannak attól, nem a cm3, hanem minden egyéb miatt) 2010 közeli gyártás, ABS-szel és beleférjen ~1,2 millióba, szerintem ilyen nincs. Ha csak nem úgy lett a vas összebontózva meg kínai idomozva egy becsületesebb perec után. A jó állapotú 2010 körüli sportmotorok inkább a 2 millióhoz vannak közelebb, mint az 1-hez.
Lábtartó: én nem javítgatnám még ha meg is lehet valahol hegesztetni, eléggé elkönnyített anyagról van szó, kellemetlen, ha éppen egy 100 fölötti tempónál enged el a varrat. Inkább ebayről -vagy itthonról, ha van- gyári bontottat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #63143 üzenetére
18K
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #63141 üzenetére
Ajj ajj, ez kellemetlen. Mondjuk én is így csináltam, de nekem stimmelt.
Egyébként hogyé mérték? Enyém Ágóéktól van, igaz nekem GiPro lett.
bogyo
Hm, jól néz ki, frankón megoldottad.
Valami hasonló konzolt fogok én is gyártani, viszont nekem a kormányösszekötőn nincs hely. A tank 2 felső csavarja alá fogom berögzíteni, lehet beteg ötlet, de első körben karbonból akarom megcsinálni. Könnyű, merev, vékony és még talán jól is mutat.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #63132 üzenetére
Sok mindentol fugg.
Nem mindegyiket lehet javitani.Teasüti jo anyagismeretbol, most feccolhetne egy kis energiat a topicba
Explosión de dos tiempos
-
AndrewTdi
addikt
Sosem tanulok a múltból, megint jól megszopattam magam a bizalom miatt.
Rendeltem a Prop-techtől fokozatkijelzőt a kecskére, meg is jött ma.
Leszedtem az első kis légterelőt, a tankot, elvezettem a gyári korbáccsal a fokozatjelzö kábelét, szépen meg is kötözőztem, tényleg mintha gyári lenne. Erre dugnán össze hátul az utasülés alatt, és nem megy össze a csati...
Rosszad küldtek. Holnap postára adják a másikat, ezt majd küldjem vissza. Szerelhetek megint...[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz baboss #63138 üzenetére
Nem mondhatnám, hogy nagyon izgatott lennék, persze várom már a szombatot, de utána még kell pár nap, hogy mehessek is vele. Nálunk némileg mások a szabályok mint Magyarban, ezeket a köröket kell majd még megfutnom addig nem tudok menni vele.
bogyo112: Pont azért szeretném a műszerfal fölé elhelyezni, mert szerintem is ott lenne a leg optimálisabb helyen.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #63136 üzenetére
Nem adtam el a tartót. Azt hiszem, hogy a műszerfal fölé a plexi takarásába fogok valamit kiagyalni.
baboss: A képen ahol a rádió van oda szeretném valahogy elhelyezni.
Ma hivtak, hogy meg vannak a motorhoz a papirok, szombat reggel megyek érte.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #63124 üzenetére
Nagyon szépen szinte gyárinak tűnően megcsináltad a felfogatást
Azért érdekelt, hogy a leendő motoromra hátha látok egy jó ötletet, de sajnos az enyémnél ez a felfogatás nem jöhet szóba, mert műanyag takarja az egész kormányt. Szóval valami mást kell majd kiagyalnom.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #63132 üzenetére
Biztos akad/na aki javítja de az cserés.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
StoneBridge
senior tag
Lábtartó konzolt szoktak javítani repedés esetén vagy csere?
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #63129 üzenetére
"Fiatal vagyok és mohó, a kinézet fontos tényező, a sportmotorok jól néznek ki. :$"
Én már itt feladtam.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63120 üzenetére
Sztm legyen az, h az elobb kertel tanacsot a topicban, en adtam, te meg nem fogadod meg, es ket het mulva megint megkerdezed, egeszen addig, amig neked nem tetszo valaszt nem kapsz.
Amit szeretnel az nincs.
Sztm keves lesz a keret.
A tobbit sajat magad is ki tudod deriteni egy kis guglizassal.Explosión de dos tiempos
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Nem tudjátok honnan tunám meg, hogy a 2008 fekete-fehér Z1000 feketéjének mi a kódja? Megjött a sárvédőm és le szeretném fényeztetni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #63125 üzenetére
Hülyén néznék ki, ha a zsebemből lógna ki a töltő madzagja....
Azt egyelőre csak te állítod, hogy nem fogom látni: a tizedekkora fényerejű autós GPS-szel is elvoltam vagy másfél évig.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #63123 üzenetére
Lehet, bár a hajdani autós GPS-nél és a vízhatlan tokba tett telefonomnál biztosan ezerszer jobban látható még verőfényben is. Sőt, tegnap óta BT-s headsetben prüttyög, így az sem gond, ha éppen nem látszik tökéletesen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #63102 üzenetére
Először is bocsi a többiektől: azért nem privátban küldöm, mert hátha mást is érdekel.
Szóval nekem a kormány közepére volt az xRider felszerelve, ahol takarta a 4 db visszajelző lámpámat, előre kellett hajoljak, hogy lássam, üresben van, vagy nem maradt-e úgy az index véletlenül. A gyári megoldással nem tudtam jobb helyre tenni, és nem is volt valami stabil.Vettem 2 db M8 menetméretű tükörtartó bilincset a Futármotorosboltban, és egy 30 fokban meghajlított egyszerű, 2 mm vastag, feketére festett lemezzel fogattam ezekhez a GPS bölcsőjét az eredeti gömbfejes vacak helyett. Nekem bevált, nem mozog, nem rezeg, és 2 centivel lejjebb is került, így tökéletesen látom a visszajelzőket fölötte. A lemez műhelyrajza alul.
A két fehér "izé" az 2 db 20 mm átmérőjű, 15 mm vastag műanyag távtartó gyűrű. Az összes csavart menetrögzítővel szereltem, így nem is fog szétrázódni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63116 üzenetére
Jah igen, a gpz-n a fenekem zsibbad egy óra után, nem fáradok el. :-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63116 üzenetére
Fiatal vagyok és mohó, a kinézet fontos tényező, a sportmotorok jól néznek ki. :$
Menetstabilizátor alatt konkrétan a Bosch MSC-re gondolok, ez miért nem szériatartozék minden új vason mérettől függetlenül? Sztem nem csak 200 lovat szeretnék ilyen simán megállítani.
Vmi újabb vasra megyek rá, 8-9 évesnél idősebbek közt nem is keresgélek. Inkább 2010-hez közelebb, vagy néha látni az utánit is a keretben. ABS nélkül nem veszek motort, csak érdekel milyen évjárattól érhetők el a fejlettebb rendszerek, mint az MSC is. -
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #63114 üzenetére
Jah, jogos. Szóval 1. Hsz...
A keret olyan £3000 lesz majd, egyelőre még csak puhatolózóm árak nélkül, hogy merre nézelődjek.
Köszi!Meg köszi az üléspozíciós oldalt is feljebb!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63112 üzenetére
A gpz nem sportmotor. Inkabb sporttura. (ha mar itt is elfaradsz hamar, akkor sportmotoron plane)
Az vilagos, h tajekozatlan vagy, nem baj. Csak hasznald egy picit a jozan paraszti eszed. Miert kenyelmetlen a sportmotor? Mire van tervezve? Ket szemelyre? Esetleg arra, h kenyelmesen eljuss vele a bol b be? Valoszinuleg nem. Tehat. Szukseged van valoban sportmotorra? Sztm ha ilyen kerdesek fogalmazodnak meg, akkor pont nem arra akarod hasznalni, amire gyartva lettek, igy egy ontokonszuras lesz az egeszbol.
Infot a szalonokban talalsz, ra kell ulni.
Menetstabilizatorok 600 asnal nincsenek, (gondolom kiporgesgatlorol beszelunk) elvetve vannak mindenfele megoldasok a csuszokuplung kivaltasara, de valodi menetstabilizator az ezreseken van, h uralni tudd a 200 lovat abs el karoltve. Abs viszont mar 600 asokon is van.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
Kösz, nézem a teljes ebay-t, de emberi áron egyelőre semmi.
Egyébként 15k-ért tudnék venni itthon egy hibátlan jobbost, nyilván összetörték a párját.. Lehet le kéne csapnom rá, és csak összelegózok occsóba egy balost még külön, noh meg egy konzolt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ath
senior tag
-
Teasüti
nagyúr
Hali!
Motor vásárláson filózom, hogy mi legyen a második gépem nyárra. A gondom, hogy tájékozatlan vagyok, alig ismerek néhány típust, azokat is csak képről.
A mostani Kawa GPZ-m megszerettette velem a sportmotorokat, viszont egy óra után már kényelmetlen. Rövid távon viszont tökéletes. Ellenben kéne vmi olyasmi, ami sportos, full idomos, de lehet vele túrázni is akár több órát a nyeregben. Ez volna a sport túra? Mint a Honda VFR?
Ha jól látom ez a kategória meg már masszívabb, böszmébb gépeket vonultat fel, viszont nekem kifejezetten tetszik a "kicsi" gpz keskeny mivolta, beférek mindenhova, nagyon könnyű manőverezni, egyáltalán nem kacsázik még gyök kettővel gurulva se.
Szóval van vmi olyan sport motor, ami kényelmes 1-2 személynek több órára is akár?
Vagy merre felé kéne nézelődnöm? Full idom tetszik igazán, abból is a dupla lámpás fejidom éles vonalakkal, mint az R6, CBR RR, ZX6R, stb. De hol találok arról infót, hogy minek milyen üléspozíciója van?
Köszi!Jah a másik...
Nem találok infót arról, hogy milyen motorokon vannak menetstabilizátorok, mint a Bosch féle ABS, amivel lefektetett motorral is meg lehet állni. Jó a weboldal megemlít egy 1200-es KTM-et, de ez elég sovány infó.
Vmi Wikis lista kéne, vagy egyéb konkrét. Nem hiszem el, hogy csak egy-két konkrét típus legerősebb példánya kapja meg ezt a technikát.
Milyen hatszázasokra raknak menetstabilizátort?[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Grillo #63109 üzenetére
Ezt a kettőt néztem, lehet kiugrom valamelyik nap felpróbálni őket.
Modeka Brisbane kantáros motoros nadrág
Modeka Cartagena kantáros motoros nadrágEsetleg ha tud valaki más alternatívát ebben az ársávban, az ne tartsa magába! :-)
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #63101 üzenetére
Én azonnal beleszerettem. Az a két, egymással szemben forgó mutató sztem hatalmas ötlet.
-
Grillo
őstag
válasz Something_ #63108 üzenetére
Nekem a kabátom modeka, yamahánál vettem 3 éve a motorkiállításon. Ott elég sok mindent felpróbáltam, a 35k sávban ez tetszett a legjobban szellőzés, minőség, anyaghasználat szempontjából. Nekem bevált, vennék újra ilyet.
-
Something_
őstag
Modeka jo cuccokat gyart? Kene valami "olcso" meleg, szelallo gatya. Darazsgarazsnal neztem, 30k alatt meguszhato. Erdemes venni ilyet vagy nezzek ismertebb markat?
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #63101 üzenetére
Ebben nem értek veled egyet, a fórum pont azért van hogy megosszuk egymással a véleményünket. Ami szubjektív. És a suzukinak is továbbítottam a véleményem, amikor kitöltették velem az értékelőlapot a gladius-ról.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
polimorf
tag
-
Topiccsendőr
addikt
mondjuk formatervrol nincs ertelme vitatkozni.
egyreszt a gyartok kikutatjak, mi kell a legtobb fizetokepes embernek, jobban tudjak mi a jo, mint mi.
masreszt az hogy neked nem tetszik... na igen. egy velemeny a sok kozula suzuki formatervre visszaterve, Somatom altal emlegetett katanat 79-80 ban a target design nemet ceg tervezte, baromi nagyot utott. senki nem ertette 82 ben, es a kutya nem vette a katanat. epp ezert lett kult motor es jott vissza retrokent a japan belpiacra 250-400 askent
tobbek kozott ok terveztek a sachs beast et is, 145 kg, 100 loero. hihetetlenul eltalalt koncepcio. nulla felesleg van a motoron. egy tokeletes motor, amit senki nem ert meg, igy nem is kerult soha gyartasba, pedig kb 16 evvel ezelott letezett.
ok csinaltak az osszes madass koncepciot is.engem nagyon erdekel a motorok formaterve, iletve ez a vilag, de semmikepp nem allitanek fel semmilyen szelsoseges velemenyt, mert sok ertelme nincs, foleg ha az ember egy kicsit elmelyul benne.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest