Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Beviteli eszközök  »  Milyen billentyűzetet vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-15 13:37:03

LOGOUT.hu

ÖSSZEFOGLALÓ
Kérdezés előtt kérlek olvass végig!
Ajánlott billentyűzetek listája!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18101) ivana válasza nyunyu (#18099) üzenetére


ivana
Ármester

Apple extended keyboard halkabb mint egy átlagos rubber dome, de nehéz szerezni és kell hozzá microcontroller mert nem pc kompatibilis.

Membránosra meg pénzt kiadni felesleges, ami membrános az gagyi, értve ez alatt az egybe gumi izéket.

[ Szerkesztve ]

(#18102) stevve


stevve
nagyúr

Huh, oké. Az Apple bilbillentyűzetet már néztem, de nem voltam biztos benne. Típust tudok ajánlani esetleg? A K800 nem az igazi? Bocs, kicsit kezdő vagyok ezen a területen. :B

(#18103) szegto


szegto
senior tag

Üdv.
Ozone Blade-el lenne egy kis problémám.
Feltelepítettem a drivert a cdről, de vmi miatt a funkció gombok valamint a makrók nem nagyon akarnak működni.
Újraraktam a drivert vagy 2szer már, egyszer működött, de aztán újraindítás után már megint nem.
Vmi tipp?
Windows 8-am van.

Thx

(#18104) szegto válasza szegto (#18103) üzenetére


szegto
senior tag

megvan a probléma, akinek hasonló problémája lenne, vagyis a hangerő gombok nem működnének billentyűzet típustól függetlenül, annak itt a megoldás:
Link

[ Szerkesztve ]

(#18105) _-ORANGE-_


_-ORANGE-_
senior tag

Erre valaki?

[ Szerkesztve ]

(#18106) jófejsrác


jófejsrác
senior tag

Sziasztok,
érdeklődnék hogy a wireless billenytűzetek még mindig nem alkalmasak játékra? Nem rég váltottam laptopra és azért még néha napján játszadozom (CS:GO, Battlefield 4; LOL, Startcraft 2...) és hát engem is "zavar" a kábel.

Tudtok nekem ajánlani alternatívát?

Köszönöm

(#18107) Samus


Samus
addikt

Üdvözlet mindenkinek,