- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
oszy
veterán
válasz
B-L-A-C-K #10310 üzenetére
Annyit hozzátennék még az autó vs. roller dologhoz. Egy barátom azt mondta nekem vásárlás előtt, hogy ha belefér a büdzsébe, akkor ne hagyd ki! Sok örömet és élményt fog okozni ha nincs más két kerekű motoros járműved. Egy kell, hogy legyen, ha dolgozó ember vagy.
Sokat tesz az élethez!
-
gergo5991
őstag
válasz
B-L-A-C-K #10310 üzenetére
jelentem egy segway g30 max dhgaterol 527 euróért (185k huf) berendelve
szeptember végére itt kell lennie.
melóba járásra lesz használva főként, eredetileg valami dual suspensinosat akartam, de egyenlőre ez is megteszi, mert ugyan ilyet szoktam bérelni applikációval, és ahova kell elvisz.
monorim-et nem tervezek rá venni, se egyébb lengéscsillapitót, mert ha költenék rá, az kb pofán vágás lenne, mert annyiból akár egy dual suspensionos kinait is lehetne venni. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #9405 üzenetére
Köszi, tudásról esetemben még nem beszélhetünk, de sejtettem, hogy
nem biztos, hogy egészséges hosszú távon kW-okat átvinni tyúkbélen.
Többek közt onnan sejtettem, hogy a folyamatosan 1000W-ot teljesítő
eredetileg 350W-os motor kábele rendesen melegedett az út végére.Most egy névleg 1200W-os motorom van (a párja a héten érkezik), így
annak nem lehet gond (elvileg) a folyamatos 1200W. De csúcsban, ha
3600-at fog berángatni, esetleg okozhat problémát: meglátjuk mi lesz!
Rövid ideig kutya kötelessége elviselni a túlhajtást, hosszú távon nem. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #9403 üzenetére
Abszolút ideje volt, azért is vettem, mert nem bíztam igazán a vázban...
Teszem hozzá, hogy az utóbbi időben már összeállt*, közel 3000 km is
belement, napi szinten jártam vele munkába (~30 km/nap), az 5A töltő
bent volt a cégnél, itthon már nem is töltöttem, erős volt és stabil, tette
a dolgát. Kicsit csörgött-zörgött persze: a pneumatikus gumi hiányzott.*: nem tudom, mennyire lehetett még Kugoo S1-nek nevezni? Akárki is
próbálta, sokkal komolyabbnak érezte az eredeti konstrukciónál...Ui: éppenséggel lehetne a rollerezés eleje (belépő/olcsó roller) és vége
is (feladja az ember, mert összetöri magát): én pont egy ilyen embertől
vettem olcsón egy alig használt S1-et, ô ott befejezte a roller témát...Én azért még megépítem ezt az "FLJ T11"-et, aztán meglátjuk...
-
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #8383 üzenetére
Ha összefutunk, tudok adni ilyen multimétert, viszont menet közben nem vállalom,
hogy rajta tartom a fázis vezetéken.(Álló helyzetben meg nehéz úgy leterhelni.)
Az a 2x150A áram sokkal nagyobb nyomatékot indukált volna, mint amit le tudnál
rakni az aszfaltra ezeken a kerekeken. Most is azért kell visszafogni a vezérlőket,
ha jól sejtem, mert vezethetetlen, ha nyélre bármikor elkapar mind a két kereke.Egyébként meg nem vicceltem a folyadékhűtéssel: a Tesla sem véletlen hűti mind
a motort, mind az akkut, BMS-t folyamatosan... Ha a 2 tonnás dög 1G-vel gyorsul.Az a Dualtron biztos kevesebb, mint 50 kg, összesen kellene 150 kg-ot gyorsítani:
tegyük fel, hogy valami csoda gumid van és tudnál 1G-t (nem tudsz, de tegyük fel).
150 kg * 10 m/s2 = 1500 N Ennyi erő kell folyamatosan, és ott a 2.77 mp 0-100.
Uszkve 38.5 méteren. Ez 57.87 kJ munka, 2.77 mp alatt, tehát 20.8 kW, slussz...Ergo az ég világon semmi értelme egy ilyen rollernél a keréken 24kW-ra törekedni:
egészen biztos, hogy a gumi lesz a szűk keresztmetszet, és így a vezethetősége.
Mivel aktív leszorítóerő nincs, sőt, tempónál sem érdemes növelni a teljesítményét.
Nyilván ha a Pike's Peak-en indulsz, jól jön a kraft, de ha füstöl a gumi ott se segít.Szerk: a fenti számításban totál elhanyagoltam a légellenállást, pedig számít.
Mégpedig úgy, hogy kevésbé fog gyorsulni, mint az elméleti max, de ezen se segít
a további teljesítménynövelés, hiszen ugyanúgy csak gumifüstölés lesz belőle... -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #8377 üzenetére
Bocs, hogy belevau, de nem igazán lesz 24kW (gondolom ez lenne az eW) a
motoron, HA az akkuból csak 12kW-ot veszel ki. A fázis áram nagyobb, igen,
de mindez kisebb feszültségen megy, tehát a teljesítmény ugyanakkora. Sőt,
valójában ez sem igaz, hiszen a motor hatásfoka sem 100%-os. Ha az lenne,
nem melegedne egyáltalán. Jó is lenne!Abban viszont teljesen igazad van,
hogy nincs értelme 2x80A-nél jobban meghajtani, ha csak kapar s nem megy
jobban (ráadásul értelmetlenül veszélyes, ha random tapadásvesztésed van).Mintha mondtam volna, hogy ez lesz.
Azon felül, hogy mérnökileg érdekes,
hogy mennyire ki lehet tolni a határokat, használhatóságban már nem játszik:
azt akarod mondani most is, hogy papíron 24kW, de a videóban bemutattad,
hogy "csak" a fele, s ennek nyilván az az oka, ha ráengeded a 300A-t, akkor
bekakukkol: vagy a motor ég le a veszteséghő okán vagy a gumid fogy el.Ui: mondjuk FB-on azt láttam, hogy ez már nem is AZ a roller, hanem új build.
Nem tudom, ebben milyen akku van, de 150A-nél már jó 5V-ot esik a fesz.
A korábbi fejtegetés szerint 300A-nál esne 4V-ot. Az egy kicsit optimista volt.
(Egyébként nekem 50A-nál esik annyit, szóval nagyobb az ellenállása sajna.) -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7977 üzenetére
Ezt kb. nekem találták ki, de továbbra se megy az 50+ km/h...
Mondjuk fék nélkül nem is lenne életbiztosítás. Majd lesz az is...Szerk: azért bepróbálkoztam, hátha...
Hatótávra gyúrok:
Szerk: ezekhez 1 hónapja jön a tartó. Nem akartam hegeszteni...
(Akkor még nem is tudtam volna, ma már az se lenne gond LOL.) -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7963 üzenetére
Lehet, azért, mert ezen rendelet hatálya nem terjed ki rá?
Kifejezetten írják az 1. fejezet, 2. cikk (2) bek. j) pontban:
"azok a járművek, amelyeken nincs legalább egy ülőhely"Ui: viszont ha valamire ülést raksz, úgy már kerékpár?
Reggie0: ha ez így, és ebben a formában érvényes, akkor
attól az átlag, ülés nélküli elektromos roller NEM kerékpár.
(Pláne nem SMKP.) Legalábbis szerintem. És egyelőre.Szerk: egye fene, legyen ON. Bár én nem vagyok jogász,
ezért gondoltam OFF-ba tenni, nehogy félrevezető legyek. -
Reggie0
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7960 üzenetére
A rendorseg tokkal vonoval 90%-ban segghulye, tok mindegy mit mondanak. Beleertve pintert is.
Tessek itt van a hatalyos valtozat, nem mintha lenne erdeme valtozas a kerdesben, de hatha megnyugtat teged a frissebb datum: [link]
Egyertelmuen kiesik a motoros kerekpar alol... -
Putyin90
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #7940 üzenetére
Az elektromos roller hivatalosan segédmotoros kerékpárnak számít. Ha közútra viszed, akkor kell rá kötelező felelősségbiztosítást kötni és kötelező rajta sisakot viselni. Ha a 300W-ot meghaladja a teljesítménye, akkor jogosítvány is kell rá. Ezt egy közlekedési osztályvezető rendőr alezredes mondta nekem. Ettől hitelesebb forrásból aligha lehetne tájékozódni jelenleg.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7871 üzenetére
Aki majmot vesz, vegyen hozzá banánt is.
Engem csak az lepett meg, hogy
ez egy kutyaközönséges tömörgumi, amit 200x50-es méretben utánad dobnak
7-8K-ért, erre csak azért*, mert 1 cm-rel szélesebb (de amúgy pl. tök ugyanaz
a gyártó stb.), véletlen sem 20-30%-kal drágább, hanem több, mint kétszerese.*: az lehet esetleg még mögötte, hogy ez Dualtronhoz való (igaz, csak Raptor),
ezért gondolják, hogy el lehet adni a akármennyiért. Végül is van benne valami.
Ha mindenki annyiért árulja, akkor akinek ez kell, kénytelen annyiért megvenni.
Nekem annyira nem kell, de a gagyi 200x50, ami csak 200x47 egy fos.Szerk: eBayen komolyan mindenki ilyen áron adja. De kíváncsiságból beírtam a
Google-ba, és Alin már barátságosabb árakat mutat, sőt ugyanott mutatnak róla
olyan metszeti képet, ami alapján nem teljesen tömör a gumi (lehet kipróbálom). -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7848 üzenetére
Nem tudom, a Google mennyire pontos a magasságadatokkal, de pl. a Kiscelli
utca, ahol "promózták" az E-Twow Dualt, az is "csak" 27 m szint, 200 méteren.
Magyarán a felüljáró (ha igaz a 6 m/30 m viszonylat), sokkal meredekebb.(Úgy általában közúton ritka, hogy 10% fölötti emelkedők legyenek, persze, ha
az ember terepre megy, hegyi ösvényekre, bármi lehet: minden Amper számít.)Szerk: nekem még ilyen Csillagvölgyi, vagy Mártonhegyi ugrik be Budáról, ami.
Vagy ugye, ahol már égettem vezérlőt, az a Tordai: ahol 10%-os, ott elég durva.Szerk2: aztán lehet, hogy én vagyok helikopter, mert az utca aljától néztem, de
a linkelt videóban ott van a tábla, hogy 20%-os emelkedő és onnan durvul be.
Az viszont 24 méter szint a maradék 150 méteren: 16% (és nyilván ez is átlag). -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7841 üzenetére
Na akkor egyszer én is ellátogatok oda.
Egészen szürreális élmény
egy ilyen lélekvesztőn 33-34 km/h-val repeszteni. Az emelkedőt meg
nagyjából onnan veszed észre, hogy visszalassul 28-ra + hangosabb.
Szerintem egy ilyen pálcikának nem kell nagyobb teljesítmény.
(Nem mértem le, de csúcsban biztosan 2kW fölött van, noha az első
kereket csak a régi vezérlő hajtja, semmi tuning. Eltekintve a 48V-tól,
ami amúgy két bontott S1 akkuból épült 13s3p kvázi ingyen pakk.)
Zsugorfóliát még nem raktam rá, csak bedobtam a táskába így, LOL.Szerk: megnéztem a bemutatódat: nagyon ott van, grat!
Külön
tetszett, hogy milyen egyedi megoldásokat használsz a vezérlőhöz!20ról-70re ahol már tapad jól kb 2mp.
Az brutál... -
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7795 üzenetére
Azért nem értem, mert a 30-as tartományban* még pontos.
Van egy elképzelésem, hogy az lehet a baj, hogy összegyűlnek a
kerekítési hibák.Miszerint a vezérlő ugye azt közli a kijelzővel,
hogy hány ms volt egy fordulat, amiből a kijelző számol rpm-et a
mindenkori kalibrációs érték alapján, lehet nem pontosan, egész
számokkal gyorsabb jeligére, de az is lehet, hogy eleve az az ms
érték sem elég pontos, mert az erpm esetünkben tizenötszöröse
a fizikai fordulatszámnak. Kimegyek mérni, kíváncsi vagyok már!*: nyilván soha nem fog 50-nel menni, csak az elv érdekel.
-
ultio
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #7791 üzenetére
Elől-hátul MT7 van, az első tökéletes.
Hátul is nagyon jól fog, az erejével, adagolhatóságával nincs gond, de nem lehet normálisan beállítani, nem egyformán mozognak a dugattyúk, nem lehet 100%-osra légteleníteni.
A csalódást leginkább az okozza, hogy többfajta légtelenítési módok keringenek a neten, mindegyik a tuti, de egyáltalán nem biztos, hogy sikeres lesz a légtelenítés.
Saját példám: gyári légtelenítési módszer, tökéletes. Majd 3x gyári módszer, nem jó. Másik módszer, jó. Következő alkalommal másik módszer, nem jó. Majd gyári módszerrel elsőre tökéletes.
Bicajos körökben és szerelők szerint is, amíg jó, addig iszonyat jó fék. Viszont ha nem jó, nem tökéletesen működik, sok szívás lehet vele.
Működni kb mindig fog, az erejével se lesz gond, csak éppen ez nem egy 10 000 Ft-os fék, hogy súroljon, befogjon, stb.
És nem igazán tudják megmondani, mi miatt lehet rossz.
Az én hátsó fékemet Győrben vállalták volna, ők mondták, hogy értenek hozzá, van alkatrészük. Budapesten nem jelentkezett senki. Facebook csoportban kerestem szerelőt.Összehasonlításképpen, nem vagyok Shimano párti, sőt, kerülöm, ha tudom. De a Shimano fékekre mondja szinte mindenki, hogy könnyű szerelni, légteleníteni, van hozzá alkatrész, értenek hozzá, ha gond van, egy gyakorlott szerelő kapásból tudja a megoldást.
Mindez a Magura fékekről sajnos nem mondható el.De ismétlem, fully bicajon használom a fékeket, enduro műfajban, évi néhány alkalommal bike parkokban, tehát az igénybevétel bőven megvan.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7657 üzenetére
4,5 báron tartva nehezen kapni defektet
Nem tudom, hány km-t mentél az M365-tel, de ez elméletileg csak a
kidörzsöléses defekttől véd (lehet, hogy valaki csak olyanokat kap?),
más meg belemegy valami hegyes szarba, és kakukk... Amúgy én is
jó keményre fújtam az S1 hátsó kerekét - amikor olyan volt benne.
(Nem is kaptam defektet, de szvsz olyan sokat nem is mentem vele.)mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal
Erősen függ az útviszonyoktól. Bizonyos úthibákat nem tud lekezelni
a levegős abroncs, és sokkal komfortosabb, ahogy az S1 kirugózza.
Úgy általában szar úton viszont a pneumatikus kerék valóban sokkal
kényelmesebb érzésre. Ha nincsenek nagyobb huplik, csak recés az
aszfalt: olyankor az S1 az egész vibrációt átadja a lábadnak, az sz*r.
(Megjegyzem, a Pro lyukacsos kereke ezen azért sokat segít.)
nincs szarakodás
Ezt a részét nem tudom, de olvastam itt, hogy valakinek letiltott meg
ilyenek, mert valami kommunikációs probléma volt a telefonjával...Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et.
Érzésre biztos nincs köztük különbség.De head to head tesztben a
20 kilóval nehezebb pilótával (moi) pont ugyanúgy gyorsult az S1, mint
az M365 (vékony kolléga), a végsebesség meg 1-2 km/h-val több volt.
Szerk: az M365 gyári volt ekkor, de firmware-ból lehet tuningolni rajta.
Az S1 meg ugye még a régi volt, 15A, ahhoz képest a 11A gyengusz...Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil.
Ezt a részét se tudom, nekem is masszívnak tűnt az M365 kormánya:
S1-en feleslegesnek érzem az oldalsó lecsukhatóságot, de tény, hogy
néha hasznos, s valóban van egy szabad szemmel jól látható holtjáték.Összességében: sokkal masszívabbnak gondolom az M365-öt, tiszta
sor, viszont kérdés, hogy rövid távokon használva, és nem mindennap
nyüstölve mennyi idő után termeli vissza a felárát? Évek esetleg?Ui: amúgy előttem leírták a tutit... Kell egy Monorim teló az M365-re,
és sokkal komfortosabb lesz. (Ja hogy az 30K. Igen. De hát megéri!) -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7656 üzenetére
ha az S1-nél rosszabb akkor felesleges is beszélni róla
Ez így okés, viszont a kérdező kifejezetten olcsó megoldást keresett...
Tudom, hogy van olyan az életben, hogy érdemesebb "egyszer" többet
költeni, hogy utána ne kelljen annyit, de olyan is van, hogy van az adott
célra egy keret, és slussz. Vagy vesz annyiért valamit, vagy nem, tehát
nem játszik, hogy HA kétszer annyit költ rá, akkor sokkal jobbat kap.Tudod, mindig mondom, hogy kis pénz, kis foci... Az, hogy egy idő után
megint rá tudsz költeni a hobbidra valamennyit (és akarsz is, mert ugye
rákaptál!), nem jelenti azt, hogy amúgy lett volna pénzed a drágábbra...
Nekem is teszik a Mantis Dual, de valahogy 420K csak nincs rá.Ellenberger szeretek szerelgetni, és ha kiköhögök 100K-t a javított S1
gyűjteményem, vagy legalább a felhalmozott akkupakkok kiárulásával,
akkor tudok építeni egy "nagy" akksit, ami az igényeimnek megfelelne.
Értsd: kényelmesen terhelhető 50-60A-rel, és elvisz akár 40-50 km-re.
Az azért idegesít a mostani setupban, hogy 15 km neccesen van meg!
(Tudom, menjek lassabban, de azt meg nem akarok: nyélgáz végig.)
amennyivel drágább bőven megéri
Ui: te is szeretsz szerelgetni, és azért építesz egyedit, nem igaz? Nem
biztos, hogy munkába járásra megéri egy ~24 kW-os roller, de ezt már
beszéltük itt is. Hetente cserélhetnél gumit, mert elkoptatja, ilyesmik. -
Reggie0
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7657 üzenetére
Hat, rolleres tapasztalatom van, csak tobbnyire nem elektromos.
"de 4,5 báron tartva nehezen kapni defektet."
Hat hogyneMajd ezt elmondom az automnak es a kerekparomnak is, eddig rosszul tudtak a fizikat.
"Így van, viszont mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal."
S1 plus mehsejtes gumival, hat ketlem.'Mit kell vele szarakodni..."
Azt, hogy egyaltalan foglalkozni kell vele, es kell hozza a telefon, ha unlockolni akarod, az meg csak ugy hajlando, ha engeded kemkedni az appot. De egyaltalan minek hozza kotelezoen app es miert nem lehet unlockolva hagyni? Mert csak, mert kemkedni kell. Semmi logikus magyarazat nincs arra, hogy miert kenyszeriti erre a felhasznalokat. Ha nem egyedul akarod hasznalni, akkor mar folyamatosan szivas vagy raszigszallagozol egy olcso telot."Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et."
En meg mindig S1 plus-t javaslok, ami meg mindig olcsobb."Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil."
Masok szerint meg kikopik 400 km utan.Egy szonak is szaz a veges: megannyi szempont van ami szerint nem jo, es nem minden embernek ugyanaz a fontos. Eppen ezert javasol mindenki mast es irja le miert is gondolja mashogy. Nem kell ezen kiakadni, fogadd el, hogy nem vagyunk egyformak.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #7652 üzenetére
Kirin S1 volt a kiindulás, ezért írtam.
Amúgy van egy Niubility N1-em is, nagyon szeretem, a fiam még jobban, mert a negyven pár kilójával kimegy vele a világból ha elmegyünk együtt valamerre. Azt mondom, hogy azért az árért nagyon rendben van (ca. 270-280$), hozza a gyári adatokat (20 km hatótáv 70 kg vezető), levegős gumik, tárcsafék hátul, app nincs, meg talán statisztika sem. Egy baja van, hogy 250 W teljesítményű, de városban közlekedni kitűnő, hegyek/dombok között meghal.
Ha nehezebb vagy, kevés a kakaó, de amúgy szerintem méltatlanul nem felkapott roller, természetesen helyén kezelve a dolgokat és nem a G30-hoz hasonlítva.
Persze egy Obarter X3, vagy egy Laotie ES18/19 biztosan más élmény lesz ha egyszer lesz egy ilyenem, de azzal például nem mennék be a városba, csak terepre. És biztosan vannak ezeknél jobb rollerek, csak nekem kb. itt a lélektani határ amit kiadnék egy ilyen eszközre.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7650 üzenetére
Én sem veszekszem veled, csak beszélgetünk.
Hidd el nekem,
hogy nem "védem": vannak pro/kontra érveim, és azzal tudok veled
vitatkozni. Az építés úgy jön ide, hogy ha vissza nézel, akkor csak a
Te általad kipróbált rollerek közt a legszarabb az S1, mivel mondjuk
egy Kirin S1-et nem próbáltál. Az M365 után már Inokim-ra váltottál
közel 4x áron. Ami nem véletlenül egy dimenzió ugrás. Onnantól az,
hogy az S1 a legrosszabb választás volt, egy kicsit átértékelődik.Abban az értelemben nem kell rám hallgatni senkinek, mert egyéni
preferencia, hogy milyen vezetési élményt vársz, kapsz, meg tudsz
kihasználni. Kollégám, pár ezer km M365 után 100x agilisebb vele:
nyilván meg kell tanulni, és keményen hagyatkozni a hátsó fékre.Az S1 legkomolyabb hibája szerintem az elektromos fék. Kevéske!
(De ha ezt 100x nem írtam le, akkor egyszer se... ennyire "védem".)Szerk: ennyi táv alatt végigment az M365-típushiba körökön is.
Nevezetesen: sok defekt, azt megunva tömör kerékre váltás, attól
meg gyorsan az akku ponthegesztéseinek széttörése következett.
(Mindezt Budapesten, ahol tudjuk, milyenek az átlag utak / járdák:
most talán ott tart, hogy 1 éve áll, de majd 10" gumit még rárak...) -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7647 üzenetére
rájöttem a leg@szarabb választás
Csak hogy kontextusba helyezzük a véleményed: neked minden
gyári roller szar, ezért építesz bőven 1 MFt egyet magadnak...Nekem amúgy nem isten az S1. Tisztában vagyok a hibáival, ám
a saját preferenciáimnak az általam tuningolt verziója sokkal, de
sokkal jobban tetszik, mint egy M365 valaha is fog. Nyilván nem
mérvadó az én véleményem, hiszen nem vagyok M365 tulaj.
De csak készült közös kép, ki is próbáltam. Nekem nem tetszett.Nem úgy gyorsul, és nem úgy kanyarodik: csak a fék kéne róla...
(Egy gyári S1 arra, hogy elmenj 4-5 km-t, bőven elég. Szerintem.)Szerk: szerinted egy Kirin S1 jobb a sima S1-nél? Ha igen, miért?
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7644 üzenetére
Szerintem a Kirin S1 "mégszarabb", és mivel olcsó vétel volt a cél,
ráadásul említette a kérdező, hogy használt is jöhet, bátorkodtam
megemlíteni, hogy ár/érték arányban egy használt S1 tök jó lehet.Ui: mentem M365-tel, sikítva szálltam le róla. Nyilván ugye egyéni
preferencia, de nekem ha elveszem a gázt, ne gyorsuljon tovább...
Konkrétan számítottam a hajtás megszünésére, s nagyon rosszul
esett, hogy egy másodpercet gondolkodik rajta... Korábban írtam,
hogy biztos meg lehet szokni idővel, de nekem sajnos nem jött be
(olyan sokat meg nem mentem vele, hogy ez megtörténjen).Lehet, hogy az S1 zörög, az S1 beázik, esetleg eltörik, de nekem a
vezetősége sokkal jobban tetszik: bár lenne rajta mechanikus fék! -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7431 üzenetére
Ilyen 200A-eknél (kerekenként!) van rollergumi, ami le is tudja rakni a nyomatékot az aszfaltra? Komolyan kérdezem, mivel már az előző rollered is olyan gumicsíkot húzott egy "lightos" indulásra is, hogy csak (és az még alig 6kW-ot vett akkor fel). Szerk: írtad korábban, hogy motoronként 150A-re hajtasz, hogy meglegyen a felvett 24 kW. Szerintem abból burnout lesz, de nagyon durván.
(Nyilván ha leprogramozod, hogy az elején vegyen vissza, akkor talán használható lesz.
Bár az se vicces, ha egy 50-es tempónál lenyelezve elkezdi helyben felpörgetni a kerekeket, lévén "leszorítóerő" akkor se igen lesz, ha 50-nel mész.
Érdekes dolgok ezek, na.
)
Ezért kell az hogy jó paraméterezhető legyen.
Igen.Minimum egy kipörgésgátlót írnék bele... villogna folyton a műszerfal.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7429 üzenetére
Gondolom én vagyok a helikopter, ha megkérdem, hova nem elég ez a tempó?
Úgy vélem, mivel írod, hogy javulni fog, még mindig nem vagy vele elégedett.Őszintén megmondva, én munkába járni bőven el fogok tudni 35-40 km/h körül,
nincs is igen igényem többre olyan helyeken, ahol én járok. Meg ezzel a vázzal. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7292 üzenetére
Nem-nem.
A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.
)
Mindenesetre az nagyon vicces volt, mert már rég volt a kezemben sima S1, hogy milyen könnyű. Főleg azért is, mert nálam elég sok extra súly a kormányon van.
Szerk: linkeltem korábban, hogy 48V-os akksival is mennyire megnő a(z elméleti) végsebessége. Mivel korábban volt S1-ed (ill. Pro is), pontosan el tudod képzelni, hogy mennyire bőven elég lenne egy ilyen "pálcikának" a 40-es végsebesség, főleg, hogy gyárilag nem igazán lehet lefékezni vele értelmes fékúton (dupla motorral már sokkal jobb, de legalább egy dobfék kéne rá, ha nem kettő).
Amúgy azóta lecseréltem a gumit, már nem 7.2 a kalibráció, hanem 7.6, de hogy mennyit fog menni végre valósban, nem tudni. Főleg, ha teljesen feltöltöm az akkut: amikor gyorsan leteszteltem, akkor még nem volt hozzá töltőm.
(Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)
Szerk2: 60V-on elszállna: mentem én vele valós 50-et anno (lejtőn), nem kéne...
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7192 üzenetére
Perszehogy számít a pilóta súlya, de egyenletes haladásnál marginálisan:
hatótávba ezért csak közvetetten szól bele, hiszen ritka, hogy az ember a
teljesen sík tökéletes aszfalton, nyélgázon közlekedik, egy órán keresztül.
De HA!!! úgy tudnánk tesztelni, ott a légellenállás sokkal jelentősebb.21700-at honnan lőttél? Nem hangzik rosszul, bár gondolom szép ára van.
Szerk: ah, találtam is valami ilyesmit. Na ebből 200 db "akciósan" is sok...Szerk2: én már az előző rolleredre is azt mondtam, hogy tuti legyorsulja
a 400-as robogómat séróból (mivel erős + könnyű). Ez ha jól számolom
konkrétan már erősebb is lesz nála. Brutális számok. 400A, 72V, 29kW
Ha ebből csak 80% hasznosul, még az is 23 kW keréken. 31 LESzerk3: folyadékhűtéses lesz, vagy ez a "pillanatnyi" teljesítménye lesz?
(Azt a ~6000W fűtő-teljesítményt ilyenkor szép móka lesz kompenzálni.) -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7189 üzenetére
Lehet, félreérthetően fogalmaztam, de a 40 km az állítólagos hatótávolsága.
Ehhez képest a gyúrós kolléga alatt csak 20-25 km-re volt képest, nohiszen:
nem 20 km/h-t tartva, 70 kg-os terheléssel, szigorúan síkon használta.Szerk: végsebességre 36 km/h-t írnak, ezt el tudom képzelni olyan motorral.
Névlegesen 500W-os, szóval biztos nem ugyanúgy tekercselt, mint a Kugoo. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #7009 üzenetére
No Gratula hozzá. Én most a Kaabo Mantis-om ismerkedek vele, szétszedtem már első defektem után a hátsó kereket...simán kicseréltem a belsőt a másikat meg meg"heggesztettem" szóval van egy csere belsőm...talán jó lesz. Most hétvégén leszigeteltem, hogy ne ázzon el sehol ha esne a fránya eső. Te mit csinálnál még rajta?
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #6442 üzenetére
Köszi! Én is szaporítom a lámpákat... Azon a hosszú éjszakán nagyon
jól jött, hogy legalább egy extra* biciklis lámpa volt a gépen. Kettő lett:
A középső nagy lesz a reflektor. Elég jó fénye van 13.5W-ot megeszik.
Szerk: csak egyelőre nem tudom kapcsolni, de ha rádugom az akkura
a 12V-ra konvertáló elektronikát, bekapcsol. (Ugyaninnen jön most az
USB töltés is a kicsiknek, kelleni fog még egy kormánykapcsoló.)
*: a gyári lámpa inkább csak helyzetjelző. Ha nincs közvilágítás azzal
max. (négyzet)gyök2-vel lehet haladni, annyira nem lehet vele látni.
(Mondjuk ha autók közé megyek, feltétlenül felkapcsolom, nappal is.) -
-
TheProb
veterán
válasz
B-L-A-C-K #6414 üzenetére
Részemről nem neked címeztem a dolgot, én csak általánosságban mondtam el a véleményemet. Én se gondoltam/reméletem, hogy a vérpistikék majd a Duna parti kerékpársávon fognak 100-zal repeszteni. De ha csak azt is nézem, hogy pl hosszú, egyenes, sima úton vereti neki. Akkor is csak 1 kavicsra kell rámennie ilyen tempónál...
Mindegy, részemről nem hiszem, hogy jelen állás szerint valaha is látni fogom az értelmét annak, hogy mért jó 50< tempót forszírozni rollerrel.
-
Norbeey90
tag
válasz
B-L-A-C-K #6414 üzenetére
Igaz én még nem régóta foglalkozom a témával, de úgy gondolom, csak azért mert tud annyival menni nem hinném,hogy fogsz, illetve gondolom itt inkább maga az "út" is érdekes volt ahogy eljutottál idáig ezzel a szerkezettel,maga a hobby faktor.Én gratulálok hozzá, sajnos bennem nincs annyi "kézügyesség" hogy magamtól tudjak ilyet csinálni, pedig igény néha az volna rá!
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #6381 üzenetére
SPAR-ban vmiért harapnak rá. Én az őrnél szoktam hagyni, ahogy kérik,
de nagyon szomorú, hogy ha nem figyel az őr vki eltolja, aztán IJB.ON: voltam motorokat összehasonlítani, tanulságos, majd beszámolok!
Elöljáróban csak annyi, hogy 25 km/h-ról a sima S1 20 méteren áll meg,
ugyanez dupla motorral pont a fele, azaz még mindig a legjobb tuning... -
FőDudu
veterán
válasz
B-L-A-C-K #6199 üzenetére
Epp ezert nem is keresek olyat amin felfujos a gumi.
Ez a fozzuk ki a gumit es probaljuk ugy rahuzni nem egy kivanatos tevekenyseg szamomra
Eszembe nem jutna ezzel szivni - holott biciklit es egyebeket siman szerelek.Az eddig latott tesztek szerint pl. a Segway Max gumija valami olyan 'habbal' toltott ami jo komfortot biztosit de nem lukad ki. Lattam olyan tesztet ahol azt hoztak ki a legkenyelmesebbnek.
Gyerek biciklijen probaltuk a csoda folyadekokat a belsobe (szelepen betolttottunk vagy 1 decinyit, korbeforgattuk, felfujtuk), nem ernek sokat. Ugyanugy kilukadt.
Holott downhilles kollega meg az egekbe magasztalta ugyanazt.Ezert nezek eleve teli kerekes rollert.
Masik rolleres kollega is 2 het utan kicserelte telire a Mi365 gumijait.
Szerinte kenyelemben ugyanaz es meg hatotavban is jobb lett (ami valahogy nem tunik logikusnak).Sisak az jo a biciklis, vagy masik ajanlott a rollerhez? Ennek meg nem neztem utana.
Ranezesre a rollers sisakok a fulnel jobban lejonnek, talan jobban vedenek.
De ezt csak az eddig kezbe vett sisakok kinezete alapjan gondolom. -
FőDudu
veterán
válasz
B-L-A-C-K #6195 üzenetére
Mert a biciklizes/teniszezes/kosarlabdazas mar lefedi a mozgas igenyet....
Olyan videken lakunk ahol a mozgas az alap, nem nagyvarosi, lusta kolyok (szerencsere).Nincs konzol es nem is lesz meg egy ideig.
De kell neha jatek is a baratokkal/baratnokkel - ha egy roller a vagya, inkabb megveszem azt a konzol (vagy egyeb marhasag) helyett.Mindenbol minosegi cuccot veszek neki, igy ebbol is keresem a leheto legjobb kompromisszumot. Persze nem tervezem megvenni a leggyorsabb, eletveszelyes cuccot, csak egy minosegi es jol hasznalhato elektromos rollert keresek ami nem egy szezonos jatek.
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #6117 üzenetére
Igen, de nem mindegy, hogy mennyiből mennyi.
Persze ezt hozzászólások alapján lehetetlen megbecsülni.
Köszönöm a felajánlást, ha arra járok majd, akkor lehet élek vele, csak előbb jöjjön meg protektor nadrágom meg a térdvédő is...
Sajátommal is már lassan csak azzal merek közlekedni, eddig csak bukót használtam...DE már félek tőle.
A tiédre meg alapból nem mernék ezek nélkül felszállni, mert biztos jól össze van rakva, de annál a teljesitménynél alap felszerelés.
(Bár amúgy ezekre az 50km-es gépekre se ártana, meg robogóra sem, amikor traumatológián voltam 6ból 4 ember robogóval esett el és elég komoly sérüléseket szedtek össze még azzal is. Mondjuk annyi előnye van a rollernek, hogy az nem zuhan rá a térdedre mint az egyiknek a nagytestű robija, annyi csavar egy anyahajón sincs mint amennyivel össze lett fogatva az emberke térde... :/ )
-
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #6107 üzenetére
2. hszben már leirtam, hogy nem maradhat, pont ezért, amit te is irsz, utalva rá hogy az első hsz-em csak költő túlzás volt.
Viszont akkor is veszélyes... nem annyira mint amit nemzetközi kaabo csoportban láttam, hogy a wolf warrior felnije széttört, kitudja mennyinél, de mint irtam, már 1 csavar eltörésénél is jelentősen mozog.
Nem a csavar tört el, az sima ügy lenne. A menetes betét tört ketté, az egyikben felében még fogja, benne a betét is, a másik része meg kitört és benne a csavar, ott van a képen. Szerintem egy 5 éves jobbat tervez ennél, dehát ők meg kinaiak, szar a tervezés is meg az anyag is.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #6065 üzenetére
B-L-A-C-K. Sorry, rossz volt a fogalmazás, nem volt semmi negatív, csak kommentet akartam hozzáfűzni.
devil-k Tudom, hogy nem írt valótland B-L-A-C-K. A szerencsémet én épp fordítva érzem. K#rv@ szerencsés vagyok, hogy elektromos fékkel is közepes sebességgel a sz@r helyzetből a lehető legjobbat sikerült kihozni. Életembe soha semmim se tört el pedig estem le 2. emeletről voltam tüzépen melós autóból repültem...stb...Hát most mit tehet az ember 1,5 tonnával ha átmegy rajta...törik
BerserkGuts Mindenkinek a saját életével kell törődnie. normafa picit másabb -nem mondom hogy nem veszélyesebb- mint a beton úton közlekedni. Fid is így járt, ment 20-al és a hidraulikus fék rásegített a pofáraeséshez. Szóval bárhol bármikor ügyes lehet az ember...és mindenki döntse el magában hogy kell e a sisak.
Ezt margóra hagyom itt: Az én esetemben lehet hogy nem ért semmit a sisak -ezt mondjátok mert lábamon ment át a kocsi- de én meg azt mondom, mert mikor szemből nekivágódsz a kocsinak és oldalra húzod magad a fejed nekivágódik, és mikor nagy sebességgel vág földhöz valami akkor pláne. Szép horzsolások vannak azon a sisakon megnéztem...Egyébként ha újra lábra állok stabilan úgy, hogy mankó minden nélkül akkor veszek valami rollertankot amivel ha nemkimegyek a kocsinak akkor ne csak kihúzni kelljen a kasztnit...
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #6060 üzenetére
...Sisak se kell...ja csak mikor kikapod magad alól a rollert mert rosszul méred fel a "terepet" és borulsz jó az a sisak nagyon is. -pedig olyan pro-nak érzi magát mindenki, legalábbis én annak éreztem magam..."á lassan megyek nem történhet semmi, minek protektor egy ilyen rollerre meg sisak..." Aztán a gyakorlatban rájön az ember...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Óvodások homokozója
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest