Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
"Szerk: Vagy csinálj egy kukirin imádó topikot. (nem leszek ott)"
Örülnék neki, ha egy kicsit kevesebb hozzászólás lenne a G2-ről itt, pl. azért is mert így nagyon "farnehéz", egyoldalú a topik.
Szóval jó ötletnek tartanám én is, hogy legyen specializált G2 topik, ahol nyugodtan megbeszélhetnék a rajongók a dolgaikat, és maradhatna ez a topik úgymond általános, ahol meg minden egyéb más márkáról szólhatna.
Volt már ilyesmire példa... és így kevesebb súrlódásra kellene számítani, a reakciós hozzászólások is elapadnának.
...szóval ki lesz az a tökös legény, aki megcsinálja a G2 ( Kukirin) topikot?
-
Sirtaky
csendes tag
Dobd le a Magurát , rakd fel a Kuki 1 oldalas bowdenes féket , olvashatod hogy azzal milyen jól meg lehet állni 50 -ről
Gyerekek , miket olvasni itt az hihetetlen .
Kukirin G2 -vel 1 próbautat mentem , hát emelkedőn a húzott Xiaomi Pro2 - m jobban elindul , meg el sem férni rajta a hátul támasztó lábnak már nem kényelmes a hely . 165 cm-ig lehet jó kb .
-
DigitXT
félisten
Na, nekem is ilyen kellett volna, amikor a beszart ponthegesztőt megjavítottam... (A nagy hőlégfúvó is felforralta ugyan, csak nem specifikusan a hibás FET-et, hanem kb. az egész NYÁK-ot, így lefújt róla más, nem is javítandó alkatrészt is...
Észben tartom a típust.
Max. kell pár tartalék kondit tartani, ha hajlamos megmurdelni... pedig nem szar márka...) -
DigitXT
félisten
A főkabel ami a képen van.
És ha nem lett volna rajta akku, akkor mi történik a fő kábellel? Semmi...
Szóval csak az akkun keresztül értelmezhető a zárlat, mint veszélyes jelenség, amivel olvasztottál ezt-azt. Akkor is jelen van, ha nincs rajta az akku, de akkor semmilyen következménye nincs...
Amúgy meg ha elfröccsen a fém, akkor meg is szűnik a kontakt jó esetben: nem gyullad ki semmi. Egy nagy pukkanás, némi korom maradék, de vége a tűzijátéknak... (Veszélyesebb, amikor a melegedés hosszú időn át fennáll. Lakástüzek se sima rövidzárlat miatt szoktak keletkezni, az ugyebár leveri a biztosítékot, azzal vége van. Ha meglazult a csatlakozás és nagy az átmeneti ellenállás, akkor ott fog melegedni kegyetlenül, ami meggyújthat valamit. Vagy ha alulméretezett a vezeték, és huzamosabban túl van terhelve, akkor is kigyulladhat. Ezeket nem azért írom, mert feltételezem, hogy nem tudod*, csak a miheztartás végett.
)*: nem kell mindent megtapasztalni, amiről tudunk. Nekem egyszer egy hőlégfúvó kezdett a kezemben felrobbanni, na annak sima rövidzárlata volt a tápvezetékén. Nagyot szólt, de a biztosítékot nem verte le, annál gyorsabban eltűnt az anyag. De kétszer is összeért...
Pont egy M365-öt szereltünk - tömör gumisra -, mondtam a kollégának, hogy legyen olyan kedves, hogy áramtalanít, mert ez így para, hogy durrant, és eldobni sem merem. 
-
heavygrip
senior tag
Már le írtam mi a probléma a hozzászólásaiddal hetekkel ezelőtt.
Szerinted mindig minden körülmények között törik a Kukirin és fel gyullad töltés közben random. Én ezzel nem értettem és nem is fogok egyet érteni mert nettó hülyeség.Kapott már el eső 2x, nem lett semmi baja.
Ha már igények, én elvből nem indulok el esőben eggyik rolleremmel sem mert hót gané lesz... és evidens hogy eső után nem teszem fel töltőre egyik rolleremet sem...
Nekem a Kukirin csili vili...A fék nekem gyári, eddig 3x jöttek ki elém kocsival és kb 5x jött ki elém jószág, macska vad nyúl stb. Szépen, gond nélkül le tudtam fékezni. Úgy hogy a gyári motor fék erősséget nem állítottam. (3).
Lehetne erősebb is,de 50-55nél meg tudok állni biztonságosan. Afölött nem vész fékeztem. -
DigitXT
félisten
végig zárlatba volt
Kívülről. Ami alapvetően nem gond: az akku két pólusa nincs direktben kivezetve, zárlat esetén a BMS leválasztja a negatív sarut nincs további kár. Akkor van nagy baj, ha belül keletkezik zárlat, amire a BMS semmilyen ráhatással nem bír. Ad absurdum ha egy cella magában megmurdel, azon keresztül elkezd kisülni a többi, az baj... Az ilyenek vezetnek tűzesetekhez. Ha kívülről rövidre zárod, egy normális BMS mínusz idő alatt letilt. Persze előfordulhat, hogy elporlad egy csatlakozó, de annyi. A képen az XT60 "patika" = ott nem volt ívkisülés, különben kicsit másképp nézne ki. De biztos láttál már olyat is.
Nekem egyszer, 6 éve, a motor csatlakozó fröccsent el, mert egy zárlatos vezérlőt dugtam rá az akkura. Magában nem volt baj, de a motorkábel csatlakoztatásával bezárult a kör, pukk. Mondjuk a Kugoo BMS nem a világ legjobbja, de amúgy az akkunak itt sem lett baja.
(Ha fordítva járok el, és előbb az ECU + motor kötés, utána az akku, akkor az XT60 kuka. Cserébe az akku ezt is ugyanúgy túléli. Tapasztalat. Ezt még 2 éve sikerült összehozni.) -
xandrush0831
aktív tag
Jahm, így a másik hozzászólásodból már látom melyik cég. '21 környékén onnan volt az első rollerem, egy Quickwheel S1C Pro. Vásárlás után 1 hónappal amikor letört a lámpa idoma hátulról egy kis kátyúban, nem tudtam hozzá új alkatrészt venni tőletek. Ezt nem a kínai rendelésekre szokták mondani?

De aztán csak másfél évet kellett várnom, és sikerült hozzá szereznem a KUKIRIN webshopból, ugyanis egy az egyben ugyanazt a rollert árulták átmatricázva G1 néven, ha már a Kukirin szintet árulásnál tartunk.
-
-
xandrush0831
aktív tag
Évekig voltam akku teszt technikus. Kontrollálhatatlanul változó a minőség. Nagyjából mindet halálig kell hajtani, mire kiderül hogy milyen is volt valójában, így egy zsír új akksi zsákbamacska. A cellákat egyszerre 128db temp&humidity rackben teszteltük, nagyjából átlagban 3 élte túl a 30-60-90 napos teszteket. A többi bepuffadt, aztán löttyedt, aztán fehér habot fújt. És mivel ez nem köthető batch-hez, ezért gyakorlatilag nincs mit zárolni -> minden ilyen kiment a piacra. Modul robbanás háromszor hajtotta ki a tesztlabor oldalát, mint a konzervet. Már inkább a fal lett megerősítve, hogy ne kelljen állandóan újraépíteni. Az egyik robbanás egy Ferrari SF90 modul volt, tehát nem 1 pálcás a céllövöldében.
Ami meg nem elposszant, az a harmadik hónapban oxidálódni kezdett belül.
Nem lehet normálisan QC-zni az akkut, és a többsége szar. Ha a Ferrari pakk is hajlamos hülyeségekre, hidd el hogy a homokos rollerekben sem lesz jobb a minőség. -
xandrush0831
aktív tag
Minőségi sem létezik, zsákbamacska az akku.
De utánad szabadon, amilyen módon te fogalmaztál a kollégának mert 3 rollere volt, szóval valószínűleg ez oké: Téged nem tudlak komolyan venni akksi témában, mert csavarokat húzogatsz meg és csatlakozókat dugdosol össze valami kis csöves vállalkozásban. Nagy tapasztalat. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Bármilyen akkunál benne van a pakliban, ha eláztatod... Kérdezd csak meg a FB-os ismert akkuépítő vállalkozókat, mennyi garanciát vállalnak az akkujaikra, ha vízbe állítod őket?

Ui: tudom, hogy a Kugoo S1 akkukkal is mennyi gond volt a silány összeszerelési minőség miatt. Bár annak pl. műanyag doboza volt: ha és amennyiben a tömítése nem sérült, akkor talán még a beázást is elviseli! Ettől még egy gagyi cellákból álló, rosszul megépített akku. Ha megcsinálod jó cellákból, normális kötésekkel, akkor már minőségi akku lesz. Ám nem feltétlen vízálló: nyilván a legjobb, ha búvárkodni is lehet vele, de ez csak egyik paraméter!
Sok esetben már a töltő is veszélyes, amikor a maximum feszültség fölé van állítva, és azt nem a BMS-nek kellene kezelnie, hogy egy normál töltés végén is kritikus szintre nő a fesz. Jellemzően más márkáknál inkább jóval alá lőnek. Pl. 1 tized volt tartalékkal cellánként.
Itt megint felmerül, hogy ezek a más márkák ha nem is gyártanak saját töltőt, legalább egy adott típust matricáznak, adnak garanciát adott feszültségtartományon belüli működésre? (Persze a BMS is kritikus, mennyire jó, mennyi külső hőmérsékletet mér, hamarabb veszi-e észre, ha bárhol abnormálisan melegszik az akku. Egyáltalán van-e külső hőmérője...
) -
enginev3.0
félisten
Eddig nem tudtam mi ég a házban, de most már tudom a G2, ki is viszem
Bár jön a tél, jól jön az extra fűtés, szóval inkább hagyomNe nevettess már.
Ja, tudjuk tudjuk, múltkor a gyerek bevitte szárítani, miután megáztatta a medencébe, és kigyulladt, a többi sok ezer darab is mind így fog járni, hisz kollektív tudatuk vanCsak tudnám hogy a többezer KM-es G4ek is, amiket már linkeltünk azok hogy mentek el olyan sokat, bár biztos van az a szigszalag mennyiség amivel össze lehet fogni a széttört részeket.
-
-
-
-
-
Emunem
őstag
Mondjuk a 2. verzió az tetszik, dupla csillapítás elől , de biztos nem egy pálcikát fogok venni 2. rollernek, valami vadulós/épitős felépítményben gondolom, ami nem túl drága, de ne csuklodjon össze alattam. (Terepen vadulás.) 25’ Kukik tetszenek, mert mennek mindenhol, itteni emberkékkel személyesen is beszélve nem sok rosszat mondanak. 7 emberből 3-nál volt garis probléma, mindnél szervizben vagy pót alkatrész küldésével meg volt oldva.
Meglátjuk. Mantis meg a másik 2000€-s gép kicsit drága nekem mocskolni vele…
-
-
-
-
DigitXT
félisten
Segway szerviz nagyon ritkán van toppon.
Az lenne az igazi, ha nem lenne rájuk szükség. (Jó esetben kevésbé van, mint a nónémnél lenne. Csak azokat meg senki nem csinálja, pont azért mert max. tákolni lehet rajta.
)Ui: Kugooéknál küldték anno a csere alkatrész(eke)t a szép emlékű S1-emhez. A legelsőt meg kapásból gariztatta az eladó, mert 1 nap alatt meghalta magát a kijelző: jó is volt.
(Ezzel semmit nem mondtam a Kukiról, de amikor Kugoo Kirin lett, még rosszabb lett.
)
Amúgy nagyra nőtt pálcikára nem akarsz LED-et rakni? Hátha elkapkodnák, ha világít...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Szerk: már nincs meg a 70-es végsebesség, elvitték a 60V akkut: 36V-on karcolja az 50-et elméletileg, de én már nem fogom kipróbálni: a vezérlő is jóval kisebb/olcsóbb lett benne. Baromi kíváncsi lennék pedig így a hatótávolságára, hiszen 36V38Ah akkut raktam bele... (48V24Ah-val nem nagyon ment 45 km fölé, ezzel szerintem meg lehetne neki 60-70 km.) -
Emunem
őstag
Nem ellened szólt, én semleges vagyok ilyen téren. Csak nem szeretem az olyan influencer embereket, akik hozzá nem értő módon próbálnak kontenet csinálni. (Magyarul egyet értettem veled ebben a dologban)
Mondjuk az viszont gáz, hogy a márkánál is vannak nagy sumákolások. Pl F2 pro nál is a lötyögésre Médiamarkt megoldása: vagy 2-6 hétig nincs roller (beküldik Segwaynek) vagy fizessek valamilyen szerviznek, hogy 4 csavart ki-be csavarjanak, és talán semmit se csináljanak.
Neten meg 100+ megoldás van a lötyögésre, amit mondjuk Segway is megcsinálhatná. (Sok tapasztalatot olvasni, hogy garanciáztatás után se lesz jobb a helyzet) -
PociAti
őstag
-
heavygrip
senior tag
Láttátok, tömegesen mindig azonos hibák, de jönnek a mesék, hogy mit csináltak velük.....
Jah értelek, tehát most te 1000%-ban úgy gondolod hogy a belinkelt videóban látott törések mind egytől egyig normális használat során történtek?
Ekkora műszaki adottsággal és ismerettel, tapasztalattal perszhe nem gondolkodtál el azon hogy inkább abba hagyod a szervizelést és atom fizikusnak mész?Na de most tényleg, őszintén józan paraszti ésszel belegondolva eltörhet normál használat során így a futómű, váz, kormány stb??
Nem kell rá válaszolni.
Nem a Kukirint védem, egyszerűen nem jön be ez a féle " ferdítés " aminek semmi valóság alapja nincs. Rengeteg Kukirinest ismerek, senki nem tapasztalt ilyet...ennyi.
-
PociAti
őstag
Köszi!
A pálcika kifejezést én mennyire nem szeretem. Mert mindenki mást ért alatta.
- Van aki teljesítményhez köti,
- van aki tömeghez,
- van aki 25 km/h végsebességhez (eTwow S2 GT mindössze 13 kg, és 46 km/h a végsebessége),
-van aki a váz felépítéséhez: "mert pálcikákból áll". De a Nami rollerjeinek váza is pálcika, és néha az is törik.
Nem szeretem azokat a pontatlan, képlékeny kifejezéseket, mely alatt mindenki mást ért, de közben azt hiszi, mindenkinek egyértelmű. Adott 100 roller, az emberek máshol húznák meg a határt. Csak közben nem is ez számít.
A kötelező biztosítás hatálya eső rollerekkel az első egzakt határvonal már megszületett. -
PociAti
őstag
Nehéz pontosan megfogalmazni ezt a kérdést, de gondolom érted a lényegét.
Ha pontosan emlékszem, korábban a hitvallásod volt hogy az élet a dupla motoros meghajtásnál kezdődik. Főleg ha már 1000-1500W csúcsteljesítményről beszélünk.
Aztán 2025 elején megjelent a Segway-Ninebot Max G3....
Az egymotoros, 850 / 2000 W teljesítménnyel és SegRide Stabilitásnövelő rendszerével.
Elnézve a videókat, hogy meredek poros, murvás emelkedőkön is képes felmenni elég jól működik a rendszer.
Elég komoly rollereket használtál, és úgy tudom használod is a Segway Max G3-at. Pedig ott van egy csomó másik roller is, amit hajthatnál helyette.
Egyes paramétereiben erős "visszalépés" a Max G3. Mégis mire érezhettek rá annyira, hogy a listán ennyire magasra teszed? Mi az ami hiányzik és mi az ami nem hiányzik belőle a többiekhez képest? -
Emunem
őstag
azt bírom, amikor tipik hülyeségeket mondanak egy rollerröl, vagy termekről, mert akkor 20 másodperces se lenne a kontent.
Milyen jó a kiállása... tök vagány ... szép igényes a dizájnja ... sportos vonalat képviseli.
.. brrrrr.... Mind1, hogy jó vagy gagyi, van olyan netszajha közösség, akiknek mind1 mit adsz, semmit nem tud róla, de azt biztosan pozitivan mondja el (jó pénzért)
-
-
A led.
Azért jó a Segway G2, mert pálcikarollernek néz ki, de 40-el is tud menni, városon belül pont ideális.
A nagyobb rollerek (pl az új G3) szerintem ránézésre is már felkeltik az érdeklődést, szinte elképzelem, ahogy két rendőr között zajlik a beszélgetés: az tuti, n csak nem 25-el tud menni, nézzük már meg egy kis közúti ellenőrzésnek álcázva. Pláne még guruló karácsonyfaként világítanék is.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Én diszkréten akarok a rollerrel menni, h ne tünjek fel a járőröknek.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Erre esetleg nem tudsz választ?
Van ilyen pótalkatrész?
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_33783-33783.html -
-
lemmy71
őstag
Egy "halálra" tuningolt roller esetén (ami bemutatóra, versenyre, vagy más projekt célból épület) megértem az "aktív" hűtést. Bár hűtőközegnek folyadékként, alkoholt vagy olajat használnék, esetleg gázt.
Egy "mezei" rollere akár felső kategóriás, bőven elég a "passzív" hűtés is, természetesen normális használat esetén. -
DigitXT
félisten
Vízbű vonja ki a zoxigént?
Kemény.zzola: ha ennyi víz állt benne, ott sanszos, hogy elment a vezérlő is. Azért nem kuka az egész roller, hiszen alkatrészenként cserélhető, ha valakinek van kedve sz.rakodni vele.
(Az akku az szinte biztos, hogy halott, abból is lehet venni újat, vagy éppen csinálni.
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Silverblue 6.9 120 Hz Dynamic AMOLED, 200 MP kamera, S Pen,
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A17 FA707NV notebook - R7 7735HS 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 4060 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Most jól idegbe vertél! Nem is alszok ma emiatt!
)
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

De hát ha menni kell, akkor menni kell, nincs mese!
Észben tartom a típust.
)
Szóval azért nem általános dolog. De majd ha nem vízálló dobozba tervezek akkut, én is jól kinyomom ilyen tömítővel. (Egyszer gyantát mondasz, de az szerintem keményre köt.)

Neten meg 100+ megoldás van a lötyögésre, amit mondjuk Segway is megcsinálhatná. (Sok tapasztalatot olvasni, hogy garanciáztatás után se lesz jobb a helyzet)

