Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz t.zolka #7222 üzenetére

    Szerintem ez nem így működik... Ne vedd szentírásnak, mert nem szakmám, de
    nem raknék mellé kisebbet kiegészítőnek, mivel nem egyformán fognak merülni:
    a kisebb kapacitású "le fogja húzni" a nagyobbat (hiszen azonos feszen vannak).

    A másik meg, hogy a párhuzamos pakkok csak a távolságról szólnak, sebesség
    semmivel sem lesz tőlük több, ahhoz feszültséget kell növelni (ha az limitál).:R

    Nekem az S1 egy 6Ah akkuval olyan 15 km-t tudott. 3x6Ah + 7.8Ah meg 50 km.
    De a különböző kapacitást úgy tudtam bejátszani, hogy a "kiegészítő táskában"

    lévő akku teljesen külön rendszer, és egy másik motort hajt.:D Megjegyzem, ez
    sem a sebességről szól, hanem sokkal jobban megy hegyre (oké, ott sebesség
    is több lesz, mint gyárilag, de nem a végsebesség), és sokkal erősebben fékez.
    (Xiaomin nincs ilyen gond, azon van mechanikus fék. Nagyon hiányzik az S1-ről.)

    Végül pedig, hogy elég-e a 20 km/h? Naná, ha városnéző körön vagy, szigorúan
    bicikliúton: ilyen limittel viszont nagyon szar lemenni az autók közé, ha muszáj.:B
    Még biciklisávon is baromi kellemetlen, amikor 25 km/h a vége. De ezt nyilván a
    felhasználó fogja eldönteni, és érezni. Max. soha nem megy le az autók közé.:D

    Nekem hiányzott azért a 30 km/h körüli tempó oda, ahol jó az út + haladni kéne.
    Ha napi szinten közlekedik az ember, és nem egy városnéző körön van, az más.
    Különböző praktikákat próbáltam, úgy néz ki a legegyszerűbb nyert (48V akku),
    elvileg annyival fog többet menni, amennyivel szeretném...:D Már csak fék kéne.

Új hozzászólás Aktív témák