Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24951) orbano válasza BlacKSouL (#24948) üzenetére


orbano
félisten

nekem egy csereperiódus alatt kétszer fogy le minimum szintig :( (D15Z6, 193k)

A vér nem válik VAZZE!™

(#24952) zolynet válasza BlacKSouL (#24948) üzenetére


zolynet
addikt

2000-2500km per liter ... volt! :(((
Ezen dolgozunk a teljes motorgenerállal. Igen itt már fel kell fúrni, 81.50 túlméretes dugókat kap és megannyi finomságot, tyuning nélkül.

Life is too short to stay stock!

(#24953) xcbiker válasza zolynet (#24952) üzenetére


xcbiker
addikt

Nekem is jó lenne megcsinálni ezt, mert csipegeti rendesen... de ahhoz marha sok pénz kellene. :(
Ha egyszer rám szakad a bank rendelek ek9 dugókat, tengelyeket, szeleprugókat, tányérokat. felújítják a hf-et.
Akkor lesz nagy-nagy bódottá! :)... majd eccer! :)
Addig meg rendet rakok belül. Most szégyen bárkit is beültetni hozzám. :(

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#24954) xcbiker válasza Winner_hun (#24950) üzenetére


xcbiker
addikt

Biztos azért, mert te nem forgatod meg a kicsikét :) Lát az néha 3000rpm feletti fordulatot és 6,5L-es üzemanyag fogyasztás felett?
Sajnos én egyre többet, jobban tolom neki ha egyszer-egyszer felhozom a garázsból. Élvezem az erőt. :)

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#24955) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Eddig nekem minden éves szerviz között (15-18k km) kb a felső jeltől az alsóig ette le. Idén majdnem 20k km ment bele 1 év alatt, és most jelzett a sárgalámpa. Pálca meg nem ért bele az olajba..! (Castrol Edge FST 0W-40)
Pénteken megy az évesre. 4., 73k km.
Kolléga ugyan 10k km-enként cseréli a 10W-40-es olajat (Total vagy Elf, már nemtom) a Thaliaban, 10 év és 170k km után, és állítása szerint nem változik a szint.
Lehet hogy a Honda a 4 ütemű motorjait még a régi jól bevált 2ütemű módszerrel működteti? ;] Mindenesetre nem ezt várnám. Mondták a szalonban, hogy ez a motor (R18A2) eszegeti, de ezek szerint nem csak ez a típus. Viszont lassan ott tart, mint a 18 éves 1300-as kockazsigánk. Igaz, abban is 80k km volt :)

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#24956) !Overdose! válasza BlacKSouL (#24955) üzenetére


!Overdose!
őstag

Sajnálatos! Azért én megpróbálkoznék más olajjal is.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#24957) honda23


honda23
aktív tag

Nekem ez a harmadik Hondám, és egyik sem ette sem a vizet, sem az olajat, 8e km-enként szigorúan csere, én forgatom rendesen, ha már üzemmeleg a motor.
Eddig a CTR ezer km alatt nem kajált be semmit, 5w30 Sustina olajból.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#24958) DeathAdder válasza Integra (#24924) üzenetére


DeathAdder
veterán

Köszi :)
Én is gondolkodtam az RS2-n, lehet egyszer ki is próbálom, de most ad08 lesz, ha bele szakadok is.
Kellemes meglepetés ért az anyagiakat illetően az átíratáskor. 195k -t számoltam akárhol is néztem a neten, műszakival és biztosítással együtt, végül 105-nél álltam meg :Y Azt hiszem ezek után megengedhetek egy ad08 -at :K

(#24935) xcbiker - nem fikáztam a vti-t inkább dicsértem, nagy fasság lett volna tőlem ha tényleg fikázni kezdem, mivel tudom, hogy sok büszke VTi tulaj követi a fórumot :) Ek9 szerintem tuti megfogná 3-asban is, de lehet abban sem érezni, hogy úgy húzna, ahogy honda23 is mondja. Érdekes egy dolog ez a nyomaték, a haverom szaros 2.0 tdi -je úgy húz, hogy szinte kiszakít a valóságból főleg a VTi-m után, mégis félgázból megettem annak idején.. A 320 Nm csupál rendesen, csak a km óra alig akar fölfele vánszorogni :DDD

(#24957) honda23 - nekem is a harmadik Hondám, nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki ez az első ami nem eszi az olajat :D bő 2 ezer km és meglehetősen komoly igénybevétel után még nem hiányzik olaj belőle, igaz a java még hátra van..
Neked nagyon jó, hogy nem eszi az 5W30-as Sustinát, mert az meglehetősen híg olaj, amit valahova a klasszikus 0W20 és 0W30 közé sorolnak.

(#24959) Winner_hun válasza xcbiker (#24954) üzenetére


Winner_hun
félisten

Lát, csak nem huzamosan.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#24960) honda23 válasza DeathAdder (#24958) üzenetére


honda23
aktív tag

Tudom, hogy híg, a gyári Honda olaj az 0w30 amúgy is, ami benne volt.
Hány km van a ctr-edben?
Ha nem olyan sok, akkor szerintem te is kipróbálhatod.

Dízelek semmit nem jelentenek.
Egy kezemen meg tudom eddig számolni, hány autó gyorsult le, ami dízel.
Nagy a nyomaték, azt ennyi.

[ Szerkesztve ]

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#24961) DeathAdder válasza honda23 (#24960) üzenetére


DeathAdder
veterán

Meg fogom kockáztatni én is azt a Sustinát, de csodát azért nem várok.
Eddig nem cseréltem benne olajat, egyelőre még szép sárga benne, de a héten megejtjük azt is. Előző gazdi 5W30-as Edge-vel tankolta, ezt nálam még nem kezdte el enni. Lassan 150 lesz benne, legalább is óra szerint...

Engem dízel még nem gyorsult le, benzines is csak egy (még a VTi-t), igaz akkor is az esélytelenség nyugalmával álltam ki ellene ;]

[ Szerkesztve ]

(#24962) DCI_market válasza DeathAdder (#24961) üzenetére


DCI_market
tag

Én sustinával járok.

Logo, City, Prelude egyik sem eszi. nem kb 0 hanem 0 a fogyaásom, Imi a tanu rá, ő töltögeti:D.
Most rászántam magam és a hütőrendszer javítás után eneos kevertet tettem bele, az is makulátlanul teszi a dolgát. ;) .

Egy CTR-be nem hiszem hogy ne érné meg a sustina, annyira nem drága, 0w50et gondotlad?

Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.

(#24963) DeathAdder válasza DCI_market (#24962) üzenetére


DeathAdder
veterán

Azért írtam, hogy megkockáztatni, nehogy felzabálja az 5w30-ast ezren, de meg fogom próbálni :DDD Mindenképp Sustinát szeretnék, hogy milyet még nem tudom. Van egy 4 literes doboz 5w40-em, valaki nem ajánlja, white és grego szerint meg mehet bele, grego most 0w50-et akar önteni a CTR-be, én meg még mindig nem tudom, hogy mi legyen... :DDD

(#24964) DCI_market válasza DeathAdder (#24963) üzenetére


DCI_market
tag

Eddig mindenki elégedett volt vele. az 5w40et szerintem egy ilyen motorba ne verd bele, ha gondolod kifizeted a többletet és adok 0w50et, én mindenképp abban gondolkoznék. ;)

Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.

(#24965) sunny84


sunny84
senior tag

vegyétek vigyétek 1 jó barátomé a cucc [link]

" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -

(#24966) stangli válasza sunny84 (#24965) üzenetére


stangli
senior tag

kocsistól ennyiért? :U szinte ingyen van :DDD

(#24967) honda23 válasza DeathAdder (#24961) üzenetére


honda23
aktív tag

120-nál volt vezérlés ellenőrzés, csere?
Ez már láncos motor.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#24968) DeathAdder válasza honda23 (#24967) üzenetére


DeathAdder
veterán

fogalmam nincs, de olajcserekor mindent megnézünk, és amit kell azt cserélünk. Engem sosem érdekelt különösebben a km, ha az autón minden rendben van akkor csak az miatt mert 270 et ír az órában én nem ijedek meg tőle (mondjuk egy dízeltől annál inkább).
Ott van pl a haverom Prelü-je, 460 ezer van benne gyári motorral, minden nap többször pirosig be van húzva, csipegeti az olajat igaz, de -20 ban is gond nélkül indul és nagyon egészségesen dolgozik a motorja, de ott van még anyám 380-as 4gen Civic-je is, az még az olajat sem eszi, igaz nincs is akkora igénybevételnek kitéve :)

[ Szerkesztve ]

(#24969) DCI_market válasza sunny84 (#24965) üzenetére


DCI_market
tag

4x100 18"?:D kinek, minek?

Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.

(#24970) Napfénysüti válasza sunny84 (#24965) üzenetére

Ha lehetek őszinte: ez a felni egyáltalán nem tetszik. Valahogy alapból nem jönnek be a fekete-ezüst kombó felnik de ennek még az alap formája se igazán adja. :( :B

Més que un club!

(#24971) NoLF válasza sunny84 (#24965) üzenetére


NoLF
addikt

Guppy barátunk megválik a traktorkeréktől? :)

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#24972) sunny84 válasza NoLF (#24971) üzenetére


sunny84
senior tag

igen :K , nem tudom mire vágyik majd leinformálom :D

#24970) Napfénysüt nem csúnya az :N , csak szokatlan és extrém , de a preludja se szokványos , jó persze a fehér hondámra nem tenném fel

[ Szerkesztve ]

" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -

(#24973) Napfénysüti válasza sunny84 (#24972) üzenetére

Persze szubjektív lehet ez szép bárkinek. Csak nekem személy szerint az ilyen stílusúak nem jönnek be. :R

Més que un club!

(#24974) DeathAdder válasza Napfénysüti (#24973) üzenetére


DeathAdder
veterán

Vagy mondjuk úgy; japán autóra nem illik :DDD

(#24975) zolynet


zolynet
addikt

haverom tegnap megvette élete első hondáját, cr-z (2,5éves, 60ekm - 80%pálya, 1. tulaj)
7éves swiftből ült át, még mindig keresi az állát
kép1 front hátsó

negatívum a hondának: kormány és a váltógomb 60ekm után így néz ki, úgy hogy javarészt autópályán volt használva :(

Life is too short to stay stock!

(#24976) Integra válasza zolynet (#24975) üzenetére


Integra
titán

csodás, szinte már "vw minőség" azok ilyenek... :(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24977) DCI_market válasza zolynet (#24975) üzenetére


DCI_market
tag

Nekünk is szét koptak a műanyagok váltó és a bal kárpit mentén ( 68k km 2006).
DE azért grat neki is, szar ügyletet nem vétett, és azért messze áll az audi szervizigényétől:D

Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.

(#24978) Winner_hun válasza zolynet (#24975) üzenetére


Winner_hun
félisten

Hmm nálam a kopás legkisebb jele se látható 3x-os futásteljesítménynél és 95+%-os autópályamellőzés mellett.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#24979) !Overdose! válasza Winner_hun (#24978) üzenetére


!Overdose!
őstag

Igen, a mi autónk még egy más szellemben épült...

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#24980) DCI_market válasza Winner_hun (#24978) üzenetére


DCI_market
tag

a logo sem kopik '99 és 190k után.

Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.

(#24981) BlacKSouL válasza zolynet (#24975) üzenetére


BlacKSouL
addikt

A 2004-es 235 000 km-es céges Nissan Primera, valamint a 2006-os 240 000 km-es céges VW Passat 2.0 tdi dsg mutatott fel hasonló jellegű kopást. (A passatban konkrétan hámlanak a műanyagokról a ráfújt mattító műgumi rétegek)
A céges 2004-es 7 gen Civic sedanban semmi ilyesmi.
De a szintén céges 2007-es 8 gen. sedanban sem, 170k után, ott csak a bőrkormány fényes.
Az enyémben meg szintén semmi ilyen. Talán a váltógombon lévő rücskös gumibetét a tenyérnél van egy kicsit rücsökvesztett állapotban, de aki nem tudja azt hiszi ez mindig is ilyen volt.

Ez hol is készül? J vagy GB?

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#24982) Integra válasza !Overdose! (#24979) üzenetére


Integra
titán

ezek az autók még más anyagból voltak. ne felejtsd el, hogy a sebváltód sem valami bőrrel varrt fényes gomb, hanem egy öntött műanyag. nem egy szép darab, ellenben örökkévalóságnak készült. ma már nem tudnád azt a műanyag váltófejet eladni. minőségi bőrre meg nincs pénz... a plüss huzatok is a múlt....

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24983) zolynet válasza BlacKSouL (#24981) üzenetére


zolynet
addikt

JHMZF1 -el kezdődik, ill az is írva vagyon hogy Honda Motor Co., Ltd Japan :K
Imivel azért lekádereztetem motorkód alapján.
Új váltógomb + kormány bőrőztetés legyen a legnagyobb gondja, tény nekem nagyon szemet szúrt.

Life is too short to stay stock!

(#24984) Integra válasza zolynet (#24983) üzenetére


Integra
titán

ez mondjuk szintén igaz, meg lehet azt szépen újra csinálni :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24985) DeathAdder


DeathAdder
veterán

K szériás motor vezérlése esetében, mit illik még cserélni, ha a láncot szeretném?
Látom webshop-okban, van még olyan, hogy "Feszítő és vezetőgörgő", "Vezérműlánc feszítő".. :F

(#24986) DeathAdder válasza DeathAdder (#24985) üzenetére


DeathAdder
veterán

Hihetetlen, de a vezérlés olyan tökéletes állapotban van, mintha új lenne.
Az olajpupma lánc+vezető+feszítő állapotát még titok övezi, ahhoz jobban bele kellene nyúlni a motorba, én se tudom mitévő legyek.. :F

(#24987) Winner_hun válasza DeathAdder (#24986) üzenetére


Winner_hun
félisten

Kérdezz rá hogy mikor volt cserélve.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#24988) zolynet


zolynet
addikt

felgumizódott

legyemárkészazautóóóóóóóm :O

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#24989) sunny84 válasza zolynet (#24988) üzenetére


sunny84
senior tag

:R

" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -

(#24990) DeathAdder válasza zolynet (#24988) üzenetére


DeathAdder
veterán

Azóta felkerültek az új autóra? :)

Én is megint T1-R -t vettem gyári méretben. kb egy hete vannak fent, a VTi-men is ilyen volt és tökéletesen elégedett voltam vele, viszont erre már kevésnek érzem :(
Kanyarokban még rendben van, de kigyorsításnál 1-es vége + 2-es folyamatosan helyezkedik az eleje.
Alkalmi áron vehettem, 2012-es gumik, írása szerint In Japan, jó a futása is, én viszont sóher voltam, erre tényleg AD08 kellett volna :(((

[ Szerkesztve ]

(#24991) honda23 válasza DeathAdder (#24990) üzenetére


honda23
aktív tag

Akkor nálad valami nem kóser, mert nekem tapad, mint az állat...
És új 2011-es gumik csak.
Mondjuk én úgy kezdtem, hogy kormányösszekötők cseréje és teljes futóműbeállítás előre, hátra.
Fogyasztásod mennyi?
Lengéscsillapítókat beméretted? Mert a gyári csak 100e km-t bír, aztán csere Kayabára...

[ Szerkesztve ]

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#24992) DeathAdder válasza honda23 (#24991) üzenetére


DeathAdder
veterán

Lengéscsillapító rendben van, bemérettem.
Nem azt mondom, egy zsír jó aszfalton valószínű nem lenne probléma, de felénk ezeken a vegyes szarokon nem ritka, hogy elkapar, ugyanott ahol a VTi simán ment. Plusz valószínű neked a gyáritól szélesebb gumik azért jobban megfogják.
Kanyarsebesség helyrejött az új gumikkal, nagyon kezes és szépen ráfekszik az ívre, elégedett vagyok a kanyarsebességgel. Féltem valami ott nem lesz rendben mert eléggé helyezkedett a téli gumikkal.
Fogyasztásom vegyes, voltam vele úton + vegyesben 7.6, de volt már 11 is. Mondjuk az a 10l (+/− 1) átlagban nálam :)

[ Szerkesztve ]

(#24993) zolynet válasza DeathAdder (#24990) üzenetére


zolynet
addikt

úgy néz ki holnap jön vissza a motor Bejóéktól, így péntek+szombat kezdődhet a legó, mármár látom az alagút végét ... ha megvan már pattannak is le a téli lemezek, mert ugye én még úgy vittem oda h havazott márciusban :DDD ... egyébként is kuka az a szett, nem is sajnálom h azokon áll

gummatéma: az advan 048 nagyon feláras, még 15"-ra is, most vett cimbim egyet pályázásra 145kért! :Y
másik haver meg ennek a töredékéért paradát 195/50-ben (talán 15k volt darabja, nem mondom biztosra)

Life is too short to stay stock!

(#24994) honda23 válasza DeathAdder (#24992) üzenetére


honda23
aktív tag

Akkor már tuti, cserélték a csillapítókat nálad.
Nálam 10 liter, igaz, vtinél is 10 felett voltam, de van a kettő között különbség, itt alul tudok nyomatékból autózni 4000 alatt.
10,3 liter jött ki folyamatos légkondihasználattal, nagy sebességgel, megnéztem, nagyjából mit megy, sok vtec-kel, ez így teljesen rendben van.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#24995) DeathAdder válasza zolynet (#24993) üzenetére


DeathAdder
veterán

Múltkor néztem egy intit párezer után, hogy Bejóék full generálozták, hát az valami nagyon szépséges volt. Füstmentes motor, nagyon szépen járt, és még szebben ment :K Azért kíváncsi vagyok feltéve, ha nem titok, hogy a végén mennyivel állsz majd meg az egész generál költségeivel :)

Én ad08-at 170k -ért tudtam volna akkor, 17-est gyári méretben, de ami már 1 cm-vel szélesebb futófelületű az 130-140k lett volna. Hát igen ez a gyári méret átka :D
T1-R viszont ehhez képest is nagyon jó áron volt, a gyári méretű 110k-ban van felszerelve, kvázi muszáj volt ennyiért megvenni :D

honda23 - Engem is nagyon kellemesen meglepett a fogyasztás, rosszabbra számítottam. Amikor összemértük a VTi-vel húztam is a számat, hogy csak ennyi plusz teljesítmény +3-4 literbe fog majd fájni, de nem.
VTi nálam is (az én hajtásommal) 9-10l körül mozgott, szóval majdnem ugyanott van.

A nyomatékból autózás 4 ezer alatt nekem mindig elég érdekes dolog. Sokan panaszkodnak ITR-re is, hogy 6ezer alatt úgy megy mint egy "1.4-es astra". Hajtottam én is, és tényleg úgy tűnik sokkal jobban megy alul a ctr. De hogy a VTi-met se egyesben se kettesben se fent se lent se középen sehol nem tudta megenni az is biztos, pedig úgy tűnik tényleg sehogy se megy alul az a kis 1.6-os :D és múltkor mikor mentem egy 156-os 2.0 twin spark-al azért nagyon kellett a vtec, mert alatta nem igazán húztam el tőle :D
"megnéztem, nagyjából mit megy" - mit ment? ;] érdekel, mert én szerintem soha nem fogom megpróbálni, de mindenkinek ez a második kérdése az után, hogy megkérdezi mennyit fogyaszt (sok hülye istenem :DDD)

[ Szerkesztve ]

(#24996) orbano válasza DeathAdder (#24992) üzenetére


orbano
félisten

nem lehet hogy egész egyszerűen ennek keményebbre van hangolva a futóműve, ami értelemszerűen szarabbul muzsikál egyenetlen terepen? gondolom nem terep ralira van hangolva a futómű :)

A vér nem válik VAZZE!™

(#24997) DeathAdder válasza orbano (#24996) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nagyon is elképzelhető, jóval keményebb a VTi-nél. LSD váltó biztos javítana a dolgon (vagy egy jobb gumi :) )

(#24998) zolynet válasza DeathAdder (#24995) üzenetére


zolynet
addikt

megdobbant tegnap a szívem (újra)

from Japan :DDD

Life is too short to stay stock!

(#24999) xcbiker válasza zolynet (#24998) üzenetére


xcbiker
addikt

Miert? Hogy mukodni fog-e meg? :)

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#25000) DeathAdder válasza zolynet (#24998) üzenetére


DeathAdder
veterán

Miért? :DDD
Jól is néz ám ki :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.