- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vbbb
őstag
válasz
!Overdose! #25049 üzenetére
Francba, pedig már kezdtem örülni.
Ha nem találok itt (UK) felniket akkor amikor augusztusba otthon leszek veszek használtan jobbakat.
Az enyémek meg eladók lesznek.
Annyi a bajuk, hogy a belső felületükről a védőréteg teljesen elvált. Az eredeti tervem szerint fel akartam újíttatni őket és fényes feketére fújatni, de nem lesz rá időm megvárni...amúgy Baja környékén leszek elérhető. Ha érdekel majd csinálok képeket... -
vbbb
őstag
Szerintetek ezek a felnik rámennek egy 3 ajtós 2000-es évjáratú Honda Civic-re?
1998 Honda Civic 5 door 1.8 Vti V-Tec-en voltak előzőleg. 24ezer Ft kb és gumival együtt. Az én gyári felnijeim nagyon rottyon vannak.
-
zolynet
veterán
tegnap elhoztam a táltost, első 500km-en 3000rpm-ig max 'kiforgatás', kvázi kiélvezem a forgatónyomatékot
de nem érdekel, mert ott is szépen bubog a 4-1 leömlő+szkánktú dob miatt
elugrottam a lökös+toldatért, melyek kaptak egy telibe fényezést, ha már kicsit belém tolattak, majd haza és felni felrakás, hát ez naggggyon bejön nekem
tudom nagyon hurka a kép és nem nagyon látszik, lesz majd jobb is
nagyon boldog a tököm, van egy '0km-es autóm' -
DeathAdder
veterán
WTF
-
neduddki
nagyúr
válasz
DCI_market #25040 üzenetére
Hi!
jo nekme ez kozel van:- )
udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
Bigemperor #25036 üzenetére
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Bigemperor #25036 üzenetére
Én utóbb párszor az olajshop.hu-t használtam, de csak az olajra.
4 liter Castrol Edge FST 0W-40 + 1 liter -50°C-os Castrol ablakmosó folyadék 9900 HUF volt tavaly. -
Bigemperor
senior tag
Sziasztok!
Melyik webshopot ajánlanátok olaj+légszűrő-betét+pollenszűrő(utastéri szűrő) vásárlásához?
Esetleg Pécsen valaki nem tud ajánlani boltot?
A kocsim: Honda Civic 1.8 ES (aut.) 2008-as sedan.
Castrol Edge Professional 5W30 LL04-et töltöttek tavaly aranyáron, most lezsíroztam, hogy bevihessem én az anyagot számlával, nekik csak a munkadíjat kell fizetnem, meg a gyári szűrőt a kedvezményes assistance miatt. -
DeathAdder
veterán
válasz
Viszlát #25032 üzenetére
Túlöntéstől nem kell félni. Nekem is egyszer elbaszta a hülye mester, nem 1mm volt az, hanem több is annál. Mindenki azt mondta hagyjam a fenébe, ha nincs durván túlöntve akkor nem lesz baj. Azóta a haverom is csekkolja és mint kiderült neki is mindig túlönti az okos mestere, viszont ő és az autója tökéletes példa arra, hogy ez nem tesz kárt a motornak, mert senkit nem ismerem aki olyan igénybevételnek tenné ki az autóját mint ő
-
Integra
titán
válasz
!Overdose! #25033 üzenetére
én mindig max-ot jelző vonal alá töltöm, de ha maxig van, az sem érdekel, nem lihegem túl. a feltöltést is lassan végzem, hagyom lecsorogni, megjáratom és úgy töltök rá mindig szintig.
-
!Overdose!
őstag
Egyébként ti a max jelig szoktátok tölteni az olajat? Én mindig a min és a max közé lövöm bele félúton. Mivel a Civic nem eszi az olajat rátöltenem úgysem kell.
-
Viszlát
addikt
válasz
DCI_market #25031 üzenetére
Tényleg csak 1 mm, többször is megnéztem, ippencsak a maximum fölé ér. A viszkozitás 5w40 fullsz. és 10w40 ásványi.
Már több helyről nyugtatnak, hogy nagy gond nem lesz belőle, lenyomom óvatosban, aztán a hét vége felé már meg tudom oldani az olajcserét.
neduddki, köszi neked is bár csak egy részét értettem.
-
DCI_market
tag
válasz
Viszlát #25026 üzenetére
Milyen olajakról beszélünk konrkét viszkozitás tekintetében? Csak mert baja nem lesz. De azért érdekes lenne egy 10w40 +0w20
Viszont több ne legyen az olaj, mert kényszer kenést képez, ami visszafogja a forgó alkatrészeket, azt pedig nem ecsetelem miért rohadtul nem jó.
Azt te döntöd el hogy mennyivel több, ha valóban 1mm a pálcán akkor talán nem lesz probléma, de ha több mint 1mm és csak magad nyugtatod akkor az kevésbé egészséges. -
neduddki
nagyúr
válasz
Viszlát #25026 üzenetére
HI!
amint lehet csereltesd le a kerdes az ahogy a viszkozitas stimmel-e, tartok teole enm ez is minel hamarabbu cseret /muivel a Tiedbe nem eloiras az alcsony hamutartalom ezert ezzels em kell foglakozni/
mas: amugy trobomokus szeritn kulombozo gyartmanyu de azonos viszkozitasu olajok gond nelkul keverhetok /azonos alapolaj/udv
neduddki
-
m3tr0
őstag
-
Viszlát
addikt
Történt, hogy jó szándékból és egy rossz olajszint mérést követően beletöltöttek körülbelül fél liter ásványi olajat az Accordba. Mivel abszolút nem értek hozzá, lehet, hogy totális baromságot kérdezek, de nem okoz gondot az, hogy a full szintetikushoz hozzáöntöttek ennyit (így most kicsivel a maximum fölé emelkedett a szint, körülbelül 1 mm-rel)?
-
DCI_market
tag
válasz
Integra #25019 üzenetére
hosszuélettartamu?
Gyakorlati tartalmát tekintve jobb a korom és dzsuvamegkötő képessége amelett hogy ugyan olyan marad a viszkozitása. Alapvetően nem vagyok híve annak ami mondjuk crx-en, meg 1-2helyen megy hogy azon versengünk hogy ki az aki csak 2500km-t megy egy olajjal.
egy kis leirás hogy ne én tépjem a szám
De te mintha elég otthonosan mozognál az olaj piacon, nem próbáltad még?
DeathAdder: Ismerek olyat aki odalépett apa 525is e46ának aztán 12!!!!!!!!4!!!! mm nyílás lett a hengerfej és a blokk között úgy elvetemedett, szerinted az normális? 2.300.000 volt a motor csere mert hát visszadobták nem rendeltetés szerű használat címszóval. Volt olyan srác is akinek kiszakadt a blokk -1henger, aztán úgy járt vele, kiváncsiságból kikönyökölt még 1 hajtókar és maradék 4hengerrel járt több héten át, mire végleg beadta a kulcsot
-
Integra
titán
válasz
DCI_market #25018 üzenetére
mi az hogy long life?
-
DCI_market
tag
válasz
!Overdose! #25017 üzenetére
Én most bevállaltam a sustina 5w40et. Azon kivül hogy fogyasztás csökkenést és még halkabb motort kaptam hátrányát nem látom. Long life, ugyhogy most az a terv hogy megnézem mennyi idő után lesz koszos. Mondjuk alapvetően nem erőgépbe ment.
Ha eddig is 10w40et használt, akkor szerintem nyugodtan maradhat annál. Eneosból kőkemény 4700Ft, azt hiszem túlélhető.
-
m3tr0
őstag
Srácok,
lassan olajcsere esedékes a Civicben és a megvétel után (2012. nov.) Valvoline került bele.
Maradjak ennél vagy ajánlotok esetleg más olajat?Köszönöm!
integra: 10w 40-et ír elő igen. Akkor hanyagoljam a Valvo-t?
-
Integra
titán
válasz
DeathAdder #25013 üzenetére
nem fosom le a bokám semmilyen bmw-től, az biztos. hiába a fehér-kék legenda blablabla.. én eddig csak azt láttam a környezetemben bmw tulajoktól, hogy hasonlít picit az alfára, büszkék rá ezerrel, hogy nekik bmw van gecó, de azért a szervíz állandó barát, fúrás-faragás és semmivel sem jobb, vagy tud alapvetően többet mint a legtöbb közvelten konkurens. hátsókerék, oszt ennyi. vezettem már pár bmw-t, keresem ezt a bmw feelinget.. z4-ben van, m3-ban van, ezek örömvasak, de a többi.. na mindegy. nekem semennyire sem hiányzik a bmw a garázsomból. mindegy, hogy milyen erős.
na jó, egy s1000rr hp4 azért fent van a bevásárló listámon -
DeathAdder
veterán
válasz
DCI_market #25012 üzenetére
Ugyan, én elismerem, és le a kalappal, hogy a haver is milyen alacsony költségvetésből és milyen olcsó autóból milyen szívós és erős járgányt épített. Viszont a csodától azért messze van, főleg amilyen ítéletekkel vannak róla az emberek, csak azért mert az autón repülőpropeller embléma van.
-
DCI_market
tag
válasz
DeathAdder #25008 üzenetére
azért tudod hogy a bmw volt az egyetlen autó aki szelepváltás aka VEMS mellett GYENGÉBB motorerőt ért el
. ( a sima szivóval szembe) Szóval nem kell elájulni. Egyébként vannak elismerésre méltó járgányok, Turbosinger Sanyával voltunk pár meghívott teszten, néha csak állakat keresve.
-
NoLF
veterán
válasz
Integra #25006 üzenetére
hidd el, ezzel nem szabad. főleg a magamfajta gyakorlatlan hátsókerekes sofőrnek. egyszer 60kmh körül 3ból visszaraktam 2be motorfék gyanánt egy piroslámpához érve, úgy keresztbe álltam kérlek, hogy öröm volt nézni. pedig addigra már úgymond kezdtem megszokni, de itt azonnal kiderült hogy semmit nem tudok a gépről és nem véletlenül mondta a tulaj hogy 1ben és 2ben ne nyomjak padlót és 4000nél váltsam el, 3tól már azt csinálok ami jólesik
persze megmutatta utána miket is tud a gép, hát remegve szálltam ki az autóból... de a legjobb, hogy úgy néz ki mint egy 70 éves néni bevásárlós autója 70ezer kmel, 26 éves makulátlan állapotban. kell és kész.
a többieknek pedig: nyilván az élmény miatt elfogult vagyok mindenesetre tökéletesen összehasonlíthatatlan egy vti és ez.
-
DeathAdder
veterán
Ne nézd le a VTi-t, sehogyan sem megy, de az csak úgy tűnik.
Kolegának E30 318is volt, felcsigázva, wems és minden finomság, 250 ló körül mozgott (már nem emlékszem). Amikor meghajtottam, az valami eszméletlen hogy ment, 21.1 mp alatt volt 200-on, ehhez képest az M3 E30 34 alatt van, még a CTR is előbb elériA 225 lovas 4 keres TT-t játszva ette, és természetesen engem is kihívott, de csak akkor amikor már biztos volt benne, hogy meg fog enni. Fel is húzott rendesen, de azért kiálltam vele a teljes esélytelenség nyugalmával. Repülőstartból 100-110 -ig magam mögött tudtam tartani vagy tízszeri próbálkozás után minden alkalommal, aztán nagyon elhúzott, de addig semmi. Mentem E92 330i-vel, az még 3-asban is alig-alig nyúlt el. Több haveromnak bmw-je van, szarul mennek, sokat zabálnak, drága bele az alkatrész és hetente szervízben vannak, pedig az enyémtől újabbak.. én speciel semmire nem tartom őket, sőt sok ember közül csak 2 olyat ismerek aki bmw után még egyszer azt vett, ebből az egyik gyerek kora óta bmw buzi és olyan családban nőtt fel, ahol bmw a törvény
Nekünk is volt egy E34 535i ami az első és egyben utolsó bajor mérnöki csoda is volt az udvarban
-
NoLF
veterán
válasz
zolynet #25001 üzenetére
miért, csónakkal nem jöhetnek?
egyébként tegnap kipróbáltam egy jóbarátom által összepakolt 87es évjáratú E30at, azóta is ráz a hideg, a VTi meg elmehet a picsába. 1 gurigában van az autó, mért adatai 1000 kg, 200LE, 250 Nm, belül minden E30 M3, kívülről meg egy gyári felnis gyári 4 ajtós szürke E30, patentul néz ki. barátaim az az autó annyira de annyira ment, hogy 3ban mertem elsőnek padlót nyomni... szerelmes vagyok.
-
zolynet
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Yettel topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z390 i7 8700K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB Zalman i3 Edge Seasonic 650W
- AKCIÓ! Lenovo Thinkcentre M920S Brand számítógép - i5 9500 8GB RAM 512GB SSD 630 IGP Win 10
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest