Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integra
titán
szerintem igen, de biztos az a 3-4cm? főleg ezekre az utakra?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#24652) Napfénysüti válasza !Overdose! (#24650) üzenetére
Úgy még talán pont nem. Legalábbis nem vettem észre. De ez lehet a keményebb rugók miatt is. Azért ha nagyobb üt fel valami akkor el tudom képzelni hogy beleér.
Més que un club!
m3tr0
senior tag
Nem haragszom..kinek mi tetszik ugye.
Szerintem eléggé adja azért.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Gergello
addikt
rota flashback?
honda23
aktív tag
Üdv Hondások
Jelenleg a harmadik Hondámat kezdem el nyúzni, kezdtem egy 1999-es fehér d16y7 coupe motros sedannal 4,5 évig, majd jött egy 1999-es faceliftes vti, ami egy nagy csalódás volt 2,5 évig, most két hete pedig egy 2005-ös facelift ep3 type-r civicet nyúzok.
Van pár eladó alkatrészem vtihez főleg, ha valakit érdekel, p&p:
Eladó 6gen b16a2 alkatrészek:
ebc 60000 Ft, 262-es első szett high karbon féktárcsák yellowstuff betétekkel, 1200 km-t futott, bekoptatva
pillangószelep map és tp szenzorral 5000 Ft
alapjárati szelep 4000 Ft
szívósor pillangó, kaniszter és alapjárati szelep nélkül 10000 Ft
szívósor pillangó, alapjárati, pcv és kaniszter szelep nélkül 10000 Ft
map szenzor, kaniszter szelep, antenna 2000 Ft
főfékhenger szervódobbal 10000 Ft
Szívósort szét tudom szedni és tudok hozzá adni pillangót és alapjárati szelepet.
d16y7 pillangó alapjárati motorral 4000 Ft
Csak a helyet foglalják, képeket tudok bármiről küldeni.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
m3tr0
senior tag
ÁÁÁ, egy olcsóbb verzió csak...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Integra
titán
adja????,
ne már te is ezt a népbutító szlenget szépen mutat az autón, vagy tetszik... komolyan, mit fogtok majd csinálni, ha egy nap a gyerekeitek fognak így beszélni? rémes...
egyébként pedig ezüst autón valóban jól mutat
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
m3tr0
senior tag
Hát jól van má'n...a szleng is mindig változik.
Egyébként igen, nekem is az ezüst autón nagyon tetszik, pici ültetéssel meg..ááh..király szerintem.
Mondjuk eddig aki látta a felnit azt mondta,hogy ennyiért vehettem volna szépet is.
Mondom kapjátok be.
Nekem ez tetszik,aztán kész.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Integra
titán
az ültetés mértékére azért még aludj párat szerintem. de mindenképpen úgy csináld, hogy a gyári szettet tartsd meg, lehet, hogy visszakívánod majd.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
m3tr0
senior tag
Mire gondolsz,hogy visszakívánom majd?
Az ültetést nem ilyen sufni módon akarom majd megoldani.
Próbálok rendes futóműalkatrészeket találni, csak elég nehéz normálisat normál áron.
( a 270 ezres TEIN nekem nem normál ár..persze lehet,hogy ér annyit )
Ezek a felnik könnyűek,persze a gumik nehezebbek lesznek.
Nem lesz számottevő sem a súly többlet, szerintem a komfort érzet sem.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
NoLF
addikt
A gyari cucc szepen maradjon a garazsban, ha ram hallgatsz: jol fog jonni, barmirol is legyen szo. Csak rugo lesz vagy lengescsillapito is?
Ha egy parszoreghuztad mar a hasat, meg leszakitottad a kipufogot, jol johet a gyari szett
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Integra
titán
nem erre gondolok, hanem arra a 3-4 cm ültetésre. ezekre az utakra..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
m3tr0
senior tag
Ja ééértem.
Persze a gyári futóműalkatrészeket azokat mindenképpen megtartom.
Integra is erre célzott akkor.
Köszönöm a tanácsot.
Csak most a gumi téma jár a fejemben és úgy néz ki a 14-es nyári szettemet beszámítják 15 -ös gumikba.
Egyből erre kötöttem rá..
Jön a front vagy nemtom,..
Mellesleg azt nem értem,hogy sokan járnak /45-ös gumikkal, meg még betegebb méretekkel 185/50,től lefele széles felniken és elég sokan járnak 4cm-nél nagyobb ültetéssel is.
Akkor ők tartják el a futóművesek és gumisok nagy részét?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Nem is mesélted hogy váltottál.
Més que un club!
honda23
aktív tag
Még várni akartam egy kicsit vele.
Első futóműre kell egy kicsit költenem, mert Pesten használták, azonkívül nagyon egyben van.
Váltó, kuplung, motor nagyon ott van, alul is nyomatékos.
Most szerelőnél van, mert a knock szenzort beletörtek a motorba szerelés közben, önindító bendixe lesz felújítva.
Péntekre jön meg, ha minden igaz.
Jövőhéten már egymásé leszünk.
Sokkal jobb a kormányzása, a hátsó futóműve a kanyarokban nagyon stabil, semmi megcsúszás, sebességre keményedő szervó, kerékösszetartást kell még beállítanom mert az is el van menve, mint általában minden Hondában...
Hátsó futómű teljesen rendben van, hátsó kipufogón kívül minden gyári.
Most kapott 5w30 Eneos sustinát, gyári olajszűrőt, gyári légszűrőt, pollenszűrőt, kell még bele platina gyertya, futóművesem pedig megmondja, mit kell még cserélnem az első futóműben.
Fékek cserélve lettek rajta, láncos a motor, nem kell vezérlést sem cserélnem, az még nagyon odébb van.
Nyári gumit hozatok Booval még, és röviden ennyi.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Integra
titán
láncos blokk fasza
gumimizériában szenvedek én is...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
A VTi-t megvették?
Més que un club!
honda23
aktív tag
Igen, beszámoltattam.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
honda23
aktív tag
Toyo proxes t1-r volt a vtimen, és az lesz a CTR-en is.
Esőben, szárazon is faxa.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Integra
titán
jó gumi
nekem nincsen méretben, hankook rs2 van most is, csak elkopott az első kettő. slick lett a másik kettő hátul meg újszerű (mindig a jobb profilú van hátul nálam). tehát most vagy veszek 2 új rs2-t -ez az olcsóbb verzió-, vagy veszek 4 advan ad08-at. ez a burzsuj verzió és akkor elkell adnom valahogy a 2 hankook-ot. hozzáteszem, nagyon elégedett vagyok velük, különösen szárazon veszett jó. esőben észnél kell lenni vele (okozott már meglepetést), de ez ugye félverseny gumi. 215/45r16
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
hamár toyo: megjöttek a t1r gummákok, 2napja
a 15ösön parada volt és meg is marad ring-ekre
a beújított felnire meg ezek mennek majd...de mindez még odébb van,
mert holnap Rómába 5napra, +leadom a táltost Iminek és akkor hajrá(F)
rs-r gummákat akartam én is, épp lecsúsztam egy jó akcióról 205/45r16 26,7k/db lett volna
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
DeathAdder
veterán
Enyém 4-5 cm-t ül, (legalább is azt mondták, sosem mértem le) gyári felnin /50 -es oldalfallal.
Azt mondom ez még annak a határa amivel el lehet autózni a rosszabb utakon is, de a gyári azért ott lapul a garázsban
Előtte 5gen Coupe Civicem volt, 10 cm-t ült /40-es oldalfalú gumival. 1 kátyú 1 felnijavítás volt Alig vártam, hogy megszabaduljak tőle, pedig nem egy kátyús környéken mozogtam vele..
DeathAdder
veterán
Kíváncsi vagyok Parada után milyen véleménnyel leszel róla, majd írd meg a topikba
Pont ilyen szép garnitúrát vettem tavaly ilyenkor, az elsőket 6.5mm -re koptattam alig tízezer alatt, de még mindig azt mondom, hogy megérte
zolynet
addikt
havernak van 215/40r16 , tudta h nem váltóméret de otthagyhatatlan árba volt és megvette, pályázott is vele és most olyan 3.5mm van neki, 2év alatt
hát nagyon kíváncsi leszek mert lett volna 205/45r16 parada is használt 100ért, 1000km-t futott, nagyon vacilláltam, de ki akarom ezt is próbálni ... ill ezzel (sem ) lesz állatkodás, kicsit keményebb gumit akartam, hátha kevésbé kopik
+furcsaság, az új t1r gummák 6.5mmesek a kopásjelzőtől ... nem 7-8mm kellene h legyen, már ezen is spúrolnak??? 2012.44heti ill 45heti gyártásúak
szerk: #24675 neduddki: miért milyen kategóriájú?
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
neduddki
nagyúr
HI!
egy ijjen kategoriaju gummlnile eznem meglepo
udv
neduddki
mod: " Ultra-High Performance Summer Tire "
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
zolynet
addikt
adac szerint ez a még 'jó' kategória
az igaz h vizes teszten nem a legjobb a gumi de pont nem érdekel, vízen a parada is elméletileg fos volt, egyszer sem éreztem hogy szar lett volna ... tény akkor sem vandálkodtam vele
Life is too short to stay stock!
neduddki
nagyúr
HI!
???
en semmi ijjesmit nem formaedvenykedtem, aszontma ezeknel a gmmedliknel ez nem meglepo
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
zolynet
addikt
bocs, félreértelmezhetően fogalmaztam
csak ténymegállapítás volt h adacék mitaszondtak a gummára
ha nem meglepő hát nem meglepő, uff
Life is too short to stay stock!
DeathAdder
veterán
Nekem meglepően jól viselkednek a t1r -ek vizes úton is, maximálisan elégedett vagyok vele
Ezután gondolkozom, hogy majd megpróbálom a Parada-t, talán már jövőre
[ Szerkesztve ]
honda23
aktív tag
Paradák vizes útra nem igazán jók, szárazon tapad nagyon, t1r-nél jobban kopik.
Nekem pályázásra a Bridgeston potenzát, Toyokat és Yokohamákat mondták.
Én most tudok 30-ért 215/45 r17-es t1r-t.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
zolynet
addikt
pályára cimborának a Slovakiaringen a federal rs-r gummákat ajánlották nagyon meglegen, vett is, ha megy hungaroringra áprilisban majd beszámoltatom és megírom a tapasztalatait
Life is too short to stay stock!
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
7. gen Accord-nál melyik a legajánlottabb motorok? Első sorban dízeles vagyok, de egy erős, nem túl éhes benzines is szóba jöhet.
!Overdose!
őstag
A 7gen Accord-ot 3 féle motorral gyártották. Benzines vonalon 2.0 és 2.4 és ugye a 2.2 dízel. Facelift után a 2.0 és a dízel 6 sebességes váltót kapott. A benzinesekből van automata is, a dízelből nincs. Véleményem szerint a 2.0 sem alulmotorizált, bátran vállalható, de mivel a 2.4 sem fogyaszt sokkal többet én inkább azt választanám. Komolyabb probléma nem jellemző az Accord-okra, a gyári kuplung és a gyári fék valakinél gyorsabban fogy az elvártnál, de a jó minőségű utángyártott a tapasztalatok szerint megoldás a problémára. A dízel a megbízhatóbbak közül való és kellemes karakterű, de ez is csak egy common rail, előbb utóbb cserélni kell majd az injektorokat és a magasnyomású szivattyút is.
Összességében bátran tudom neked ajánlani bármelyik verziót, a Civic után szerintem én is 7gen Accord-ba fogok átülni. Ha bővebben érdekel a téma, akkor nézz be a Hondafórum Accord topikjába, biztos vagyok benne, hogy készséggel fognak válaszolni a kérdéseidre és segítenek autót választani.
Véleményem szerint nagy előnye a Hondának, hogy hatalmas rajongótábora van, akik nagyon sokat tudnak segíteni (infók, alkatrészek, szerelők), kicsit olyan, mint a ThinkPad.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
audi100td
nagyúr
Értem, köszi a részletes infót, szerintem beérem a 2.0-es motorral, ha költeni kell a dízelre, úgy is buknám a fogyin nyert összeget.
Egyébként még odébb van a dolog fél-1 év múlva lesz aktuális, gondoltam feltérképezem addig mik jöhetnek szóba, eddig az Accord a legesélyesebb.
Amúgy tetszik a 7. gen Civic is, főleg a 3 ajtós, de attól tartok az nekem kényelmetlen lenne a 100-as Audi után.
[ Szerkesztve ]
honda23
aktív tag
Abszolút nem kényelmetlen a 7gen civic, én 6gen vtiből ültem át és sokkal tágasabbnak, kényelmesebbnek, komfortosabbnak érzem eddig.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
stangli
senior tag
Nekem 7gen van 5 ajtósban, és nem kényelmetlen... gondolom az első sor megegyezik a 3ajtóssal, a hátsó sor azt nem tudom, meg a csomagtartója is elég nagy...
Integra
titán
időben kezded, jól teszed. kezd el nézni és követni a piacot. az accord topicban a crx-en sokan fognak tudni segíteni, van ott 7gen benyás és dízel tulaj is.
hogy dízel vagy benzin? alapvetően hosszútávon a benzin sokkal biztonságosabb, a 2 literes manuál váltós vagy automata is jó, dízelből pedig a 140 lovas kellene, mert nagyo stabil és minőségi konstrukció. a 7gen accorban ezek megvannak, ott jött ügye ki a 2.2 traktor is, jobb is mint a 150 lovas, sokkal kultúráltabb. próbálj meg 7 gen modellfrissítetteket keresni, ha belefér a keretbe.
alkatrészek, beszerzés, szervizelés, mindenben tudunk segíteni, hogy hol és merre és kinél érdemes.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
BlacKSouL
addikt
"Honda Magyarország
Alig harminc perc után jött egy kedves levél... "[link]
Aláírás (nem kötelező megadni)
stangli
senior tag
ha a szervizük is ilyen pontos volna, az királyság is volna
audi100td
nagyúr
Köszi az infókat, ha elindul a konkrét keresés, érdeklődöm az említett fórumon. Egyébként a benzineseket is kettőstömegű lendkerékkel építették, vagy ott nem kell (anyagiak szempontjából) ettől tartani?
honda23, stangli: Elhiszem nektek, de nem az előző gen Civic-ből ülnék át, hanem egy régi 100-as Audi "foteljeiből" (az enyém plüss, de ez a lényegen nem igen változtat). Természetesen nem akarom ebben a topikban az egekig magasztalni és akárhogy is nézem sajnos már eljárt felette az idő, de az Accord úgy érzem kényelemben közelebb állhat hozzá. Meg rég óta a minimum ekkora méretű autókat preferálom.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
hondabn 2011ig benzinesben bizotsan nemvolt kettosotmegu gyarilag /leglabbsi hondaszerint, de azsota sem hiszem/
amugy meglepone jok a civic es4 ulese tejjesnmeg lepomodon pedig voltmar szerencsem benne par rovidebb uthoz
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
audi100td
nagyúr
Ez jól hangzik, köszi.
Integra
titán
nekem nem nagyon volt soha problémám a márkaszervizekkel sem közel 15 év hondázás alatt sem.. igaz, márkaszerelő jóbarátomhoz járok már sok-sok éve, amióta csak ismerjük egymást, az meg nem tegnap volt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
neeem, ez a szar dízelekben van, a benzines totál másvilág, ott ilyen meglepetésekre nem kell számítanod. totálkáron amúgy van egy dízel accord elektroműszerész cikk pont az adagolóról, keresd meg, részletesen foglalkozik vele használtautó rovatban valahol és meg is dícséri, ohgy alapvetően a legjobb minőségű bosch cucc van benne, nem a gané, de ez is elromlik idővel, mert dízel.. az meg ilyen, ez van. ápolni kell. de a szerelő cimborámnak is pont egy accordja van most megint, 2.0 benyás, lehet, hogy majd érdemes vele beszélgetned, mert szerelői szinten tudja mit merre meddig ennél a típusnál.
100as ódiból én sem ülnék kisebb civicbe, noha nagyon patent kényelmes és csöndes autók lettek. accord az fasza nagyon, nekem most már egy szívfájdalmam van csak, hogy nem awd sem a civic, sem az accord. én meg már awd-ről nem nagyon akarok váltani.. de egy 7gen faclift accord 2.0 arany középút szerintem is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
audi100td
nagyúr
Akkor dízel kilőve, marad a 2.0 benzines.
5. gen Prelude tetszik még nagyon, de félek, hogy a gatyám is rámenne.
Egyébként a facelift milyen lényeges újításokat hozott? A 6-os váltó bevezetése mellett javítottak esetleges típushibákat is?
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
ha neked a dízelre van szükséged, ne lődd ki feltétlen, mert ez a 2.2-es a legjobb dízelek egyike a piacon mai napig, ha dízelekről van szó.
nem megy rá a gatyád, a 2.2 vti sem egy húzós történet alapvetően, csak nem nagyon találsz gyári állapotút már, inkább ez a gond. meg azért nem egy accord masszivitású kasztni az, kényelemben sem.
szerintem a 2 literes motorhoz nem volt a 7genben 6 sebességes váltó, csak a 2.4-es motorhoz adták, a 8 genben már hatos a váltó asszem.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Miért? F20 -as motorok igen jó tulajdonságúak.
Más kérdés ha Prelü, akkor 2.2 VTi alá én sem adnék
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
motorban aszivosortol a katalizatorig atterveztek ami gyakorlatban ~.5-.7l/100km atlagfogyasztas csokkentes realizal
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
audi100td
nagyúr
Első sorban a fogyi miatt lenne jó a dízel, de ha idővel esetleg befigyel egy lendkerék vagy adagoló csere, akkor buktam amit megspóroltam az üzemanyagon. Azért még gondolkozom ezen.
DeathAdder: Az esetleges magas szervizköltség miatt, amúgy elhiszem, hogy ez egy nagyon jó konstrukció, nem is olvastam mást.
#24700 Integra: Attól függ hol tudok most elhelyezkedni, könnyen előfordulhat, hogy napi 120-150km-t meg kell tennem vele (nagyrészt országút/autópálya).
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik