Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
roobertoo333
csendes tag
Hello.
Új vagyok, de rögtön a témába vágnék.
Egy civicet szeretnék vásárolni, és a V. gen tetszik igazán.
Tudom régi, de nekem jobban bejön a béka lámpásnál.
De nincs vasszöggel oda rögzítve, hogy nem lehet VI. generácios a civic, szóval egy kedvezöbb vételnél elcsábulhatok.
Arra szeretnék kérni tanácsokat, hogy mire figyeljek oda a vásárlásnál.
tetszik ez az auto, de sokallom az árát: http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.6_esi_absairbag-7050445
sedant szeretnék minden képen, ha lehetséges.
Gondolkodtam a vti-ben, de az ritkább, és ESI felszereltséget szeretnék, na meg a vti ha jól tudom (ha nem bármiben javitsatok ki), sokat is tud enni.
Minden szavatokat szent írásként kezelem majd, hisz Ti otthon vagytok a civicben.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Roberto
(#25402) Winner_hun válasza roobertoo333 (#25401) üzenetére
Winner_hun
félisten
na meg a vti ha jól tudom (ha nem bármiben javitsatok ki), sokat is tud enni.
6 gen vti-vel 7,5-8 liter között járkálok. Valóban, tudna sokkal többet is enni, vezetési stílus kérdése az egész.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
roobertoo333
csendes tag
leszedték a hírdetést pont most, érdekes.:-)
Roberto
stangli
senior tag
fent van a hirdetés, nézd meg jobban
plaschil
aktív tag
Ennyi pénzért "ajándék".
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
Integra
titán
ezt alaposan átkell nézni, mert a kormány kapásból nem 5gen kormány, inkább 6gen5d légzsákos kormánya. abban sem vagyok biztos, hogy 92-es esi-ben volt légzsák.. aztán ott a belehugyozós kipu is, azt is rúgnám le róla azonnal.. első rendszám nincs a helyén, látom van fehér hátlapú műszertuning is.. jaj.. van itt minden mint a búcsúban. fényezése fotókon normálisnak tűnik, de ez semmit sem jelent ilyen autónál megkell nézni élőben, felemelni kipróbálni etc, mert sok mindent lelehet írni, fényezni, de élőben úgyis hamar kiderül az igazság.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Ajándéknak azért nem mondanám, ennyiért már jó VTi-re lehet akadni újabb karosszériában, annak ellenére, hogy az érdeklődőnek az 5-gen jobban tetszik.
Persze képről és leírásból jónak tűnik, de koppant már nagyot az állam amikor egy hasonló módon meghirdetettet menünk nézni, és ezen is akadnak az árulkodó jelek, ahogy Integra is írta..
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
ennyiért jó vti-t nem veszel, max csak annak tűnőt
Life is too short to stay stock!
DeathAdder
veterán
Ezzel vitatkoznék.
Elég jól képbe kerültem idén, hogy valójában mennyit is érnek ezek a VTi-k, amit részben saját bőrömön is megtapasztaltam amikor elakartam adni.
Oké, ha a "jó vti" fogalma azt takarja, hogy Újszerű állapot, sérülésmentes gyári fényezés és kasztni, és 50 ezres gyári teljesen újszerű motor, akkor nyilván nincs igazam.
Az meg egyenesen nevetséges, hogy egyesek milyenekért képesek 1- 1.5 milliókat kérni.
Az én VTi-m nem volt makulátlan, voltak rajta karcok és a jobb hátsó ív már kezdett rozsdásodni, de mindenhol gyári fényezésű volt, belül megkímélt, az olajat eszegette, de nem vészesen, füstölni pedig egyáltalán nem füstölt.
Tehát egy törésmentes, megbízható, rendszeresen karbantartott jó VTi volt, ami ritka a magyar piacon, ha még egyszer VTi-t vennék, szeretnék egy olyan állapotút amilyet eladtam.
Nem szeretném eldicsekedni, hogy hosszú hónapok után végül mennyiért sikerült eladni, de jóval kevesebbért, mint amit azért a 20 éves 5gen ESi-ért kérnek. És még adtam vele javítóívet, ültetőrugókat, első hűtőrácsot stb.. zsír új fékbetétekkel, 5 ezer km-es 2012-es Proxes gumikkal, új vezérléssel, tényleg csak bele kellett ülni és hajtani. Csak az olajcserét ajánlottam, mert már 5 ezer volt akkor benne.
Volt pár ember aki megnézte, mindenkinek nagyon tetszett, azt mondták 6gen-hez képest is úgy megy mint a veszedelem, és (ezt ők mondták) a hahu-s piacon látható millió körüli vti-k mennyivel leharcoltabbak, mint az enyém (aztán sok volt a csereajánlat, vagy az alacsony árajánlat, ezért nem adtam el azonnal).
De tudok palit, aki pont az ESi áráért adta el az fl békalámpás VTi-jét, és úgy tudom itt a fórumon is van egy, de majd ő elmondja ha akarja..
A kereskedők ilyen 2-4 száz ezerbe cserélték volna be, ha elviszel egy másik (drágább) autót. Mondjuk oké, ez egy rétegautó a kereskedők meg idióták Szóval én úgy vettem észre, hogy borzasztóan túl vannak árazva ezek az autók (vagy csak az értékük esik ennyire), és egyesek nem szégyellnek beírni árakat, minden szarért.
Én sajnálom már, hogy bagóért eladtam. Így utólag inkább tartottam volna meg, aztán pár év múlva inkább a CTR-t adtam volna el, ez meg megmaradt volna. Ha az embernek egy jó vétéíje van, azt nem éri meg eladni. Nekem is lesz még, van egy olyan érzésem Még mindig nagyon hiányzik...
[ Szerkesztve ]
(#25410) Napfénysüti válasza DeathAdder (#25409) üzenetére
Pont ma kérdezte meg sógorjelöltem rokona hogy még mindig ezzel a géppel járok mire mondtam neki hogy jó darabig még marad is.
Més que un club!
zolynet
addikt
bebőgnék ha annyiért kótyavetyélném el a vti-met ... mondjuk az enyém már tuti rám rohad, mert egyben igazad van, nem tarják az árukat, bár 1-2ért igazán szép summát elkérnek (1-2ben van is olyan kiegészítő h megértem)
ctr-ed van és azt mondod h hiányzik a vti??? (vagy rosszul tudom vagy rosszul értelmeztem h ctr-ed van )
Life is too short to stay stock!
honda23
aktív tag
Osztva kettővel...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
honda23
aktív tag
2006 után már nagyon sok leharcolt vti volt a hahun, főleg Pesten, voltam párat megnézni, sajnos időm és pénzem ment ezekre.
Én 700-ért adtam el a 99-es faceliftes vtimet, de mindent kiszedtem a kocsiból. Nem adtam hozzá semmit sem ennyiért, gumikat, EBC karbonféket, egyebeket eladva közelítek a millához, még van pár alkatrészem hozzá.
Néhány kereskedő azt sem tudja, mi az hogy vti, akinek én eladtam, az nagyon is tudta.
CTR után őszintén egyáltalán nem hiányzik a vtim, talán a sok baj miatt, ami vele volt.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Te elég peches voltál azzal a géppel.
Az utolsó gond végül megoldódott?
Més que un club!
DeathAdder
veterán
Nagyon hiányzik, igen jól értelmezed.
Imádtam a vti-t minden hibájával együtt, így utólag nem mondom, hogy megbántam, de ha mégegyszer ott lennék nem cserélném el semmilyen ctr-re.
Angolnak angol, bevallom tényleg semmi problémám nincs vele és még nem is volt, semmi az ég világon. A váltója egyedül amit belepakolnék a vti-be, sokkal rövidebb, pontosabb azt az egyet tényleg szeretem benne.
Egyébként meg drágább rá/bele minden alkatrész, gondolok itt pl. a gyári gyertyákra, 17-es gumikra, a vezérléshez még nem kellett nyúlni hálistennek, és örülök, ha ez így is maradna
Többet fogyaszt (jó kb. egy lityóval) alig megy jobban (csak úgy tűnik), nehezebb, kicsi a csomagtér, nagyobb köbcenti, nagyobb költségek. Ez már nem az a takarékos japán kis autó, alacsony ccm-vel, egyszerű kis szívó motorral, kis költségvetéssel. Meg ott a tudat, hogy egy tőlem kisebb gyári szívó 1.6-os, vagy 1.8-as megszorongatna, de még egy 1.5-ös turbós Colt CZT is. Oké, az 1.6 VTi-t megfogja, de egy 200 lovas sportkocsit nemmáááá
Igazság szerint abszolút nem vagyok elájulva tőle, és amikor még megvolt a vti-m, egymás mellett parkolva ez egy nagy böhöm szarnak tűnt, semmi lapos japán sportosság, ami az 5,6 gen Civiceknél ott van.
Ha 300 lovas lenne még azt mondanám rendben, bár azt még annyira se tudná szegény leadni, mert ezt a 200-at is alig tudja, de így nem hatott meg egyáltalán..
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
tesóm tegnap vitt-hozott engem és két kollégám ivászatból. és mindnkettőnek pár éves octáviája van. tesómnak meg ugye angol 6gen5d civic 1.6, két srác nem értette mitől ilyen jó egy 15 éves autó. szar lehet visszaülni az octáviába ja, 15 éves, 250k km felett, hibátlan, sose volt baja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
honda23
aktív tag
Igen, én oldottam meg végül, injektor baj volt.
De a gond megoldása után megint jöttek az újabb bajok...
Ez a ctr március 7-e óta megvan, kapott olajat, olajszűrőt, gyertyákat, pollenszűrőt, légszűrőt és két külső kormányösszekötő gömbfejet, osram nightbreaker+ h1-es izzókat, azóta sincs semmi baja. Generátorban a behúzó csapágyat újítottam még fel azt ennyi.
5 hónap alatt semmi baj, napi használatban van a gép.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
(#25418) Winner_hun válasza Napfénysüti (#25414) üzenetére
Winner_hun
félisten
Ja, volt vagy 2-3 valódi baja, a többi az nem baj volt csak annak fogja fel, nem kell őt sajnálni egyáltalán. Legalábbis nekem bármennyire is próbálom, nem megy.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
plaschil
aktív tag
Volt a hsz-ben némi irónia. Én ennyit tuti nem adnék érte, ha semmi baja akkor se. 20 éves autóról beszélünk...
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
NoLF
addikt
nekem is ilyen a kormányom, gyári légzsákos 5gen.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
DeathAdder
veterán
Ááá laikusok, nem tudják mi a jó
(#25419) plaschil - így már értem.
[ Szerkesztve ]
honda23
aktív tag
Engem te ne sajnálgass már légy szíves.
A gondjaim csak több százezer Ft-osak lettek volna, úgyhogy eladtam a francba...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
sunny84
senior tag
szomorú hír [link]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
honda23
aktív tag
Ez komoly?
Napok óta nem tudtam elérni.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
CRX-en olvastam talán 2 napja hogy autóbalesetet szenvedett.
Més que un club!
sunny84
senior tag
igen nagyon csúnya balesete volt , feje és az agya súlyosan megsérült csak a gép tartotta életbe és lekapcsolták
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
MacCaine
őstag
Melyik topik?
Talán az off topikban volt.
Més que un club!
honda23
aktív tag
Fórumos kívánságok topik.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Integra
titán
gyorshajtott?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
"Előzött egy kocsisort. Magyar utaknak köszönhetően egy kis huppanó meg dobta, és egy fának szálltak.
17éves barátnője helyszínen életét vesztette, Sanyi kómába került.
Szombaton határoztak úgy az orvosok, hogy le kapcsolják a gépeket "
Life is too short to stay stock!
DeathAdder
veterán
Kiiii???
Mohaaa?
Sokat üzleteltem vele tavaly
(#25431) zolynet - mit hajtott?
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
pfffffffffffffffffffff
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
MacCaine
őstag
zolynet
addikt
én ugyan nem üzleteltem vele, de tudom h nagyon sokan igen
ha jól asszociálok akkor egy 5gen-t hajtott: Moha in memory of ... Nyugodj békében!
Life is too short to stay stock!
(#25436) DCI_market válasza DeathAdder (#25432) üzenetére
DCI_market
tag
Ő már NSX-et hajt
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
honda23
aktív tag
Minden gyári alkatrészt tőle vettem, utángyártottat is, sokat beszéltem vele.
Nagyon korrekt ember volt...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
sunny84
senior tag
ha dörög az ég akkor már tudjuk miért és a tejút elég széles a gyorsaságiakra
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
plaschil
aktív tag
DCI_market kollégával nincs valaki jóba?
3.-án felvettem vele a kapcsolatot, megadtam az autóm alvázszámát, motorkódját javítóív beszerzés céljából, és semmi választ nem kapok tőle 6.-a óta. Ismeri valaki? Mi történt vele? Látom a fórumban járt...
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
neduddki
nagyúr
HI!
megse vagyok eriett....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Rav3n02
senior tag
Még alig lettem Hondás, máris frissítettem egy 7.gen 3dr 1.6 Vtec Civicre
Így régi angolom eladó
Winner_hun
félisten
Nemrég elkezdett csörögni-zörögni a kocsim, plusz bizonyos fordulatszámon berezonálni is. Ma eljutottam a szerelőkig. Fordulatszámon való rezonálás oka a katalizátor hővédő lemezének csavarokkal való felfogatásánál a lemez eltörött. Kapott egy kis hegesztést és az egyik probléma megszűnt. Megyek egy próbát, még mindig zörög. Gyorsan ki lett derítve hogy a bal hátsó fékbetét zörög. Van benne valami feszítő lemez, az volt elcsúszva a helyéről. Hogy hogy mozdult el arról halvány lila gőzöm sincs. Én meg már azt hittem hogy szét akar esni a futómű -.-'
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
(#25444) DeathAdder válasza Winner_hun (#25443) üzenetére
DeathAdder
veterán
Már a csörgés-rezgés szó hallatán rosszul vagyok
Minden egyes sebességben, de még rükvercben és üresben is 2200-as fordulaton valami annyira csunyán csörgött az enyémen is, hogy még a mesterek szerint is a motorból jött.
Hát mint később kiderült, a kipuff alatt valami védő lemez ponthegesztése elengedett...
lorcsi
veterán
miért takartad le a hírdetésben a rendszámod ?
Integra
titán
a katalizátor alu hővédő lemeze minden létező autónál idővel megadja magát. én 3 hete hegesztettem vissza a mitsun, 2000-res fordulatnál volt csodás hallani. 5 pötty hegesztés és mintha sose lett volna
a féklemez az érdekes. de valszeg a betéten a rögzített lemez, aminek a "sírás" a feladata volt a ludas. valszeg sima anyaghiba volt. de ennél sose legyen komolyabb gond
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
neduddki
nagyúr
HI!
a carinabna a kaalizator vot szettorve na annak is vt ahngja:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
vbbb
őstag
Sok embernek lehet nem tetszik a fekete felni, de nekem igen. Szépen dolgozott az autófényező ismerős, folyáshatárig festette meg extra lakkot is kapott, hogy tartós legyen.
Kapott új 185-ös gumikat is...szóval most öröm és bódottág.
Ezzel a só marta felnivel (az összes hasonló) meg nem nagyon érdemes foglalkozni...szépen megette az időjárás.
Winner_hun
félisten
Van egy kis oxidáció rajta. Gyári felni? Ha kidobnád előtte gondolj rám.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
vbbb
őstag
Gyári felni, de elég izmos az az oxidáció. Ragasztó nélkül pl fel se lehet rakni őket.
Még elviszem itt egy japán bontós ismerőshöz, hátha valakinek kell valami gyengébb furigára.
A kisúlyozással tutira probléma lenne annyi szórógittet rá kéne tolni pluszba.
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik