Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Viszlát
addikt
gYaLo
őstag
Sziasztok!
Ha szeretnétek egy ritka hondás Seiko órát, akkor csak kattoljatok ide
iPhone 4S White 6.0.0 ☆ Logitech G500 zjeeeeee!!!!
oda kattoltam, de nem lett órám
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
NoLF
addikt
Velem is pont ez történt... Valami van a levegőben!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
DeathAdder
veterán
Üdv,
Ma volt alkalmam kipróbálni egy FN2 type r-t.
Azt megjegyezném, hogy összehasonlítási alapom nulla, csak az 1.6 VTi-t ismerem beláthatóan.
Ahogy a kinézete soha sem, úgy a vezetési élménye sem ragadott magával (pl egy itr után, amivel egyszer gurulhattam egy kört ), de amikor bele léptem a gázba mégnagyobbat csalódtam.
5 ezer alatt érezhetően nyomatékosabb mint a vti, na gondoltam abban a pillanatban mi lesz még vtec felett!? Hát semmi nem volt, sem üvöltés sem lórúgás.
Szépen dinamikusan kitolja ő a cágert 8 ezerig, de valahogy az volt bennem végig, hogy csak ennyi?
Egy vti után többet vártam Ezt az elméletet meg tudnátok erősíteni, vagy csak egy leharcolt ctr-hez lehetett szerencsém?
(#24506) !Overdose! válasza DeathAdder (#24505) üzenetére
!Overdose!
őstag
A két autóban teljesen más a sebességérzet, ezt tapasztaltad. A CTR egy nagyon gyors autó, de jóval halkabb lett, mint gy VTi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#24507) Napfénysüti válasza DeathAdder (#24505) üzenetére
Engem csak vittek CTR-el de nem dobtam hátast. Talán a féke volt ami viszont határozottan tetszett a VTi-hez képest. Mondjuk azt nem nehéz felülmúlni.
Més que un club!
Integra
titán
mindenféle mellékzönge nélkül, ugyanezt gondolom én is. az fn2 egy gyors, jól összerakott autó. de élményben, vezethetőségben már nem üti meg azt amit a 7gen modellfrissített ctr nyújt (nehezebb, csatolt hátsó futómű..), a dc2-ről nem is beszélve.
a 9gen ctr-nek is ez lesz a baja, súly és hátsó futómű, hiába a 300le.. mindegy, én majd beteszem az új motort a váltójával és az új sperrel együtt a b18c6 helyére, akkor meglesz az az erő, ami most hiányzik nekem. mert 200le egyszerűen kevés. alig várom, hogy a spoon és a többiek beletegyék és kihozzák a kipróbált beépítő kiteket hozzá.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Na igen, kanyarban rossz utakon biztosan lehet érezni a csatolt lengőkart, de csak rövidet fordulhattam vele ezért nem volt alkalmam gyorsabb kanyarokban tesztelni (és a helyszín sem volt adott).
Szeretem a vti-m, de nem vagyok az a vétéimindentvisz szóbetyár, de itt tényleg többre számítottam. Ez még jobban eloszlatta kételyeim, hogy 1.8 vagy 2.0 type r lesz-e az utód bár az EP3 -at még nem ismerem, bár van egy olyan gyanúm, hogy az sem fog meggyőzni a DC2-vel szemben
Integra
titán
hááááááááááááááááátttttttttttt...
ha találsz egy faceliftes, gyönyörű ep3-at, szerintem ne gondolkozz rajta.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Jó jó, ez tény, de a 2000 ccm, a 17-es felnikre gumit venni, sperr hiánya, és alapból az a magasított egyterű családi autós kialakítás valahogy nem az én világom. Persze nem zárom ki az ep3-at, de a dc2 formája és sajátosságai valahogy közelebb állnak hozzám
[ Szerkesztve ]
ESP
senior tag
10éves és gyári akksi?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Winner_hun
félisten
Nekem 2004-es akku van a kocsiban, simán bírta a mostani telet is. Igaz nem gyári hanem banner és még csak a 9. évét töltögeti
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
stangli
senior tag
Nekem is gyári, még 2004ből, a márkaszervizbe azt mondták idén télen tuti behal. Kint Erdélyben -20fokba elsőre indította a motort... nem is értem, hogy tudták így félre mérni a naftát
én gyári akksim is 10 évet volt bent és még -20ban is indult, igaz már kicsit tovább tekert de nem volt gondja és csak a biztonság kedvéért cseréltem le de a márka megmaradt
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
ESP
senior tag
Most, hogy így jobban belegondolok nekem is 10éves a gyári varta akkum
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Viszlát
addikt
Akkor ezt meg is beszéltük.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
neduddki
nagyúr
HI!
akkor vigyazz ra mert az ujaktol 5-6 ev mar igen jonak szamit:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
stangli
senior tag
az új nsx jól fog kinézni, de a kombi változat sem lesz kutya
Des1gnR
őstag
Az egyik ismerősöm kérésére írok a fórumba.
EK9 rugó szett és VTI középdob érdekelné, ha esetleg van itt valakinek eladó vagy tud eladót az kérem privizzen már rám
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
neduddki
nagyúr
HI!
halleluja csmegygyutt az eszuk....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
zolynet
addikt
inkább a crx fórumba adás-vételbe, ott nagyobb a sansz ... a középdobra
ek9 rugó szett inkább ebay-es megoldás, nemigen adják el
Life is too short to stay stock!
Des1gnR
őstag
Rendben, megpróbálom akkor ott
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
Integra
titán
számomra meg sem közelíti az na1-na2 sziluettjét, kisugárzását, karakterét
ami meg a civic-et illeti, jól néz ki valóban, de ez csak egy elnyújtott, laposra nyomott kedvcsináló rajz. az életben egy pufi tömb lesz nagy valószínűség szerint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
orbano
félisten
hát nem. eléggé mainstream design...
A vér nem válik VAZZE!™
Integra
titán
az, teljesen.
a régi na2-t kellett volna tovább fejleszteni...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aladdin
senior tag
Ne legyél már mindig ilyen pesszimista, mert nyakon váglak
Igenis jól fog kinézni, na!!
Ez az NSX Concept nekem nem kicsit Audi R8 utánérzésnek tűnik.
Més que un club!
Integra
titán
nézd, ez nem pesszimizmus. nincsen semmi egyedi benne, a proporciók, a karakter etc.. a belsőt azt áttenném az na2 nsx-be, ez tény, mert az nagyon eltalált. de a kasztni maga... van ebből 3-4 másik ugyanilyen.
az na1 volt az igazi külsőre, a bukó lámpákkal és az orrba épített csík helyzetjelzővel. az na2-nél kinyírták a bukólámpát fix-re és integrálták bele a többit. az egész orr olyan is lett. csupasz, sivár és arcát vesztette...
nekem egy na2 nsx kell majd, utolsó évjáratból (2005), valahonnan az usa-ból, ott még kapni. megvizsgálni, hogy lehet annak az orrát na1-re visszaépíteni, ha a technika és a szerkezet engedi. type r-t csinálni belőle mechanikusan könnyebb és olcsóbb mint optikailag, mert a lemez alatti alkatrészeket lehet rendelni a sima na2-be is és látványosan olcsóbbak, mint az optikai karbon elemek. továbbá vannak olyan merevítő elemek, amelyeket nem a honda gyárt le hozzá, hanem részben nsx-re szakosodott műhely az usa-ban, na az ér is valamit.
szóval a honda nem az örökséget viszi tovább az én szememben, hanem az nsx nevet használja fel valami teljesen másra. és egy hibrid hajtáslánc, ami magával az elektromotorral is max 400 lóra képes, szupersport kategóriában ma, mikor már minden 600, de inkább 800 le lassan.. nagyon, de nagyon messze van..
no mindegy
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Snoop-y
veterán
Sima gyerekszallito AMG is mar 500+ lo...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Ami most itt nagyon meno es van is benne potencial az a GT-R
Rengeteget latok belole :-)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Aladdin
senior tag
Szerintem az NSX sosem volt szupersport kategória. Sem árban, sem teljesítményben. Az NSX egyvalamit tudott. Kibaszott jól vezethető autó volt. Nem véletlenül volt hosszú éveken keresztül a Motortrend szerint a "Best handling car". A Hondáék megcsinálták. És azért lett legenda, mert elérhető áron, mondhatni "kevés" lóerővel, szép külsővel csináltak egy iszonyú jó sportgépet. Olyat, és ez céljuk is volt, amit nők is el tudnak vezetni, mert nem kurva kemény a kuplung, vagy a váltó. Sikerült nekik. És most sem céljuk versenybe szállni a lóerőharcba. Biztos tudnának, ha akarnának, de egy Honda név az nem Lamborghini. Nem kérhetnek 40-60-80 milkát egy Honda sportautóért. Húszat kérhetnek, azért 400 lóerő jár. Biztos fasza autó lesz. Én meg drukkolok Nekik, drukkolok Neked, h összejöjjön. Mert akkor összefutunk
Integra
titán
ez meg a másik, range rover-ben is már 510 le van, 5sec gyorsulás ettől a tanktól...
Aladdin:
azért az nsx projekt még egy ideig eltart. a legfőbb oka ez a tetves hatalom...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
NoLF
addikt
attól, hogy valaki nem száll be a lóerőversenybe (ahogy sosem tette igazán), még közel sem biztos, hogy nem tud megfelelő autót készíteni
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
BlacKSouL
addikt
És mégis milyen érdekes, ennek ellenére ott az 1.6 szívó 160 lóval, később a sokat szidott 1.8 szívó 140 lóval miközben a konkurrencia 1.8 ból úgy 125-130 körül ment akkoriban.Ehhez jön egy röhögtető fogyasztás.Nem csak a max.lóerő a legtutibb,persze van ahol pénz,adó,lóerő,környezet nem számít.
Aláírás (nem kötelező megadni)
MacCaine
őstag
Ebben a kevés lóerő dologban szerintem az is benne van, hogy Japánban nem lehet forgalomban 300 pacinál erősebb autó. Bár ez elég régi szabály, nemtom, hogy azóta változott-e.
Integra
titán
ez eleve nem így volt, hanem a japán törvényi szabályozás miatt.
szép meg jó az integrában is a 200le, de 300 kell bele, akkor lesz az igazi. alig várom az új ctr-t, aztán lehet rendelni bele a motort és váltót meg a beépítő kitet. és most végre lesz hozzá gyári kipróbált egységes csomag, nem tuningolni kell valami műhelyben. a motor és váltó súlyára leszek kíváncsi, hogy mennyivel nyom esetleg többet majd. és akkor mehet alá a hozzá illő combos fékrendszer is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
neduddki
nagyúr
HI!
hatja ha aTijedbul lenne kombi... de nincs:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
NoLF
addikt
Mi nem volt így? Nem értelek.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
NoLF
addikt
Sportautókról volt szó elsősorban
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
BlacKSouL
addikt
Azt nemtom, mert telefonon túl sokat nem esik jól visszaolvasni
Aláírás (nem kötelező megadni)
NoLF
addikt
Akkor ne telefonozz
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Snoop-y
veterán
Igen de ha el akarjak adni akkor lepest kell tartaniuk a zold es nem utolso sorban a mechanikai szabvanyokkal.
Aminek egyenes kovetkezmenye hogy nehez lesz az auto mint a sar :-) ergo keves lesz bele a 3-400 lo... (marmint ha sport kategoriat celoznak vele)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
stangli
senior tag
Posta Biztosítóval kapcsolatban van tapasztalatotok? Menny időn belül intézik az ügyeket?
Viszlát
addikt
Uuuu, az en tapasztalatommal nem leszel boldog, majdnem fel evbe kerult, mire megkaptam a penzem.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
stangli
senior tag
Akkor, készülhetek a szívásra.
DeathAdder
veterán
Melyik biztosítónál nem?
stangli
senior tag
fogalmam sincs, szerencsére ez az első esetem... anno aegonnál dolgoztam, a visszajelzések alapján ha nem volt semmi extra, akkor időben kifizetésre került a káresemény...
stangli
senior tag
úgy létszik ha a felelősség nem az övéké, akkor csipkedik magukat, hisz most hívtak, hogy nem náluk van az emberünk biztosítása, annak ellenére, hogy arról nyilatkozott, hogy ott van...
nedudki: ne is mérgesíts, most hívhatom a mabiszt, majd elvileg a saját biztosítómnál kérhetek szívességi kárfelvételt oszt leverik emberünkön...
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
ajajaj, csak ne kozo kalap legyen....:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik