Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integra
titán
nekem is "NA is best", mindegy ki és mit mond, a hamisítatlan örömautózás az szívó motor.
mindig azon töröm a fejem, hogy a 3.2 v6-ból vajon mit lehet stabilan kihozni... mi a maximum.. az álom nem múlik
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
mennyit kalkuláltál eddig , mi pezóból jönne ki valami stabil konfig?
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
ááá, semmit, anyagi részébe bele sem gondolok, mert jelenleg életem legnagyobb szívásában vagyok benne vállalkozásilag.. de még itt vagyok élek és élni fogok
de vakon is milliós nagyságrendet tippelek, 2-3 millio huf biztosan. szívó tuning aranyárban van. ezért is megy mindneki alapvetően turbósítás felé.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
stangli
senior tag
ááááá megörülök, hogy pusztulna meg az japó, aki kitalálta a 7gen izzó cseréjének a rendszerét... tuti, hogy egy életre kárhoztatnám a 7gen civic izzó cseréjére napi 12-16órába és most jóindulatú voltam
az átlag 3havi izzó cserének köszönhetően bő1év után azt érzem, hogy autót kéne cserélnem... csak az a kérdés, hogy ez egyéni hiba, vagy típus hiba, vagy az összes 7gen szenved attól, hogy 3havonta új izzót kell cserélni...
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
nem szenved ellenebn tneyleg jobban aszi mit a totoyak, ezd meg a fesszabajzot
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
stangli
senior tag
majd ha viszem szervizbe megnézetem...
honda23
aktív tag
Melyik izzó?
Normális márkás izzó 3-4 évet kibír bármelyik 6-7 genben.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
stangli
senior tag
bármelyik, nincs olyan izzó a piacon, amit nem próbáltam volna... most osram van benne ez bírta legtovább az egyik 3at a másik 4hót bírt, GE izzók 1-2hót bírnak, philips is átlag3hót bír...
Aladdin
senior tag
Ne hülyéskedj. Nekem is ilyenem volt 6 éven keresztül, szerintem ebben izzó cserélni nem probléma. Bárcsak ilyen könnyű lenne mindenben. Igen, típushiba, eszi az izzókat. Nálam is átlagban 2-3 hónap, jó esetben 4 hónap volt egy izzó. Aztán kapott az autó egy Ledes DRL-t így ki tudtam húzni 7-8 hónapra az élettartamot.
Aladdin
senior tag
6-ban igen, a 7-ben már nem.
A 6 japán és a feszszabot nem vezérli az ECU, de a 7-ben már az ECU adja a parancsot a feszszabnak ami miatt a fesz nagyobb így hamarabb pukkannak az izzók...
neduddki
nagyúr
HI!
ezert kapot egy feszstabot az h4es nalam, a 4 ajtosabna tenyeg nem nehez, az akku neheziti, de carina utan mar mexokot:- )
az extra haklis filips najtgakdok /12.7V/ is elemtek 18 honapot
ellnebn hezetjelzo tolem ugy marad az bisztos
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
honda23
aktív tag
Pedig még egy sem pukkant el nekem eddig.
Osram izzók, előre nightbreaker +.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
stangli
senior tag
Elhiszem, de a 21ik században, miért nem lehet egyszerű becsavarással megoldani? beleteszed a foglalatba, rá egy műanyag nyavalya, becsavar
Egy kemény, alig hajló drótot kell belepöckölni egy kis kiálló nyavalyába
A feszt nem lehet visszább venni, hogy az izzók tovább bírják?
neduddki
nagyúr
HI!
mint emitettem keresd meg didyman-t
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
NoLF
addikt
Kerdesben a valasz; 21. szazad. Nehogy mar szervizbe menetel nelkul kicserelj egy izzot... Normalis? :|
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
DCI_market
tag
Nekem a kerékjárat takaró műanyag patentijait ki kell szedni, aztán onnan benyúlni, eleinte 20 perces művelet volt, most már 10alatt megvagyok, 6 havonta izzócsere.
Viszont soha ne tegyétek a gyujtáskapcsolóba a PIROS kulcsot. Balga f>szok voltunk, beraktuk ma várom Imit egy jó programozásra .
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
zolynet
addikt
hátsó fékszorulás elhárítva, remélem jó sokáig
szellőznek
a SárkányÚrnak megy egy priv kép is
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
hehe, büntetsben van szegény, a sarokba állatva
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aladdin
senior tag
Imi?
zolynet
addikt
csakazImi,kimás?!
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
még szép
jól széjjel van borítva szegény.
ma lecsaptam még egy használtként árult, de fotókon vadonatújnak kinéző (szemre karc és pormentes) gyári hátsó dobra is, pofátlanul jó áron adta a német srác
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
lorcsi
veterán
és még egy kérdes, mit jelent a klma előkészítés?
MacCaine
őstag
Klíma előkészítés. Ott van a helye?
[ Szerkesztve ]
NoLF
addikt
Eleg korrektnek tunik szamomra, meg kell tekinteni. Klima elokeszitest passzolom, ki tudja kinel mit jelent...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Integra
titán
korrekt leírás alapján. nincsen benne klíma, de beszerelhető.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
lorcsi
veterán
köszi a válaszokat
kissé necces mondjuk..mert 500-ig lőttük be a felső lécet (egyéb kiadások miatt).. csak ugye nézegetve mindig 100-150-el többért lehet jót találni
meg azért a városi kisautótol (pl. punto) jól eljutottam idáig
de ha mondjuk ránézek, hol és mit érdemes nézni?
mi a gyenge pontjuk ?
vajon mennyi egy klíma beépítés?
1-200k?
MOD: Nolf...nocsak..ez egész jól hangzik
akkor 50 a klíma..és olyan 30k a beszerelésre reális?
[ Szerkesztve ]
NoLF
addikt
Tuti nincs annyi, nezz szet a crxen, max 50 korul tuti kapni, aztan mar csak megfelelo szakember kell.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Integra
titán
anyám 6gen 1.4i civicjét anno 530ezerért számították be, igaz ki sem rakták eladni, mert egyik honda szerelő azonnal megvette magának. 250e km, nem volt klíma, abs, 2x lufi, szervo, ennyi. teljesen gyári állapot, minden műszaki paraméterében. körbetörtük az évek alatt szóval kicsit soknak tűnik nekem is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nekem picit fura: 1999-esnek hirdeti de a képeket elnézve ez egy non-FL verzió ami nem lehet '99-es. A lökhárító meg a lámpa is non-FL rajta viszont a jel meg a maszkon FL-esnek tűnik.
Ettől még persze lehet jó vétel csak ezt így hirtelen kiszúrtam.
Més que un club!
NoLF
addikt
Tokeletes a hirdetes es az auto is, fl es non fl kozott volt ez a 99es valtozat, regi lokharitok es lampak, nagy, keret nelkuli honda jellel. Winner_hun is ilyennel rendelkezik
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
lorcsi
veterán
erre emlékszem is..jó vétel lehetett
hasonlóra vadászok
igen..ha 500 lenne..asszem vinném is..plusz nem kereskedős hanem magánszemély. de ugye 150 alkudás..elég merész
ez a tetőablak nagyon tetszik
nyárra meg ha tényleg iylen olcsó a klíma majd megcsináltatnám , az nem hangzik vészesen
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
vannak klíma pártiak meg nem. szerintem teljesen felesleges a klíma, egy fasza tetőablak sokkal többet ér
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
lorcsi
veterán
pont ezért szeretném kilpróbálni, imádom a meleget, meg bírom is..klíma most is van, meg volt is..
ez a tetőablak extrább
csak ugye lenne olcsóbb picit
de még túrom a netet..hátha
NoLF
addikt
túrd, de nézd is meg, ha nincs vele semmilyen költség, lehet jobban megéri, mint egy olcsó. meg aztán ha kipattintod a lóvét, lehet enged belőle szépen.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
lorcsi
veterán
végül is benne van a pakliban, mert írja is hogy ésszerű keretek..de iylnkor valamiért azt érzem hogy azt a 49-et és annyi
lorcsi
veterán
ugyanaz egy másik oldalon, már drágábban
ez meg még húzósabb
pedig horzsolt is
!Overdose!
őstag
Lehet, hogy kérdeztem már, de miért nem angolt nézel? Lényegesen olcsóbbak (véleményem szerint alaptalanul, sőt...) és úgy látom, hogy most nálad elég fontos szempont az ár.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Ezt nem is tudtam. Mindig tanul az ember. De a FL az nem '98 vége felé jelent meg amúgy?
Més que un club!
NoLF
addikt
horzsolt, de egy elég korrekt kis facelift angol vti.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
NoLF
addikt
"In 1998 for the 1999 model year, the Civic had some updates for both the interior and exterior. These redesigns could vary according to the country of origin for the car. For example, in some European countries there was no redesign to the climate control area or to the rear of the sedan models."
ez ilyen fél-fl lehetett, valószínű mindkét modellévben gyártották, ki tudja, hol
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Na így már világos. De fura hogy ennyire össze-vissza variáltak.
Més que un club!
lorcsi
veterán
nem vágom annyira a hondákat, hogy tudjam mi az angol és mi a japó..etőrt is jöttem kérdezni, hogy szerintetek..
és mivel nem nagyon vágom a technikát, közelieket nézek, hogy el tudjam vinni szerelőhöz megnézetni.
Integra
titán
a vti-vel óvatosan...
a bordó is érdekes lehet, mert már újra van gyűrűzve, ott is alaposan átkell nézni a dolgokat.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
lorcsi
veterán
a gyűrűzése miatt mi lehet vele a gáz?
talán eszik az olajat vagy mást?
ez lenne az angol verzió ?
árban még okés lenne, de a tetőablak hiányzik..
másfél év után vajon miért akarja eladni ?
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
Igen, ez az angol, de facelift előttit inkább ne. 1997-től nézelődj! A tetőablakos nagyon ritka, úgy látom jelenleg nincs is a HAHU-n.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
neduddki
nagyúr
HI!
na ez a 7g4d-nel is megvot mint kiderut: -)))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Integra
titán
jeee, megjött a lendkerék, lassan szerelés lesz végre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
honda23
aktív tag
Ennyiért sok, 1.4-es motorja motorfelújításos, tehát nem gyári, és nincs benne légkondi 650-ért, na ez röhejes.
Klíma kb 50e plusz beszerelés és feltöltés.
Tehát több mint 700-ban lenne egy 1.4-es civic.
Ráadásul 99 márciusától fl lenne, ez nem az, bár pont bele eshetett a váltásba non fl és fl között.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
zolynet
addikt
na akkor hamarosan ki lehet tolni, végre
lorcsi: a lényeg az lenne h ne fuss bele semmibe, inkább türelmességre intelek, kifizetődő lehet kivárni egy jó vételt, ami lehet simán 1-2hónap is ... addig meg talán még gyarapodik is hozzá a pezó
talán kicsit sokallom 650-700kért az 1.4is-t, tudom elrugaszkodok az ártól de nem messzire ~900k környékén e11-es corollát lehet venni 2002-est, 1.4 97le, haveromnak is ez van, nagyon elégedett
vagy honda vonalon ott a 7gen 1.4 amit már forumon árultak 700ért is, de senki sem ment rá, hát megvette egy kereskedő és fent van 1.090Mért (az lehet 1.6sport volt, piros) ... tudom nem kevés a difi, főleg úgy h 500k volt a vonal, de a későbbiekben egy fiatalabb kílmás autó talán kifizetődőbb
Life is too short to stay stock!
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik