Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Winner_hun
félisten
Fékbetét meg egyéb kopó alkatrész nem is volt a régebbi kocsidban. Értem.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
honda23
aktív tag
Nem, mert simán kibírta azt a 30e km-t, amit beletettem(évente ellenőrzés megvolt). Eladás előtt bal első kormányösszekötő csere volt azt kész. Fék gyári amerikai volt, ki is bírta a nálam töltött időt. Az már a dupla lambdaszondás verzió volt. Jó kis gép volt az, nem is panaszkodtam rá, de a vtire igen.
Nem azt mondtam, hogy a vti egy xar autó, nekem nem jött be az enyém, de ha lesz pár év múlva kevés km-rel egy jó példány nagyon olcsón, szőlős autónak vennék egyet kijárni a hegybe fateromhoz, vagy egy crv-t, ha addigra sem csinálják meg az utat, amit elmosott az eső tavaly. Ki tudja, mit hoz még a jövő.
CTR mellé majd egy Jazz-t akarok asszonynak jogsi lerakása után.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
sunny84
senior tag
nem sz@r a vti csak fost fogtál ki ennyi
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
Winner_hun
félisten
Ha nem tűnt volna fel arra próbáltalak volna rávezetni hogy a kocsinak nem felróható dolgokat is felsoroltad a költségekhez, hibalistához.
Ami meg valódi probléma megszűntetésével kapcsolatos: arról se a kocsi tehet hogy rossz szerelő(k)höz kerül. Nem tudom totalcar-t szoktál-e olvasni de néha van ott olyan írás ahol egy visszatérő, több szervízt megjárt autót javít meg valaki, a szervízes többszázezres összeghez képest töredékért, ráadásul úgy, hogy nem is az a baja amit a szakszervízben diagnosztizáltak.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
plaschil
aktív tag
Nekem is kéne egy jó szerelő BAZ-ban valahol. Volna 1-2 kérdésem.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
!Overdose!
őstag
"ja hogy az ECU kivizsgálása több tízezer lett volna, csere meg több mint 100..."
Ugyan már. Mennyibe is kerül egy VTi-hez való ECU? Talán 20k? Kicserélni sem több percben mérve. Lehet, hogy szerelőt kéne váltanod...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
zolynet
addikt
spoon ecu 31$ ... 60ból átalakítóval, programozva, mindennel megvan (megvolt még tavaly)
Life is too short to stay stock!
honda23
aktív tag
Ja, p28, mivel abban nincsen immobiliser...
Gyári ecu kicserélése után az életben nem indulna be a moci...
P28 meg nem érdekelt volna, mivel nem akartam turbóztatni a verdát.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
NoLF
addikt
Az a lenyeg hogy igazad legyen, a tobbi nem szamit
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
DCI_market
tag
A listád átolvasván, csupa korvány cuccot tettél a verdába, csodálkozol? Nem attól leszel igényes gazda mert 3000km után kidobod az olajad, meg mert évszakonként ablaktörlöt cserélsz. Ezen gondolkozz el, meg esetleg azon hogy egy VTI-re hogy kerül ajusa meg VR tömités... vagy csak ne reklámozd, a mostani ECU-s okosságodra nem is reagálnék Gondolom azaz Eprom beleszól az immozásba ami csak AFR térképeket tartalmaz.. (stilizálva természetesen)
zolynet:
VTEC: 5800
REV LIMIT: 8800
speed limiter disabled
knock sensor disabled
Ilyen epromot pont nem vennék, főleg nem 60dodoért. Ha már nekiáll az ember akkor inkább irják meg padon 30-ért, nemde?a kopogás szenzor kikapcsolása meg egyenesen gyilkosság imho. turbozinger úr egyes setupjain kivül érdemes használni, ő meg sejti mit csinál, meg analgon is folyamatosan nézi.
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
zolynet
addikt
jól írod, egyet értek, én sem vennék ilyet, csak belinkeltem h mennyiért is lehet kapni ecu-t
ha csinálnám én is progiztatnék, de nekem az sosem lesz, gyári marad mert nekem az elég
szerk: 31dodó, a 60k az a progizásra vonatkozott
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
DCI_market
tag
De amit linkelt el az eprom az ecu olyan 15-24 kozott van Obd atalakito pedig 8-10 plusz program és talp csere de ez se több 100k
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
m3tr0
senior tag
Nos, sajnos a mai reggelen az autóm nem indult be.
Gyújtást rá adtam, elkezdtem megtörölni a napszemüvegemet és kb 1 perc után elment a rádió és minden más is.
Nem volt áram...nem indult.
Hívtam egy havert jött, bebikáztuk, mondom irány a bolt veszek egy új akksit.
Kettő boltban jártam, egyik helyen lett volna valami akksi valami a-b-s varta gyártmány..de ott hagytam...gondoltam lövök hozzá valami normálisat.
De ha már ara jártam mondom belépek az autóvillamosságihoz is...még jó, mert amikor felnyitottuk,hogy megnézzük mégis milyen akksi kéne bele...kis akksi gőz párolgott kifele...
Rámért a szerelő..alapjáraton 13.9...gázadásra 17...
Szóval kocsi leállít és otthagy.. nem tudni mi baja van...és mennyi lesz a javítás...még eddig nem szóltak.
Indítási problémám eddig nem volt. Tegnap több mint 300 km-t mentem vele és semmi baja nem volt.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
DCI_market
tag
van itthon feszszabim szerintem még, nekem is rendszeres volt
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
m3tr0
senior tag
az a baj,hogy náluk nincs a polcon...mert nem nagyon kellett nekik eddig...ezért sem tudom mikorra lesz autó..
nálam ne legyen rendszeres...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
orbano
félisten
gondolom akkor rendszeres, ha a generátorral valami amúgy nem OK
A vér nem válik VAZZE!™
zolynet
addikt
itt még lehet nem vót: egy kis nsx-ezés ... de beállnék a sorba
Life is too short to stay stock!
DeathAdder
veterán
Nos egy hosszabb beszámolóval én is adós maradtam.
Mint azt sokan tudják ITR-t vadásztam nagyon sokáig, sokat megnéztünk, de még Magyarország legszebbjeinek egyike sem ütötte meg nálam a mércét, hogy kiadjak érte több mint 2 milliót.
Sokan az ep3 –ra próbáltak rábeszélni, mint még lehetséges alternatíva, és mielőtt még nem volt alkalmam hozzá (csak FN2-höz, ami számomra csalódás volt), bevallom tévedtem. Amikor először megláttam élőben, beleültem, meghajtottam egyből átrajzolódott a kép bennem, hogy ez csak egy családi kisbuszra hajazó autó lenne. Nagyon szkeptikus voltam vele kapcsolatban (persze nem egy lapos sportkupé formavilág, mint itr).
Sok szart megnézetem ezek közül is, végül egy vak hirdetésre akadtam, ami a képeken és egy telefonszámon kívül nem sok mást mutatott. Vacilláltam is, hogy elmenjünk-e megnézni, ugyanis ez az autó biztosan törve volt, mert fl lámpák, mugen lökös, maszk, hátsó farok stb.. vannak rajta, a telefonban meg egy nagyon magyar nyelvet törő egyén beszélt (nem kell hangsúlyozni, hogy milyen „emberre” gondoltam). Végül azonban a számomra meglehetősen igényesnek tartott optikai tuning hatására, úgy voltam vele, nézzük meg ezt is, mit veszíthetünk..
A gazdája nem az volt akinek gondoltam, hanem egy kínai 33 körüli srác, így már világossá vált a fura akcentus. Úgy kellett kihúzni belőle, hogy milyen extrákra költött, amit egy mezei eladó már a hahus hirdetésben nagy betűkkel emelt volna ki. Azonnal megtetszett, hogy nem dicsérte, áradozott, csak annyit mondott „elég volt”, egy új dízeles E mecskát akar, ha ezt eladja.
Az autót 2 milláért hirdette meg, állítása szerint törve nem volt, nála mint második gazdánál pedig biztosan nem, és minden egyes gyári alkatrészt ad vele. Első-hátsó mugen spoiler, mugen farok és maszk, eredeti mugen pedálok, fl első és hátsó lámpák, komoly zenemotyó, fékek stb.. Audio rendszerre állítása szerint 1 milliót költött (utólag utánanézve még keveset is mondott), igényesen kialakított a csomagtér (igaz pakolásra nem túl hasznos), nagy érintőképernyős multifunkcionális Alpine lejátszó, és még egy tetőből lehajtható Sony a hátul ülőknek. Nem vagyok zeneőrült az autóban, csakis a motort szeretem hallgatni, hifi kikapcsolva, de ilyen komolyat autóban még nem hallottam Az autó belül teljesen újszerű, semmi sérülés, folt hiba nincs sehol, és ez a kaszniról is elmondható. Minden illesztés a helyén van, semmi, zéró esztétikai hiba, kivéve bal oldali visszapillantó tükör, de véleményem szerint egy polírozással az is eltüntethető.
Ami a féket illeti egy merci cl 55 amg-re való Brembo első fékrendszer van rajta, a tárcsákon semmi kopás (a vele járó gyárin sem), a ferodol pedig olyan vastag, hogy szerintem az életben nem koptatnám el, főleg, hogy inkább a motorfék, és nem a városon belüli őrültködés híve vagyok. A kuplungról nem tudok nyilatkozni, de nem gyári az 100%, mert keményebb és sokkal erősebb annál. Csak rövidet lehet rajta csúsztatni, de lehet, és nagyon meglehet vele ugrani. A gumik szinte teljesen újak, Bridgestone, csak egy baj van velük, hogy téli, juhejj gumivásárlás..
Mocitetőt felpattintva majdnem rosszul lettem, amikor megláttam a gombát. Később jobban szemügyre véve (és az eladó is közölte), hogy ez egy típusspecifikus AEM direktrszűrő. Egyébként, ha non fl ctr-em lenne, valamit csináltam volna idővel, mert sokak szerint elég gyenge a gyári légszűrő kialakítása, ami meleg levegőt szippantja fel. A gyári airbox is járt vele és minden ami le lett cserélve az autón, saját csomagolásában! A motoron semmi nem volt tuningolva, minden teljesen gyári, a kipuff is.
A váltó tökéletes, a motor puskaporszáraz (nem volt lemosva), és 1-2 be tiltásig semmi füstöt nem ereszt, hidegen is nagyon szépen dolgozik. Rendkívül tetszik, hogy 5 ezerig olyan a hangja mint egy 1.4-esnek, majd közel a 6-hoz elkezd szívóból üvölteni, de brutálisan. Az árból egy fillért nem akart engedni, látszott, hogy ő ennyiért akarja eladni, nem is pakolt ki belőle semmi extrát, ahogy ő mondta „elég volt”.
Oké, láttuk elmentünk, rávártam, és pár nap után telefonon felkínáltam 6 ezer eurót (akkori árfolyama 1.780.000 Ft), ha azt elfogadja, akkor holnap mennék is érte, és meg is egyeztünk. Nekem euróm volt, a Ft ment le, így én is jól jártam. Úgy éreztem ez egy alkalmi vétel lehet, és mivel nem kellett neki a VTi-m, elhoztam. Már két hete megvan az autó, és azóta napról napra egyre jobban tudatosul bennem, hogy jó üzletet kötöttem. A srác nagyon kötődött autójához, egy kérése volt mielőtt elhoztuk, hogy fényképezkedjek le vele, az autójával és a VTi –mmel, hogy megmaradjon neki elmékbe, és megkért, hogy nagyon vigyázzak rá. Látszott rajta az öröm, hogy egy Hondaszerető birtokában lesz a továbbiakban.
Minden hibát konstatálok egy autón és számolok vele, ha egy 10 éves használt autót veszek, mert tökéleteset úgy sem találok. Egyelőre lekopogom, hihetetlen de minden működik rajta, a motor nagyon rendben van, mindenre gondosan oda volt figyelve, és karban volt tartva, rengeteg ismerősöm azt hitte amikor meglátta és beleült, hogy egy vadi új autót vettem. Ja az egyik hátsó rendszám megvilágító ki van égve
Másnap amikor hazahoztam elvittem festékvastagság mérésre, és kiderült, hogy a jobb ajtó mögötti elemmel történt egykor valami, mert 1000 mikront mutatott a műszer, viszont a festő szerint nagyon szépen megcsinálták, és nagy dolog nem történhetett. Én meg szkeptikus voltam, hogy ez biztosan csak egy jól összefújt autó, ami nem lehet ennyire megkímélt. Mindig is ITR-t szerettem volna, és soha az életben nem gondoltam volna, hogy helyette egy non fl ctr-em lesz. Ha igazak a pletykák, amit egyesek cáfolnak egyesek pedig megerősítenek az angol non fl ep3 betegségeiről, akkor be fogom látni és számolok is vele, de már csak az extrákból annyi pénzt kivehetek, hogy ne bukjak rajta semmit, sőt... és akkor is elmondhatom, hogy volt egy CTR-em Mindenesetre én nagyon egyben érzem a vasat, aztán majd kiderül mit hoz a jövő. Más kérdés, hogy egy jó fl ctr-t 4 milláért nem tudtam volna megvenni
Előbb lőttem pár képet:
(bocs, hogy kizummoltam a pedálokat, de nem vagyok büszke ahogy most belül kinéz, de a lényeg látszik. Legalább megvan a vasárnap délelőtti program )
Ja és ha már megvan mindkettő, akkor egy kis CTR vs VTi
Több ember szerint a „vétéí mindent visz”, és egy fn2 csalódást okoz teljesítményben hozzá képest.
Nos első utamon a CTR-el hárman mentünk, az eladóval és a hondabuzi haverommal egy próbakörre, ja és tele tankkal (napokig hajtogattam, és tankolnom sem kellett ). Amikor először odaléptem 2-esben vtec –nél teljesen tudatlanul szinte egyszerre csúszott ki a szánkon, hogy „megbaszod”, úgy ver az ülésbe mint állat, pedig tele tankkal 3-an mentünk. Sokak szerint 100-ig fogja a VTi, én erre azonban egy árva fillért nem mernék tenni, mert ez a CTR sokkal jobban megy. Hazafelé felváltva hajtottunk néhányszor kihúzatva egyes-kettest, a gyomron enyhén forogni kezdett, annyira szokatlanul erősebb a VTi után.
Vasárnap délután pedig egy elhagyatott hosszú útszakaszon összemértük őket. Én hajtottam a VTi-t, vtec váltást nem éreztem, sem azt, hogy ez az autó valahogy is menni tudna a CTR után. Volt ám meglepetés és miegymás! Guruló egyből kezdtük különböző fordulattartományban, majd ugyanezt kettesben is, nem hittem a szememnek! 100-ig tartottam a Type-R –t, azután amikor harmadikba raktuk, mintha gáz helyett a féket nyomtam volna úgy kezdett elnyúlni a CTR, de valami drasztikusan.
Hihetetlen de igaz, tényleg fogja 90-100-ig, és tényleg a VTi mindent visz
100 főlé nagyon ritkán szoktam menni kigyorsításkor, addig meg kb. azt tudja, mintha a VTi-t hajtanám. Egy mérnöki csoda az a motor, kis fogyasztású, alacsony költségvetésű. CTR-em van, ezt hajtom, de még mindig kötődöm és szeretem a kis VTi-t. Hétfőn majdnem eladtam, titkon örültem is ,hogy nem jött össze, de sajnos ez a sors vár rá
VTi-m ültetve van, szinte új Proxes T1-R gumikal, és hozzá képest a CTR-t kanyarsebességben !téli gumikkal! lassabbnak érzem, folyamatosan helyezkedik (futómű, kormánymű, lengéscsillapító ok vele). Kíváncsi vagyok rendes gumikkal mennyit fog javulni a helyzet, ami egyelőre kiábrándító, jó volna ha legalább a VTi szintjét hozná
Gumival kapcsolatban beszéltem Boozilla-val, aki erősen az AD08 –at ajánlja, kezdve grego-tól nagyon sok CTR-es ilyen gumit vásárol nála, de az is lehet hogy Parada lesz, most ezen a kettőn vacillálok. T1R-el nagyon megvagyok elégedve, csak szeretnék kipróbálni mást is. Hogy melyik lesz még nem tudom, és hogy megéri-e az AD08 a felárat, ami kb. 20 ezerrel több lenne mint a Parada garnitúra. Viszont, ha 205 helyett 215-öst vennék, akkor pont annyiba jönne ki az AD08, mint a 205-ös Parada. Viszont AD08 ide vagy oda, az én szívem még mindig a gyári méret felé húz..
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
ez szep vot koszi:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
honda23
aktív tag
Gratula az új vashoz.
Vti 1-2-3-ban jó, négyestől halott, viszont nekem az ep3 kanyarsebessége, elektromos kormányműve, sokkal jobban bejön, mint a vtié. Már a váltóra is teljesen ráállt a kezem. Az ülés is nagyon kényelmes.
Eddig semmi baj, ja nekem is annyi, hogy a hátsó rendszámtábla világításom egyik égője nem világít, biztos típushiba
Vittem havert vtiben egy kört, nem volt tőle elájulva, vittem egy kört a type-r civiccel is, majd beszart tőle.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
zolynet
addikt
kösz a beszámolót, jó az ilyet olvasni
nagyon úgy néz ki h tényleg jóba tenyereltél, sok balesetmentest!
nagyon gondolkoztam a felújításnál h esetleg egy ctr-be váltsak , de nekem annyira kicsi az a csomagtartó, és még csak gyerekem sincs, ill. volt még 1-2 ellenérv, mind1is már
gumiba eddig paradám (15") és most t1r (16") lesz, nagyon kíváncsi vagyok a különbségekre
parada megmarad pályázni, t1r nem fog kapni nagy terhelést ... nekem csak jóféle téli 15ös gummát kell majd vadásznom de az még odébb van
Life is too short to stay stock!
(#24922) Napfénysüti válasza DeathAdder (#24918) üzenetére
Nagyon jó és korrekt beszámoló. Használd sokáig örömmel, szép darab!
Més que un club!
DeathAdder
veterán
Köszönöm mindenkinek, reméljük a legjobbakat
Integra
titán
na, gratulálok, végre megvan akkor és örülsz is neki nagyon, szuper, mondtam, hogy ne félj a busztól, jó vas nagyon
de látom, az "eredeti" mugen pedált te is beszoptad
ad08-at neki, ha kitudod és kiakarod fizetni a felárat érte. az hankook rs2-met én is ad08-ra fogom cserélni majd. jelenleg még mindig téli kerekeken áll a garázsban, nem használom.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
BlacKSouL
addikt
Tud valaki olyan megbízható helyet (webáruház jellegűt), ahol biztosan árulnak kifejezetten 8 gen-hez való aktívszenes pollenszűrőt? 8-10 helyet néztem, de sehol sincs, csak sima, ha mégis, akkor csak 7 genhez való, az meg nem jó.
A másik: márkaszervizek csinálnak-e (alaptevékenység-e) mechanikus klímatisztítást? Nem flakonos utastérbe spriccelős, nem is szellőzőrácson befújt habos megoldás érdekel, sőt, nem is ózonos, bár utóbbival kompromisszumot vállalok esetleg, hanem olyan, ahol valamivel be tudják fújni a belső hőcserélőt, és aztán le is tudják róla szedni a feloldott port, mocskot, gombát, meg minden egyebet.
Vagy ha nem a márkaszerviz, akkor kifejezett klímás cég, lehetőleg Nógrád, vagy max Heves, Pest megyékben, esetleg Bpesten. Megbízhatót keresek.
Aláírás (nem kötelező megadni)
!Overdose!
őstag
Fékmesternél van Bestair márkájú aktív szenes pollenszűrő.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
BlacKSouL
addikt
Köszi
Aláírás (nem kötelező megadni)
roly7
tag
Üdv. Lehet volt már szó erről a témában nem tudom. Olyan kérdésem lenne hogy 6gen civic 1.4 75 lóerősből 90 lóvasat csinálni annyira egyszerű lenne hogy a pillangószelepnél a 75 lóvas fujtástát ki kell cserélni a 90-esére? Nem kell semmi mást csinálni mert akkor más adatokat mér az autó szerintem de lehet nem jól gondolom. Előre is kösszi és ha volt már erről szó szívesen visszaolvasok csak azt kéne tudjam kb mikor mert nem kevés hozzászólás van.
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
roly7
tag
hálás köszönet
Integra
titán
ne felejtsd el belerendelni a 90 lovasból a szűkítő helyére a tömítő papírt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Winner_hun
félisten
(#24933) !Overdose! válasza Winner_hun (#24932) üzenetére
!Overdose!
őstag
Grat! Én már 193.000-nél járok szintén törésmentesen!
Neked is elég hülyén áll a km számláló!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#24934) Winner_hun válasza !Overdose! (#24933) üzenetére
Winner_hun
félisten
Néhány km és helyrebillen
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
xcbiker
addikt
Baszod...csak egy k20... nem is lehet egy lapon említeni a b16a-val. Max a b16b CTR moci lehet valamennyire is versenyképes...egy gyári VTI semmiképp!
Ha FEHÉR facelift EP3 lenne én is átülnék szívesen újabb autóba. Bár nekem még a FEHÉR 8gen CTR is a szívem csücske.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
zolynet
addikt
nem átülni kéne baszod, hanem beletenni a polcon porosodó itr vez.tengelyeket
szerk: itt a fehér ep3-ad .... szívó 250pac
#24932 Winner_hun: grat! ...ha csurig tankoltad egész jó km mentél el
lassan nekem újraindul a számláló, ~190ekm környékén áll most
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
xcbiker
addikt
álmodozni csak szabad... az itr cuccokból a legkevesebb egyéb költséggel járókat fogom szerintem beszerelni: szívósor, légszűrőház, ECU... a többi eladó és inkább a belteret és a karosszériát csinálom meg néhány szilent cseréjével együtt.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
orbano
félisten
Hali sos tud valaki szerelot szekesfehervaron? Most vontatnak majd be, elment a vizem, valszeg vizpunypa kornyeke. Koszi. Azamom az adataimnal, ha valaki smsezne egy kontaktok, vagy mailezne az okosakaroklenni@gmail.com-ra nagyon halas lennek. thx
A vér nem válik VAZZE!™
orbano
félisten
dettó ennyi
A vér nem válik VAZZE!™
Integra
titán
grat részletek is lementek végre?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Sikerült valamit intézni?
Més que un club!
Integra
titán
és mi lett, megkaptad a törzskönyvet postán?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Winner_hun
félisten
Bementem és átvettem.
Aztán az ocsmányirodába kellett valami papírt leadni a lejárt hitel miatt és annyi.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Integra
titán
zsír akkor mehet a hátsó doblemez nálad is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
xcbiker
addikt
üdv a klubban!
nálam a hűtő lyukadt ki és a benzinkúton hagytam a szerkezetet egy estére... másnap meg vittem az új hűtőt és kicseréltem ott.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
orbano
félisten
Igen, ott van a kocsi, várjuk a vízpumpát és a vmszíjat
A vér nem válik VAZZE!™
BlacKSouL
addikt
Kinek mennyi idő és km alatt mennyi olajat eszik a szerkezet?
Aláírás (nem kötelező megadni)
!Overdose!
őstag
Két olajcsere között (10.000 km) nincs látható olajfogyasztásom. D15Z8, 193e km.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik