Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DeathAdder
veterán
Proxes vs. Parada tapasztalatok?
MacCaine
őstag
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
lehet h erre később válaszolnék, már olyan rég volt alattam a parada
ma pl bitangul betapadt a t1r, nem forgott el, nem nyikkant, egyszerűen csak kettesből húzott kifelé, az új gyári pukival is sokkal jobbakat ugrik, szóval most egy álom az egész, nagyon egyben van
a 16os t1r-el nem fogok ringezni, szóval olyan összehasonlításom nem lesz, arra ott a 15ös ubin a parada, az csak arra lesz használva amíg bírja
egyet biztos tudok mondani a t1r jobban felveszi az apró kavicsokat, amik borzasztóan zavarnak, az a hang,ááááá ... aztán nem győzöm kipattintani a gummából, szóval ez egy negatívuma
#25502 MacCaine: na az a nem mindegy
Life is too short to stay stock!
vbbb
őstag
Az hátsó ablakfűtést ki-be kapcsoló gombomban kiégett az állapot jelző kis sárga égő. Működik a gomb, csak nem látom mikor van bekapcsolva. Mennyire macera megbontani és kicserélni az izzót? Valakinek ilyennel tapasztalata? Kell rakok fel képet milyen. Köszi!
Integra
titán
rizsszem izzót kell cserélned benne valszeg. keress egy service manual-t, abban benne van, hogy kell kibontani a burkolatot, hogy hozzáférj a gombhoz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Winner_hun
félisten
Nem tervezek rövid időn belül ismét német autópályára jönni, bár most se terveztem, egyszerűen csütörtök délben szólva lett hogy péntek reggel indulás
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
DeathAdder
veterán
Na igen, a kavicsokat szereti gyűjtögetni, de minél jobban kopik annál kevesebb ilyen negatívummal találkozol
Esőben nagyon fasza, ott szerintem verni is fogja a paradat
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
lónyál a kuplungcsere mellé megvásárolva
könyörgöm, csak ne kelljen új lendkerék......
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
túlságosan is kulturáltan közlekedek ahhoz h kijöjjön esőben a pro/kontra
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
ma beindítottam a paripát. vagyis csak indítottam volna, ha az akksi nem lett volna síri csöndben... rádugtam gyorsan ctek-re, 6 órával később pöcc-röff, mintha sosem állt volna fél évet indítás nélkül. irdatlanul tökéletes vas ez még mindig, pedig elindulni alig lehet jelenleg vele,
holnap go imi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
mi lesz a műsorszám?
hányra mész? ha lesz időm hazafele a ringről benézek
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
csak betolom és otthagyom, komplett kuplung csere, ha szükséges, akkor új lendkerék is, de remélem ez utóbbit azért nem kell cserélni.. plusz egy olajcsere. meg valszeg végre a jobb oldali gumiharangot is kicseréli újra a kerékagynál, a bal oldalit tavaly cseréltük, mert elszakadt már. korcsolyázok az utakon, le sem vettem a télikerekeket róla. tavaszig semmi mást nem csinálok rajta, úgysem fogok sokat menni vele most sem, csak most néha muszáj majd használnom. nem fogok annyit sem tankolni bele a következő fél évben, mint amennyibe ez az egész kötelező szervíz lesz, de kuplung nélkül nehéz közlekedni
nem leszek bent sokat, 3 perc, rohannom kell tovább. villamossal.
most néztem meg telefonomban, 14 hónapja cseréltem benne utoljára olajat, és 3500 km-t mentem vele kb. hát, a motul-t sem hajtom km-ben túl
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
vbbb
őstag
Köszi! Majd rálesek!
Integra
titán
leadtam a ribancot, holnap valszeg lesz időm és átugrom imihez csövezni meg traccsolni, úgyis az enyémet fogja szerelni... imádkozom, hogy a lendkerék jó lesz és nem kell cserélni... persze megbeszéltük, hogy ha mondjuk még megy 30e km-t, akkor most cseréljük inkább, mert mégegyszer nem akarom megbontani a következő 120e km alatt, értelmetlen húzás lenne.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Mi a baja lenne egy lendkeréknek egy Hondában, főleg egy suzukai Integrában, amibe 110 sincs és nincs széthajtva?
zolynet
addikt
ránkesett az összes eső így 11kor eljöttünk a ringről, kör nélkül ... fene vinné el
bennem volt h egy lájotos esős kanyart nyomok a t1r-ekkel, de aztán csak nem, majd okt4én, hátha jó időnk lesz még
nem lesz azzal a lendkerékkel baj, tuti!
Life is too short to stay stock!
Winner_hun
félisten
hogy ha mondjuk még megy 30e km-t, akkor most cseréljük inkább
Minek, 8-10 évet akkor még simán kibír
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
NoLF
addikt
a hátsó kipufogódob hőszigetelő zsinórja engedhetett, és jön kifelé. cserés lesz a dob.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Integra
titán
na, akkor mondom a listát
a lendkerék megégett, úgyhogy rendeljük az új gyárit a már megérkezett kuplung szetthez, kinyomócsapágyhoz és nyelestengelyhez fene tudja mennyi idő, remélem hamar megérkezik...
új hátsó motortartó bakot is rendelünk, mert eltört.
új olajteknő tömítés, mert olajpárás a teknő a peremnél, elhasználódott, csere.
jobb oldali féltengely gumiharang csere (bal gumiharang tavaly lett cserélve olajcserekor)
leömlő után új tűzkarika komplett szerelvénnyel együtt.
a mostani kuplungszettemben szerintem még használattól függően 20-30k km van, a lendkereket fel kell köszörűlni és akkor használható tovább, én nem kockáztattam inkább, mert nem akarom újra szétborítani az autót, mert akkor is a munkaköltség csak önmagában 40-50e ft... nem éri meg, inkább most kicserélek mindent amit kell.
ha kell valakinek, eladó, vti-be is passzentos
végülis 15 év alatt sosem volt semmi bontva, itt az ideje, hogy új legyen aminek kell.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
NoLF
addikt
nincs mit járhatsz vele bátran, szétesni nem fog, de azért csináltasd meg. ha van maszek kipufogós ismerősöd, valószínű egy új szigeteléssel is meg tudja oldani, tán olcsóbban mint egy új dob, kérdezz rá
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
zolynet
addikt
akkor irány az adás-vétel topik
az én vti-m gyári marad, mert tudom ha elkezdeném nem lenne vége, lásd Kriszt
mire odaérek h van 200lovam, annyiból már van egy fiatalabb mazda3 mps-em, ha már ez a divat a crx-en ... igaz nekem is tetszik a kis japó, kívül belül nagyon jól eltalálták, és ilyen kombinációt nehezen találni
mert pl az evo is tetszik de csak kívülről, de belül h néz ki, sivár mint a ...
amúgy szép lista, remélem hamar megjön az új lendkereked és akkor mehet a lego
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
a lendkerék nov 29-én jönne meg a gyári rendszer szerint...
"kicsit" messze van, ráadásul 125e pénzért - vicc. adás-vételben 1 db dc2 lendkerék van 25ért, ami lila... felejtős..
cox-nak írtam angliába, hogy van e nekik, és még usa-ban próbálok egyet keríteni, megkérdem ismerőst, hogy menjen be a hondához és kérdezzen rá mennyi és mikorra jönne meg, aztán zsolával átrepültetem. legalábbis ezzel az ötlettel keltem ma reggel 7-kor
hátsó motortartó bak: 38e pénz. ezek után a többi pár ezer ft-os tétel nem is érdekel.. szóval a vége 300e körül lesz valahol
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Lehet vótmá, de én most látom először
Mindenesetre a hangja nem rossz
[ Szerkesztve ]
honda23
aktív tag
Ez kell majd nekem, ha ténylegesen így fog kinézni, 4 ajtósban is szép, olyan 2020 környékén már elfogadható ára lesz használtan remélhetőleg.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
xcbiker
addikt
fehérben jöhet! (de tetőablakkal lenne az igazi!)
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Innen volt valaki tegnap Agárdon?
Més que un club!
Integra
titán
így optikázva, végre megfelelő méretű felnikkel egész pofás...
csak az a rohadt bóvli hajtáslánc ne lenne....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
m3tr0
senior tag
Én vótam...elég jó volt, mentem tókörön is.
Voltak szép autók.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
orbano
félisten
ez is lovaskocsi lesz? erre kell várni még 2 évet?
A vér nem válik VAZZE!™
Integra
titán
ja, komoly, nem?
ember titkon reméli, hogy végre lesz egy evo/sti/golf/a3/amg ellenfél, de nem, csak egy fwd marad. miért vegyek fwd-t amikor van evo/sti/golf/a3/amg?
kár érte, mert egy jó awd-vel óriásit üthetne, főleg hogy az új motorban óriási teljesítmény potenciál kell legyen..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
orbano
félisten
árban ezek ellen indítják? gondolom azért ez olcsóbb lesz. vagyis remélem. akkor még magyarázható azzal, hogy a Honda most óvatos duhaj és csak lépésenként mer visszatérni a sportosabb irányba. mondjuk ez még akkor is elég csiga tempó
A vér nem válik VAZZE!™
Integra
titán
9 misi biztos lesz szerintem
meg már megy a mismásolás is, verték a mellüket, hogy a leggyorsabb fwd autó lesz, meg a legerősebb, most már azt mondják, hogy nem feltétlen kell legyen a leggyorsabb legyen a nordschleife-n, ha az az utcai vezetés rovására megy (ami alapvetően igaz is). most 280 lónál tartanak ami alig több a konkurenciánál, de 2015-re már kevés lesz, a többiek már rég 320le környékén lesznek.persze, értelme fwd esetén kb semmi, de ezt a csatát is elvesztik. más kérdés, hogy hányan állnának sorba a hondánál, hogy 15 millióért vegyenek egy profi, awd-vel szerelt autót, ami 350-400le lenne... sajnos amíg a hajtáslánc nem változik és nem lesz végre egy awd rendszer, addíg a tunerek sem fognak túl sokat foglalkozni vele. én sem ülnék már vissza awd-ből fwd-be. ennek megfelelően nem is használom az integrát, amikor csak tehetem, a mitsuval járok.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
orbano
félisten
no igen, annyiért még nem vennének tőlük lóf*szt sem. majd ha visszaépítették az imázsukat. lehet azért ha ez tényleg jól sikerül és esetleg az NSX-szel is produkálnak valami értékelhetőt, akkor továbblépnek ebben a műfajban is. gyanítom ez a két fejlesztés azért bőven elég erőforrást elvisz a cégtől... meglátjuk, addig is kuporgatom tovább a pénzemet a régi NSX-re
A vér nem válik VAZZE!™
Integra
titán
biztos szuper lesz az új nsx.. de ránézek a régi na1 nsx-re és erre az újra... biztos, hogy nem az újra fájna a fogam. egy na2 nsx na1 orr visszaalakítással, pulsz az na2 nsx-r lemez alatti alkatrészeinek beépítésével.. 20 millából talán már megállna
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Bakker ha szoltál volna hogy mész összefuthattunk volna.
Tókörre Elmör mellé ültem be.
Més que un club!
Rambovits
senior tag
Én pont akkor jöttem haza pestről... Sikerült belepofátlankodnom a konvojba...
Voltak szép kocsik az tény.
De sajnos volt egy pár idióta is, akiknek majdnem sikerült összecsúszni....
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Mindig van idióta sajnos. Ezért sem akartam a saját gépemmel tókörnél konvojozni.
Sajnos volt olyan gyökér is aki a parkolóban gyorsult. Az ilyet le tudnám ütni.
De a társaság jó volt az idő is kellemes volt és akadt sok szép járgány.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
DeathAdder
veterán
Az az inti azzal a teljesítménnyel első sperr-el az igazi szvsz
Megvan annak a varázsa és a hátsó keréknek is, viszont engem meg pont az awd nem basz fel, egyszer hajtottam egy TT-t olyan volt mintha WP-s telót használnék, korlátozottnak éreztem magam, amit nem lehet csak egy gombbal kikapcsolni.
Oké gyorsulásban a 4 betapadó kerék verhetetlen, és mivel én nem pályázok, szeretek kanyarban játszani, de azért kipróbálnék pályán két azonos teljesítményt első ill. összkerékkel.
Egyetértek viszont, hogy ekkora teljesítménynél már az fwd kevés (sőt szerintem már 200-nál is így lsd nélkül), tehát marad az elektronika és a relatíve szar teljesítmény.
Különben sem értem, 15 éve már 2ezres szívóban megcsinálta a Honda a 240+ lovat, most meg ugyanakkora lökettel + csigával hogya fenébe nem tud a konkurensek fölé emelkedni?
[ Szerkesztve ]
(#25541) Napfénysüti válasza DeathAdder (#25540) üzenetére
Első kerékre szerintem is sok. Elmör vitt a 280 lovas VTi-vel és hát érezni lehetett hogy ez már elég brutál az első keréknél.
Més que un club!
Integra
titán
szerintem nem akar, tudják ők is, hogy teljesen értelmetlen 300 lónál többet első kerékre szabadítani. csak hát a marketing az nagy úr, a vevő meg erre ugrik és a végén ő fizet.. a hondának meg c szegmensben nincsen awd platformja, így azzal főz, amilyen van, fwd.. biztos nehéz megtalálni az egyensúlyt
meg a környezetvédelmi norma, a co2 kibocsájtás megöli a nagy teljesítményű szívó motorokat sajnos.
intiben valóban elég az 1130 kg-hoz a 200 le, ennek ellenére sokszor örülnék 300 lónak is, de a hajtási befolyások a kormányon, tépné mindenfelé, meg pörögne ki a kerék lsd ellenére is.. tisztában vagyok vele. nézem néha a turbo topicban hogy 300-500 lovas civiceket építenek, háááát, beszarás lehet egyenesben, de amúgy meg?!
nézem a mai új turbos autókat, 250-300le és kb azt tudják vagy annyit sem, mint az inti, annyira nagy batár nehezek. a 135-ös bmw nem tud ellépni autópályán 200 métert kapok tőle több km alatt... pedig egy évtized és 100le a diffi, meg pár száz kg. hiába sor6 turbo..
inti marad így, gyáriban, iminél ott figyel széjjel borítva jelenleg
jövőre átépítem a mitsut, megkapja az evo9 fék és futómű átépítést a szélesebb felnikkel, aztán ha minden ok, belebaszarintunk egy lancer evo fq-400-at, jó gyors suv lesz, hétköznapokra tökéletes vas
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
neduddki
nagyúr
HI!
itt konyebben fogom megtlalani
alapjarat:
CO [V/V%] .3 .18
CH [ppm] - 88
emelt:
CO [V/V%] .2 .03
CH [ppm] - 106
lambda .97-1.03/.97-1.03 .998/.999
udv
neduddki
p.s. amugy jopofak voltak aszongy a fiatlabb srac hogy de mugye tudom ha bug van berendelenk, mondom ha bug van akkor jo ha tudom es csinaltaotm meg meg egybul es rendelhetnek, asztan megdicsertek hogy nagyon rendben van:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
orbano
félisten
15 éve kevsébé voltak szigorúak a károsanyag-kibocsátási szabványok, nem véletlenül turbózik, meg villanymotorozik most minden gyártó
A vér nem válik VAZZE!™
Integra
titán
jeee, megvettem ma a lendkereket, 1 hét múlva már repülőn magyarország felé, 2-3 hét múlva újra működni fog a kis ribancom csak 40e ft-tal volt olcsóbb, mint abszurdisztánban...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
vbbb
őstag
Kiszedtem, valami olyasmi van benne mint amit mondasz. Két pici izzó amiket ki lehet cserélni elég egyszerűen, de mi a mák lehet az angol neve? Van kompletten használt kapcsoló is, de minek vegyek ha csak ez a baja?
vbbb
őstag
Na ilyen van benne, ami ezek szerint "led bulb".
zolynet
addikt
na az ügyes ... én is viszem a vasat Imihez, beállt a jobb hátsó fék, a rohadás essen bele
a felújított nissin 35k úgy h ha odaadom az enyémet, szép
fórumon van fent 262 full hátsó szett 20é, lehet megpróbálom azokat, egy kanyart megér
Life is too short to stay stock!
!Overdose!
őstag
Nem led. Izzó. 14V 60mA.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
vbbb
őstag
Meg is van, de csak 10es szettben lehet venni. Ennél olcsóbb, ha veszek akkor egy használtat.
Köszi!
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik