Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68001) Qru válasza szesa (#67997) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem romlott el, ez ilyen. Használd a klímát páramentesítésre nyugodtan.

#nincsbennetarcsi

(#68002) BigBlackDog válasza szabonagyur (#67999) üzenetére


BigBlackDog
veterán

+1, jogos. :B

(#68003) Qru válasza szabonagyur (#67999) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bubinál "bolondbiztos" a dolog, ha csak ablakra van irányítva a befújás akkor nem lehet belső keringetésre váltani.

#nincsbennetarcsi

(#68004) tboy93 válasza Qru (#68003) üzenetére


tboy93
nagyúr

Corsaban is igy van, de az accord tudja az ablakra is fujni a belso levegot. Hozzateszem en szeretem is, mert nyaron ha klimazok be szoktam nyomni a belső levego keringetest a hatekonyabb hutes erdekeben, viszont utalom magamra fujatni a klimat, igy az ablakra szoktam kuldeni a hideg levegot.

(#68005) Qru válasza tboy93 (#68004) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen a Jazz is tudja így ablak+belső keringetés kombót.

#nincsbennetarcsi

(#68006) szabonagyur válasza Qru (#68003) üzenetére


szabonagyur
félisten

A City ugye paraszt klíma, ott olyan a keringgetés ahova húzom a pöcköt :D

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#68007) Qru válasza szabonagyur (#68006) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jazz is olyan. :K Sőt Bubian is paraszt klíma van (én pl utálom a digitklímát) de az nem vált belső keringetésre olyankor hiába nyomod meg a gombját.

#nincsbennetarcsi

(#68008) tboldi válasza Qru (#68007) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én meg a tekerőst nem szeretem, örülök, hogy mindkét klímás autónk digitális. :B
A harmadikban meg egyáltalán nincs klíma. :D

(#68009) Qru válasza tboldi (#68008) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem sehogy sem sikerült beállítanom úgy, hogy ne legyen huzatos (se a B5.5/B6 Passatban, sem az mk1/mk2 Superbben). Plusz vagy a lábam fagyott le, vagy a pólómból olvadt ki a műszál. Ha meg kézzel állítom be hova fújjon akkor minek automata?!
De lehet csak én vagyok ilyen ne bánts virág. :D

#nincsbennetarcsi

(#68010) tboy93


tboy93
nagyúr

Na, nekem meg tekerentyuvel kell beallitani a digit klimat, ehhez mit szoltok? :P

(#68011) tboldi válasza tboy93 (#68010) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az Ypsilonban is a hőmérsékletet tekerni kell (ráadásul kétzónás, duplán lehet), de azt hittem, egyértelmű lesz, hogy nem erre gondolok. ;]

(#68012) tboy93 válasza tboldi (#68011) üzenetére


tboy93
nagyúr

Számomra az sem egyértelmű, hogy egy 10+ éves olasz autóban még működik a klíma ;]

(#68013) tboldi válasza tboy93 (#68012) üzenetére


tboldi
nagyúr

A klíma tökéletes. :P

Az elektromos dolgok közül egyedül a távirányítós zár nem megy, újra kell tanítani a kulcsot, ami nekem egyelőre még nem sikerült, de nem adom fel. Amúgy tipikus Fiat betegség, ahogy olvastam külföldi fórumokon, időnként elvesztik egymást, de újratanítás után egy darabig megint jó. 🤷‍♂️

[ Szerkesztve ]

(#68014) tboy93 válasza tboldi (#68013) üzenetére


tboy93
nagyúr

Mondjuk nekem a civicbe is meghalt mind a 4 ajto kp. zárja szepen sorban... :D

(#68015) tboldi válasza tboy93 (#68014) üzenetére


tboldi
nagyúr

Maguk a zárak és a motorok működnek, szerencsére a kulcsot bedugva lehet zárni-nyitni. :D

szerk.: Jut eszembe, korábban azt hittem, a magassugárzók sem szólnak. Ja, azért, mert nincsenek is, csak a helyük van ott. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#68016) zolynet


zolynet
addikt

Red Bull Ring-es beszámolóm: katt :)

Life is too short to stay stock!

(#68017) AxBattler válasza zolynet (#68016) üzenetére


AxBattler
félisten

Faja lehetett! :C
Csak nekem tűnt úgy, hogy nagyon kímélte valaki előtted azt a Focus RS-t? :F

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#68018) Qru válasza zolynet (#68016) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ilyenre mennék én is, már csak egy hozzá való autó kéne... :DDD

#nincsbennetarcsi

(#68019) zolynet válasza AxBattler (#68017) üzenetére


zolynet
addikt

Nem tudnak ezek vezetni. :))

Life is too short to stay stock!

(#68020) sherlock82


sherlock82
senior tag

Kinéztem magamnak egy 2009 es évjáratú civicet.
2200 cm3 dízel
kb 230 000 km van benne
Hosszú távra érdemes megvenni szerintetek vagy ne erőltessem annyira?

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#68021) rothfb válasza sherlock82 (#68020) üzenetére


rothfb
veterán

Ezt neked kell eldöntened. Mire lenne használva?

(#68022) zolynet válasza sherlock82 (#68020) üzenetére


zolynet
addikt

Mennyit mennél évente?
Amúgy az a km egy ilyen idős autóban nem sok, semmi.

Life is too short to stay stock!

(#68023) sherlock82 válasza rothfb (#68021) üzenetére


sherlock82
senior tag

Hetente egyszer egyszer elmenni vele a boltba, havonta 1 - 2 x elmenni autópályán bp -re ( pályán 180 km )
Elmenni vele szintén havonta párszor 40 km re lévő településre

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#68024) sherlock82 válasza zolynet (#68022) üzenetére


sherlock82
senior tag

15000 km max.
Havi pár alkalom autópálya, illetve itt helyben hetente pár alkalommal.

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#68025) Qru válasza sherlock82 (#68024) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha nem pesten használnád akkor oké. Bár az évi 15k km nem sok.

#nincsbennetarcsi

(#68026) sherlock82 válasza Qru (#68025) üzenetére


sherlock82
senior tag

Köszönöm az infót!

Nem Pesten, vidéken.
Kisváros ban főleg.
napi 1 - 2 alkalommal.
Havi pár alkalommal hosszabb táv.

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#68027) rothfb válasza sherlock82 (#68026) üzenetére


rothfb
veterán

Talán ez még belefér abba a használatba, amibe a dízel nem rokkan hamar bele, főleg mert ez egy megbízható motor (2.2 Ctdi).
Különben inkább az 1.8 benzines 140 lovas lenne javallott szerintem. Turbo, kettőstömegű, részecskeszűrő mentes és iszonyúan megbízható, saját tapasztalat. Mondjuk részecskeszűrő talán még a dízelben sincs, ha jól rémlik.

(#68028) Qru válasza sherlock82 (#68026) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Vidéken oké, ott még jó messze van a régi dízelek kitiltása.

#nincsbennetarcsi

(#68029) tboldi válasza Qru (#68028) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ha nem vidéken lennénk, valszeg mi sem vettünk volna DPF nélküli, Euro 4-es dízelt. :B

(#68030) tboy93 válasza sherlock82 (#68020) üzenetére


tboy93
nagyúr

Hosszú távra ideálisabb, a felhasználásodhoz a benzines jobban passzolna, de hatalmas eltérés van árban egy benzines és egy dízel honda között. Én átnézetném megfelelő szakival a dízel hondát, a kevés km ellenére is használhatták rövidtávon, ami jobban megviseli (ezért sem érdemes csak km-re hagyatkozni). Meg kéne nézni van-e hibakód, milyen állapotban van a turbó, kettőstömegű lendkerék, van-e hangja a láncnak. Alapvetően egy tartós konstrukció, de egy 12 éves autó már sok mindent láthatott.

[ Szerkesztve ]

(#68031) tibor.sz


tibor.sz
tag

Sziasztok!

Honda motorkerékpárral / robogóval kapcsolatos kérdéseknek is van itt helye, vagy arra van külön fórum?

(#68032) tboy93 válasza tibor.sz (#68031) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szia, itt érdemes kérdezni ha motor / nagyrobogó: [link]

Ha kis robogó (50-125 ccm) akkor itt: [link]

[ Szerkesztve ]

(#68033) sherlock82 válasza tboy93 (#68030) üzenetére


sherlock82
senior tag

Igen igazad van, közel 1.5 m Ft azért nem könnyen fizet ki senki sem.

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#68034) szabonagyur válasza sherlock82 (#68033) üzenetére


szabonagyur
félisten

Bár arra is számolj, hogy 1,5M-ért ha az autót nézed csak akkor benzinesben jobbat nem fogsz kapni.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#68035) buca84


buca84
őstag

Opel Corsa C lemezfelni jó lehet a 2010-es 1.2-es Jazz-re?
Vagy a 2004-es Jazz-é?

[ Szerkesztve ]

(#68036) tboy93 válasza buca84 (#68035) üzenetére


tboy93
nagyúr

wheel-size.com

Megkeresed a típusokat, megnézed a gyári felni méreteket és összehasonlítod. Utána tudni fogod, hogy jó-e vagy nem.

(#68037) buca84 válasza tboy93 (#68036) üzenetére


buca84
őstag

köszönöm!

(#68038) tboy93 válasza buca84 (#68037) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ha esetleg nem ugyanaz a méret teljesen, akkor ugyan ezen az oldalon a kalkulátor segítségével látni fogod, hogy mennyire tér el a gyári felnijétől. [link]

(#68039) buca84 válasza tboy93 (#68038) üzenetére


buca84
őstag

Rendben. Köszönöm!

(#68040) Czimby


Czimby
addikt

Becsületes nepper által hirdettet, de mint kiderült, nála csak bizomány Civic-et nézte már valaki?



Havernak megtetszett.

Én leragadtam az 5-6-7gen környékén nem tudom ezeknél mire kell figyelni az általános dolgokon kívül.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#68041) Neoteric válasza Czimby (#68040) üzenetére


Neoteric
addikt

Ilyen 9gen Elegancet vettem kb fel eve, csak szurkebe es 1.6 dizelt, szeretem. Forma szubjektiv, viszont eszmeletlenul praktikus es gazdasagos, 4.3l/100km az atlagom az elmult ~14k km alatt. Nem egy versenyauto, cruiseolni tokeletes. Tolatoradar viszont szerintem nincs a hirdetettben sem, csak hatso kamera. Csipogo azt hiszem csak az Executivehoz van. Magic seatet erdemes csekkolni, nalam az egyik oldal mar nem akad be ha felhajtom. :F

PSN: ne0teric_sAN

(#68042) Qru válasza Neoteric (#68041) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, ebben nincs radar csak kamera (szvsz jobb kamera mint a radar).

#nincsbennetarcsi

(#68043) Dave567


Dave567
addikt

Sziasztok

2.2 i Dtec Dízelről mi a véleményetek?
Konkrétan egy 2014es Cr V ről lenne szó, automata, hétvégén mennék megnézni, mire kell oda figyelnem?
Lehet megpróbálom az úriembert rá venni egy átvizsgáltatásra.

(#68044) szesa


szesa
senior tag

Szaisztok, na még pár kérdés a 2008 civic sedánról

-az én modellemben nem láttam a vezető oldali ajton az elektromos abalakemelőknél külön köszponti zár gombot, csak vakdugó van ott, igy a kpzár csak az ajtónyitó melleti kis pöcökkel múködik?
Illetve ha zárt állapotban bentről rányitok nem oldja ki a zárat a nyitás, ez direkt van igy?
Illetve olvastam hogy van valami olyan funkció hogyha kulccsal 2x egymás után rázárok az ajtóra akor vmi biztonsági lezárás funkciót érévnyesit, de sztem ez nem máködik...(döglött zár néven irták ezt a funkciót)

Szintén zár téma, hogy nem működik a csomagtartó kulcsos zárnyitója, nem tudom elforgatni...találkozott már vki ilyennel?

Vizes időbe vettem észre hogy elkezdett nyikorogni/ropogni az egyik oldai felfüggesztés pl ha fekvőrendőrön megyek, hogylehet hozzáférni a toronycsapágyhoz elől?

Láttam egy foton hogy van aki letakarja az aksit vmi szigetelővel, miért? vizet kaphat?

A levegő szabályzóval végül úgy jutottam dűlőre hogy mindig szélvédőre tolom, de kikapcsoltam a kompresszort, és mininmális fordulaton megy ha kell szabályzoma hőmérsékleltet és annyi a trükk, hogy igyhagyom :) tehát nem kapolom ki a berendezést és akkor ha inditom az autot mindig ugyan ebben az üzemmodban van és nem kell semmit állitgatni szóval igy korrekt szerencsére :))

A másik hogy rájöttem, hogy lehet billenteni a tetőablakot, nem csak ide-oda tologatni, szuper :)
Szoktátok szilikonnal vagy valmivel kezelni a gumi tömitéseit?

Mekkora a tank 50L? Ez a digit üzemanyag kijelző még mutat 3 pontot, ha nullán lesz mennyi van még benne?
(még mindig ugy érzem hogy a alámér az órám, tehát hogy kevesebbet mutat mint amennyivel megyek ha 100 fölött van, illetve mintha lehet emiatt mintha
a távolság mérés is fals lenne tehát hogy kevesebbet ir, de majd ezt megnézem valahogy gps-el), mert pla fedcomp fogyasztásra eddig 6,8L irt, de nem jön ki a matek,
ha a km-t nézem me amjd amit elvielg tankolok...mert az inlább 7,8 lenne de még nincs meg a
poontos eredmény...majd ha elfogy a benzin.

Apropo tankolás, állandoan ledobja azaz befullad a pisztoly, a forndál is ugyan ez volt de az összzes korábbi automnál sose volt ilyen gondom.
Van vmi trükk?
Szelephézag, irták hogy időnként ellnőrizni/állitganti kell, ezt hol érdemes megcsináltatni?
Köszönöm, üdv.

-

(#68045) Ed3r_X_ válasza szesa (#68044) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

A pisztoly befulladás egy érdekes dolog, párom Octavia-ja elég gyakran csinálja, de múltkor a Civic nekem is. Az nekem bevált, hogy elforgattam a pisztolyt jobbra (vagy balra) egy 45 fokkal, úgy ment szépen. De kútja is válogatja, van ahol tök szépen megy mindenféle pisztoly forgatás nélkül.

Tél előtt érdemes a kédereket, gumi tömítéseket átkenni szilikonnal. Én eddig minden autómon megcsináltam, sose fagyott be egyik ajtaja sem.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#68046) tboldi válasza szesa (#68044) üzenetére


tboldi
nagyúr

Bár Jazzem van, és az alapján írom a választ, de az említett Civic-kel párhuzamosan futott, szinte biztosra veszem, hogy egyes dolgok ugyanazok.

Direkt nem nyit, mármint nem képes nyitni zárt állapotban a kilinccsel. Ez ilyen.
Döglött zár funkció sincs, elég butácska a rendszer. (Bezzeg apum csóri WagonR-e is tudja.)

Toronycsapágy: a lengéscsillapító-rugó páros kiszerelésével férsz hozzá, konkrétan a felső rugótányér és az egészet összefogó hatlapú anya között van, és erre még rá van cuppantva a gumi toronyszilent. [kép]
De nem erre tippelnék, ez kormányzás közben szokott ropogni.

Én beburkoltam az aksit, mert why not? :D
Igazából a motor hőjétől próbálom védeni.

A Jazz 7,9 liternél villantja fel a lámpát, gondolom, a Civic is hasonlóképp van.

Ha nem megfelelő a sebesség és a megtett távolság, akkor nem gyári gumiméret van az autón.

A fogyasztásmérő gyakorlatilag sosem pontos. :D

Pisztoly: egy fél centivel húzd kijjebb, nem kell teljesen tövig nyomni.

[ Szerkesztve ]

(#68047) tboldi válasza tboldi (#68046) üzenetére


tboldi
nagyúr

Korrekció:

A Civicnél másképp néz ki a toronycsapágy, de a lényegen nem változtat, ugyanúgy ki kell szerelni az egészet, ha hozzá akarsz férni. [link]
De továbbra sem gondolnám, hogy ez lenne a bűnös.

(#68048) Qru válasza Ed3r_X_ (#68045) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Multkor en is szivtam a pisztoly befulladassal. Nekem az segitett hogy picit kintebb huztam a csovet a tanknyilasbol.

#nincsbennetarcsi

(#68049) j.bravo


j.bravo
addikt

Ahojtye!
Pár napja ügyesen benéztem egy fekvő rendőrt (le volt aszfaltozva és nem volt semmi felfestés rajta, és sötét volt, este majdnem 7 óra) és 35-40 körüli sebességgel átmenve rajta, sikerült odacsapni a Jazz alját, az orránál.

A koptató mögötti műanyag takaró (aminek az egyik nyúlványa egészen a bal első kerékdobig hátramegy) esett le féloldalasan, gondolom eltörtek/kipattantak a patentok; az egyiknek legalábbis megtaláltam a beletört maradékát. Fel kellett kötnöm (jó hogy volt nálam valami random zsinór) hogy ne húzzam az aszfalton hazáig.
A koptató nem szakadt le, de abból is hiányzik pár patent.
Egyelőre műanyag gyorskötözővel felkendácsoltam, hogy tudjak közlekedni, de nyilván nem hagyom így.

Tudjátok hogy milyen típusú/méretű patentok kellenek, milyet vegyek?

Illetve, kell-e megnéznem valami továbbit, hogy nem sérült-e meg?
(láttam pár olajos felületet alul, pl a váltóét, csöpögést viszont az autó alatt nem. )

Whatever.

(#68050) BlacKSouL válasza szesa (#68044) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Nincs külön ajtóban lévő központi 'pánikzár' az megmarad a pánikoló amcsiknak, az ajtópanel közös, náluk nem vakdugó van.

A csomagtartó zár akkor csinál ilyet, ha kopott, szorul, vagy valamiért nem lehet teljesen betolni a kulcsot. Olajspray szokott rajta segíteni, eltolt nyílástakaró mellett bedugni a spray csövét a zárba 5 mm-t, és egy rövidet belefújni.

Tetőablak gumijait olyan olajos vagy glicerines gumiápolóval kell kenni, ami a keretében való mozgáskor nem fog nyikorogni, mint pl a szilikon, ami minden mozgatásnál nyikorog, ropog. A gumit és a nyílást körben érdemes először nedves ronggyal körbetörölni a portól. A mozgató mechanika is meghálálja a vékony zsírzást, ha már nagyon száraznak tűnik..

A km órának többet kellene mutatnia, mint a valós sebesség.
Lépj be a diagnosztikai menübe: a rádiót halkítsd le, kapcsold ki. Tartsd lenyomva az 1 és 6 gombokat, és így nyomd meg a bekapcsoló gombot, majd engedd el mind. Kiírja hogy diag. 4 funkciója van, nyomd végig sorba 1-6 ig a gombokat, hogy lásd, de neked asszem az 5-ös gomb kell majd, a VSP. Itt kír egy 0HZ és egy 0KM értéket. A km a valós sebesség gyári méretű kerék, és hozzá való kalibráció esetén. Hagyd így, indíts el egy navigációt, vagy gps sebességmérőt, és menet közben, állandó sebességnél hasonlítsd össze. Egyezniük kell, max +- 1 km/h eltérés lehet, de csak kerekítés miatt.
Ha a gps és a rádión a valós km egyezik, a km órának többet kell mutatnia. Pl. 50 km-es óránál a valós(gps-es) sebességnek kb. 48-nak kellene lennie.
Ha a gps és a diagnosztika valós sebessége nem egyezik, akkor vagy nem jó kerékméret van rajta, vagy valahogy elállították a kalibrációt.
Kilépéshez simán kapcsold ki a rádiót.

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.