Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Mi történik egy netes csalás után?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Hiányzik a gamer érzés
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
Üdv Hondások
Jelenleg a harmadik Hondámat kezdem el nyúzni, kezdtem egy 1999-es fehér d16y7 coupe motros sedannal 4,5 évig, majd jött egy 1999-es faceliftes vti, ami egy nagy csalódás volt 2,5 évig, most két hete pedig egy 2005-ös facelift ep3 type-r civicet nyúzok.
Van pár eladó alkatrészem vtihez főleg, ha valakit érdekel, p&p:
Eladó 6gen b16a2 alkatrészek:
ebc 60000 Ft, 262-es első szett high karbon féktárcsák yellowstuff betétekkel, 1200 km-t futott, bekoptatva
pillangószelep map és tp szenzorral 5000 Ft
alapjárati szelep 4000 Ft
szívósor pillangó, kaniszter és alapjárati szelep nélkül 10000 Ft
szívósor pillangó, alapjárati, pcv és kaniszter szelep nélkül 10000 Ft
map szenzor, kaniszter szelep, antenna 2000 Ft
főfékhenger szervódobbal 10000 FtSzívósort szét tudom szedni és tudok hozzá adni pillangót és alapjárati szelepet.
d16y7 pillangó alapjárati motorral 4000 Ft
Csak a helyet foglalják, képeket tudok bármiről küldeni.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Napfénysüti #24664 üzenetére
Még várni akartam egy kicsit vele.
Első futóműre kell egy kicsit költenem, mert Pesten használták, azonkívül nagyon egyben van.
Váltó, kuplung, motor nagyon ott van, alul is nyomatékos.
Most szerelőnél van, mert a knock szenzort beletörtek a motorba szerelés közben, önindító bendixe lesz felújítva.
Péntekre jön meg, ha minden igaz.
Jövőhéten már egymásé leszünk.
Sokkal jobb a kormányzása, a hátsó futóműve a kanyarokban nagyon stabil, semmi megcsúszás, sebességre keményedő szervó, kerékösszetartást kell még beállítanom mert az is el van menve, mint általában minden Hondában...
Hátsó futómű teljesen rendben van, hátsó kipufogón kívül minden gyári.
Most kapott 5w30 Eneos sustinát, gyári olajszűrőt, gyári légszűrőt, pollenszűrőt, kell még bele platina gyertya, futóművesem pedig megmondja, mit kell még cserélnem az első futóműben.
Fékek cserélve lettek rajta, láncos a motor, nem kell vezérlést sem cserélnem, az még nagyon odébb van.
Nyári gumit hozatok Booval még, és röviden ennyi.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24679 üzenetére
Paradák vizes útra nem igazán jók, szárazon tapad nagyon, t1r-nél jobban kopik.
Nekem pályázásra a Bridgeston potenzát, Toyokat és Yokohamákat mondták.
Én most tudok 30-ért 215/45 r17-es t1r-t.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz audi100td #24722 üzenetére
Szia
Van az ep3 k20a2 type-r 2.0 200 leés van ez ep3 k20a3 vsa 2.0 160 le, ebből pont most vittek el egyet pesti kereskedésből, ami nagyon jónak nézett ki, ha minden igaz, ismerem is.
7 gen type-r és vsa civicből nagyon kevés van itthon, minden nap nézni kell a hahut.
3 hete vettem egy 2005-ös faceliftes type-r civicet 98e km-rel.
Mindenképpen faceliftes verziót kell keresni, javított kormánymű, váltó, japán könnyített lendkerék, átalakított levegőszűrő rendszer, szebb külső stb.
Azért pár dolgot cserélni kell sajnos, a pesti utakat nem szereti az első futóműve.
Showa lengéscsillapítók vannak a 7 genekben sajnos, nem Kayaba.
Cseréltem olajat, 4,7 liter kell bele, gyári olajszűrőt, gyári légszűrőt, pollenszűrőt, kap még két első Kayaba toronycsapágyat, Kayaba lengéscsillapítót, ngk platina gyertyákat, két első kormányösszekötő gömbfejet és nyári gumikat. Azt hadd szóljon.Ha type-r-ben vagy hasonló sportautóban gondolkodsz, mindenképpen legyen legalább 100-150 e Ft-od a vétel utáni szervizre.
Corolla 1.8 ts gyenge, a volt vtim megenné reggelire.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24762 üzenetére
Kerékcsapágyat a Bárdiban rendelj SKF-et, majd amikor megjött, bontsd ki, ha mákod van, gyári NTN csapágyat fogsz kapni, én azt kaptam, gyárit, SKF-be csomagolva.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
Nem biztos, lehet, hogy valamelyik vízcsöved van megkeményedve a bilincseknél, esetleg elrepedve, vagy a hűtő alja is csöpöghet, állj egy zárt helyre, másnap egyből kiderül.
Ha enné a vizet, fehér füstje lenne a kipufnak. Hengerfejesség alapjárati problémát is tud okozni.
Mennyi hűtővized megy el?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24780 üzenetére
Van, eladtam a vtimet és átviszem a bónuszomat a type-r civicre.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Pár kép a friss type-r civicemről.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24880 üzenetére
Vettem 120-ért a garnitúrát, vacsi új.
Tapadás és kanyarsebesség brutális.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #24881 üzenetére
Tehát minibeszámoló
Mindig 6 gen 4d buzi voltam, először volt egy fehér amcsi kupé motros 4d-m, majd egy vtim.
Vti nagy csalódás volt, ek4 japán és több volt benne a hiba, mint amire életemben számítottam, konkrétan majdnem ráment egy millám a vti-re...
EP3 nem is tetszett, tavaly nyár körül kezdett el nagyon bejönni a formája, majd miután a vtim hirtelen felindulásból felbaxta az agyamat, ezt a verdát pénteken márciusban felrakták hahura, hétfőn foglalóztam is, rá pár napra el is hoztam.
Hibalista, amit az előző nyomi szakács gyerek baxta megcsinálni, sajnos a hondások fele le sem tojja a verdáját, de mivel nagyon egybe volt a kocsi, facelift kevés km-rel, törésmentes stb, így bele mertem vágni:
-Denso önindító, leinformáltam, egy kalap kaki ezekben a típusokban és pl Lexusokban is, bendix felújítás
-olajcsere 5w30 eneos sustina gyári szűrővel és gyári légszűrővel, pollenszűrővel
-ngk irrídium gyertyák
-tulaj elhanyagoltsága:hátsó ablaktörlőt cserélni kell, ma kiégett a bal első h4-es égőm, hátsó rendszámtábla jobb oldali égője néha nem világít, vagy halványan világít, bal oldali ablaktörlő spricni bal lyukában szennyeződés van(néha folyik egy kicsit magától), kormányösszekötő gömbfejek lógtak, cserélni kellett, futóműbeállítás előre hátra, mert eléggé el volt menve, jobb hátsó téligumi belső pereme kiszakadva, így járkált a felnin...
Fogyasztása lehet, a vti alatt lesz, én 10 literrel számoltam de lehet, elmegy 8-9 literrel is, nemsokára kiderül.
Összességében jó a verda a béna tulaj bénaságait leszámítva.
Holnap cserélek egy égőt még.
Komolyabb hibája nincsen, de elmentem egy műszaki állomásra és mindent bemérettem, majd nyáron cserélem még a hátsó lengéscsillapítókat, sajnos a type-r civicen ez kb 100e km-t bír ki a pesti utakon.
Egy gyors autót akartam, vtit vtire cserélni nem akartam, akkor legyen már sokkal fiatalabb és szebb, jobb, kuplungja, váltója, fékje, kanyarsebessége a vtihez képest ég és föld.
Majd még kap EBC yellowstuffot karbon tárcsákkal, na akkor lesz faxa.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24887 üzenetére
Megvételnél néha pislogott már, amit kihagytam, tankajtó rugója el volt törve, ezt sem vette észre?
Az ablaktörlő lapátok silány hulladékok voltak, ezt sem vette észre?
Olyan apró hibák, amik nem befolyásolják a működést, csak tudni lehet, hogy egy idióta lehetett az előző tulaja..
H1-es foglalata van, nem jó bele a H4-es osram nightbreaker +, abban benne van a refi is, ctr-nél a refi és a tompított külön van.
Tehát olyan kis hibái voltak, amiket max 15-20-ból kijavítok.
Vtinek minden baja volt, inkább belinkelném majd...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz sunny84 #24891 üzenetére
Bocs, de tudom, ha egy kocsi elhanyagolt, én 2006 után nagyon sok vtit és 6 gen hondát megnéztem megvételre, volt olyan, hogy Pesten majdnem megvertem a tulajt, mert szét photoshoppolta a képeket...
Ez a ctr pl sosem látott futóművest, mindkét kormányösszekötő rottyon volt nem kicsit, bal hátsó gumiról majd csinálok fényképet, ez a gumiügy pl a vétel után derült ki, amikor nyárigumiztam a verdát, a kereskedő és a tulaj(akik haverok) most egymásra mutogatnak...
Én minden évben teljes átvizsgálást csináltatok és futóműveshez is elviszem évente.Az a lényeg, nálam már pöpec, fényévekkel jobb a volt vtimnél, pedig 65 éves nyugdíjas ügyvédtől vettem...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24887 üzenetére
A kórtörténet hosszú lesz, nagyon sok mindent kicseréltem, vadonatúj dolgok vannak benne:
2010 december:
-új Bosch akksi:
-Jakoparts üzemanyag szűrő:
-Alco légszűrő:
-Jakoparts olajszűrő:
-Alco pollenszűrő:
-gyertya NGK bkr7en-11:
-Castrol 5w40 magnatech 4l:
-szelepfedéltömítés Victor R.:
vezérlés, motor ellenőrzése
2010 december:
-hátsó fékek felújító készlet:
-hátsó ferodo betétek:
-hűtővíz csere, majd utána a leeresztőnél vízfolyás, ezért kétszer kellett leengedni a vizet.
-bekevert hűtővíz
-gyújtás beállítás2010 december:
-osram nightbreaker izzók:
-Bosch ablaktörlők:2011 február:
-jobb első kerékcsapágy csere
ntn:2011 április:
-HPSF szervofolyadék 2500Ft/L
-MTF3 váltóolaj 3000Ft/L (2.2L)
-Textar első fekbetét:
-Ferrodo Racing 5.1 fékolaj 1l:
-két hátsó stabrúd cseréje
bal hátsó Birds
jobb hátsó Febi:
-összes ékszíj cseréje
Dayco szervó és légkondi
Gates generátor szíj2011 július:
-elugrott a verzélésem egy fogat, tehát megint lehet leszedni a szelepfedelet, nem vettem semmit, kicsit kotyogott a feszítőgörgő, ami GMB volt...Összerakás után el kezdett sípolni...
-vezérműszíj Gates
-feszítő görgő GMB
-vízpumpa GMB
-ezekből még lejött a Unix kedvezményem, már nem tudom mennyi, nem találom a papírt...
-újra szétszedni, megint összerakni2011 szeptember:
-vezérlés ismételt ellenőrzése, mert a feszgörgő csavarja meg adta magát, mivel ez a helyszínen derült ki, így nem tudtam vinni, már vettem egy gyári újat, csinálni kellett egyet gyorsba, és a főtengely tárcsa nem volt jól meghúzva, ez a hiba is javítva lett.
Mivel már háromszor leszedtem a szelepfedél tömítést, így vennem kellett azt is2011 szeptember:
-hátsó féktárcsa Ferodo:
-hátsó fékbetét Ferodo:
-Walker hátsó dob:
-Ajusa sz.fedél tömítés szett:2011 szeptember:
-kipuf hegesztés, új toldat:
-tömítés:2011 november:
-garis 11 hónapos Bosch akksi meghalt
-csere gariban Exide-ra
-gyárihűtősapka eltörött, sajnosn qh
lett helyette:2011 december:
-hűtősapka megint:2012 április:
-vtec szelep tömítés:
-Honda olajszűrő, Eneos 5w40:
-Nissen vízhűtő:
-Favorit hűtővíz 5l
-Honda hűtősapka:2012 november:
-gyári hosszlengőkar nagyszilent
2db:
-2 első stab rúd gömbfej Febi
-bal hátsó stab rúd gömbfej Febi
-gyári veztengely zárókupak
-stabilizátor szilent előre,
hátra Moog:
-helyzetjelzők cseréje
-hátsó fékbetét csere Textar:
-jobb kormányösszekötő gömbfej
külső Moog:
-pillangó szelep, alapjárati motor,
szívósor tisztítás
-kipufogó tömítés walker:
-szelephézag beállítás
-Pascal féltengely gumiharang
váltó oldali 2 szett:
-futómű beállítás első, hátsó:Majd 2013 januárban alapjárati motor csere, map szenzor csere, injektor tisztítás, új nkg gyertyakábel szett, és vacsi új Denso lambdaszonda, nipparts új légszűrő és alco pollenszűrő berakva februárban.
Februárban favorit -35 fokos víz lett belerakva a szívósor levétele miatt, gyári szívósor tömítést és pillangószeleptömítést kapott.Az autó szinte költségmentes, amit majd cserélni kell, a középdob zörög, bekaptam egy nagyobb követ, és gondolom belül eltörhetett, pedig 3 éves ha lehet. Kuplung nyekereg, kiemelő villában szerintem elfogyott a zsír. Váltó néha kicsit akadva veszi a kettest, többi jó.
Alapjárati problémám volt fél évig, injektor tisztítás oldotta meg.
Viszont ha melegen fékeztem, akkor néha le fel járkált pár másodpercig az alapjáratom, ezt egy szerelő sem tudta orvosolni, ECU hibára gyanakodtak, fékrásegító szervódobot, vákuumcsövet, és főfékhengert is rápróbáltam, de ugyanúgy csinálta ezt a hibát néha.
Ha megnézed mennyi mindent cseréltem, 7-800ezrembe került a verda...
Olajfolyás sehol, minden tömítést cseréltem gyárira, nyáron alvázvédőztem, minden kapcsoló működik rajta. Eneos 5w40 olajban max 4e km lehet, azt sem kell még cserélni, fékolajat és kuplungolajat 2011 áprilisban cseréltem, az is jó még bőven.
Alapjárat most már hidegen is jó, nem fulladozik.
Röviden ennyi jutott most eszembe, futóműve jó, ja alapjárati motornál vízcsőcsere volt bilincsekkel, vizet, olajat semmit sem eszik.
Egyszerűen nem tudtam vele elmenni 500km-t úgy, hogy ne legyen valami gubanc.
10e km után meguntam...Valaki megvette múlthéten.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24897 üzenetére
Komolyabb baja nem volt...
Szerintem meg igen, fél évig nem volt alapjárat(fékezéskor lefulladtam üresben benyomott kuplunggal), szerelőtől szerelőig járkálás, senki nem tud rá semmit, valszeg az ECU is bemondta a szolgálatot, ja hogy az ECU kivizsgálása több tízezer lett volna, csere meg több mint 100...
Maradjunk annyiban, hogy egy autóra 2 év alatt kb egy millát költeni nevetséges, tehát nálam leszerepelt a vti elég keményen, ja és mivel japán cégnél dolgozom és tudom milyen xart gyártunk az egész gyárban, úgy nálam nem jelent semmit se a japán minőség...
Ezért is vagyok most nagyon kíváncsi az angol összeszerelésű type-r civicre.
Ráadásul a folyamatos hátsó fék hibák, rossz szerelések több szerelőtől, az izzók cseréje szinte mindenhol, sok minden volt, elektromos hibák stb...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24899 üzenetére
Mivel napokat állt az autó hibakeresések miatt, volt olyan eset is, hagyjam ott ECU vizsgálatra, egy óra 8-10 ezer, lehet, hogy több nap alatt találja meg a hibát. Haha persze...
Mivel 4,5 évig volt egy d16y7, amin olajon és szűrőn kívül lambdaszondát és gyertyát kellett cserélnem, tudom hogy ez a vti egy vicc volt.
Az első került 4,5 év alatt 150e Ft-omba vezérlés cserével együtt, 3 olajcsere és szűrőcserék, vti meg 2 év alatt ennyi hiba? Ráadásul nem 10e km-t raktam az elsőbe...
A másik dolog amiért elegem lett a vtiből, valamit nekiálltunk szerelni és mindig jöttek elő a hibák, folyamatosan vitte a pénzt.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #24901 üzenetére
Nem, mert simán kibírta azt a 30e km-t, amit beletettem(évente ellenőrzés megvolt). Eladás előtt bal első kormányösszekötő csere volt azt kész. Fék gyári amerikai volt, ki is bírta a nálam töltött időt. Az már a dupla lambdaszondás verzió volt. Jó kis gép volt az, nem is panaszkodtam rá, de a vtire igen.
Nem azt mondtam, hogy a vti egy xar autó, nekem nem jött be az enyém, de ha lesz pár év múlva kevés km-rel egy jó példány nagyon olcsón, szőlős autónak vennék egyet kijárni a hegybe fateromhoz, vagy egy crv-t, ha addigra sem csinálják meg az utat, amit elmosott az eső tavaly. Ki tudja, mit hoz még a jövő.
CTR mellé majd egy Jazz-t akarok asszonynak jogsi lerakása után.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #24906 üzenetére
Ja, p28, mivel abban nincsen immobiliser...
Gyári ecu kicserélése után az életben nem indulna be a moci...
P28 meg nem érdekelt volna, mivel nem akartam turbóztatni a verdát.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24918 üzenetére
Gratula az új vashoz.
Vti 1-2-3-ban jó, négyestől halott, viszont nekem az ep3 kanyarsebessége, elektromos kormányműve, sokkal jobban bejön, mint a vtié. Már a váltóra is teljesen ráállt a kezem. Az ülés is nagyon kényelmes.
Eddig semmi baj, ja nekem is annyi, hogy a hátsó rendszámtábla világításom egyik égője nem világít, biztos típushiba
Vittem havert vtiben egy kört, nem volt tőle elájulva, vittem egy kört a type-r civiccel is, majd beszart tőle.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Nekem ez a harmadik Hondám, és egyik sem ette sem a vizet, sem az olajat, 8e km-enként szigorúan csere, én forgatom rendesen, ha már üzemmeleg a motor.
Eddig a CTR ezer km alatt nem kajált be semmit, 5w30 Sustina olajból.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24958 üzenetére
Tudom, hogy híg, a gyári Honda olaj az 0w30 amúgy is, ami benne volt.
Hány km van a ctr-edben?
Ha nem olyan sok, akkor szerintem te is kipróbálhatod.Dízelek semmit nem jelentenek.
Egy kezemen meg tudom eddig számolni, hány autó gyorsult le, ami dízel.
Nagy a nyomaték, azt ennyi.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24961 üzenetére
120-nál volt vezérlés ellenőrzés, csere?
Ez már láncos motor.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24990 üzenetére
Akkor nálad valami nem kóser, mert nekem tapad, mint az állat...
És új 2011-es gumik csak.
Mondjuk én úgy kezdtem, hogy kormányösszekötők cseréje és teljes futóműbeállítás előre, hátra.
Fogyasztásod mennyi?
Lengéscsillapítókat beméretted? Mert a gyári csak 100e km-t bír, aztán csere Kayabára...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24992 üzenetére
Akkor már tuti, cserélték a csillapítókat nálad.
Nálam 10 liter, igaz, vtinél is 10 felett voltam, de van a kettő között különbség, itt alul tudok nyomatékból autózni 4000 alatt.
10,3 liter jött ki folyamatos légkondihasználattal, nagy sebességgel, megnéztem, nagyjából mit megy, sok vtec-kel, ez így teljesen rendben van.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #25110 üzenetére
Ne haragudj, de ez hülyeség...
Folyamatosan ment egyes fokozaton a klíma mindhárom verdámban, nem vagyok eltunyulva.
Falusi gyerek vagyok, nagyon sokat sportoltam 24 éves koromig, műveltem földet, szőlőt, majd 9 éve 3 műszakban járok, ahol 8 óra alatt kitaposom a belem, és valahogy 3 műszak és a 9 hónapos kislányom mellett nincs kedvem sportolni, és meleg kocsiba sincs kedvem beülni.
Klíma vagy lehúzott ablak?
Klíma alacsony fokozaton nem okoz semmit, lehúzott ablaktól azonnal kötőhártya gyulladás és a szemem is szétmegy.
Beteg szinte sosem vagyok, csak tavaly műtöttek orrsövénnyel, ennyi.
Majd kiteszem a gyerekemet 35-40 fokba a verdába...
Még ő sem volt beteg 9 hónap alatt és nem is lesz, nevelés kérdése minden, de attól nem lesz eltunyulva egy ember, ha használja a klímát.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz skylaner #25133 üzenetére
Az összes hondában, amit vezettem, üresjáratban álló autónál, meleg motornál súrlódó hangot lehet hallani, én nem foglalkoztam vele(5-6-7 gen). Nyelestengely csapágy lesz az, ha benyomott kuplungnál elmúlik a súrlódó hang.
Szerelők többen is azt mondták, ha a váltóban megvan az olajszint, és nem akad, nem recseg, hagyjam a francba, hagytam is, amiket eddig eladtam, másnál kitűnően muzsikál.
Nagy munka, teljesen szét kell szedni, és új mtf3 gyári olaj is kellene bele.
Érdekes, hogy ez a hondáknál gyári hiba, sajnos.
Sebességben nincs hangja, mindig csak üresjáratban.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz fireproof #25187 üzenetére
Én először egy 105 lovas amerikai 1.6-os civiccel kezdtem a pályafutásom 4,5 évig, majd jött 2,5 évig a vti, 2-3 hónap után teljesen megszoktam a 160 lovat, majd most márciusban jött a 200 lovas type-r civicem, és tegnap végig előzve a 81-esen a sok béna autóst, rájöttem, hogy már szinte ez is kevés, mert megszoktam.
Tehát 2-3 hónap alatt teljesen rá tudsz hangolódni a vtire, első három fokozata nagyon jó, négyes, ötös már gyenge volt számomra. Nagyon pörgős a motorja, nálam a vti fogyija 9 liter volt 4 ezernél elváltva, ha vtecet folyamatosan használtam, és nagyobb sebességgel mentem, 12-13 liter is meg volt nekem.
Fogyid csak a lábadtól fog függeni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz fireproof #25189 üzenetére
Ha érdekel, mire kell figyelni vti vásárlásnál, priviben leírom.
BMW van a családomban kettő, sajnos sok velük a baj, igaz nem a legújabb darabok.
Nem rossz autók, csak sajnos megbízhatatlanok egy japán autóhoz képest.
3 Hondám volt eddig, egyik sem állt meg, sőt egy japán autó sem állt meg a családomban, ami német, olasz és francia gyártmány, az összeset vontatták a családban már nem is egyszer: Ford, Fiatok, Opelek stb...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz fireproof #25198 üzenetére
Amire figyelni kell
- hátsó tárcsafék féknyergei be szoktak rohadni, két porvédő gumival helyrehozható a hiba, nem drága tétel, 2-3 ezer Ft
-váltó ne legyen szinkronhibás, szeret recsegni
-kuplung ha nyikorog, nincs zsír a kiemelővillában, 5-6 gen típusbetegség, kinyomott kuplungnál hallasz egy kis zörejt, nyelestengelycsapágyas a váltó, benyomott kuplungnál hallasz egy kis zörejt, akkor a kuplung kinyomócsapágya ment tönkre
-hátsó kerékjárati ívek nagyon szeretnek rohadni, ha javították és rosszul egyből látni fogod
-ne álljanak össze vissza a lámpák, és ne legyenek benne gagyi 500 Ft-os izzók, törés után nem állították be a pozíciókat, ezt egy esti menetnél lehet nagyon látni, amikor jobbra balra egymásba világítanak az izzók
-szelepfedél tömítés és vtec szelep tömítés ha öreg, folyatja az olajat
-mindenképpen hideg motornál nézd meg az alapjáratot, ha össze vissza ugrál, az nem jó előjel(gyújtás, motor, alapjárati szelep, szelephézag, injektorok stb)
-törésnél a patentokat el felejtik visszatenni, vagy úgy teszik vissza, hogy eltörték, festés napsütésben milyen
-illesztések
-csavarok ajtóknál, motortérben ne legyenek elnyalva, utalás a törésre
-csomagtartó beázása
-klíma, elektromos ablakok, központi zárak működnek-e
-futómű ne kopogjon, kormány ne húzzon félre
-gumik oldalt ne legyenek megkopva
-motor ne füstöljön
-víz van-e a kiegyenlítő tartályban, olajszint mennyi elindítás előtt
Ha még valami eszembe jut, megírom este, megyek melózni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25341 üzenetére
300 le lesz, 2.0 turbóval, hátsókerék meghajtással!
2015-ben debütál, gondolom a mclaren honda márciusi idénynyitójával egy időben valamikor.
Az új nsx is oda fog baxni.
Ennyit tudok eddig.
Ez a jazz viszont tényleg szép és sportos, a műszaki adatokra is kíváncsi leszek.Úgy néz ki, a Honda jó irányba megy ismét, 2005 után nagyon eltévedtek az erdőben...
Csak az accordok tetszettek ez időben.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25409 üzenetére
2006 után már nagyon sok leharcolt vti volt a hahun, főleg Pesten, voltam párat megnézni, sajnos időm és pénzem ment ezekre.
Én 700-ért adtam el a 99-es faceliftes vtimet, de mindent kiszedtem a kocsiból. Nem adtam hozzá semmit sem ennyiért, gumikat, EBC karbonféket, egyebeket eladva közelítek a millához, még van pár alkatrészem hozzá.
Néhány kereskedő azt sem tudja, mi az hogy vti, akinek én eladtam, az nagyon is tudta.CTR után őszintén egyáltalán nem hiányzik a vtim, talán a sok baj miatt, ami vele volt.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Napfénysüti #25414 üzenetére
Igen, én oldottam meg végül, injektor baj volt.
De a gond megoldása után megint jöttek az újabb bajok...Ez a ctr március 7-e óta megvan, kapott olajat, olajszűrőt, gyertyákat, pollenszűrőt, légszűrőt és két külső kormányösszekötő gömbfejet, osram nightbreaker+ h1-es izzókat, azóta sincs semmi baja. Generátorban a behúzó csapágyat újítottam még fel azt ennyi.
5 hónap alatt semmi baj, napi használatban van a gép.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #25418 üzenetére
Engem te ne sajnálgass már légy szíves.
A gondjaim csak több százezer Ft-osak lettek volna, úgyhogy eladtam a francba...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25432 üzenetére
Minden gyári alkatrészt tőle vettem, utángyártottat is, sokat beszéltem vele.
Nagyon korrekt ember volt...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25525 üzenetére
Ez kell majd nekem, ha ténylegesen így fog kinézni, 4 ajtósban is szép, olyan 2020 környékén már elfogadható ára lesz használtan remélhetőleg.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25577 üzenetére
Boo nem véletlen mondta, nehogy a gyári méretet vegyem meg.
215 betapad, semmi bajom vele.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz lorcsi #25623 üzenetére
Ennyiért sok, 1.4-es motorja motorfelújításos, tehát nem gyári, és nincs benne légkondi 650-ért, na ez röhejes.
Klíma kb 50e plusz beszerelés és feltöltés.
Tehát több mint 700-ban lenne egy 1.4-es civic.
Ráadásul 99 márciusától fl lenne, ez nem az, bár pont bele eshetett a váltásba non fl és fl között.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Video konvertálás
- Milyen processzort vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest