Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz
BigBlackDog #43046 üzenetére
Amikor alapjáraton megmozdítom a kormányt, és beindul a szervó, akkor is lejjebb esik a fényerő egy pillanatra. Ha ablakot mozgatok szintén. Klímát kapcsolok szintén. Motoron is hallani, hogy megváltozik a járása, és a fordulat is lejjebb esik. Ezzel én azért nem törődöm, mert muter opelja is ezt csinálja, az előző 6G Civic-em is ezt csinálta, meg most az Accord is. Nem lehet, hogy mindegyik ugyanolyan szar.
De amit Boyzi írt, jó kis tipp lehet. Ha ez segít, akkor lehet kieszközölöm.
Már csak az a kérdésem, mi a f@sz az a testkábel?(Na jó, inkább megerősítést kérnék rá, hogy melyik az, mert azért sejtésem van.
) Hegesztőkábelből milyenre gondolsz konkrétan? Vagy abból csak egyféle van?
-
BlacKSouL
addikt
válasz
czirok000 #43043 üzenetére
Én anno vagy 3 éve megvettem a Conti Premium Contact 5-öt, mert az akkori friss teszteken a legjobb volt. Namost futásra jó, de iszonyat módon kopik. És idén megcseréltük a hátsókat-elsőket, azóta nekem is vibrál a kormány. Szintén 100 körül. Pedig már most a fék/kerékagy kérdés tökéletesen lezárva a fékcsere kapcsán.
Gondolkoztam is, hogy meghagyjam-e még rajta jövő nyári szezonban, de még kopottságra keménységre bírná. Viszont mit vennék helyette? Van aki a Dunlopra esküszik, van aki Michelinre, nekem a gyári Bridgestone-al se volt gondom egyik autón sem. Téliben a Goodyear-el voltam megelégedve, most is azt vettem rá. És csak felső kategóriásban gondolkodom, mármint a nagy gyártók elsőszámú márkájában. Bár a fentiek alapján a Conti most csalódás.
BigBlackDog: teljesen normális, ugyanis az ablak helyzetét nem érzékeli semmi. Az ablakemelő motor, meg a vezérlőelektronika megkapja a jelet a gombtól, és elkezdene forogni, de mivel fent van, nem tud elindulni. A jobb vezérlők ilyenkor 1 másodperc után letiltanak, és nem adnak áramot tovább a motorra, ahogy az automatikus felhúzásnál működik. Ott is azt nézi, hogy hirtelen megváltozik az áramfelvétel, és a megváltozott állapot áll be. Azonban az 1 másodperc alatt eléggé megnő a motor áramfelvétele, annyira, hogy az már terheli a generátort is, és ugyanaz a jelenség áll elő, mint amikor felkapcsolod a fényszórót alapjáraton, és az is ingadozik. Csak a motornak még nagyobb az áramfelvétele.
-
válasz
BigBlackDog #43046 üzenetére
Hát elvileg nem normális, de az akksi csere nem oldja meg. Az akkumulátor gyári testkábelét ha kicseréled egy vastagabbra, pl. hegesztőkábelre és a tespontot felcsiszolod, majd miután odacsavaroztad a kábelt szépen lefújod rézpasztával, akkor jó eséllyel megszűnik a problémád
Nekem legalábbis megszűnt, bár én alapvetően a hifi miatt erősítettem meg az akksi testet.
-
BigBlackDog
veterán
Az mennyire természetes, hogy álló helyzetben, a tompított fényszóró fényereje kisebb lesz, ha elkezdem a felhúzott ablak mellett az ablakmozgató kapcsolót felhúzni? Tegnap megállást követően leellenőriztem, hogy fel vannak-e húzva az ablakok, aztán felfigyeltem rá, hogy ingadozik a tompított fényereje. Esetleg akksicsere közeleg?
-
czirok000
csendes tag
válasz
demars #42940 üzenetére
Üdv!.A másik rejtélyes problémám is megoldódott hogy végre volt időm és kőkeményen nekifeküdtem a hiba feltárásának, a jó öreg 100 feletti kormány remegés kérdésének. Ugye nagy diszkós felni ( felni katalógusból kinézve, accordhoz passzent) , peres gumi, kellenek a kalandok
Nehezen akarom most is elhinni de a gumik voltak a ludasak az ügyben. Több gumisnál is voltam centiroztatni de csak 1 gumis célzott rá hogy lehet hogy új gumi létére nem fut valami szépen, sőt mondhatni igencsak szarul futnak... de majd bekopik címszóval le is tudtuk a dolgot
225/40 r18 as Barum Bravuris 3 as szett. Gondoltam áldozok kicsit többet gumira , nem kell Infinity és társai. Erre tessék. a 4 ből 2 gumi megprögetve szinte szemmel láthatóan is pulzál, "üt". Végre sikerült úgy össze sakkozni hogy a szemre is 2 "pulzáló" gumit hátra raktam a 2 jobb meg elöl. Már belső csuklóra gyanakodtam , de a téli gumival semmi remegés. Ezt kizártam. Futómű tavasszal rendbetéve, gömbfejek szilentek stb. Ott sem lehetett hiba. a 18 as felni et számára is gyanakodtak páran hogy nem bírja az accord az ET 45 öt , hangyányit kilóg a gumi pereme elöl a sárvédő alól. adjam el a felnit sosem lesz jó stb stb tényleg majdnem bele őrültem már a vége felé , bosszantott a dolog mert nem kis összeget áldoztam a szett-re.
Azért gondoltam hogy írok hátha valaki hasonló cipőbe járna mint én, ne akarja a fél autót felújítani a gumi körül szaglásszon legelőször és számlásan vásároljon mert úgy van garancia a termékreUi.: Soha többet nem vásárolok Barum portékát (téliben volt polaris 2 , hibátlanok voltak de részemről ennyi volt a bizalom) , made by Continental ( made in romania)
Remegésmentes széles utat mindenkinek -
Elmör
őstag
Egy kis saját Honda találkozó Kiskunlacháza: [link]
2:20-tól gyorsulok a 200 lovas Acura RSX-el, 2-2 személy, nálam kicsit kevesebb üzemanyag, rosszabb rajt, így látszik is, hogy csak 3. fokozatban lépünk el. -
Kobe
veterán
múltkori gebaszt "megúsztam" gumicserével, felnijavítással és futóműállítással.
Hálisten gömbfejek, lengőkarok nem mentek gallyra.
Mondjuk ez is hiányzott msot, mint mókusnak az erdőtűz, kezdődhet a macerázás a közúttal... -
Horel77
tag
válasz
futo001 #43034 üzenetére
Igen, ha jól emlékszem, a belső kilincsnél és a könyöklő gumibetétje alatt van csavar, körbe meg patentok. Azokat kell alulról kezdve kipattogtatni, mikor már csak az ablaknál fogja felfelé kell nyomni. Előtte le kell szedni a magas hangszórót is, mert attól nem megy felfelé a burkolat. Amúgy ugyan ebből az okból kellett nekem is levennem, tényleg csak belülről szerelhető, ki kell venni kozzá a komplett kilincset.
Viszont az utóbbi hozzászólásokban említett hibák mind elhanyagolhatóak ahhoz képest, hogy nagyon kicsi a hamutál.
-
Horel77
tag
válasz
Tsebacsi #43033 üzenetére
Az jó nagy szívás, nekem legalább nem menet közben, hanem rögtön indításkor csinálja, de így is marhára idegesít. De legalább nyáron és télen soha. Majd ha már mínuszok lesznek reggel, már nem fogja.
Az ablakot nekem se húzza fel bezárásra, szerintem azt nem tudja gyárilag.
Viszont megint itt ez a szutyok idő, megint lehet pucolni ezeket a felniket...te tudhatod, mekkora élmény 18 küllő -
futo001
senior tag
Azt tudja valaki, hogyan kell a vezető oldali ajtó belső burkolatát levenni? Erről nem találtam videót és képeket sehol. Ahogy látom, a belső kilincs mögötti csavarokat kell kiszedni, meg a fogó alatti 2-3 csavart, de biztos van még máshol is, csak nem találom.
El van törve a kilincs burkolatának az egyik tartója és emiatt picit eláll és zörög az ajtó csukásakor, ki akarom cserélni, de úgy látom csak belülről lehet. -
válasz
Horel77 #43032 üzenetére
Nekem most mióta akkut cseréltem és bejött a hűvös idő, akkor csinálja, haladok vele teszem azt 5 percet, és egyszer csak check system hiba, akku jel sárgán középen és leáll a motor, egyből gombnyomásra megy is, és sosem csinálja utána, csak 1-2 nap múlva, megint reggel... nemértem. Ez az automata ablakfelhúzás van vajon a 8gen sportban ajtózárásra vagy ne is küzdjek vele?
-
Horel77
tag
válasz
Tsebacsi #43031 üzenetére
Neked is van véletlenszerű reggeli meglepi?
Nekem időnként kormányszervó hibát dob reggel indítás után, nem is megy a rásegítés. Kiállok vele, becsukom a kaput, leállítom, újraindítom, akkor meg nincs hiba, tökéletesen működik. Van, hogy kétszer, háromszor újra kell indítani, hogy elmúljon a hiba. Viszont annyi rendszert észre vettem, hogy kizárólag tavasszal és ősszel, 1-10 fok közötti hőmérsékleten, nagyon párás időben, mikor csurom pára az autó és csak reggel csinálja, napközben még soha nem fordult elő. Arra gondoltam, megnézem, nem párásodik-e be valamelyik csati, de azokhoz hozzáférni a kormányműnél akna nélkül...Bár az is érdekes, hogy esőben se csinálja soha.
-
Peter.70
addikt
válasz
z123456789 #43027 üzenetére
-
-cobra-
aktív tag
válasz
z123456789 #43027 üzenetére
Biztos meg lehet oldani utólagosan is. Ősök Avensisében is van valami utólagos okosság, hogy ha bezárom a kocsit, akkor automatikusan felhúzza az ablakokat (azt hiszem azt is be lehetne rá programozni, hogy behajtsa a tükröket is).
-
-cobra-
aktív tag
válasz
z123456789 #43021 üzenetére
Igen, mind a négy automata fel és le is.
-
futo001
senior tag
válasz
Tsebacsi #43013 üzenetére
Baromira liberális szellemben nevelik sokan a gyerekeket, ahogy látom főleg az alacsonyabb végzettségűek. A kollégáimnál pont a szigor a jellemző, de ezek kocka mérnökök.
A kisebbségiek meg egyáltalán nem foglalkoznak azzal, mit csinál a gyerek, éjszaka is kint bandáznak, akár éjfél körül (8-12 évesek).
-
Horel77
tag
Na kikerestem a civic könyvében az ablakemelő golgát, ezt írja:
1-indítsa el a motort. Eressze le teljesen a vezető oldali ablakot úgy, hogy közben lenyomja a kapcsolót.
2-húzza fel teljesen az ablakot úgy, hogy közben felfelé húzza a kapcsolót. A teljes záródás után tartsa legalább két másodpercig így a kapcsolót.
3-ismételje el a fenti műveletet az utas oldalán is.
Mondjuk nekem se felejtette még el, pedig múltkor is le volt véve a saru a rádióbeszerelés miatt. -
-cobra-
aktív tag
Nekem faceliftes 8gen Accordban következőképp működik a központi zár:
-ha egyszer nyomom a nyitót, akkor kinyitja a sofőr ajtót és a tanksapkát
-ha kétszer nyomom a nyitót, akkor kinyitja az összes ajtót és a tanksapkát
-ha kétszer nyomom a nyitót és a második nyomásnál nyomva tartom, akkor húzza lefele az ablakokat addig amíg el nem engedem-ha egyszer nyomom a zárót, akkor bezárja az összes ajtót
-ha kétszer nyomom a zárót és a második nyomásnál nyomva tartom, akkor húzza felfele az ablakokat addig amíg el nem engedemNem tudom melyik típusoknál működik még, érdemes lehet kipróbálni.
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Az elkövetkező napokban zaklatni fogom a topikot, ugyanis Édesanyámnak nézek autót. 5 főből álló család vagyunk, és eddig egy '99-es Ford Galaxy-t használtunk (7 személyes). Ugyanakkor ritkán megyünk 5 főnél többel, illetve 5 fővel is inkább max rövidebb távokra használjuk az autót. Anyukám ugyanakkor napi szinten közlekedik a városban egyedül, vagy 1-2 tesómmal. Ezeket, és a sok városi használatot figyelembe véve kezdtem el kompakt Civic-eket nézegetni, aztán addig-addig nézegettem, hogy nagyon megtetszettek. Megmutattam Anyumnak, és neki is tetszik. Így hát az első kérdésem az lenne, hogy egy ilyen 5 ajtós Civic megfelelő-e esetenként 5 személynek is? Nem a tengerre mennénk vele, csak mondjuk néha egy Pest oda-vissza 5 fővel, évi 2-3 alkalommal (180-200 km).
Ezt az autót néztem ki: [link]
Miket kell tudni ezekről az autókról? Mit érdemes nagyon figyelni vásárlás előtt? Milyen a xenon lámpája? Nem látszik egyik képen sem xenonnak, egyik hasonló autónál sem. Sima foncsorban van benne a xenon izzó, vagy hogy kell ezt elképzelni? Ennek a motornak nem láncos a vezérlése, ugye?
Elsőre nagyjából ennyi. Megköszönök mindenféle infót, ha bármi tanácsotok van, kérlek írjátok le!
Köszönöm szépen! -
futo001
senior tag
válasz
Snoop-y #43008 üzenetére
Ja, aztán elmenni Moher szikláihoz és ott kivágni őket.
z123456789
Galway.
Illik leírni, hogy a "német" gyerekek játszottak ezzel? A másik hobbijuk, hogy biciklizel és úgy tesz, mintha neked akarna szaladni, vagy háttal áll és mikor elhaladsz mellette, megfordul és úgy tesz mintha fel akarna lökni. Az hogy az ember ijedtében az autók alá esik, nem számít. Pár hete erre rákészültem és ahogy fordult kapott egy bazi nagy pofont.Szerencsétlenségére a lejtő allján próbálkozott, volt lendület. Aztán ugyanazzal a hülyegyerekkel összefutottam most pénteken, láttam hogy tétovázik, ne végül nem kockáztatott.
-
Horel77
tag
válasz
z123456789 #43000 üzenetére
És nem csak gyerekszökés ellen jó a döglött zár, hanem a tolvaj se tudja dróttal, damillal, stb kinyitni a belső kilinccsel.
Nem rossz dolog ez, bár én sosem használom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #42997 üzenetére
Nekem elfelejtette. De majd akkor újra tanítom.
Hát az Suzukinál láttam meg Fordnál ilyen kettős reteszelésű zárat. Mondjuk nem értem mire jó. Vagy bezárom vagy nem, minek két lépcsőben zárni?
z123456789: Jah csak annak nem én vagyok a fenntartója. Ezért került abba Exide Prémium a sajátomba meg az olcsó gyári Kia/Hyundai akksi.
Peter.70: De neked az újabb, inteligensebb Jazz-ed van.
Snoop-y: Jaj a DVD-s... Ezzel szívunk haver Lexusánál. Nem eszi csak az 1x-esen írott lemezt. De mire erre rájöttünk...
-
futo001
senior tag
válasz
BlacKSouL #43004 üzenetére
Nálunk a hülyegyerekek pár hónapja azzal szórakoztak, hogy kinyitották az ajtót mialatt vártál a pirosnál, vagy mikor a parkolóban mentél az autód felé és pár méterről kinyitottad, beültek pár másodpercre majd kiszálltak és elszaladtak.
Annyira belelendültek, hogy már az újságok is írtak róla, aztán a rendőrök rendet vágtak pár hét alatt. Én szeretem, hogy a Fordnál 1 ajtó nyílik csak elsőre, és induláskor lezár automatikusan mind, adott esetben van értelme.Qru
Én a Focus-szal mindig így jártam, és hétvégén a Civic-kel is. A Fordot tudom hogy kell betanítani, a Hondának még nem jártam utána.
De elvileg itt is lehúzod az ablakot, egy pillanatra elengeded a gombot, majd ismét nyomod le 10mp-ig. Majd felhúzod, elengeded egy pillanatra majd ismét nyomod fel 10mp-ig. És ezt ablakonként. -
BlacKSouL
addikt
válasz
z123456789 #43003 üzenetére
De most komolyan, mi vagyunk ennyire hülyék, vagy a gyártó nem is tud erről a jelenségről, vagy úgy van, hogy leszarja, inkább tépjék le a kilincset a zárt autóról, de ne tudja senki kinyitni az ajtót olyankor...paranoia vs. gyakorlatiasság 1:0
-
BlacKSouL
addikt
válasz
z123456789 #43000 üzenetére
Azaz, döglött. Akkor valahogy rosszul értelmeztem, mert meg nem magyarázza hogy mi, csak írja, hogy így vagy úgy lehet beállítani. Na most csakazértis kipróbálom, először az Opelen, aztán majd a Civicen, beülök és megkilincselem.
Kinyitásnál az Opel csinálja azt, hogy elsőre csak a sofőrt nyitja, másodikra az összeset, de bezáráskor nem vettem észre különbséget. Ez vicces, ha elfelejtem, elindulok egyedül, és menet közben kolléganőket felveszem, de csak rángatják a kilincset, én meg nyomom a központi gombot, de elsőre az se kinyit, hanem mindent bezár, és másodikra nyit. Azt hiszik direkt szopatom őket
De a Honda az egyszerre nyit, és zár mindent.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Call of Duty: Black Ops 6
- Sweet.tv - internetes TV
- World of Tanks - MMO
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest