Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18001) KubanitoS válasza sunny84 (#17959) üzenetére


KubanitoS
veterán

Asszem kicsit lemaradtam, de nekem is nagyon tetszik a verda. Csak aztán egy kis eső, vagy kosz és lehet menni mosni. :DDD

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#18002) orbano


orbano
félisten

Nem honda ugyan, de akit ilyen érdekel, kiváló vétel. Nyuggertulaj, első autó volt, az a 40-nel száguldós típus, javarészt garázsban tartva: [link]

A vér nem válik VAZZE!™

(#18003) Snoop-y válasza zolynet (#18000) üzenetére


Snoop-y
veterán

Hu bazzeg nekem akkor ennyi ha taposom városban...
Mostani fogyasztásomra kíváncsi leszek nagyon. Most hagyta el a mutató a felezőt ( 271Km van benne )

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#18004) orbano válasza Snoop-y (#18003) üzenetére


orbano
félisten

nekem akkor lenne ennyi, ha kilukadna a tank :D voltam most egy kellemes országúti autózáson, odafele kicsit nyomtam neki, pár visszakettes előzéssel, hazafele nyugger tempóban, holnap tankolok egyet kíváncsi leszek...

A vér nem válik VAZZE!™

(#18005) xcbiker válasza orbano (#18004) üzenetére


xcbiker
addikt

nekem a legutóbbi 9,19L lett

de az előtte lévőnél rekord is született: 8,28L :DDD
Kb 250km autópálya és vagy 80-100km orazágút.

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#18006) VTI-Totya válasza xcbiker (#18005) üzenetére


VTI-Totya
tag

Ezek már jó fogyik. ;)

Csak 9 felett ne nagyon legyen. De városban sajna az enyém is át megy temetőbe.........bár most nem... :DDD

Me meghalt. Délutánra lesz meg a diagnózis. ;]

150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.

(#18007) orbano válasza VTI-Totya (#18006) üzenetére


orbano
félisten

kegyes hazugság? ;]

A vér nem válik VAZZE!™

(#18008) zolynet


zolynet
addikt

sztem az aktuális olajcserémnél kipróbálom ezt: kep1, kep2 :DDD

Life is too short to stay stock!

(#18009) Integra válasza VTI-Totya (#18006) üzenetére


Integra
titán

miiiiii????

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#18010) VTI-Totya válasza Integra (#18009) üzenetére


VTI-Totya
tag

Hajtókarcsapágyas lett a cucc. :DDD

18.900km.

Ennyit bírt a köszörült főtengely.(nem jött be, hogy a köszörült is jó lesz......) Garis munka lesz az tuti..... :B :U

150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.

(#18011) Snoop-y válasza VTI-Totya (#18010) üzenetére


Snoop-y
veterán

:Y :Y

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#18012) Snoop-y válasza xcbiker (#17998) üzenetére


Snoop-y
veterán

Valóban szép lett! Tanúsíthatom :K :R

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#18013) zolynet


zolynet
addikt

No nálam is csere:
-stabilizátor ikergömbfejek (első-hátsó)
-stabilizátor rúd gumiágy (első-hátsó)
-fékfolyadék csere
-kipu dob
Vezérlést nem kell eddig úgy tűnik, de rá lesz nézve jobban arra is.

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#18014) Integra válasza VTI-Totya (#18010) üzenetére


Integra
titán

hijjjaaaaaa, azzigen:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#18015) DroneZ^


DroneZ^
őstag

hali mindenki. honda civic 1.6 vti-kkel szemezek már nagyon rég óta. valaki beavatna hogy mire kell figyelni nagyon, egy használt vti vásárlása esetén? teljesen amatőr vagyok, úgyhogy elkellene egy kis segítség :B 900 ezer alatti VTI-t vennék mindenképpen, mert nemvagyok túl gazdag. a segítséget előre is köszönöm :R

szerk: mindenképp olyan kocsit szeretnék, amit nemkell rendszeresen szerelni, és nagy összegeket rákölteni (szintén azért mert nincs túl sok pénzem - nincs melóm)

[ Szerkesztve ]

(#18016) Gergello válasza DroneZ^ (#18015) üzenetére


Gergello
addikt

Amiket írsz, azok kizárják egymást. :(

(#18017) DroneZ^ válasza Gergello (#18016) üzenetére


DroneZ^
őstag

Tehát 9kiló alatt nincs vti amire ne kellene 100ezreket költeni? :((

(#18018) VTI-Totya válasza DroneZ^ (#18017) üzenetére


VTI-Totya
tag

De vannak.
5gen. Tehát a csíklámőás. 92-95ig gyártották.
De azokat is szét lehet taposni....... Így relatíve nem kell rá költeni.
Ha ésszel használod és vigyázol rá......meghálálja és nem esik szét.
6gen-t már nem kapsz ennyiért ami jó állapotban van. ;)

www.hondaforum.hu Itt nézz szét az adás-vétel topikban. ;)

150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.

(#18019) orbano válasza DroneZ^ (#18017) üzenetére


orbano
félisten

úgy általában kevés olyan használtautó van, amire ne kéne százezreket költeni :)

A vér nem válik VAZZE!™

(#18020) DroneZ^ válasza orbano (#18019) üzenetére


DroneZ^
őstag

akkor suzuki swift gti :D

(#18021) NoLF válasza DroneZ^ (#18015) üzenetére


NoLF
addikt

92-95ig gyártott 5gen civic a te választásod, de:

ha találsz is olyat, ami megbízható forrásból van, még mindig ott vannak a következők:

megvételkor vezérlés, gyerya és olajcsere ajánlott, plusz futómű, fék átvizsgálása, ha baj nincs is, de cserések a cuccok, ez 100k körül
át is kell íratni, biztosítás, eredetvizsga, megint egy 60as
vti-ről besélzünk, élményautó, rúgni fogod: zabálni fog

és itt nem meghibásodásokról volt szó.

na most ha nincs túl sok pénzed, főleg nincs melód sem, abszolút nem tartom jó választásnak.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#18022) orbano válasza DroneZ^ (#18020) üzenetére


orbano
félisten

ott za aláírásomban lévő ótó, arra nem kell sokat költeni :D

A vér nem válik VAZZE!™

(#18023) Snoop-y válasza DroneZ^ (#18015) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ha nincs pénzed akkor miből fogod egyáltalán megtankolni?
Gumit venni rá? Fék egyéb apróságok miből lesznek majd rajta?
Csak a kopó cuccokra el lehet költeni 100-200K-t évente. És akkor tulajdonképpen baja nem is volt az autónak. Egy idős autónak ami sportos valami gondja garantáltan lesz.
Ha csak megadja magát a gyújtás az is huszonezres történet.
Olajcsere minőségtől függően 15-20K közötti összeg és egy VTI-n illik 8 ezrenként cserélni ha rúgod. ( és rúgni fogod )
Nem is értem honnan jött a gondolat úgy venni sportos autót, hogy nincs pénzed rá.
Anno én is szenvedtem az első autómmal mert megvenni meg tudtam de amikor később anyagilag nem álltam úgy el kellett adnom mert nem bírtam normálisan fenntartani.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#18024) olbeteam válasza DroneZ^ (#18017) üzenetére


olbeteam
tag

Gazdasági szempontot nézve, vegyél inkább 1.4 v 1.5 motorral, VTi-hez több pénz kell, fenntartani is.

DE, azt nem fogod tudni elkerülni, hogy ne költs rá: átírás, vezérlés, olaj, fék, vizsga, gumi...

I can resist everything but temptation.

(#18025) VTI-Totya válasza Snoop-y (#18023) üzenetére


VTI-Totya
tag

Legjobb példája te vagy, hogy ha nem is rúgod akkor is lehet ám rá kötelezően költeni....... :(

A másik meg én, rúgom neki és költök is rá rendesen......... :DDD

(de nekünk legalább munkahelyünk van...... ha pénzünk néha nincs is rá.)

150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.

(#18026) DroneZ^ válasza olbeteam (#18024) üzenetére


DroneZ^
őstag

Évi 100, max 200e rátud menni, mert van alkalmi munkám... csak 2 év után azért jolenne ha egy megbízható állapotú autót összetudnék hozni :))

(#18027) olbeteam válasza DroneZ^ (#18026) üzenetére


olbeteam
tag

Ha szerencséd van, akkor évi 50-100 K elég javításra egy évben, ha nyírod a gépet, ha rajoskodsz az 1.4-el, azt nem hálálja meg... :))

mod.: van egy csomó dolog, amit Te is meg tudsz csinálni, ha van hozzá érzéked...és nem szerelőt fizetni.

[ Szerkesztve ]

I can resist everything but temptation.

(#18028) orbano válasza DroneZ^ (#18026) üzenetére


orbano
félisten

évi 100-200 rámegy a javításokra, szervizelésre, djíakra. és akkor még nem mentél vele.

lehet nem én vagyok a legszerencsésebb krapek, bár egy nagyon jó állapotú kocsit fogtam ki, de ízelítőül a kevesebb mint kétéves együttlétünkből:
-egyből az elején féltengelyszimering csre, ha már ott voltunk kuplung is, plusz a kötelező szervíz: 100e
-következő évben alváz-és üregvédelem, rothadó sárvédőível, plusz a lököst leboxlták, javítani kellett: 100-150e
-futómű (semmi extra, csak a magyar utak, ugye kopik a lelkem): eddig úgy 60k, de még egyszer ennyi lesz nemsokára.
-téligumi 60k
-nyárigumi 70k (a felnit nem számolom mert az luxus)
-szélvédő, mert nem vizsgáztatták le aragasztott repedéssel: 25k
-vizsgáztatás, ZK, mittomén 25k körül lehetett
-futóműállítások, volt eddig vagy 3-4, kényes vagyok erre, darabonként 3-5e
eddig ennyi, de majd jön 1-2 éven belül a futómű többi része (gátlók főleg, illetve fékek)

pedig tényleg jó állapotú autót vettem, azóta sem derült ki semmi rejtett hibája ,egyszerűen cask öregszik.

[ Szerkesztve ]

A vér nem válik VAZZE!™

(#18029) DroneZ^ válasza orbano (#18028) üzenetére


DroneZ^
őstag

uristen.. ez kicsit elrettentő :Y helikopterrel nincs ennyi gond.. kezdek kicsit tanácstalan lenni... új autóra nincs pénz, és még ott se garantált a nyugodt élet.. ( gari idő végéig húzzák ki a kopó alkatrészek, jönnek elő a szándékosan tervezett szériahibák..) egyre inkább egy jó suzuki swift vagy abból a gti esélyesebb. komplett motorcserével is olcsobban kijövök mint egy komolyabb autóval :)) valahol neten láttam hogy, vadonat új motort lehet venni bele, bedobozolva :DDD

[ Szerkesztve ]

(#18030) olbeteam válasza DroneZ^ (#18029) üzenetére


olbeteam
tag

huha, ne mókolj motorral meg ilyenekkel...

Inkább nézd meg -> Honda

I can resist everything but temptation.

(#18031) wierra válasza DroneZ^ (#18029) üzenetére


wierra
senior tag

Ha nem veszel autót, akkor a vételára mellett a fenntartási költséget is megspórolod.
Ha nem azért veszel autót, hogy pl. pénzt keress vele-általa, és mindemellett nincs fix melód akkor az autó birtoklása inkább a luxuskategóriába tartozik...
Egy nem széthajtott VTI-re is kell költeni (életkori sajátosság a 10+ éves autók esetén, hogy jó eséllyel Nálad fognak elfáradni az alkatrészek), nálam bal első kerékcsapágy, kuplung (szerkezettel együtt), 4db kutyacsont lett szűk 1 év alatt cserélve. Ez kb. 200k magasságában állt meg gyári alkatrészekből (ohne munkadíj!).
És akkor még nem is tankoltál ~400 km-enként a remek 340-50 Ft-os bengából...ami egészen jól tud fogyni ;] :DDD a vítíjájban.

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#18032) orbano válasza DroneZ^ (#18029) üzenetére


orbano
félisten

új autónál előre fizeted ki ugyanazt a pénzt :) sajnos az autótartás drága móka. régi swift racionális döntés, sokkal olcsóbban sokkal fiatalabbat kapsz, mint hondából

A vér nem válik VAZZE!™

(#18033) Gergello


Gergello
addikt

Bátor dolog ilyenkor használt (sportos) autót venni munkanélkül. :Y
Biztit kiszámoltad már a vtire hogy mennyi lenne?

Amúgyis kijön hamarosan a gt5, faxnak se kell autó. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#18034) DroneZ^ válasza olbeteam (#18030) üzenetére


DroneZ^
őstag

ez egész szép. és jó árban van ha komoly baja nincs. :K elsőre besötétiteném, és raknék alá minél nagyobb fekete felniket ;]

[ Szerkesztve ]

(#18035) NoLF válasza DroneZ^ (#18034) üzenetére


NoLF
addikt

aztán a minél nagyobb fekete felnikkel kinyírod a futóműalkatrészeket, amire annyit fogsz költeni, hogy behugyozol.

vagy csodás esetben fogsz egy kátyút, s dobhatod a picsába a minél nagyobb fekete felnidet.

raniconalitás!

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#18036) zolynet válasza DroneZ^ (#18034) üzenetére


zolynet
addikt

néha azért telibe lehet trafálni, pl: 5gen coupe vti

Life is too short to stay stock!

(#18037) NoLF válasza zolynet (#18036) üzenetére


NoLF
addikt

+ magyar forgalomba helyezés kb 200ért v több ;)

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#18038) zolynet válasza NoLF (#18037) üzenetére


zolynet
addikt

az jól elkerülte a figyelmem, igazigaz :K

Life is too short to stay stock!

(#18039) NoLF válasza zolynet (#18038) üzenetére


NoLF
addikt

ha azzal együtt kerülne 600ba, már a garázsomban állna b+ :D

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#18040) Mappa


Mappa
addikt

vélemény? 3. autóként használt,van belepakolva azért

vélemény 2 ? '96-os ennyiért?

továbbra is fenntartom hogy vti vennék...de rohadt élet nemkönnyű ez a keresgélés sem :DDD már próbálom a használt autós ismerősöket is mozgatni ha van valami akkor tájékoztassanak.

tegnap mellém állt egy csík lámpás csapott seggű civic ...de valami patent fényezéssel (vagy mosóból jött) ez a ósőn mély kék :C fehér racsing felni..baba volt nagyon.aztán még ez az évjárat is megfordult a fejemben ennek láttán. de ebből az évjáratból meg a csapott seggű meg a coupe tetszik.

[ Szerkesztve ]

nem kötelező megadni

(#18041) !Overdose! válasza Mappa (#18040) üzenetére


!Overdose!
őstag

Meg kell nézni őket. Kérdés, hogy a kéken mit keresnek facelift lökhárítók és hűtőmaszk, illetve mi maradt a futóműből ezzel az ültetéssel? Nekem az ezüst jobban tetszik képekről. Ha tényleg sérülésmentes és gyári alkatrészekkel szervizelt, akkor nem lehet rossz. Bár ez a 3. autónak használt, hát én szeretem a VTi-ket, de azért valljuk be nem az a szupersportautó, amit valóban 3. autónak használni szoktak.

Szerintem a futott km-eket hagyd figyelmen kívül, mert csak félrevezet. Ráadásul szerintem évi 15ekm nem nevezhető soknak. Ha én ennyit ülnék autóban, akkor nem vennék újonnan 5 millióért mondjuk új Civic-et.

Még annyi, hogy Hondánál olyan rövid ideig gyártottak/gyártanak egyes generációkat, hogy az évjárat nem szokta komolyan befolyásolni az árat, esetleg a facelift.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#18042) orbano válasza !Overdose! (#18041) üzenetére


orbano
félisten

ezt a harmadik autós baromságot én sem értem túlzottan. még egy intiről, vagy nsxről elhiszem, na de egy civic...

A vér nem válik VAZZE!™

(#18043) wierra válasza Mappa (#18040) üzenetére


wierra
senior tag

Az ezüstöt biztos megnézném, a másik nekem felejtős. A fészliftes VTi-k vezetőülés bal oldali "kagylóján" a ki-beszállástól általában (nekem 130k-nál már ilyen volt) kikopik a kárpit, ill. a bőr váltógomb állapota is árulkodhat. ;)

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#18044) Mappa válasza !Overdose! (#18041) üzenetére


Mappa
addikt

köszi a válaszokat,tippeket: ezüst az már nagyon plafon lenne árban sőt kicsit már tető antenna...

mind2 hirdetés cirka 2 hónapja van fent

elkapkodni semmi kép sem fogom,első autó lenne amit saját erőből vennék :)

nem kötelező megadni

(#18045) Manitou válasza NoLF (#18035) üzenetére


Manitou
addikt

plusz a fogyasztása is szépen meg fog nőni :K

(#18046) NoLF válasza Mappa (#18040) üzenetére


NoLF
addikt

első patent, instant get képek alapján

második felejtős, vagy legalábbis utánakérdezős, hogy ha 96os, akkor miért facelift mindene kívülről, belülről meg nem.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#18047) Mappa válasza NoLF (#18046) üzenetére


Mappa
addikt

ez a facelift ez valami update,frissítés ..ráncfelvarrás ? gondolom ahogy írtátok lökös,elől hátul,oldalt lévőkre értendő ?!
belül : kárpitra gondolsz ? vagy számlap műszerfalon valami máshol van esetleg?

sorry de a google-t ezzel úgy látom kifektettem mert 2009 modelleket hoz nekem elő de ilyen 99-00 évjáratúra értelmeset nem. :U

nem kötelező megadni

(#18048) orbano válasza Mappa (#18047) üzenetére


orbano
félisten

96-97-nál volt a ráncfelvarrt modellváltás. első lökös/lámpa részen keresd az eltérést. szerintem így mára google is a barátod lesz, de a wikipedia meg pláne

A vér nem válik VAZZE!™

(#18049) NoLF válasza Mappa (#18047) üzenetére


NoLF
addikt

96 97 ugyanolyan, 98on minden ugyanaz de a honda jel már nem keretes hanem nagy, és 99-01 közt vannak a faceliftesek: első hátsó lökös más, koptatócsík nincs benne. az elsőnek más a formája is, légbeömlő, ködlámpahely, stb. a lámpák elöl mások, ezáltal a sárvédő és a motorháztewtő sem ugyanaz. a hátsó lámpa fehér indexet kapott a 3ajtósokon. belül más a számlap (nem piros számok, hanem fehér, s asszem a mutatók is) valamint a kárpit is más.

hirtelen ennyi jut eszembe

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#18050) orbano válasza NoLF (#18049) üzenetére


orbano
félisten

jájj vajh így korán reggel miért 97-re írtam a faceliftet 99 helyett? :D főleg hogy 98as non-facelift kocsim van :DDD

A vér nem válik VAZZE!™

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.