Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KubanitoS
veterán
Asszem kicsit lemaradtam, de nekem is nagyon tetszik a verda. Csak aztán egy kis eső, vagy kosz és lehet menni mosni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
orbano
félisten
Nem honda ugyan, de akit ilyen érdekel, kiváló vétel. Nyuggertulaj, első autó volt, az a 40-nel száguldós típus, javarészt garázsban tartva: [link]
A vér nem válik VAZZE!™
Snoop-y
veterán
Hu bazzeg nekem akkor ennyi ha taposom városban...
Mostani fogyasztásomra kíváncsi leszek nagyon. Most hagyta el a mutató a felezőt ( 271Km van benne )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
orbano
félisten
nekem akkor lenne ennyi, ha kilukadna a tank voltam most egy kellemes országúti autózáson, odafele kicsit nyomtam neki, pár visszakettes előzéssel, hazafele nyugger tempóban, holnap tankolok egyet kíváncsi leszek...
A vér nem válik VAZZE!™
xcbiker
addikt
nekem a legutóbbi 9,19L lett
de az előtte lévőnél rekord is született: 8,28L
Kb 250km autópálya és vagy 80-100km orazágút.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
VTI-Totya
tag
Ezek már jó fogyik.
Csak 9 felett ne nagyon legyen. De városban sajna az enyém is át megy temetőbe.........bár most nem...
Me meghalt. Délutánra lesz meg a diagnózis.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
orbano
félisten
kegyes hazugság?
A vér nem válik VAZZE!™
zolynet
addikt
Integra
titán
miiiiii????
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
VTI-Totya
tag
Hajtókarcsapágyas lett a cucc.
18.900km.
Ennyit bírt a köszörült főtengely.(nem jött be, hogy a köszörült is jó lesz......) Garis munka lesz az tuti.....
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
Snoop-y
veterán
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Valóban szép lett! Tanúsíthatom
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
zolynet
addikt
No nálam is csere:
-stabilizátor ikergömbfejek (első-hátsó)
-stabilizátor rúd gumiágy (első-hátsó)
-fékfolyadék csere
-kipu dob
Vezérlést nem kell eddig úgy tűnik, de rá lesz nézve jobban arra is.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
hijjjaaaaaa, azzigen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DroneZ^
őstag
hali mindenki. honda civic 1.6 vti-kkel szemezek már nagyon rég óta. valaki beavatna hogy mire kell figyelni nagyon, egy használt vti vásárlása esetén? teljesen amatőr vagyok, úgyhogy elkellene egy kis segítség 900 ezer alatti VTI-t vennék mindenképpen, mert nemvagyok túl gazdag. a segítséget előre is köszönöm
szerk: mindenképp olyan kocsit szeretnék, amit nemkell rendszeresen szerelni, és nagy összegeket rákölteni (szintén azért mert nincs túl sok pénzem - nincs melóm)
[ Szerkesztve ]
Gergello
addikt
Amiket írsz, azok kizárják egymást.
DroneZ^
őstag
Tehát 9kiló alatt nincs vti amire ne kellene 100ezreket költeni?
VTI-Totya
tag
De vannak.
5gen. Tehát a csíklámőás. 92-95ig gyártották.
De azokat is szét lehet taposni....... Így relatíve nem kell rá költeni.
Ha ésszel használod és vigyázol rá......meghálálja és nem esik szét.
6gen-t már nem kapsz ennyiért ami jó állapotban van.
www.hondaforum.hu Itt nézz szét az adás-vétel topikban.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
orbano
félisten
úgy általában kevés olyan használtautó van, amire ne kéne százezreket költeni
A vér nem válik VAZZE!™
DroneZ^
őstag
akkor suzuki swift gti
NoLF
addikt
92-95ig gyártott 5gen civic a te választásod, de:
ha találsz is olyat, ami megbízható forrásból van, még mindig ott vannak a következők:
megvételkor vezérlés, gyerya és olajcsere ajánlott, plusz futómű, fék átvizsgálása, ha baj nincs is, de cserések a cuccok, ez 100k körül
át is kell íratni, biztosítás, eredetvizsga, megint egy 60as
vti-ről besélzünk, élményautó, rúgni fogod: zabálni fog
és itt nem meghibásodásokról volt szó.
na most ha nincs túl sok pénzed, főleg nincs melód sem, abszolút nem tartom jó választásnak.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
orbano
félisten
ott za aláírásomban lévő ótó, arra nem kell sokat költeni
A vér nem válik VAZZE!™
Snoop-y
veterán
Ha nincs pénzed akkor miből fogod egyáltalán megtankolni?
Gumit venni rá? Fék egyéb apróságok miből lesznek majd rajta?
Csak a kopó cuccokra el lehet költeni 100-200K-t évente. És akkor tulajdonképpen baja nem is volt az autónak. Egy idős autónak ami sportos valami gondja garantáltan lesz.
Ha csak megadja magát a gyújtás az is huszonezres történet.
Olajcsere minőségtől függően 15-20K közötti összeg és egy VTI-n illik 8 ezrenként cserélni ha rúgod. ( és rúgni fogod )
Nem is értem honnan jött a gondolat úgy venni sportos autót, hogy nincs pénzed rá.
Anno én is szenvedtem az első autómmal mert megvenni meg tudtam de amikor később anyagilag nem álltam úgy el kellett adnom mert nem bírtam normálisan fenntartani.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
olbeteam
tag
Gazdasági szempontot nézve, vegyél inkább 1.4 v 1.5 motorral, VTi-hez több pénz kell, fenntartani is.
DE, azt nem fogod tudni elkerülni, hogy ne költs rá: átírás, vezérlés, olaj, fék, vizsga, gumi...
I can resist everything but temptation.
VTI-Totya
tag
Legjobb példája te vagy, hogy ha nem is rúgod akkor is lehet ám rá kötelezően költeni.......
A másik meg én, rúgom neki és költök is rá rendesen.........
(de nekünk legalább munkahelyünk van...... ha pénzünk néha nincs is rá.)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
DroneZ^
őstag
Évi 100, max 200e rátud menni, mert van alkalmi munkám... csak 2 év után azért jolenne ha egy megbízható állapotú autót összetudnék hozni
olbeteam
tag
Ha szerencséd van, akkor évi 50-100 K elég javításra egy évben, ha nyírod a gépet, ha rajoskodsz az 1.4-el, azt nem hálálja meg...
mod.: van egy csomó dolog, amit Te is meg tudsz csinálni, ha van hozzá érzéked...és nem szerelőt fizetni.
[ Szerkesztve ]
I can resist everything but temptation.
orbano
félisten
évi 100-200 rámegy a javításokra, szervizelésre, djíakra. és akkor még nem mentél vele.
lehet nem én vagyok a legszerencsésebb krapek, bár egy nagyon jó állapotú kocsit fogtam ki, de ízelítőül a kevesebb mint kétéves együttlétünkből:
-egyből az elején féltengelyszimering csre, ha már ott voltunk kuplung is, plusz a kötelező szervíz: 100e
-következő évben alváz-és üregvédelem, rothadó sárvédőível, plusz a lököst leboxlták, javítani kellett: 100-150e
-futómű (semmi extra, csak a magyar utak, ugye kopik a lelkem): eddig úgy 60k, de még egyszer ennyi lesz nemsokára.
-téligumi 60k
-nyárigumi 70k (a felnit nem számolom mert az luxus)
-szélvédő, mert nem vizsgáztatták le aragasztott repedéssel: 25k
-vizsgáztatás, ZK, mittomén 25k körül lehetett
-futóműállítások, volt eddig vagy 3-4, kényes vagyok erre, darabonként 3-5e
eddig ennyi, de majd jön 1-2 éven belül a futómű többi része (gátlók főleg, illetve fékek)
pedig tényleg jó állapotú autót vettem, azóta sem derült ki semmi rejtett hibája ,egyszerűen cask öregszik.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
DroneZ^
őstag
uristen.. ez kicsit elrettentő helikopterrel nincs ennyi gond.. kezdek kicsit tanácstalan lenni... új autóra nincs pénz, és még ott se garantált a nyugodt élet.. ( gari idő végéig húzzák ki a kopó alkatrészek, jönnek elő a szándékosan tervezett szériahibák..) egyre inkább egy jó suzuki swift vagy abból a gti esélyesebb. komplett motorcserével is olcsobban kijövök mint egy komolyabb autóval valahol neten láttam hogy, vadonat új motort lehet venni bele, bedobozolva
[ Szerkesztve ]
olbeteam
tag
huha, ne mókolj motorral meg ilyenekkel...
Inkább nézd meg -> Honda
I can resist everything but temptation.
wierra
senior tag
Ha nem veszel autót, akkor a vételára mellett a fenntartási költséget is megspórolod.
Ha nem azért veszel autót, hogy pl. pénzt keress vele-általa, és mindemellett nincs fix melód akkor az autó birtoklása inkább a luxuskategóriába tartozik...
Egy nem széthajtott VTI-re is kell költeni (életkori sajátosság a 10+ éves autók esetén, hogy jó eséllyel Nálad fognak elfáradni az alkatrészek), nálam bal első kerékcsapágy, kuplung (szerkezettel együtt), 4db kutyacsont lett szűk 1 év alatt cserélve. Ez kb. 200k magasságában állt meg gyári alkatrészekből (ohne munkadíj!).
És akkor még nem is tankoltál ~400 km-enként a remek 340-50 Ft-os bengából...ami egészen jól tud fogyni a vítíjájban.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
orbano
félisten
új autónál előre fizeted ki ugyanazt a pénzt sajnos az autótartás drága móka. régi swift racionális döntés, sokkal olcsóbban sokkal fiatalabbat kapsz, mint hondából
A vér nem válik VAZZE!™
Gergello
addikt
Bátor dolog ilyenkor használt (sportos) autót venni munkanélkül.
Biztit kiszámoltad már a vtire hogy mennyi lenne?
Amúgyis kijön hamarosan a gt5, faxnak se kell autó.
[ Szerkesztve ]
DroneZ^
őstag
ez egész szép. és jó árban van ha komoly baja nincs. elsőre besötétiteném, és raknék alá minél nagyobb fekete felniket
[ Szerkesztve ]
NoLF
addikt
aztán a minél nagyobb fekete felnikkel kinyírod a futóműalkatrészeket, amire annyit fogsz költeni, hogy behugyozol.
vagy csodás esetben fogsz egy kátyút, s dobhatod a picsába a minél nagyobb fekete felnidet.
raniconalitás!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
zolynet
addikt
néha azért telibe lehet trafálni, pl: 5gen coupe vti
Life is too short to stay stock!
NoLF
addikt
+ magyar forgalomba helyezés kb 200ért v több
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
zolynet
addikt
az jól elkerülte a figyelmem, igazigaz
Life is too short to stay stock!
NoLF
addikt
ha azzal együtt kerülne 600ba, már a garázsomban állna b+
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Mappa
addikt
vélemény? 3. autóként használt,van belepakolva azért
vélemény 2 ? '96-os ennyiért?
továbbra is fenntartom hogy vti vennék...de rohadt élet nemkönnyű ez a keresgélés sem már próbálom a használt autós ismerősöket is mozgatni ha van valami akkor tájékoztassanak.
tegnap mellém állt egy csík lámpás csapott seggű civic ...de valami patent fényezéssel (vagy mosóból jött) ez a ósőn mély kék fehér racsing felni..baba volt nagyon.aztán még ez az évjárat is megfordult a fejemben ennek láttán. de ebből az évjáratból meg a csapott seggű meg a coupe tetszik.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
!Overdose!
őstag
Meg kell nézni őket. Kérdés, hogy a kéken mit keresnek facelift lökhárítók és hűtőmaszk, illetve mi maradt a futóműből ezzel az ültetéssel? Nekem az ezüst jobban tetszik képekről. Ha tényleg sérülésmentes és gyári alkatrészekkel szervizelt, akkor nem lehet rossz. Bár ez a 3. autónak használt, hát én szeretem a VTi-ket, de azért valljuk be nem az a szupersportautó, amit valóban 3. autónak használni szoktak.
Szerintem a futott km-eket hagyd figyelmen kívül, mert csak félrevezet. Ráadásul szerintem évi 15ekm nem nevezhető soknak. Ha én ennyit ülnék autóban, akkor nem vennék újonnan 5 millióért mondjuk új Civic-et.
Még annyi, hogy Hondánál olyan rövid ideig gyártottak/gyártanak egyes generációkat, hogy az évjárat nem szokta komolyan befolyásolni az árat, esetleg a facelift.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
orbano
félisten
ezt a harmadik autós baromságot én sem értem túlzottan. még egy intiről, vagy nsxről elhiszem, na de egy civic...
A vér nem válik VAZZE!™
wierra
senior tag
Az ezüstöt biztos megnézném, a másik nekem felejtős. A fészliftes VTi-k vezetőülés bal oldali "kagylóján" a ki-beszállástól általában (nekem 130k-nál már ilyen volt) kikopik a kárpit, ill. a bőr váltógomb állapota is árulkodhat.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
Mappa
addikt
köszi a válaszokat,tippeket: ezüst az már nagyon plafon lenne árban sőt kicsit már tető antenna...
mind2 hirdetés cirka 2 hónapja van fent
elkapkodni semmi kép sem fogom,első autó lenne amit saját erőből vennék
nem kötelező megadni
Manitou
addikt
plusz a fogyasztása is szépen meg fog nőni
NoLF
addikt
első patent, instant get képek alapján
második felejtős, vagy legalábbis utánakérdezős, hogy ha 96os, akkor miért facelift mindene kívülről, belülről meg nem.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Mappa
addikt
ez a facelift ez valami update,frissítés ..ráncfelvarrás ? gondolom ahogy írtátok lökös,elől hátul,oldalt lévőkre értendő ?!
belül : kárpitra gondolsz ? vagy számlap műszerfalon valami máshol van esetleg?
sorry de a google-t ezzel úgy látom kifektettem mert 2009 modelleket hoz nekem elő de ilyen 99-00 évjáratúra értelmeset nem.
nem kötelező megadni
orbano
félisten
96-97-nál volt a ráncfelvarrt modellváltás. első lökös/lámpa részen keresd az eltérést. szerintem így mára google is a barátod lesz, de a wikipedia meg pláne
A vér nem válik VAZZE!™
NoLF
addikt
96 97 ugyanolyan, 98on minden ugyanaz de a honda jel már nem keretes hanem nagy, és 99-01 közt vannak a faceliftesek: első hátsó lökös más, koptatócsík nincs benne. az elsőnek más a formája is, légbeömlő, ködlámpahely, stb. a lámpák elöl mások, ezáltal a sárvédő és a motorháztewtő sem ugyanaz. a hátsó lámpa fehér indexet kapott a 3ajtósokon. belül más a számlap (nem piros számok, hanem fehér, s asszem a mutatók is) valamint a kárpit is más.
hirtelen ennyi jut eszembe
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MSI Optix MAG281URF Gamer Monitor!28"/4k/144hz/Rapid IPS/1ms/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/HDR400
- ÚJ BONTATLAN Macbook Air Apple M1 M2 M3 Legújabb Magyar 1 év Garancia Deák Térnél Azonnal Átvehető
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Akció Új Bontatlan 2023 iMac 24 M3 Chip 8/10 8GB/256GB SSD Azonnal Deák Térnél Átvehető 1 év garanc
- ÚJ Apple Pencil 1 - 2 első és második generációs BONTATLAN AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉR