Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
wierra
senior tag
Gyári Honda felni az Enkei tálalásában...kell ennél több?!
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
zolynet
addikt
!Overdose!
őstag
A munkahelyed előtt, ahová egyszer mentem a rendszámtábla keretekért. Minden reggel ott szállok át a trolira, amikor nem autóval megyek.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
vbbb
őstag
Hát gumival jobb lenne, meg le is kéne festeni feketére.
vbbb
őstag
Erősen elgondolkodtattál ezekkel a felnikkel...ha megveszem akkor otthon lefúvatom őket feketére és gumit is vehetek rájuk olcsóbban.
Milyen méretek mennek erre? A szervizkönyvben a 15"-os felnihez a 195/55R15 84V-et ajánlja.
Mit takar a "84V"?
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
vbbb
őstag
Súly/Sebesség..thanks
vbbb
őstag
A felniket megvették aukció nélkül, szóval lekéstem róluk.
Ezek hogyan néznének ki fényes feketében:
Toyota Yaris T Sport Alloy Wheels - Matt Black - 4 x 100 / 4 X 185/45/15
wierra
senior tag
ET száma? Agymérete?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
vbbb
őstag
Utána lestem a neten, és valami nem fasza. Legalábbis a kerékcsavarokra írták máshol, hogy valami van a mérettel. (Másnak is eszébe jutott, hogy ilyeneket dobna fel a Civic-re.)
Na meg ez 15 x 7 JJ-s nekem meg 15 x 5 1/2 JJ meg 15 x 6 JJ menne fel a gyári könyv szerint maximum.
Szóval még mindig keresgélek tovább.
wierra
senior tag
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
vbbb
őstag
Wow, nem rossz! Homokfúvót neki, szép fényes feketét ráégettetni és vagány! Még padkázva se nagyon van, ha jól látom.
Szerinted ez felmegy nekem szó nélkül? Írok is mennyiért küldené el nekem postával.
wierra
senior tag
Nekem 7gen Honda Accessories-ból származó HFP SS7 van fent, p&p.
Egyébként pedig írja is a fontosat:
"Its a standard fitment which i believe should be a centre bore of 56.1. 4 x 100 pcd. Offset is Et 40 to 45 and thereabouts."
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
vbbb
őstag
You sent a payment of 100.00 GBP to...
Sziasztok!
Hasznalt autot szeretnek venni es az egyik kiszemelt peldany az alabbi Civic volna,
[link]
Erdeklodni szeretnek, hogy egy ilyen tiz eves autonal milyen varhato karbantartasokra kell felkeszulni, az elkovetkezendo par eveben, milyen nagysagrendben kerulnek hozza a kopo alkatreszek amiket varhatoan cserelni kell? Milyen helyeken kell szamitani rozsdasodasokra?
Van-e tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy ez a Torokorszagban keszult darab mennyivel zorgosebb, vagy rosszabb minosegu, mint az 5 ajtos angol, vagy a szinten sedan, meg japanban keszult valtozat?
Mielobbi valaszaitokat elore is koszonom.
Ui. Elnezeseteket kerem az ekezet nelkulisegert, mobilrol irtam.
stangli
senior tag
Attól függ, hogy mennyire volt karbantartva. Ha normálisan a cseréket elvégezték, akkor nem kell sokat rákölteni. Vidd be egy Honda szervizbe ott pikk pakk átnézik és megmondják, hogy mit ajánlatos cserélni (mikor kellett volna), és mennyibe kerülne... pl ékszíj ha nem volt ezidáig cserélve, akkor az cserés lenne, mert 80e km után ajánlatos, meg van még ehhez hasonló finomság... ahogy nézem 130e km van benne, meg ki tudja, hogy mennyit tekertek vissza, erre is ajánlatos a szervizbe rákérdezni...
[ Szerkesztve ]
wierra
senior tag
1.4-es motorral nem vennék autót, pláne nem sedan-t.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
xcbiker
addikt
Nem akartam mondani... de a minimum 1.5
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
wierra
senior tag
Ráadásul Te tapasztalatból beszélsz .
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
Aladdin
senior tag
Miért nem? Mondd meg őszintén, hova nem elég? A városi 50-hez, vagy a 130-as autópályához?
Mi a töknek ide erősebb autó? Ugyanoda elfog jutni, mint egy erősebbel.
orbano
félisten
előzni, vagy bármilyen más necces helyzethez. az 1.4 nagyon kínkeserves ahhoz a kasztnihoz. ráadásul a d15 takarékosabb
autópályára is kevés amúgy, néha az 1.5-nek is kevés a nyomatéka
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
xcbiker
addikt
Erosebb es gazdasagosabban fogyaszt.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Nem rég került fel egy 1.6-os ez is jónak tűnik, csak kevés róla a kép, de a eladóval történő beszélgetés alapján rendben van az autó.
DCI_market
tag
imho elég az 1.4 ha nem sokat pályázol. A 6gen és 7gen közötti motor váltás azért nagyon sokat számított. ez már iDSI ami viszont korrektül zabál és városban is jól használható. Persze az 1.6 az 1.6
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
ez most jó vagy rossz? korrektül zabál? 0,3 decivel több elvileg az átlag a spritmonitor szerint.
[ Szerkesztve ]
DCI_market
tag
mi és mi között több?
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
Aladdin
senior tag
Ez a necces helyzet, ez olyan aduász...
Imádom...
Megsúgom, lehet necces helyzetek nélkül is autózni. Nem kell előzni ott, ahol necces. majd előzök később, ahol nem necces.
És miért kevés autópályára? 180 a vége, nem tudja tartani a 130-at, vagy mi? A kis 1000-es Yarisom is tudja tartani.
Igen, a D15 erősebb, takarékosabb, drágább.
De konkrétan így kijelenteni, h egy 90 lovas 1.4-es kevés, no ez a népbutítás.
Integra
titán
éveken át jártam 6gen 1.4 civic-kel, 90 lóval.
rekordidőt futottam a 81-es úton bécs felé, bármikor bármit kielőztem vele városban és országúton is, széjjel hajtottam, zokszó nélkül bírta, soha semmi baja nem volt. autópályán tartós 130-150, 175-nél nem ment többet. fogyasztás 6-7 liter között télen-nyáron. olajfogyasztás nulla. 250e km körül adtuk el.
mi is itt a baj kérem?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
+ nem azon a 20Le -n fog múlni, hogy belekezdesz-e egy ollószagú előzésbe vagy nem..
Mi volt 30 éve? 90 ló alig szaladgált az utcán, mégis mindenki odaért ahova akart.
Integra
titán
trabanttal is előzött faterom, 4-en ültünk benne...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
NoLF
addikt
Pedig eleg sok fut belole az utakon es tudtommal mindegyik napi hasznalati targ, nem
kiallitasi darab. Neduddki kartars pedig mar igencsak megjarta europat a vassal es nem hiszem hogy panaszkodott. Akinek a->b pont kozotti kozlekedesre kell az auto es nem jaszkarizni annak tokeletesen eleg, egy evces helyzettol nem mentene meg az sem ha 200 lovas lenne... Szerintem. Az en lomha szar joszagommal is elerek barhova, sot mar le is zuztam pompasan mert tul gyorsan mentem es a "tuning" futo se volt eleg a korrigalasra... Nem mindenki szuletik versenyzonek aki utazni akar.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
neduddki
nagyúr
I!
dehogyisnem egyfojjtaban aliftbekekt sirom vissza...:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
BlacKSouL
addikt
Meg az acélgyár-Pintértelep között 7200 körül kettesben ledadogó egynyócas jön néha elő rémálmaidban
Aláírás (nem kötelező megadni)
neduddki
nagyúr
HI!
vkinek megkelelt teni ha amr a tutaj lama vot: - )))
udv
neduddki
mod: az a legcsunyabb hogy tulovatosakodtak az a letutiltast....
ja majdnem klett balgaktol egy motor nelkuli hallotaskocsi na ha az osszegyun kilopom aload a belevalot:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
stangli
senior tag
Nem értlek, 1.4-esem van 90le, és nem kevés, autópályán toltam 170-el is folyamatosan. Egy hátránya van, hogy hangos. Ha közúton hirtelen megfontolásból akarsz előzni, akkor visszatolod egyet oszt már jön is a nyomaték, nem siránkozik ez...
neduddki
nagyúr
HI!
az mongyuk tulzas hogy a nyuoamtek jon
udv
neduddki
p.s. vekonyuan csordogal:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Integra
titán
azt inkább forgatni kell, de bírja zokszó nélkül, ez ilyen motor
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Így van. Fateromnak szalonból vett 1.4.es 75 lovas Pug 306-osa van '98 óta és még mindig azt használja pedig szeret dinamikusan vezetni. Egész egyszerűen ésszel kell ezekkel előzni de A-ból B-be ugyanúgy elvisznek.
Egyik kollégám is most 6gen 1.4 Civicet akar venni a Mazdája helyett és eszembe nem jutott lebeszélni róla mert "csak" 90 ló.
Més que un club!
wierra
senior tag
Megkövetem magam, vegyél 1.4-et, jó lesz az neked (kibicnek semmi sem drága alapon) ; sőt, annál jobban motorizáltat ne is vegyél, még a végén nem tudnál mit kezdeni a teljesítménnyel, meg a többiek által emlegetett "nyomatékkal" - ez legfőképp a többieknek szólt.
Nézd meg mind a kettőt, próbáld ki ha lehet, és majd magad eldöntöd, hogy elég-e az 1.4 vagy szükséged van esetleg egy kicsivel nagyobb dinamizmusra.
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
zolynet
addikt
gondolom végig be volt nyomva a klíma , mert úgy is volt elég powa ... nem is tudtam h ilyen perverz vagy
az 1.5ösök oldalára állnék
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
gyűlölöm a klímát, az egyik legegészségtelenebb, legrosszabb dolog, ami létezik. két havonta egyszer használom fél órát tartós üzemben, hogy átforgassa a rendszert, amúgy soha.
hidd el, én lennék az első, aki azt mondaná, hogy használhatatlanok, ha azok lennének, de nem azok
én a wagonr-rel és a swift-tel is eljártam vígan, megtanultam értékelni a kicsit, a szerényet, lehet, hogy most több és jobb van, de igenis tudnak ezek a kis vasak is.
a legvégén pedig úgyis az fog dönteni nála, hogy mikorra kell autó és mit talál a piacon. mondhatjátok, hogy 1.5-ös kell, ha egyszerűen nincsen ép, használható darab, amire nem kell locsolni a pénzt kapásból.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Hehe, én is utálom a klímát felőlem ki is vehetnék a kocsiból. Egy napfénytetőért szó nélkül elcserélném.
Motor témához: azért gondolom az ár sem mindegy és egy 1.5-ös azért többe fáj mint egy 1.4-es amivel attól még bőven el lehet A-B-be menni.
Més que un club!
zolynet
addikt
én meg azért cseréltem le a lancer-t mert nem vót benne klíma
nem szeressem ha bepállik a zacsi ... jó az a klíma ha kifogsz egy m3 dugót és 60fok a flaszter
Life is too short to stay stock!
orbano
félisten
nem a klíma az egészségtelen, hanem 40 fokos kánikulában 18 fokot tartani a kocsiban. viszont nagy melegben tartósan vezetni életveszélyes. jobban csökken a koncentrációképességed, mint ha innál... értelmesen is lehet használni a légkondit, ha már egy kicsit csökken a hőmérséklet, és elviselhető marad a meleg, már jó.
A vér nem válik VAZZE!™
Integra
titán
leszoktam húzni az ablakot melegben. ez a koncentráció csökkenés meg a fizikailag roncs emberekre biztosan igaz, én edzésben vagyok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
mégsenemsemszívomavéred
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
nem tudod, a klíma modernkori népbetegség és az emberek csak tunyulnak el. körbenézek és azt mondom, most akkor hátizsák és 50-100 km gyaloglás indul, vagy 40 fokban edzeni és elhullik 95%. ez a szomorú igazság. de ez nem a klíma miatt van, ez már csak egy egyenes következménye a fizikai korcsosulásnak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
miért kéne 40fokban edzeni?!
hívtak Kinizsi 100ra, de mondtam h az már sztem egy másik véglet, ismerős volt, lenyomta,ok grat, ügyes, de aztán meg a lázzal kellett megbirkóznia meg a sebekkel, kérdem én minek?
ésszel kell mindent, ahogy a klímát is ésszel kell használni ... de igazat írsz, sok az eltunyult ... bár a másik oldalt is láttam, sok a sportoló is ... pár hete Gyenesről átbringáztam Balatonedericsre, iszonyat mennyiségű bringással találkoztam
nade lassan megyek, teszem a hondába a kilómétereket, jöv hét péntektől Imi 2hét szabira megy!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
orbano
félisten
persze lehúzott ablak meg nem mindenkinek pálya. főleg 70 felett huzatot én se bírom sokáig. persze én fizikailag roncs vagyok
A vér nem válik VAZZE!™
orbano
félisten
ált. iskola tornatermében tartjuk a kickbox edzést, nyáron kánikulában este 40 fokban, fülledt levegőben, átlag 1.5 liter folyadékon párolgunk el a majd' 2 órás edzés alatt. de abban a fizikai/mentális kondícióban én senkit nem engednék a volán mögé pedig jópáran elkennénk a szádat lehet
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik