Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DCI_market
tag
válasz Napfénysüti #24792 üzenetére
minden Vti ezen esik át
a 3 millás ITR-nek is döfték, azért vették nem vitrinbe kivétel Imi, neki van egy vitrines is
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz xcbiker #24871 üzenetére
miért kell teljes tetőt cserélni?
Nem egy embernek van aki tipus azonosat tett be, beépitő kerettel, mindennel, csak kivágta a vizelveztés meg egy gumi cső aminek megvolt a helye mindenkinél. Ami nehéz korrekt szép állapotu gyári kárpitot szerezni.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz honda23 #24908 üzenetére
A listád átolvasván, csupa korvány cuccot tettél a verdába, csodálkozol? Nem attól leszel igényes gazda mert 3000km után kidobod az olajad, meg mert évszakonként ablaktörlöt cserélsz. Ezen gondolkozz el, meg esetleg azon hogy egy VTI-re hogy kerül ajusa meg VR tömités... vagy csak ne reklámozd, a mostani ECU-s okosságodra nem is reagálnék Gondolom azaz Eprom beleszól az immozásba ami csak AFR térképeket tartalmaz.. (stilizálva természetesen)
zolynet:
VTEC: 5800
REV LIMIT: 8800
speed limiter disabled
knock sensor disabled
Ilyen epromot pont nem vennék, főleg nem 60dodoért. Ha már nekiáll az ember akkor inkább irják meg padon 30-ért, nemde?a kopogás szenzor kikapcsolása meg egyenesen gyilkosság imho. turbozinger úr egyes setupjain kivül érdemes használni, ő meg sejti mit csinál, meg analgon is folyamatosan nézi.
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #24961 üzenetére
Én sustinával járok.
Logo, City, Prelude egyik sem eszi. nem kb 0 hanem 0 a fogyaásom, Imi a tanu rá, ő töltögeti.
Most rászántam magam és a hütőrendszer javítás után eneos kevertet tettem bele, az is makulátlanul teszi a dolgát. .Egy CTR-be nem hiszem hogy ne érné meg a sustina, annyira nem drága, 0w50et gondotlad?
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #24963 üzenetére
Eddig mindenki elégedett volt vele. az 5w40et szerintem egy ilyen motorba ne verd bele, ha gondolod kifizeted a többletet és adok 0w50et, én mindenképp abban gondolkoznék.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz Winner_hun #24978 üzenetére
a logo sem kopik '99 és 190k után.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #25008 üzenetére
azért tudod hogy a bmw volt az egyetlen autó aki szelepváltás aka VEMS mellett GYENGÉBB motorerőt ért el. ( a sima szivóval szembe) Szóval nem kell elájulni. Egyébként vannak elismerésre méltó járgányok, Turbosinger Sanyával voltunk pár meghívott teszten, néha csak állakat keresve.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25017 üzenetére
Én most bevállaltam a sustina 5w40et. Azon kivül hogy fogyasztás csökkenést és még halkabb motort kaptam hátrányát nem látom. Long life, ugyhogy most az a terv hogy megnézem mennyi idő után lesz koszos. Mondjuk alapvetően nem erőgépbe ment.
Ha eddig is 10w40et használt, akkor szerintem nyugodtan maradhat annál. Eneosból kőkemény 4700Ft, azt hiszem túlélhető.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz Integra #25019 üzenetére
hosszuélettartamu? Gyakorlati tartalmát tekintve jobb a korom és dzsuvamegkötő képessége amelett hogy ugyan olyan marad a viszkozitása. Alapvetően nem vagyok híve annak ami mondjuk crx-en, meg 1-2helyen megy hogy azon versengünk hogy ki az aki csak 2500km-t megy egy olajjal.
egy kis leirás hogy ne én tépjem a szám
De te mintha elég otthonosan mozognál az olaj piacon, nem próbáltad még?
DeathAdder: Ismerek olyat aki odalépett apa 525is e46ának aztán 12!!!!!!!!4!!!! mm nyílás lett a hengerfej és a blokk között úgy elvetemedett, szerinted az normális? 2.300.000 volt a motor csere mert hát visszadobták nem rendeltetés szerű használat címszóval. Volt olyan srác is akinek kiszakadt a blokk -1henger, aztán úgy járt vele, kiváncsiságból kikönyökölt még 1 hajtókar és maradék 4hengerrel járt több héten át, mire végleg beadta a kulcsot
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
-
DCI_market
tag
válasz Viszlát #25026 üzenetére
Milyen olajakról beszélünk konrkét viszkozitás tekintetében? Csak mert baja nem lesz. De azért érdekes lenne egy 10w40 +0w20 Viszont több ne legyen az olaj, mert kényszer kenést képez, ami visszafogja a forgó alkatrészeket, azt pedig nem ecsetelem miért rohadtul nem jó.
Azt te döntöd el hogy mennyivel több, ha valóban 1mm a pálcán akkor talán nem lesz probléma, de ha több mint 1mm és csak magad nyugtatod akkor az kevésbé egészséges.[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
-
DCI_market
tag
válasz olbeteam #25105 üzenetére
2pofon aztán nem sír De tény a "zsigapapa" se klímázott mégis boldog volt a család. Kezd elkanászodni a nép, lassan azt vesszük majd észre hogy a puska hordja a vadászt.
Btw. nem a gyerekgondozás ellen vagyok, édesanyám jogosítványa annak volt köszönhető hogy a -10fokba ráfagyott az akkor 2 éves hugom arcára a könny, azóta vezet, mostanra hivatás szerűen. (és erre is mondhatjuk hogy régen gyalog jártak) De azért a gyereknek pont nem kéne jót tegyen a klíma.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz Winner_hun #25160 üzenetére
Nekem volt ugyan ilyen, még a HF is sérült, háturlól megálltam egy platon
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz neduddki #25178 üzenetére
magus, nem tudod hova tunt a tobbi fogyasztas adatom 86.000kmtől? http://www.spritmonitor.de/en/detail/494718.html
Teljesen kiidegel hogy egyik pillrölmasikra hopp.
Hondával viszont a 3. vagyok már a sorba, és leszek még az elsőAki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25222 üzenetére
3. vélemény hogy meg kell fizetni a tanulópénzt, tök 8 ki, mit károg most itt, egy ember vagy tudja a megfelelő kordában tartani a ménest, vagy nem, ha szétszalad fizet ha megtartja örül ( én az előbbi kategoriát erősítem, 470km körül volt az első törésem azóta 'köszömszépen.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25252 üzenetére
folyadékot cserélj, az sose baj, szimeringet ne baszogassunk ha nem muszáj
Integra, a renault DCI-k egyik alap baja és a TDCI fordok is a gyári 30k-n buknak meg.
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
mennyi itt az angolos
Én is csatlakoztam (volna) ha most nem diktálnak mást az anyagiak. A héten vettem egy 96os 101000km-es példányt. Ma volt nálam megint P rendszám, istenem, olyan érzés mintha még bejáratós lenne. hahu
Sajnos és egyben szerencsére van rá érdeklődés így remélem hamar elmegy. Ha pedig a szerencse úgy kívánja akkor egy aerodeck lesz majd pár hónap mulva a végcél, nagyon megszerettem. ( a dolog pikantériája hogy a vásárlást követő napon elvittem a párom korházba ahol feltörték a kocsit és a honositás árát valamint a P rendszámot gépkönyvestűl elvitték )Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz hartyi #25290 üzenetére
igen mindkettő van, de sajnos klima nincs Sok ember felhív és rákérdez. 35-ért van mondjuk forumon.
Igen ez a felszereltség nem álltam neki fotozgatni a gyári doksikat, de megvan minden. Az összes vizsgapapír idő arányosan, a vizsgákon felírt hiba lista mindig javítva stb.
Igen tényleg durva sztori, szerencsére crxen segítettek és hamar hozzájutottam egy új ablakhoz a P-rendszám tulaja pedig segítőkész és normális volt annak ellenére hogy ez mekkora bukta neki is ( de legalább külön jogi hercehurca nem lett) /pl trailerrel hazavitte a kocsit hogy ne ragadjon a kórháznál, annyit kért hogy a rendőrséget ne hívjam az ő jelenléte nélkül/.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25294 üzenetére
2xxx plusz frank volt anno de imho nem sokat veszít értékéből ha valójába csak a lámpája világit
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25329 üzenetére
már rég elérhető. zolynet kezdte nála a szezont
ezen a szivájkon is imis keret van[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz honda23 #25342 üzenetére
Nem tévedtek el, olyan müszaki taralommal adtak sportos megjelenésű családi és céges autó flottát amivel életben maradhattak. Ha megnézed a CRZ-vel mozdultak egyet, erre jött válaszul a GT86 és azt hiszem nem sok idő kell az új NSX megjelenéséhez, és abban sem vagyok biztos hogy a Honda főhadi szállásán már nem-e körözgetnek vele. Egyszerűen a piac nem volt kész.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #25432 üzenetére
Ő már NSX-et hajt
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #25460 üzenetére
Hasonló képp jártam, a "nyomta a gázt ezért nem aludt" duma pedig hülyeség, tapasztalat. Azért az komolyan hangzik hogy kiszállt és rágyújtott .
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
Nekem a kerékjárat takaró műanyag patentijait ki kell szedni, aztán onnan benyúlni, eleinte 20 perces művelet volt, most már 10alatt megvagyok, 6 havonta izzócsere.
Viszont soha ne tegyétek a gyujtáskapcsolóba a PIROS kulcsot. Balga f>szok voltunk, beraktuk ma várom Imit egy jó programozásra .
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
DS performance... ATE, Green Yellow stuff tök 8 szerintem. már az első vasalásnál elbaszhatod az egészet. Legalábbis AE86on sütöttem meg DS-t ugy hogy kuka volt aztán a "legolcsóbb" ATE az első pillanattól hibátlan volt. Nagyon mellé nem nyúlhatsz, különség ezredekben mérhető, és az hogy melyik menyire látszik a felniden az csak használat során derül ki. (DS szürke felnin kb 4x annyi port csinált nekem mint a gyári)
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26603 üzenetére
sustinába tettem már 28 ezret, most is 10 felett járok, igaz nem CTR. Semmi baja nincs nem csippenti, nem koszolodik. A mai olajak elsődleges ellensége a szennyeződés, MINDEN olajat ez nyir ki, a viszkozitásból nem veszit ( 300v sustina és társaira értve természetesen). Amig nem ELF és GM olajakat öntesz bele ne idegeskedj.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz Napfénysüti #26608 üzenetére
jogos, nem "annyira" rossz, Valvoline szint, de nem egy LM, Eneos, etc
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26643 üzenetére
nem mindegy hogy ki és miként használja.
A city 72knál: full kopott könyöklő, full kopott váltó, és ma jó idő lévén takarítottam, amikor lyukat leltem a vezető oldali padló filcen/szőnyegen ( sajnos tudjuk hogy muter úgy száll ki-be hogy ezen a ponton fordítja a sarkát. Pedig vigyázunk rá, és igyekszünk a lehető legjobb gazdái lenni. Persze ha van erre bármilyen praktika amivel lehetséges szebb állapotban megőrizni a kocsit akkor azt szívesen veszem.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DCI_market #26648 üzenetére
ja és a kinyomó csapágyat kikukázta teljesen ennyi idő alatt szóval Iminél már igényeltem cserét
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26687 üzenetére
Én leszarom, a kocsi van értem és nem forditva, természetesen nem ütöm vágom és baltát hordok, de nem fogok sirni azért mert egy karc van rajta, ez a Budapest Pack nálam. Sajnos velejárója. Ha ilyen szinten csinálnám akkor már tényleg azon a szinten amin integra, Vagy 110% vagy minden más már lényegtelen. Különösebb költésen kívül (évente 1 Imi szerelés átnézés, amúgy kb 3 olajcsere) is különb állapotban és minőségben használhatom a Hondám mint más havi többszázért a DCI renaultját ( bár az "kevesebbet" eszik.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest