-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kleroo
veterán
Kicsit kiábrándítottak az árak. 2millió körül szeretnék megállni vételárban.
És hiába indulnak 1.4 körültől, még 2.4-ért is elég sokat futott nem feltétlenül executive példányok vannak. Sőt, 2.8-3.0-példányokért sem dobom el a fejem a (és itt már megjelenik az újabb gen, a nem kicsit jobb belterével együtt)
értem én, hogy jól tartja az árát, de hát ez mi??
És olyan igazán ütős kombó még csak nincs is. Mondjuk egy hófehér Type S 100e km-el 2008ból, 18as szép gyári felniken, makulátlan állapotban.Ennyire irreális lenne egy 8-9év körüli executive, max 200k km körüli példány költségmentes közeli állapotban 2-2.2-ért?
Picit így visszakacsintgatok a Civicre is, ott legalább 2.5 körül már kifogahtó lenne egy vadállat kis Type S vörös színben, optikával kevés KM-rel makulátlan állapotban (a jó kis 1.8-al)
Egyébként mennyit forog a kis drága 6,-ban 1.8-al, 80-100-130-150nél? (óra szerint)(bár az accord értéktartásánál már csak az aktuális lancer betegebb. Új korában kereken 4 millió volt az alapcsomag. És most mennyiét ér nem túl maku állapotban sok km-el 2008-2009ből? legalább 2.3-2.5 körül. Ezis vicc.
Japók eszementül tartják az árukat)
-
Feltettem a téli gumit az ufo-ra és kisimult a rugózás. Valószínű, hogy a 225/45 R17 nagyon peres rá, plusz a 2009-es nyárigumi is ludas lehet benne. Ha megmarad a kocsi nyárig, úgyis kerül rá valami újabb, kíváncsi leszek rá, hogy milyen lesz. A pilot sport 3 azért volt szerethető, mert marha jól tapadt billegés/csúszás nélkül a kocsi.
-
czirok000
csendes tag
válasz
BlacKSouL #36041 üzenetére
Csepeli honda bontó oldalán ha jól értelmezem árulnak gyári mtf3 váltó olajat kimérve 4000 ft/ liter áron.
Weboldal alapján elég megbízható helynek tűnik, van velük valakinek tapasztalata? Engem nem zavar ha nem a designos csomagban kapom, lényeg hogy gyári nyál legyen és megbízható helyről -
BlacKSouL
addikt
válasz
demars #36030 üzenetére
Alulról sem fogsz tudni hozzáférni, mert ott az ablakmosó tartály, illetve az a rész részben burkolt alulról. Felülről a mosótartály nyaka, és a főfékhenger vagy valami ilyesmi van még útban. A legrövidebb út valóban a kerékjárati ív, de ha van rá időd, akkor emeld fel, szedd le a kereket, vedd ki az összes patentot, és vedd ki kompletten a műanyag betétet, mert nekem most 5 helyen lila-zöld a karom csuklóig... Annyira nem puha az a műanyag, hogy ne törje összevissza a kezed közben.
Más:
Váltóba én nem tennék mást, mint gyári váltóolajat, azért 80-120 000 km-eket csak elfutnak ezek az olajok a váltóban, és 4-6 évente az a 10-14 000 Ft szerintem nem összeg elosztva. Viszont nem mindegy, hogy mit kap a váltó.
Motorolajat régen a nagyon nagyvonalúan tervezett és gyártott váltókba javasoltak átmenetileg vészhelyzetre addig, míg valódi váltóolajat/hajtóműolajat nem tudott szerezni az illető. Viszkozitásban hasonló lehet egy 10W40, mint egy 75W80, csakhogy teljesen eltérő az adalékolása. Kapásból a folyamatos nyírási és nyomási igénybevétel nagyobb a váltóban, míg a motorolaj más szempontok szerint adalékolt. A motorolaj váltóban hamar vízszerűvé válhat, és akkor van recsegtetés, meg váltókar rugdosás, és a fogak is örülnek a szoros találkozásnak.8G sedannak is megjelent nálam némi pára a belső sarokban, ellenszerét nem tudom, de ha nincs a lámpának "breather cap"-je, vagyis apró egyirányú membránnal ellátott szellőztetője, ami egy irányba engedi csak a párát (kifelé), akkor csak egy jól zárt garázsban, nagyon száraz levegővel kifújva és gyorsan visszazárva lehet segíteni rajta. Ha ereszt (beázik) akkor úgy sem.
-
Köszi srácok!
Sajnos mióta megvan azóta párásodik is. Ég tudja mi lelte azt az oldali búrát, általában mosás vagy nagy eső után csinálja, szal valahol bemegy a víz. Lecserélni meg nem fogom, az horror pénz lehet...
-
-
válasz
Tsebacsi #36035 üzenetére
1) Utángyártott/szar búrák szoktak párásodni, nem tudsz vele mit csinálni, max csere...
2) Nyikorgás ezer helyről jöhet, lehet kárpit, lehet futómű stb. Ha futómű akkor 500 féle dolog lehet, ezt így itthon fotelből vagy akár egy videból elég nehéz megmondani (lehet gátló, szilent stb.). Vidd el Imihez, az a tuti.
(#36036) honda23 Nekem is nemrég elkezdett nyikorogni elöl valami, lehet a hideg miatt?
Mondjuk én szerdán megyek Imihez, valszeg megkérem nézzen rá a futóműre is.
-
honda23
aktív tag
válasz
Tsebacsi #36035 üzenetére
Párásodó fényszóró búrák ufó civicnél?
7gen accordnál betegség, amúgy a stanley lámpák minőségéről inkább nem vitatkoznék, szerintem nem éri el a Honda szintjét.
Nekem is párásodik egy kicsit augusztus óta mindig ugyanott, sajnos ezt csak kivétellel lehet megcsináltatni, ahol bepárásodik, ott újra szigeteltetni, vannak direkt ilyen felújító cégek, de én még nem hallottam párásodó 8gen ufó lámpákról, 6-7 gen lámpákról már igen.A hideg miatt adja ki a rugó azt a hangot, az összes Hondám ilyen volt eddig, tavasszal nyáron semmi, ősszel télen nyikorgott.
-
honda23
aktív tag
válasz
z123456789 #36033 üzenetére
Nem kell aggódnod, én amit megveszek olajat, beleöntöm, amennyi kell, a maradékot meg két három havonta beleöntöm, én évente/8e km-enként cserélek olajat.
-
honda23
aktív tag
válasz
BlacKSouL #36026 üzenetére
6 gen civicben és ep3-ban ez nekem tényleg 5 perc volt, mert az osram 1 évet bírt a nagy fényerő miatt.
Kivi leszek a mostani accordomra, mennyi lesz ez az idő. H4, H1.
Ha kiégett az egyik, mindig párban cseréltem eddig, van mindig egy tartalékom, azt szoktam berakni egy két napig, azt veszek párban és utána egyszerre cserélem. Így azonos a fényereje.Más, voltam fényszóró políron, frankó lett, majd nyáron kiderül, hogy bírja a napot.
-
demars
addikt
válasz
BlacKSouL #36026 üzenetére
Szerencsére nekem csak a bal oldalon kellett még cserélnem. De öcsém mondta, hogy a jobb oldali szívás lesz ránézésre... Lehet, hogy alulról próbálom majd (hátha több hely lesz...) Persze ha nincs akna, meg sötét van, teljesen mindegy...
Már tudom, hogy miért nem volt hajlandó párban cserélni a múltkor... -
honda23
aktív tag
válasz
z123456789 #36016 üzenetére
Ugye most viccelsz?
10e alatt eszik a verdád 5-7 decit, akkor szólj, ha 5-7 litert eszik meg...1000km alatt 1-2 deci olajfogyi teljesen normális, főleg magas fordulaton és sok hidegindításnál.
Ha 1000km alatt megeszik 0,5l-1l között, akkor szólj...Egy g astra 5w40-ből megeszik egy litert ezer alatt....
-
czirok000
csendes tag
válasz
tboy93 #36025 üzenetére
Sziasztok újra jelentkeznék pár sor erejéig
Pár hete én voltam akit halálra rémisztettetek hogy életem nagy hibáját követtem el hogy megvettem egy 7. gen 2.0 benzin accordot (350 ezer km-el ) amiben 200 ezer km felett 10w40 es olajat használt a fillérpengető előző tulaja.
Köszi az eneos és a motulos 5w30-as ajánlást de hosszas töprengés és utánajárás után 5w40 eneos hyper került a motorba, eddig 600 km t autóztam vele de egy molekula sem hiányzik belőle. Kezdhetek bizakodni?
Több szerelőt megkérdeztem, kezdeti próbának az 5w40 et mondták a 10w40 után , a 10w re húőzták a szájukat de végeredményben mind azt mondta h igásló motor nem hiszik hogy tönkretette volna egy 10w s olaj de tény hogy nem belevaló
Következő project a váltó olaj, csak gyári honda mtf3 vagy az urban legendeknek hihetek hogy 10w40 motor vagy motorkerékpár olajat a váltónak? Meglepett a dolog de több helyről ezt hallottam , ennyien csak nem mondanak hülyeséget -
BlacKSouL
addikt
8G sedan jobb oldali tompított csere. Rémálmaimban, ha tüzes vassal üldöznek...
Mert a rohadt kézikönyv szerint 4 sor:
Pattintsunk ki 2 db patentot, hajtsuk félre a doblemez műanyagot, óramutatóval ellentétesen csavarjuk ki a búrából a foglalatot, húzzuk le a csatlakozót a régi izzóról, majd fordítva tegyünk mindent vissza az új izzóval. Ez így leírva kényelmes 5 perc.A valóságban ez 70 perc. Ebből 5 perc az 5 ! azaz öt patent kivétele(nem 2, mert 2 semmire nem elég), újabb 10 perc, míg egyre dühösebben feszegetjük a dobbetétet, hogy legalább az egyik kezünk csuklóig beférjen (benyúlni és belátni egyszerre esélytelen!), 10 perc míg tapintással az ujjunk hegyével felismerjük a megfelelő foglalatot pontosan könyékhajlatig az autóban turkálva vakon, 5 perc míg a 3 cm-es feszes kábel ellenére eltekerjük vagy negyedfordulatot a foglalatot 2 vagy 3 ujjunk hegyével, 5 perc, míg a pattanásig feszült 3cm-es kábel ellenére kihúzzuk a búrából az izzót, 5 perc, míg a csatlakozó rugóját fél ujjal lenyomva további tetszőleges 2 ujjal kifeszegetjük a csatlakozóból, majd csatakosra vagdosott kezünket kihúzzuk az autóból.
A maradék 20-25 perc azzal telik, hogy megpróbáljuk nem összefogdosni mocsokkal és vérrel az új izzó búráját, illetve miután a 3 cm-es kábel ellenére bedugtuk a lámpába, megtaláljuk a pozíciót, ahol be lehet forgatni rögzítésre a foglalatot. Ismétlem sokadszor: egy alaphelyzetében is feszesre húzott, 3 cm-es kábel van az izzóhoz. Ezt közel szakadásig kell továbbfeszíteni eleve az elforgatáshoz, és újabb feszegetés kell, hogy a HB4 ! L-alakú csatlakozóval ellátott, különösen hosszú, lábakkal hosszított izzót ki tudjuk húzni hátrafelé a lámpatestből...Régen kurvaanyáztam ilyen hosszasan.
Mondhatnám, hogy ráadásul nyilván ezt sötétben, de mivel mindent vakon kell csinálni, teljesen mindegy mikor van. -
válasz
z123456789 #36024 üzenetére
Annyi, hogy figyeld a szintet és ne hagyd nívó alá csökkenni.
(#36026) BlacKSouL 7g sedan helyzetjelző csere ugyan ez
-
válasz
z123456789 #36022 üzenetére
Ez egyáltalán nem vészes
Majd ha két olajcsere között venned kell pluszban 2db 4L-es kannát akkor kezdj el aggódni
-
z123456789
addikt
válasz
runner 125 #36021 üzenetére
Fú, igen így értem. Valamit benéztem. A 7dl nem 7L...
Én azt hittem hogy amit beletöltesz, annak ki kell húznia a következő cseréig. De akkor nincs nagy para. Minden esetre megnézetem, mert eddig ezt sem csinálta. -
runner 125
nagyúr
válasz
z123456789 #36018 üzenetére
Fubaz, ezt most én sem értem.
Szóval, eljön az olajcsere ideje. Veszel egy 4 literes flaskát. Leengedik a régit, majd az általad megvett 4 literes flaskából beleöntenek 3,6 litert, így marad 4dl az alján, amit te az elkövetkezendő 10.000km alatt szép lassan beletöltesz? S, amire eljön az újabb csere ideje pont üres lesz a flaska?
Mert ha 10.000km alatt eszik meg 4dl-t az semmi, enyém többet eszik.. nem kell foglalkozni vele.
-
bbubby00
őstag
válasz
EQMontoya #36019 üzenetére
Énsem értem most Z gondolatmenetét
Nekem most a motorblokk bal első széle olajos. Nemtudom, h honnan származik. De v-tec tömítésre gyanakszom. Majd én is elviszem átnézetni. Hétvégén váltásnál kerregett egy nagyot, mintha nem kuplungoltam volnakb 7ezres fordulatnál. Azóta nehezebben veszi a fokozatot az eddig vajpuha váltóm. Meg 2ezres fordulat alatt dadogósabb lett, mintha nem kapna üzemanyagot...
-
EQMontoya
veterán
válasz
z123456789 #36018 üzenetére
Én nem egészen értem, hogy Nálad mi a helyzet most tulajdonképpen?
Ok, 3.6l megy bele, 4dl marad a flakonban.
10.000km alatt, ami után cserélsz, mennyit töltesz bele? A flakonban lévő 4 decit, vagy kell még venni? -
z123456789
addikt
válasz
EQMontoya #36017 üzenetére
Ezt nem értem. (Mondjuk rohadt szar matekos voltam mindig.
) Ha lecserélem az olajat, és beletöltök 3,6 L olajat (mert valami ilyesmi a gyári adat) a 4 L-es kiszerelésből, és 10000 km után ezt megismétlem, akkor a 10000 km-hez nem csak arra a 3,6 L-re lenne szükségem? Normál állapotban persze. Vagy tök mindegy hogy egy autó milyen állapotban van, mindig kell utána tölteni?
-
EQMontoya
veterán
válasz
z123456789 #36016 üzenetére
10.000km alatt megy bele 7dl, azaz 0.7dl/1000km?
Az nagyságrendileg semmi. -
z123456789
addikt
válasz
runner 125 #36014 üzenetére
10000 alatt beleöntöm a castrol 10W40 teljes tartalmát. 3,5-et cserénél, a maradékot meg utánatöltésnél.
A 7dl az nem sok?
Milyen adalékokra gondoltál? -
Üdv Urak!
Ufó civic-nél van valami megoldás a párásodó fényszóróbúrára, illetve a hátulról jövő nyikorgásra, amikor az ember kiszáll a kocsiból? Ez a kézifék vagy pedig a futómű/rugók adják ki? Vagy ez így nagyon tág határ és majd Tóth Imi megnézi?
-
runner 125
nagyúr
válasz
z123456789 #36011 üzenetére
Azt viszont továbbra sem írtad, h 10.000 alatt mennyi olajt eszik meg és mindezt milyen viszkozitású, márkájú olajból.
A "könnyű", 5W40 Sustina-ból nekem 10.000 alatt pontosan 7dl fogy el. 3,3 a feltöltési mennyisége, veszek 4 litert és 2-3 havonta 1,5-2dl-t töltök rá.
Ha 2-3 liter olaj elfogy 10.000 km alatt, akkor első körben kipróbálnék adalék anyagokat, mindegy elven. Xado, Prolong... -
válasz
z123456789 #36011 üzenetére
Minden olajcserere egy 4L-es sustinat veszek. Abbol belemegy kb 3.5-3.6L cserenel. Havonta ellenorzom a szinten, van hogy ratoltok az olajcserebol maradt olajbol egy decit, de igazabol ez is felesleges mert ha nem toltenek ra se menne nivo ala. A 10k km vegere mindig marad a 4L-es sustina aljan egy 0.5-1dl, azt odaadom faternak a lancfureszbe
-
z123456789
addikt
válasz
tboy93 #36010 üzenetére
És te hogyan csinálod? Olajcsere, és rátöltesz mindig?
Valami ilyesmi az enyém is.Hát...már elég régóta van egy olajfolyásom, de eddig a nívópálca rendben volt, és tényleg nem ette az olajat. Értsd, ez az utóbbi 2 év. Azt mondta a szerelő hogy várjunk egy kicsit vele, mert ha a motorból folyik, azt látni fogom. Ha nem onnan folyik, akkor valószínű a váltónál lesz gond, azt meg szétszedni, és ,megkeresni a hibát...(nem tudom hogy nem volt kedve hozzá, vagy tényleg inkább jobb ha hagyjuk.) A lényeg hogy ez a vékony olajréteg mindig ott van, de nem folyik, csak pont annyira borítja be azt a nem tudom milyen rész van ott hogy pont beleragadjon a por. de mondom ezzel járok kb 2 éve. Most viszont vészesen kevés volt az olajszint az utolsó ellenőrzéseknél a pálcán.
Úgy is mennem kell hozzá a napokban, mert a bal hátsó ajtóm megint nem nyílik, szóval rákérdezek hogy mi a véleménye...de nem akarok már megint 100-et ráverni.EZ már lassan nem karbantartás, hanem szenvedély.
-
válasz
z123456789 #36009 üzenetére
Mennyire eszi az olajat? Enyem is "eszi", a sustinabol 4dl fogy 10.000km alatt
Ilyen 1000km/1L mar eleg gazos, ott mar nem art egy fullos general.
Egyebkent biztos hogy eszi es nem elfolyik valahol? Nezzetek korbe a blokk kornyeken.
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
1.4 is 1998-as 6G 4D civic 350 000 km-rel.
Azt hiszem elkezdte enni az olajat...Ez már a véget jelenti? Vagy érdemes lenne még megjavíttatni? Mi okozhatja ezt az olajzabálást? Idén már nagyon sokat költöttem rá, és jelenleg abban a dilemmában vagyok hogy költsek még rá, vagy engedjem el, és kezdjek új után nézni?
Szerintetek? -
honda23
aktív tag
válasz
Kleroo #36002 üzenetére
Dízelnél ami előjöhet: leömlő repedés, 150e ft, de gariban cserélték 6-7 éves korukig a dízeleknél, ezt érdemes lenne lekérdezni, ha dízelt akarsz. Kettőstömegű és kuplung, 4 Bosch injektor, nagyjából ennyi az Accordok dízel betegsége még. Ezen kívül fényszóró párásodás elől, hátsó felső lengőkar gömbfej kiszakadás, központi zár motor hiba főleg elől, szervo szivattyú cső csepegés, gázpedál szenzor hiba. Így ennyi jutott hirtelen eszembe.
De nem kell aggódni, a 7 gen Accord egy elég megbízható autó, dízeleknél a karbantartásra kellett odafigyelni, tulajtól venni, nem köcsög hazug kereskedésektől, ne kormoljon, legyen jó a hideg, meleg alapjárat, ne legyen össze vissza fényezve.
Dízelnél ajánlott kb 25-30 km megtétele egyhuzamban, tehát az napi 50-60 km, mivel nekem 12 km a melóhelyem, így el is vetettem, mert a dízel lassabban melegszik, mint a benzines.255e km nem lehet gáz, ha jól, normálisan karbantartották az autót. Viszont én még olyat nem nagyon láttam, sajnos.
Én fél éve vettem a benzinest, minden olaj, szűrő cserélve, lengőkar cserélve, kuplungot kaptam ajándékba, ami még van, az a fényszóró ritka párásodása a reflektor oldalán, ami most jött elő a hidegben.
Tökéletes utazóautó, ha kell sportos, ha kell, utazós, jól fekszi a kanyarokat, én meg vagyok vele elégedve, sokkal jobb kormányreakciók, mint amit vártam, kellemes futómű. Pontos, gyors váltó, jól adagolható fék.
Ha nem tudod eldönteni, melyik kell, próbáld ki a dízelt és benzinest is, de ha nem mész évi min 15e km-t, felesleges a dízel szerintem.
Csomitartója 1 hét nyaralásra elég volt 4 személyre. -
Tyu, ma szetkaptuk a gepet hifi miatt. Anyos ules, hatso ulesek ki, kezifek box ki, szivargyujto konzol ki, ajtokarpitok ki, csomi karpitok ki... pazarul mutat most a gep, elmeny volt igy kibelezve hazajonni vele
Holnap befejezzuk, behuzunk minden kabelt es osszerakjuk a gepet. Majd lovok par kepet.
-
sunny84
senior tag
Szevasztok , légy szíves segítsetek nekem , 7gen 4d sedanhoz kellene elsö alsó és hátsó alsó toronymerevítö .. Nem találok sehol , több emberrel beszéltem semmi , import , fp és a hondatuning.hu n sincs beszéltem velük annyi van ami ott van az oldalukon azokra az évjáratokra és típusokra jó másra nem :/
egyszerüen kész vagyok adjatok valami kontaktot ha tudtok elöre is köszi -
Kleroo
veterán
válasz
Tsebacsi #36000 üzenetére
Igen-igen, ezért is nem vetem el a dízelt, pont ideális a 25km, szépen bemelegszik, ráadásul garázs és fűtött garázs között ingázva.
honda23:
Köszönöm, fontos hsz ez is. Adatok/tesztek alapján nekem is az jött le, hogy az Accord egy nonplus ultra kocsi(ráadásul a 0.26os cw se gyenge), csak hát attól még érzetre lehet papis, ne elég közvetlen élménnyel. A hétvégén megyek is tesztvezetgetni. Tudom hogy van 5 és 6 sebességes accord is, ezt a civicre értettem,hogy nem értem minek 6 sebesség, ha ennyire rövid... :S
255e km jó karbantartás esetén para a dízelnek? Nem akarok kuplung-2üstömeg-dízelalaktrészek cseréjébe botlani 400-500k-ért....
Esetleg musthave extra van néééki?Snoop-y
Gondolom a hátsó sorra gondolt. A nehezen kihasználható sedan forma nem probléma, eddigis sedanom volt, nem volt probléma. vagy ha igen, akkor egy kombi is szűkös lett volna.Bár civicnék a felhajtható ülés nagy aduász tud lenni, de nem cuccolok annyit kocsival hogy ez perdöntő legyen.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Kugoo Kirin G1
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z390 i7 8700K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB Zalman i3 Edge Seasonic 650W
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- iPhone 16 Plus 128GB, Független, Újszerű, 100%, Garanciával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest