Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36001) Snoop-y válasza Tsebacsi (#36000) üzenetére


Snoop-y
veterán

Civic jobban pakolhato es nagyobb a csomagtartoja is.
Accordban hiaba hajthato le a hatso ules a csomagter elvalaszto/merevito miatt kb kar is ledonteni mert nagy dolgok igy sem fernek bele. Ufo civicbe meg ket sti ulest siman bedobtunk hatra!

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#36002) Kleroo válasza Tsebacsi (#36000) üzenetére


Kleroo
veterán

Igen-igen, ezért is nem vetem el a dízelt, pont ideális a 25km, szépen bemelegszik, ráadásul garázs és fűtött garázs között ingázva.

honda23:
Köszönöm, fontos hsz ez is. Adatok/tesztek alapján nekem is az jött le, hogy az Accord egy nonplus ultra kocsi(ráadásul a 0.26os cw se gyenge :) ), csak hát attól még érzetre lehet papis, ne elég közvetlen élménnyel. A hétvégén megyek is tesztvezetgetni. Tudom hogy van 5 és 6 sebességes accord is, ezt a civicre értettem,hogy nem értem minek 6 sebesség, ha ennyire rövid... :S

255e km jó karbantartás esetén para a dízelnek? Nem akarok kuplung-2üstömeg-dízelalaktrészek cseréjébe botlani 400-500k-ért....
Esetleg musthave extra van néééki?

Snoop-y
Gondolom a hátsó sorra gondolt. A nehezen kihasználható sedan forma nem probléma, eddigis sedanom volt, nem volt probléma. vagy ha igen, akkor egy kombi is szűkös lett volna. :D Bár civicnék a felhajtható ülés nagy aduász tud lenni, de nem cuccolok annyit kocsival hogy ez perdöntő legyen.

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#36003) Snoop-y válasza Kleroo (#36002) üzenetére


Snoop-y
veterán

Csak allobol papis. A 2.4-es szedi a labat rendesen :K

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#36004) sunny84


sunny84
senior tag

Szevasztok , légy szíves segítsetek nekem , 7gen 4d sedanhoz kellene elsö alsó és hátsó alsó toronymerevítö .. Nem találok sehol , több emberrel beszéltem semmi , import , fp és a hondatuning.hu n sincs beszéltem velük annyi van ami ott van az oldalukon azokra az évjáratokra és típusokra jó másra nem :/
egyszerüen kész vagyok adjatok valami kontaktot ha tudtok elöre is köszi :R

" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -

(#36005) !Overdose! válasza sunny84 (#36004) üzenetére


!Overdose!
őstag

Szerintem nem biztos, hogy létezik hozzá.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#36006) Kleroo válasza Snoop-y (#36003) üzenetére


Kleroo
veterán

Nem a tempóra gondolok. Pont hogy az érzetre. Kormány pontosság, precízség, mennyire érzem vele a tapadást, úttartás-érzet,ilyesmik. Ehhez édes mindegy a motor. :D

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#36007) tboy93


tboy93
nagyúr

Tyu, ma szetkaptuk a gepet hifi miatt. Anyos ules, hatso ulesek ki, kezifek box ki, szivargyujto konzol ki, ajtokarpitok ki, csomi karpitok ki... pazarul mutat most a gep, elmeny volt igy kibelezve hazajonni vele :DDD Holnap befejezzuk, behuzunk minden kabelt es osszerakjuk a gepet. Majd lovok par kepet.

(#36008) honda23 válasza Kleroo (#36002) üzenetére


honda23
aktív tag

Dízelnél ami előjöhet: leömlő repedés, 150e ft, de gariban cserélték 6-7 éves korukig a dízeleknél, ezt érdemes lenne lekérdezni, ha dízelt akarsz. Kettőstömegű és kuplung, 4 Bosch injektor, nagyjából ennyi az Accordok dízel betegsége még. Ezen kívül fényszóró párásodás elől, hátsó felső lengőkar gömbfej kiszakadás, központi zár motor hiba főleg elől, szervo szivattyú cső csepegés, gázpedál szenzor hiba. Így ennyi jutott hirtelen eszembe.
De nem kell aggódni, a 7 gen Accord egy elég megbízható autó, dízeleknél a karbantartásra kellett odafigyelni, tulajtól venni, nem köcsög hazug kereskedésektől, ne kormoljon, legyen jó a hideg, meleg alapjárat, ne legyen össze vissza fényezve.
Dízelnél ajánlott kb 25-30 km megtétele egyhuzamban, tehát az napi 50-60 km, mivel nekem 12 km a melóhelyem, így el is vetettem, mert a dízel lassabban melegszik, mint a benzines.

255e km nem lehet gáz, ha jól, normálisan karbantartották az autót. Viszont én még olyat nem nagyon láttam, sajnos.
Én fél éve vettem a benzinest, minden olaj, szűrő cserélve, lengőkar cserélve, kuplungot kaptam ajándékba, ami még van, az a fényszóró ritka párásodása a reflektor oldalán, ami most jött elő a hidegben.
Tökéletes utazóautó, ha kell sportos, ha kell, utazós, jól fekszi a kanyarokat, én meg vagyok vele elégedve, sokkal jobb kormányreakciók, mint amit vártam, kellemes futómű. Pontos, gyors váltó, jól adagolható fék.
Ha nem tudod eldönteni, melyik kell, próbáld ki a dízelt és benzinest is, de ha nem mész évi min 15e km-t, felesleges a dízel szerintem.
Csomitartója 1 hét nyaralásra elég volt 4 személyre.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#36009) z123456789


z123456789
addikt

Sziasztok!

1.4 is 1998-as 6G 4D civic 350 000 km-rel.
Azt hiszem elkezdte enni az olajat... :U Ez már a véget jelenti? Vagy érdemes lenne még megjavíttatni? Mi okozhatja ezt az olajzabálást? Idén már nagyon sokat költöttem rá, és jelenleg abban a dilemmában vagyok hogy költsek még rá, vagy engedjem el, és kezdjek új után nézni? :F
Szerintetek? :R

(#36010) tboy93 válasza z123456789 (#36009) üzenetére


tboy93
nagyúr

Mennyire eszi az olajat? Enyem is "eszi", a sustinabol 4dl fogy 10.000km alatt :) Ilyen 1000km/1L mar eleg gazos, ott mar nem art egy fullos general.

Egyebkent biztos hogy eszi es nem elfolyik valahol? Nezzetek korbe a blokk kornyeken.

(#36011) z123456789 válasza tboy93 (#36010) üzenetére


z123456789
addikt

És te hogyan csinálod? Olajcsere, és rátöltesz mindig?
Valami ilyesmi az enyém is.

Hát...már elég régóta van egy olajfolyásom, de eddig a nívópálca rendben volt, és tényleg nem ette az olajat. Értsd, ez az utóbbi 2 év. Azt mondta a szerelő hogy várjunk egy kicsit vele, mert ha a motorból folyik, azt látni fogom. Ha nem onnan folyik, akkor valószínű a váltónál lesz gond, azt meg szétszedni, és ,megkeresni a hibát...(nem tudom hogy nem volt kedve hozzá, vagy tényleg inkább jobb ha hagyjuk.) A lényeg hogy ez a vékony olajréteg mindig ott van, de nem folyik, csak pont annyira borítja be azt a nem tudom milyen rész van ott hogy pont beleragadjon a por. de mondom ezzel járok kb 2 éve. Most viszont vészesen kevés volt az olajszint az utolsó ellenőrzéseknél a pálcán. :(
Úgy is mennem kell hozzá a napokban, mert a bal hátsó ajtóm megint nem nyílik, szóval rákérdezek hogy mi a véleménye...de nem akarok már megint 100-et ráverni. :((( EZ már lassan nem karbantartás, hanem szenvedély. :((

(#36012) tboy93 válasza z123456789 (#36011) üzenetére


tboy93
nagyúr

Minden olajcserere egy 4L-es sustinat veszek. Abbol belemegy kb 3.5-3.6L cserenel. Havonta ellenorzom a szinten, van hogy ratoltok az olajcserebol maradt olajbol egy decit, de igazabol ez is felesleges mert ha nem toltenek ra se menne nivo ala. A 10k km vegere mindig marad a 4L-es sustina aljan egy 0.5-1dl, azt odaadom faternak a lancfureszbe :D

[ Szerkesztve ]

(#36013) z123456789 válasza tboy93 (#36012) üzenetére


z123456789
addikt

Valami ilyesmi van most nálam is. Na mindegy, a héten remélem eljutok a szerelőhöz.
Aztán ha csere, akkor mindenki dobhatja a vágyálmait. Mert fogalmam sincs mit vennék? :D

(#36014) runner 125 válasza z123456789 (#36011) üzenetére


runner 125
nagyúr

Azt viszont továbbra sem írtad, h 10.000 alatt mennyi olajt eszik meg és mindezt milyen viszkozitású, márkájú olajból.
A "könnyű", 5W40 Sustina-ból nekem 10.000 alatt pontosan 7dl fogy el. 3,3 a feltöltési mennyisége, veszek 4 litert és 2-3 havonta 1,5-2dl-t töltök rá.
Ha 2-3 liter olaj elfogy 10.000 km alatt, akkor első körben kipróbálnék adalék anyagokat, mindegy elven. Xado, Prolong...

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#36015) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Üdv Urak!

Ufó civic-nél van valami megoldás a párásodó fényszóróbúrára, illetve a hátulról jövő nyikorgásra, amikor az ember kiszáll a kocsiból? Ez a kézifék vagy pedig a futómű/rugók adják ki? Vagy ez így nagyon tág határ és majd Tóth Imi megnézi? :U

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#36016) z123456789 válasza runner 125 (#36014) üzenetére


z123456789
addikt

10000 alatt beleöntöm a castrol 10W40 teljes tartalmát. 3,5-et cserénél, a maradékot meg utánatöltésnél.
A 7dl az nem sok? :O
Milyen adalékokra gondoltál? :F

(#36017) EQMontoya válasza z123456789 (#36016) üzenetére


EQMontoya
veterán

10.000km alatt megy bele 7dl, azaz 0.7dl/1000km?
Az nagyságrendileg semmi. :)

Same rules apply!

(#36018) z123456789 válasza EQMontoya (#36017) üzenetére


z123456789
addikt

Ezt nem értem. (Mondjuk rohadt szar matekos voltam mindig. :DDD ) Ha lecserélem az olajat, és beletöltök 3,6 L olajat (mert valami ilyesmi a gyári adat) a 4 L-es kiszerelésből, és 10000 km után ezt megismétlem, akkor a 10000 km-hez nem csak arra a 3,6 L-re lenne szükségem? Normál állapotban persze. Vagy tök mindegy hogy egy autó milyen állapotban van, mindig kell utána tölteni? :F

(#36019) EQMontoya válasza z123456789 (#36018) üzenetére


EQMontoya
veterán

Én nem egészen értem, hogy Nálad mi a helyzet most tulajdonképpen?

Ok, 3.6l megy bele, 4dl marad a flakonban.
10.000km alatt, ami után cserélsz, mennyit töltesz bele? A flakonban lévő 4 decit, vagy kell még venni?

Same rules apply!

(#36020) bbubby00 válasza EQMontoya (#36019) üzenetére


bbubby00
őstag

Énsem értem most Z gondolatmenetét :D
Nekem most a motorblokk bal első széle olajos. Nemtudom, h honnan származik. De v-tec tömítésre gyanakszom. Majd én is elviszem átnézetni. Hétvégén váltásnál kerregett egy nagyot, mintha nem kuplungoltam volna :F kb 7ezres fordulatnál. Azóta nehezebben veszi a fokozatot az eddig vajpuha váltóm. Meg 2ezres fordulat alatt dadogósabb lett, mintha nem kapna üzemanyagot... :O

[ Szerkesztve ]

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#36021) runner 125 válasza z123456789 (#36018) üzenetére


runner 125
nagyúr

Fubaz, ezt most én sem értem.

Szóval, eljön az olajcsere ideje. Veszel egy 4 literes flaskát. Leengedik a régit, majd az általad megvett 4 literes flaskából beleöntenek 3,6 litert, így marad 4dl az alján, amit te az elkövetkezendő 10.000km alatt szép lassan beletöltesz? S, amire eljön az újabb csere ideje pont üres lesz a flaska?

Mert ha 10.000km alatt eszik meg 4dl-t az semmi, enyém többet eszik.. nem kell foglalkozni vele.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#36022) z123456789 válasza runner 125 (#36021) üzenetére


z123456789
addikt

Fú, igen így értem. Valamit benéztem. A 7dl nem 7L... :U
Én azt hittem hogy amit beletöltesz, annak ki kell húznia a következő cseréig. De akkor nincs nagy para. Minden esetre megnézetem, mert eddig ezt sem csinálta.

(#36023) tboy93 válasza z123456789 (#36022) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ez egyáltalán nem vészes :N Majd ha két olajcsere között venned kell pluszban 2db 4L-es kannát akkor kezdj el aggódni ;]

(#36024) z123456789 válasza tboy93 (#36023) üzenetére


z123456789
addikt

Vettem! Kocsi projekt lefújva. :D
:R

(#36025) tboy93 válasza z123456789 (#36024) üzenetére


tboy93
nagyúr

Annyi, hogy figyeld a szintet és ne hagyd nívó alá csökkenni.

(#36026) BlacKSouL 7g sedan helyzetjelző csere ugyan ez :D

[ Szerkesztve ]

(#36026) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

8G sedan jobb oldali tompított csere. Rémálmaimban, ha tüzes vassal üldöznek...
Mert a rohadt kézikönyv szerint 4 sor:
Pattintsunk ki 2 db patentot, hajtsuk félre a doblemez műanyagot, óramutatóval ellentétesen csavarjuk ki a búrából a foglalatot, húzzuk le a csatlakozót a régi izzóról, majd fordítva tegyünk mindent vissza az új izzóval. Ez így leírva kényelmes 5 perc.

A valóságban ez 70 perc. Ebből 5 perc az 5 ! azaz öt patent kivétele(nem 2, mert 2 semmire nem elég), újabb 10 perc, míg egyre dühösebben feszegetjük a dobbetétet, hogy legalább az egyik kezünk csuklóig beférjen (benyúlni és belátni egyszerre esélytelen!), 10 perc míg tapintással az ujjunk hegyével felismerjük a megfelelő foglalatot pontosan könyékhajlatig az autóban turkálva vakon, 5 perc míg a 3 cm-es feszes kábel ellenére eltekerjük vagy negyedfordulatot a foglalatot 2 vagy 3 ujjunk hegyével, 5 perc, míg a pattanásig feszült 3cm-es kábel ellenére kihúzzuk a búrából az izzót, 5 perc, míg a csatlakozó rugóját fél ujjal lenyomva további tetszőleges 2 ujjal kifeszegetjük a csatlakozóból, majd csatakosra vagdosott kezünket kihúzzuk az autóból.
A maradék 20-25 perc azzal telik, hogy megpróbáljuk nem összefogdosni mocsokkal és vérrel az új izzó búráját, illetve miután a 3 cm-es kábel ellenére bedugtuk a lámpába, megtaláljuk a pozíciót, ahol be lehet forgatni rögzítésre a foglalatot. Ismétlem sokadszor: egy alaphelyzetében is feszesre húzott, 3 cm-es kábel van az izzóhoz. Ezt közel szakadásig kell továbbfeszíteni eleve az elforgatáshoz, és újabb feszegetés kell, hogy a HB4 ! L-alakú csatlakozóval ellátott, különösen hosszú, lábakkal hosszított izzót ki tudjuk húzni hátrafelé a lámpatestből...

Régen kurvaanyáztam ilyen hosszasan.
Mondhatnám, hogy ráadásul nyilván ezt sötétben, de mivel mindent vakon kell csinálni, teljesen mindegy mikor van.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#36027) z123456789 válasza tboy93 (#36025) üzenetére


z123456789
addikt

OK. Az hetente megtörténik, takarításnál. :) :R

(#36028) czirok000 válasza tboy93 (#36025) üzenetére


czirok000
csendes tag

Sziasztok újra jelentkeznék pár sor erejéig :U
Pár hete én voltam akit halálra rémisztettetek hogy életem nagy hibáját követtem el hogy megvettem egy 7. gen 2.0 benzin accordot (350 ezer km-el ) amiben 200 ezer km felett 10w40 es olajat használt a fillérpengető előző tulaja.
Köszi az eneos és a motulos 5w30-as ajánlást de hosszas töprengés és utánajárás után 5w40 eneos hyper került a motorba, eddig 600 km t autóztam vele de egy molekula sem hiányzik belőle. Kezdhetek bizakodni?
Több szerelőt megkérdeztem, kezdeti próbának az 5w40 et mondták a 10w40 után , a 10w re húőzták a szájukat de végeredményben mind azt mondta h igásló motor nem hiszik hogy tönkretette volna egy 10w s olaj de tény hogy nem belevaló :)
Következő project a váltó olaj, csak gyári honda mtf3 vagy az urban legendeknek hihetek hogy 10w40 motor vagy motorkerékpár olajat a váltónak? Meglepett a dolog de több helyről ezt hallottam , ennyien csak nem mondanak hülyeséget :F

(#36029) honda23 válasza z123456789 (#36016) üzenetére


honda23
aktív tag

Ugye most viccelsz?
10e alatt eszik a verdád 5-7 decit, akkor szólj, ha 5-7 litert eszik meg...

1000km alatt 1-2 deci olajfogyi teljesen normális, főleg magas fordulaton és sok hidegindításnál.
Ha 1000km alatt megeszik 0,5l-1l között, akkor szólj...

Egy g astra 5w40-ből megeszik egy litert ezer alatt....

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#36030) demars válasza BlacKSouL (#36026) üzenetére


demars
addikt

Szerencsére nekem csak a bal oldalon kellett még cserélnem. De öcsém mondta, hogy a jobb oldali szívás lesz ránézésre... Lehet, hogy alulról próbálom majd (hátha több hely lesz...) Persze ha nincs akna, meg sötét van, teljesen mindegy...
Már tudom, hogy miért nem volt hajlandó párban cserélni a múltkor... :))

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#36031) tboy93 válasza czirok000 (#36028) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szia! Régi hondáknál ha jól emlékszem lehetett motorolajat tölteni a váltóba, de az accordba csakis honda mtf3-at önts ha nem akarod rövid úton tönkretenni a váltót :) 7g váltóba motorolaj egy hatalmas bullshit.

[ Szerkesztve ]

(#36032) honda23 válasza BlacKSouL (#36026) üzenetére


honda23
aktív tag

6 gen civicben és ep3-ban ez nekem tényleg 5 perc volt, mert az osram 1 évet bírt a nagy fényerő miatt.

Kivi leszek a mostani accordomra, mennyi lesz ez az idő. H4, H1.
Ha kiégett az egyik, mindig párban cseréltem eddig, van mindig egy tartalékom, azt szoktam berakni egy két napig, azt veszek párban és utána egyszerre cserélem. Így azonos a fényereje.

Más, voltam fényszóró políron, frankó lett, majd nyáron kiderül, hogy bírja a napot.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#36033) z123456789 válasza honda23 (#36029) üzenetére


z123456789
addikt

Nem. :(
Jó ide járni. :)

(#36034) honda23 válasza z123456789 (#36033) üzenetére


honda23
aktív tag

Nem kell aggódnod, én amit megveszek olajat, beleöntöm, amennyi kell, a maradékot meg két három havonta beleöntöm, én évente/8e km-enként cserélek olajat.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#36035) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Erre valaki tud ötletet? :B :U

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#36036) honda23 válasza Tsebacsi (#36035) üzenetére


honda23
aktív tag

Párásodó fényszóró búrák ufó civicnél?
7gen accordnál betegség, amúgy a stanley lámpák minőségéről inkább nem vitatkoznék, szerintem nem éri el a Honda szintjét.
Nekem is párásodik egy kicsit augusztus óta mindig ugyanott, sajnos ezt csak kivétellel lehet megcsináltatni, ahol bepárásodik, ott újra szigeteltetni, vannak direkt ilyen felújító cégek, de én még nem hallottam párásodó 8gen ufó lámpákról, 6-7 gen lámpákról már igen.

A hideg miatt adja ki a rugó azt a hangot, az összes Hondám ilyen volt eddig, tavasszal nyáron semmi, ősszel télen nyikorgott.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#36037) tboy93 válasza Tsebacsi (#36035) üzenetére


tboy93
nagyúr

1) Utángyártott/szar búrák szoktak párásodni, nem tudsz vele mit csinálni, max csere...

2) Nyikorgás ezer helyről jöhet, lehet kárpit, lehet futómű stb. Ha futómű akkor 500 féle dolog lehet, ezt így itthon fotelből vagy akár egy videból elég nehéz megmondani (lehet gátló, szilent stb.). Vidd el Imihez, az a tuti.

(#36036) honda23 Nekem is nemrég elkezdett nyikorogni elöl valami, lehet a hideg miatt? :F Mondjuk én szerdán megyek Imihez, valszeg megkérem nézzen rá a futóműre is.

[ Szerkesztve ]

(#36038) czirok000 válasza tboy93 (#36031) üzenetére


czirok000
csendes tag

Ezzel kapcsolatban én is hitetlen voltam, a gyáriban bíznék én is.
Egyedül amit netes böngészés alapján találtam a Motylgear 10w40. 2600k / Liter.
A leírása alapján honda kézi váltókba is ajánlják. De ugye ez is 10w40, akkor elvileg ez is kilőve :U

(#36039) tboy93 válasza czirok000 (#36038) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ne nézegess mást, hidd el, az accord váltóba csak gyári mtf3-at szabad önteni :) 4500-5300/L, kell majd bele 2-2.5L tuti, viszont utána jó ideig le van tudva a dolog.

(#36040) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Köszi srácok! :R Sajnos mióta megvan azóta párásodik is. Ég tudja mi lelte azt az oldali búrát, általában mosás vagy nagy eső után csinálja, szal valahol bemegy a víz. Lecserélni meg nem fogom, az horror pénz lehet...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#36041) BlacKSouL válasza demars (#36030) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Alulról sem fogsz tudni hozzáférni, mert ott az ablakmosó tartály, illetve az a rész részben burkolt alulról. Felülről a mosótartály nyaka, és a főfékhenger vagy valami ilyesmi van még útban. A legrövidebb út valóban a kerékjárati ív, de ha van rá időd, akkor emeld fel, szedd le a kereket, vedd ki az összes patentot, és vedd ki kompletten a műanyag betétet, mert nekem most 5 helyen lila-zöld a karom csuklóig... Annyira nem puha az a műanyag, hogy ne törje összevissza a kezed közben.

Más:
Váltóba én nem tennék mást, mint gyári váltóolajat, azért 80-120 000 km-eket csak elfutnak ezek az olajok a váltóban, és 4-6 évente az a 10-14 000 Ft szerintem nem összeg elosztva. Viszont nem mindegy, hogy mit kap a váltó.
Motorolajat régen a nagyon nagyvonalúan tervezett és gyártott váltókba javasoltak átmenetileg vészhelyzetre addig, míg valódi váltóolajat/hajtóműolajat nem tudott szerezni az illető. Viszkozitásban hasonló lehet egy 10W40, mint egy 75W80, csakhogy teljesen eltérő az adalékolása. Kapásból a folyamatos nyírási és nyomási igénybevétel nagyobb a váltóban, míg a motorolaj más szempontok szerint adalékolt. A motorolaj váltóban hamar vízszerűvé válhat, és akkor van recsegtetés, meg váltókar rugdosás, és a fogak is örülnek a szoros találkozásnak.

8G sedannak is megjelent nálam némi pára a belső sarokban, ellenszerét nem tudom, de ha nincs a lámpának "breather cap"-je, vagyis apró egyirányú membránnal ellátott szellőztetője, ami egy irányba engedi csak a párát (kifelé), akkor csak egy jól zárt garázsban, nagyon száraz levegővel kifújva és gyorsan visszazárva lehet segíteni rajta. Ha ereszt (beázik) akkor úgy sem.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#36042) czirok000 válasza BlacKSouL (#36041) üzenetére


czirok000
csendes tag

Csepeli honda bontó oldalán ha jól értelmezem árulnak gyári mtf3 váltó olajat kimérve 4000 ft/ liter áron.
Weboldal alapján elég megbízható helynek tűnik, van velük valakinek tapasztalata? Engem nem zavar ha nem a designos csomagban kapom, lényeg hogy gyári nyál legyen és megbízható helyről :)

(#36043) tboy93 válasza czirok000 (#36042) üzenetére


tboy93
nagyúr

megbizhatóak :)

(#36044) BlacKSouL válasza czirok000 (#36042) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Benzinszűrő, olajszűrő, váltóolaj, hátsó lámpa, akkumulátor mindig rendben megérkeztek tőlük.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#36045) demars válasza czirok000 (#36042) üzenetére


demars
addikt

Én is tőlük rendeltem. Ezen kívül többször is bizniszeltem velük. Nagyon korrektek!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#36046) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Feltettem a téli gumit az ufo-ra és kisimult a rugózás. Valószínű, hogy a 225/45 R17 nagyon peres rá, plusz a 2009-es nyárigumi is ludas lehet benne. Ha megmarad a kocsi nyárig, úgyis kerül rá valami újabb, kíváncsi leszek rá, hogy milyen lesz. A pilot sport 3 azért volt szerethető, mert marha jól tapadt billegés/csúszás nélkül a kocsi.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#36047) Kleroo


Kleroo
veterán

Kicsit kiábrándítottak az árak. 2millió körül szeretnék megállni vételárban.
És hiába indulnak 1.4 körültől, még 2.4-ért is elég sokat futott nem feltétlenül executive példányok vannak. Sőt, 2.8-3.0-példányokért sem dobom el a fejem a (és itt már megjelenik az újabb gen, a nem kicsit jobb belterével együtt :D)
értem én, hogy jól tartja az árát, de hát ez mi?? :)
És olyan igazán ütős kombó még csak nincs is. Mondjuk egy hófehér Type S 100e km-el 2008ból, 18as szép gyári felniken, makulátlan állapotban.

Ennyire irreális lenne egy 8-9év körüli executive, max 200k km körüli példány költségmentes közeli állapotban 2-2.2-ért?

Picit így visszakacsintgatok a Civicre is, ott legalább 2.5 körül már kifogahtó lenne egy vadállat kis Type S vörös színben, optikával kevés KM-rel makulátlan állapotban (a jó kis 1.8-al)
Egyébként mennyit forog a kis drága 6,-ban 1.8-al, 80-100-130-150nél? (óra szerint)

(bár az accord értéktartásánál már csak az aktuális lancer betegebb. Új korában kereken 4 millió volt az alapcsomag. És most mennyiét ér nem túl maku állapotban sok km-el 2008-2009ből? legalább 2.3-2.5 körül. Ezis vicc. :) Japók eszementül tartják az árukat)

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#36048) Tsebacsi válasza Kleroo (#36047) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Az 1.8-as 130-nál 3400 körül forog, 100nál olyan 2500 körül. Pályázásra nem ilyet vennék, mert tényleg kicsit zajos, és 7-8 liter alatt sosem áll meg, csak autóúton.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#36049) Kleroo válasza Tsebacsi (#36048) üzenetére


Kleroo
veterán

Huhh az tényleg elég rövid. Fura, hogy 6sebességet ilyen rövidre vettek.
A dízel is ennyire rövid, nem tudod esetleg?

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#36050) Tsebacsi válasza Kleroo (#36049) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Azt sajnos nem vezettem :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.