Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Winner_hun
félisten
Szilentcsere. Nekem tavaly megoldotta.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
xcbiker
addikt
neked melyeket cserélték?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Winner_hun
félisten
A nagyokat biztosan.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
xcbiker
addikt
nekem is az lesz most cserélve, de jó lenne az összeset amitől kicsit is jobb lehet... és akkor az elemeket homokszórni és leszintereztetni.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Integra
titán
érdemes arra költeni? tönkremenni nem fog, ellenben ha egyszerre kicseréled az összes szilentet, van egy új és biztonságos futóműved, egyszeri munkadíjjal. kétszer bontani, kétszer futóművet beállíttatni.. arról nem is beszélve, hogy elvinni a lengőkarokat porfesteni plusz idő és pénz, az autód áll etc.
nagyon fasza dolog a bkv, főleg ilyen hidegben, még 2 hétig élvezni fogom
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
xcbiker
addikt
Én egyszeri bontással oldanám meg.
melóba így is bkv-val járok.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
zolynet
addikt
szilenteken túl még a kerékcsapágyakat is lecsekkolnám ...
Life is too short to stay stock!
Winner_hun
félisten
Az folyamatosan búg ha rossz, nem? Nekem legalábbis a jobb hátsó azt csinálta.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
zolynet
addikt
az elsőknék könnyen kiderül ... kanyarban, nekem pl a balos nem búgott folyamatosan, de a jobbos igen
Life is too short to stay stock!
vbbb
őstag
(#25707) zolynet v
Kerékcsapágyak jók, ellenőrizve lettek 1 hónapja. 2 hete volt műszakin, ahol rángatták mint ha muszáj volna. Nem találtak semmi hibát a futóműben.
(#25701) Winner_hun
Nem szívesen cserélek gyári szilenteket, még ugyancsak gyárira sem. Utána állítólag csak a baj van vele, és rövid az élettartalma. A futóműves legalábbis ezt mondta. Szinte nem is kellett állítania a kerékösszetartáson, dicsérte nagyon.
Szóval ha csak ilyen hangok jönnek elő és más baja nincs én nem nyúlok hozzá.
(#25700) NoLF
Oké, meglássuk jövő nyáron milyen lesz 35C-ban megint.
Köszi a segítséget egyébként!
Viszont lehet a szerencse mellém szegődött, vagy a véletlen. Amikor edzésből hazafele kíváncsian megint alá akartam nézni hátul a kocsinak, a lökhárítóra támaszkodtam ami mozgott! Az egyik műanyag bolha ráadásul hiányzik az alsó részénél és kézzel lehet mozgatni. Én adok neki némi esélyt, hogy ez a hiba forrása. A felső részénél hogyan néz ki a felfogatás? Alá lehet feküdni és ráhúzni ha csavaros? Most így belegondolva, szerintem a műszakin lazulhatott ki.
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
hogy mi van?
gyári szilentre cseréled a szétszakadt szilenteket és nem lesz jó?
te ezt komolyan elhiszed?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
vbbb
őstag
Nem jól fogalmaztam lehet. A gyári szilent, ha nincs komolyabb baja, mondjuk olyan 80-90%-os akkor felesleges kicserélni mert utána cserélheted ki pár éven belül megint.
Legalábbis nekem ezt mondta a szaki, nem én állítom. Példának azt hozta fel, hogy a saját Audiján kicserélte gyáriakra a szilenteket és pár évre rá megint cserélnie kellett. Én ehhez nem értek, olyan mondta aki ilyennel foglalkozik.
Integra
titán
nekem ez egy dolgot mutat meg, hogy szar a gyári audi alkatrész.
de ő ebből sikeresen levonta azt a következtetést, hogy minden gyári csere alkatrész szar hiába gyári.
édes istenem, honnan szalasztják ezeket az embereket... drámai
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
vbbb
őstag
Én ezt nem tudhatom.
Én csak azt a következtetés vontam le, hogy egy eredeti alkatrész amivel összerakták az autó kibír mondjuk 10 évet egy gyári után gyártott meg 5 évet vagy kevesebbet. De nekem aztán tök mindegy, remélem a lökhárító lesz a hiba.
[ Szerkesztve ]
Winner_hun
félisten
Cserélj szerelőt*. Ha elkezd kattogni, hangot adni egy olyan alkatrész aminek ez nem dolga akkor az már rosszabb, mint 80-90%-os.
Meg szilentet ha az a rossz.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
vbbb
őstag
Nem a szerelőm, egy barátom szereli és ellenőrzi a kocsimat ha éppen Magyarországon járok.
A gumikat vettem, rakattam fel ennél az emberkénél és ezért állított kerékösszetartást is. Majd kiderül mi a hiba, ha megnéztem a lökhárítót tüzetesebben nappali fénynél.
DeathAdder
veterán
Városi fogyasztásom nagy átlagban 11l körül mozog.
Volt hogy 10-re sikerült, amikor nem mindig volt hajthatnékom, de 13 is előfordult már, ilyesmi eddig össz-vissz kétszer volt talán, de nagy átlagom az én hajtásommal 11 liter.
Ebben sok a hideg gyújtás, és az üzemi hőfokon való húzatás. 1-2-3-4-fék, 5-6ba nem gyakran teszem, ez javarészt csak rövid útszakasz és gyors kanyarokból áll.
Összehasonlításképp a VTi-m ugyanilyen körülmények között 1 literrel evett kevesebbet.
Pályázni nem nagyon szoktam, és ezzel útra sem megyek igazán, egyszer csináltam egy 7.9l -es rekordfogyasztást, de nehezen álltam meg akkor is, hogy ne hajtsam szét
zárólejben megjegyzem, hogy a haverom hasonló hajtással a 2.0-ás 140 lovas dízel kombi Passatját 10-el hajtja el, és 9 literrel nyílt úton, valamint ugyanilyen fogyasztásról számol be az Insigniás haverom is ugyanekkora motorral.
(#25690) lorcsi - ne essetek nekem, mert fel mertem hozni ezt a fejcsavarós sztorit
Én se Hondát vennék, ha az lenne a lényeg, főleg a lúgnyák körében.
Éppen azért hoztam fel, mert annak ellenére, hogy olcsó, megbízható és jó, igen tekintet parancsoló is tud lenni, ami kezet a szívre nem sok Civicről mondható el, és nem is akkora trend, mintha egy 600 ezres Audid lenne, amitől a lányok nedvesednek
Tapasztalat alapján én is honda23 tanácsát adom, az 1.5-ös 115 lovas gülüszemű vtec Civic, nagyon szépen megy és pofátlanul keveset tud fogyasztani.
A haveromnak több mint 10 évig volt sedanja, egy hátsó dobon kívül semmi mást nem cserélt rajta, és noha az övé klíma nélküli volt 5 (!) alá vitte le a fogyasztását családostul tengerre menet (pontos adat is van, de már nem emlékszem rá), oké tojáshéjakon lépkedve, de kivitelezte. Nem hazudott ebben biztos vagyok, mert gyerekkorom óta jól ismerem, nem szokott lódítani.
[ Szerkesztve ]
6g 1.5ils, én is falu város közt járkálok. télen max 6.5 a fogyi, most nyáron meg jártam 5.3-5.7-el.
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
Integra
titán
köszi az info-t, szerintem egész jó ez a fogyasztás. hány kg a ctr?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
1200-300 körül mozog, mindenhol mást olvasni, nem tudom mennyi lehet valójában.
Enyém tuti van 1300, mivel ott van még a csomagtartó két oldalfalába beépített zárt láda, erősítő, végfok, nagyobb fékek...
Ehhez mérten szerintem sem rossz, én rosszabbra számítottam, olyan 13 körüli átlagra.
[ Szerkesztve ]
honda23
aktív tag
Most tankoltam teli a verdát, 10,07 volt a fogyim, sok légkondival, sok vteccel és motorfékkel.
10 alá még nem tudtam levinni, ellenben amikor sietős dolgom volt, akkor tudtam egy 11,3 literes fogyit is csinálni, de akkor motorbemelegedés után téptem is neki.
Nekem teljesen ugyanazt a fogyit produkálja, mint a vtim, néha még kevesebbet is, vtinél volt 12-13 literes fogyi is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
DeathAdder
veterán
Ez a fogyasztás dolog is egy nagyon sofőrfüggő dolog. Egyforma autónk van, sőt tiéden szélesebb papucsok is, mégis eltérő a fogyasztás.
Amúgy ma gurultam egy ufo Type-R el, hát szegény nézett mint hal a szatyorban
Hajtottam is, brutál kemény, szarabb a váltó, gyenge a fék, tükörből kb. semmit nem látsz hátra a faroktól, kanyarra még kíváncsi lettem volna, mert ott nagyon gyenge egyesek szerint (csatolt hátsó futómű, nem is csoda). Sajnálom, hogy nem készítettem képeket Szubjektív, de nekem sokkal jobban is tetszik az ep3 kinézetre.
Annyi biztos, és nem az irigység beszél belőlem, hogy semmiért nem cserélném el rá az enyémet, gyakorlatilag semmi, azaz nulla ami jobban tetszett benne, mint az enyémben. És ezért 3-4 milliót adni..
Viszont meglepett, hogy gps-el 6.7-es gyorsulást mértünk neki (enyémet még nem mértem)
[ Szerkesztve ]
stangli
senior tag
Eljött az ideje, hogy feltegyük a kérdést, hogy idén milyen téli gumit érdemes venni és hol?
honda23
aktív tag
FN2-es type-r sokkal gyengébb az ep3-nál, főleg a hátsó futómű.
Igen, 6.7-et mondanak, ep3-ra meg 6.4-et kb, de hallottam mindkettőre 7.0-t is. Egyszer lemérem én is.
Egy dolog baxa a csőrömet, neked hány liter, illetve km után kezd el világítani az üzemanyagjelző lámpád a kevés benzin miatt?
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Integra
titán
húúú, óvatosan a 8gen ctr tulajokkal, szegények nagyon ingerlékenyek, már én is megtapasztaltam, mikor nem nyilatkoztam túl pozitívan az autóról..
de ez van, masszív kasztni, nagyon erős a bódé, viszont a váltó és a futómű... visszaültem az intibe és tudtam, hogy újra rendes hondában ülök. na busz ctr detto, sokkal gyorsabb összességében és a hátsó multilink futómű pedig megadja a kegyelem döfést az ufónak, ez van, ez egyszerű tény. viszont az ufo-ban utazni hosszabb távon sokkal jobb, ez is egyértelmű.
nekem 9 litert mutat 3 év átlagára az aCar Pro a telefonomban, amióta rögzítem az adatokat, a mitsu-ra meg 10 litert. az inti 9.1-9.5 liter csak városban vegyes használatban 1130 kg-ra fwd-vel, a mitsu meg turbo létére 10.5 liter csak városban vegyes használatra 1600 kg-ra állandó awd-vel. ilyenkor elgondolkodom, hogy az a sok európai 1.4-1.6-1.8-as motorral szerelt autó, amik 9-10 literrel járnak el nap mint nap és jóval gyengébb bohóc autók... valamit mocskosul jól csinálnak a japánok még mindig. és szervizet persze hallásból sem ismernek, olajcsere, kopó alkatrész csere, oszt jónapot.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Nem tudom, ezt még sosem néztem, de minimum felett már kivillan.
Simán marad benne még annyi, hogy 2-3 napig hajtogassam. Miért neked mennyi?
Én is lemérem, csak félek, hogy csalódnom kell, ezért nem merem fékpadra sem vinni
VTi-m legjobbja 7.7 volt és 15.3-as 1/4 ill. 9.8-as 1/8
[ Szerkesztve ]
Viszlát
addikt
Erre esetleg valaki?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
neduddki
nagyúr
HI!
amejjik a vizne alegjobb es ahun a legocsob:- )
udv
neduddki
p.s. barmejjik premiaumaot, en a JoEv tapsztaltraim utan is melle teszem a voksom
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeathAdder
veterán
Egyetértés!
Érdekes program nem ismerem, lehet kipróbálom
Viszont nem értem, hogyan lehet szarabb váltó az fn2-ben? Nem teljesen ugyanaz mint az ep3 váltó? Elvégre a motor is szinte teljesen ugyanaz Ez azért nagyon meglepett.
Pontosan ezt éreztem én is, mintha nem egy Hondában ültem volna.
Integra
titán
a fotmob után szavazhatnál nekem annyi bizalmat, hogy nem megfelelő programokat nem veszek meg
honda az is még, ég igazából nem is rossz honda, de nem az a honda, mint a régi type r-ek. ez a múlt. az új ctr is ilyen lesz, nehéz lesz és kritizálható futóműves. vérzik a szívem miatta, de ez van.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
holnap megkérdem neked. elképzelhető, hogy csak vezérlő, nem maga a lámpatest. pontosan mikor gyártási év/hónap és motor?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
stangli
senior tag
én a barum polaris 3-ra gondoltam... ez ilyen biztos középútnak tűnik...
Viszlát
addikt
Köszi. 2003/05 és K24A. Szerintem is vezérlő lehet, mert ma pl egyszer a bal, egyszer a jobb világított...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
honda23
aktív tag
Elméletileg 55 literes a tank, akkor minek villan ki 37-40 liter között?
Az összes hondám ezt csinálta, ez is. Nullán van a mutató és csak 42 liter megy bele....
Azért lennék kíváncsi a tiedre...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Integra
titán
hondákban gyárilag a létező legpocsékabb üzemanyagszint jelző van, én még életemben egyetlen egy pontossal sem találkoztam ezért autózom telitankkal és km-re, megtanultam így
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
neduddki
nagyúr
HI!
az es es4-esem min45liter utankezd idegeskedni /50l-es a tank/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeathAdder
veterán
Mondjuk ezt én sem értem, de hasonló a helyzet 55 liter 100% hogy nem megy bele, viszont amikor már minimum alatt van, akkor gyorsan elfogy, egyszer már állt meg alattam
A vti-m minimum alatt sokkal tovább elment, tele tankolni meg nem igazán szoktam..
(#25730) Integra - sajnos ez így van, és így is lesz
Persze nem szar az fn2 se nyilván, nemrég néztem egy tesztet, ahol odapörkölt azért az új 210 lovas DS3-nak és Mini Cooper Coupe S-nek.
Inti után mi volt az első benyomás amikor buszba ültél? váltó stb hozzá mérten milyen?
Hajtottam már itr-t, de mégsem olyan, mint amikor van egy megszokott váltó a kezedben és hozzá mérten nyúlsz egy másikhoz
Integra
titán
az milyen teszt volt? van url-ed hozzá?
más, nagyon más, de az ep3 még bőven nyers is tud lenni, ezért is tetszik. és szerintem a legjobb helyen van a váltó benne, a világ összes autója közül. esküszöm szívesen látnám az intiben is a műszerfal váltót. viszont az inti fémes és végtelenül precíz váltóérzése hiányozna. ellenben örülnék egy hatodik fokozatnak, mert 130-nál 4500-at forog autópályán..
mivel alapvetően más autókat használok, így biztos nem cserélném le az intit ep3-ra. imádom a nyers, tiszta mechanikai mivoltát. ugyanakkor ha minden nap csak egy autót használhatnék, erősen gondolkodnék az ep3 ctr-en, mert összességében sokkal jobb, kényelmesebb, csöndesebb, szofisztikáltabb és nem utolsó sorban jóval merevebb a bodé
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
BlacKSouL
addikt
Mire utalhat az, hogy 1700 - 2500 között terhelésen, gyorsításkor morog, ropog a motor. Nehéz így elmondani. Inkább olyan kerepelős, de mélyebb morgással. Szinte lehet számolni füllel a motorfordulatot. Mintha nem egyenletes lenne a 4 henger. Mintha még meg is rázná a kocsit. Egyenletes gáznál csak 2000 környékén, de akkor is inkább csak hegynek felfelé. Vízszintesen annyira nem jellemző. Nagyon-nagyon enyhén mintha kicsit erőtlenedne is, de ez talán csak szubjektív. Inkább mintha hangosabb lenne olyankor. 2500 fölött már nem hallani ki a morgást, és erős gáznál onnantól már nem tűnik vészesnek, de kicsit mintha ott is hangosabb lenne mint szokott.
Kicsit olyan, mintha kopogna a motor, de ez ugye nem lehet, másrészt meg még 98-ast is kevertem a 95 mellé, amitől mindig inkább kisimul, alacsony fordulaton is nyomatékosabbnak tűnik, kevésbé erőtlen lent.
Ja, R18A2.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
DeathAdder
veterán
Tesztnek talán túlzás, de mindenképp tanulságos.
Nemrég feltettem én is egyet, ahol a topgearesek vetik össze az ep3-al
Szuper, hogy ilyen objektív tudsz maradni és úgy mondasz véleményt
Én is meghajtanék egy intit most, hogy lassan fél éve már ep3-al nyomulok. A váltó valóban profi helyen van, csak aki meglátja húzza a száját, ahogyan én is tettem, de baromi kényelmes
Nem is olyan rossz ez az ep3 mint amilyennek képzeltem, mivel előtte bevallom jogtalanul szóltam meg. Bár a szívem még mindig egy dc2-ért dobog Eszembe jut egyszer megnézem már mennyit forog nekem 130-nál ötödikben, illetve hatodikban. VTi-nél dettó 4500 volt a 130!
[ Szerkesztve ]
stangli
senior tag
az enyémbe 37L környékén kezd egy kacsintgatni, majd 40L után már visít, hogy tankoljak...
zolynet
addikt
nagy késztetést érzek h beleugorjak: ep3 250le ... FülöpL haverja már kipróbálta, vezette, nagyon egyben van ... azonnali megvétel kategória
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
nyári gumiméret 205/45r17? remélem ez csak valami elírás..
szép autó, mi a múltja hogy telifény és motortuning?
egyébként az autó itt áll kint szentendrén a kovács ferinél, a múltkor voltam nála olajat venni és nekem is feltűnt a kertben, plusz a matrica a szélvédőn. meg ott van a fotón a piros t4-es is mögötte
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
konkrétan a múltját nem tudom, csak azt h mire szánták: pályázásra
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
akkor pont neked találták ki
csak a lámpatesteket kell a modellfrissítettre kicserélni és pöpec!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zolynet
addikt
én is csak ezt moddolnám, első hátsó pilácsok fl-esre és kész, mehet bele a benya
ha megcsípek egy jó állást akkor megkérdezem h csere + kp játszik-e
Life is too short to stay stock!
DeathAdder
veterán
Nagyon szabadulni akar tőle.
Amikor én vettem a ctr-t még regényt írt róla és 3.5 milliót kért, most meg gyakorlatilag gyárira visszaépítve egy rakás skunk2 cuccod és extrád lehetne, amiből sok pénzt kilehetne venni
Pompi
MODERÁTOR
zolynet
addikt
ha megvenném akkor nem azért h kiáruljam
8dugós fék alá nem tudom mi a legkisebb felni ami rámegy, talán a 16", menne rá a slick azt hajrá
Pompi: elegáns vasak
Life is too short to stay stock!
DeathAdder
veterán
Szerintem kizárt a 16", enyém is éppenhogy csak elfér
Ja értelek, akkor viszont vásárlás előtt a padra tolnám, hogy tényleg 250 ló van-e benne (a továbbiakban meg ima, hogy ne kelljen rá dominóvárként költeni) Van is róla egy hosszabb cikk, régebben olvastam, nem emlékszem hogy van e benne lsd, de nagyon kérheti
Nem tudom mit csinálhat ez 205/45 R 17-es gyári méretű papucsokkal, főleg még egy átlagos utcai gummával. Az én gyári biciklim ilyen hidegekben már 2-es fokozat vtec váltásra is csavarja az orrát
.
(#25748) Pompi: +1
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik