Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [Mr. Y:] Curve kártyával vigyázz tankolásnál!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Nope, én is ezt tapasztalom.
Állítólag a Bosch ECU-s Jazzek hozzá tudják állítani az előgyújtást a magasabb oktánszámhoz.
Oké, az enyém GD, i-stié pedig GE, de a hengerfejen kívül (8V i-DSI vs 16V i-VTEC) gyakorlatilag ugyanaz a motor.
[ Szerkesztve ]
1.8 szivot hajtok, de mar EGR van benne. Vagy minden 3. tankolasnal tennek bele premiumot, vagy idonkent vmi egr tisztito adalekot. Igazabol a Mol 100-bol kapok 21 Ft kedvezmenyt, Shell/Omv-bol nem. Ezert kerdezem a tapasztalatokat...
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
GD-ben csak a táltos vs puruttya 95 összehasonlításom van, a táltossal jobban megy de többet is kér belőle.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Szerintem igenis érdemes prémiumot tankolni, ha nem is mindig, de egy bizonyos időközönként. A külön adalékokban nem hiszek, ki tudja, milyen hatással van a benzinben lévőkre - merthogy az alap benzinben is van egy kevéske.
Én speciel csak és kizárólag Shell V-Power 100-ast tankolok, a városban kaphatóak közül ez bizonyult a legjobbnak. Mivel egy tank elég nekem egy hónapra, ezért az a havi kb. 600-800 Ft plusz simán belefér.
(#58003) Qru: Én nem vettem észre fogyasztásbeli különbséget, bár tény, hogy nem éppen erre optimalizált a vezetési stílusom, meg amúgy sem érdekel.
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Nyíregyházát nem ajánlom, rossz a tapasztalat velük... Garis még azért ragaszkodsz a márkaszervizhez?
(#58004) tboldi: nekem szerelőm annyit kért, hogy mindig normális benzin menjen bele és pályázásnál legalább menjen tele egy jobb fajtával és akkor meghajtani kicsit.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
tboldi
nagyúr
Helyes!
Qru
MODERÁTOR
A normális benzin mit takar?
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Ne mindenféle noname kutakról vagy ismeretlen kannás benzint stb (itt a keleti végen azért vannak egyéb források is, mint a kutak és sokan élnek is vele sajnos), sima 95-el nagyon jól el van az autó, néha meg kis prémium bele és elvan gond nélkül.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Qru
MODERÁTOR
Jaa, így értem.
#nincsbennetarcsi
Bpisti84
tag
Köszi az infót.
Igen, garis még. Nyáron jár le a három év.
Előtte el akarom vinni valahova átnézetni. Ha találnak valamit, akkor azt inkább most cseréljék.
Aztán később majd meglátjuk, hogy a plusz 5 év miatt maradok e a márkaszervizbe hordásnál.
szabonagyur
félisten
Ja ertem, ha nem garis es Nyiregyhaza tudok ajanlani.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
martillo
tag
Bp-en visszahivasos legzsakpatron cserere melyik szervizt javasoljatok? Korabban a Honda Royal-ba vittem egyszer (xiii) de az mar tavoli, de ha nincs mas alternativa megoldom most is.
Esetleg Honda Szabo, xvi kerben? Ismeri oket vki?
Dudee
senior tag
amcsi, kanadai fórumok tele vannak vele.
Ha a fenti nem elég hivatalos, akkor itt van ez is:
[link]
nem csak CR-V, hanem Civic is. Már amennyiben 1.5ös turbó motor hajtja.
és itt egy szerviz jegyzőkönyv is, ezeket cserélik
[link]
- PGM-FI (fuel injection) / TCM (automata váltó) ECU firmware update
- klímavezérlő update
- olajcsere
azóta többen azt jelentették, hogy a fix nem javított semmit a problémán.
Angol fórumon is találtam pár fazont, akik ugyanezt a hibát tapasztalják, pedig napi 40-50km-t autóznak.
De hogy pontosan mi lehet ez, és miért nem tapasztalja minden tulaj az nem világos (a hideg időjárás magyarázatot sokan bullshitnek tartják)
És azért azt ne feledjük el, hogy a legtöbb autós nem szokta figyelni a nívópálcát.
ja még annyi finomság, hogy többen azt írták, hogy a Honda által eszközölt javítások után jelentősen megnőtt a fogyasztásuk (ami nem csoda, hiszen a Honda pont azt akarja elérni a 'javítással' hogy sokkal hamarabb bemelegedjen a motor, ami nincs ingyen)
[ Szerkesztve ]
dgyuri0123
nagyúr
III. ker ? Honda M&M. 3/4 óra alatt kész volt.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
Volt olyan szerelő, akitől én is hallottam, azért kérdezem. Állítólag benzin szagú az olaj.
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Ha jól látom, Wiki szerint a gen7 Civic sedan Japánban készült, illetve HaHu-s hirdetésben talált alvázszám is ezt támasztja alá. Ez tényleg így van? Az európai hatchbackek azok mind Swindonban készültek?
A sedan verzió hátsó ülései nem dönthetőek egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Nekem is az M&M-ben cserélték a Jazz-ét, gyorsak precízek.
A másik autót a Duna Auto-hoz vittem, velük sem volt gond, nagyon rendesek voltak és ott lehettem a kocsi mellett.
#nincsbennetarcsi
KrAt
veterán
Sziasztok,
GD Jazz-en merre kell állnia a hátsó ablaktörlő-fúvókának?
Az enyim függőlegesen lefele spriccelt, ami pont az ív külső-alsó részére tolta a vizet, aminek majdnem semmi értelme nem volt, megnéztem, és mivel lehetett (vagy nem lehetett, de Tarzan erős, fúrni másikat ) állítani rajta, betekertem az ív közepe felé, így sokkal jobb lett.
Szia! Igen, a 7. generációs sedan civic facelift előtt japánban készült (JHMES alváz szám jelöli), facelift után török gyártás (kb 2003-tól).
Nekem dönthető a hátsó ülés (nfl 2000 év végi, nem full fapad).
3-5 ajtós angol, 2 ajtós kupé amerikai.
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Értem.
A török gyártmányú mennyivel marad el minőségben (ha egyáltalán)?
Neked nem Gen6 van?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Gyárilag azért van oda állítva mert, így nem töröl szárazon a hátsó lapát. Ami azért jó mert, nem karcolja össze a hátsó üveget. Ahogy töröl a lapát úgy tolja maga előtt a ráfolyó vizet, tehát mos és töröl egyben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
KrAt
veterán
Ez a felfele irányban teljesen jogos, de lefele nem tudtam "alá" spriccelni, így a mostani beállítással meg mivel kb. pont a kar közepére spriccel, így mindkét irányban tudja maga előtt tolni a vizet, amit te is mondasz
Qru
MODERÁTOR
Akkor okosabb vagy mint a japó mérnökök.
#nincsbennetarcsi
nandow
aktív tag
Hát ezek nem hangzanak túl jól...
KrAt
veterán
Mivan, ballábbal keltél?
Egy szóval nem említettem, hogy okosabb vagyok, mint a japánok, pusztán észrevettem valamit, amit nem tudtam, hogy normális-e, ezért megkérdeztem. Amit te írsz, logikus és teljesen jó elgondolás, pusztán azt mertem megjegyezni, hogy ebben a függőleges állásban, ahogy nekem volt, ha az ablaktörlő kar lefele menő irányba akartam mosni, akkor nem tudtam, mert lefolyt a víz. Ezek alapján ez úgy működik, hogy csak felfele menő irányba mos, és csak akkor kell víz, lefele nem.
Az Astra hátsó ablaktörlője szimmetrikus, középen van alul a tengely, és felül a spricni, ott minden irányban kell vizet tolnom alá. Ezt szoktam meg, de nyilván ez nem az a technika, itt másképp működik, ezért kérdeztem. Oly' nagy baj ez, de tényleg?
Szerintem félreérted, nekem nem tűnt offenzívnek Qru
Qru
MODERÁTOR
Nem ironikusan értettem, sajnálom ha félreérthető volt.
mod:
Én is állítok a spricnin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
KrAt
veterán
Akkor elnézést, és töröljük az egészet
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Nálam is ilyen, de én úgy sem használom soha, így leszarom.
MontyCrew
senior tag
Nekem a 95 elobb berobbant mint kellett volna a civicen, 100as szépen égett. Itt már mindegy volt h melyik 100as ment bele, MOL Shell OMW
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
Qru
MODERÁTOR
A fólia miatt úgy sem látsz ki hátra.
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
Erről az jut eszembe, hogy a céges kisbusz első ablakát letörlöm, mondjuk mert le akartam törölni, aztán ha 3 percen belül rükibe teszem, automatikusan elkezd törölni a hátsó, és abba sem hagyja. Esély sincs rá hogy ne karcolja szárazon. Vagy addig állok és várok, míg kézzel lespriccelgetem magamnak, és mikor már tiszta, akkor folytatom a tolatast. Ami sokszor lehetetlen. Ez persze fícsör akarna lenni, de szerintem ebben a formában inkább bug.
Az elsőnél meg ha spriccelek rá, akkor utána random időnként még rátöröl, de vagy egy perccel később is, mikor már száraz, vagy már nagyon nem kéne. Jók ezek az automatizált kényelmi izék, csak nagyobb kárt okoznak mint hasznot.
Aláírás (nem kötelező megadni)
mi ez, ford?
BlacKSouL
addikt
Opel Vivaro
Aláírás (nem kötelező megadni)
Qru
MODERÁTOR
Havernak is azt csinálja az autója (Ford Focus), tuti agybajt kapnék tőle.
mod:
Ezt amúgy nem lehet kikapcsolni/kikapcsoltatni? Nálunk pl van aki a cégesen kikapcsoltatta a DRL-t. Mondjuk annak mi az értelme, arra még nem jöttem rá...
Biztos szeret lopakodni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
lazac_
tag
Cityben sem szeretem, hogy az első szélvédőre spriccelésnél még el sem indult a szivattyú, de már félig végigment a lapát... (a Renault Twingomban megoldott volt a késleltetés). Hátulról meg lespórolták a törlőt, arra nincs gondom, a fűtőszál mondjuk lehetne erősebb.
Jaffa75
őstag
A 8g4d Civic is török származású, és jobb összeszerelési minőségre, mint az angol UFO...
Honda Szabó is ajánlott, talán onnan vette Aladdin is 9g tourert, elégedett volt velük.
tboldi
nagyúr
Úgy látszik, megsértődött az autó, amiért késik az évfordulós ajándék.
Arra lettem figyelmes, hogy ütemesen nyikorog a bal első fék, valószínűleg nem csúszik vissza rendesen nyereg. Nem mindig csinálja, de ha igen, akkor amíg a pedált nyomom, elhallgat, illetve az úthibákon átmenve is kimarad egy-egy ütem.
Plusz autópályán ma kellett egy elég nagyot fékeznem egy román kamion miatt, és kissé rezgett a kormány.
Egy pucolást és zsírozást mindenképp meg kell ejteni, de ha a tárcsa is hullámos, akkor jöhet az EBC Yellowstuff és a Premium Disc (Turbo Groove sajnos nincs Jazz-hez). Ha már meghúznak műszakin, akkor oly mindegy, hogy eggyel több vagy kevesebb dolog miatt.
Csak lennék olyan állapotban, hogy tudjak szerelni... Szervizbe vinni sem opció, mert ebben a helyzetben nem tudom nélkülözni...
[ Szerkesztve ]
BlacKSouL
addikt
ESR vagy BSD sem elérhető hozzá?
Műszakin nemigen foglalkoznak vele, ha megvan a fékerő. Az meg tuti meg lesz.
Aláírás (nem kötelező megadni)
tboldi
nagyúr
Nem.
[link]
Nem, nekem 7gen nfl sedan civicem és 7gen fl sedan accordom van jelenleg. Meg egy c corsam.
Nem rosszabb a török gyártás, legalábbis nem hallottam olyat ami csak annal jött elő.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok Béláim az Úrban!
Ezt megszakértenétek nekem - illetve a barátom érdeklődik - ami okán kicsit szkeptikus is vagyok lévén nem próbáltam még élőben. A barátom 190cm magas, van két fia akik úgy nyúlnak mint a dudva - lesz neki elég hely benne vajh?
A másik dolog: benzinest akar leváltani. Az általam ismert rutinja városi 2-5 km-s használat. Nagyon nagy szívás neki ezzel a motorral?
Most tekintsünk el attól hogy nem vagyok világtalan az autók felhasználásnak tekintetében, független vélemények kellenek amiket megmutatok neki
Nagyon szépen köszönöm a nevében is!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
honda23
aktív tag
Azok minden, csak nem ajánlottak...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Nagyon jo ez a 2.2 ctdi, a 7gen accordban mar bizonyitott. Viszont Te is tudod, hogy meg fog nyekleni ezektol a rovidtavoktol.
Az accordban leomlo repedesre es nagy futasteljesitmenynel vezermulanc nyulasra (nem megfelelo olajtol) panaszkodtak. Egyebkent tenyleg megbízható dízel, a befecskendezo rendszerrel kb soha nincs problema. Gyanitom, hogy ebben mar biztosan van dpf, az hamar ki lesz nyirva az 5km-es etapokkal.
Ja, terepezesre el kell felejteni, ez diszkodzsip
Hely van benne, csomi is nagy, a terelvalaszto otletes, fasza csaladi verda.
En ilyen felhasznalasra biztosan a benzinmotorral vennem. Az az R18, az ufo civic motorbol lett asszem tovabbfejlesztve, megbizhato.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Szerintem a hellyel egyáltalán nem lenne gond. Én 194 cm vagyok, kényelmesen elférek magam mögött is a CR-V-ben.
Látnád az octi első üléseinek a hátulját...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Jaffa75
őstag
Malac: a mérettel nincs baj (nekem is ilyen van), mivel a hátsó üléssorban van tartalék /előre-hátra mozgtaható pofonegyszerűen/... A motorválasztás annál inkább, nem erre való - a 2008-as évtől mind dpf-es, azt is tönkrevágja a rövidtáv. Tuti hogy rövidtávra benyás kell, abból is ajánlottabb a 2.0 benya...
tucsok.
senior tag
2013 Cr-v benzinesem van, Szegeden télen városban 8,7 l eszik 2.0 l motorral. Szerintem simán vállalható, tágas kényelmes a 184cm magasságommal. Asszony is imádja....
"So say we all"
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik