Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25551) Integra válasza zolynet (#25548) üzenetére


Integra
titán

felújított nissin? hogy néz ki most a hátsó féked és mi a terv?

vbbb:
arra figyelj, hogy esetleg elüthet a színe a többi azonos, de 10 éves rizsszemizzó színétől!! :DDD
sajnos ez ilyen, úgyhogy vegyél eleget, ha szükséged lenne rá, hogy a többit is cseréld.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25552) vbbb válasza Integra (#25551) üzenetére


vbbb
őstag

Na akkor még egy ok, hogy a használtat vegyem. Ott közelebb állnak a színek. :D

(#25553) zolynet válasza Integra (#25551) üzenetére


zolynet
addikt

semmi extra (növelési) terv nincs, mehet hátra a gyári méret
felújított nissinre adnak 2év garit, ezt mondta Imi
a hátsó fékem úgy néz ki h a 2. betét szettet darálja le a jobb hátsó,
amikor egy nem várt fékbetét csere volt ~1hónapja akkor nagyon vissza kellett tekerni a munkahengert, gondolom megint ez van, ezt már "kukába" szánom

Life is too short to stay stock!

(#25554) xcbiker válasza zolynet (#25553) üzenetére


xcbiker
addikt

Nekem is fel kellene újítani a hátsó fékem. Köv. hó elején műszakira kell vinnem és a kézifék nem a legjobb. :(
Hogy oldható meg ez?
Párban 35eFt?

[ Szerkesztve ]

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#25555) zolynet válasza xcbiker (#25554) üzenetére


zolynet
addikt

Imi azt mondta h a régit kiveszi, elviszi és egy felújított nissin megy a helyére (nem párban! ... gyári 70k :Y )
azért még nézelődök ill a fórumon már prezi rám is írt h van neki működő autóról 8é, azért első körben most azt vállalom be, megpróbálkozunk egy ilyen megoldással ha nem válik be akkor megyünk a felújított nissin felé

Life is too short to stay stock!

(#25556) neduddki válasza zolynet (#25555) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

megeri a fekkel jaccani? ok hogy hatso de akkor is

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#25557) zolynet válasza neduddki (#25556) üzenetére


zolynet
addikt

per pill álláskereső vagyok ... megyek is 2 interjúra ( ennyi fejvadász a világon nincs!)
illetve ahogy mondod, van még ezen kívül 3 féknyereg ami működik
+ mi történhet, max ez is megszorul, és akkor jön a felújított
nem mindegy h 8-10k-ból van meg vagy 35-40k
ez a nagy büdös helyzet ... amúgy én is az új híve vagyok, de most nem bánom h bepróbálok egy használt működőt

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#25558) wierra válasza zolynet (#25557) üzenetére


wierra
senior tag

Én ilyet vettem anno

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#25559) neduddki válasza zolynet (#25557) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

oke ertem, csak az ugye Te pajjazol is /jov avaszig nem/ oda meg minden keves varom a fejlemenyee

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#25560) Napfénysüti válasza wierra (#25558) üzenetére

Nincs vele semmi gond?

Més que un club!

(#25561) wierra válasza Napfénysüti (#25560) üzenetére


wierra
senior tag

Nincs. Kívül-belül felújított féknyereg. Annyi, hogy a külső galvanikus (?) védelem rajta nem a legjobb, felületi rozsda van már rajta.

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#25562) xcbiker válasza wierra (#25558) üzenetére


xcbiker
addikt

Ilyenen én is agyalok.

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#25563) Integra válasza zolynet (#25553) üzenetére


Integra
titán

hátha meglesz az a használt és jól működő fék..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25564) neduddki


neduddki
nagyúr

HI

na most ma biszto shogy nncs Spidy-nekolajszurojae:- )

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#25565) Napfénysüti válasza neduddki (#25564) üzenetére

Találkozón elfogyott az tuti. De mintha mondta volna hogy lesz neki .

Més que un club!

(#25566) Winner_hun válasza Napfénysüti (#25565) üzenetére


Winner_hun
félisten

Az utolsó ötöt elmondása szerint pénteken elhoztam tőle.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#25567) neduddki válasza Napfénysüti (#25565) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

nem baj mat Motksany felvasarolja z tis:- )

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#25568) Integra


Integra
titán

uhh, megjött a következő alkatrész adag rendelésem, most "csak" 70k.. basszus.. :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25569) Napfénysüti válasza Winner_hun (#25566) üzenetére

Bakker minek neked 5? :DDD

Més que un club!

(#25570) Winner_hun válasza Napfénysüti (#25569) üzenetére


Winner_hun
félisten

Magamnak csak 1 maradt belőle:)

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#25571) DeathAdder válasza Integra (#25542) üzenetére


DeathAdder
veterán

Hát igen, a súly megöli hiába a nagy teljesítmény.
ctr-t is nehéz dögnek érzem, ami a teljesítmény rovására megy sajnos, skalpot is csak olyanoktól gyűjtöttem be eddig, akik említésre sem méltó kihívók voltak.
Szívesen mennék intivel, mk v gti-vel akár r32-vel is, evo viii-al, vagy egy 260 pacis bubuval etc.. hogy meglássam hol is vagyok ;]
Oké bilibe lóg a kezem, de vti-vel egyszer csúnyán megaláztam egy 211 lovas Impreza GT 4WD-t és azóta is kitart a magabiztosságom, konkrét vereségem még nem volt, pedig álltam már reckára az esélytelenség nyugalmával többször is :))

"300-500 lovas civiceket építenek, háááát, beszarás lehet egyenesben, de amúgy meg?!"
Nem ültem még olyanban és nem is láttam, de valahogy képtelen vagyok elhinni, hogy egyenesben is menni tudjon egy alig 1 tonnás kis civic utcai gumival, ezt gondolom Napfénysüti is tapasztalta, amikor Elmör-el autózott :)) Nyomaték biztos szaggat, de az sokszor becsapós.

(#25572) Integra válasza DeathAdder (#25571) üzenetére


Integra
titán

olvasom a mazda3 mps őrületet is... hány kg az az autó a 260 lóhoz? milyen a kg/le aránya? éssss, az is csak egy fwd marad...
sajnos ez a nagy büdös igazság.
a te buszod hány kg?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25573) Napfénysüti válasza DeathAdder (#25571) üzenetére

Igen még 4-ben simán kapart a gumi amikor odalépett. Meg csak 205 széles gumik vannak rajta oda már elkélne talán valami kicsit nagyobb felületű. Csikorgó kerék nélkül szinte lehetetlen is indulni vele bár ebbena kuplunk is benne lehet mert az is valami spécibb darab amit sokkal nehezebb csúsztatni. A hangja viszont brutál ha nem lett volna épp merülőben a telóm tuti csinálok videót utasként. :K

Més que un club!

(#25574) DeathAdder válasza Integra (#25572) üzenetére


DeathAdder
veterán

~1200, a na az mps mazdát ki is felejtettem a sorból, 6-os már awd, azért kíváncsi volnék mindkettőre, egyikből a másikba :)

(#25573) Napfénysüti - biztos nagy élmény lehetett :K Viszont kiállnék ellene a régi vti-mmel a nap bármely percében, ami jó gumival gyönyörű szépen le tudta adni az ő gyári teljesítményét. Persze a nyomaték biztos hatalmas volt.
Mentem még a vti-vel ilyen 250+ lovas Eclipse ellen, állóból és repülőből is elvertem, erre az volt a reakció, hogy oké az ő autója végig elkapart, az enyém meg sőfőrrel együtt nincs egy tonna sem, meg különben is vtec nélkül sehol se lennék :DDD :DDD
Nah mondom, de mégsem ér semmit a kamionnyi lovad, ha nem tudod átvinni az aszfaltra, és turbó nélkül te sem lennél sehol. Meg rossz volt nézni azt a rengeteg műszert amit szegényke belepakolt meg ráköltött arra a vasra ami arra se volt jó, hogy egy 20 éves szériagyártott gyári utcai 1.6-os szívót elverjen :DDD

(#25575) Integra válasza DeathAdder (#25574) üzenetére


Integra
titán

megkockáztatom, hogy pariban vagy nagyjából a dc2-vel, 1130kg és 195le, de nekem 215-ös jdm mérettel fut az autó és hátul van még egy zárt ládám is. ráadásul szerintem neked valamivel rövidebbek az áttételeid a hatos váltód miatt. és a te autód jóval merevebb masszívabb és ez nem elhanyagolható, örülnék én is neki ha merevebb lenne.

viszont a buszt lenyomom az outlanderrel. és érzésre az meg nem megy olyan jól mint az itr.. na,szóval én ezt nem értem:DDD

ha egyszer eldurranna a b18, az új 2 literes turbo-t azért beletenném a 6os váltóval :) szinte biztos vagyok benne, hogy a japánoknál pikkpakk piacon lesznek a teljes átalakító készletek hozzá.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25576) zolynet válasza Integra (#25563) üzenetére


zolynet
addikt

beszéltem rprezident-el, használt, még az ővé volt, csak a polcon áll ... remélem jól járok és sokáig nem áll be

neduddki: pályára elvileg a 262/242 fékemnek is kevésnek kéne lennie, de nem az, miután ebc minőségi betétek és tárcsák vannak a sárkányon ... az h a nyereg munkahengerrel megpukkant attól még meglesz a fékhatásom, a következő ugyanúgy fog működni, ha nem addigra már csak lesz meló/péz azt akkor lehet egy 282/262-őt rábaszok, majd alakul
persze vehetnék eredeti spoon-t is 360kért, de ezzel még várok egy kicsit :)

első fékbetéteket is kell majd lőnöm hamarosan, 2 szett előre sárga ebc ~30k

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#25577) DeathAdder válasza Integra (#25575) üzenetére


DeathAdder
veterán

Szerintem is kb. egy szinten vannak, viszont nálam nincs lsd ami startban és másodikban nagy hátrány lehet.
Nekem meg a 205-ös gyári méret van, ami szerintem gyárilag nagyon el van méretezve. 215-öst simán elbírná, meg lehet az már be is tapadna, mert 205-ön nagyon nem tud :( Ami érdekes, hogy AD08-at vehettem volna 215-ben egyazon áron, amennyiért én hülye a gyári méretű Proxest vettem :((( gondolkodtam, is hogy tavaszra már nem teszem vissza ezeket, hanem ad08 lesz belőle, de mégsem, nem akarok már annyit költeni - hardver téren szeretném utolérni magam a télen, meg egy note3 is kéne (haha rímelt) -, nem rossz gumi ez, de gyorsulni nem lehet vele, szarabb úton gyakori, hogy 2-esben nyomatékból már kacsázik az orra :F

Hát ja, rövidek az áttételek, korán sem éri el a 100-at kettesben, nem is tudom élvezni az 1-2 fokozatot, mert gyorsan vége nagyon (és gyakran a kerék is kipörög), a 3-4-et szeretem kipadlózni. 4-es vége 180-nál van, szerintem az inti ott már 200 körül lehet.

2.0 T-vel + 6-os váltóval repülne a kis dc2 :)

Hogya rákba? :DDD
Milyen Outlander az, még ha a 177 lovas lenne se érteném :)

(#25578) orbano válasza DeathAdder (#25577) üzenetére


orbano
félisten

gondolom abban kicsit masszívabbak az áttételek :)

A vér nem válik VAZZE!™

(#25579) honda23 válasza DeathAdder (#25577) üzenetére


honda23
aktív tag

Boo nem véletlen mondta, nehogy a gyári méretet vegyem meg.
215 betapad, semmi bajom vele.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25580) vbbb válasza !Overdose! (#25549) üzenetére


vbbb
őstag

Ő is ez lenne? Ez olyan foglalatba befőzős móka?

14V 60mA

(#25581) !Overdose! válasza vbbb (#25580) üzenetére


!Overdose!
őstag

Ránézésre ez is olyan, de fejből nem tudom a méretet. Igen, foglalatba befűzős.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#25582) vbbb válasza !Overdose! (#25581) üzenetére


vbbb
őstag

Lemértem az izzó keresztmetszetét (~3mm) és a magasságát (~6-7mm). Az feszültéség megegyezik, szóval bepróbálkozom vele. Csak nem nyúlok nagyon mellé. Köszi!

update:

A régin volt ilyen sárgás színű gumi burkolat, sikerült leműtenem. :)

[ Szerkesztve ]

(#25583) !Overdose! válasza vbbb (#25582) üzenetére


!Overdose!
őstag

Ezek szerint sikerült kiműteni a foglalatból?

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#25584) vbbb válasza !Overdose! (#25583) üzenetére


vbbb
őstag

Igen, ki lett szedve belőle. (Picit meg van pörkölődve, de használhatóságán nem fog rontani szerintem.) Reméljük visszafele sem fog bonyodalmat okozni a méretre vágás meg a lábaknak a beleszuszakolása. :K

Ha valamit nem tudnék akkor még mindig van egy autóvillamossági pajtás aki tud benne segíteni.

(#25585) Integra válasza DeathAdder (#25577) üzenetére


Integra
titán

2.0 benya turbo, állandó awd :)

húúú, nemtom mennyinél forog le negyedikben, de 130-nál ötödikben 4500-at forog. utazó konform :DDD most jöttem imitől, kifizettem minden alkatrészt, már csak a lendkeréknek kell megjönni és nekiesünk összerakni. kap új váltó olajat is, mivel kapásból leöntötte, amit ráadásul a 100ezres nagyszervíznál újra cseréltettem vele.. :))

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25586) vbbb válasza Integra (#25585) üzenetére


vbbb
őstag

Őőőő nem úgy van, hogy a váltóba ne cseréljünk olajat ha nem muszáj, mert a gyárinál úgysincs jobb? Sőt, inkább ártunk ha cserélünk? Valami szakmai fórumon olvastam ilyesmit, ha jól emlékszem.

(#25587) Integra válasza vbbb (#25586) üzenetére


Integra
titán

was? :)
csak honda mtf3 megy a váltóba nekem, soha semmi más :)
nem kellett volna leöntenie, mert csak 15e km volt a váltó olajban, de elfelejtette.. grrrr

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25588) DeathAdder válasza Integra (#25585) üzenetére


DeathAdder
veterán

Hát minden tisztelet hogy lenyomtad a buszt vele :R
Gondolom nézett a faszi, hogy elhagyta egy böhöm nagy majd fél tonnával nehezebb suv :DDD

(#25589) Integra válasza DeathAdder (#25588) üzenetére


Integra
titán

hungária krt. egymás után 2 lámpánál is, harmadik lámpánál már nem próbálta. :DDD
viszont gyalázatos a fékrendszerem, harmadik lámpánál már becsúsztam satuféknél a lámpa alá, nem véletlen fogom tavasszal rádobálni a komplett evo9 fékrendszert csonkállványostul, felnistül. amíg ez nincsen kész, a motorhoz hozzá nem nyúlok. egy biztos, intercooler-t kell cserélni, 2x akkorára mint a gyári :)

viszont átülök az integrába és tudom, hogy a mitsu sosem lesz képes erre a precizitásra, a motor, a váltó, a kormányzás, a hang, a mindig spontán és azonnali gázreakció.. sehogy sem, nem tud labdába rúgni, két kanyar után tudom az intiben, hogy ezt az igazi vezetni. alig várom most, hogy összerakjuk és picit tudjak vele játszani újra :) összeraktuk egy dobozba az új alkatrészeket, azért agyeldurrantó, hogy az a pár bizbasz három kilo majdnem... még akkor is ha 15 évig bontatlan volt az egész és soha semmi baja nem volt. na mindegy, egyszer ezt is megkell csinálni. viszont a motortartó bakon kibuktam mi kerül egy darab gumiban 37 rugóba :(((

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25590) DeathAdder válasza Integra (#25589) üzenetére


DeathAdder
veterán

Jó elképzelés, hogy a tuningot a fék/futóműnél kell kezdeni, és ez hatványozottan igaz egy majd két tonnás dögre, főleg még ha egy gyengébb Outlanderrel azonos a fékrendszere :F

Azzal a váltóval meg nem tudom mit csináltak, de Honda váltónak nincsen párja :N
Főleg akkor tudja ezt az ember értékelni, ha sokáig mást hajt és azután ül vissza. Én is mindent hajtottam, 2 hétig garázsban állt a busz, vasárnap elővettem, úgy indult mintha tegnap állítottam volna le a motort, és kanyarra fekvés, a váltó.. igazi élmény volt :K
Ezt az egy dolgot az életben tényleg nem tudom megunni :)

[ Szerkesztve ]

(#25591) Integra válasza DeathAdder (#25590) üzenetére


Integra
titán

konkrétan lespórolták az evo fékrendszerét és a 2 literes szívót hagyták rajta. az, hogy ez önmagában ijesztő, egy dolog. de a másik az maga a fékerő és az, hogy már egyszer felkellett szabályoztatni gariban a fékeket egy másik.. nagyon komolyat veszekedtem az importőrrel, mert ez konkrétan anyaghiba. persze nem ismrték el és mentegetőztek meg a szokásos hárítás.... megvan a véleményem az emil-frey-ről.

igen, ez az egyik ok, amiért képtelen vagyok eladni még mindig az intit. a mitsu váltója sehol sincsen.. talán az fq-400 váltójával már más lesz, de ez a gyári öt sebességes nagyon kaka, teljesen másképpen kell vezetni, mint az intit, nyugodtan és hagyni, hogy nyomatékból húzza az autót. akiknek evo manuál váltója van 5 vagy 6 sebességes, ők azt mondják, hogy fényévekkel jobb mint ami nekem van. na majd kiderül. azért egy fq-400 motor és váltó szerintem elektronikával együtt lazán 2-3 misiben lesz angliából ha gyári állapotú, bontatlan. az meg azért nem kevés. plusz az intercoolert a motor felől a motortér elejébe kell beszabni, mert a motor felett nem fér el és a motorháztetó beömlőjén nem kap elég levegőt sem. nem baj, ha ez megy a műhelybe, akkor meg ott az inti :DDD tavasszal meg a hátulját rakom rendbe, szilentek és amit még kell. a nagy szilentjeim kezdenek repedni, de a telet még kihúzzák.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25592) zolynet válasza Integra (#25589) üzenetére


zolynet
addikt

gyári motortartó bakom nekem is 35k lett volna, itt mondtam h álljunk meg
elvittem az én régimet és kaptam helyette egy ugyanolyat csak galvanizálva volt, talán 10 v 12k volt a történet

fékmunkahengernél ue a történet, nem írom le még1x

sokaknál nincs is annyit egy autó h megérje ez a gyári buzulás, amivel egyébként kezd a kukim kilenni

Life is too short to stay stock!

(#25593) Integra válasza zolynet (#25592) üzenetére


Integra
titán

tisztában vagy vele, hogy nem 5 éves autót használsz, akármilyen szuper is. enyém is lassan 15 éves, akármilyen szuper. ezek a dolgok előbb-utóbb, ezeknél a hondáknál inkább utóbb elkopnak, cserére szorulnak. ezt tudatosan vállaltam, most itt az ideje, megkell csinálnom, muszáj, különben magamnak fogok már rövid távon is kárt okozni. nem éri meg.
te is ugyanitt vagy, kikell cserélned azokat a komponenseket amik most kezdenek elöregedni és kihúztak 10-15 évet.
"sokaknál nincs is annyit egy autó h megérje ez a gyári buzulás" - nos, ezért is van annyi minősíthetetlen állapotú autó a piacon, teljesen egyenes következménye és törvényszerű. nincsen ezzel baj, csak nem szabad állandóan azon problémázni, hogy miért nem vigyáz senki az autójára. az okokat mind tudjuk, tisztában vagyunk velük.
aki meg locsolja rá a pénzt, mert fontos neki és vigyáz rá, és eladná, jön a köcsög és elkezdi osztani az észt, hogy ennyit nem ér meg, hülye vagy, hova képzelsz már, kit akarsz lehúzni... kurvannyát az ilyennek meg a nyomorának. persze, vágom, ez is törvényszerű, ahogy az én reakcióm is :D
tehát most te is végigrágod a sztorit és kitartasz, vagy eladod és veszel egy fiatalabb autót, akármennyire szereted a mostanit, mert nem úgy ismertelek meg, aki hagyja az autóját elrohadni. úgy tűnik, most kezd el nálad is felszállni a honda köd, hogy sosem lesz más autód etc etc. sok jó autó van még, mindig is volt, újabbak is. és ilyenkor már jön a kérdés, hogy megéri e locsolnod e rá a pénzt, mert az anyagi lehetőségek korlátozottak és még lesz csere alkatrész bőven.
kurva jó autók ezek a hondák, a legjobb korszakból. de csodák nincsenek.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25594) zolynet válasza Integra (#25593) üzenetére


zolynet
addikt

ugye nem gondoltad h egy ilyen kis pikulányi tétel miatt eladnám, v akár megfordult volna a fejembe h eladjam, ne viccöljön uram :N
és itt a kopással sincs bajom, csak az elbaszott gyári árakkal, de azokkal már nagyon nagyon
nem azt mondom h ezután fost teszek bele, mert nem de igen is kipróbálok más dolgokat is, mint most pl a használt féket jobb hátra ... ha kirohad alattam pár hónap múlva akkor jön a a felújított

anno mikor megvettem és Imi elsőre átnézte, rögtön mondta h az összes kutyacsontot cseréljük, aham mondom oké, mondjad az árakat
gyári 15k/db
ugy 7,5k/db -> erre mondta h ő már szedett ki olyan autóból h egy éve volt benne, na most ez nekem már 3,5éve van benne ... ott az volt a helyzet h előtte fizettem ki kp-ra az autót, és ugyan volt még félretéve h ha gebasz lett volna, de így féláron volt a 4 kutyacsont, nézzük meg ... ugyanúgy voltam vele, ha 1év múlva kirohad alólam akkor jöhet a gyári, de addigra már lesz megint félretett pénzem és ki tudom úgy fizetni h szívesen adom ki érte a $$$-t

Life is too short to stay stock!

(#25595) Integra válasza zolynet (#25594) üzenetére


Integra
titán

na, jól van megnyugodtam :))
naná, hogy kezdd egy használt jobb hátsó fékkel, ha az működik, akkor tökéletes, ne is menj tovább, én sem mondanék mást :) lekell szépen pucolni, kitakarítani és 100%, hogy jó pár évre hibátlan lesz

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25596) DeathAdder válasza Integra (#25591) üzenetére


DeathAdder
veterán

Fékrendszeren spórolni főleg egy Mitsunak nem valami faszájos :(((
Hogy is ismerné be egy evo tulaj, hogy a te "gyengébb" és régebbi intidben jobb a váltó mint az övében :N
Kizárt, hogy jobb legyen,talán az s2k és az nsx ami valóban jobb nála, de egyébként az én típusom váltója is szvsz nagyon rendben van :K mégha "csakegyszivik" is.

Azért nagyon sajnálom, hogy a környezeti normák miatt ennyire leáldozóban a pörgős szívó motorok :(
Én a szívót preferálom, az igazi sportautók is mind azok (voltak), de már az f1 is megalázkodik egy vti felcsigázott lökettérfogatával. Sajnálom, hogy ilyen idők járnak :(

[ Szerkesztve ]

(#25597) NoLF válasza DeathAdder (#25596) üzenetére


NoLF
addikt

majd egy is200at próbálj ki ;)

ps: régen is turbósok voltak az f1 autók.

[ Szerkesztve ]

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#25598) DeathAdder válasza NoLF (#25597) üzenetére


DeathAdder
veterán

Tudom :))
De nekem akkor is egy mesterkélt valami, nem a nyers motor puszta ereje, hanem csalással tesz szert nagyobb teljesítménye.
Olyan mintha a sportoló doppingolna :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25599) NoLF válasza DeathAdder (#25598) üzenetére


NoLF
addikt

én akkor már inkább a váltót baszogatnám ;) Senna idejében kicsit más volt a tészta.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#25600) DeathAdder válasza NoLF (#25599) üzenetére


DeathAdder
veterán

Respect neki amikor úgy fejezte be a versenyt, hogy a serleget sem tudta felemelni a kezével, mert a váltóval problémák voltak az egész futamon :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.