Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25951) DeathAdder válasza Integra (#25944) üzenetére


DeathAdder
veterán

Sokszor túl van ez az egész dramatizálva, de mondjuk azt a fogalmat sem értem, hogy "vizezni a benzint". Hogyan?
A víz önsúlya nehezebb az üzemanyagénál ezért a tartály aljába kerülne, ahonnan a pumpa felszívja. Tehát ha "vizezett" lenne az üzemanyag akkor jó ideig csak tiszta vizet tankolnánk..

Bár több ismerősöm fos turbó dízele megállt, trokírozott, kivillant a check engine lámpája egy bizonyos privát kútnál tankolva, tehát valamit csak csinálnak. Az is lehet h a finomítótól jön már alapból a szar, amit jól benyomnak a privát kutaknak..

[ Szerkesztve ]

(#25952) honda23 válasza BlacKSouL (#25950) üzenetére


honda23
aktív tag

1000km-es új benzinszűrőm lett tele rozsdával egy bizonyos kúton...
Egy másik kúton egy hondás ismerősöm tankolt télen vizetett benzint, nagyon ismert kút mindegyik, reggelre befagyott a tank neki...
Egyik helyen sem tankolok, eddig csak a shellel nem cuppantottam be, bár a fogyija lehetnek kisebb.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25953) DeathAdder


DeathAdder
veterán

Végre összemértük a két feketét, íme a sorrend ;]

(#25954) honda23 válasza DeathAdder (#25953) üzenetére


honda23
aktív tag

Ez a szomorú, az fn2 sajnos nagyon gyenge lett...
Kár érte.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25955) DeathAdder válasza honda23 (#25954) üzenetére


DeathAdder
veterán

Azért kellemesen meglepett az fn2, nem mintha akkora különbségre számítottam volna. Kiugrottam guruló kettesből aztán 200-nál már közelebb volt hozzám (tehát faragott), végül én vettem el a gázt, nem vagyok végsebesség megszállott.
Lehet a dircsiszörcsi miatt jött fel rám az fn2, de lehet a gagyi chiptuning miatt ami az övén van :DDD
Lehet megkövezni, de akkor sem veszem ki a direktszörcsit, legalább a hangját élvezzem már ha így buszozgatok ;] Szűk ezrenként tisztítom és olajozom, ha már nem kaptam meg az inti üvöltést amit imádok és amire vágyam ez ellensúlyozza valamelyest, még ha nem is preferálom ezt a módszert :N

[ Szerkesztve ]

(#25956) Piwi


Piwi
addikt

Sziasztok

2009-es évjáratú Honda Accord gyári navival találkozott valaki? Konkrétan frissíteni szeretném mert amit adtak hozzá gyári dvd-ket,ősrégiek a térképek rajta :(((

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#25957) honda23


honda23
aktív tag

Tegnap este egy evo6-oshoz volt szerencsém, hát igen, az a négy kerék, visszaülve a type-r-be volt különbség, miért nem csinál a honda egy kibaxott 4 kerekes sportszedánt?
Imádom a type-r civicemet, de az evo6 az valami hatalmas, brutális élmény volt.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25958) DeathAdder válasza honda23 (#25957) üzenetére


DeathAdder
veterán

sztem egy 200 lovas szívónak még nem szükséglet a 4 kerék, annyira azért nem erős, bár ez a busz elég szatyor, mert szinte lehetetlen vele jól startolni..

(#25959) honda23 válasza DeathAdder (#25958) üzenetére


honda23
aktív tag

Nem 200 ló alá értettem a négykerék hajtást, hanem miért nem csináltak anno egy 300 ló körüli négykerekes hondát, mint subaru vagy mitsu evo.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25960) DeathAdder válasza honda23 (#25959) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nem tudom :(
Az Accord is jól nézne ki egy M5-ös bönci vetélytársának, de nem..
Az új ctr viszont kaphatott volna awd-t, nem tudom mi értelme közel 300 lónak front hajtással :(
De ott a Legend 300 lova a 3.7-es szívóból és a szuper diffis 4 kerekes csak és kizárólag automata váltóval :F

Amúgy a bubu, evo nekem is böki a csőrömet, de vagyon lenne kitartani. Egy 4x4 hrv-re fáj még a fogam a busz mellé és teljes lenne az öröm :K

[ Szerkesztve ]

(#25961) zolynet válasza DeathAdder (#25955) üzenetére


zolynet
addikt

hiányzik a hang, nézegesd: Integra DC2 Type R @ Nurburgring :K

Life is too short to stay stock!

(#25962) DeathAdder válasza zolynet (#25961) üzenetére


DeathAdder
veterán

Széééép :K
Amúgy mikkel felmennek már Nürburgringre, Fiat Multipla :DDD én meg szégyen szemre még sosem pályáztam :(

(#25963) FET-MEN


FET-MEN
veterán

Hali. Megbízható autót akarok. Erről vélemény?

Iphone 7

(#25965) Integra válasza #45553408 (#25964) üzenetére


Integra
titán

3 ajtós? mert akkor elöregedett a hátsó lámpáknál a tömítés és ott folyik be. ha nem volt törve.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25967) barack1997


barack1997
senior tag

Hi!

Csak így kiváncsiságból kérdezem, az NSX-nek a VTEC-je mekkora fordulatnál vált ?

(#25968) Integra


Integra
titán

szépnek tűnő vti

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25969) neduddki válasza barack1997 (#25967) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

bof

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#25970) zolynet válasza Integra (#25968) üzenetére


zolynet
addikt

jóféle egyöt ils :K

Life is too short to stay stock!

(#25971) DeathAdder válasza zolynet (#25970) üzenetére


DeathAdder
veterán

Mért piros az a H embléma? :D

(#25972) Integra válasza DeathAdder (#25971) üzenetére


Integra
titán

mert type r :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25973) zolynet válasza DeathAdder (#25971) üzenetére


zolynet
addikt

szerintem adja, én is nagyon agyaltam h előre teszek egyet inti H jelet :K
lehet jövőőőőre :U
btw +5hp! :DDD

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#25975) Integra válasza zolynet (#25973) üzenetére


Integra
titán

csak ha szőrös kormányt is teszel fel :)
ja nem nem, inkább skunk2 váltógombot, az +10hp :DDD

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25976) FET-MEN válasza #45553408 (#25974) üzenetére


FET-MEN
veterán

xD

Iphone 7

(#25977) zolynet válasza Integra (#25975) üzenetére


zolynet
addikt

ne nevess, fontos dolgok ezek ... most mondd meg mi a jó az intibe, megveszed beleülsz oszt mész
ezzel szemben veszel egy 5g v 6g és ráköltheted Mo gdp-jének a felét, hogy kinézzen valahogy,
meg menjen is, na az a kihívás :DDD

Life is too short to stay stock!

(#25978) Integra


Integra
titán

itt egy kis nappali pilács írás, jó cikk

zoli:
áááá, gyáva vagyok én ahhoz :)

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25979) zolynet válasza Integra (#25978) üzenetére


zolynet
addikt

Zsivi már be is húzta:
"Jobbos (szemből bal) lámpában hagyományos HELLA 60/55W-os...balos (szemből a jobb :P )lámpában a 120+-os GE...koszos és 16 éves,de gyári lámpatestek az élethű hatás kedvéért..."

kép1 kép2

azt hiszem én is rámegyek, az mtec fosok meg mennek vissza a dobozba tarcsinak (az de szar vétel volt :(( )

Life is too short to stay stock!

(#25980) DeathAdder


DeathAdder
veterán

Ezt demegnézném, lehet az új illatból maradt még benne valami :DDD

(#25981) zolynet válasza DeathAdder (#25980) üzenetére


zolynet
addikt

akkor is sokallom, ha eltűnteti a tolatás nyomot ha nem, nem jó az ár-érték aránya, avagy az ár-le/nm aránya
ennyinél már a bubu felé hajlok, honda fanatikusság ide-oda, pl: 2.0 wrx sti :K

Life is too short to stay stock!

(#25982) DeathAdder válasza zolynet (#25981) üzenetére


DeathAdder
veterán

Oké bubu, evo nekem is böki a csőröm, de kitartani is sokszorosa és benzinből is a dupláját kéri, ami nekem már sok :) és rettegnék minden nap, hogy mi történik, ha egyszer bedobja a csiga az unalmast, ki tudnám-e fizetni vagy sem, nem mernék utánanézni sem, és nekem turbo örökös visszahűtése is elég körülményes lenne..
Kéne, viszont csak is ha van egy másik autó mellette, de félek nem tudnám kitartani :(

[ Szerkesztve ]

(#25983) zolynet válasza DeathAdder (#25982) üzenetére


zolynet
addikt

nem tudod visszahűteni a turbót?!?! ... akkor nyelezed rendesen a ctr-ed ;] :P :DDD
cimbi beszélt már bubussal, h nem annyival több ám kitartani mint amennyire gondolják...sajnos nem voltam ott, így sem megerősíteni sem megcáfolni nem tudom (majd egyszer leinformálódok)
benyából lehet többet kér 2-3literrel, de ugye a pacikat etetni kell, valamiből menni kell :K

Life is too short to stay stock!

(#25984) DeathAdder válasza zolynet (#25983) üzenetére


DeathAdder
veterán

Élőben én sem beszéltem még tulajjal, népítéletet viszont rengeteget olvastam, ami szerint be tudja verni sokszor 20-at is városban.
Na ehhez képest én 11-től többet még nem tudtam megetetni az enyémmel, vagyis nagy átlagban mindig 11l a fogyasztásom.
Arról már nem tudok mit nyilatkozni, hogy mi van ha cserélni kell egy kopóalkatrészt. Azt mondom, hogy Subaru Impreza WRX STi, lehet felcsillan a beszerző szeme, rád mosolyog és azt mondja, na akkor nézzük :DDD
Sokszor belegondolok, ha turbós autóm lenne, akkor hány olyan kellemetlen alkalommal szembesülnék, amikor ki kéne várnom azt a pár percet, hogy visszahűljön.
Az oké, ha élményautónak van tartva és A-ból A-ba megyek, vagy csak korlátozott helyekre ahol nyugodtan semmitől és senkitől nem zavartatva visszahűthetem, de ahogy a pc-sek mondanák 24/7 -ben sokszor kellemetlen, akkor inkább meg sem húzatom, akkor meg minek ilyen autó? :D

Én ezt csak úgy tudnám megoldani, ha lenne mellette mégegy másik :)

Persze adom, az élmény teljesen más, ég és föld főleg egy type-r hez képest, ahol az ülés kicsit nyomja a hátadat ha elengeded magad és padlógázt nyomsz, szóval összehasonlíthatatlan a kettő :) A haverom 90 lovas tdi-je jobban ver az ülésbe :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25985) Integra válasza zolynet (#25983) üzenetére


Integra
titán

szerintem azért egy ctr vs sti üzemben tartás meccselésben a bubu húzza a rövidebbet. olajcsere, üzemanyag és kopó alkatrészek, ebben biztos vagyok. és most nem a turbóról van szó. akinek meg nincsen mindig 300ezre turbóra ha netán kéne, az ne vegyen ilyen autót. olcsók ezek az autók, de az üzembentartás azért pillanatokon belül leeheti a gatyádat.. még az evo is alacsonyabb költségekkel jár.
ahol és ahogy az outlanderrel eljárok 10.5 liter körül, ott a forester xt-vel 14 literrel járok alaphangon.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25986) honda23 válasza DeathAdder (#25980) üzenetére


honda23
aktív tag

Mennyi?
Ez meg van őrülve, ráadásul sérült, ez lenne a reális inkább már árban.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25987) DeathAdder válasza honda23 (#25986) üzenetére


DeathAdder
veterán

Sérült, de bevallja, meg amúgy is mi ez horzsolás, gyerekjáték kijavítani.
Szerintem olyan 10+ éves autó ami soha sehol nem volt megsérülve, vagy ne lett volna fényezve rendkívül ritka.

Mentségére szóljon ebbe legalább 50 ezer van és első gazda, de mi van amikor valaki egy "megkímélt" VTi-ért kér másfél milliót, szerintem az még őrültebb :DDD Relatív hogy mi a reális ár, én a vti-mnél megtudtam amikor árultam, de az is tény, hogy a magyar piacon olcsóbban lehet autót kapni, mint máshol. Néztem a CTR-t is amit linkeltél, szinte biztos, hogy ez is teljesen át van fényezve, de h van ez most, hogy nonFl és az irányjelző a visszapillantóban van? :)
Mobile-n néztem olyan CTR-ekért kérnek 10ezer eurót, amilyenekre nem cserélném el az enyémet, a 6-7 ezresek meg igen rongy állapotúak..

(#25988) NoLF válasza DeathAdder (#25987) üzenetére


NoLF
addikt

nézz angol oldalakat.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#25989) DeathAdder válasza Integra (#25985) üzenetére


DeathAdder
veterán

Csak 300 ezer a turbó? A gyári?
Egyik haverom mesélte egyszer, hogy az ismerőse disi turbót cserélt a Mazdában 2000+ eur volt, ez nem tudom mennyire igaz.. :U

NoLF - Angol nálam nem játszik :N

[ Szerkesztve ]

(#25990) honda23 válasza DeathAdder (#25987) üzenetére


honda23
aktív tag

Igen, enyém gyári fényezésű, de vannak a fényezésen hibák, karcok, pár jégverés is látható, de az autó nagyon egyben van, én mindig az egészet nézem, motor váltó futómű fék és festés rohadás.
Ráadásul az élesben szervizelték, Imi már utána is járt a verdámnak, neki hihető minden, nem lehet komoly baja, sőt nem is volt komoly baja, gariban cserélték a felső kuplung munkahengert, a két első lengéscsillapítót toronycsapágyakkal, garin kívül cseréltek két első kormányösszekötőt, vízpumpát, vizet, hátsó fékek teljesen újak,hosszbordás szíj teljesen új, látszik, hogy foglalkoztak vele.

Sokan ha karcos a fényezés, vagy egy két elem fújva volt, nem veszik meg, pedig az a jó, ha volt rajta valamilyen sérülés, nekem az első lökösömet cserélték, de gyári feketére fújás nélkül.

Van olyan ismim, aki gyári mikronrétegre fúj totálkáros autókat és úgy adják el megrendelésre dolgozik, simán tudnak fújni egy elemet 60-80 gyárira, csak háromszor annyiba kerül...

itt egy példa, hogy lehet több totálkáros autóból egy jót csinálni, én is láttam már egy yarist ugyanígy megcsinálni és gyári értékre volt fújva!

Igen, bírom az olyan embereket, akik a vtijüket egymilla fölé beárazzák, az 1.5 vtecet meg vti szintjére, az 1.4-eket meg 500 fölé, az emberek nem bírják felfogni, hogy egy autó értéke folyamatosan amortizálódik, vtimet én is 1,2 m-ért vettem három éve és közel sem tudtam ennyiért eladni ebben az évben már.

Mikor cseréled a váltóolajat? Én majd két litert rendelek.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25991) Integra válasza DeathAdder (#25989) üzenetére


Integra
titán

nemtom megmondani, csak hasravágtam. simán lehet 2x ennyi is persze :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25992) DeathAdder válasza honda23 (#25990) üzenetére


DeathAdder
veterán

Majd olajcserével együtt, és akkor veszem majd meg, ha a motorolajat is, egyelőre nem sürgős :N
Sperr-t meg nem veszek ameddig a gumi a szűk keresztmetszet. Igazad volt annyira valóban nem tolja az orrát, ez inkább a gumi elégtelen tapadására írható, nem értem én sem grego-t, hogy akkor nem, de most arra kanyarodik az autó amerre a kormányt csavarja :F Kedden beszéltem Boo-val, azt mondta másnapig ír árat PM-ben az ad08-ra, hát azóta is írja.. :DDD

Jó az, ha le tudtad nyomozni az előéletét és mindent tudsz róla, enyémmel egyelőre én is elégedett vagyok, a vezetőgörgőn kívül más meglepetés nem ért, amióta megvettem, csak ami szokásos azt költöttem rá, meg kicseréltem a rendszámtábla megvilágítót és a középső műszerfal izzóit, pedig csak egy "szar angol", amit én is megszóltam, még mikor a VTi-m volt, de úgy látszik, ha törődnek vele, akkor nem lehet nagy baj, aztán ki tudja mit rejteget még a jövő, meglátjuk, én kíváncsi vagyok :DDD

"Sokan ha karcos a fényezés, vagy egy két elem fújva volt, nem veszik meg, pedig az a jó, ha volt rajta valamilyen sérülés" - ezzel egyetértek, én is 100x többre becsülök egy összekarcolt, de gyári fényezést, mint egy teljesen átfényezett autót (mint vásárló). A VTi-m is ilyen volt, mindenhol gyári festés, de voltak esztétikai hibái, meg a jobb hátsó ív rohadt, és erre nagyon húzták a szájukat. Amúgy mi van ezek a 7gen -től gyártott Civic-ek nem rohadnak már? Épp ma mondta a haverom, hogy nem látott még rohadást olyan autón mint az enyém (ő is nagyon nézegeti őket, valami hasonlóban gondolkodik).

Nem is tudtam, hogy csinálják a gyárival megegyező mikronrétegre fújást (ami 100-200 ugye), de minden nap tanul az ember! Ahhoz viszont nagyon precíz munka kellhet és a bádogmunkát is el lehet felejteni, ha előtte törve volt :)

Integra - Annyi biztos, hogy nem szeretnék turbót cserélni, ha egyszer olyan verdám lesz :DDD

(#25993) zolynet válasza honda23 (#25990) üzenetére


zolynet
addikt

1,5M alatt fel sem hirdetném a kocsimat, ~9ekm van a motorban ... van az az autó ameilyért megadják az 'árát' ... 2év 2Mért ment el vti, tudok olyan intiről amit 3,6Mért nem adtak oda
egyszóval, vannak kivételek, igaz az jó ha 5%-ra rúg

ugyanitt 195/50R15 Yokohama Parada Spec2 eladó: hirdetés :U

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#25994) honda23 válasza zolynet (#25993) üzenetére


honda23
aktív tag

Itt van pl Elmör
autója, sokkal többet ér, igen vannak kivételek, de az kb 1-2%

Én a nagyon átlagos, vagy átlag alatti civicekről beszélek, amelyek nagyon túl vannak árazva a magyar piacon, mert csak pl kevés 160e km van benne 250 helyett...

[ Szerkesztve ]

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25995) neduddki válasza zolynet (#25983) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Hugo kedvenc uccaja;- ) subaros esmerosok ide horgyak, megf vannak elegedve esn si beszltme a sraccal nagyon korektul elmondott idnet amire kivancsi votam

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#25996) honda23 válasza DeathAdder (#25992) üzenetére


honda23
aktív tag

7 genek már abszolút nem rohadnak.
215-ös gumit szerezzél, esetleg max 225-öt, de ne 205-öst.

A turbók nagyon drágák, egy rönyó, ford turbó is alaphangon 300e Ft, de a mazda és a többi akár lehet 600e Ft környéke is, pont szereltek egy fordot turbóhibával előttem és 300e Ft-ért rendelték meg neki, én sem akartam elhinni...

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#25997) DeathAdder válasza zolynet (#25993) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nem adtad még el őket? :)
Nem tudom, szerinted mit kérjek az idén tavasszal vásárolt T1-R garnitúráért? 3e km van bennük.

Ami az autót illeti az egy dolog, hogy a tulaj mennyire tartja, vagy hogy mit kaphat érte.
Mennyiért adta el a Skunk2 cuccokkal telepakolt szívóban 251 lóra felhúzott fehér EP3-at a srác, aki nyáron még fix 4 millát kért érte?
Utoljára 2 milláért volt fent, ha azóta egyáltalán eladta, pedig 3-at játszva ráköltött szerintem csak a hirdetésében felsoroltak alapján!
Arra meg tisztán emlékszem, hogy 2 éve karácsonykor egy fórumozó 1.3m ért vette meg a 40ezer km-es első tulajtól származó bordó 1.6 VTi-t, na az talán megérte az árát, csak azért mert full full minden gyári volt rajta.

Elhiszem, hogy Te a legjobb helyre vitted, és mindenből a legjobbat adtad neki a felújításkor, ezt magadnak
a saját lelki világodnak csináltad így meg, és nem azért, hogy eladd (szerintem), mivel senki nem fizetné meg az árát amit ráköltöttél. Én pl. ha meglátok egy generálozott pöpec, és egy full gyári, de nem makulátlan állapotú hirdetést, akkor a gyárit választanám.

Ott van pl. az EP3-am, 1 millás zenecucc benne, Brembo fékrendszer, Mugen cuccok minden felé, fl első-hátsó lámpák, AEM szűrő, majdnem teljesen hibátlan bódé stb.. ez mind munkadíjjal, fényezéssel minimum 2 milliás plusz az autó árán felül, én meg megkínáltam 6 ezer eur-t ami az akkori árfolyam szerint még 1.8 milla sem volt és pár perc múlva hívott is vissza a tulaj, hogy vihetem, minden egyes gyári alkatrészével és annak csavarjaival együtt (két autóval alig bírtuk elhozni, volt ám cumó :DDD), de ottvan a vti-m is, amivel nem akarok már unalmas lenni, de azt legalább feltételeztem, hogy kapok érte annyit amennyit bontószökevényekért bekérnek a hahus tulajok, hát volt mit nézni.. :D

(#25998) DeathAdder válasza honda23 (#25996) üzenetére


DeathAdder
veterán

215-öst veszek, Boo is mondta h nagyon sokan vesznek tőle EP3-ra és senki nem 205-öst, és nem azért nem mert drágább.
225 már sok szerintem :)

Amúgy miért van az, hogy valaki kamionnyi pénzt locsol az autójára aztán meg szaré-húgyé eladja? Legújabb példa erre most Elmör, nem is tudtam, hogy árulja :N

[ Szerkesztve ]

(#25999) honda23 válasza DeathAdder (#25997) üzenetére


honda23
aktív tag

"Arra meg tisztán emlékszem, hogy 2 éve karácsonykor egy fórumozó 1.3m ért vette meg a 40ezer km-es első tulajtól származó bordó 1.6 VTi-t, na az talán megérte az árát, csak azért mert full full minden gyári volt rajta."

Neki van két vtije, múlthéten törték össze az egyiket, a szürkét, a bordót a feleségének vette és neki van egy evo 6-osa, amiben ülhettem.
Na az az evo6 odabax, pár év múlva jó lenne beleülni egy evo8-ba.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#26000) Integra válasza DeathAdder (#25998) üzenetére


Integra
titán

r-s3, ad08, s-04, pss -itt már mindegy melyiket veszed, de ezekből a hankook meg a yoko elég kaka lesz vizes aszfalton, erre figyelj. az bridgestone és a michelin sokkkal jobbak overall. lehet, hogy pont ezért fogok a hankook után michelint venni - feltéve, hogy van az én méretemben. ha nem, akkor a potenza-t. aztán a yoko vagy a hankook. tényleg attól függ, hogy melyiket gyártják az én méretemben.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.