Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35001) gaga1


gaga1
tag

A telefon sajat fejkeszletebol rakom be. Erdekes,hogy mindenki maskepp latja😁
Ezt hogy latjatok?

Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek

(#35002) EQMontoya válasza gaga1 (#35001) üzenetére


EQMontoya
veterán

Meg nem jeleníthető cuccnak, szögletes izé, benne pár beűt. De ne offoljuk szét pls a topikot!

Same rules apply!

(#35003) fi:zi'k válasza runner 125 (#34999) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Nálam is színes, csak nem így néz ki. :DDD

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#35004) Elmör


Elmör
senior tag

Crxforumon találtam, lesz a ringen valami új Type-R bemutató?

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#35005) zolynet válasza Elmör (#34988) üzenetére


zolynet
addikt

Nem turkálni akartam a pénztárcádban, és az is természetes hogy mindenki arra költ amire akar. Csak ez nekem már az extrém kategória.
Soha nem fordult meg eddig a fejemben hogy a vti-vel egy amerikai pályára menjek....eddig. :DDD De nem, mert minek, annyit nekem nem érne meg, hogy azt megvalósítsam. Hovatovább annyi európai pálya van, hogy azt sem tudom majd bejárni.

Life is too short to stay stock!

(#35006) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Talán hülye kérdés, de ha a gyári akku elgyengülésekor ahelyett egy a gyárinál valamivel nagyobb kapacitású/indítóáramú, de méretazonos akksit teszünk az autóba, akkor az nem fogja jobban, másképp terhelni a generátort, és egyéb a töltéssel kapcsolatos rendszereket?

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#35007) !Overdose! válasza BlacKSouL (#35006) üzenetére


!Overdose!
őstag

Nem, ha nem extrém nagy az ugrás kapacitásban. Az akkuval spórolnak a gyártók és a lehető legkisebbet teszik bele, amivel még üzembiztos az autó.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35008) Elmör válasza zolynet (#35005) üzenetére


Elmör
senior tag

Nem vettem úgy, inkább úgy éreztem a kérdés arra utalt, hogy "na hülegyerek miért nem inkább valami hasznosra költesz" :DDD mint ahogy faterom is sokszor kérdezi, persze ő meg már a másik véglet, aki szerint a kocsit el kell vinni szervízbe meg tankolni és max 1 évben egyszer lemosni, őt nem zavarja érdekes módon ha retkes a kocsi vagy megsérül a fényezés, neki A-ból B-be eljutni kell és más semmi, eszébe nem jutna, hogy elmenjen csak úgy elrúgni neki, mert jól esik. Persze valahol igaza van én is úgy érzem, de ha itthon gubbasztok a pc-vel az sem jó, ha meg elutazik az ember akkor meg aggódnak, mikor pecáztam akkor meg a "szagok" voltak a gondok, na így találj valami hobbit magadnak. Szóval ha egyszer élünk akkor az a lúd valamilyen szinten legyen már kövér. Ez az ami a szürke hétköznapokból kicsit kirángatja az embert és fel tudja rázni.

Egyébként az amcsi pálya csak 1 ötlet volt, igazad van Európában is van még sok, miért ne lehetne az a cél. ;]

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#35009) Snoop-y válasza Elmör (#35008) üzenetére


Snoop-y
veterán

Aki egyszer is epitett mar autot az megerti. Aki meg nem csinalt ilyet az sosem fogja.

Baromi nagy kar hogy nem beszeltunk elobb. Siman megovtalak volna attol hogy beszopjad a kislanynyelven becezett "penisz" niknevu egyennel. En is megszivtam par dolgot vele anno.

Az en VT-m is kb kerult vagy 3 millaba mire keszen lett... ( 200Le ) aztan jol el is lett adva 800 -ert :D

En elotte hagytam el az orszagot mielott te belekezdtel ebbe a projektbe igy nem tudtam segiteni :U

Amugy meg azt hittem ha egyszer meglesz az egyik alomautom a listamrol (STI) akkor sosem kell mas.

Lehet ha Mo-n lenne akkor mashogy latnam itt igazabol nem tudom ugy hasznalni ahogy szeretnem igy el lesz adva es visszaterek a gyokerekhez ( valamelyik szivo honda EK9,EP3 esetleg DC5 vagy ha nagyon elgurul a gyogyszerem akkor egy 4gen SiR K20-al ) amig ossze nem jon egy NSX-re valo :D

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35010) >>>W!nman* válasza !Overdose! (#34966) üzenetére


>>>W!nman*
tag

Szia!

Köszi! Ha már veszek, ár-érték arányban a legjobbat tervezem. Az pedig Exide egyelőre, ami 390A-es hidegindító értékkel rendelkezik, míg az azonos méretű, 45Ah-ások rendre 330A-t tudnak.

(#35011) !Overdose! válasza >>>W!nman* (#35010) üzenetére


!Overdose!
őstag

Az Exide-ból csak a Premium-ot szabad venni, abból pedig nincs olyan méretű, ami elfér a tálcában. Indítóáram is elég 300A, a legnagyobb hidegben is be fog indulni. Egyébként gyárilag is Yuasa vagy Panasonic van benne. :K

Lefényképeztem neked a klímás és a nélküli alapjáratot, este feltöltöm.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35012) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Mugen katalógusok

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35013) >>>W!nman* válasza !Overdose! (#35011) üzenetére


>>>W!nman*
tag

EXIDE EA456 :) (Igen kevés helyen lehet kapni, az tény.)

Másik paripában is Exide Premium van. Előtte is az volt. Azzal rossz volt a tapasztalatom a tekintetben, h cellazárlatos lett 3-4 év után. Kevés használattal, de szinte állandó processzoros töltéssel, illetve akku aktivátorral... A "vicc" az, h így is indult a kocsi és hazajöttem vele simán Balatonról... :) Pedig kapocsfesz 10,5V körül volt...

(#35014) !Overdose! válasza >>>W!nman* (#35013) üzenetére


!Overdose!
őstag

Basszus, ez még az Exide katalógusomban sincs benne. :B

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35015) DeathAdder válasza >>>W!nman* (#35013) üzenetére


DeathAdder
veterán

Pont ilyenem van, majd meglátjuk meddig bírja :))

(#35016) >>>W!nman* válasza !Overdose! (#35014) üzenetére


>>>W!nman*
tag

:P :)
(Ahogy böngészem az itthoni shopokat, kb 3 helyen van... És van ahol már csak volt...)

(#35017) bbubby00 válasza !Overdose! (#35012) üzenetére


bbubby00
őstag

Fuh, de zsír cumók.
Feltudnám szerelni a verdát :DDD

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#35018) Snoop-y válasza bbubby00 (#35017) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ha mast nem is de mugen poweres email cimet fel tudok ajanlani :D

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35019) Elmör válasza Snoop-y (#35009) üzenetére


Elmör
senior tag

Köszi szépen. :R

Ez van, meg kell fizetni a tanulópénzt, sajnos látom másoknál is, hogy az esetleges tanács ellenére is belehúznak dolgokba, pl ne vegyél kínai turbot téma. Van aki persze hozzászokik, hogy kicsit csöpögtet, majd fél vagy 1 év múlva felújítja aztán pár hónap után megint csöpögtet vagy más baja van, de látom van olyan is aki besokall már az első gondnál és eladja az egészet a francba, "mer sz@r", pedig maga a turbosítás nem az ha vigyázunk a bemelegítés, visszahűtés és olajcserékre és ha normális cuccokból áll össze. Persze ahogy minél komolyabbat szeretne lépni az ember annál inkább meg kell nyitni a tárcát, viszont nem biztos, hogy jó út az, ha valaki megteheti, hogy rögtön 500 lovas civicet épít, minthogy meg van a lépcső 160-300-500. Most ami nálam kapásból eszembe jut, ha jövőre többet szeretnék, hogy a wastegate-em sajnos már nem a kínai vacak, de nem is 1 komoly Tial, úgyhogy azt tuti le fogjuk cserélni, mielőtt belefutok egy csúnya túltöltésbe, ne azon a +60-70 ezer Ft-on múljon. Az, hogy az ember elsőre rossz szerelőt választ szerintem mindenkinek benne van, nekem emlékszem Lordie határozottan ajánlotta "péniszt" aztán később derült ki, hogy neki is lettek gondjai, csak nem mindegy kinek hisz az ember, hogy az mitől lett. Most már nem tervezem eladni a kocsit, ha épp nem fog működni akkor bent marad a garázsban, míg nem lesz használható állapotra pénz.

Kint elhiszem, hogy nem lehet úgy kihasználni, elég csak átmennem a szomszéd osztrákokhoz, hiába vannak jó utak, szinte mindig mérnek, kint vannak, nálunk azért (legalábbis ezen a részen) nyugisabb, annyi, hogy a városban ne tolja neki az ember, arra harapnak (kétszer elkaptak, igaz 1 év különbséggel, azóta mindig kimegyünk próbakörre), illetve közel sincs akkora forgalom, volt hogy 30 km-t eljöttem úgy, hogy 1 autóval nem találkoztam, épp eszembe is jutott, hogy télen megfagyhatok simán ha leáll a kocsi és nem tudok telefonálni vagy ne adj Isten árkot fogok és nem tudok kimászni a roncsból.

Azért 1 ilyen, kicsit megpöckölt Bubura elcserélném. :D

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#35020) Elmör válasza Snoop-y (#35009) üzenetére


Elmör
senior tag

Az lemaradt és már nem tudtam szerkeszteni, hogy ha sikerül visszatérni Hondához a DC5 remélem összejön, míg az NSX nem :K
Ha válaszhatnék még 1 Hondát ami nem túl drága, tehát 1-1.5 misi körül akkor ami szerintem az NSX utáni legszebb Honda lett, az 5.gen Prelude lenne, 2.2VTi 4WS, ilyen kékben.

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#35021) !Overdose! válasza Elmör (#35020) üzenetére


!Overdose!
őstag

Ja. Laspring régi autóját kellett volna megvenni a Tein Super Street futóművel és a Rota Torque feknikkel. :O

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35022) Snoop-y válasza Elmör (#35019) üzenetére


Snoop-y
veterán

Egy ilyen blobeye 350Le -ig teljesen biztonsagosan huzhato. Nem mintha 305Le-vel nem lenne elvezetes ;]
A ketto kozott sok kulonbseg nincs. Gyarilag kicsit orrtolos de kicsi penzbol lehet rajta segiteni
Elso es hatso stabrudak szilentezes anti lift kit valto es motor tarto bakok azt had menjen.
Enyemet kb £8500 -ert fogom arulni en lehet meggondolnam majd a helyedben ;)

Hjam az NSX az evrol evre nem ogy kozelebb lenne de inkabb tavolodni latszik. Olyan szinten megy felfele az ara hogy az mar faj. 2011-ben £14-17K kozott lehetett kapni az elso szeriat. Ma ha £30K alatt latok valahol az mar jonak szamit :(

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35023) EQMontoya válasza Elmör (#35020) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez a Prelude nekem is bejön. A DC5 viszont kevéssé, a korábbi Integra szerintem szebb volt. Az Andrisé, az kurvajól nézett ki... :(

Same rules apply!

(#35024) Snoop-y válasza EQMontoya (#35023) üzenetére


Snoop-y
veterán

Na ja volt szerencsem j1-bol is tapasztalni.
Egyben volt nagyon :K

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35025) Elmör


Elmör
senior tag

Ma nagy örömömre megérkezett a Mugen style karbon szárny és egy műszerfalbetét, hogy az olajhő órát el tudjam végre tenni az arcomból.

Sajnos megtörtént az első átverésem is, Carbon türleistung néven volt hirdetve ez a karbonmatrica ebayen, amire én azt fordítottam, hogy karbon ajtókárpit, tehát azt a lécet gondoltam konkrétan karbonból, nem egy matrica szettet 5700Ft-ért.

Ajánlotta egy Hondás ismerősöm, hogy reklamáljak, de már addigra elküldtem a pozitív értékelést rég, hisz eddig se az angolokkal, se a németekkel nem volt gondom, neki is valami 99.6% volt az értékelése, hát most ezt picit beszívtam. Mindegy, azért remélem ennyi pénzért legalább fent marad szépen majd. :DDD

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#35026) Snoop-y válasza Elmör (#35025) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ha van minta uk forumon megkerdezhetem a carbonos sracot tud e csinalni/van e neki?
Carbon gyarto cege van ;)

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35027) SzalaiG


SzalaiG
addikt

Carbon fóliás bevonatot hol lehet csináltatni spoilerre és a tükörházra?

(#35028) Elmör válasza Snoop-y (#35026) üzenetére


Elmör
senior tag

Köszönöm, de nem olyan fontos ez az ajtó oldalléc, viszont jó, hogy írtad, ha esetleg később úgy döntenék, hogy kell valami másik elem akkor arra rákérdeznék. ;)

SzalaiG: talán VTN-es cégnél, bár az fóliás technológia, vagy ahogy snoopy írta.

[ Szerkesztve ]

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#35029) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Van ajánlatom 20 000 -ért gyári akksira, 17-ért Rocketre, 22-ért Bannerre, illetve 25-ért Yuasa-ra.
Ebből a gyári értelemszerűen olyan amilyen(gyári méret, saru, stb, és kitűnő minőségű), a Rocketre és a Bannerre vastagsarut írnak, a Yuasa-ra vékony sarusat. Fejből gőzöm sincs mi van gyárilag benne, vékony-e vagy normál, de Furukawa Battery a gyári.

Most agyalok mi lenne a jó. A gyári ha tényleg új gyári, akkor 6-7 évig biztos kitartana megint.

Ráadásul méretre és kapacitásra különbözik szerintem a City és a Civic akksija. De mindkettőbe ugyanazt ajánlották. Lehet, hogy legegyszerűbb lenne tényleg gyárit megvenni bele, úgyse drágább... Mert ha elkezdek mindenféle márkákkal, kapacitásokkal, sarukkal, méretekkel kísérletezgetni, akkor nem vagyok benne biztos, hogy ugyanolyan üzembiztosságot kapok, mint elvárnám, ahogy a gyári 6-7 évig adott. Plusz ha méretkülönbséges, akkor már faragni kell, azt meg utálom.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#35030) Snoop-y válasza BlacKSouL (#35029) üzenetére


Snoop-y
veterán

En azt vennem ami gyarilag benne volt ( mar ha nincs jobb amit bele lehet tenni ertelmes aron )

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35031) Shamat


Shamat
aktív tag

Utas oldali légzsák szerelést/javítást/cserét Miskolc környékén meg lehet oldani valahol? Zörög benne valami, ha rosszabb fajta úton megyek és nem szeretném, ha egyszer csak gondolna egyet és előugrana. :DDD

DEAD LIKE ME

(#35032) BlacKSouL válasza Snoop-y (#35030) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Én is efelé hajlok. Nehezen tudom elképzelni, hogy ugyanolyan élettartamú, azonos méretű, azonos elvű akksiból létezik nagyobb kapacitású. Tehát 4 -féle akksinál minden paraméter különbözni fog. De ha lenne, az árat se bánnám. De nincs garantált..

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#35033) !Overdose! válasza BlacKSouL (#35032) üzenetére


!Overdose!
őstag

Azonos fizikai méretben létezik különböző kapacitású akku, de ez valamelyest az élettartam rovására megy/mehet. A felsorolt utángyártottak közül egyedül a Yuasa-t ajánlom, abban tudok is segíteni, ha a mellett döntesz. Sajnos nagy valószínűséggel a gyári sem fogja bírni 6-7 évig. Sok rájuk a panasz mostanában.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35034) BlacKSouL válasza !Overdose! (#35033) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Vicces, hogy elektromos autókat, meg Teslákat akarunk a jövő közlekedésébe, és egy tetves indítóakkumulátort nem tudnak normális minőségben legyártani...Pedig alig 120 éve gyártanak szerintem ugyanilyen technológiával, de hát a fogyasztói társadalom az már csak ilyen. A Ladánkban a gyári akksi 12 évig ment el... Ezek már csak 6-7-et, és utána bármit teszek bele bármennyiért, már csak 1-2 évig?

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#35035) !Overdose! válasza BlacKSouL (#35034) üzenetére


!Overdose!
őstag

Yuasa, Exide Premium, Varta Silver és Bosch klónja általában 5 év körül bírja céges tapasztalataink szerint. Biztos létezik sok más gyártó is, akik megbízható akkukat készítenek, de a Yuasa-val kiemelkedően jó tapasztalataink vannak indító és munka akkuk között is.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35036) Snoop-y válasza BlacKSouL (#35034) üzenetére


Snoop-y
veterán

A bosch akkuk azert altalaban kibirnak 5 evet (S) sorozat ( Subarukban az van ) de volt mar ra pelda forumtarsnal hogy meghalt 2 even belul...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35037) DeathAdder


DeathAdder
veterán

Új Bosch S4 021 nálam 2 évet se bírt, honda23 is panaszkodott boschra ha jól rémlik hasonló ideig bírta neki is.

[ Szerkesztve ]

(#35038) Napfénysüti válasza DeathAdder (#35037) üzenetére

Szerintem ez az akksi dolog is olyan lehet hogy ha szerencséd van elmegy sok évig ha meg kifogod akkor hamar bedöglik márkától függetlenül.
Technikai dolog, a meghibásodás lehetősége mindig fennáll.

Més que un club!

(#35039) zolynet


zolynet
addikt

Amerikában a tolvajok kedvence a Honda. (meg a civic)
Na ezt se gondoltam volna.

Life is too short to stay stock!

(#35040) gaga1


gaga1
tag

A legtobb akkugyartonak nem eri meg olyan inditoakkut csinalni ami elmegy 10 evet.
A regi Perion az meg jo volt nalam. 6 evig inditotta az autot es utana meg 2 evig dolgoztam rola. Most eladtam egy kismotorral. Meg mindig megy.
Most Alphaline(Japan) akku van a gepben. Meg elozo tulaj vette 6 eve.

Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek

(#35041) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Vartának egy időben volt 1-2 jobb cucca, de ma már nem esküdnék fel rá. Bosch akksikról meg leginkább még csak rosszat hallottam. Bannerről hallok jót is, rosszat is, Ladában a második akksink Banner volt, sajnos feszszabályzó hibája miatt kukázni kellett. Rocketről meg olvasok mindenfélét, de valahogy nem merek bízni benne.

Amúgy gyárthatnának simán tartósat is, drágábban. Volna olyan hülye aki megvenné, pl. én. Persze inkább árulják 18 000-ért a 2 év után kidöglőt, mint 30-ért a 6-7 évig kitartót. Hiszen 54-ért meg már úgyse vennék meg.

Szóval megnézem a méreteket, és majd hétvégén eldöntöm. Alighanem vagy gyári lesz, vagy Yuasa.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#35042) fi:zi'k válasza BlacKSouL (#35041) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

A Panasonic akkuk se jók? Más területen elég jónak számítanak.
Mondjuk én nem tudtam, de írta nemrég vki, hogy van.

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#35043) !Overdose! válasza BlacKSouL (#35041) üzenetére


!Overdose!
őstag

A Varta és a Bosch ugyanaz. Ezért ne higgy a szóbeszédnek!

fi:zi'k: A Panasonic kimagasló, de árban is.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#35044) szőröscica


szőröscica
addikt

Nekem a Bären Polar Plus indít már lassan hat éve, szerintem még egy szezont kibír.

Ami viszont parádés, az anyám Fiestájában lévő gyári akku. 10 éves az autó, napi 2*2km-t megy, városon kívül biztos nem volt már pár éve, és még mindig semmi baja.

(#35045) NoLF


NoLF
addikt

Itt Braziliaban olyan hondal vannak hogy csak nezek, amerikai-europai hibrid takolmanyok, orulet :)

De ez minden autora igaz. Ford fiesta, opel (chevrolet) corsa, citroen c4 4ajtos szedanrol hallott mar valaki? En nem, de itt ezekbol 3 v 5 ajtos nem letezik, csak 4.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#35046) szőröscica válasza NoLF (#35045) üzenetére


szőröscica
addikt

C4 szedán nálunk is futott egy időben, ritka ocsmány egy jószág, egyébként pedig Dél-Amerika, illetve Törökország és egyéb keleti országok hagyományos szedán pártiak, ezért készítenek oda a gyártók a kis autóikból is ilyen olcsó gnómokat.

(#35047) demars válasza szőröscica (#35046) üzenetére


demars
addikt

Nem biztos, hogy gnóm... :(
Én mondjuk nagyon sedan párti vagyok... Nem azt mondom, hogy mindig, de legtöbbször azok tetszenek... Meg ahogy öregszek egyre jobban bejönnek a kombik... Pl a volvo, gyönyörű kombijai vannak...
Honda miért nem csinál több kombit? Családosok nagy kedvence lehetne/lenne!!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#35048) szőröscica válasza demars (#35047) üzenetére


szőröscica
addikt

Igazából csinál kombit, Civic kombi van, Accord kombi van, a többi autója meg gyakorlatilag egyterű/SUV.

Nekem szedánom van, de ritka haszontalan egy forma. Hiába nagy a csomagtér, pakolni rémálom, a szűk nyílás miatt pedig nagyobb dolgok be sem férnek. Egy ötajtós megváltás lenne ehhez képest.

(#35049) tboy93 válasza demars (#35047) üzenetére


tboy93
nagyúr

Honda mindenhol a sportos vonalat erölteti, civic, szupersportban nsx, kisautóban a jazz is sportos, de még a crv is sportosan néz ki, kombi meg annyira nem az, a civic kombi is ölég elb@szott forma lett :Y

[ Szerkesztve ]

(#35050) fi:zi'k válasza tboy93 (#35049) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Nekem kéne a civic kombi. :K

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.