Leírom neked:
Ha 100-130-nál "mászkált" az úton, akaratod ellenére akkor valami rossz volt. Viszont az hogy "idegesen" reagál minden mozdulatra az a kemény futómű miatt van. Magas a kaszni, hátul merev híd van... kemény és kanyarban el is tud pattogni az ignis. De felborulni azt nem fogsz vele.
Ami a suzukira jellemző úgy általában: nem ringatózik, mindig az átlagnál keményebb futómű van alatta. Valaki pont ezért szereti, ugyanis elég jól lehet vele kanyarogni hegyi szerpentinen. Az ignis viszont még ettől is keményebb, főleg a doboz kaszni miatt, viszont nem is billeg... szerintem egy stilohoz képest aztán pláne.
A fék meg ezernyi hiba miatt nem foghatott rendesen....
-Kirepedt vákumcső
-A főfékhenger karmantyúja átereszt, így nem fejt ki elég erőt a folyadékra.
-Ha megvették a 10e huffos első kisipari fékkészletet, (mert suzuki jó van az), aztán nem fog (tapasztalat mert vettem én is olyat )
-fékfolyadék csere teljes hiánya.
-Fékcső fáradt
A fentieket figyelembe véve hiába "családi"... már nem fiatal példányok is 10 év körüliek, azokat is karban kell tartani, akkor is ha nem tapossák neki.