Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:16

LOGOUT.hu

LG G2 témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3101) Wade0303 válasza manokaki (#3100) üzenetére


Wade0303
aktív tag

Én holnap kapom kézhez a telefont, de ha nekem is kiírja akkor azonnal frissítem :D a hivatalos LG szoftver tökéletesen frissíti, minden beállításod megmarad, nem kell félni tőle!

(#3102) jooker82 válasza Wade0303 (#3101) üzenetére


jooker82
nagyúr

csak érdemes utána gyári visszaállitást csinálni.
bár,ha még nem pakolsz rá semmit akkor nem szükséges.

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#3103) F-ECT$ válasza jooker82 (#3098) üzenetére


F-ECT$
titán

Megmutatnád ezt a törvényt? De ha nem találod meg, veszel nekem egy G2-t, ugye? :P

Dive ever, work never.

(#3104) jooker82 válasza F-ECT$ (#3103) üzenetére


jooker82
nagyúr

bemész a fogyvédelemhez és megmutatják neked.. ;)

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#3105) zack válasza F-ECT$ (#3103) üzenetére


zack
nagyúr

3 napon belül nem hogy cserélniük kell, de a pénzt is szó nélkül vissza kell hogy adják. Az hogy jófejségből valaki cserét kér, azt max meg lehet köszönni.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3106) jooker82 válasza zack (#3105) üzenetére


jooker82
nagyúr

Már irtam itt,hogy kb 2 hete vettem egy autós CD-s rádiót ,melynek semmi baja nem volt ,de 2 napra rá visszavittem ,mert letört belül egy bigyesz,de ezt persze nem közöltem az ügyfélszolgálatossal. Annyit mondtam,hogy a hangerőre nem mindig reagál.Kérdezték,hogy cseréljük,vagy a pénzt is visszaadhassák. Mivel úgyis szükségem volt a pénzre,igy visszakértem az árát.

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#3107) bounty123 válasza zack (#3105) üzenetére


bounty123
őstag

A 3 napos cserekötelezettség csak hibás termékre vonatkozik. Ilyenkor ha nem tud azonnal cserélni, köteles visszafizetni. Ha semmi baja, marhára nem kötelesek semmit csinálni vele, se visszavenni, se cserélni. Az a kérdés, egy ilyen hüppögést elfogadnak-e hibás működésnek. Ja és tudtommal a kitétel működést befolyásoló hiba. Nekem anno 3 napos cserében pl. nem cseréltek egy esztétikai hiba miatt.
Van egy 8 napos visszavételi kötelezettség, ami hibátlan termékre is érvényes, de az csak távollévők közti szerződés esetén, tehát ha webshopból veszed.

[ Szerkesztve ]

(#3108) jooker82 válasza bounty123 (#3107) üzenetére


jooker82
nagyúr

nézd,nekem se vizsgálták meg,ennyi erővel hivatkozhatsz bármire....3 napon belül ki kell,hogy cseréljék.
nem kell gyámoltalannak lenni és kész.

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#3109) Eli577 válasza F-ECT$ (#3103) üzenetére


Eli577
senior tag

Erről volt szó már a napokban. Valaki beírta már az erre vonatkozó 2003-as kormányhatározatot, az azonban csak úgy van szabályozva a 3 napos visszavétel, ha nem alkalmas az eszköz a rendeltetésszerű használatra. Ahhoz pedig nem elég egy kis recsegés, vagy 1-2 hibás pixel.

(#3110) bounty123 válasza jooker82 (#3108) üzenetére


bounty123
őstag

Azt kereskedője válogatja, hogy mire hajlandó. Én pont emiatt ha tehetem értékesebb cuccokat csakis webshopon át veszek. Olyankor nincs kecmec 8 munkanapon belül.

[ Szerkesztve ]

(#3111) F-ECT$ válasza jooker82 (#3104) üzenetére


F-ECT$
titán

Te írtad, hogy törvénybe (sic!) van, így Tőled kérdezem. Utána is néztél, ugye? :U

Eli577: én ismerem azt a rendeletet (151/2003.) :)

[ Szerkesztve ]

Dive ever, work never.

(#3112) kali válasza jooker82 (#3098) üzenetére


kali
legenda

kivéve, ha a hiba nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot; link

(#3113) jooker82 válasza F-ECT$ (#3111) üzenetére


jooker82
nagyúr

Annyit elirtam,hogy 8 napon belül köteles visszavenni webes vásárlásnál hiba ok nélkül,de didicsaba úgy vette,3 napon belül csak akkor köteles ,ha a műlödést befolyásolja.
Nos a 3 nap az ugyebár akkor van,ha szemtől szembe veszed át a kereskedőtől,tehát ezt a recsegést még a kifizetés körüli időszakban tudod tesztelni,viszont ha webről rendeled akkor nincs sic,rögtön cserélnie kell ha csak szimplán nem tetszik a készülék akkor is.
És mint irtam dodicsaba igy vette. Tehát ő részére törvénybe van a nem 3,hanem 8 napon belüli visszavétel. ;)
Ahogy fentebb irták 2003-as törvény.

[ Szerkesztve ]

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#3114) F-ECT$ válasza jooker82 (#3113) üzenetére


F-ECT$
titán

Ezt írtad: 3 napon belül igyis úgyis ki kell cserélni. ezen ne is legyen itt vita.ez törvénybe van.
Ez így nem igaz, és olyan magabiztosság sugárzik belőle, hogy aki nem tudja, hogy ez hamis, az könnyen el is hiszi. Ma kötözködős kedvemben vagyok btw ;)

Bementem a "fogyvédelemhez" is.

Dive ever, work never.

(#3115) jooker82 válasza jooker82 (#3113) üzenetére


jooker82
nagyúr

Megint elnézést kell kérnem dodicsabátol,hagy az adott hsz-ban "didicsabának" neveztem :) :N Ez már másodjára fordul elő,kezdem szégyellni magam. :B :B

F-ECT$: Nyugodjál le,no para....te olyan tökéletes vagy,hogy nem szoktál hibázni? :F

[ Szerkesztve ]

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#3116) kali válasza jooker82 (#3113) üzenetére


kali
legenda

így sem az igazi, 8 munkanapon belüli csere nincs, elállás van, és utána a visszakapott pénzből vehetsz majd másikat, direktben nem kell, hogy cseréljék.
azzal is sokszor lepasszol az eladó, hogy ha neten rendelted, de aztán személyesen veszed át, akkor nem élhetsz a 8 munkanapos elállással, pedig de, mivel a rendelés módja számít.
tényleg jó az elállásban, hogy nem kell indokolni.
a 3 munkanapos részébe elég nehéz lehet beleerőszakolni a recsegést-ropogást, legalábbis szerintem.

(#3117) jooker82 válasza kali (#3116) üzenetére


jooker82
nagyúr

már volt is akinek cserélték 3 napon belül az miatt,de ha mégsem, térerő panaszra fagyásra nem ébresztésre hivatkozok és nincs mentségük....

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#3118) Quqesz válasza F-ECT$ (#3114) üzenetére


Quqesz
nagyúr

ha így mész be,hogy reszket a lábad,akkor nem cserélik...így kell:vettem egy búvárszivattyút a tecsoban ès hazavittem majd bedobtam a medencébe,hogy szíjja ki,csak azt nem figyeltem,hogy ez bizony felrántja az alját mert nincsen talpa...le is égett annak rendje és módja szerint...majd visszavittem hogy xar még aznap...hölgy készségesen cserélte...megkèrdeztem még pofátlanul,hogy ezek ilyen gyengék,hibásak :D...ennyi

[ Szerkesztve ]

Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!

(#3119) Wade0303


Wade0303
aktív tag

Nem tudja valaki, hogy az Lg PC Suite hová menti le ideiglenesen a kdz filet amikor frissít? Vagy hogy honnan lehetne megszerezni biztonság kedvéért a magyar T-Mobileos firmwaret az eredeti kdz fájlban?

(#3120) F-ECT$ válasza Quqesz (#3118) üzenetére


F-ECT$
titán

Nem "reszkető lábakkal" szoktam bemenni, ha reklamálni kell, de szerencsére erre nincs gyakran szükség. Csak azért írtam, hogyha valaki bemenne, és jooker82 hozzászólása alapján bemondaná, hogy "törvénybe van", hogy cserélni kell, és erre az eladó elküldené olvasgatni, akkor nem kell meglepődni.

jooker82: teljesen nyugodt vagyok ;)

Dive ever, work never.

(#3121) Eli577 válasza jooker82 (#3117) üzenetére


Eli577
senior tag

Ezekkel a hivatkozásokkal az a baj, hogy elküldik bevizsgálni és csak utána nyilatkoznak a lehetséges cserről vagy visszavételről.
Én két tablettel jártam így, igen jó áron voltak, vettem gyorsan kettőt is....ugyanazokat a hibákat produkálták, visszavittem őket, elküldték szervizbe, majd miután visszajött, hasonlóan szar volt mind a kettő, így visszamentem és visszakértem a vételárat (ez már általános szavatosság körébe tartozott).

(#3122) kali válasza Eli577 (#3121) üzenetére


kali
legenda

a hibásat elküldhetik szervizbe, de csak azt követően, hogy kicserélték neked, akár azért is, hogy kizárják/vagy megállapítsák, hátha felhasználói hiba/beavatkozás okozta a problémát, mert akkor utólag követelhetik rajtad a javítás/csere...stb árát.
nem egy üzlet fizetett már azért húzós bírságokat, mert 3 munkanapon belül nem cserélte azonnal, hanem csak javításra vette át azon készülékeket, amiket egyértelműen cserélni kellett volna azonnal, mivel a hiba akadályozta a rendeltetésszerű használatot.

[ Szerkesztve ]

(#3123) aszamóca válasza Quqesz (#3118) üzenetére


aszamóca
aktív tag

Az Aqua-hoz vittem már vissza SSD-t, hogy cseréljék, vagy fizessék ki, mert nem telt le még a három nap, de kérésemre, simán elém is tették a vásárlók könyvét, pontosan a hibátlan eszközre vonatkozó szabály miatt. Végül levontak az árából olyan 20%-körül, és adtak egy előlegpapírt róla, amit 6 hónapon belül levásárolhattam náluk. Ki van ez találva.

A három napos szabály
A 151/2003-as Kormányrendelet 7. §-a különleges lehetőséget biztosít a fogyasztó számára, amennyiben kimondja, hogy abban az esetben, ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól, illetve az üzembe helyezéstől számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. szerint figyelembe vehető aránytalan többletköltségre (ld. 2. fejezet), hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Külön is fel kell hívni a figyelmet a félreértések elkerülése érdekében, hogy ez csak a jótállás alá eső termékekre vonatkozik..

Ezzel a szabállyal kapcsolatban több kérdés is felmerül. Az első a napok számítása. Ez nem probléma, ha olyan üzlettel állunk szemben, amely a hét végén zárva tart. De mi van akkor, ha a cikket pénteken vásárolták olyan üzletben, amely szombaton és vasárnap is nyitva tart? Tekintettel arra, hogy ezek a napok nem minősülnek munkanapnak (a szombat munkaszüneti nap, a vasárnap pedig pihenőnap), ezeket nem kell figyelembe venni, tehát a következő hét keddjén bejelentett csereigény még határidőn belülinek tekinthető.

A másik gyakran felmerülő kérdés, hogy a forgalmazó köteles-e azonnal cserélni, vagy vitathatja-e a hiba okát és bevizsgáltathatja-e a cikket? Tekintettel arra, hogy jótállási igény keretében csereigényt csak akkor érvényesíthet a fogyasztó, ha a hiba gyári eredetű, ennek ellenkezőjét a forgalmazónak kell bizonyítania. Az ehhez kapcsolódó joga nem vonható meg. A hiba okát érintő jogvitával később foglalkozunk.

Természetesen további vitalehetőség, hogy a meghibásodás mennyiben akadályozza a rendeltetésszerű használatot. Ha a felek ebben nem tudnak megegyezni, a békéltető testület elé vihetik az ügyet döntés céljából.

[ Szerkesztve ]

Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.

(#3124) Gergőke88 válasza aszamóca (#3123) üzenetére


Gergőke88
addikt

Jo lenne ezt befejezni. Egy heten belul mar masodszor tema itt.

(#3125) dodicsaba válasza Gergőke88 (#3124) üzenetére


dodicsaba
aktív tag

Na majd viták elkerülése véget felhívom ma az Lg és első kézből megmondják miatt lehet tenni. Médiába ott tuti cserélik. Vettem egy távcsövet azt mondta az eladó csiszolt üveg a lencséje és nem a gázos variáció. megvettem nem kevés pénzért aztán másnap böngésztem és mégis kiderült hogy nem csiszolt. Visszavittem és halljátok még azt se kérdezték mi a baja. Egy a4-es lap töltsem ki -ráirtom foltos a lencse .Adtak egy csereutalványt amiből vehettem mást. Vettem is egy Canont.

BlackBerry Passport

(#3126) dodicsaba


dodicsaba
aktív tag

Nem tudják azok véletlenül akik a T nél vásároltak árulnak tokot ill fóliát a G2 re

BlackBerry Passport

(#3127) dodicsaba


dodicsaba
aktív tag

Rákérdeztem az L g-nél. Azt mondta miután itt nálunk nem forgalmazták így nem tud segíteni. Mondtam neki Kapható a médiában ill t -nél legalább egy hete. Ők erről nem lettek értesítve. Kaptam egy másik számot de ott csak a hűtőszerelő srác volt azt mondta hívjam a telefonost 9 után.. Be@rás. Lg azt mondta cserélik 3 napon belül ott ahol vettem.... ) után hívom a szervizest..

BlackBerry Passport

(#3128) BloodRay


BloodRay
veterán

Így az igazi. :)
Egyébként ez egy LG Magyarország-os, 16GB-os változat. Minimálisan sem recseg, csak, hogy megelőzzek pár kérdést. :)

"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83

(#3129) dodicsaba válasza BloodRay (#3128) üzenetére


dodicsaba
aktív tag

Egyébként Konkrétan ez is egy LG Magyarország-os amiről pont szó van.....

BlackBerry Passport

(#3130) BloodRay válasza dodicsaba (#3129) üzenetére


BloodRay
veterán

Nem olvastam annyit vissza, hogy tudjam hol vetted, de oda kéne visszamenni 3 napon belül és kicsit erélyesnek lenni.

"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83

(#3131) dodicsaba válasza BloodRay (#3130) üzenetére


dodicsaba
aktív tag

ja ja csak gondolom kapok másikat és lehet az is pont ilyen mert szerintem az utolsó mondjuk így szállítmány ilyen lehet ahogy itt a fórumon olvasni lehet hogy ez kb egy hete jelenség. Előtte lévők nem recsegtek. Többek közt az enyém se.

BlackBerry Passport

(#3132) djoei


djoei
tag

sziasztok ilyen mobil vásárlás előtt álok...xperia ion-t cserélném....fontos lenne a kamera ami az ionba elég jó volt g2 jobb-e?illetve még szóba jött az s4 is esetleg bár a g2 jobban tetszik...ha valaki tudna segiteni eldönteni megköszönném illetve fényképeket linkelnétek amit ti csináltatok vele.....nézegettem teszteket de hol ezt hol azt irták róla..ami a kameráját illeti szóval nem tudtam dönteni..köszönöm a segitséget

(#3133) Lecs@ válasza djoei (#3132) üzenetére


Lecs@
addikt

Szia! Az ion kamerájánál 1000 x jobb az tuti. Ha az neked jó képeket lő, ez lesz neked maga a kánaán :D S4 kb ugyanezt tudja fotóban a vélemények szerint.

512 GB

(#3134) F-ECT$ válasza djoei (#3132) üzenetére


F-ECT$
titán

Ha megnézted a teszteket, akkor láthattad a képeket is. Nem a véleményt kell csak elolvasni, hanem érdemes végignézni a tesztfotókat is. (Egyébként itt is volt már pár kép linkelve.)
Bár az ion-t nem ismerem, de a G2 a legjobb képeket készítő nem fotós mobilok között van, sebességben és anyagminőségben is jobb, mint az S4, és az ára is jó, szóval szerintem nem kérdés, hogy mit kell venni.

Dive ever, work never.

(#3135) Cosmograph válasza djoei (#3132) üzenetére


Cosmograph
tag

Én pont tegnap cseréltem S4-ről G2-re, nagyon egyben van a kicsike :D
Nagyon sokat használom a telefont és nekem az üzemidő a legfontosabb kérdés, a G2 sokkal tovább bírja és ez észrevehető egy nap után is.
Csináltam pár fotót is annyira biztosan jók mint az S4-é :)

"Attól félek, hogy egyszer a technológia fontosabb lesz, mint az emberi kapcsolatok. Lesz a világon egy generációnyi idióta." Albert Einstein

(#3136) djoei válasza Lecs@ (#3133) üzenetére


djoei
tag

köszönöm a választ... :R illetve amiről nem nagyon volt szó vagy nem vettem észre..ami az ion nál rossz tapasztalat volt a frissítési infók vannak-e mit igér az lg meddig frissít?

(#3137) ferrari1


ferrari1
őstag

Gyerekek, itt a jövő telefonja? Galaxy S5 :C

(#3138) dodicsaba


dodicsaba
aktív tag

Kedves Fórumtársak !! Beszéltem az Lg Magyarországgal azután a Központi szervizzel és azt a választ kaptam hogy Senki nem jelezte ezt a Recsegés kattogás problémát!! Központi szerviz azt igérte rákérdez az Lg nél és visszahívnak!! Nem mellékesen jelzem itt nektek hogy nem sírni- ríni kell hanem jelezni kellet volna másnak is rajtan kívül az Lg felé de a jelek szerint itt nagyon szépen megbeszéltétek egymást között de hogy valaki felemelje a telefonját és hivatalos helyen rákérdezem az nem ment.

BlackBerry Passport

(#3139) Cosmograph válasza ferrari1 (#3137) üzenetére


Cosmograph
tag

Mászt hev érzésem támadt :DDD

"Attól félek, hogy egyszer a technológia fontosabb lesz, mint az emberi kapcsolatok. Lesz a világon egy generációnyi idióta." Albert Einstein

(#3140) Cosmograph válasza dodicsaba (#3138) üzenetére


Cosmograph
tag

Érdekes az enyém amíg nem térdelek rá addig nem recseg :)

"Attól félek, hogy egyszer a technológia fontosabb lesz, mint az emberi kapcsolatok. Lesz a világon egy generációnyi idióta." Albert Einstein

(#3141) Lecs@ válasza ferrari1 (#3137) üzenetére


Lecs@
addikt

Hozzám került az S6-om helyett : [link] :DDD

512 GB

(#3142) ferrari1 válasza Lecs@ (#3141) üzenetére


ferrari1
őstag

Írd meg légyszi mekkora visszalépés volt hozzá képest :R

(#3143) diodd


diodd
tag

ez nem a HTC butterfly klónja?
valami star s5 a neve.
http://logout.hu/cikk/star_s5_okos_negymagos_kinai/bevezeto_rendeles.html

[ Szerkesztve ]

Mate 7

(#3144) F-ECT$ válasza djoei (#3136) üzenetére


F-ECT$
titán

Hogy mit ígér az LG, az nem számít. Ami igen, hogy eléggé rosszul állnak még mindig a frissítésekkel, érdemes benézni a többi LG topicba. Persze a 4.2, amivel a G2 jön elég jó már most is, de hogy mikor lesz ebből 4.3 vagy 4.4 azt senki sem tudja megmondani.

Dive ever, work never.

(#3145) Gergőke88 válasza dodicsaba (#3138) üzenetére


Gergőke88
addikt

(#3146) schferenc77


schferenc77
aktív tag

Ahogy látom a kamera az egyik fő téma a topicban. Nem emlékszem, hogy volt-e már, de a OIS-ról ez nagyon vicces videó:
Lizzy a csirke :-)

Mindenesetre lenyűgöző, hogy mittudnak már beépíteni egy körömnyi helyre. Már csak az érzékelőt és a lencséket kellene finomítani, és végre eljutnánk az egy eszközt mindenre állapotba :-)

(#3147) balika333 válasza dodicsaba (#3138) üzenetére


balika333
tag

Kedves Fórumtárs!! Én is beszéltem az LG-vel és jelentettem a problémát. A bolt ahol vettem a telefont, eléggé lazán kezelte a garancia kérdését, és olyan 1 hónap múlva talán megkapnám a telefont :U Úgyhogy tegnap inkább elhoztam. Hagyjuk is.. Ezért aztán a helyi LG szervizbe beviszem a telefont, és ha javítani kell 1,5 hét (!) alatt kész! Ha nem kell akkor csak pár nap. Természetesen ez fizetős buli, de így jár az aki boltnál veszi, és türelmetlen kivárni az 1 hónapot mikor is visszajöhet úgy, hogy "ez ilyen". 4000 Ft előleg ellenében felküldik a telefont, bevizsgálják, hogy a recsegés rendellenes-e, és tájékoztatnak. Ha nincs javítás és minden rendben van, akkor levonják a postaköltséget, és a bevizsgálási díjat, a maradék pénzt pedig visszafizetik. Gondoltam leírom annak, akinek nem LG garija van, és ki szeretné vizsgáltatni a telefonját. Én vszeg csütörtökön küldöm fel a telefont, és ha visszajön írok mire jutottak.

Samsung Note 22 Ultra

(#3148) Riuko


Riuko
senior tag

Valaki nemrég linkelt egy jó kis háttérkép alkalmazást Play-ről.
Nevét esetleg valaki meg tudja adni?

[ Szerkesztve ]

"A nagy ember azzal mutatja meg nagyságát, hogy miképpen bánik a kicsikkel."

(#3149) zazenke


zazenke
őstag

megszeretném kérdezni hogy tudja e valaki hogy a t mobilnál forgalmazott lg g2 a 32 gb os változat e ?

(#3150) Eli577 válasza kali (#3122) üzenetére


Eli577
senior tag

Ebben egyetértünk, ahogy írtam korában is, csak az sajnos nem egyértelmű, hogy mi tartozik a rendeltetésszerű használatot akadályozó tényezők közé. Nyilván ha kiesik egy hardvergomb egy nap után az igen, de egy pixelhiba, vagy a ház recsegése az nem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.