Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Ha cascot nem szeretnék kötni jelenleg, de szeretnék egy komolyabb védelmet az autóba, akkor mit ajánlanátok?
Jelenleg amirők tudok az a pajzs és a cerberos. Létezik esetleg más alternatíva, amiről még nem hallottam?
Ti mit javasoltok? -
S-eye
senior tag
Sziasztok,
Octavia Tour és Octavia II közül melyik a jobb döntés a 2006-2007 évjáratok közül? Megér kb 20%-os különbséget árban a 2. generáció, vagy inkább helyette a Tour a kevesebb futott kilométerrel?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tigomigocika #135405 üzenetére
-
tigomigocika
senior tag
Srácok!
Valaki meg tudja nekem mondani össz vissz mennyi tartó bak van egy a4 b5 1z tdi.ben?
Motor és váltótartó bakokra gondolok.
Előre is köszönöm! -
norrberth
addikt
válasz
FrankMonzano #135402 üzenetére
A dinamó zaj megoldódott?
-
FrankMonzano
őstag
ÜdVW az uraknak! Már a 2. szerelőhoz viszem a kocsit, de nem jövünk rá, hogy mi okozza a jelenséget. Erősebb balra kanyarodáskor súrlódó hang jön az első kerék felől, de csak hidegen. Ha megyek 5-10 km-t, megszűnik a hang. Olyasmi hangot képzeljétek el, mintha a kerék beleérne a dobbetétbe. Gömbfej, kerékagy, szilentek, stabilizátorok, minden cserélve, és mégis jelen a hang. Ötlet? Golf 4 1.6 16v bcb.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
flpuovd #135390 üzenetére
Ezt az asztaltól nem mondja meg senki. Tipikusan az a hiba, amit nehéz megtalálni.
Lehetséges gyanusítottak: üzemannyag rendszer valamelyik pumpája, befecskendezők, EGR, fojtószelep, szenzor hiba, lambda szonda.... Sok minden lehet. Értem én hogy van VCDS, de nem elég nézni bele, látni is kell, na ez az a tapasztalat, amit nem lehet átadni.
-
-
norrberth
addikt
-
flpuovd
csendes tag
válasz
flpuovd #135390 üzenetére
Még ezt leírom ehhez kapcsolódóan:
1-es, 2-es, és 3-as fokozatban is van rángatás, ha egyenletes sebességgel megyek...
Még egy dologra tudok gondolni: esetleg EGR?
Ha jól tudom ebbe már az elektromos egr szelep van. Ezt lehet tisztítani, vagy egyszerűbb ha cserélik az egészet?
Bár ha jól tudom, ha ilyesmi gond van, akkor vészüzemmódba kapcsol a motor, plusz villognak a díszfények a műszerfalon, de nálam ilyen nem jelentkezett eddig. -
Topy77
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 1996 Audi A4 1.9 tdi 90 LE (motorkód: 1Z).
Az egyik porlasztocsucs alatt kellemes traktorhangot produkal. A tomites cserere megflelo elszantsaggal rendelkezve itt szeretnek olyan infot kerni toletek hozzaertoktol, hogy van-e eloirt nyomatek ertek a porlaszto rogzitocsavarjanak visszahuzasara. Illetve ilyenkor eleg csak a "kifújósat" cserelni vagy illik mind a 4et, mert elobb utobb lehet ujra bontani.Köszönettel:
Topy -
flpuovd
csendes tag
Sziasztok,
Van egy kis problémám az autóval (passat b6, 2009-es, 2.0 crtdi, cbab)
Első indításkor menet közben, alacsony sebességnél berángat. Ha nyomom a gázt, akkor egy pár másodperc után elmúlik, ha nem nyomom a gázt, hanem csak tartom, akkor pedig folyamatosan rángat, mintha balfasz lennék
VCDS-el megnéztem, hibát nem ír. Lehet e ez esetleg kettőstömegű? Érdekes hangja van alapjáraton is mikor beindítom.
De ami az érdekes, hogy ezt csak reggel csinálja, elmúlik, és minden rendben van utána.
Esetleg VCDS-el lehet nézni még valami értéket? Ha igen, mit kell néznem bővebb diag miatt?
Előre is nagyon köszönöm a segítséget -
-
freaghill
őstag
-
norrberth
addikt
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #135271 üzenetére
Köszi!
Nem lenne meglepő a dolog, még ezzel az akksival vettem 5éve és fogalmam sincs mennnyi idős lehet. Amit ez már túlélt... Idén egyszer le is merült bár akkor már 2. hete állt és egymás után 4 reggelen is -25 alatt járt a hőmérséklet... Pedig csak egy sz@ros Bosch.
gzbotii: Nem tudom hogy szoktál izzítani, de ha csak addig amíg kialszik a visszajelző és egyből indítasz akkor simán leeshet a feszültség 10V alá, én úgy szoktam izzítani hogy nem azt várom meg amíg kialszik a lámpa hanem azt hogy kattanjon a relé. Akkor könnyebben fog indulni. Amikor a "rendes" télben vagyok és sokat állt a kocsi akkor 2szer izzítok, mindkétszer a relé kattanásáig.
-
FoLey-v
addikt
válasz
Mágus2 #135348 üzenetére
És az enyémbe kell csere? 17 éves 188.000 körüli km és szerintem az előzö gazdáim nem nagyon gondoskodtak erre.
Ahogyan a gyertyákkal se előtte Denso K20PBR-S10 volt benne most meg NGK BKUR6ET-10(2397) van benne.
Faterom szerint nem kell cserélni a váltóolajat,mert örökélete van ez mennyire igaz? -
-
válasz
Mágus2 #135369 üzenetére
Köszi ismét!
Próbálom gazdaságosan egyben tartani a gépet; nem költhetem el rá a piaci értéke további 30%-át, nem fizetik meg. Eddig ráment 220 ezer + az adminisztrációs terhek. Ha megtartanám hosszútávon, akkor még:
- vezérlés
- hátsó főtengely szimering
- szívósor csere vagy dugózás
- esetleg turbó
- csipsz
- első fékekEzeknek az általam ismert anyagköltsége 350 és 440 ezer között van a szívósor függvényében + a váratlan tételek, tömítések + a munkadíj; a vége durván 450-600 ezer Ft.
Az autó a mostani állapotában érjen 1,6 milliót, ha a fentieket megcsinálom, akkor talán kapok érte 100 ezerrel többet. Szóval a továbbiakban csak amit muszáj, azt cserélem, de a csipszen (70 e) még gondolkozom, mert zavar a kormolás.
Gyárilag 180 ló és a gyakorlatban most jobban gyorsul, mint a gyári adatai alapján kellene.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #135368 üzenetére
Ha nem a chip, csak vészmódban poroszkálnál. 0,2 nyomás különbséget elvileg csak4 másodpercig tolerál. Erre a kormolásra ment rá a dpf, azért nincs benne, de az okot nem szüntették meg. 2 új turbóval faja lenne, vagy a pék a lisztes kezével benne felejtette a limitereket, de naftát adott hozzá.
Azért gáz a 1,3, mert szerintem gyárilag is több volt... gondolom gyárilag nem 140 lovas a két turbós.
-
válasz
Mágus2 #135362 üzenetére
Ok, értem.
Az enyémen kiirassam az egeret, ha esetleg hozzányúl egy a csipszes a kormolás miatt? Egyre gyanúsabb, hogy rossz csipsz miatt kormol.
Múltkor nézték diaggal (Opel specalista): kis fordulaton - 2000 rpm környéke - 1,7 elvárt és 1,3 bar teljesült. Nem tudjuk, hogy az 1,7 az gyári vagy csipszes elvárás? (biturbó) Te mit gondolsz erről? Thx!Jetta made in Mexico.
G7 Variant hergestellt in DDR, Zwickau.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
golfvariant #135364 üzenetére
6-osról van szó. Az jetta is azzal rokon.
A Variant nem németben készül, és ha jól nézem, a Jetta sem, csak a golf6.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #135361 üzenetére
Nem megoldás, ha kiíratja az EGR-t akkor jobb ha rögtön kiveteti a DPF-et, mert egy hónap múlva úgy is ki kell venni. A regenerációhoz kell a forró visszavezetett gáz. A rendes munka a gyári új. A cseheknél 350 euró körül mozog az ára + tömítések + munka. Jó kis munka, mert elég nemférehozzásehonnandemégcsaknemislátni helyre tették... .
Fr3eWar Szívesen. Ha kerepelt alapjáraton, akkor a kettőstömegű kuka. Próbálkoztak itt a felújítással, de nem volt hosszú életű a projekt. Marad a csere újra.
-
Fr3eWar
őstag
válasz
Mágus2 #135359 üzenetére
Rég jártam erre, és most hogy látom a "fejed" eszembe jutott, hogy utólag még nem köszöntem meg a segítséged. Ezúton is köszönöm a DSG kuplungcserés nyűglődésem során a támogatásod. Az utolsó cikkszám amit megbeszéltünk jó lett.
A csere március 12-én megtörtént, azóta is köszöni a gép rendben van.
Nem tudom mennyire placebo, de csere után ismét szinte észrevehetetlen ahogy vált az autó simább lett a váltás, a gázlevétel után a gázadás "reakciódeje csökkent" coasting funkció aktív, tehát gázelvét után valamit gondolom szétkapcsol magában a váltó, és a fordulatszám leesik alapjáratra -> üresben gurulok (erről ha van időd pár gondolatot írhatnál, hogy működik mert nem igazán tudom elképzelni) utána ha gázt adok akkor sokkal egyenletesebben veszi fel a motor a váltó fordulatát, és rántás nélkül kezd el újra húzni. És megszűnt az alapjárati rattrattratt hang is.Viszont mikor levettük a váltót, és ott helyben megcsavargattam a kettős tömegűt kb ugyanakkora játéka volt mint a gyári újnak. (jelenleg a garázsban pihen a régi, gondolom a fejemre kenhetem mert nem igazán javítható dolgok ezek).
A folyamat számunkra nem volt túl egyszerű, a leemelés még csak csak, kibuktattuk, de visszarakni 3 ember kellett, és marha sok türelem, hogy a bölcsőbe mindig megakadt... Érezni lehetett az egész konstrukción, hogy ezt ha szereled akkor úgy tedd, hogy a motorral együtt engedd ki a kaszniból, mi persze csak a váltót kaptuk le.
-
Fr3eWar
őstag
Most voltam a Golf-al az első szervizén. Most lett 2 éves a verda, és ennyi idő alatt sikerül beleszurkolni 16 800km távot (közben ennyi idő alatt a Passatunkba beleszaldt 42 000km).
Szóval csak tájékoztatás jelleggel beszúrom ide,
A szerviz költsége 81 000 Ft volt (Kecskemét Brill Kft.),
melyből a nem kötelező dolgok:
- 6000Ft következő szervizig mobilitás garancia (gáz van jönnek, ingyen elviszik a verdát a következő márkaszervizben, külföldön is érvényes, csak szervíz alkalmával köthető a következő szervizidőpontig érvényes)
- 11 000Ft pollenszűrő (mikor eljöttem gondoltam hogy jó hülye vagyok hogy kértem a cserét mert feléből vettem volna)
- 4000 Ft klímafertőtlenítés tisztításSzóval maga a kötelező rész 60 000 jómagyar forint lett volna.
Az árak hivatalos szervizhez mérten szerintem nagyjából rendben vannak kivéve az olaj árával, mivel a munkalapon ott figyel, hogy 4liter Shell Helix 0w30 olaj ment bele bruttó 35 000Ft-ért, mindenféle kedvezmény nélkül az első arukeresos találat alapján 10K 4lityó abból az olajból.
Remélem azért olyat raktak bele ami a motorhoz való (1.2 TSI).
-
Krax01
újonc
Sziasztok!
Skoda octavia 2012 103KW cfhc motorkód
EGR hibára van vmi megoldás csere helyett ?
Időszakosra irja be magát, nem állandóra. -
Kiskokó
veterán
válasz
#89874944 #135334 üzenetére
Csá.
Írok PM-ben is mindjárt.
Jó a gyári felni! Polírba kemény lenne.Ha a webasto csak kiegészítő akkor az csak annyit tud.
A kattogással ne foglalkozz, csomó kis elektromos motor kattog amik állítják a "klima" beállítás alapján hogy merre menjen a levegő.
Vegyél egy akksit. Én Varta Silver Dynamic 110Ah-sat ajánlanék. olyan 45ezer körül van az ára.
Indítózáskor jó generátorral is lemegy 10V körülre az szo szo normális.. -
FoBCRaistlin
őstag
Just to be clear...
Sonkyzás fogalma:
Ez tőlem származik. A történet a következő. Két úriember közel azonos teljesítményű gépjárművel elkezd dinamikusan közlekedni. Az egyik gépjármű fékrendszere\tapadása nem lett erre a dinamikus közlekedésre felkészítve. Ennek következtében az egyik kereszteződésben "A" gépjármű bár éppenhogy, de meg tudott állni még a vonalnál, ugyanakkor "B" jármű lendületesen becsúszott a kereszteződésbe, és kb a közepén abszolválta a megállást mint olyat.
Ez volt az eredeti "Sonkyzás". Ez lett az idők során továbbfejlesztve, és rövidesen már a #csakisnyélenközlekedekahúzotttédéível lett belőle, melynek a következményei gyakori olvadás, dugórepedés, váltótörés, turbó pukkanás és társai lettek.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 650W
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- AKCIÓ! Intel Core i5 4690K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest