Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
a kérdéseim azért kopog vagy azóta, hogy a vezérléshez hozzányúltatok?
Vagy azért nyúltatok hozzá, mert kopogott?
Ha így jelre van állítva az jó, de ezt soha többet nem fogja lárni, tehát így a jelek nem jönnek vissza a szíj elmászik a tárcsajelekhez képest, ez természetes. A lényeg, hogy jelreteszitek! Utána 6 fötengely fordulat. Beállít a szíjfeszesség. És jónak kell lennie.
Ha nem jó akkor a nagynyomású tárcsáját eltekertétek ebben az esetben 360°al forgassátok el és úgy tegyétek jelre.
Gondolom nehezen is indul.
[ Szerkesztve ]
Renault power