Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
igaz orvosolták, de 200ezrenként én minden diselben javaslom a cserét.
Nem egy horror összeg, de ha körbefordul akkor kuka a kocsi.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Rövidített olajcsere periódussal azért 3-400 000-ig kitolható a csere, de az a gyártónak nem érdeke.
Somatom
veterán
Nemááá... Erről eddig nem volt szó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
#89309696
törölt tag
Annyira nem kell komolyan rágörcsölni, ez a topik mindig is szeretett mindent is kicserélni, ide járok 4 éve...
Somatom
veterán
Ha "bárki" mondja, az egy dolog. De, ha Ő mondja, azt én komolyan veszem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
#89309696
törölt tag
Ja jó. Akkor cseréld.
Somatom
veterán
Én biztos nem. De, ha a szerelő, aki ért hozzá, azt mondja, hogy cserélni kell, akkor azt cserélje ki!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
seger
addikt
Nem költség. Nekem 400ezer km-nél volt szerelőnél, mondtam cseréljék ki. Azt mondták felesleges, de ha akarom kiveszik megnézni. Mutatták, semmi baja, de én akkor is kértem a cserét ha már szétszedték
rob210
Topikgazda
Persze meg minőségi olajjal, de ez magyarország!
Itt, ha a könyvben 30ezer van akkor azt egy picit még túl is lehet hordani ;)
Spúr emberek országa vagyunk ennyi.
(Tisztelet a kivételnek)
Renault power
rob210
Topikgazda
Igen és az üzembiztos szakszerű karbantartást minden esetben le is ócsároltad.
Peace.
Renault power
rob210
Topikgazda
De volt.
Pont most mondtam, hogy a következő kőr nagyobb tétel lesz.
Renault power
rob210
Topikgazda
Biztos azért lehet így szettben kapni, mert soha senkinek nem volt még vele baja
Ehhez képest, ha cseréled a csapágyat az aprópénz, mert itt szét kell szedni a motort nem kicsit.
Renault power
forceberg
veterán
Amit múltkor küldtem neked cikket, ebben is írják, de nagyobb teljesítményűekre inkább.
Írják, hogy a 2.0 is képes csapágyas lenni. (gugli fordítóval)
[link]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
tintirin
tag
Egyébként a hajtókarcsapágy probléma főként az 1.5 dci 1461 cm3 motorokra jellemző!
Nem egy esetben már 150.000 km környékén szétkopot, így komoly károkat téve a blokban.
Remélhetőleg ez csak a 2. generációs hiba 2009 től már ez erősítve lett legalábis ezt írják
idegennyelvű oldalakon amit sajna csak google forditóval tudok elolvasni,ezért is érdeklődtem itt ezen az oldalon. ezt érdemes elolvasni [link]
[ Szerkesztve ]
Somatom
veterán
Emlékszem. Volt szó vízpumpáról, bordásszíjról, de főtengelycsapágyakról biztos nem. De, lényegtelen. Ha kell neki, hát kell neki. Csak egy a lényeg: vigyen ki és hozzon haza.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
tintirin
tag
Volt róla szó csak főtengely csapágyként volt nevezve.
Somatom
veterán
Szóban beszéltünk róla. Mi a különbség? Sztem tök mindegy, hogy tagoltan mondja, vagy egyben, mindenképpen felkaptam volna rá a fejem. Én még Zsigulátoron nőttem fel. Amikor a főtengely csapágyakhoz kellett nyúlni, az kb. egyenlő volt a nagygenerállal.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
rob210
Topikgazda
Akkor lehet a bontásban nem említetttem.
de ne izgulj ennél valóban nem egy horror tétel.
Nem kell hozzá kivenni a főtengelyt, nem kell szétbontani a vezérlést leakasztani az olajpumpát.
Szóval nem egy bonyolult dolog.
Renault power
Saskakas18
tag
Sziasztok!
Clio 2 1.5 dci vásárlásnál mire kell odafigyelni? Milyen motorkóddal érdemes nézni őket? Mik a betegségei?
Napi 80 km tennék meg vele.
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
gergo5991
őstag
Sziasztok, renault megane 1.6 16v 3.gen
klima kerdes:
most voltam tolteni, fel kilo anyag ment bele, a szerelo lemerte 17 fokot tud azt mondta. Picit azt remeltem hogy jobban fog huteni, szerintetek a 17 fok jo ertek? Kint 31 et mutatott az auto homeroje.
[ Szerkesztve ]
harry
veterán
Ebben a random cikkben azt irja kb 10 fok alatti a befujt levego homerseklete, amugy passzolom...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
gergo5991
őstag
azért itt kérdem mert minden kocsi máshogy hut, gondoltam vannak itt nagyobb tapasztalattal rendelkezők.
régi céges fabia 10 fokot is tud, azért kérdem, hogy az én renaultomnál a 17 fok mennyire elfogadható
rob210
Topikgazda
650gr a töltet.
Keveset töltött azért nem hűt rendesen .
Renault power
gergo5991
őstag
volt benne valamennyi, és fél kiló amit árban töltött, mert amit leszivott gondolom azt ingyen is teszi vissza remélem. Te mit mondasz 17 fok kevés? mennyit kéne tudnia? bár holnap viszem a homérot én is lemérem
bár azt olvastam ha kevesebb van a tartályban erosebben hut mert nagyobb nyomás kell hozzá vagy mi, de nem akarok vitatkozni hiszen ezt a te asztalod
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rob210
Topikgazda
Amikor nem megfelelő mennyiség van egy klímában,azaz ereszt, akkor kezd el nem megfelelően tölteni.
Hiszen ezért is jut eszébe sok embernek, hogy uhh elugrok a klímáshoz, nem azért mert 2 évente cserélni kellne a töltetet...
Egyszóval amit lefejtett azt lefejtette, amit betöltött, az van benne.
Lehet, hogy rossz a gépe, vagy a táblázata amiből kinézte.
Eleve az se mindegy melyik pag olajat tölti hozzá.
Egyszóval amit tudnia kell!
650gr teljes töltet , ami a gázt és az olajat tartalmazza, esetleg szinezés. (jobb helyeken eleve szinezik)
A teljesítménye pedig 7, azaz hét °C egyszóval a tiéd ha ezt tudja normális nyomásértéken akkor kuka a kompresszor!
El kéne kocognod egy normális klímáshoz aki tudja is, hogy mit csinál.
Renault power
tintirin
tag
Itt mindent elmondanak [link]
bár ez megan
[ Szerkesztve ]
prandris
tag
Szia! Nekem megane 2 1.6 16v már sajna új utángyártott kompresszorral 10 fokot fúj ki. Kint 31 C és kb 35% pára volt.
prandris
tag
Az lemaradt, hogy külső keringtetéssel mértem. Belsővel keringtetéssel nem, úgy valószínűleg jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
nissens?
Renault power
Nordik
őstag
Be lehet azt állítani, hogy a belső keringetes motor leállítás után is megmaradjon? Digit klímás az enyém, mindig újra rá kell nyomnom a gombra. Vagy ez azért van mert automatara van állítva? Manuális allitasnal nem áll vissza kulso keringetesre?
prandris
tag
Nem, visszakerestem unixos. Arra volt nagy kedvezmény.
“AZMT-45-041-1048 Új, Gyártó korlátozás: DELPHI”
Nordik
Nekem manuális klíma van. Ott egyszerűbb a technika
sarkany01
tag
Sziasztok. Adott egy Renault Laguna 1.8 16v (2004). Néha napján Check injection hibát jelez. Ilyenkor beindítom, felpörgeti magát 2000 fordulatra, és miest rálépek a fékpedálra, egyből vissza is ejti alapjáratra. Mi lehet a hiba ?
gergo5991
őstag
Na, az elebb ahogy elugrottam kenyeret venni, lemertem
[link] 8 fokos levegot fujt ki a kep alapjan, olyan 2-3 perc kellett amig lemegy ez a higanyos homero kint 30 fok volt.
az az erdekes hogy most mar tenyleg hidegnek ereztem, de reggel mikor mentem 3. Fokozatban volt a ventilator akkor nem fujt erzesre ilyen hideget, akkor 35 fok volt kint.
rob210
Topikgazda
Bármi.
Nem vicc!
Diagra kell tenni .
Renault power
rob210
Topikgazda
Na no comment.
Az örülj, ha működik!
Volt nullkilóméteres lengéscsillapító ami elfosta az olajat, ahogy letettük a kocsit az emelőről.
Prémium márka.
Szakadt vezérlés szintén Az, soha ki nem nyitó termosztát.
Én kerülöm.
[ Szerkesztve ]
Renault power
sarkany01
tag
Rendben. Köszi a válaszod. Természetesen diagra lesz téve, csak kíváncsi lettek volna, hogy hátha volt már valakinek ilyesmi probléma, vagy hátha van valakinek valami előzetes tippje, hogy mi lehet. Én valahol kontakt hibára gondolok, mert ha nem írja ki a hibát, akkor tökéletes az autó.
prandris
tag
Egyelőre működik . Egy éve rakták be. Sosem fog kiderülni mit rebrandeltek, de mindegy ameddig működik nem zavar. Ha beszarik megírom úgyis
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.
Ma indulas után furcsa kék füstöt véltem felfedezni, a motor térből.
Olaj volt a blokkon a trafok körül, és a motor hőtől, az kezdett el égni.
A gyertyák meg vannak húzva, trafók is.
Hol eresztheti így az olajat?
Tegnap 200km autopalya alatt semmi gondja nem volt...
(#82440) sesomaru1989 válasza sesomaru1989 (#82439) üzenetére
sesomaru1989
aktív tag
Nordik
őstag
Az nem csak valamilyen vakdugo? Nemtudom pontosan egyébként, szóval engem is érdekel.
sesomaru1989
aktív tag
Nekem úgy tűnik mintha lenne egy tengelye is, es ha jar a motor akkor mintha nyitna zarna ez a "dugó".. de semmi infot nem találtam róla eddig :/
sesomaru1989
aktív tag
Meglett a hiba.
Ez a gané,f..,sz... gumi alkatrész öregedett el.
Ez egy vak dugó, szerelő dugó nevezze mindenki annak aminek tetszik...
Eloregedik, kimozgosodik, es a rezonanciatol kimozog, majd szépen szétveri az olajat mindenhova.
Igazi, f...x megoldás mit ne mondjak....
Ezt én ép ésszel fel nem foghatom, ilyet h lehet kitalalni....
@Rob te cseréltem már ilyet, le kell szedni a szívó sort hozzá???
Köszi előre is.
Nordik
őstag
Szerintem le kell szedni. De egyébként az se nagy művelet. Én már cseréltem alatta tomiteseket.
Most jöttem fel én is az autótól. Balos trapéz gombfej cseréje mennyire bonyolult? Ki van szakadva a szilent, lotyogni nem lötyög de idővel úgyis fog ha alá megy a kosz, por. Nyilván szerelő csinálja majd, csak érdeklődöm mekkora művelet.
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Hali!
1.6 szívóbenya Scénic 3-nak milyen típusbetegségei vannak, mire érdemes odafigyelni?
<< Heimdal >>
rob210
Topikgazda
Sziasztok mivel ma már 3 an hívtatok jelzem, hogy nem vagyok az országban.
28. án érek haza.
Renault power
#89309696
törölt tag
Cseréltem a Kangooban olajat, pontosan 2 év, 2 hónap és 2 nap után. Teljesen véletlenül jött ki ez a szám, reggel még álmomba se gondoltam, hogy délután ki fogom cserélni, már másfél hónapja ott volt a kanna meg a szűrő előkészítve a garázsban a karikával, kulccsal, szűrőleszedővel.
Szét is fingattam utána négyezer feletti váltásokkal végig, mert késésben voltam, be kell járatni az új olajat na. Átmentem pár útjavításon, a marásba bele nem volt gond, a másik végén sikerült ugratni egyszer egy kellemes 20-30 centiset, de ez a futómű és /70 téligumi mindent is elvisel, gyakorlatilag az energiaital nem löttyent ki. A többinél azért lassítottam kicsit. Imádom a Rönókat.
Egyébként halkabb lett. És álmomba se gondoltam volta, de tízezer felett volt már a futása ennyi idő elteltével. Hova a francba mentem vele ennyit azt nem tudom. Mondjuk párszor bejártam a fél országot az utóbbi fél évben, valószínű akkor került bele.
6 kutyát vittem ezidő alatt, ebből 3 okádta tele a kesztyűtartót, alatta a polcot, ajtózsebet, ajtókilincset, ülést. Jelenleg is tocsog még egy kis hányás az anyóson. Ősszel pedig kutyaondót fog szállítani az az ülés 16 fokos hűtőtáskában szivargyújtóról, steril üvegcsében, tápanyaggal. Tenyésztő lettem, most már papíron is.
Éljenek a Rönók!
[ Szerkesztve ]
harry
veterán
Grat a javitashoz meg a kutyakhoz is Nalunk egy dalmata az allando utas, es hat mivel szedan ezert a hatso ulest kapta. Egy ideje sikerult venni egy ertelmesebb ilyen ulesvedot aminek tartasa is van, igy aztan elvan ott kenyelmesen. Csak tiszta nyal mindig a hatso ablak belulrol... de legalabb hanyni nem szokott.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
harry
veterán
Ja ket dolog,
Megane1 sedanrol az antennat le lehet venni? Eletemben eloszor voltam automata mosoban, mondom talan eleg teljesen lenyomni. Nem eleg
Masik, probakepp atneztem a lampakat, s a ket elso kodlampa nem vilagit (tompitott mellett probaltam). Hatul kodzaro rendben, muszerfalon jelzi elsot / hatsot is, de egyik sem vilagit. Gondolom egy biztositek lehet, majd holnap megnezem a tablat.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Josi
aktív tag
Le lehet venni, de lehet fogó kell hozzá, ha nem lett még leszedve. Utána érdemes valamivel befújni, bekenni, hogy könnyebb legyen letekerni.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon