Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Predator2
addikt
Helló
Maga alá pisil a Clio, egyértelműen fagyállós folyadék + hűtővíz.
Tudom senki nem jövendő mondó, de ennyi alapján mire tippeltek honnan jöhet?
Mi okozhatta a hibát? Ez a kocsi gyakorlatilag alig van használva. 5 év alatt 5000km-t mentem vele. 2004-es 1.5dci Clio2 82HP.
Ez alól a hollander alól/környékéről folyik a fagyálló. Maga a hollander nem ereszthet, mert a turbó olaj megy benne ha jól tudom.
Itt egy videó is róla. A minőségért elnézést.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
rob210
Topikgazda
Termosztátház repedés ott van a vákuumpumpa alatt.
Renault power
rob210
Topikgazda
Mehet a valeo is, vagy mobiletron, bosch, vdo
Renault power
sesomaru1989
aktív tag
A kabrió élvezet megfizethetetlen, minden másra ott a master card ;)
Predator2
addikt
Remélem, hogy csak ennyi!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
prandris
tag
Igazad lett, meg is lett gyors. A jobb oldali elvezető cső ami kissé S alakú nem bírtam kitolni a sarat. Az utókor számára itt hagyom, ha semmiképp nem jön ki a dugó lökdöséssel a legegyszerűbb levenni a motorburkolatot, lenyúlni a cső mentén és kiakasztani a csavarból amire fel van rögzítve a vízelvezetőcső gumikonzolja. Így ki lehet húzni az egészet felfele és szépen elmosni csap alatt. Ha már szét volt szedve kapott kenést a törlő szerkezet.
KAMELOT
titán
Sziasztok!
Van egy Laguna II kocsim. 17" alufelnire milyen vastag gumit lehet tenni?
Köszi szépen!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
LamerGyuri
senior tag
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
A gyári mérete 225/45 R17
“The Night is Dark and Full of Terrors”
KAMELOT
titán
és LamerGyuri... Köszi! Én is erre jutottam. Papirokban 195/65 R15 van írva.
Találtam jó felniket és arra akarok gumikat. Kicsit feldobja a kocsit. 1 hónapja vettem. 1.6 16V 219 100km, Nem cigis, kívül bévül tip-top. Motorban cserélve vezérlés, görgők, olaj, összes szűrő, összes fék. 1700€ + 66€ bejelentés + 70€ biztosítás!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
tiop
tag
Üdv
[rob210] Lehet elkerülte figyelmed a hozzászólásom,viszont szerelési tanácscot utasítást kérhetek?Mint például ha a fotón látható három csavart kitekerem és a katalizátor után szétszedem a kipufogót mert ott bilincselve van akkor kitudom forgatni a flexi részt hátrafelé?.Illetve a harmadik képen látható flexicső az ami nekem kell?Vagy van más megoldás is? köszi.
rob210
Topikgazda
nem , le kell engedni a bölcsőt.
Még ha lefelé le is jönne, mert szétszakad, felfelé csak úgy tudod felrakni, ha le van engedvea bölcső.
Nem fér el a leömlőre menő talp sehogy.
Renault power
tiop
tag
Értem,és amit ebben [link] a hozzászólásodban mondtál,azt nem tudom kivitelezni?
rob210
Topikgazda
Ha van géped hegeszteni akkor meg tudod csinálni.
Renault power
tiop
tag
A hegesztéssel nincs probléma,magam is tudok hegeszteni,de munkahelyemen van három barátom akik csak a hegesztéssel foglalkoznak.
Adnál instrukciókat,előre is köszönöm.
harry
veterán
Egy privatot kuldtem nemreg szervizelessel / talalkozoval kapcs, majd tudunk egyeztetni? Koszi!
Theoretically, this damn thing oughta work now.
rob210
Topikgazda
oké akkor jelöld meg a háromszög talp helyzetét, a katalizátohoz képest.
Célszerű, egy alkoholos filcel végig húzni egy vonalat alul.
ezzel össze tudod pozicionálni a katalizátort és a talpat hegesztés előtt.
Majd levágod a katalizátorról a flexicsövet minél közelebb a flexicsőhöz.
Kiveszed a billanés gátló motortartót.
Ezután 3 csavar ki. légszűrőház ki és felfelé a motort kissé billentve kifér.
Meghegeszted azt amit a képen látsz, ami a régi talp háromszög , flexicső, csőkapcsoló bilincs.
Ezt felülről visszafűzöd.
Használj új talptömítést és szigetelő pasztát.
A katalizátorra ráhúzod a csőbilincset összetekered jelre. (hosszú vonal)
Lehúzod a csavarokat bilincseket és kész is vagy.
Ha nem előszőr csinálod és van csápos, vagy akna, akkor 1.5 óra kb.
Renault power
béci83
csendes tag
Sziasztok! A következő problémával kapcsolatban szeretnék javaslatot kapni. 2008-as Modus 1.2 TCe (városban használt, 40 ezer km-t futott autó) napi első hideg indításnál nehezen indul, dadog, nem egyenletes a motor járása. Van hogy le is áll. Aztán hogyha újra rá indítok normálisan megy a motor. Meleg motornál az indítással nincs gond. Menet közben jól húz az autó. Ez év januárjában a zalaegerszegi Renault szervizben volt ezzel az indítási hibával (szoftver frissítést csináltak rajta)azóta jól működött, de egy hónapja megint nehezen indult. Újra elvittem megint szoftver frissítés, de most is nehezen indul. Hibakód egyik esetben sem volt a szerviz állítása szerint. A totalcaron olvastam egy használt clio tesztben, hogy ennél a motornál előfordulhat ilyen hiba.
rob210
Topikgazda
Kompresszió mérés, fhp jeladó csere és fojtószelep pucolás.
Ez a 3 valamelyike biztosan megoldja a gondot, vagy legalábbis kiderül, belőle, hogy mi a gond.
Renault power
tiop
tag
béci83
csendes tag
Köszönöm a választ!
rob210
Topikgazda
Flexicsőből minnél többrétegű legyen. Van4 az a legjobb.
Bosal pasztát használok első link.
Hossza, ebből kilométeres darabok nincsenek, de minél rövidebb annál jobb.
[ Szerkesztve ]
Renault power
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Egy kis szösszenet.
Soha ne takarjotok le pledekkel a kocsit jég ellen.
Asszony gondolta jó fej lesz még én elvagyok, letakarta, kocsi pledekkel ajtó szépen racsuk. Majd 2 nap múlva haza érek es úszik az utaster a vízbe ;)
Kárpit kiszed, vizet kiszivtam a mindenhonnan is jöhet a szárítás...
Ma is tanultunk valamit...
johnny576
csendes tag
Legközelebb ne csukja rá az ajtót. A vizes pléd magától megáll az autón
harry
veterán
Hat szerintem azert meg igy is jobb egy kis viz bent, mint a jegkar... vagy legalabbis konnyebben javithato.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
atosan
addikt
Kb 15 éve én is így jártam. Jót akartak, én meg lapátoltam ki a vizet. Szerencsémre nem napokig állt benne, max 1 órát.
Maine coon
sesomaru1989
aktív tag
Sajna, nalam egy másfél napot igy állt...
Most szarad, remélem nem marad meg a szag benne...
rob210
Topikgazda
35°C ban szerintem 2 nap alatt sivatagi körülmények lesznek.
Kedves a párod, remélm nem barmoltad le.
Renault power
t.imi
addikt
Xantomas
őstag
Nyár van, jó idő, lehet menni belföldön, Balatonra vagizni, plusz baromi sokan vesznek CSOK-ból 2. autót.
Tavaly is ez volt, sőt idén meg retek sok R és S rendszámos van, amit levedlettek a németek. Erdély is tele volt CC-vel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
sesomaru1989
aktív tag
Magamra vagyok mérges inkább, h miért nem mondtam neki, de nem korholtam le ;) tanult ő is belőle.
Am 25 ezerért láttam olyan ponyvát, aminek a szenvedő része szivacsos. 5mm vastag szivacs van benne. Nem tudom ér e ez valamit egy nagyobb jég esőnél .
Ja még egy dolog, mennyire elvetemült ötlet lyukat fúrni az elso tarolo rekeszek alatt? V ezzel pont a rozsdasodast idézem elő?
[ Szerkesztve ]
(#82732) lsebestyen válasza sesomaru1989 (#82731) üzenetére
lsebestyen
addikt
Ponyvával az a baj, h összekarcolja a fényezést.
rob210
Topikgazda
Én nem tenném vissza, de én nem is fúrtam volna bele, meg ugye én maximalista vagyok.
Renault power
t.imi
addikt
Ez tény, nem is vitatkoznék ezzel a kijelentéssel
Oszlopos fúró és hidegvágó nélkül az én koromban...
Még alszom rá egyet. rugótörés után a tányér is kapott olyat, hogy ~1.5 cm-t görbült. Mire az is megjön..
tiop
tag
LamerGyuri
senior tag
Neeem, ez teljesen gyári, csak Engineering Edition
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
rob210
Topikgazda
Ez gyári! Egy újabb renault mérnök magyarországon.
Renault power
tiop
tag
rob210 lenne pár kérdésem még.
A kutyacsont csere után hazafelé végig figyeletem a hangokra,a "klottyanás"megszünt a 1-2-3 fokozatokba és a gázelvételre is.Viszont hazaérve a parkolóba betolatva tolatásnál kloottyant bár nem olyan hangosan mint eddig.?
Más,a csere közben megvizsgáltam a flexi cső csere lehetőségeket,és a adott méreteket megvizxgálva szerintem a csőkapcsoló hosszából vágni kell és úgy kell felhegeszteni,mert nagyon közel van a lefelé kanyarodó 45fokos ív.
A légszűrőház levétele az két csavar? tork? mi a mérete hogy tudjak olyat venni?Elég csak a légszűrőházat levenni vagy a pillangószelepet is lekell?
köszi.
t.imi
addikt
Talpas gömbfej csere után kötelező v ajánlott a futómű állítás?
Illetve M3 110 dci hűtőventilátor ha beindul, nem áll le. Ma egy rublikánál már ment. Víz tiszta, kb félig a tartály.
Relé, ha van olyan v hőgomba csere?
Jövök már egy kérdéssel én is.
Mostanában olyan jelenségem van, hogy alacsony fordulaton nagyon vérszegény a motor, 2000 körül rugás szerűen megindul, de utána is olyan "nem az igazi" érzésem van.
Illetve fogyasztásban is, picit magasabb értékeket produkál, mint amit jelen felhasználás mellett kellene.
Olvasgatva a légtömegmérő hibája tud hasonlót produkálni.
Ma kipróbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérőt (nyilván dobott is egy kazal hibát), és a menetdinamika pontosan olyan rossz, mint előtte.
Ez így első olvasatra valóban légtömegmérő hibára utal?
Mod: rob, a jelenlegi continental légtömegmérőnek ez az OE száma:
82 00 914 647 (ez elvileg master 2.3)
Viszont az autómra, ezt hozzák a weben:
82 00 28 00 65
Esetleg tudnál segíteni abban, hogy mi is a megfelelő?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
janez89
csendes tag
Üdvözlet!
Alany:Megane II. 1.6 benzin K4M motor kombi 2004-es
Ma tapasztaltam egy jelenséget és egy kicsit aggaszt. Beindítom a gépet rendben elindul. De utána olyan mintha dadogna, nem dadog hanem az alapjárat hintáztatja az autót. Nem tudom mi lehet a probléma eddig ilyen nem volt. Olyan mintha egy henger nem menne, de ha nyomom a gázt minden okés menet közben nem észlelem a jelenséget, csak mikor alapjáraton van a gép. Mit nézzek meg rajta?
Köszönöm szépen a segítséget!
UI:A toronycsapágyból SNR-t vettem csapágy és szilent egybe volt. érdemes már a gólyalábat is kicserélni?
rob210
Topikgazda
Gólyalábon nem tudom mit értesz, mert az a komplett egység amit így hívnak.
Ha a lengéscsillapítóra gondoltál, akkor azt elég , ha rossz az úttartás, vagy mérve 56%alatt van.
trafóhiba, zek összetett tekercsek, azaz van egy kis és egy nagyellenállású tekercs a trafóban. Neked az egyik trafó egyik tekercse haldoklik, azért van csak alapjáraton az egyenetlen járás.
Érdemes lenne két trafót beszerezni és cserélni.
trafópárok 1-3/2-4
Renault power
rob210
Topikgazda
Laguna M9R 2.0 dci gyári légtömegmérő:
8200280065
Viszont a hibát nem biztos, hogy a légtömegmérő okozza.
Élőadatos diaggal kéne menni pár kört, ha gázadásra szépen változik az értéke, akkor nem a légtömegmérő a hibás, hanem inkább az EGR kokszolódik, vagy a turbónyomás nem jön meg időben.
Mindnképpen diagot javaslok, cserebere előtt
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
50/80 as van nekem fent.
Renault power
Köszi, ránézünk.
Viszont ezt továbbra sem értem, hogy miért nem hozzá való légtömegmérő van rajta (gyári alkatrész).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
forceberg
veterán
Sima pyren is írja az átfolyó levegő mennyiségét, élőben!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Sokan a sufnituning alapjaként több levegő jobban megy elven ezzel kezdik az "átépítést".
Hibát nem okoz, de nem is javít semmit.
Kb, ugyan azt tudja a 2, simán felcserélhető!
Renault power
janez89
csendes tag
Igen a lengés csillapítóra gondoltam Akkor nem kell cserélni. Milyen márkájú trafót vegyek?
Köszönöm!
sesomaru1989
aktív tag
Szia,
Csak Beru.