Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
radocz98
újonc
Sziasztok!
Cserélnék Renault Thalia 1.2 16V (2006)-ban szervó olajat.
Valakinek vannak tippjei? Vagy itthon nem kivitelezhető?
Illetve folyik a szervolaj gomba, amit már megrendeltem.
Annak cseréje csak annyi, hogy kitekerem aztán vissza az újat?
Josi
aktív tag
Anno mikor a Meganeba cseréltettem, akkor nekem géppel szivattyúzták ki a beöntőtartálynál.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Körbetekered egy ronggyal, odakészíted a másikat kiteker , új gyorsan beteker.
Elszivárgott olaj töröl, öröm boldogság.
A csere már nem ilyen egyszerű, mert vagy kell két liter olaj, hogy átjárasd, a kormánymű hollandernél megengedve, vagy gép kell!
Renault power
sesomaru1989
aktív tag
johnny576
csendes tag
Furcsa, időnként nehezen indulós sztori folytatódik...
1. Kivettem a venne lévő (gyári Siemens) FHP jeladót, a száma alapján rendeltem másikat, de még nem építettem be, az eredetit tettem vissza.
2. Ki akartam szedni a tankból a szivattyút, de sajnos hiába kocogtattam kalapács-csavarhúzó kombóval, nem tudtam kicsavarni (ehhez van egyébként ajánlott szerszám vagy módszer?), így visszacsatlakoztattam a csöveket.
Na, ez volt kb 1 hete, azóta egyszer sem produkálta a nehezen induló hibát. Pöcc-röff indul hidegen, melegen. Mi a fene lehet? Véletlen?
rob210
Topikgazda
A Velencei hajós
Nagy öröm egy elektromos vagy hibrid autónál, amikor vízben áll az akupakk
Renault power
rob210
Topikgazda
Lehet, hogy csak az FHP csatlakozása kezdett oxidálódni és ahogy lehúztad rádugtad a csatit épp elég volt időszakosan, hogy helyreálljon a kontakt.
Vagy a kocogtatástól éppen az AC pumpa állt helyre szintén időszakosan.
Egyszerre csak egy dolgot ccsinálj akkor könyebb kiszűrni a hibaforrást
Renault power
Plero
tag
Vizhűtéses akkupakk.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
sesomaru1989
aktív tag
Hiszed v sem, az akkut nem erte egy csepp viz se... inkabb a sok csatlakozo az utasterbe... hangszoro recseges, hibakodok abs re, ilyenek, de amugy jon megy ;) meg is lepődtem
polonic
félisten
Ha látszott, hogy az udvar telik meg vízzel, nem tudtatok volna kiállni onnan valahova, akár messzebre is?
sesomaru1989
aktív tag
Hát, a masik 8 auto kialt, őket sajnos nem.tudtuk felkelteni....
Somatom
veterán
Ezért jó hegyen lakni. Úgyis lefolyik.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
tiop
tag
Üdv.
Hogyan tudom kideríteni,hogy a indítómotor vagy a gyujtáskapcsoló ment tönkre?
Jelenség indítózásra semmi,nem teker,nem kattan egyáltalán semmi se történik.Lámpák nem halványulnak el.
Ha jól gondolom,akkor a gyújtáskapcsoló egy pozitívat ad a blendixnek.
Tehát ha alámászok és a blendixnek adok közvetlenül egy pozitívat akkor ha meghúz és indít akkor a indítómotor az jó,és a gyujtáskapcsoló a szar.
Javítsatok ki ha hülyeséget írok.
[ Szerkesztve ]
johnny576
csendes tag
Igazad van, legközelebb így teszek.
Viszek szerszámot és tartalék FHP-t a nyaralásra
osztszoroz
aktív tag
Üdv mindenkinek! Megadta magát a műanyag vízcső reggelre. Elfolyt az összes hűtővíz.
Az a része tört el, amire rácsatlakoznak a gumis, bilincses csövek. Időpontot csak jövő hét utáni hétfőre kaptam. Nagy macera kicserélni? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Scenic 2002 1.6,16v köszönöm.
[link]
[link]
[ Szerkesztve ]
Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.
rob210
Topikgazda
10 perc kicserélni csak legyen rajta a tömítőgyűrű a végén, mert az külön cikkszámos és szeretik lespórolni róla.
Illetve én a gyűrűs végét pasztázom mindig, mert el tud deformálódni, és keményedni az "o" gyűrű.
Fagyállóból g12 kell 1:1 arányú keverék az kb. -36°C lesz annál sűrűbb nem kell, ha csak nem jársz szibériában.
a cső se drága, 2-6 ezer között márkától függően.
Renault power
rob210
Topikgazda
Nagy szikrázás lesz belőle, és nem mindegy milyen kábellel adod rá a pozitívat.
De az elgondolásod alapból jó.
Viszont szerintem egy gyújtáskapcsolót eegyszerűbb kimérni, mint a kocsi alatt szívni az önindítóval.
Már ha az a verziód van amiben a tűzfal felöl van az önindító.
Renault power
osztszoroz
aktív tag
köszönöm szépen a segítséget.reggel nekiugrok.
Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.
janez89
csendes tag
Köszönöm! Megtörtént a csere! Úgy dorombol mint egy kiscica Még egy segítség kéne, az alsó motortakaró/védő műanyaghoz milyen csavar kell és mennyi?
Köszönöm!
tiop
tag
megane classic 2002. 1,6 16v
nem tudom hol van a önindító.
tiop
tag
A gyujtáskapcsoló kimérése jó ötlet én is gondoltam rá csak azt kéne tudni melyik az a szál amelyiket mérni kell,mert van ott egypár vezeték.
rob210
Topikgazda
2 es megane esetén 7 darab csavar fogja.
3 elöl a hűtőtartóban, 2 oldalt a pozicionáló füleknél, 2 pedig hátul a bölcső merevítőben.
10 es fejű csavar 2cm hosszú elég.
Renault power
rob210
Topikgazda
2 vezeték van, a többi vékony. azokon indítóáram vezérlés nem megy át.
Az önindító meg akkor neked is hátul van a tűzfalnál.
MAgyarán, vagy akna vagy csáposemelő kell a cseréjéhez , ha az adta volna meg magát.
[ Szerkesztve ]
Renault power
tiop
tag
Megoldottam,alámásztam látszatra minden rendben,jó szar helyre rakták ahogy kell.
A blendixre menő vezetéket megfogva érzékeltem hogy le van csúszva a saruról,visszadugtam de nem tartott szinte semmit ezért lecseréltem a sarut és kész is,működik.
rob210
Topikgazda
Na szuper, akkor neked lett igazad hogy önindító. ;)
Renault power
johnny576
csendes tag
Basszus új problem. Mi a teendő, ha nem nyílik a csomagtartó? Nem nyitja a zárat a központi (nem lehet benyomni a gombot). 2001es FL Megane, 5 ajtós.
harry
veterán
Megane1 1.4 16V gyujtogyertyara pontosak ezek az adatok?
0.9mm hezag, 16mm kulcs, 25Nm-re huzni
Theoretically, this damn thing oughta work now.
rob210
Topikgazda
Akár de gyertyafüggő az érték.
Renault power
harry
veterán
Denso K20PR-U
Theoretically, this damn thing oughta work now.
rob210
Topikgazda
25Nm
0.8mm a hézag
Renault power
harry
veterán
Koszonom Gyarilag ugy latom 0.7 korul van, kicsit nyitok rajtuk, aztan majd hetvegen ranezek erre meg a fojtoszelepre / legbeomlore.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
harry
veterán
"Kicsit": marmint nyilvan meretre, hezagmerovel...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Gali199qd
tag
Sziasztok !
Központi zár hibám van .
A kulcsròl letört a mikor kapcsoló . Vissza lett forrasztva de nem nyitja / zárja az autót .
Tanítani sem sikerült több leírás alapján sem .
Renault szalonba 37E ft az új kulcs elektronika és nincs benne a tanítás ára .
Vettem bontott kulcsokat is, de azokat se tudom rátanìtani .
Valakinek ötlet ?
lsebestyen
addikt
Szia, kulcslyuk szervizt tudom ajánlani ha Bp. opció, szerintem fognak tudni segíteni.
harry
veterán
Gali199qd
tag
Itt már voltam nem tudtak segíteni .
rob210
Topikgazda
Josi
aktív tag
Akkor vagy a motor adta meg magát, vagy az elektromos csatlakozás nem jó.
ha nyitsz-zársz hallod hátul a motort?
Belülről ki tudod nyitni. Leveszed a műanyag burkolatot. (3 v 4 torx csavar fogja)
Utána már hozzáférsz és meg tudod nézni mi a gond.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
vagy az átvezető kábel.
De itt a zár szokott szétesni.
Renault power
rob210
Topikgazda
A mai nap újabb csodát láttam.
Kiszállós szervíz egy m2 1.5 dcinél.
Nem indul csak teker.
Hiba feltárva, 4db izzító cserél, szépen jár a motor.
Ha már ott jártam körülnéztem a kocsit.
Gyerekek a pofám leszakadt!
Nem volt burkolat a vezérlésen!!!
A felső takaró rá volt téve de alul ami a motoröntvényhez van rögzítve és abba akadna be a két felső fül, meg ami a vízpumpa feszítő kombót takarná, nem volt meg.
Magyarán szabadon járt a vzérlés mindennek kitéve, fröccsenő víz por kavics gallyak.
Renault szalonban szervizelve!!!
Renault power
harry
veterán
Az igen, szerencse hogy nem akadt be semmi / tette gallyra az egesz motort...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Gali199qd
tag
Köszi, megkeresem
baluka6
aktív tag
Ha a lengőkart kivettétek a gömbfej cseréhez, akkor ajánlott a futómű állítás, mert elmehet a kerék összetartás.
t.imi
addikt
Köszi! El is vittem, közben kiderült, el van törve a hátsó rugó. Pikantéria az egészben, elötte 2x nézték át a vasat sok pontos átvizsgáláson.... + másik autón is éppen 4 rugó csere folyik.
Kicsit sok a jóból
rob210
Topikgazda
a jó megbízható átvizsgálások.
Renault power
t.imi
addikt
Szavunk sem lehet, mikor szükség volt rá, észrevették
harry
veterán
Levettem a fojtoszelepet meg a legbeomlot, azok nem neztek ki rosszul, de alatta konkretan all az olaj. link Levettem az olajcsapdat is (?), belul az sem tunt rossznak, de itt fem a femen fekudt fel, tuti kene ide vmi tomites, de max a peremen latok valamit nyomokban. Vagy rosszul gondolom?
Holnap kiveszem a gyertyakat is, gondolom olajosak lesznek azok is.
Szerelos kerdes: a fojtoszelepet alul tarto 2db csavarhoz (vagyis inkabb a vezeto oldalihoz) eleg nehez hozzaferni - hogy lehetne ezt jobban csinalni? link
Megane1 classic 2003 1.4 16V
Theoretically, this damn thing oughta work now.
molnarpeter
nagyúr
Csodálkozom, hogy nem indul izzítás nélkül, pedig mostanában jó idő van
No, mondom ha már a lengyelektől rendelek egy kazal gyári lomot (motortartó bak, fékbetét, szűrők, lengőkar, stb..), akkor a légtömegmérő már nem oszt-nem szoroz, rendelek azt is.
Természetesen a gyári cikkszám szerinti alkatrész nem jó....
Nem egyezik a csatlakozójuk, magyarán az én autómba a 2.3 master légtömegmérője a gyári.
T.köm tele van már a renaultokkal.... anno a megane 2 is ilyen pont ph1-2 váltáskori kiadás volt, aztán abban minden alkatrész megtalálható volt, ami a renaultnál polcon volt. Nagyon sok alkatrésszel futottam lukra...
Erre most ezzel is szopok, ennél sem ez az első alkalom, hogy a mindenféle adatbázis/azonosító szerinti alkatrész nem jó.
(go szűrő, kinyomó csapágy, most ez... meg volt még valami talán a segédszíjnál is)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
forceberg
veterán
Pedig a Lagunád már vagy másfél-két évvel a váltás utáni, nem?
Én még egy fékbetétet sem mertem lerendelni anélkül, hogy bent lévőt megnéztem volna...
A termosztát is létezik 2 és 4 tüskés csatlakozóval, azt is inkább széthúztam, mielőtt megrendeltem.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT