Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82751) radocz98


radocz98
újonc

Sziasztok!

Cserélnék Renault Thalia 1.2 16V (2006)-ban szervó olajat.
Valakinek vannak tippjei? Vagy itthon nem kivitelezhető?
Illetve folyik a szervolaj gomba, amit már megrendeltem.
Annak cseréje csak annyi, hogy kitekerem aztán vissza az újat?

(#82752) Josi válasza radocz98 (#82751) üzenetére


Josi
aktív tag

Anno mikor a Meganeba cseréltettem, akkor nekem géppel szivattyúzták ki a beöntőtartálynál.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#82753) rob210 válasza radocz98 (#82751) üzenetére


rob210
Topikgazda

Körbetekered egy ronggyal, odakészíted a másikat kiteker , új gyorsan beteker.
Elszivárgott olaj töröl, öröm boldogság.
A csere már nem ilyen egyszerű, mert vagy kell két liter olaj, hogy átjárasd, a kormánymű hollandernél megengedve, vagy gép kell!

Renault power

(#82754) sesomaru1989


sesomaru1989
aktív tag

Sziasztok,

Ezt csaknigy itt hagyom, a tegnapi szép napom/unk.
A Megane meguszta, a prius kevésbé :/

Karpit tisztitasra am mit javasoltok ilyen esetbe?
50.ezert elvinni erre szakosodott emberhez?

(#82755) johnny576


johnny576
csendes tag

Furcsa, időnként nehezen indulós sztori folytatódik...

1. Kivettem a venne lévő (gyári Siemens) FHP jeladót, a száma alapján rendeltem másikat, de még nem építettem be, az eredetit tettem vissza.

2. Ki akartam szedni a tankból a szivattyút, de sajnos hiába kocogtattam kalapács-csavarhúzó kombóval, nem tudtam kicsavarni (ehhez van egyébként ajánlott szerszám vagy módszer?), így visszacsatlakoztattam a csöveket.

Na, ez volt kb 1 hete, azóta egyszer sem produkálta a nehezen induló hibát. Pöcc-röff indul hidegen, melegen. Mi a fene lehet? Véletlen? :Y

(#82756) rob210 válasza sesomaru1989 (#82754) üzenetére


rob210
Topikgazda

A Velencei hajós :D
Nagy öröm egy elektromos vagy hibrid autónál, amikor vízben áll az akupakk :D

Renault power

(#82757) rob210 válasza johnny576 (#82755) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lehet, hogy csak az FHP csatlakozása kezdett oxidálódni és ahogy lehúztad rádugtad a csatit épp elég volt időszakosan, hogy helyreálljon a kontakt.
Vagy a kocogtatástól éppen az AC pumpa állt helyre szintén időszakosan.
Egyszerre csak egy dolgot ccsinálj akkor könyebb kiszűrni a hibaforrást :D

Renault power

(#82758) Plero válasza rob210 (#82756) üzenetére


Plero
tag

Vizhűtéses akkupakk. :) :((

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#82759) sesomaru1989 válasza rob210 (#82756) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Hiszed v sem, az akkut nem erte egy csepp viz se... inkabb a sok csatlakozo az utasterbe... hangszoro recseges, hibakodok abs re, ilyenek, de amugy jon megy ;) meg is lepődtem

(#82760) polonic válasza sesomaru1989 (#82759) üzenetére


polonic
félisten

Ha látszott, hogy az udvar telik meg vízzel, nem tudtatok volna kiállni onnan valahova, akár messzebre is?

(#82761) sesomaru1989 válasza polonic (#82760) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Hát, a masik 8 auto kialt, őket sajnos nem.tudtuk felkelteni....

(#82762) Somatom válasza sesomaru1989 (#82761) üzenetére


Somatom
veterán

Ezért jó hegyen lakni. Úgyis lefolyik. ;]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#82763) tiop


tiop
tag

Üdv.
Hogyan tudom kideríteni,hogy a indítómotor vagy a gyujtáskapcsoló ment tönkre?
Jelenség indítózásra semmi,nem teker,nem kattan egyáltalán semmi se történik.Lámpák nem halványulnak el.
Ha jól gondolom,akkor a gyújtáskapcsoló egy pozitívat ad a blendixnek.
Tehát ha alámászok és a blendixnek adok közvetlenül egy pozitívat akkor ha meghúz és indít akkor a indítómotor az jó,és a gyujtáskapcsoló a szar.
Javítsatok ki ha hülyeséget írok.

[ Szerkesztve ]

(#82764) johnny576 válasza rob210 (#82757) üzenetére


johnny576
csendes tag

Igazad van, legközelebb így teszek. :))

Viszek szerszámot és tartalék FHP-t a nyaralásra :DDD

(#82765) osztszoroz


osztszoroz
aktív tag

Üdv mindenkinek! Megadta magát a műanyag vízcső reggelre. Elfolyt az összes hűtővíz.
Az a része tört el, amire rácsatlakoznak a gumis, bilincses csövek. Időpontot csak jövő hét utáni hétfőre kaptam. Nagy macera kicserélni? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Scenic 2002 1.6,16v köszönöm.
[link]
[link]

[ Szerkesztve ]

Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.

(#82766) rob210 válasza osztszoroz (#82765) üzenetére


rob210
Topikgazda

10 perc kicserélni csak legyen rajta a tömítőgyűrű a végén, mert az külön cikkszámos és szeretik lespórolni róla.
Illetve én a gyűrűs végét pasztázom mindig, mert el tud deformálódni, és keményedni az "o" gyűrű.
Fagyállóból g12 kell 1:1 arányú keverék az kb. -36°C lesz annál sűrűbb nem kell, ha csak nem jársz szibériában.

a cső se drága, 2-6 ezer között márkától függően.

Renault power

(#82767) rob210 válasza tiop (#82763) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nagy szikrázás lesz belőle, és nem mindegy milyen kábellel adod rá a pozitívat.
De az elgondolásod alapból jó.
Viszont szerintem egy gyújtáskapcsolót eegyszerűbb kimérni, mint a kocsi alatt szívni az önindítóval.
Már ha az a verziód van amiben a tűzfal felöl van az önindító.

Renault power

(#82768) osztszoroz válasza rob210 (#82766) üzenetére


osztszoroz
aktív tag

köszönöm szépen a segítséget.reggel nekiugrok. :R

Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.

(#82769) janez89 válasza rob210 (#82750) üzenetére


janez89
csendes tag

Köszönöm! Megtörtént a csere! Úgy dorombol mint egy kiscica :) Még egy segítség kéne, az alsó motortakaró/védő műanyaghoz milyen csavar kell és mennyi?

Köszönöm!

(#82770) tiop válasza rob210 (#82767) üzenetére


tiop
tag

megane classic 2002. 1,6 16v
nem tudom hol van a önindító.

(#82771) tiop válasza tiop (#82770) üzenetére


tiop
tag

A gyujtáskapcsoló kimérése jó ötlet én is gondoltam rá csak azt kéne tudni melyik az a szál amelyiket mérni kell,mert van ott egypár vezeték.

(#82772) rob210 válasza janez89 (#82769) üzenetére


rob210
Topikgazda

2 es megane esetén 7 darab csavar fogja.
3 elöl a hűtőtartóban, 2 oldalt a pozicionáló füleknél, 2 pedig hátul a bölcső merevítőben.
10 es fejű csavar 2cm hosszú elég.

Renault power

(#82773) rob210 válasza tiop (#82771) üzenetére


rob210
Topikgazda

2 vezeték van, a többi vékony. azokon indítóáram vezérlés nem megy át.
;)

Az önindító meg akkor neked is hátul van a tűzfalnál.
MAgyarán, vagy akna vagy csáposemelő kell a cseréjéhez , ha az adta volna meg magát.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#82774) tiop válasza rob210 (#82773) üzenetére


tiop
tag

Megoldottam,alámásztam látszatra minden rendben,jó szar helyre rakták ahogy kell.
A blendixre menő vezetéket megfogva érzékeltem hogy le van csúszva a saruról,visszadugtam de nem tartott szinte semmit ezért lecseréltem a sarut és kész is,működik.

(#82775) rob210 válasza tiop (#82774) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na szuper, akkor neked lett igazad hogy önindító. ;)

Renault power

(#82776) johnny576


johnny576
csendes tag

Basszus új problem. Mi a teendő, ha nem nyílik a csomagtartó? Nem nyitja a zárat a központi (nem lehet benyomni a gombot). 2001es FL Megane, 5 ajtós.

(#82777) harry


harry
veterán

Megane1 1.4 16V gyujtogyertyara pontosak ezek az adatok?
0.9mm hezag, 16mm kulcs, 25Nm-re huzni

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82778) rob210 válasza harry (#82777) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akár de gyertyafüggő az érték.

Renault power

(#82779) harry válasza rob210 (#82778) üzenetére


harry
veterán

Denso K20PR-U

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82780) rob210 válasza harry (#82779) üzenetére


rob210
Topikgazda

25Nm
0.8mm a hézag

Renault power

(#82781) harry válasza rob210 (#82780) üzenetére


harry
veterán

Koszonom :R Gyarilag ugy latom 0.7 korul van, kicsit nyitok rajtuk, aztan majd hetvegen ranezek erre meg a fojtoszelepre / legbeomlore.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82782) harry válasza harry (#82781) üzenetére


harry
veterán

"Kicsit": marmint nyilvan meretre, hezagmerovel...

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82783) Gali199qd


Gali199qd
tag

Sziasztok !
Központi zár hibám van .
A kulcsròl letört a mikor kapcsoló . Vissza lett forrasztva de nem nyitja / zárja az autót .
Tanítani sem sikerült több leírás alapján sem .
Renault szalonba 37E ft az új kulcs elektronika és nincs benne a tanítás ára .
Vettem bontott kulcsokat is, de azokat se tudom rátanìtani .
Valakinek ötlet ? :F

(#82784) lsebestyen válasza Gali199qd (#82783) üzenetére


lsebestyen
addikt

Szia, kulcslyuk szervizt tudom ajánlani ha Bp. opció, szerintem fognak tudni segíteni.

(#82785) harry válasza johnny576 (#82776) üzenetére


harry
veterán

Itt amugy a zarat nem nyitja a kozponti, vagy 'csak' benyomni nem lehet? Tehat pl kulccsal probalva sem megy gondolom? Ezek esetleg mukodnek ennel a tipusnal is? Nyitas link link kapcsolo javitas link

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82786) Gali199qd válasza lsebestyen (#82784) üzenetére


Gali199qd
tag

Itt már voltam nem tudtak segíteni .

(#82787) rob210 válasza Gali199qd (#82786) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ormosi Bulcsú 18 ker :K

[link]

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#82788) Josi válasza johnny576 (#82776) üzenetére


Josi
aktív tag

Akkor vagy a motor adta meg magát, vagy az elektromos csatlakozás nem jó.
ha nyitsz-zársz hallod hátul a motort?
Belülről ki tudod nyitni. Leveszed a műanyag burkolatot. (3 v 4 torx csavar fogja)
Utána már hozzáférsz és meg tudod nézni mi a gond.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#82789) rob210 válasza Josi (#82788) üzenetére


rob210
Topikgazda

vagy az átvezető kábel.
De itt a zár szokott szétesni.

Renault power

(#82790) rob210


rob210
Topikgazda

A mai nap újabb csodát láttam.
Kiszállós szervíz egy m2 1.5 dcinél.
Nem indul csak teker.

Hiba feltárva, 4db izzító cserél, szépen jár a motor.
Ha már ott jártam körülnéztem a kocsit.
Gyerekek a pofám leszakadt! :Y

Nem volt burkolat a vezérlésen!!! :Y
A felső takaró rá volt téve de alul ami a motoröntvényhez van rögzítve és abba akadna be a két felső fül, meg ami a vízpumpa feszítő kombót takarná, nem volt meg. :Y

Magyarán szabadon járt a vzérlés mindennek kitéve, fröccsenő víz por kavics gallyak.
Renault szalonban szervizelve!!!

Renault power

(#82791) harry válasza rob210 (#82790) üzenetére


harry
veterán

Az igen, szerencse hogy nem akadt be semmi / tette gallyra az egesz motort...

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82792) Gali199qd válasza rob210 (#82787) üzenetére


Gali199qd
tag

Köszi, megkeresem :)

(#82793) baluka6 válasza t.imi (#82739) üzenetére


baluka6
aktív tag

Ha a lengőkart kivettétek a gömbfej cseréhez, akkor ajánlott a futómű állítás, mert elmehet a kerék összetartás.

(#82794) t.imi válasza baluka6 (#82793) üzenetére


t.imi
addikt

Köszi! El is vittem, közben kiderült, el van törve a hátsó rugó. Pikantéria az egészben, elötte 2x nézték át a vasat sok pontos átvizsgáláson.... + másik autón is éppen 4 rugó csere folyik. :W
Kicsit sok a jóból :DDD

(#82795) rob210 válasza t.imi (#82794) üzenetére


rob210
Topikgazda

a jó megbízható átvizsgálások. :R

Renault power

(#82796) t.imi válasza rob210 (#82795) üzenetére


t.imi
addikt

Szavunk sem lehet, mikor szükség volt rá, észrevették :))

(#82797) harry


harry
veterán

Levettem a fojtoszelepet meg a legbeomlot, azok nem neztek ki rosszul, de alatta konkretan all az olaj. link Levettem az olajcsapdat is (?), belul az sem tunt rossznak, de itt fem a femen fekudt fel, tuti kene ide vmi tomites, de max a peremen latok valamit nyomokban. Vagy rosszul gondolom?

Holnap kiveszem a gyertyakat is, gondolom olajosak lesznek azok is.

Szerelos kerdes: a fojtoszelepet alul tarto 2db csavarhoz (vagyis inkabb a vezeto oldalihoz) eleg nehez hozzaferni - hogy lehetne ezt jobban csinalni? link

Megane1 classic 2003 1.4 16V

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82798) molnarpeter válasza rob210 (#82790) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Csodálkozom, hogy nem indul izzítás nélkül, pedig mostanában jó idő van :F

(#82799) mycso válasza rob210 (#82747) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

No, mondom ha már a lengyelektől rendelek egy kazal gyári lomot (motortartó bak, fékbetét, szűrők, lengőkar, stb..), akkor a légtömegmérő már nem oszt-nem szoroz, rendelek azt is.

Természetesen a gyári cikkszám szerinti alkatrész nem jó....
Nem egyezik a csatlakozójuk, magyarán az én autómba a 2.3 master légtömegmérője a gyári.

T.köm tele van már a renaultokkal.... anno a megane 2 is ilyen pont ph1-2 váltáskori kiadás volt, aztán abban minden alkatrész megtalálható volt, ami a renaultnál polcon volt. Nagyon sok alkatrésszel futottam lukra...

Erre most ezzel is szopok, ennél sem ez az első alkalom, hogy a mindenféle adatbázis/azonosító szerinti alkatrész nem jó.
(go szűrő, kinyomó csapágy, most ez... meg volt még valami talán a segédszíjnál is)

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#82800) forceberg válasza mycso (#82799) üzenetére


forceberg
veterán

:(
Pedig a Lagunád már vagy másfél-két évvel a váltás utáni, nem?
Én még egy fékbetétet sem mertem lerendelni anélkül, hogy bent lévőt megnéztem volna...
A termosztát is létezik 2 és 4 tüskés csatlakozóval, azt is inkább széthúztam, mielőtt megrendeltem.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.