Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Jack Hunter:] Még több macska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
harry
veterán
Koszi az infot!
"gumiágyon át egy vonalat a két fém részen"
Marmint a tarcsa-fotengely-tarcsan keresztul, es akkor latom ha a tengelyhez kepest a tarcsa elmozdul? Bocsi de nem lattam meg az a resz hogy nez ki...
Vezerles csere: igen neztem en is. Jelenleg ket opcio van, vagy a kocsit cserelem osszel (mar tavaly volt ilyen terv, aztan akkor nem fert bele) es akkor kihagyom; vagy marad meg egy evet, es akkor ha augusztusban hazamegyunk megcsinaltatnek rajta mindent.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
rob210
Topikgazda
itt húzz egy "sugarat"/ vagy átlót a tárcsára és akkor látni fogod, ha a közepe a széléhez képest el tud fordulni akkor kuka.
Renault power
gabor9991
őstag
Thalia 1.4 98le motor esetén normális ha városban megállva az üzemmeleg motor [99 fokos]?
Felugrott egyszer 101-re is, a vízhőfok mutató ugyanúgy középen áll ilyenkor is mint amikor 88 fokos a víz.
Ventilátor se kapcsolt klíma nem ment hogy a ventilátor hűtött volna.
Menet közben 87-88 fokos a víz.
Offos autón (focus) nem ugrik ekkorát a hőfok mikor megállok vele.
rob210
Topikgazda
105°C ig nincs gond.
Ott kapcsol a ventillátor.
eleve 97°C os a trmosztát.
Valamint a hűtő rendszerben nem víz van, hogy 100°C on elkezdjen forrni
Renault power
gabor9991
őstag
Köszönöm akkor úgy tűnik Renault esetén ez normális.
LamerGyuri
senior tag
1.4 16V-nél normális, enyém is ilyen.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
harry
veterán
Koszi! Megprobalok valamikor idot szanni ra.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Robi81
tag
Sziasztok.megane 2 kuplungja hidraulikus,marmint van koze van a fekfolyadékhoz?
rob210
Topikgazda
Ugyan onnan táplálkozik?
Renault power
harry
veterán
Mondtatok Megane4-nel az 1.33-as turbos benzines (H5Ht) lehet egy jo valasztas, de azt jol latom itt: link, hogy csak 2018.4 - 2018.8 kozott gyartottak a reszecskeszuro nelkuli verziot (a tobbinel meg ott a GPF)? Azert az nem egy nagy merites. Illetve mennyire lehet alig 3 ev tapasztalata alapjan azt mondani, hogy megbizhato?
Esetleg a korabbi 1.2-es, H5Ft motorok? (TCE 100, 130, 130 EDC)
Az 1.6 szivo SCe (H4M) azon kivul hogy nem tul eros (meg tobbet fogyaszt es szennyez), van mas gondja?
Neztem az E-TECH-et is de abbol meg alig van hasznalt, kicsit mas arkategoria, illetve sok tapasztalat sincs meg vele.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Ganz-[HUN]
addikt
Hali!
Mekkora esély van arra, ha veszek egy Lag 3 2.0dci-t 800-ért ( [link] )
Abban azonnal lánc csere? Hallatszik a hangján, ha kezd gyanús lenni?
Mennyi általában ennek a költsége?
Ma gázolaj szűrő cserénél tragédia történt: fémreszelékes volt. Jogi útra lesz terelve az ügy, már folyamtaban van az ügyintézés. Utánna lévő autót keresek. Hát... nem igen fogok találni
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
forceberg
veterán
... mótvá!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Ganz-[HUN]
addikt
Konkrétan nem találtam meg itt, de sejtesm szerint 300k lesz. (pedig nem keveset kerestem a fórum keresőjevel)
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
CactuS
Arcképgyáros
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
gabor9991
őstag
Kollégámnak elmondtam mi a véleményetek a kiszemeltjéről és le is tett róla hogy megvegye
De látom más fantáziáját is megmozgatta viszont mivel még most is ott áll gondolom tényleg egy sz@r, ennyiért páran már biztos megnézhették.
gooool
őstag
Most látom csak a rádió bal felső sarkába igényesen odagányolt extra duda gombot.
Lehet megtaláltuk a családi autóját a Duke tesóknak?
Üdv, Balázs
CactuS
Arcképgyáros
Jaja. Nem is merték odaírni, hogy keveset futott, megkímélt állapotban.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Benir8
senior tag
2006 faceliftes Renault Megane II 1.6 16V Grandtour
Elinduláskor 1-es sebességbe kapcsolva kuplung pedál felengedéskor tetején remeg lábról érezve. Benyomva nincs semmi.Többi fokozatban is enyhébben érezhető amikor sebességbe kapcsolva felengedem. Mi lehet a hiba?
Kuplung komplett javítás előző tulajdonosnál kb 35 ezer km-nél volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
pedig az az lesz.
Nem lett a lendítő felszabályozva.
Renault power
rob210
Topikgazda
én ezekre nem is írok semmit.
autót pénzért lehet venni, hulladékot bagóért.
Renault power
Benir8
senior tag
Értem.
Meddig közlekedhetek vele ilyen állapotban? 10.000 km belefér? Vagy akkor mér a lendkerék is cserélni kell?
rob210
Topikgazda
Gyurcsók úr már meghalt.
Én meg sose voltam jós.
Lehet elmegy még 100e is, meg az is hogy holnap reggel letépi a ferrodó réteget a tárcsáról.
te érzed te vezeted, ha már nagyon pulzás, nem indulnék el vele bécsbe.
Renault power
Ganz-[HUN]
addikt
én is ettől féltem...
Lag 2 Ph2 2.0dCi-nek mennyi a reális ára mostanság?
Ami fontos: szabad kéz, és tempomat. Többi nem érdekel.
De amúgy ha ez meg is oldódik, fogalmam sincs milyen autót vegyek
-Olcós, kombi
-Lehetőleg tempomatos diesel
-Nem rohad (vészesen)
-Vagy esetleg Megane 1-ből jó az 1.9dTi?
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
rob210
Topikgazda
nem tudom nem nepper vagyok.
Nézd meg a hahun próbálj ki párat és amit élhetőnk érzeel azt vedd meg.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ganz-[HUN]
addikt
ez melyik tipusra vonatkozik? Megane 1?
EDIT: Jesszus... Megane 3 1.5dCi-be cseréltem vezérlést a márka szervizbe a mesteremmel tavaly amikor tanultam, de full mindent rögzítettünk, stiftet stift hátán, filc közelembe nem volt
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
rob210
Topikgazda
Mindenki a filcen akad ki.
Azt én csináltam, hogy jól látható legyen a hiba oka.
De a szimering is a gyári volt, szórta is az olajat rendesen.
Kihúzó nem kellett, konkrétan megnyomtam körömmel és kiesett.
Renault power
Ganz-[HUN]
addikt
Ja most látom, rossz helyen van a magas nyomású időzítése?
Laguna 2-ben mennyire élhető az 1.8 benzin? Jók a benzines F mocik? (F4R, F4P (asszem' ez az 1.8 ))
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
Robi81
tag
Akkor az lessz az ujabb gondom
Most azért fogy a fékfolyadékom.meg alá néztem és elég olajos az alja a váltónál.
#89309696
törölt tag
Most meg olyat kezdett el csinálni a Kangoo, hogy visszaváltás után nyomom a gázt és ugrál, mint a kecske, a Ladák szoktak így menni hidegen. Kétszer produkálta már, úgyhogy felhívtam a szerelőt a többi furcsaságával együtt, diag meg élő diag legyen már rajta, szerdára kaptam időpontot.
Addig is parketta.
Várjál a váltó alja nem egyenlő a féfolyadékkal.
A váltó alja a váltó olajtól lehet olajos.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Megadta magát a munkahenger az sajnos ilyen.
Renault power
rob210
Topikgazda
ha fogy a fékfolyadék akkor sajnos a munkahenger a ludas.
Renault power
Robi81
tag
Szerelő azt mondta hidraulikus a kuplungja a fékfolyadékot használja és az szokott elszálni.vagyis valami ilyesmit mondott.magyarul kuplung csere
rob210
Topikgazda
Igen ezt mondom én is.
Múlt héten cseréltünk egyet, pont emiatt.
Renault power
C0lumb0
csendes újonc
Szép napot kívánok!
Meg szeretném kérdezni, hogy a faceliftes 1.5 dci motorral szerelt Renault Fluencekben a motor vezérlése láncos vagy szíjas? (2013-as példányról lenne szó)
rob210
Topikgazda
Szíjas.
A 2.0/1.6 dci láncos.
Renault power
C0lumb0
csendes újonc
Köszönöm szépen a választ!
Robi81
tag
Mennyi ennek az anyag dija,illetve munkadíj?miet erdemes bele venni?
rob210
Topikgazda
Én a lukra esküszöm.
130e a reális ára. Ez régiónként eltérhet.
Renault power
polonic
félisten
A lukra mindenki esküszik.
rob210
Topikgazda
erre a verzióra nem gondoltam, de látszik kinek mire "áll" az agya
Renault power
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Édesapám jóbarátja eladja a 2011-es Megane kombiját az alábbi paraméterekkel:
2. Tulajdonos, végig vezetett szervizkönyv, csak márkaszervizbe járt vele
200.xxx km-t futott, ő 40ezret tett bele összesen
1.6 benzin, friss vizsgás, most volt 400 ezerért nagyszervizen (vezérlés, fékek, folyadékok)
Kívül-belül teljesen hibátlan
Klíma, tempomat, 4 el.ablak, abs, stb.
Eddig egy kis A3-as Sportback-et néztem magamnak, de ez újabb 3 évvel, 70ezer km-el kevesebbet futott, magyarországi, vezetett szervizkönyves, és fele annyiért odaadná nekem a tulaj, mint amennyi a kinézett Audi lenne (kereskedőnél cserélné be az újra, de meghallotta, hogy autót nézek, és a baráti viszony miatt nekem nagyon olcsón odaadná). Cserébe persze gondolom sokkal lomhább és szomjasabb lenne, mint a 2.0 CRTDI-s Audi.
Mik a tapasztaltok ezzel a típussal, mennyire problémás? Motor elég erős ehhez a nagy kasztnihoz? Szerintetek érdemes lenne megvenni?
janos1988
addikt
Megvan a beázás oka. Fent a tetején a diszbigyónál megy be a víz. De mindkét oldal ilyen fos. És a napellenző széleinél is van enyhe folt. De alul a pirossal karikázott részen, meg szépen kijön a víz egy része, kisebb pocsolyát csinál alul a lábrésznél.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
rob210
Topikgazda
a díszbigyónál ami a díszléc nem tud bejutni a víz, mert azalatt zárt lemez van.
Az vagy a tetőantennánál folyik be, és végig a tetőn, vagy az ajtókédereknél.
Legrosszabb eset, ha a szélvédőnél.
Renault power
charly52
csendes tag
Sziasztok.
Clio 3 2012 évjárat . A probléma a következő . a klíma bekapcsolása után nem kapcsol be a hűtő ventilátor (a kocsi álló helyzetben) volt valakinek ilyen probléma ? mi volt a megoldás . üdv
harry
veterán
Megane3 kombikat nezegetek en is, szinten az 1.6 szivo benzinnel. A 6 sebesseges valtoval szereltek vagy 5? Utobbi valoban nem lehet nagy szam, elobbire itt azt irtak tobben hogy vallalhato a teljesitmenye is. Ha a dinamika fontos, akkor valoszinuleg nem a te autod, ha viszont a megbizhatosag, akkor jo valasztas, foleg ugy, hogy ismerostol van, vezetett szervizkonyvvel, szemben egy ismeretlen eloeletu, sokat futott, jo esellyel tekert dizellel.
En amugy is vennek ilyen autot (M3, kombi, 1.6, 6-os valto), igy meg foleg, hogy ismerostol van es jo aron, es meg a nagyszerviz is megvolt.
Azert menj vele egy probakort s nezd meg milyen erzes, ha az fontos szempont.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
janos1988
addikt
Locsoltam sokat. Mindig akkor folyt be amikor a díszléc résznél locsoltam. Amikor a szélvédőre nyomattam akkor semmi (fent is, lent is). De a tetőantennát külön nem néztem. De megnézem majd azt is. Köszi.
De normál esetben nem kellene a pirossal bekarikázott résznél befele folynia a víznek, gondolom? És tényleg folyik befele és nem csak szivárog.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
rob210
Topikgazda
tetőablak nincs ugye,
Renault power