Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82351) rob210 válasza ati05 (#82350) üzenetére


rob210
Topikgazda

:K

Renault power

(#82352) Dvix


Dvix
senior tag

Sziasztok!
Hozzánk is megérkezett az új Renault Arkana! mentek tesztvezetni? :B :U Vagy instant vétel lesz nálatok? ;]
Arkana napok nemsokára [link]

[ Szerkesztve ]

(#82353) Gombinyó válasza Dvix (#82352) üzenetére


Gombinyó
őstag

Ez egy emelt Megane grandcoupe, aminek a listaárára rátoltak 2m-t azért a pár centiért meg a malomkerekekért. Instant skip lesz nálam :DDD

(#82354) Somatom válasza Dvix (#82352) üzenetére


Somatom
veterán

Tizenkettő, egy tucat. Legalább egy pici egyediséget belevittek volna. Mondjuk, egy kabrió pickup, a plató rovására növelhető akkupakkal.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#82355) Dvix válasza Gombinyó (#82353) üzenetére


Dvix
senior tag

Várjunk csak?! ez nem a Captur alapjaira épül? ;) Szerintem igen, azért az Arkannának nem csináltak külön NCAP töréstesztet, hanem a Captur fotói jönnek be. ;] De legalább Koreában gyártják. :B Ja de most nézem Renault CMF-B platform! :K

(#82356) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Tegnap vegre befejeződött az első futómű vesszőfutása anyum Clio 3 Grandtourjában.
Robi felmérte, hogy ez bizony gatya, aztán ezen diagnózis után tényleg olyan is volt érzésre, hangra, hogy az csodálatos, addig nem tűnt fel annyira (nem hegyeztük rá a fülünk, seggünk).
Na de...a lengőkar egy dolog, sajnos a bal első rugó is törött volt, ahogy megemeltem itthon az autót. Oké, csere. Na ja, de a lengéscsillapító szárának a menetes vége, rajta a csavar és az alátét porrá rohadva. Rendben akkor azt is...na meg toronycsapágy is, mert így ne rakjuk össze.
Végül tegnap készen lett, a két új stabpálca is bekerült, mert a balos ott is szét volt már esve. Teszem hozzá mindkét alsó rögzítési pontot a stabpálcáknál fúróval és sarokcsiszolóval szenvedtem le.
Na de most minden nyomatékon, szép tisztán van összerakva. :)
3 új csavar kellene még a balos toronyhoz, mert azokon enyhén szar a menet, de az már apróság...
Képek:


Üdv, Balázs

(#82357) Dvix válasza gooool (#82356) üzenetére


Dvix
senior tag

noice :B :K

(#82358) Gombinyó válasza Dvix (#82355) üzenetére


Gombinyó
őstag

Fogalmam sincs, ránézésre nekem grandcoupé, de ha kisebb akkor még nagyobb vicc. :D

(#82359) harry válasza Gombinyó (#82353) üzenetére


harry
veterán

Mondjuk erdekes ha hibridet akarsz, akkor a Megane listaara magasabb...
Arkana Zen E-TECH Kezdő listaár 9 899 000 Ft
Megane (kombi) Zen E-TECH Kezdő listaár 11 099 000 Ft

De ja belso egesu motorral 9-10korul van Arkana, a Megane 7-8.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82360) rob210 válasza gooool (#82356) üzenetére


rob210
Topikgazda

Remélem szerencséd lesz a monroeval, az utóbbi időben nem túl acélos gyártók közé sikerült süllyedniük.

Renault power

(#82361) gooool válasza rob210 (#82360) üzenetére


gooool
őstag

Kiderül, így, hogy minden más is új mellette, elég ideális környezetbe került. :)
A kérdéses csavarokra esetleg tudsz cikkszámot keresni, ha szépen megkérlek? :B
A toronycsapágyat a kasztnihoz rögzítő 3 darab 13-as kulcsnyílású, nagy alátétes csavarra lenne szükségem.
Köszönöm! :R

Üdv, Balázs

(#82362) rob210 válasza gooool (#82361) üzenetére


rob210
Topikgazda

Bármilyen minimum 8.8 as csavarral és fakötésű alátéttel helyettesíthető!
Egyébként benne kellett volna lennie a szettben.

Renault power

(#82363) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nincs itt véletlenül valaki, akinek espace 5 van?
Kérdeznék pár dolgot.

Jó sok tesztet megnéztem/elolvastam, aztán most jól össze vagyok zavarodva.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#82364) angyalpc2 válasza Ganz-[HUN] (#82338) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Ez nem a sagi szervíz dögtelep?
Ott is 2017-es HDI
https://www.youtube.com/watch?v=SuUNovn3sJc
"Hát ha már aranyáron adják a gázolajat, akkor úgy látszik jár vele arany is."
:C

(#82365) angyalpc2 válasza harry (#82359) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Nem lesz egy tömeg model

(#82366) Joe.36


Joe.36
addikt

Sziasztok!

Van egy Renault Thalia 1.5 DCI. 2005 . 220000 Km van benne.

Nem fog a kézifék. Állítani se nagyon lehet már.

Elég lehet fékbetétet cserélni benne ? Vagy dobot is kell ? Mert az kb 70-80 ezer lenne.

Előre is köszi. :)

Joe

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#82367) rob210 válasza Joe.36 (#82366) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt most komolyan megkérdezted? :C
Le kell venni meg kell mérni, karosszékből fékkel kapcsolatban nem adunk tanácsot, mert bele lehet halni! :N

Renault power

(#82368) Joe.36 válasza rob210 (#82367) üzenetére


Joe.36
addikt

Azért kérdeztem mert a szerelő akihez vittem ránézésre mondta hogy mindent cserélni kell, és csak úgy nyúl hozzá.

De ha van rá esély hogy elég csak fékbetétet cserélni elviszem egy másikhoz.

A kérdés az lett volna hogy 220000 km szoktak e ezen az autón dobot is cserélni.

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#82369) Pecc válasza Joe.36 (#82368) üzenetére


Pecc
őstag

Nekem a megane-on 16éves korában, kb 190k-nél fell lett szabályozva a hátsó dob, új fékpofák azt jóidő. A szerelőnek tudnia kell megmérni, illetve milyen méretig lehet szabályozni azt a dobot.

(#82370) rob210 válasza Joe.36 (#82368) üzenetére


rob210
Topikgazda

220ezerrel simán leht, hogy már akkora a válla, amit nem lehet szabályozni. de maga a pofa csere biztos nem elég, ha cserélni kell, minimum a szabályoztatás, de ezzel sokan nem szeretnek tökölni, mert addig áll az autó.
Nekik egyszeerbb levenni kicserélni, azt fizess. ő meg tudja tolni a másikat.

Renault power

(#82371) Nordik válasza rob210 (#82370) üzenetére


Nordik
őstag

Pedig egy ilyen szabályzás nincs több kétszer fél óra. Vagy ha több akkor nem szakmabeli az esztergályos. :U

(#82372) Somatom válasza Nordik (#82371) üzenetére


Somatom
veterán

Csakhogy, aki szétborítja, az nem esztergál, aki esztergál, az meg nem szerel. A szerelőnek meg nincs röntgenszeme. Szóval, a project úgy néz ki, hogy először a szerelő szétborítja, megállapítja, hogy elegendő egy esztergálás. Szól az esztergályosnak, aki ettől még nem fog haptákban állni arra a fékdobra várva. A futár sem áll ott a műhelynél, hogy azonnal vihesse a dobokat. Ez mind idő, ami alatt a szerelőnél foglalja a helyet a guríthatatlan autó. Persze, van az a pénz, amivel ezt meg lehet gyorsítani, de a dobcsere olcsóbb.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#82373) seger


seger
addikt

Sziasztok.

Van itt valaki aki 1.9DCi-ben jártas?

(#82374) Joe.36 válasza rob210 (#82370) üzenetére


Joe.36
addikt

Köszönöm a válaszokat :) Mindenkinek ! :R

Holnap reggel megnézi a másik szerelő.

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#82375) #89309696


#89309696
törölt tag

Szétfröccsent a szélvédő a Kangoon, úgyhogy hétvégén ki is cseréltük, cirka 11 ezerből. Eltököltünk vele vagy 3 órát. Azt leszámítva, hogy esőnél fröcsköl be a kormány mögött a víz a menetszéllel, teljesen jó lett. :D
Már csak egy balos féltengely meg a hátsó lengéscsillapítók vannak vissza, meg egy motorolajcsere és megy műszakira. Meglepően jó állapotban van ahhoz képest ahogy használva van. :DDD

(#82376) Cyborg


Cyborg
őstag

Ha már szabályozás, nem tudjátok, hogy van-e vmi féle küszöbérték a hátsó féktárcsa vastagságára?
Meddig lehet, érdemes szabályozni? Van-e vmi minimum vastagság, ami alatt cserélni kell?
Egy Laguna 1-ről van szó, ha jól emlékszem az új tárcsa 10,5mm vastag.

Köszönöm

(#82377) rob210 válasza Cyborg (#82376) üzenetére


rob210
Topikgazda

1mm a kopáshatár.
Az m2 ét tudom fejből ott 8mm ről , 7mm re, lehet kopnia. Alatta csere.
De a jobb minőségű tárcsákon fel van tüntetve.

Szerk: igen lagesz1 10.5/9.5 alá nem mehet.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#82378) Ganz-[HUN] válasza seger (#82373) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

1.9dCi-ből volt vagy egy tonna revízió.
Milyen autó? milyen évjérat? milyen motorkód? milyen probléma? Segíts hogy segíthessünk.

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#82379) seger válasza Ganz-[HUN] (#82378) üzenetére


seger
addikt

19DCi 116LE F9QA820 renault espace 4
Hiba néha nem úgy megy ahogy kell. Olyankor hangos a motor. Olyan keleplő, zörgő csörgő hang. Nehéz leírni.
Porlasztók mérve 2 cserélve. Turbócsövek cserélve. Légtömegmérő cserélve. Közösnyomócső rail nyomász szabályzó mágnesszeleppel cserélve.
Ha zaj hallható, és odalépek a gázra megszűnik a zaj, de ha visszább veszem a pedálon a lábam, ismét hallani. Renault diaggal nézve a turbónyomás lassan épül fel. (Ezt a szerelő mondta próbaúton) Van, hogy hibamentes és csendes a motor. Ha megyek egy egyenletes tempóval, és a zaj hallható, egyszercsak megindul az autó, megszűnik a zaj is.

(#82380) Salex1


Salex1
senior tag

Tapasztalt már valaki olyat Dacia (vagy akár Renault) Média Nav-on, hogy a rádió bekapcsoláskor hangosan szólal meg, majd kb.1 másodperc után halkul vissza?
Már visszavittem gariban, de azt mondták a legfrissebb szoftver van rajta és csak egy gyári állapotra visszaállítást csináltak.Azt mondták, ha mégis előjön akkor majd ősszel menjek, hátha lesz szoftver frissítés rá.

(#82381) Cyborg válasza rob210 (#82377) üzenetére


Cyborg
őstag

Köszi szépen :R

(#82382) #89309696


#89309696
törölt tag

Ismét megkaptam a Mastert cégesnek, úgyhogy ma már háromszor végigcsaptam vele a faluban, hordtam homokot, visított a kerék, üvöltött négyezren, sodródott az eleje, csak úgy csörögtek a szerszámok hátul. Minek kipakolni, ha van hely, talicska, lapát, minden is. Nagy autó, nagy élvezet, ráadásul a második legerősebb motorral. Csak úgy kúpoltam a személyautókat a házzal. GLS futárnak kellene mennem. :F
Elengedhetetlen gopnik nagymamaszőnyeg bent figyel a raktérben és az OSB lapokkal való aláerősítés, anélkül nincs melósautó. Az utcánkban már mindenhol gumicsík van, úgyhogy vissza kéne venni, mert tudják, hogy mikor indulok el. :D

Mélyláda! Na még sose próbáltam ki ekkora térben hogyan szól. Majd a hétvégén berakjuk.

(#82383) mycso válasza #89309696 (#82382) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Régebben volt egy 2 napos szaladgálásom Bp. - en, meg Miskolc-Bp. - Miskolc utam, egy 165 lovas 2.3dci masterral, pfff az üresen eléggé haladós volt.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#82384) Ganz-[HUN] válasza mycso (#82383) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

2.3 biturbo létezik? Valami biturbo izom mastert behoztak hogy nincs ereje. A szerelők elszenvedtek vele fél napot de a rohadt életbe minden működik. Után hozták hozzánk a cotech műhelybe és ott elmentünk a próba körre. Nekem volt a feladatom hogy lessen a turbó nyomás, és hasonlítsam össze a valós, és a várt nyomást. Majdnem tökéletes az egyezés, de az autó nem megy. Utána beugrott a mesteremnek: eco gomb. Megnyomtuk, és megindult az autó. Ennyi volt a baja :DDD

[ Szerkesztve ]

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#82385) tiop


tiop
tag

Üdv
Egy 2002.Megane classic 1,6 16v az alany.
Következő szervízalkatrészeket néztem ki hozzá a fórumon összeszedett infókból,ebben kérnék megerősítést.köszi.
Denso Nickel TT gyertya K20TT
Kamoka légszűrő
Forma: sarkosMagasság: 80 mmHossz: 176 mmSzélesség 1: 140 mmSzélesség 2: 98 mm
Mann Filter olajszűrő W75/3
QWP pollenszűrő
ELF Evolution 900 SXR 5w-30 motorolaj VAGY
ELF Evolution 900 NF 5w-40 motorolaj.

(#82386) harry válasza tiop (#82385) üzenetére


harry
veterán

Szerintem itt eddig a Mann olajszurot csak szidtak, ez nem tudom honnan jott :)
En egy ideje Purflux-ot szoktam venni mindharombol (pl. olajhoz LS932, levegoszuro amit a tipushoz javasol, pollennel meg arra kell figyelni hogy ha van klimad, akkoz az ahhoz valo kereteset adjak, amiben van kialakitas a csoveknek).
Olajbol meg ELF Evolution 900 SXR 5w-30.

Ha mar ittvagyunk, egyeb infok amiket osszeirtam robtol:

Gyertya: Denso k20pru k20tt vagy beru, equiem, amit nyugodt szívvel beletehetsz.
olajszűrő purflux ls932
A g12+ jó bele. A színe tök mindegy.
A vezérlés jó és a hosszbordás is, bár én csak dayco, ina, skf et szerelek. (okkal)
ELF Evolution 900 SXR 5W-30
Purflux aktívszenes pollenszűrő, klímás modellhez:
https://www.autoalkatreszek24.hu/purflux-7851757.html
Bakból ami jó az a spidan, hutchinson, (ez a gyári) lemförder, (megfizethetetlen)

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#82387) rob210 válasza harry (#82386) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meyle bak is jó s a delphi bak is jó.
Szűrőből valóban purflux, hengst, mahle, ha jót akar az ember.
:R

Renault power

(#82388) tiop válasza harry (#82386) üzenetére


tiop
tag

Köszönöm.

(#82389) hotibi


hotibi
aktív tag

Üdv, renault clio mk2 1.5dci hűtőventillátor 2-es fokozata nem kapcsol be akkor amikor kellene. pl. ha az autó áll és a klímarendszer nyomása nagyobb mint 24 bár. Relé és a körülötte lévő dolgok a táblán rendben. Ventillátor direktvezérelve működik 1-es, és 2-es fokozat is. Eddígi vizsgálódás szerint a kapcsolórelé vezérlő érintkezőjéhez nem érkezik jel. Tudtok olyan elektromos szerelőt aki megbízható begoldást tudna-erre? Renault egyik hivatalos szervízében volt diagon. De csak a pénzt vették el tőlem. :((

(#82390) rob210 válasza hotibi (#82389) üzenetére


rob210
Topikgazda

Pesten van.

Renault power

(#82391) hotibi válasza rob210 (#82390) üzenetére


hotibi
aktív tag

Kérhetnék elérhetőséget? Ha nem publikus, akkor privátban. Köszönöm!

(#82392) #89309696 válasza mycso (#82383) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ez is beletol az ülésbe meg az a dízelhang annyira szexi ahogy padlón morog, de azért érezni, hogy fél megyének elegendő levegőt kell tolnia maga előtt, meg a háta mögött örvénylik, főleg nagyobb tempónál. Kajak ebbe még élvezem a kéziváltót is, bár azért az automatát jobban csipáznám, mégha csak robotizált kézi is.
Felkerült a maradék farkasos matricámból kettő hátra, hogy lássák ki előzte meg őket, ez növeli a nyomatékot, úgyhogy ma már jóval több autót kúpoltam, mint előző napokban. Kell is, mert a klíma az csuma maxon megy, amíg nincsenek jégcsapok a szélvédőn addig meleg van, északi vérem van, ez van.

Amúgy semmi extra, a max tempóm egyszer volt 108. Simán csak annyi a bámészkodó turista nyaranta akik hatvannal totyognak az egyenes úton, hogy én azt nem bírom kivárni. Mindenkinek így a jobb, én tudok menni, ők meg nyugodtan tudnak nézelődni.

[ Szerkesztve ]

(#82393) Josi válasza #89309696 (#82392) üzenetére


Josi
aktív tag

Akkor még kellene neked egy ilyen póló

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#82394) #89309696 válasza Josi (#82393) üzenetére


#89309696
törölt tag

Van vagy 10 féle.

(#82395) kirjak válasza #89309696 (#82394) üzenetére


kirjak
aktív tag

:C

A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T

(#82396) sesomaru1989


sesomaru1989
aktív tag

Sziasztok,

Pár kép az első ajtó panelek karpitcserejéről.

Buta francia ezzel a műanyag hegesztessel feladta a leckét, de megoldodott.

A kartámasz is új huzatott kapott, azonban ez senki se szedje szét. Ugyan is nem lehet. Nem arra tervezték hogy ezt valaha is újra húzzák...
Sajnos ezt majd ragasztanom kell.

(#82397) rob210 válasza sesomaru1989 (#82396) üzenetére


rob210
Topikgazda

Buta francia?
A toyotánkban mire lefúrtam az összes olvasztott csöcsöt azt hittem agyvérzést kapok.
Minden gyártó így csinálja, mert így egyszerű.
Kijön a gépből a panel, összeillesztik , összesütik csókolom.
Sokkal gyorsabb olcsóbb egyszerűbb nekik, mint csavarozni, patentezni.
Arra, hogy az a hülye tulaj aki 5 év múlva nem dobja el, mekkorát szív vele arra nem gondolnak, vagy gondolnak csak tesznek rá.
:C

Renault power

(#82398) sesomaru1989 válasza rob210 (#82397) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Értem én hogy sorozat gyártás, de hát no.
Mondjuk az is igaz, hogy nem sokan tartanak meg 15 éves autót :)
Tipp a közép konzol ragasztásra? :)

(#82399) tintirin


tintirin
tag

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy Renault megvan lll 1.5 dci be kell e hajtókar csapágyat cserélni?
ha igen mennyi km után? 2009 es évjárat. A régi k9k motorokba kellet amit 2008 ig gyártottak de hallotam
olyat, hogy a 2009 től már orvosolták a hibát. Ez igaz lehet?

(#82400) rob210 válasza sesomaru1989 (#82398) üzenetére


rob210
Topikgazda

epoxi gyanta.
Pici 1.-1.5 es fúróval belefúrsz, nem átfúrod!!!
És epoxival szépen megragasztod.

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.