Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70401) harry válasza harry (#70400) üzenetére


harry
veterán

Mondjuk ha ez ugyanaz, csak gyári, akkor azért kissé túlzó a kb. 10* felár : \

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#70402) rob210 válasza harry (#70401) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azért drágáb, mert ebben a rúd is benne van azaz ez egy szett. A másik meg, csak a persely.

Renault power

(#70403) Cane válasza rob210 (#70396) üzenetére


Cane
őstag

A kapcsoló a kormány mellet a kézifék "behúzóban" van vagy valahol a kocsi alatt?

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#70404) Create.


Create.
addikt

Sziasztok
van egy renault megane alizé 2002-es autóm, ami nem hajlandó beindulni, a napokban már volt olyan, hogy fordítom a kulcsot és tekerni se tekert. Most viszont a kijelző ledeknél a stop, serv, abs, (!) kézifék kiengedése mellett is, aksi, olaj és az airbag, szimbólumok is világítanak. Ezekből az akksi és az olaj szimbólum, ha jól tudom csak beindulás után aludna ki, most viszon elfordítom a kulcsot és semmi nem történik, szerintem aksi jó, nem rég lett cserélve. Ahogy néztem az olaj szintek rendben vannak a tartályban. Mi lehet a gond és mire számíthatok?
köszi a válaszokat!

[ Szerkesztve ]

(#70405) #89309696 válasza Create. (#70404) üzenetére


#89309696
törölt tag

Gyújtás ráadásakor beindulnak az ellenőrző folyamatok, majd azok lefutásával (pár másodperc) elalszanak, ha minden rendben van. Csak az olaj, akku és Stop feliratnak kell világítania, illetve ha be van húzva akkor a kéziféknek vagy ha kapcsolsz lámpát akkor annak.
Ha más is világít utána akkor annak baja van, de ettől még el kellene indulnia vagy legalábbis önindítót tekernie kell.
Az akkura rá kellene mérni, 12.7V-nak kell lennie, de legalább 12.4V.

(#70406) villász


villász
csendes tag

Sziasztok
Meg tudná valaki mondani hogy a képen látható kijelzőnek a számát ?
Ill hogy 2007-es Scenic be jő lehet e?

(#70407) Create. válasza #89309696 (#70405) üzenetére


Create.
addikt

Hát sajnos nincs multiméterem se. De mondom az aksi szerintem nem lehet gond, mert csinált olyat, hogy próbáltam indítani és semmi tekerés, aztán meg a következő kulcsfordításnál pöccre indult, erőteljes tekeréssel. Annyit tudok csinálni, hogy töltőre fel tudom dobni, azt azért még megnézem, hogy legalább autószerelőig el tudjak gurulni vele, gyertya nem lehet ludas ebben? Mert azt nem cséréltek már régen (lehet sose, 5 éve tuti nem).

[ Szerkesztve ]

(#70408) #89309696 válasza Create. (#70407) üzenetére


#89309696
törölt tag

Akkor ne is tedd töltőre, mert nem az akku a baja. Gyújtáskapcsoló lesz inkább, amibe a kulcsot bedugod. Bár ha azt mondod a műszerfalon a jelzések nem alszanak el akkor más hiba is lehet, kontakthiba vagy beltérvezérlő elektronika hiba, de szerintem gyújtáskapcsoló lesz csak. Meg kell nézni még egyszer, hogy gyújtás ráadásakor mik alszanak el és mik maradnak égve 10 másodperc múlva.

Gyertya ilyen hibát nem produkál. Km-re szoktuk cserélni, mivel nem drága kicserélheted akár azt is, de a hibát nem az csinálja. Denso K20PRU kell bele, ha nem kapsz olyat akkor Denso K20TT is jó, 0.9mm-re kell a hézagot állítani.

(#70409) Create. válasza #89309696 (#70408) üzenetére


Create.
addikt

Ezek maradnak világítva:

(#70410) mycso válasza rob210 (#70390) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Jogos, 2015 környéki (asszem ott volt modellfrissítés), automata, 2.2 hdi.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#70411) forceberg válasza mycso (#70410) üzenetére


forceberg
veterán

Meguntad a Legónát? :))

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#70412) mycso válasza forceberg (#70411) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Régóta szemezgetek az 508-akkal, egyelőre, még csak gondolat...

Igazából az automata + kombi páros, ami izgatja a fantáziám, viszont akkor már nem laguna. Néha hiányzik a kombi csomagtere.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#70413) Create. válasza Create. (#70409) üzenetére


Create.
addikt

Na csak az aksi volt a gond, pöccre indult 1óra töltés után. Minden led kialszik most már. Köszi a segítséget! :R

[ Szerkesztve ]

(#70414) Plero válasza mycso (#70412) üzenetére


Plero
tag

Árulóóóóóóóó!!!!!!!!!! :D :) :D

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#70415) rob210 válasza Cane (#70403) üzenetére


rob210
Topikgazda

Amit rángatsz :D

Renault power

(#70416) Plero válasza Cane (#70403) üzenetére


Plero
tag

Én úgy tudom a "behúzóban" van.
[link]

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#70417) #89309696 válasza Create. (#70413) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ha az akku feszkója alacsony akkor gyújtáson az ABS, légzsák ellenőrzés nem tud lefutni és nem alszik ki a lámpa, az valóban lehetséges. Viszont 1 óra töltéssel nem lehet egy üres akkut feltölteni működőképesre, annak az akkunak baja lehet még a közeljövőben. Hány éves?
Autóvillamosságinál meg tudják nézni savszintmérővel meg terhelővillával.

(#70418) Create. válasza #89309696 (#70417) üzenetére


Create.
addikt

Kb 2éves lehet az aksi, vissza raktam egész este úgy fog maradni töltőn, csak megnéztem beindul-e. De ha az ment tönkre az legalább csak vagy 20eft, szóval nem lényeg annyira. Egyébként az autó nem volt hosszú távon használva vagy 4hónapja, ilyen heti 1x 4km-et mentem csak vele. Sajnos pánikbetegség miatt nem nagyon vezetek mostanában, azt is csak a városban, ha muszáj.

[ Szerkesztve ]

(#70419) #89309696 válasza Create. (#70418) üzenetére


#89309696
törölt tag

Folyadékszintet lehet az akkuban nézni vagy zárt? Ha lehet akkor azt meg kell még nézni és desztvízzel a jelzésig tölteni.

Én is rövidezek vele meg csak hétvégi autó, igaz 6 Km-t, de ennyivel már talpon tud maradni az akku. Bár én havi egyszer-kétszer megyek messzebb is, meg nekem fel lett újítva a generátor is, lehet azért nem merül.

55Ah 450A specifikációjú kell bele nagyjából, ha ennél kisebb az is lehet gond még.

[ Szerkesztve ]

(#70420) Create. válasza #89309696 (#70419) üzenetére


Create.
addikt

Starline 55-ös van benne az tuti, azt meg nem mondom, hogy tölthető-e.

(#70421) Plero


Plero
tag

Érdekel valakit egy 8200188039 vagy 8200354235 gyári számú Renault alkatrész?

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#70422) Atti777


Atti777
senior tag

Engem nem :)
Viszont Cliohoz keresek 20mm-es karosszéria dugót, nem tud valaki jó beszerzési forrást?
Meg kellene kicsit nagyobb is, az első kerék mögötti kereszttartóhoz, ami ráadásul nem csak sima lyuk, hanem 3-4mm-nyi perem van, amibe elég spéci dugó kellene..

Путин, иди нахуй!

(#70423) rob210 válasza Plero (#70416) üzenetére


rob210
Topikgazda

jól tudod ;)

Renault power

(#70424) rob210 válasza Atti777 (#70422) üzenetére


rob210
Topikgazda

www.patentcentrum.hu

Renault power

(#70425) Atti777 válasza rob210 (#70424) üzenetére


Atti777
senior tag

Köszi!

Sajnos nagyon nem esik útba, de majd megoldom

Путин, иди нахуй!

(#70426) rob210 válasza Atti777 (#70425) üzenetére


rob210
Topikgazda

A posta se esik útba?

Renault power

(#70427) Cane


Cane
őstag

Rob
Plero

Köszönöm a választ!
Megtaláltam és wd40eztem a kapcsolókat. Most sokkal érzékenyebben kattognak de a műszerfalról nem tűnik el a hibaüzenet...

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#70428) rob210 válasza Cane (#70427) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor diag.

Renault power

(#70429) dragonfx válasza dragonfx (#70339) üzenetére


dragonfx
veterán

??

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#70430) emre válasza emre (#70397) üzenetére


emre
veterán

Ecu csere. Most működik a gép.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#70431) #89309696


#89309696
törölt tag

Robó bá. Összeraktuk ezt a történetet, az van, hogy gyorsításnál picit beszitál az eleje az autónak, de csak egy kis sebességtartományban és ott is csak egy bizonyos erejű gyorsításra. Máshol teljesen jó.
Elvittem futóműveshez, azt mondta minden jó ezzel, nem tud mit állítani futóműben, hanem a diffibe ami megy 3 ágú szar a féltengely vége az mivel használt a féltengely meg a váltó is és máshogy koptak, van egy kis kottyanása és azért szitálja meg a kereket. Ilyen van?

(#70432) rob210 válasza #89309696 (#70431) üzenetére


rob210
Topikgazda

:K

Renault power

(#70433) #89309696 válasza rob210 (#70432) üzenetére


#89309696
törölt tag

És ha ki van cserélve a féltengely vége mi a garancia rá, hogy a kopott váltóban nem fog ugyanúgy szitálni? Vagy a váltóban lévő részét is cserélni kéne?
Drágának hangzik.

(#70434) rob210 válasza #89309696 (#70433) üzenetére


rob210
Topikgazda

A csillag van vagy 3000 forint, de nekem van 2db ha kell küldök egyet, baráti áron.
A hüvely meg nem kopik, mert keményebb anyagból van.

Renault power

(#70435) #89309696 válasza rob210 (#70434) üzenetére


#89309696
törölt tag

Az jó, akkor majd veszek ilyen csillagot. Azt hittem drága lesz.

(#70436) Cane válasza rob210 (#70428) üzenetére


Cane
őstag

Mondjuk egy dolgot megfigyeltem. Ha áll az autómotorja, kb. 2 perc után alulról "katt-katt-katt" hangot ad egymás után viszonylag gyorsan vagy 4 kattanás másodpercenként egészen addig míg a kártyát ki nem húzom. A hang kb onnan jön ahol a kézifék behúzómotor van.

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#70437) z00li


z00li
senior tag

Sziasztok!

Ismét problémával fordulnék hozzátok. 2001-es évjáratú Twingo (1.2 16V) sebességkijelzője menet közben egyszer csak 0-ra váltott, majd kicsit később felvillant a szervókormány hiba is, érzésre nem is volt rásegítés. Mikor hazaértem leállítottam a kocsit, majd újraindítottam. Újra lett sebességkijelzésem is, meg szervo is. Ma reggel nem produkálta a hibát. Szerintetek merre lenne érdemes elindulni a hibakereséssel? Segítségetek előre is köszönöm!

Üdv: Z

(#70438) sesomaru1989


sesomaru1989
aktív tag

Sziasztok!

Adott egy 2004-es Renault Megane Limusine amin összegyűltek a javítandó dolgok, és szeretném kikérni a véleményetek miből milyen alkatrészt szerezzek be stb. Hát akkor neki is kezdek.

Tetőkárpit javítás:
Hol és kivel érdemes megcsináltatni? Újra húzatnám, de olyan helyen ahol a ki és beszerelést is vállalják. Én nem szeretném sem a ki, sem a beszereléskor tönkretenni, megtörni stb.
Tudok esetleg ilyet Budapest környékén?

Kormány kerék javítás:
Szokásos Renult probléma, málik szét. Vegyek használtan egy jó állapotút és cseréljem ki? Esetleg bőröztessem be? Mit tanácsoltok?

Féktárcsa+fékbetét:
Ki kell cseréljem mind a 4 féktárcsát, és persze a fékbetéteket. Milyen márkát ajánlanátok?

Motortartó Gumibak csere:
Itt is hasonló a kérdés? Milyet és hol? Számít milyen márka? "Előfordulhat, hogy az új tartóbakkal jobban ráz a motor?"

Első lengőkar szilentek:
Itt érdemes komplett lengőkart venni, vagy elég a szilentet? Hogy jön ki a legjobb ár/érték arányban szerintetek?

Nagyjából ennyi, de elég is :D, így is egy párszázas ajánlat lesz ez szerintem :D

Előre is köszönöm. :R :R :R :R


(#70439) mycso válasza sesomaru1989 (#70438) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Szia, a kormányt én bőröztetném.
Ilyesmire ŐT szokták ajánlani Bp.-en. Meg kell kérdezni, hogy tetőkárpittal is foglalkozik-e.

A többiről nem kívánok nyilatkozni. (én személyszerint mindenből gyárit vennék a sokak által kritizált és sokak által preferált lengyel oldalról)

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#70440) #89309696 válasza sesomaru1989 (#70438) üzenetére


#89309696
törölt tag

Fékből gyári vagy Zimmermann, TRW, Ate, Bosch.

(#70441) harry válasza sesomaru1989 (#70438) üzenetére


harry
veterán

Bakokrol rob írt nemrég: link
"spidan, hutchinson, (ez a gyári) lemförder, (megfizethetetlen)"

Amennyire tudom, a motortérben lévő bak ára 20k környékén mozog, míg a váltónál lévő billenésgátló 10k nagyságrend. Akkor már cseréltetném azt is.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#70442) harry


harry
veterán

Van a belső biztosítéktáblán olyan 'aljzat', amely csak akkor kerül áram alá, ha a motor is be van indítva? Úgy rémlik a hátsó ablak fűtése ilyen - más esetleg? Megane1

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#70443) #89309696 válasza harry (#70441) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ezeket mindig egyszerre kell, különben a régi nem tartása miatt az új is előbb öregedik. Márpedig ezek szeretnek gyorsan szétmenni amúgy is.

(#70444) rob210 válasza harry (#70442) üzenetére


rob210
Topikgazda

Minden ami csak gyújtás után van. Pl. Ablakemelők, ablaktörlő stb. Stb.

Renault power

(#70445) atosan


atosan
addikt

Háj,
Fhp cserét elvégezném otthon. Van valami buktató, apró trükk amire oda kell figyelni? Ahogy én látom: akku saru le, fhp csatlakozó le, két csavar ki, új be, csatlakozója vissza, akku saru vissza, oszt ennyi.
Milyen márka javasolt? Két vagy három tüskés legyen? Mindkettőt felkínálja a webshop.
Megane 1/2 1.6 16v, 79 kW, 2000 év, kombi.

Maine coon

(#70446) #89309696 válasza atosan (#70445) üzenetére


#89309696
törölt tag

A menete ennyi, az akkusarut sem muszáj lehúzni, mivel az a rész nem kap áramot.

Előbb meg kell nézni milyen a csatlakozója, mivel szerelték 4 félével is.

[ Szerkesztve ]

(#70447) harry válasza rob210 (#70444) üzenetére


harry
veterán

Mármint olyat keresek, ami gyújtásnál még nem aktív, csak ha már jár a motor is.

Jelenleg a dashcam akkor kap áramot, ha van gyújtás. Vagyis ha parkolásnál történik valamilyen esemény (rátolatnak, ütközést érzékeli, bekapcsol), akkor a saját kis semmi aksiját használja, ráadásul legalább 20p-ig, így biztos lemerülne a kamera.
Ezért arra gondoltam, hogy a kocsi aksija egy powerbanket töltene, és arra lenne kötve a kamera, így biztos lenne elég töltés a kamerának, és nem is a kocsi aksiját szívná álló helyzetben.
A gond csak az, hogy ha gyújtást adok rá, akkor egyből elkezdené a kocsi tölteni a powerbanket. Végső soron az a pár amper nem feltétlenül számít, ha abból indulok ki, hogy 400A indítóáramot tud leadni, de gondoltam bőven elég akkor tölteni, ha jár már a motor is.
(Igen tudom további hátránya, hogy a kamera mindig áram alatt van, így kézzel kell kikapcsolni / bekapcsolni. De cserébe van egy lényegében a kocsitól független hatalmas aksija).

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#70448) #32577792


#32577792
törölt tag

Laguna III hátsó féktárcsából kell a csapágyas+ABS gyűrűs verzió vagy anélkül is jó?

(#70449) rob210 válasza harry (#70447) üzenetére


rob210
Topikgazda

hát nem tudom én ezt egyszerűen rákötném egy kapcsolóra és kész. Vagy egy relével is meg tudod oldni.

Renault power

(#70450) forceberg válasza #32577792 (#70448) üzenetére


forceberg
veterán

Elvileg ki lehet sajtolni a csapágyat és átszerelni az újba, de azért ez macerás.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.