Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69701) rob210 válasza #89309696 (#69699) üzenetére


rob210
Topikgazda

Vegyél scenicet 2.0 motorral van belőle lényegesen több, meg úgy alapból több az automata scenic.
Amitől mondjuk engem a hideg kiráz, de ha az kell :R

Arra készülj, hogy nincs az országban jó automata szerelő!

Renault power

(#69702) rob210 válasza Benir8 (#69700) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lehet kapni, de jobban jársz egy komplett szerkezettel bontóból, amit megzsírozol és akkor nem megy tönkre.
Az utángyártott javítókészletek egy forintot nem érnek.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#69703) Benir8 válasza rob210 (#69702) üzenetére


Benir8
senior tag

Köszönöm a választ. Akkor utána nézek bontósat.

(#69704) #89309696 válasza rob210 (#69701) üzenetére


#89309696
törölt tag

Majd te megjavítod. :DD

Scenic amúgy sem kell, nekem nem kell magas autó, nem kell egyterű. Csak hosszú alapterületű kell, kombi tökéletes. Kacsából van automata már sok, csak hát ugye a facelift előttieket megvenni nagyon nagy bátorság...

(#69705) z00li


z00li
senior tag

Sziasztok!

2001-es Twingo-n nem működik sem a tompított, sem a távolsági fényszóró. Izzót cseréltem, biztosítékok jók. Mi lehet a gond ha egyik oldal sem működik? Ja, a fényszóró magasság állítás sem megy. :F Segítséget előre is köszönöm.

Üdv: Z

(#69706) rob210 válasza z00li (#69705) üzenetére


rob210
Topikgazda

A csatlakozókat megmérted?
Valahol eltűnik a delej.
Nézd meg a kapcsolót magát.

Renault power

(#69707) emre válasza z00li (#69705) üzenetére


emre
veterán

Asszony 2005-ös twingóján is eltűnt valami fény, bajuszkapcsoló csere megoldotta.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#69708) #89309696 válasza rob210 (#69683) üzenetére


#89309696
törölt tag

Természetesen 13-as...

(#69709) kisninja válasza z00li (#69705) üzenetére


kisninja
őstag

Nem hiszem hogy ez lenne a gond, de anno az egyes meganomnál a bajusz kapcsolót buzeráltam.... az az fel a világítás majd refi és ebben az állapotban kapcsoltam le. Na innentől kedve nem világított. Felkapcsoltam újra refi majd vissza és jó lett. Kattant is egy nagyot szegény kapcsoló azután többet nem felejtettem úgy.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#69710) #89309696


#89309696
törölt tag

Ilyen nyűgöm nekem is van egyébként, az ablaktörlőt ha egyesre kapcsolom és megvárom míg visszaér pihen pár másodpercet a következő törlésig és akkor kapcsolom le, akkor következő kapcsolásnál nem indul el. Vagy ki kell kapcsolnom megint és újra bekapcsolnom vagy átlöknöm kettesre és úgy egyesre vissza.
Ha mozog és mozgás közben kapcsolom ki akkor működni fog rendesen következő kapcsolásra is, csak akkor nem megy, ha a szakaszos üzem pihenő állásában kapcsolom ki. És ha hetekkel korábban használtam utoljára akkor is megjegyzi.
Normális ez?

(#69711) LamerGyuri válasza #89309696 (#69710) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Francia autónál igen; lelkük van. Ha megbántod, vagy rosszul használod, hisztis lesz :DDD

Robi SEM vállalja az automata váltó javítását. :N

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#69712) rob210 válasza LamerGyuri (#69711) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem bizony. Férfiasan kijelentem, hogy nem értek hozzá.
Ismerni a működését, diagnosztizálni a hibáját, más dolog, mint megjavítani. :R

Renault power

(#69713) z00li válasza rob210 (#69706) üzenetére


z00li
senior tag

Egyszer már próbáltam szétszedni de nem sikerült. Hogyan jutok hozzá a kapcsolóhoz? Tudnál segíteni? :F A burkolatok hogy jönnek le?

(#69714) rob210 válasza z00li (#69713) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha nem leszek hulla estére akkor beteszem a rajzát, mit hol kell bontani.

Renault power

(#69715) emre válasza z00li (#69713) üzenetére


emre
veterán

Alulról asszem 20-as torx, aztán lesz még benne két hosszabb ami a bajuszkapcsolót fogja ami 10-es torx.

Video, ez kb ugyan az

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#69716) weiss


weiss
addikt

Adott egy Renault Thalia 2003, nem centrálzáras. Az egyik hátsó ajtón beesett a zárógomb /jó rég, nem is emlékszem mióta van így/, nem lehet kinyitni az ajtót. Mekkora munka volna ezt otthon javítani, vagy tippre mennyibe fájna ennek a javítása?

I did nothing, the pavement was his enemy!

(#69717) ThodEE válasza weiss (#69716) üzenetére


ThodEE
őstag

Kárpitot leveszed és látod hogy csak szétugrott vagy el tört vmi :R

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#69718) weiss válasza ThodEE (#69717) üzenetére


weiss
addikt

Azzal el lehet valamit cseszni, ha leszedem?

I did nothing, the pavement was his enemy!

(#69719) Bass


Bass
addikt

Sziasztok ez [link] jó lehet hogy az egyik trafó rögzítő csavarjának a menetét meg javítsam?

"The gods who light up the sky at the gate of sethu"

(#69720) ThodEE válasza weiss (#69718) üzenetére


ThodEE
őstag

Ha erőszakos vagy és eltöröd akkor igen, ha kultúráltan megkeresed a csavarokat és szépen szeded szét akkor szerintem nem :R

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#69721) weiss válasza ThodEE (#69720) üzenetére


weiss
addikt

Köszi.

I did nothing, the pavement was his enemy!

(#69722) molnarpeter válasza Bass (#69719) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Link javítva: [link]

Alisat nem jó, ha csak beilleszted, mindig ki kell törölni előle a szöveget :/

[ Szerkesztve ]

(#69723) Atti777


Atti777
senior tag

K4J motornál hogy jön ki a MAP szenzor? Tök könnyen elfordul, meg billeg össze-vissza, de kihúzni nem bírtam, eltörni meg nem szeretném :U

Bass, Robi erre azt írta még a múltkor, hogy nem kellene a szelepfedélbe fúrkálni, inkább ragassz be egy menetes szárat tőcsavarnak [link]

Путин, иди нахуй!

(#69724) rob210 válasza Atti777 (#69723) üzenetére


rob210
Topikgazda

Egyenletesen kell húzni.
Célszerű ezzel aláfeszíteni.

Vagy ezzel de ilyen kevés usernek van.

Renault power

(#69725) Bass válasza Atti777 (#69723) üzenetére


Bass
addikt

Igen csak nem tudtak olyat ajánlani ami erre jó lenne,itt Pécsen csak találgatnak 😀 Kevés a szak bolt,pesten egyszerűbb mimden. Elvileg talán nem is kéne furnom,a menet nagyjából meg van lehet elég lenne a javító "rugót" beletekerni.

"The gods who light up the sky at the gate of sethu"

(#69726) Bass válasza molnarpeter (#69722) üzenetére


Bass
addikt

Köszi 😀

[ Szerkesztve ]

"The gods who light up the sky at the gate of sethu"

(#69727) rob210 válasza Bass (#69725) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én eddig csak a helicoil utána javítottam az autókat sose használtam.
Van aki szereti és bevált neki, én eddig csak azokkal találkoztam akiknek nem vált be, ők vannak többen :(

Renault power

(#69728) Bass válasza rob210 (#69727) üzenetére


Bass
addikt

Értem köszönöm,nem gondolkodtál azon hogy Pécsre költözz? 🙃

"The gods who light up the sky at the gate of sethu"

(#69729) #89309696


#89309696
törölt tag

Megnéztem jobban az első ajtók hangszóró részét, van egy 16.5 centis pici perem is, erre a peremre tökéletesen beilleszkedne a 16-os hangszóró szerintem, ha le van vágva a hangszórónak a négy sarkáról a csavarrögzítő pont. [link] Itt a videóban látható az a perem. Szerintem arra tökéletesen felülne a hangszóró, csak hogy rögzítem utána... Ha a műanyag burkolatot nem tudom visszarakni az annyira nem gond, majd gyárilag rácsos hangszórót keresek.
Nem tudom a mágnese mennyire lóg be a 16-os hangszóróknak, mert az üvegbe beleér különben.

Mélyládának meg egyszerűen nincs hely, gondoltam oda az elsősegély láda gyári helye ahol van, de a legkisebb szubláda ami 25x25x25-ös kocka, 20-as mélynyomóval, az is nagyon belóg már a csomiba. Jó az asztalos ügyességem tudok fabrikálni egy lapos ládát a kerékjárati ív meg az elsősegély ládához, de egy olyan keszekusza ládának franc se tudja milyen hangzása lesz utána. És az erősítő még sehova nem lett rakva. Nem hiszem, hogy nekem megéri ezzel szórakozni évi 3000 Km mellett aminek csak a felében fog szólni zene amúgy is. Pont ezért adtam el az ami benne volt.

(#69730) harry


harry
veterán

Tegnap és ma reggel is, emelkedőn állva hideg indításnál csak több másodperc után indult a kocsi, korábban szinte pöccre indult. Amikor melóból jövök mélygarázsból, akkor gyorsabban beindul. Lehet azzal gond, hogy kevés benzin van a tankban, emelkedőn keveset szív fel a benzinpumpa, nehezebben indul...?

Holnap megnézem mi van, ha többször ráadom a gyújtást (szív a pumpa), s utána indítok. Meg végre útba ejtek egy kutat (mondjuk a lámpa még nem villant fel, ilyen 550km környékén áll a számláló tele tankolás után, még egy százas gond nélkül van benne. Korábban azt számoltuk, hogy lámpánál is kb 15l még lehet a rendszerben, általában 600km környékén szoktam azért tankolni, nem várom meg a jelzést).

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#69731) #89309696 válasza harry (#69730) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ha nem kapna benzint hallanád a szivattyún, hogy szürcsöl.

(#69732) Xantomas


Xantomas
őstag

Reggel "Steering not locked" üzenet fogadott. Kitekert állapotban volt a kormány, mert lejtőn parkoltam, kitekert kormánnyal padkának támasztva a kereket. Bevallom, nem csekkoltam, hogy bezárt-e. Mikor később leparkoltam a kocsit, akkor zárt a kormányzár, meg is fogta, mikor indítóztam, akkor kinyitotta.

Van olyan állapota a kormányzárnak, amikor nem tud beakadni, vagy épp köszönget a zár modul? Ha utóbbi, akkor mellé a szervízlámpa is világítana?

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#69733) rob210 válasza Xantomas (#69732) üzenetére


rob210
Topikgazda

A steering not locked csak annyi, hogy nem zárt be.
Majd ha steering fault lesz akkor kezdj el izzadni :D

Renault power

(#69734) #89309696 válasza rob210 (#69733) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ez is ilyen M2 betegség?

(#69735) MC Pite válasza #89309696 (#69729) üzenetére


MC Pite
veterán

Javaslom keress

1, kompakt mélynyomót ülés alá (akár gyári fejről is működnek)
2, kompakt mélynyomót pótkerékbe
3, olyan (érzékeny) 13as kick bass hangszórót, ami már le is vágja középtől a hangokat, tedd be hátra; és a mély mennyiségét a faderrel tudod szabályozni.

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#69736) rob210


rob210
Topikgazda

Na ma egy 2.0 dci volt az áldozat.
Nem akart menni.
Most húz mint a vadálat. :D


Aztán ilyen állapotban került vissza minden.

Renault power

(#69737) rolio1


rolio1
tag

Ha valaki szeretne tuti DRL-t, ezt vegye! Én ennyiért vettem használtan. Osram

(#69738) Gabady válasza #89309696 (#69729) üzenetére


Gabady
aktív tag

Több embertől is hallottam már, hogy az ülés alatti konstrukciók jók. Viszont kérdés, hogy ez neked meg ér-e kb 60e ft-ot.

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#69739) #89309696 válasza Gabady (#69738) üzenetére


#89309696
törölt tag

Egyáltalán nem. :DDD
Ha lenne mélynyomó akkor nem kell 16-os hangszóró elég a 13-as. De nem igazán akarok mélynyomót, mert nincs hely. Meg csak drágítja. Ha nincs mélynyomó akkor viszont muszáj a 16-os és ahhoz faragni kell, meg ajtót bélelni stb.

Az pluszban jó lenne, ha hátsó ajtóban is volna hangszóróhely (dehát nincs), oda mehetne kickbass 16-os, azzal már pláne jól szólna, mélyláda nélkül. De ebbe a szerencsétlen kombiba mindent lebutítanak amit csak lehet.
Annak meg semmi értelme, hogy a gyári hangzást visszaépítsem. Annak sem, hogy nekiálljak a bontókat feltúrni 4 ajtókárpitért ferdehátúból ami gyárilag 16-os... Ha egyáltalán felmegy.

Mondjuk ez is csak nálam ekkora gond, mert minden hely foglalt. Bár mondjuk kombit azért vesz az ember, mert valamit rak bele, aminek meg hely kell, tehát nem fér el láda, doboz, semmi.

[ Szerkesztve ]

(#69740) dj79 válasza #89309696 (#69739) üzenetére


dj79
senior tag

Szia!

Kenwood KSC-SW11 volt berakva az anyósülés alá, megdöbbentően feljavította a hangzást.
Ha van ismerősöd, német amazonon elég olcsó ;) , jelenleg 105 EUR.

(#69741) harry válasza #89309696 (#69731) üzenetére


harry
veterán

Ettol fuggetlenul ma mukodott amit irtam, ha tobbszor szivott a pumpa, konnyebben beindult :F

rolio1, DLR: ejj ha sokáig nálam lenne még a kocsi, biztos vennék egyet :) Így viszont kissé pazarló lenne számomra...

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#69742) harry válasza harry (#69741) üzenetére


harry
veterán

De ha már itt vagyunk: benzin szűrőt s pumpat mikor illene cserélni? Kérjem ezeket is a következő körben ha megyek, vagy nézzék meg aztán ha szükséges cseréljék? De ez is olyan, hogy ha már kibontod, akkor kicseréled úgyis... Kérdés érdemes-e kiszedni, meg mennyibe kerül az alkatrész.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#69743) mycso válasza rob210 (#69736) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Hi, mennyi idő volt a művelet???

Egy EGR megnézést/pucolást lehet megérdemelne 7végén az én autóm is.

1.5dci-nél, max. egy óra volt a ki-be szerelés + pucolás, de itt úgy látom picit bonyolultabb.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#69744) ThodEE válasza #89309696 (#69729) üzenetére


ThodEE
őstag

Nekem szerencsére nem volt ott doboz :))

Az ajtó bitumenes szigetelése elég jelentősen javította az alsó tartományt :R

[ Szerkesztve ]

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#69745) forceberg válasza mycso (#69743) üzenetére


forceberg
veterán

Nálad is vízhűtéses?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#69746) mycso válasza forceberg (#69745) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Basszus, ez jó kérdés, majd ránézek.
Ha az, gondolom akkor még nehezebb a szétszedés.
Monsjuk ha vizeket kell leengedni, meg vízcsöveket babrálni, akkor így marad, ahhoz nincs idegzetem.

Bár az 1.5dci-nél vizes volt, de attól fühhetlenül az egr bele simán kiszedhető volt.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#69747) ABE válasza #89309696 (#69678) üzenetére


ABE
őstag

:K

(#69748) Gombinyó válasza ABE (#69674) üzenetére


Gombinyó
őstag

Novoth Tibi nem vállalja a típust, még mielőtt

:DDD
Robira +1

(#69749) mycso válasza #89309696 (#69739) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Neeem, azért kell a kombi, hogy minden is beférjen, a mélyláda is. :))

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#69750) Morales72


Morales72
csendes tag

Sziasztok!

Bár nem lettem Renault tulajdonos, gondoltam, érdekel valakit, hogy végül mi lett a vége az olasz nyaralásnak, ami miatt nagyon gyorsan kellett volna egy Mégane 1 ph2.

Röviden: jó vége lett, nem szívtam meg a kb. 4500 km alatt.

A Mégane nem jött össze, amit nagyon sajnálok. Pedig közel voltam hozzá. Végül egy 2003-as Ford Focust vettem 1.4-es motorral, mert nem találtam más épkézláb közlekedőedényt ennyi idő alatt.

Fehér Farkasnak mindenben igaza volt és van az 1.4-es motorral kapcsolatban. Nem írom le újra, már leírta előttem. Szlovéniában menni felfelé igazi szívás volt. Mindent megoldottam, de akkor is. Tartós lelki sérüléseket szenvedtem el. :)

De azért nem kellett trélert hívni, nem kellett szerelni az út szélén, és nem esett darabokra az autó 4500 km után. Persze meg is szívhattam volna. Hülyeség volt így autót venni, ezt elismerem.

Az autó jól szuperál, arra, amire mostantól fogjuk használni, pont megfelel. De megmondtam a családnak, hogy innentől kezdve máshogy tervezzenek, mert ők is látták, mennyire nem bír menni felfelé. Nem erre való, ennyi.

A végső tanulság: kell a lóerő és a nyomaték. Akár úgy is, hogy havi szinten többet perkál ki az ember az üzemanyagért. Hogy meg fogom-e tartani az 1.4-es Focust? Ha az élet úgy hozza, lecserélem valamire, amiben több a kakaó. Ha nem lesz pénzem, akkor marad, amíg marad...

"I'm too old for this sh.t..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.